چرا زنان بیشتر از مردان زندگی می کنند

چرا زنان بیشتر از مردان زندگی می کنند
در اینجا ما در مورد عادت های بد، کارهای خطرناک، کشته شدن در جنگ، سبک زندگی و مراقبت نکردن از سلامتی صحبت نخواهیم کرد. اگرچه ، این ها همه مهم است اما چه چیز دیگری زندگی زنان را طولانی تر می کند؟
 
دلایل عینی که چرا زنان بیشتر از مردان زندگی می کنند:

 

سیستم ایمنی زنان انعطاف پذیرتر است

این به دلیل توانایی تحمل فرزندان است. به نظر باید برعکس به نظر برسد، زیرا زنان حتی بیشتر از مردان مریض می شوند ، اما می توانند راحت تر بیماری ها را تحمل کرده و در مواردی عوارض کمتری داشته باشند.
 

 

دستگاه گوارش در زنان نسبت به مردان ظریف تر است

از این نظر ، آنها از خوردن غذاهای خشن امتناع می ورزند ، اما با دقت بیشتری هضم آن چیزی را که مناسب آنها باشد ، هضم می کنند. این کمک می کند تا مواد مغذی به طور یکنواخت و کامل جذب شوند و از آسیب شناسی دستگاه گوارش اطمینان حاصل کنند.
 

 

انعطاف پذیری عاطفی در زنان

این امکان را به زن می دهد تا راحت تر از تجربیات منفی خلاص شود و همین امر در زنان باعث ابتلا به بیماری های روانی کمتری می شود. موقعیت هایی که توسط یک مرد به عنوان یک فاجعه شخصی درک می شود و فرصتی برای تسلیم شدن است ، برای زنان به صورت راحت تر برگزار می شود و به آنها امکان می دهد تا آن موقعیت را به چیز دیگری تغییر دهند.علاوه بر این، این تغییر به زنان اجازه می دهد فعالیت مغز را طولانی تر نگه دارد. بنابراین ، چه زن و چه مرد باشید ، زیاد نگران مشکلات زندگی نباشید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید