معنی تاتو در وگان

10-2.jpg

برای شروع ، اجازه دهید روشن کنیم که فکر نکنید ، تاتو  برای طرفداران وگان تصاویر سبزیجات ، کاهو و گیاهان است. معنی خالکوبی وگان ، اخلاقی است که رویکرد وگان را به طور کلی نشان می دهد.به طور کلی ، گیاهخواری تنها به معنای امتناع از خوردن محصولات حیوانی نیست. این موضوعی جهانی تر است: وگان روشی برای زندگی است که در آن جایی برای کار و کسب هایی وجود ندارد که بتوانند از یک حیوان استفاده کند (از جمله به عنوان یک موش آزمایشگاهی).

 

تاتو

متأسفانه ، همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، بعضی از پیروان وگان را به خاطر مد انتخاب می کنند. امروز هستند ، فردا نیستند.بیایید بفهمیم که تاتو های وگان چیست و چه تفاوتی با تاتو معمولی دارند. من قبلاً فکر می کردم که این تفاوت فقط مربوط به جوهر است. که باعث آلرژی و مشکلات بدتری می شوند. اما سپس حفاظت از حیوانات به موقع به ذهنم رسید: مواد گیاهی جایگزین جوهر بر اساس کربن حاصل از استخوان و گلیسیرین حیوانات می شوند. که عموما برای کسانی که خود را فعال حقوق حیوانات می دانند ، وسوسه برانگیز است؟

 

گیاهخواران از جوهر بر پایه گیاهی فراتر رفتند. علاوه بر جوهر ، کلیه لوازم دیگر نیز نباید از حیوانات در ساختن آنها استفاده شده باشد: پمادهای شفابخش ، ژله نفتی ، صابون یا ژلهای منتقل کننده طرح (انتقال طرح تاتو به پوست شما) به طور کلی از نظر یک وگانیسم ، همه اینها باید در نظر گرفته شود و درست خریداری شود ، در غیر این صورت کار تاتو درست نیست ، وگان نیست.

 

تاتو وگان
پس در صورتی که مدت زیادی است به خال کوبی علاقه دارید ، احتمالاً بیش از یک بار به شما گفته شده است که شما  وگان نیستید. با این حال ، همه ما گیاهخواری با آستین خال کوبی و یا نماد V دیده ایم. آیا آنها واقعاً  اصول خود را برای خالکوبی معنی دار وگان رعایت می کنند ، یا

 

آیا واقعا راهی برای تاتو مورد نظر بدون ظلم به حیوانات وجود دارد

 

معنی تاتو وگان

خبر خوب این است که شما واقعا می توانید یک خال کوبی کاملا وگان را بدست آورید. با این حال ، برای پیش بینی این موضوع باید در مورد بخش های مختلف فرآیند که ممکن است وگان نباشد ، بدانید. گیاهخواران باید به چه چیزی توجه کنند؟

 

جوهر تاتو

اولین چیزی که گیاهخواران باید نگران آن باشند جوهر خال کوبی است. از ژلاتین به عنوان چسب در جوهر تاتو استفاده می شود و رایج ترین ماده حیوانی در جوهر های تاتو است. در عوض برخی از جوهرها از صدف استفاده می کنند.

کربن استخوان ها در بعضی از مارک های جوهر استفاده می شود تا رنگدانه تیره تری به آنها ببخشد.

 

معنی خال کوبی 

برخی از جوهرها حاوی گلیسیرین نیز هستند که از آن برای تثبیت جوهر و اطمینان از صافی استفاده می شود. گلیسیرین یک ماده پیچیده است زیرا می توان از روغن سویا یا روغن نخل تهیه کرد (اگرچه برخی از گیاهخواران از دومی خودداری می کنند) یا مواد مصنوعی هستند ، اما از چربی گاو نیز می توان تهیه کرد. از آنجا که منبع گلیسیرین به ندرت بر روی هر محصول نشان داده شده است ، بنابراین جلوگیری از مصرف آن به طور کلی برای یک وگان  ایمن تر است. 

 

معنی تتو

کاغذ استنسیل 

این امر بسیاری از افراد را شگفت زده می کند ، حتی اگر از محصولات حیوانی مختلفی که در بیشتر جوهر های تاتو موجود است ، آگاه باشند. 

کاغذ استنسیل یا کاغذ منتقل کننده طرح که هنرمندان برای ترسیم خال کوبی قبل از جوهر از آن استفاده می کنند ، می تواند حاوی لانولین (چربی گوسفند و سایر حیوانات پشمی) باشد. 

 

معنی تاتو

لانولین یک ماده رایج در محصولات مراقبت از پوست است ، بنابراین هنگام خرید کرم و لوسیون برای مراقبت از خال کوبی بعدی خود به آن توجه کنید. 

سایر مواد لازم که باید چک کنید عبارتند از: موم  ، روغن کبد COD و روغن کبد کوسه.

 

در حالی که بسیاری از استودیوهای خال کوبی اصرار دارند کرم های مخصوص خریداری کنند که ممکن است حاوی بسیاری از مواد غیرقابل قبول باشد ، اما گزینه های طبیعی بسیاری نیز وجود دارد. برخی از شرکت ها مفتخر به فروش لوازم تاتو گیاهی ، 100٪ بی خطر برای سلامتی شما هستند.

 

تاتو زنبور

نوار روان کننده تیغ

اگر هنرمند خال کوب شما ناحیه ای را که خال کوبی می کند ، تراشید ، به احتمال زیاد از تیغ یکبار مصرف استفاده می کند و برخی از تیغ های یکبار مصرف نوار روان کننده دارند. 
بیشتر افراد به این فکر نمی کنند که این نوار از چه چیزی ساخته شده است ، اما گیاهخواران باید بدانند که احتمالاً از گلیسیرین ساخته می شود و همانطور که در بالا دیدیم ، می توان گلیسیرین را از چربی گاو تهیه کرد.

 

چگونه مطمئن شویم که خالکوبی وگان به درستی انجام می شود

بنابراین ، اکنون می دانید که می توانید با محصولات حیوانی در هر مرحله از فرآیند ، از تراشیدن تا خال کوبی کردن گرفته تا محصولات مراقبت های بعدی که در انتهای فرآیند استفاده می شود ، درگیر شوید. با این حال ، این بدان معنی نیست که انجام یک خال کوبی برای گیاهخواران غیرممکن است.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید بدون ظلم به حیوانات خال کوبی کنید. 

 

با سالن تاتو تماس بگیرید و در مورد گزینه تاتو وگان سؤال کنید

اکثر سالن های تاتو از کالاهایی که استفاده می کنند آگاهی دارند و در صورت داشتن مشتری که به بعضی از مواد خاص حساسیت دارند یا در غیر این صورت از آنها خودداری می کنند ، اغلب گزینه های دیگری نیز دارند. آنها همچنین قادر خواهند بود محصولات مناسب برای استفاده را در طی مراحل بهبودی توصیه کنند.

بنابراین از قبل تماس بگیرید و به آنها بگویید که شما وگان هستید و در مورد گزینه های خود سوال کنید. اگر آنها نتوانند شما را بپذیرند ، به احتمال زیاد آنها می توانند به شما در یافتن شخصی که می تواند کمک کنند، اطلاعات می دهند.

معنی تاتو

وسایل تاتو را همراهت ببر

حتی اگر هنرمند خال کوبی شما جوهر وگان داشته باشد ، ممکن است آنها تیغ ​​و گلیسیرین یا کاغذ استنسیل نداشته باشند. اگر آنها مواد لازم را برای به دست آوردن تجربه ای مناسب برای شما ندارند ، می توانید وسایل تاتو را خریداری کنید.

 

یک تاتو کار وگان پیدا کنید 

این بهترین راه حل است. وقتی با یک هنرمند تاتو  کار وگان کار می کنید یا اگر واقعا خوش شانس هستید ، با کل استودیوی خال کوبی وگان ، می توانید مطمئن باشید که آنها ا کل روند اخلاقی را رعایت می کنند. هیچ آرامشی بهتر از این واقعیت وجود ندارد که هنرمند شما همان ارزشهای شما را به اشتراک بگذارد.

 

ساخت یک خال کوبی وگان آسان نخواهد بود ، اما اگر واقعاً آن را بخواهید ، راهی پیدا خواهید کرد. جهان در حال تغییر است و هر روز فرآیندهای خال کوبی وگان در دسترس تر می شوند.

خالکوبی معنی دار

جهان پر از تناقض است ، اما این دلیلی نیست برای تلاش نکردن جهت بهتر شدن آن. برای من ، بدترین قسمت در مورد تاتو های وگان متفاوت است. با جستجوی تصاویر در اینترنت ، در جستجوی تصاویر برای مقاله ، با این واقعیت روبرو شدم که نمایندگان شایسته ای در این جهت وجود دارند. من برای تاتو نیازهای بالایی دارم: فرد باید هماهنگ با بدن باشد اصلی ، هنری. این باید هنر باشد ، ثمره کار هنرمند! استادان وگان ، بیشتر اوقات ، سبک و سیاق خاص خود را ندارد (تا کپی کردن از آثار دیگران) .

 

در حال حاضر ، در جهان ، در اصل ، بسیاری از تاتو های معروف وگان مشهور نیستند. اولگا میلر ، بومی اکراین ، با انتقال به پورتلند ، منابع آنلاین استودیوی Vegan Tattoo Studios را راه اندازی کرد که تقریباً بیش از 200 هنرمند در این راستا کار می کردند. این پورتال به شما کمک می کند تا اگر یک وگان باشید ، نزدیکترین استاد را که قطعاً در همان جهت فکری و ایدئولوژیک با شما قرار خواهد گرفت ، پیدا کنید و همچنین تصویری را پیدا کنید که مطابق روح مبارزات برای حقوق حیوانات باشد.

 

معنی خالکوبی

به طور کلی ، موضوع تاتو های وگان بسیار متفاوت است. این می تواند هر تصویری باشد: از جمجمه گرفته تا فضانوردان ، از قلب تا کوه یا حتی انتزاع جوهر یا ترکیبات هندسی و زینتی ، چرا که نه؟ اما با این حال ، به عنوان یک قاعده ، خواستار حمایت از حقوق حیوانات بیشترین محبوبیت را دارد ، زیرا تاتو هنوز عملکرد بیان زنده ، نمایشی از دنیای درونی را از دست نداده است.

 

معنی تاتو

و این همان موردی است که یک تاتو معنی دار و خاص می شود.   ایده اصلی وگان از بسیاری جهات تجسم می شود. برخی به سادگی تصاویر حیوانات را پر می کنند (معروف ترین آنها یک خوک / خوک به عنوان حیوان آزمایشگاهی زیاد استفاده می شود) ، به این ترتیب منحصر به فرد بودن و اهمیت زندگی هر نماینده را نشان می دهد.

اطلاعات بیشتر درباره وگان برای برقراری تماس های مستقیم بر روی بدن در دفاع از حیوانات ، و همراه با تصاویر حیوانات دیگر که افراد عادت دارند آنها را بخورند.   کسی بیشتر پیش می رود و به شکلی نسبتاً خشن ، هر چند از نظر تمثیلی ، خصومت با گوشتخواری انسان را نشان می دهد. بیشتر آنها رادیکالیسم کمتری دارند و به سادگی چیزی را با انگیزه های طبیعی تحریک می کنند:

 

تاتو وگان

گل ، پرنده ، گیاه ، ماهی ، پروانه ، گربه و ... و این تفاوت چندانی با تاتو های معمولی ندارد.   همانطور که می دانید گیاهخواری غالباً با اصول سایر جنبش ها در هم تنیده است ، جوهر آن مبتنی بر حمایت از حقوق و آزادی ها است. در بین گیاهخواران ، می توانید با نمایندگان ضد فاشیست ها ، و آنارشیست ها ، و سختگیران ، و ضد نژادپرستان ، و فمینیست ها و پرستشگران ملاقات کنید ... بنابراین ، حضور نمادگرایی این حرکات در تاتو وگان جای تعجب ندارد.

 

معنی تاتو با شماره 269

معنی تاتو 269

تاتو 269 بسیار رواج پیدا کرده است ، می پرسید معنی این تاتو 269 چیست؟  عدد 269 ، عدد برچسب گوش گوساله است که توسط فعالان وگان در یکی از بزرگترین دامداری  ها عکاسی شده است. بسیاری از پیروان وگانیسم به عنوان علامتی از حمایت و شناسایی این گوساله بدین ترتیب عکس العمل نشان می دهند که از درد و رنج حیوانات آگاه هستند.

 

معنی تاتو 269

  بنابراین ، تاتو های وگان را می توان به طور شرطی به تاتو های ایدئولوژیک ، که نقش یک بنر تبلیغاتی را دارند ، و تاتو های معمولی که به سادگی اصول اخلاقی در فرایند خالکوبی وگان را رعلیت کرده اند ، تقسیم کرد. و به اعتقاد من ، در بین آنها نباید خطرناک ترین تاتو  تصاویری از اسلحه ، جنگ و مظاهر خشونت دیده شود. ( معنی خطرناک ترین تاتو را بخوانید )

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید