جنگل بودایی مکانی شگفت انگیز و دیدنی

عکس های این پارک عجیب و غریب که به پارک بودا یا جنگل بودایی معروف است و با تعداد زیادی از مجسمه های سنگی پر شده، به صورت دوره ای در اینترنت پخش و به اشتراک گذاشته می شود با این توضیح که این مکان واقعا ترسناک است. پارک بودا در ژاپن (یا جنگل بودایی )تا حدودی یادآور یک قبرستان چینی است.

تاسیس این پارک غیر معمول با بیوگرافی خالق آن آغاز شود. نام او آقای فوروکاوا است. تمام عمر خود را در ژاپن به تجارت مشغول بود، اما در ابتدا چندین بار ورشکسته شد در نهایت، کارآفرین خوش شانس بود: او یک شرکت نسبتا موفقیت آمیز را ایجاد کرد و آن را توسعه داد.

عکس از سمت رودخانه به جنگل عجیب و غریب با مجسمه های بودایی

میتسومی فوروکاوا Mitsumi Furukawa علاقه زیادی به فرهنگ چینی داشت و این علاقه باعث شد تا به باز کردن یک پارک برای دوستی دو ملت بپردازد.

فوروکاوا با ایده دوستی چین و ژاپن تصمیم به ساخت پارک گرفت

محل اجرای پروژه عجیب و غریب او، جنگلی در نزدیکی رودخانه جینزو در جزیره هونشو بود. در نیمه دوم قرن گذشته، مسابقات قایقرانی بین المللی با مشارکت تیم های چین در این رودخانه برگزار میشد.

صدها مجسمه در یک مکان زیبا ایجاد شده است، و هیچ یک از آنها مانند یکدیگر نیست

آقای فوراکاوا پارک خود را "جنگل بودا" یا "روستای سنگی استاد بودا" نامید و تصمیم گرفت تا حداقل 500 مجسمه را در این مکان زیبانصب کند و همچنین توجه ژاپنی ها را به دین و فرهنگ باستانی دولت همسایه جلب کند.

آقای فوراکاوا قصد نداشت کسی را بترساند، او تنها خواستار دوستی ژاپن و چین بود.

برخی از مجسمه ها به سادگی شگفت انگیز و بسیار اصلی هستند.

کارآفرین ما آقای فوراکاوا، با مجسمه ساز چینی لو چین چائو آشنا شد و مجسمه های مرموز سنگی را به طور مستقيم از چين به این پارک وارد کرده و در كنار رودخانه نصب نمود.

به نظر بسیار واقع گرایانه می رسد اما همه این مجسمه های سنگی به سمت راست نگاه می کنند.


طرفداران فرهنگ بودایی چیزی برای دیدن در جنگل بودا دارند

همه آیین های بودایی در مجسمه های سنگی مختلف نشان داده شده اند.

جنگل دوم گروهی از دوستان چین است که در سالهای مختلف نیمه دوم و آغاز قرن بیست و یکم ساخته شده است.

گاهی اوقات شما حتی می توانید مجسمه کودکان را ببینید.


و شما همچنین می توانید با چنین شخصیتی ملاقات کنید ...

در حال حاضر، در مجموع 1290 مجسمه ارسال شده در اینجا وجود دارد!

حتی 12 علامت از فال و طالع بینی چینی در جنگل بودایی وجود دارد: میمون، خوک، خروس، قوچ، اسب، مار، خرگوش و غیره ...

فوروکاوا شش سال پیش از دنیا رفت. با توجه به درخواستش در بستر مرگ، شخصیت سنگی او آخرین مجسمه در این گالری عجیب و غریب بود و این خواسته انجام شد.

گردشگران می توانند از طبیعت عالی لذت ببرند.

توریست ها هیچ چیز برای ترسیدن در این جنگل نمی بینند.

همانطور که کارآفرین برنامه ریزی کرده بود، جنگل بودا (می توان آن را با ماشین در امتداد یک بزرگراه طی کرد) تبدیل به یک مکان استراحت برای ژاپنی ها و گردشگران محلی شده است. با این حال، معمولا تعداد بازدید کنندگان کم است . احتمالا، به این خاطر که این مکان به نظر غم انگیز و مرموز می رسد. 


شما می توانید بین مجسمه های موجود نصب شده در مناظر زیبا حرکت کنید و در مورد چیزهای زیادی فکر کنید: درباره خالق جنگل بودا، درباره افرادی که در این پروژه تا حدی اتوپیایی شرکت داشتند یا در مورد فرهنگ بودایی.

در اینجا شما می توانید چای oolong را به صورت رایگان بنوشید و به تاریخچه تاسیس پارک گوش کنید.

همانطور که توسط کارآفرین برنامه ریزی شده بود، این پارک تبدیل به یک مکان محبوب برای گردشگری در تعطیلات شد.

در اینجا یک ساختمان قدیمی ساخته شده به سبک ژاپنی است که با پنجره ای مشرف به منظره ای زیبا از رودخانه و سد باز می شود. کارکنان می توانند به مهمانان در مورد تاریخ پارک، و همچنین چای oolong به صورت رایگان پذیرایی کنند. و از آنجا که جنگل بودا به عنوان مکانی برای استراحت در نظر گرفته شد، بازدید کنندگان که گوشت یا سوسیس بهمراه خود آورده اند می توانند از ذغال چوب برای کباب کردن استفاده کنند.

به هر حال این نکته هم بسیار جالب توجه است که ، به رغم این واقعیت که ژاپنی ها از چگونگی تاسیس این پارک آگاه هستند، بسیاری ازآنها  ترجیح می دهند در گفتگو با توریست های خارجی تظاهر کنند که منشا مجسمه ها بسیار اسرار آمیز است و باعث ترس و وحشت در آنها شوند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید