هتلی در مکزیک که با 30 بشکه ساخته شده است

 عجیب غریب

 

برای دوستداران استراحت و نوشیدن تکیلا ی فوق العاده یک خبر خوب: در مکزیک ، نه چندان دور از شهر  ، هتل عجیب غریب افتتاح شده است که 30 اتاق بشکه ای از ویژگی های بارز آن است. بشکه ها در مزارع وسیعی از آگاو های آبی ، (گیاهی که برای تولید تکیلا استفاده می شود) ، پراکنده شده اند. در حالی که این محله تنها مکان برای تعطیلات آخر هفته ی عالی نیست ، بازدید کنندگان می توانند از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرند ، اما ماجراجویی و موارد دیگری را هتل تدارک دیده است .

 

هتل  عجیب غریب
مکزیکی ها تعطیلات فراموش نشدنی را در یک بشکه غول پیکر (هتل ماتیس د بارریکاس ، تکیلا) ارائه می دهند.  |  عکس

 

اتاق های فوق العاده هتل در یک چشم انداز عجیب غریب اکنون مد شده است. اکنون کسانی که از هتل های مجلل خسته شده اند در تلاشند جایی را برای تعطیلات سرگرم کننده در میان مناطق جنگلی یا مزارع بی پایان پیدا کنند. این نوع تعطیلات دلپذیری است که مکزیکی ها ارائه می دهند ، آنها هتلی عجیب غریب در نزدیکی یک کارخانه تکیلا افتتاح کرده اند. هتل ماتیس د بارریکاس (به معنای واقعی کلمه  "هتل بشکه ای") ، بخشی از مجموعه هتل "La Cofradia Tequilera" ، در نزدیکی شهر مکزیک از تکیلا واقع شده است ، به دلیل احترام بسیاری به این نوشیدنی مکزیکی.

 

هتل  عجیب غریب

هتل Matices de Barricas در نزدیکی شهر تکیلا (مکزیک) واقع شده است.  |  عکس


با توجه به موقعیت مکانی آن ، تعجب آور نخواهد بود که همه دوستداران آرامش فوق العاده و دوست داران تکیلا قصد دارند تعطیلات بعدی خود را در این مکان خارق العاده بگذرانند ، به خصوص  که برگزارکنندگان هتل چیز دیگری برای ارائه دارند. جالب ترین و غیرمنتظره ترین چیز بلافاصله با استقرار مهمانان آغاز می شود ، زیرا اداره هتل از همه دعوت می کند ، بدون استثنا ، احساس دیوژن کنند(فیلسوفی که در بشکه زندگی می کرد) و به معنای واقعی کلمه در یک بشکه یا بهتر بگویم در یکی از 30 اتاق هتل بشکه ای شکل باشند .

 

هتل  عجیب غریب

30 بشکه اصلی در مزارع آگاو  پراکنده شده اند (هتل ماتیس د باریکاس ، مکزیک).  |  عکس

 

به گفته sayarak.com ، این اتاق ها که بصورت بشکه های غول پیکر ساخته شده اند ، در مزارع گاو آبی پراکنده شده و بسیار راحت هستند. هر یک دارای یک اتاق خواب با یک تخت بزرگ ، یک اتاق نشیمن کوچک با مینی بار مخصوص خود و یک سرویس بهداشتی است ، حتی در برخی از اتاق های بشکه ای جکوزی نیز وجود دارد. علاوه بر امکانات استاندارد ، اتاق ها به سیستم اسپلیت مجهز هستند ، همچنین Wi-Fi رایگان و یک تراس کوچک ایوان در فضای باز وجود دارد که می توانید از منظره زیبا و هوای تازه لذت ببرید.

هتل  عجیب غریب

اتاقهای دنج ، واقع در بشکه ها ، برای دو تا چهار مهمان ("Matices Hotel de Barricas" ، مکزیک) طراحی شده اند.  |  عکس

 

هتل  عجیب غریب
مهمانان می توانند از کارگاه های تولیدی تکیلا (هتل ماتیس د باریکاس ، مکزیک) دیدن کنند.  |  عکس

 

شما یک گردشگر مدرن را فقط با طراحی و معماری اتاقهای دنج شگفت زده نخواهید کرد ، بنابراین سازمان دهندگان هتل Matices de Barricas رویدادهای جالب زیادی را ترتیب داده اند که هر مهمان را راضی خواهد کرد. برای شروع ، همه ، یعنی همه مهمانان بدون استثنا ، به کارخانه تکیلا می روند. این گشت و گذار علاوه بر بازدید از کارگاه های تولید کارخانه تقطیر ، بلکه همچنین یک مینی موزه ، یک زیرزمین خارق العاده با بشکه های عظیم حاوی نوشیدنی مخصوص مکزیک و البته مزه ای به عنوان اشانتیون است. در این حالت ، ماموریت اصلی کارکنان هتل برآورده می شود - "ترکیب کیمیاگری تکیلا و احساسات انسانی".

هتل  عجیب غریب

بازدید کنندگان می توانند برای یک جلسه چشیدن به سرداب ها بروند ، یا بطری سرامیک تکیلا خود را بسازند (هتل ماتیس د باریکاس ، مکزیک).  |  عکس

هتل  عجیب غریب
بار و رستوران زیرزمینی رنگارنگ ناهار خوشمزه ای از غذاهای سنتی مکزیکی (هتل ماتیس د باریکاس ، مکزیک) را ارائه می دهد.  |  عکس

 

برنامه فرهنگی به همین جا ختم نمی شود ، همچنان می توان به بازدیدکنندگان پیشنهاد داد و در فرآیند تهیه یک نوشیدنی مجاز است به کارگاه سفالگری برود ، جایی که همه می توانند با دستان خود یک بطری سرامیکی برای تکیلا درست کنند و حتی آن را رنگ کنند. طبیعتاً همه اقدامات با راهنمایی استادان و هنرمندان انجام می شود ، اما این به هیچ وجه از لذت مهمانانی که می توانند شاهکار خود را بسازند کم نمی کند ، به خصوص که در این ظرف تزئینی می توانید تکیلا خریداری و به خانه ببرند.

هتل  عجیب غریب

اجراهای دلربا و سفرهای فراموش نشدنی ("Matices Hotel de Barricas" ، مکزیک) در انتظار میهمانان هتل است.  |  عکس

هتل  عجیب غریب

علاقه مندان به فعالیت های خارج از منزل می توانند به کوه بروند و یا در مزارع بی پایان آگاو دوچرخه سواری کنند (هتل ماتیس د باریکاس ، مکزیک)

 

این هتل بقدری متقاضی دارد که تا 20 اکتبر بشکه های بیشتری در میان مزارع آگاو ظاهر می شود تا همه را در خود جای دهد. و این قابل درک است ، زیرا علاوه بر ورود گردشگران به تعطیلات ، ساکنان محلی دوست داشتند آخر هفته یا تعطیلات را اینجا بگذرانند.

توجه: کسانی که قبلاً برنامه ریزی خود را برای سفر به چنین مکان جذابی شروع کرده اند باید بدانند که اتاق های هتل برای 2 تا 4 نفر طراحی شده است. هزینه متوسط ​​یک شب اقامت از 150 تا 185 دلار متغیر است.

 

به هر حال ، این اولین تلاش برای طراحی هتل در دل طبیعت نیست این هم نمونه هتل درختی: هتل آپارتمان بصورت خانه درختی ، رویای کودکی هر بزرگسالی

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید