قابلیت جدید اینستاگرام


 اینستاگرام دیروز برای کاربران خود امکانگذاشتن  هشتک موقعیت جغرافیایی بر روی تصاویر و عکس های استوری را رونمایی کرد .با استفاده از این قابلیت پلت فرم به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام به صورت خودکار موقعیت جغرافیایی کاربر راتشخیص داده و به صورت هشتک بر روی عکس های کاربرانمی گذارد. این قابلیت جدید در اینستاگرام شبیه همان امکان جستجوی موقعیت در اسنپ چت می باشد.


قبلا قابلیت جستجو در عکس ها و ویدیو ها دراینستاگرام وجود داشت اما این قابلیت جدید امکان قرار دادن هشتک موقعیت جغرافیایی بر روی عکس ها و ویدیو های به اشتراک گذاشته شده در استوری رابه کاربران می دهد.

این قابلیت جدید در صورتی فعالمی گردد که کاربر در یک موقعیت جغرافیایی نزدیک به موقعیت جغرافیایی کسانی باشد که در حال انتشار و بر چسب گذاری موقعیت جغرافیایی بر روی تصاویر خود می باشندد. مثلاً فرض کنید کاربری در شیراز باشد با استفاده از این قابلیت تمامی عکس های کاربرانی که مشغول به اشتراک عکس هایی با برچسب موقعیت شیراز می باشنذ برای کاربر ساکن درشیراز به نمایش در میآید. همچنین هشتک هایی که بر روی استوری کاربران قرار می گیرند در نتایج جستجوی کاربران در اینستاگرام نمایش داده می شود

یاد آوری می شودکه در این قابلیت تازه ارائه شده ،  تنها استوری هایی دیده می شوند که کاربران بر روی آن ها از برچسب موقعیت جغرافیای و هشتک آن استفاده کنند.

علاوه بر این کاربر نیز می توان استوری های خود را در این گروه قرار دهد به شرطی که بر روی آن ها از هشتک و یا برچسب موقعیت جغرافیایی استفاده نماید.
در صورتی که کاربری تمایلی به نمایش عمومی استوری خود نداشته باشد می تواند این قابلیت جدید را غیر فعال نماید.

اضافه شدن یک قابلیت کاربردی به اینستاگرام

چگونه قابلیت هشتک موقعیت جغرافیایی را غیر فعال کنیم؟

برای غیر فعال کردن قابلیت هشتک موقعیت جغرافیایی  بر روی علامت ضربدر که در لیست نمایش استوری قرار داده شده است کلیک نمایید. با این کاراز بر چسب ها و هشتک موقعیت جغرافیایی بر روی استوری خود، بدون به اشتراکگذاشتن بصورت عمومی استفاده می کنید .

کدام سیستم عامل ها به این قابلیت دسترسی دارند؟

درنسخه جدیداینستاگرام یعنی نسخه ۱۰٫۲۲در اختیار کاربران قرار گرفته است و کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قادربه دسترسی این نسخه از اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشند. قابلیت هشتک موقعیت جغرافیایی  بزودی به صورت کامل دراختیار همه کاربران قرار می گیرد.(سیارک)

چگونه پروفایل اینستاگرام را خصوصی کنیم

چه کسانی اینستاگرام ما را چک و بازدید می کنند

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید