برای پیشگیری از بیماری کروناویروس مانند یک فرد آلوده رفتار کنید

در
دانشمند مشهور درباره چگونگی پیشگیری از کروناویروس گفت:مانند یک فرد آلوده به کروناویروس رفتار کنید
استاد بیماری های عفونی انگلیس ، گراهام مدلی در صفحه توییتر خود توضیح داد که چرا او معتقد است که روش وی کار می کند. 
برای پیشگیری از بیماری کروناویروس مانند یک فرد آلوده رفتار کنید.به گفته وی ، پوشیدن ماسک های پزشکی و شستن کامل دست ها ، البته بسیار مهم است ، اما این کافی نیست. نکته اصلی این است که افراد باید نگرش خود را نسبت به بیماری تغییر دهند. 
 
گراهام مدلی تأکید کرد که حتی ساکنان سالم کشورهایی که موارد کروناویروس در آنجا ثبت شده است ، باید طوری رفتار کنند که گویی از قبل ویروس را در بدن خود دارند و سعی می کنند دیگران را آلوده نکنند.
 
دکتر اشاره کرد: من فکر می کنم که یک راه خوب تغییر رفتار شماست ، سعی کنید آن را منتقل نکنید. دستان خود را طوری بشویید که گویی نمی خواهید ویروس منتقل شود. در مورد مخاطبین خود فکر کنید - آیا می خواهید آنها را آلوده کنید؟
 
دوره نهفتگی کروناویروس دو یا سه هفته طول می کشد ، بنابراین توصیه های Medley می تواند در نظر گرفته شود. از این گذشته ، ممکن است فرد آلوده برای مدت طولانی به بیماری خود شک نکند و افراد دیگر را نیز آلوده کند. برای برخی ، این کشنده خواهد بود.
 
کروناویروس علائم مشخصی دارد. تب ، مشکلات تنفسی ، سرفه خشک ، تنگی نفس ، سفتی قفسه سینه است. بسیاری از مبتلایان به کروناویروس ضعف باورنکردنی دارند ، مانند آنفولانزای شدید.
 

علائم جدید کرونا ویروس در آلمان

کارشناسان خاطرنشان کردند که اکثریت قریب به اتفاق بیماران دارای حداقل علائم هستند.
هندریک استریک ، رئیس انستیتوی آلمانی ویروس شناسی در بیمارستان دانشگاه بن ، در مصاحبه ای با فرانکفورت آلژمین زیتونگ در مورد علائم جدید کرونا COVID-19 صحبت کرد.
 
اکنون مشخص شده است که با گذشت زمان ، پاتوژن جهش یافته و مظاهر آن تغییر می کند. بنابراین ، در بیماران در چین در ماه اول پس از شیوع بیماری ، در بیشتر موارد ، علائم آن آشکار بود ، حتی با یک نوع خفیف بیماری. و به زودی ، پزشکان متوجه شدند که علائم "پاک شده" است و ممکن است در افرادی که به شکلی خفیف بیمار هستند ، به هیچ وجه ظاهر نشوند.
 
در آلمان بیش از 13 هزار نفر در حال حاضر بیمار هستند ، آلمان یکی از کشورهای آسیب دیده در اروپا است. همانطور که استریک گفت ، دو نشانه وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. بنابراین ، بیش از 50 درصد از افراد آلوده گفتند که مدتی حس بویایی و تشخیص طعم و مزه را از دست داده اند. تقریباً یک سوم از مبتلایان به اسهال مبتلا هستند.
 
علاوه بر این ، در آلمان ، اکثر بیماران دارای علائم جزئی هستند. برخی حتی علائم تنفسی مخصوصاً سرفه ندارند.
 
این پزشک خاطرنشان کرد که COVID-19 به سرعت در حال گسترش است ، اما کشنده تر از "پیشینیان" آن است.
 
تا به امروز بیش از 220 هزار نفر در جهان بیمار شده اند. شمار کشته شدگان نزدیک به 9 هزار نفر است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یک دلیل ساده برای گسترش سریع کروناویروس

در
کروناویروس
به گفته  مدیر و بنیانگذار سازمان غیر انتفاعی ( WTO ) ، پس از پایان اپیدمی کروناویروس، COVID-19 ، مردم لزوم رعایت قوانین بهداشت شخصی را فراموش خواهند کرد.
 
این دقیقاً همان اتفاقی است که قبلاً با شیوع بیماری های دیگر رخ داده است ، و دقیقاً به دلیل همین نگرش ، عفونت های خطرناک هنوز در جهان رواج دارد. اکنون افرادی که از اپیدمی وحشت دارند دست خود را شسته ، ماسک می پوشند و به طور کلی با احتیاط رفتار می کنند.
 
- بر اساس تجربه من با SARS ، معتقدم برخی افراد این عادت های خوب را حفظ کرده و به آنها ادامه می دهند. با این حال ، بقیه پس از پایان بیماری، آرامش خود را حفظ کرده و بهداشت عمومی را حفظ نمی کنند. به همین دلیل است که اکنون توزیع گسترده ای از COVID-19 داریم. "
 
وی اضافه كرد كه حفظ استانداردهای بهداشتی اساسی و بدون coronavirus نیز بسیار حیاتی است ، زیرا تا 50 درصد بیماری ها به دلیل بهداشت ضعیف است.
 
دست های شسته نشده که با آنها پول می گیریم ، سطح لمس در وسایل نقلیه و اماکن عمومی را درگیر می کنیم ، به نفوذ عوامل بیماری زا در تعدادی از بیماری ها از جمله آنفلوانزا ، ذات الریه ویروسی ، وبا و اشکال مختلف هپاتیت کمک می کند.
 
براساس آمار WHO ، در سراسر جهان سالانه 30،000 زن و 400000 نوزاد در اثر عفونت جان خود را از دست می دهند. غالباً این امر به دلیل کمبود آب تمیز و بهداشت در مناطق محروم و همچنین به دلیل رعایت نکردن کافی از نیازهای شستشوی دست اتفاق می افتد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یکی از شایع ترین علائم جدید کروناویروس

در
درد معده ، حالت تهوع: چگونگی سوء ظن کروناویروس برای علائم معده
به گفته دانشمندان چینی ، یکی از شایع ترین علائم کروناویروس coronavirus جدید COVID-19 به همراه تظاهرات تنفسی اختلالات دستگاه گوارش است. 
 
مطالعه اول مبتنی بر مشاهدات در بیمارستانهای ووهان است که به کانون عفونت تبدیل شده است. دانشمندان علائم 204 بیمار مبتلا به کروناویروس را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که تقریبا نیمی از آنها از اختلالات دستگاه گوارش شکایت دارند: اسهال ، کمبود اشتها ، تهوع ، استفراغ و درد شکم.
 
یک واقعیت این است که بیماران دارای علائم گوارشی فاصله بیشتری بین شروع اولین علائم بیماری و بستری شدن نسبت به افرادی که فقط از مشکلات تنفسی (علائم تنفسی) سرفه شکایت کرده اند فاصله بیشتری داشتند. علاوه بر این ، درمان آنها دشوارتر بود.
 
به گفته پزشکان ، علائم شدید تنفسی در بیمارانی که موج اول را تشکیل می دهند ، خود را نشان می دهند. 
 
در همان زمان ، نویسندگان موارد متعددی را پیدا کردند که آلوده به اختلال گوارشی می باشد ، اما علائم تنفسی به هیچ وجه ظاهر نشده است. به گفته پزشکان ، چنین بیمارانی باید در گروه خطر اولیه قرار گیرند.
 
به گفته دانشمندان ، باید توجه ویژه ای به بیماران مبتلا به بیماری های التهابی روده شود که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن استفاده می کنند. این بیماران باید سختگیرانه تر از بقیه رژیم رژیم قرنطینه و اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه همه گیر شدن جهانی کروناویروس بر بشریت تأثیر می گذارد

در
چگونه همه گیر شدن جهانی کروناویروس بر بشریت تأثیر می گذارد
در پایان دسامبر سال 2019 ، در شهر چین ووهان ، پزشکان شیوع شدید ذات الریه را ثبت کردند ، که علت آن یک بیماری زای ناشناخته بود. در اواسط ماه مارس ، هیچ کشور اروپایی دیگری دست نخورده از ویروس باقی نماند و بسیاری از کشورها به سادگی مرزهای خود را بستند و قرنطینه های گسترده را برای اولین بار در تاریخ بشریت اعلام کردند.
 
در 11 مارس ، سازمان بهداشت جهانی عفونت كروناویروس COVID-19 را كه توسط عامل ایجاد كننده SARS-CoV-2 ایجاد شده است ، به عنوان یك بیماری همه گیر اعلام کرد.  دانشمندان در مورد coronavirus جدید در ماه های اخیر و چگونگی توسعه همه گیر جهانی آموخته اند. آنچه دقیقاً در جهان پیرامون COVID-19 اتفاق می افتد را می توان در مقالات ما پیگیری کرد .

 

زمان کشف کروناویروس

اولین اطلاعیه های رسمی شیوع در 31 دسامبر 2019 در چین ظاهر شد و اولین علائم بالینی در ووهان ، که بعداً به مرکز جهانی گسترش کروناویروس تبدیل شد ، در 8 دسامبر در بیماران ثبت شد. اعتقاد بر این است که در تاریخ 30 دسامبر 2019 ، چشم پزشک لی ونلیانگ اولین کسی بود که گزارش ویروس جدید ، مشابه ویروس SARS (سندرم حاد تنفسی حاد) ، در گفتگو میان فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی دانشگاه ووهان در چت WeChat ، و پس از آن وی به پلیس فراخوانده شد و در مورد عدم پذیرش شایعه به شدت به او هشدار داده شد. در نتیجه ، لی Wenliang خود به یک عفونت کروناویروس مبتلا و درگذشت.
بعد از آن اولین مورد از عفونت نوع جدیدی از کروناویروس در 17 نوامبر 2019 تشخیص داده شد. سپس ویروس SARS-CoV-2 که هنوز ناشناخته بود در فرد 55 ساله ساکن استان چین هوبئی پیدا شد. بعداً ، پزشکان چینی روزانه یک تا پنج مورد جدید از عفونت را ثبت کردند ، اما تنها در اواخر ماه دسامبر مشخص شد که ما در مورد نوع جدیدی از کروناویروس صحبت می کنیم.
 
در 15 دسامبر سال 2019 ، 27 نفر به عفونت COVID-19 ناشی از نوع جدیدی از كرونا ویروس ، تا 60 سالگی بیمار شدند. درمجموع ، پزشكان چینی موفق به یافتن 266 نفر با نوع جدیدی از عفونت كروناویروس در سال 2019 شدند. اکنون دانشمندان در تلاشند تا به اصطلاح بیمار اولی را پیدا کنند، شخصی که در ابتدا به حیوانات آلوده به عفونت کرونا ویروس در تماس بوده است.
 

 

عامل ایجاد کننده کروناویروس چیست؟ چگونه این بیماری ظاهر شد؟

اولین موارد مشکوک اغلب مربوط به بازار ووهان بود که غذاهای دریایی می فروشد ، همچنین پرندگان ، مارها ، خفاش ها و حیوانات مختلف غیرمعمول که مردم محلی چین از آن می خورند. کاملاً مشخص نیست که دقیقاً چه کسی ویروس را به انسان منتقل کرده است - در ابتدا دانشمندان تصور می کردند که می تواند یک هیبرید از ویروس مارها و خفاش ها باشد که چندین سال پیش وارد بدن انسان شده ، اما بعدا محققان از دانشگاه کشاورزی چین جنوبی گفتند که نه در کل ، منبع ویروس جدید می تواند پنگولین ها باشد - مارمولک های بزرگ شبیه به آرمادیلوها.
 
Coronavirus یک خانواده ویروس است که در ژانویه سال 2020 شامل 39 گونه در دو زیر خانواده است. آنها انسان ، گربه ، پرنده ، سگ ، گاو ، خوک و خرگوش را آلوده می کنند. تقریباً در همه موارد ، آنها از حیوانات به انسان منتقل می شوند ، همانطور که به احتمال زیاد با SARS-CoV-2 اتفاق افتاد.
 
به عنوان یک قاعده ، کورو ویروس ها باعث آسیب به سیستم تنفسی ، دستگاه گوارش و سیستم عصبی می شوند. علاوه بر این ، اعتقاد بر این است كه كروناویروس ها مسئول 15٪ از سرماخوردگی هستند.
 
دانشمندان قبلاً موفق به رمزگشایی کامل ژن SARS-CoV-2 شده اند. ویروس 70٪ شبیه به نوع دیگری از كوروویروس است كه باعث سندرم حاد تنفسی حاد ، همچنین با نام SARS می شود. در همین زمان ، coronavirus جدید به اندازه کافی جهش می یابد - در فوریه سال 2020 ، دانشمندان سنگاپور کشف کردنداولین تغییرات در ژنوم SARS-CoV-2 - یک قطعه نوکلئوتیدی به طول 382 حرف در نزدیکی ORF8 از آن ناپدید شد.
این سایت خاص در RNA coronavirus وظیفه تحریک مونتاژ پروتئین N ، یکی از مؤلفه های اصلی SARS-CoV-2 را دارد. این قطعه coronavirus با کپی کردن RNA آن و تشکیل ذرات ویروسی جدید همراه است. با توجه به تغییر ژنوم ، ویروس در مراحل اولیه عفونت کمتر فعال شده و دوره نهفتگی به 20 روز افزایش یافت. با این حال ، در حال حاضر در این مرحله ، با وجود این واقعیت که سیستم ایمنی بدن هنوز نمی تواند این بیماری را پیدا کند ، ناقل این ویروس می شود.
 

 

چگونه بیماری کروناویروس منتقل می شود؟

تاکنون تعداد زیادی از جزئیات ناشناخته پیرامون این بیماری باقی مانده است. به عنوان مثال ، کاملاً مطالعه نشده است که آیا SARS-CoV-2 می تواند از انسان به حیوانات و باز به انسان برگردد - . مطالعات اخیر نشان داده است که سگ بستری در هنگ کنگ ، که در آن خوشه های SARS-CoV-2 روی غشاهای مخاطی پیدا شده است ، به COVID-19 آلوده نشده است. با این حال ، چند روز پس از ترخیص از بیمارستان ، درگذشته است .
 
معلوم نیست که آیا زنان باردار مبتلا به کروناویروس نیز ناقلویروس به فرزندان خود هستند یا نه؟. علاوه بر این ، دانشمندان نمی توانند بگویند که آیا عفونت مجدد بیمارانی که قبلاً از COVID-19 بهبود یافته اند ، امکان پذیر است یا خیر؟

 

علائم اصلی عفونت کروناویروس بر اساس نظر سازمان بهداشت جهانی

براساس WHO ، علائم اصلی عفونت کروناویروس شبیه آنفولانزای معمولی است.
دمای بدن افزایش یافته است.
سرفه
تنگی نفس و سایر مشکلات تنفسی.
مواردی وجود دارد که COVID-19 با علائمی مشابه اسهال بروز می یابد.
در موارد شدید ، عفونت باعث ذات الریه و سندرم حاد تنفسی حاد می شود.
 
اعتقاد بر این است که اگر مقامات کشورها اقدامات قرنطینه را شروع نکنند ، تعداد کل پرونده ها بصورت نمایی رشد می کند. به همین دلیل است که بعضی از کشورها شروع به بستن مرزهای خود ، متوقف کردن کار نهادهای عمومی و انتقال ساکنان به قرنطینه اجباری کردند.
 
نوع جدیدی از واکسن کروناویروس هنوز وجود ندارد - بسیاری از گروه های تحقیقاتی در ده ها کشور در حال تحقیق در مورد SARS-CoV-2 هستند ، و در چین و ایالات متحده آمریکا حتی آزمایش های بالینی واکسن را آغاز کرده اند ، اما بعید است که قبل از سال 2021 ظاهر شود.
 
با توجه به اینکه هیچ واکسن و دارویی از COVID-19 وجود ندارد ، درمان بیماران بیشتر شبیه به درمان حمایتی - معالجه علائم ثانویه و مانند تقریبا همه موارد شدید ، استفاده از تهویه مکانیکی (IVL) است. این امر به دلیل تعداد بسیار زیاد مرگ و میر ناشی از ویروس است - در بعضی مناطق تا 5 درصد: دارو به راحتی نمی تواند با تعداد زیادی از افرادی که به ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) احتیاج دارند مقابله کند.

 

برای پیشگیری ازکروناویروس چه باید کرد؟

ویروس ایجاد COVID-19 در درجه اول از طریق هوا منتقل می شود. بنابراین ، توصیه های WHO به طور خاص مربوط به احتمال ابتلا به قطرات موجود در هوا است.
 
- دستان خود را به طور مرتب با یک محصول حاوی الکل ضد عفونی کنید یا آنها را با صابون بشویید. حداقل 20 ثانیه بسیار مهم است.

چرا این مورد نیاز است؟

اگر ویروسی روی سطح دست ها وجود داشته باشد ، پس از آن درمان با یک محصول حاوی الکل یا شستن آن با صابون باعث از بین رفتن آن می شود.
 
- حداقل یک متر از سرفه یا عطسه کردن افراد فاصله بگیرید. و بهتر است - از هر کسی یک متر فاصله را رعایت کنید ، زیرا اکنون این ویروس در افراد بدون علائم بیماری نیز منتقل می شود.

چرا این مورد نیاز است؟

هنگام سرفه یا عطسه از بینی یا دهان ، کوچکترین قطره حاوی ویروس آزاد می شود که در اطراف او فرد پخش می شود. در صورت نزدیک بودن به چنین فرد آلوده ، اگر فرد مبتلا به COVID-19 باشد ، خطر استنشاق این قطره ها و آلوده شدن به آن ، از جمله عفونت کورو ویروس را دارد.
 

- در صورت امکان ، چشم ، بینی و دهان خود را لمس نکنید.

چرا این مورد نیاز است؟

دستها بسیاری از سطوح را لمس می کنند و ویروس می تواند روی آنها قرار بگیرد. یک بار در دست ، ذرات ویروسی وارد چشم ، بینی یا دهان می شوند. و سپس ویروس می تواند به بدن حمله کرده و بیماری ایجاد کند.
 
- به طور جدی قوانین بهداشت تنفسی را رعایت کنید.
برای این کار ، هنگام سرفه یا عطسه ، دهان یا بینی خود را با آرنج یا بافت خود بپوشانید. بافت استفاده شده باید فوراً دور ریخته شود.

چرا این مورد نیاز است؟

ویروس از طریق قطرات کوچک منتقل می شود. با رعایت دقیق قوانین بهداشت تنفسی ، می توانید دیگران را در برابر بیماری های ویروسی مانند SARS ، آنفولانزا و COVID-19 محافظت کنید.
 
- اگر احساس ناخوشایندی دارید ، در خانه بمانید. اگر تب ، سرفه یا مشکل تنفسی دارید ، در اسرع وقت به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

چرا این مورد نیاز است؟

بنابراین شما از خود و اطرافیان محافظت می کنید.
 
- از مسافرت خودداری کنید ، به خصوص اگر فرد سالخورده هستید یا به دیابت ، بیماری های ریه و قلب مبتلا هستید.

چرا این مورد نیاز است؟

براساس آمار ، افراد سالخورده و همچنین افراد مستعد ابتلا به بیماریهای مزمن ، در آسیب پذیرترین گروه قرار دارند. علاوه بر این ، اگر جوانان اغلب به سادگی دچار این بیماری شوند و دیگران را آلوده کنند ، ممکن است افراد مسن تر بیشتر در معرض خطر مرگ باشند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا افراد سالم علائم واضحی از کروناویروس را نشان می دهند

در
چرا افراد سالم علائم واضحی از کروناویروس را نشان می دهند
چرا افراد سالم علائم واضحی از تاج ویروس را نشان می دهند
؟
افراد حساس و مضطرب می توانند علائم بیماری را بدون آلوده شدن به آن بازتولید کنند.به گفته روانشناسان ، هیستری به کارگردانی رسانه ها بر مردم تأثیر می گذارد.
 
وقتی تنش زیاد می شود ، سیستم هورمونی فعال می شود و پس از آن ، بدن سیگنال به سیستم ایمنی بدن می فرستد مشخص است که در زمان بیماری همه گیر طاعون ، افرادی که از ترس بیمار شدن ، گره های لنفاوی متورم و تب داشتند. یعنی همه علائم در آنجا وجود داشت ، اگرچه این افراد مبتلا به طاعون نبودند.
 
کسانی که از کروناویروس می ترسند و استرس دارند ممکن است فقط دچار گلودرد و علائم دیگر شوند که ارتباطی به بیماری نداشته باشد.پزشکان یادآوری می کنند: "ما از نظر روانشناسی چیز جدیدی نمی بینیم - روانشناسی جمعی چهره مدرن خود را به ما نشان داده است."و به شدت توصیه می کند افرادبسیار حساس "منابع ایجاد ترس را خاموش کنند" - تلویزیون و اینترنت.
 
شما باید "کتاب های خوب بخوانید ، فیلم تماشا کنید - ویدیو های آموزشی ، ماجراجویی ، کمدی و  سرگرمی ....این افراد فقط نیاز به تغییردادن افکار از ترس به سمت آرامش دارند. بدن فرماندهی را از احساسات واقعی دریافت می کند و طی دو روز ، "بیمار" از رختخواب بلند می شود!

نظرات

در ادامه بخوانید...

پنج علامت که شما قبلاً کروناویروس داشته اید

در
علائم معمولی كروناویروس
دانشمندان آکسفورد گزارش دادند که عفونت کروناویروس می تواند بیش از یک ماه قبل از ثبت اولیه آن بین افراد منتقل شده باشد. آنها پنج علامت را برای کروناویروس نشان دادند كه این شخص حاضر بیمار بوده است ، اما در مورد آن مشكوك نشده اند.

 

علائم كروناویروس

علائم معمولی كروناویروس تب بالا و سرفه شدید شناخته شده است. دانشمندان علائم دیگری به این افزوده اند.

 

از بین رفتن حس بویایی

یکی از آنها از بین رفتن بویایی است. واقعیت این است که هدف coronavirus سلولهایی در مجاری بینی هستند که حاوی پروتئین هستند. عفونت چنین سلول هایی می تواند به از بین رفتن "بو" یا از بین رفتن حس شامه منجر شود. به گفته کارشناسان ، افراد مبتلا به این علائم ممکن است ناقل کروناویروس باشند.

ملتحمه چشم

کروناویروس همچنین می تواند باعث ملتحمه چشم شود.

اسهال

در ووهان ، که شیوع یک تاج ویروس جدید آغاز شد ، تقریبا نیمی از بیماران درمورد مشکلات گوارشی به دنبال کمک پزشکی بودند. اسهال یکی از اصلی ترین علائم بیماری بود. 

درد شکمی

علاوه بر این ، بیماران مبتلا به COVID-19 درد شکمی دارند. پزشکان می گویند این ممکن است نتیجه توسعه ذات الریه در لوب های تحتانی ریه ها باشد.

احساس خستگی

و حتی در طول بیماری کروناویروس ممکن است فرد احساس خستگی زیادی کند.
 
همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، این شبکه بحث می کند که بسیاری از افراد می توانند coronavirus را در اوایل سال 2020 یا حتی در اواخر سال 2019 به کرونا ویروس مبتلا شده باشند. افراد بیمار می گویند که از یک سرفه خشک بسیار شدید رنج می برند که همراه با درد در ریه ها بوده است. بسیاری از آنها تنگی نفس و عموماً مشکلات تنفسی داشتند.
 

 

 

چگونه کروناویروس را از روی سطوح پاک کنیم

مشخص است كه كروناویروس توسط قطرات موجود در هوا منتقل می شود. بنابراین ، برای یک فرد آلوده کافی است که برای جلوگیری از "عفونت" ، از عطسه یا لمس هر سطحی خودداری کند.

آب و صابون

پزشکان توصیه می کنند هر چه سریع تر دست های خود را بشویید ، زیرا می توانید ذرات ویروس را با آب و صابون پاک کنید.

سفید کننده

همچنین ، سفید کننده ای متشکل از هیپوکلریت سدیم به از بین بردن ویروس کمک می کند. برای چند دقیقه محصول (رقیق شده) را روی سطح مورد نظر بگذارید و سپس سطح را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. سفید کننده پروتئین و اسید ریبونوکلئیک ویروس را از بین می برد.

الکل

الکل به سرعت و به طور مؤثر کروناویروس coronaviruses را از بین می برد. شما باید پارچه را با الکل مرطوب کرده و سطح را پاک کنید. اما باید به خاطر داشته باشید که مشروبات الکی به دلیل غلظت کم الکل در مبارزه با ویروس مناسب نیستند.

ژل ضد عفونی کننده دست

پاک کننده بعدی  در مبارزه با coronavirus ژل ضد عفونی کننده دست است. غلظت اتانول در آن باید بیش از 70٪ باشد.
 
پیش از این ، دانشمندان از هنگ کنگ گفتند که کورو ویروس در دمای حدود چهار درجه برای مدت طولانی بسیار پایدار است. در صورت عدم ضد عفونی ، فعالیت آن فقط پس از 14 روز کاهش می یابد. 
 
بنابراین ، روی کاغذ پس از سه ساعت ، روی لباس و چوب فرآوری شده دو روز به طول انجامید ، روی شیشه - تا چهار روز و پلاستیک - تا هفت روز. علاوه بر این ، ویروس می تواند تا هفت روز در سطح خارجی ماسک های پزشکی زنده بماند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

FDA اولین آزمایش کروناویروس مبتنی بر آنتی بادی را تأیید می کند

در
در ایالات متحده ، آنها اجازه دادند اولین آزمایش کروناویروس coronavirus مبتنی بر آنتی بادی انجام شود. آژانس معتقد است که این روش ممکن است "در تشخیص COVID-19" مؤثر باشد.
 
سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای اولین بار مجوز انجام آزمایش COVID-19 را که به دنبال آنتی بادی در خون است صادر کرده است. کارشناسان خاطرنشان کردند که این رویکرد محدودیت هایی خواهد داشت ، اما ابزاری مهم خواهد بود که در مبارزه با بیماری همه گیر کروناویروس کمک خواهد کرد.
 
این آزمایش توسط شرکت بیوتکنولوژی Cellex انجام شده است. برای این کار ، کارکنان پزشکی باید از رگ بیمار خون بگیرند. نتیجه را می توان در مدت 15 دقیقه بدست آورد.
 
این آزمایش به دنبال آنتی بادی هایی خواهد بود که سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس خاصی تولید می کند. وجود آنتی بادی های اختصاصی برای کروناویروس گواه این واقعیت است که بیمار مبتلا شده است. با این حال ، بدن بلافاصله تولید آنها را شروع نمی کند ؛ آزمایشات در این حالت ممکن است وجود ویروس را نشان ندهد.
 
این بخش افزود: با این حال ، تصویب FDA نشان می دهد كه آژانس اطمینان دارد كه مزایای استفاده از آزمایش از خطرات آن کمتر است. "دلیلی بر این باور است که این محصول ممکن است در تشخیص COVID-19 مؤثر باشد" 

نظرات

در ادامه بخوانید...