چهره معمولی زنانی که قلب مردان مشهور را تسخیر کردند

کلئوپاترا نمادی از فریبنده ترین و زیباترین زنان در تاریخ است. با این حال، دانشمندان، با مدل سازی ظاهر احتمالی او در چندین عکس، وحشت زده شدند این زن کاملا زشت با یک بینی نسبتا بزرگ بود. حال این مورد غیر قابل دسترسی است اما اغلب هنگامی که به عکس هایی از زنانی نگاه می کنیم که به خاطر آنها مردان مشهور تاج و تخت را قربانی کرده اند و یا استعداد خود را دور انداخته اند و به انزوا پناه برده اند، از  قیافه معمولی   این زنان شگفت زده می شویم.

سالوادور دالی و النا دیوکونوا

سالوادور دالی و جشنواره موسیقی او
النا Dyakonova، دختر یک مقام معتبر، متولد در کازان، در ابتدای زندگی خود، در خواب هم نمی دید که به عنوان عشق یک هنرمند مشهور باشد. با این حال، او ستاره اقبال به او رو کرد ، در سال 1929 با یک هنرمند کاتالان جوان ملاقات کرد. سه سال بعد همسرش شد. هنرمند سالوادور دالی 10 سال جوانتر از او بود و اجازه انجام امور خود را به همسرش داد. به هر حال، نابغه اسپانیا درآمدش را تحت رهبری وی درآمد. اگر ما در مورد خلاقیت صحبت کنیم، در اینجا نیز غیر ممکن است که اثر مفید آن را انکار کنیم. این النا Dyakonova بود که تنها مدل زن سالوادور دالی، عشق او  و الهام بخش او بود. او حتی استودیو ی نقاشی را خودش تمیز می کرد و نابغه را نظارت می کرد. مرگ او دالی را برای همیشه تغییر داد؛ النا برای همیشه در زندگی او باقی ماند.
النا و سالوادور دالی 
 
والیس سیمپسون

چهره معمولی دختر

البته، زیبایی یک فرد یک مفهوم بسیار خاص است، آن هم با شخصیت او ارتباط دارد. با این حال، به دنبال عکس هایی از یک زن که پادشاه انگلستان ادوارد هشتم بخاطر او از سلطنت دست می کشد، متوجه می شوید که هماهنگی کلاسیک شیاطین، احتمالا بی معنی هم نیست. رسوایی این ماجرای عاشقانه  در سال 1934 آغاز شد، زمانی که پادشاه آینده هنوز شاهزاده ولز بود. واليس قبلا از اولين شوهرش طلاق گرفته بود و در ازدواج دومش هم در حال طلاق گرفتن بود.
عکس عروسی: ادوارد هشتم و  چهره معمولی   واليس سيمپسون، 3 ژوئن 1937
دولت بریتانیا و اسقف اعظم کانتربری، به شدت مخالف این ارتباط بودند. در اوایل سال 1936، ادوارد هشتم پس از مرگ پدرش جانشین پدر شد و در پایان همان سال،  از قبول سلطنت امتناع کردند. پادشاه سابق در پیام رادیویی بعدی گفت که انجام وظایف یک پادشاه بدون کمک و حمایت از زنی که او دوست دارد غیرممکن است. این زن و شوهر زندگی طولانی و شادی را در فرانسه زندگی کردند.
 

ژاکلین کندی

ژاکلین کندی با شوهرش
در بیشتر عکس ها، بانوی اول ایالات متحده بسیار زیبا ظاهر می شد. با این حال، راز کوچک او به خوبی شناخته شده است: در واقع، این زن در ظاهر خود نقص های زیادی داشته که او باید با دقت در ژست های تصویری این عیوب را در عکس دختر با چهره معمولی می پوشانده است. از دوران کودکی، چشمهایش خیلی دورتر از هم بوده، علاوه بر این دهان بزرگ ، بینی صاف، سینه ی صاف و کفشهای سایز 41 عیوبی هستند که در عکس ها به بهترین شکل پوشانده شده اند.
 
چارلز دوگل، هنگامی که برای اولین بار او را دید، به  قیافه معمولی دختر گفت: "خانم کندی  یک جواهر است، حتی برای رئیس جمهور ایالات متحده بیش از حد زیاد است!".
علیرغم اینکه زندگی خانوادگی آنها به واسطه خیانت شوهرش به طور مداوم تحت تأثیر قرار می گرفت و با مرگ غم انگیز کندی پایان یافت، ژاکلین کندی برای آمریکا نماد یک زن - همسر، دوست و مادر بود که احتمالا می توانست هر قله ای را تسخیر کند.
 

 

 ژاکلین کندی در سبک کلاسیک کاملا زیبا نبود.  در برخی از عکس های کمتر موفق، کمبودهای ظاهر او بوضوح دیده می شود، بله. برای یک زن هیچ چیز غیر ممکن نیست. او به دقت می دانست چگونه عیوب خود را پنهان کند.

مارلین دیتریش

مارلین دیتریش  از  قیافه دختر معمولی  به نماد جنسی شناخته شده قرن بیستم تبدیل شد
سطح محبوبیت این بازیگر و خواننده از ابتدا و اواسط قرن بیستم آغاز شد. او در زندگی به یک افسانه تبدیل شد.حتی در کشورهای کمونیستی، نماد جنسیت نامیده می شد، در حالی که با این مفهوم در این کشورها، همانطور که میدانید، تنش زیادی وجود داشت. اعتقاد بر این است که او تا به حال تاثیر زیادی بر مد، سبک و آگاهی زنان داشته است، مارلین دیتریش به طور رسمی در میان ده بازیگر برتر در سینمای هالیوود به طور قانونی به رسمیت شناخته شده است. با این حال، زیبایی عجیب و غریب او نیز نتیجه سخت ترین  تلاش ها در طول سالیان است.
 
داشته های اولیه ستاره آینده بسیار پایین تر از حد متوسط ​​بود. حتی پس از تمام تلاش ها، او مجبور شد از ویژگی های شخصیت های جذاب استفاده کند، بنابراین امروز او نیز به طور رسمی در فهرست " زیبا ترین هنرپیشه ها" قرار نمی گیرد. در جوانی، زمانی که ژوزف فون استرنبرگ، کارگردان هالیوود برای اولین بار او را دید تحت تاثیر قرار گرفت.
 
درست است که بازیگر جوان احتمالا موفق شده است او را به نحوی تحت تاثیر قرار دهد، از آنجا که او نقش خود را در فیلم "فرشته آبی" گرفت و شروع به کار کرد تا "گرگ و میش" را به "فرشته" تبدیل کند. مارلین بر روی یک رژیم شدید، فرم دادن به سینه ها و بالا بردن آن ها، روی گونه ها و غیره کار کرد . و عاقبت، این تلاش ها به نتیجه رسید،  و از  عکس دختر با قیافه معمولی  با تصویری ظاهر شد که مردان جهان خواستار آن بودند.
 
مارلین دیتریش
 

ادیت پیاف

ادیت پیاف  از چهره های معمولی

برای موسیقیدان های معروف، معمولا دشوار است بگوییم  دقیقا چه چیزی در جنس مخالف آنها را فتح می کند، بگوئید -  دختر با قیافه معمولی  ،  زیبایی باور نکردنی یا قدرت استعداد. واضح است که عدم وجود اول به طور کامل توسط دومی جبران می شود. با این حال، در مورد این خواننده مشهور فرانسوی،  این  دختر با چهره معمولی  ، هنوز هم دشوار است که استعداد موسیقی او، موفقیت شگفت انگیزش  را در رابطه با مردان توضیح دهد. دو ازدواج و گروه کثیری از طرفداران.
مارلین دیتریش، که دوست نزدیک ادیت پیاف بود، در خاطراتش اعتراف کرد: 
 
"من از عاشقان او، که باید در خانه اش از یک مکان مخفی به مکان دیگری می رفتم،دچار  سرگیجه بودم."
ادیت پیاف
و این به رغم این واقعیت است که حتی داغ ترین طرفداران، او را "گنجشگ"، "مارمولک" و  "هیولا" نامیده اند و همه این نامگذاری ها، مایل به تأکید بر این است که چگونه خواننده بزرگ  سبک زندگی در عکس دختر چهره معمولی  خود را تغییر می داده، دارای شخصیت های متفاوت بوده و  این  دختر با چهره معمولی  عاشقان خود را دور می زده است. احتمالا باید یک نوع رمز و راز در یک زن باشد که اینگونه مردان مشهور را تسخیر می کرده است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید