چه چیزی در ظاهر زنان برای مردان مهم است و چه چیزی اهمیت ندارد

در این مقاله سعی می کنیم نظر مردان درمورد زنان، چه چیزی در ظاهر زنان برای مردان مهم است و چه چیزی اهمیت ندارد و حداقل 10 نقص زنانه که مردان دوست دارند را عنوان کنند.(البته کلمه نقص نسبی است) یا این که در اولین برخورد آیا توجه مردان به اندام زنان است ، چاقی یا لاغری برای یک مرد اهمیت دارد، مردان به کدام قسمت بدن زنان توجه می کنند را پاسخ دهیم. 
 
هر دختر یا زنی دوست دارد نگاه های تحسین برانگیز مردان را به خود جلب کند. اما اغلب، تحت تاثیر مد و یا جامعه، شروع به نگرانی در مورد برخی از جزئیات ظاهری و خلق و خوی خود می شود و به جای بهتر شدن، کار را خرابتر می کند!
 
حال ما می گوییم دختران، نگران نباشید! در واقع، مردان به چیزهای زیادی توجه نمی کنند! در میان تمام ظواهر، به عنوان مثال، عطر و لباس های زیبا توجه آنها را بیشتر از همه چیز به خود جذب می کند.
sayarak.com تصمیم گرفته تا در نهایت دریابد که ظاهر یک زن چه اهمیتی برای مردان دارند و چه چیزی در ظاهر زنان برای مردان مهم است.

تاثیر عطر زدن زنان بر مردان

اکثر مردان مورد بررسی ما به عطر توجه دارند. بعضی ها اشاره کردند که این دلیلی است برای به یاد آوردن آن دختر . اما تقریبا همه مردان روشن ساختند که استفاده بیش از حد از عطر ناخوشایند است.

ایا مردان لاک دوست دارند

تاثیر مانیکور و لاک ناخن زنان بر مردان

نظرات در اینجا متفاوت است. نیمی از مردان به ناخن ها توجه نمی کنند. و نیمه دوم اذعان داشتند که لاک ناخن غیر طبیعی را دوست ندارند
ایا مردان ناخن بلند دوست دارند 
تقریبا همه مردان ذکر کرده اند که ناخن های بلند را هم دوست ندارند. با این حال، یک رنگ لاک ملایم و یا لاک شفاف(برق ناخن) ، تصویری جذاب به دختر اضافه می کند.
 

زیباترین ابرو از نظر مردان

تقریبا همه مردان گفتند که که ابروی نقاشی شده را واقعا دوست ندارند. اما به طور کلی، آنها تقریبا به این جزئیات ظاهر توجه نمی کنند. هر چند کسانی بودند که می گفتند که ابروی زیبا می تواند برخی از معایب صورت را خنثی کند.
 

تاثیر مژه در ظاهر زنان

در اینجا دوباره، نظرات به 2 گروه تقسیم می شود. نیمی از مردان مطمئن هستند که مژه های بلند دختران و زنان به نظر زیبا است. و نیمه دوم اعتراف کردند که مژه های غیر طبیعی بیش از حد به چشم می آید.

تاثیر آرایش زنان بر مردان

هیچکدام از مردان مورد بررسی ما آرایش غلیظ و پر رنگ را نمی پسندیدند. به طور کلی، رنگ های غیر طبیعی  برای رنگ رژهای را ذکر کرده اند: بنفش، بورگوندی و غیره. مژه های آرایشی، ابروهای تاتو شده.
 

مشکلات جزئی پوست

مردان به مشکل پوست توجه دارند. آنها یک جوش را روی بینی متوجه می شوند، اما برای اکثر آن ها خیلی مهم نیست، زیرا امروز این جوش هست، و فردا نیست. اما اگر دختری به طور کلی دارای پوستی با مشکلات زیاد باشد، به نظر مردان، این نشان می دهد که او برای خودش اهمیتی قائل نیست و این  خیلی بد است.
 

پاهای تمیز شده

تقریبا همه مردان به طور معمول با این واقعیت ارتباط دارند که دختران همیشه پاهای کاملا بدون مو ندارند. و مهم نیست که لمس شود یا فقط دیده شود.
 

کفش کثیف

به طور کلی، کفش های کثیف باعث فراری شدن مردان نمی شود. مردان حتی توجه خاصی به کفش ها نمی کنند.(هر چند که این چیزی نیست که عادی باشد) اما اگر کفش ها بیش از حد کثیف باشند، متوجه خواهند شد و این منفی خواهد بود.
 

تاثیر لباس های نامرتب زنان بر مردان

درست همانطور که در وضعیت کفش های کثیف، مردان به طور کلی روی آن تمرکز نمی کنند. اما اگر لباسها به وضوح نامرتب باشند، این واقعیت به نفع دختران نخواهد بود: به نظر مردان، این شاخصی است برای نشان دادن وضعیت اقتصادی دختران.
 

تاثیر علائم ترک روی بدن

بعضی از مردان حتی نمیدانند این علائم ترک چیست و هرگز آنها را ندیده اند. و بسیاری از کسانی که علائم ترک در دختران را متوجه شده اند، آن را چیز بدی در نظر نمی گیرند. بسیاری معتقدند که علائم ترک با افزایش وزن ارتباط دارد و نمی دانند که ممکن است به علت حاملگی نیز ظاهر شود. و بعد از آنکه در مورد علائم ترک بامردان صحبت کردیم،این علائم ترک برای آنها نقش خاصی ندارد.
 

تاثیر شکم صاف

90٪ از مردان یک شکم کوچک و صاف را در نظر ندارند که البته این چیز وحشتناکی است و توجه خاصی به آن ندارند. البته و صد البته، اگر وزن اضافی واضح نباشد، اما با این حال، شکم کاملا صاف به نظر نمی رسد که خیلی مهم باشد.
 

تاثیر مو های تمیز

 

نظرات در این جا هم مشابه بود. به طور نسبی، مردان شما را با انگشت نشان نمی دهند اگر متوجه شوند که موهای شما امروزه شسته نشده است. تقریبا همه کسانی که به این سوال پاسخ دادند همان عبارت را بیان کردند: "اگر مو به وضوح چرب باشد، خب این بد است. ولی اگر دو ساعت پیش موهایتان را نشسته اید، نگران نباشید. "
 

تاثیر لباس زیر

"خوب، چه کسی می گوید که به آن توجه نمی کند؟" - تقریبا هر مرد این سوال را به ما پاسخ داد. بنابراین، دختران بدانند، مجموعه توری چیز خوبی است!
 

استفاده زنان از کلمات زشت

 

وقتی ما با مردان مصاحبه کردیم،  برای ما مهم بود که بدانیم چگونه با این واقعیت ارتباط بر قرار می کنند که دختران  گاهی از کلمات رکیک استفاده کنند. و تقریبا هر کس پاسخ خودش را داشت. بعضی ها گفتند که این حتی خوب است، زیرا در این صورت می توانند با همدیگر یکسان باشند. بعضی ها گفتند که این بسیار بد است و اگر این کار را نکنند بهتر می شود. و بعضی برایشان اهمیتی نداشت
 

سیگار کشیدن زنان در نظر مردان

 

تقریبا 80٪ از مردان دوست ندارند که یک دختر سیگار بکشد. اما استثنائاتی هم وجود دارد: بعضی آن را کاملا طبیعی می بیند، و بعضی می گویند در صورتی که دختری غالبا این کار را انجام نمی دهد و به عنوان مثال داخل ماشین سیگار نمی کشد، این کاملا قابل قبول است.
 
بسیاری از مردان، با پاسخ دادن به پرسش ها، افزودند که همه این عوامل در مجموع نقش دارند. به عبارتی دیگر، اگر دختری کفش های کثیف و لباس های چروکیده را پوشیده باشد، با مانیکور نادرست ، سیگار بکشد و فحش بدهد، قطعا نظر مرد را جذب نمی کند، اما در صورتی که یک یا دو مورد از این ویژگی ها در سبک زندگی او ذاتی باشند، آنگاه تعیین کننده نخواهد بود.
مردان! در مورد این چه نظری دارید؟ ما مطمئن هستیم خوانندگان ما بسیار علاقه مند هستند در مورد اولین چیزی که مردان درباره زنان متوجه می شوند چیست بدانند.
 
246A589900000578-0-image-m-4_1420495578355.jpg
برد پیت با مانیکور در جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز
 
اگر دوست دارید در مورد لاک زدن مردان ، لاک زدن مردان نشانه چیست ، مردانی که لاک می زنند  و رنگ لاک مورد علاقه پسرها چیست بخش نظرات را که کاربران به اشتراک گذاشته اند بخوانید.
 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ویدا ویدا :

    مانیکور در اصل نه برای زیبایی بلکه برای ضد عفونی انجام می شده است و همه گیری کرونا فقط باید علاقه به این روش بهداشتی را افزایش دهد. "تا آنجا که من به یاد می آورم ، یک دانشمند استرالیایی وجود دارد که تصمیم گرفت میزان عفونت را در قسمت های مختلف بدن بررسی کند. این متخصص اضافه می کند ، او مردم را متوقف کرد ، یک خراش از زیر ناخن ها را گرفت و آنها را به مخزن کاشت فرستاد. مشخص شد که بیشترین باکتری در فضای زیر ناخن پنهان شده است. این یک محیط ایده آل برای تولید مثل و رشد میکروارگانیسم ها است: این ناخن است که از آنها در برابر محیط خارجی محافظت می کند و حتی شستن دقیق دست منجر به استریل شدن این ناحیه نمی شود. "

    1400/4/25 19:40
  • ویدا ویدا :

    اگر ما در مورد لاک رنگی و مانیکور برای زیبایی صحبت می کنیم ، انتخاب یک طرح خیلی جیغ در میان زنان مانند ناخن های مصنوعی نشانه بد سلیقه گی است. "اگر در دهه 2000 زنی با ناخن های مصنوعی آراسته به نظر می رسید ، اکنون او مبتذل به نظر می رسد." - پوشش های تزئینی ، گل ها ، نقاشی روی ناخن ها قبلا شیک در نظر گرفته می شدند ، اما اکنون به بدترین معنی کلمه مبتذل هستند.

    1400/4/25 19:47
  • hadi 522 :

    مردانی که لاک می زنند و آیا مردان مانند زنان ناخن های خود را رنگ می کنند؟ مردان به دلایل دیگری ترجیح می دهند یک پوشش رنگی درست کنند. "یک مرد جوان ناخن های خود را با رنگ غیرمعمول نقاشی می کند ، مربع ها یا دایره هایی را روی ناخن ها به تصویر می کشد ، نمادهایی که به نوعی بیان می شوند: من نشان می دهم که مثل بقیه نیستم ، اصیل هستم ، یا برعکس ، خودم را به نوعی خرده فرهنگ ارجاع می دهم ، "این همیشه در مورد یک چالش است ، در مورد هنرمندانه ، یک عمل در بیان خود است." انجام یک مانیکور تزئینی ، که فقط گروه کوچکی از افراد خلاق مرتبط با هنر قادر به طراحی آن هستند ، برای تبدیل شدن به سبک روزمره مردان عادی نادرست است. به نظر ، بعید است که این به یک قاعده تبدیل شود و به توده مردم گسترش یابد - در غیر این صورت معنای خود را از دست می دهد.

    1400/4/25 19:53
  • hadi 522 :

    لاک زدن مردان نشانه چیست در تاریخ مد چنین نمونه هایی از مردانی که لاک می زنند وجود داشته - در قرن هجدهم ، مردان جوراب ، کلاه گیس ، توری و روبان می پوشیدند ، اما این مردان چه کسانی بودند؟ گروه کوچکی از درباریان در راس جامعه ، نخبگان ، اشراف. اما عقاید سنتی درباره معنای مرد بودن و معنای زن بودن هنوز قوی هستند. "این باعث ایجاد کلیشه های جنسیتی در مورد آنچه که واقعاً مردانه یا زنانه است ، می شود ." "در عین حال ، در فرهنگ غربی ، ایده های سنتی به طور فعال در حال تغییر هستند: مردان بیشتر شبیه زنان می شوند ، و زنان بیشتر مردان."

    1400/4/25 19:58
  • hadi 522 :

    روانشناسان این گرایش که چرا پسرها لاک میزنند با این واقعیت مرتبط می دانند که در هر فرد قسمتهای شرطی "مرد" و مشروط "زن" وجود دارد. "در سراسر جهان تدریجاً شیوه های سنتی زن و مرد کنار گذاشته می شود ، و ما در اینجا در مورد کنار گذاشتن کلیشه ها و انتظارات تحمیل شده صحبت می کنیم ، و نه در مورد خود اعمال. این واقعیت که مردان شروع به رنگ آمیزی بیشتر ناخن های خود می کنند به این معنا نیست که مثلاً زنان کم اهمیت خواهند شد ، روانشناسان مطمئن هستند که "لاک زدن مردان فقط این است که مردم به طور فزاینده ای از مفاهیم سنتی پذیرفته شده زنانه و مردانه دست کشیده و با بدن خود کاری می کنند زیرا می توانند و می خواهند."

    1400/4/25 20:02
  • شیوا :

    لاک زدن مردان . در واقع ، مردان در مصر باستان شروع به مانیکور کردند.

    1400/4/25 20:05
  • شیوا :

    مانیکور مردانه , لاک زدن مردان به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی و حوزه های عمومی ظاهر می شود: نه تنها ستاره های راک و رپرها ، طراحان لباس و آرایشگران ، بلکه روزنامه نگاران ، ورزشکاران و همچنین کسانی که فعالیت های آنها عمومی نیست و با مد یا صحنه ارتباط ندارد ، مد را برای رنگ آمیزی ناخن خود گرفته اند. آیا این به زودی به معنای بازگشت لاک زدن مردان به حالت عادی زنان است؟

    1400/4/25 20:08
  • شیوا :

    مردانی که لاک می زنند ستاره های راک اولین کسانی بودند که در نیمه دوم قرن بیستم ناخن های خود را با لاک پوشاندند. دیوید بووی در تصویر Ziggy Stardust درخشش داشت ، کورت کوبین در کلیپ هایی با لاک قرمز ترک خورده( رنگ لاک مورد علاقه پسرها ) بازی کرد ، Ozzy Osbourne ، Marilyn Manson و Stephen Lyler سیاه لاکونیک ( رنگ لاک مورد علاقه پسرها ) را ترجیح دادند و مانیکور و لاک زدن مردان بخشی از تصویر نوازندگان شد . سپس بازیگران و نوازندگان موسیقی پاپ جانی دپ ، سیل و جارد لتو شروع به استفاده از لاک ناخن کردند ، کمی بعد رپرها Lil Yachty ، Jaden Smith ، Bad Bunny و A $ Rocky مد را انتخاب کردند . در سال 2015 برد پیت با مانیکور در جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز ظاهر شد. پس از وی میشا باتشوایی ، مهاجم چلسی ، مهمان مکرر در Imarni Nails ، دنبال شد.

    1400/4/25 20:20
  • شیوا :

    ایا مردان لاک دوست دارند مردان نه دیروز ، نه سال گذشته ، یا حتی در اواخر قرن گذشته در پی محبوبیت دیوید بووی یا کورت کوبین ، ناخن های خود را رنگ کردند. به عنوان مثال ، سه هزار سال قبل از میلاد ، جنگجویان بابل باستان ، که برای جنگ آماده می شدند ، ناخن های خود را با آنتیموان رنگ کردند. سپس رنگ سیاه برای طبقه بالا و برای طبقه پایین سبز در نظر گرفته شد. سپس بشر این مسئله (لاک زدن مردان و لاک زدن مرد برای زن) را فراموش کرد و ناخن های لاک زده برای هزار ها سال یک ویژگی کاملا زنانه باقی ماند.

    1400/4/25 20:24
  • سعید :

    لاک زدن مردان بیشتر مردان در سراسر جهان ناخن های خود را نه به عنوان نشانه تعلق یا اعتراض ، بلکه دقیقاً به همان دلیلی که زنان این کار را می کنند - برای زیبایی است.لاک زدن مرد برای زن * ناخن های رنگی در هنگ کنگ رایج است. El Poblado در Medellin پر از جوانان کلمبیایی با ناخن های سیاه خواهد بود (البته ، همه چیز به منطقه بستگی دارد). در بوینس آیرس ، مردی با هر رنگ ناخن یک امر عادی است. بوینس آیرس از نظر سطح فرهنگی کاملاً متفاوت است. در هیچ کجای دنیا این همه مکان را ندیده ام که گروه های موسیقی ، سبک ها ، کمون های جدید متولد و بالغ شوند .- به طور کلی ، هر کشور دارای دو قطب است - محافظه کار و جهان وطنی. در نیویورک و کالیفرنیا ، ناخن های رنگی در حال حاضر عادی هستند ، و در مورد جهت گیری یا تنظیمات موسیقی صحبت نمی کنند.

    1400/4/26 12:51
  • سعید :

    مردانی که لک می زنند تولیدکنندگان لاک الکل ، که برای مدت طولانی خود کلیشه های جنسیتی را پرورش می دادند ، زنانی که طبق آن ناخن های خود را رنگ می کنند و مردان این کار را نمی کنند ، در کنار مردان ناخن رنگی هستند. اکنون این مارک ها دریافته اند که از یک سو می توان برابری را ترویج داد و از سوی دیگر بازار جدیدی را تسخیر کرد.

    1400/4/26 12:55
  • ویدا ویدا :

    سینه زن می تواند توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند، سرنوشت ها را بشکند، مردان را تحت سلطه خود درآورد، سریعتر از صاحبش جذب کند ... همه اینها در مورد سینه زن است! اما معلوم شد که ما هنوز چیز زیادی در مورد سینه زن نمی دانیم.

    1400/11/17 19:42

بیشتر بخوانید