بهترین هدفن بیسیم 2018

امسال شرکت های زیادی هدفن بیسیم تولید کردند، در زیر به تعدادی از هدفن هایی که نسبت به قیمت ارزش خرید دارند را معرفی می کنیم.

Honor flypods

هواوی در ماه اکتبر به همراه Magic 2 هدفن بیسیمی را ارائه کرد. این هدفن در سه رنگ قرمز، سفید و آبی فیروزه ای به فروش می رسد. هدفن از تکنولوژی بلوتوث 5.0 بهره مند است و تا 2.5 ساعت شارژ نگه می دارد.

Meizu pop

میزو یکی دیگر از شرکت های است که هدفن بیسیم را روانه بازار کرده است. این هدفن ها دارای تکنولوژی بلوتوث 4.2 هستند و هر گوشی 5.8 گرم وزن دارد. جعبه تا چهار بار گوشی را شارژ میکند.

Xiaomi AirDots

طرفداران برند شیائومی خیلی منتظر ارائه این هدفن بودند. این هدفن ارزان قیمت از تکنولوژی بلوتوث 5.0 بهره مند است و تا 4 ساعت شارژ نگه می دارد. هدفن شیائومی با قرار گرفتن در جعبه تا 8 ساعت دیگر نیز شارژ می شود. وزن هر گوشی این هدفن فقط 4.2 گرم است.

Samsung Gear IconX - نسخه 2018

سامسونگ با 4 گیگابایت حافظه داخلی کاملا متمایز است. شما می توانید موزیک ها را داخل هدفن ذخیره کنید و بدون گوشی موبایل به انها گوش دهید. توان نگهداری شارژ تا 7 ساعت از دیگر مزیت های هدفن سامسونگ است.

هدفن Gear IconX در سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی وارد بازار شده است.

Sony WF-SP700N

هدفن سونی تمامی صداهای مزاحم را حذف می کند. هدفن WF-SP700N سونی ضد آب و گرد و خاک است.

Jabra Elite 65t

این هدفن دارای 4 میکروفن است و تا حد زیادی صداهای مزاحم محیط را حذف می کند. دربرابر گرد و خاک نیز مقام بوده و امکان کنترل صوتی دارد.

Apple AirPods headset

یکی از هدایای ویژه کریسمس در غرب هدفن شرکت اپل است، مهمترین ویژگی هدفن اپل کیفیت بالای صدا و زمان طولانی نگهداری شارژ است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید