دوقلو ها چهار ماه پس از مرگ مادر متولد شدند

دوقلو ها چهار ماه پس از مرگ مادر متولد شدند
یک زن باردار که از یک سکته مغزی فوت شده بود، اما دو قلو هایش همچنان در تلاش برای زندگی بودند توسط پزشکان به زندگی بعد از مرگ مادر ادامه دادند. در نتیجه این عملیات، پزشکان موفق به حفظ زندگی دو قلوها در بدن مادر تا زمان تولد شدند.
 
پزشکان برزیلی از زندگی یک زن باردار که در اثر سکته مغزی به مدت 123 روز جان خود را از دست داده بود، حمایت کردند. یک زن 21 ساله به نام فرانکیلن در هفته نهم بارداری خود، زمانی که ناگهان احساس بیماری می کرد، درگذشت.
 
او به شوهرش گفت که او از یک سردرد شدید رنج می برد. این زن در زمان مراجعه به بیمارستان فوت شد. پزشکان سه روز برای کمک به او تلاش کردند، اما بعد مشخص شد که مغز Franquileen مرده است. سپس پزشکان به همسرش گفتند که به محض اینکه قلب دوقلوها متوقف شود، او می تواند جسد همسرش را بگیرد.
دوقلو ها چهار ماه پس از مرگ مادر متولد شدند
اما پزشکان متوجه شدند که دوقلو ها با مادرشان نمیمیرند و همچنان به زندگی ادامه میدهند. سپس پزشکان و خانواده فرانکلین تصمیم گرفتند تا زمانی که ممکن است از زندگی دوقلو ها در بدن مادر باردار مرده حمایت کنند تا این فرصت را برای تولد نوزادان فراهم کنند.
 
پیش از این در جهان موارد مشابهی وجود داشته است. اما رکورد حفظ حیات در بدن یک زن باردار مرده 107 روز بود. فرانکلین دوران بارداری بسیار کوتاهی داشت، اما پزشکان توانستند 123 روز از او حمایت کنند.
 
بچه ها، آنا ویکتوریا و آساف با بخش سزارین متولد شدند. پس از آنکه دختر و پسر برای بخش نوزادان نارس فرستاده شدند، جایی که چند ماه دیگر برای از آنها نگهداری شود. حالا بچه ها برای ترخیص آمادگی دارند

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید