ساخت خانه زیبا از انبار قدیمی غله

یک فرد خلاق در همه چیز استعداد دارد - یک معمار جوان این حقیقت را اثبات کرد و تصمیم گرفت یک انبار قدیمی غلات را که از یک کشاورز در کانزاس خریداری شده است ، تبدیل به یک خانه زیبا کند.
 
واقعیت جالب: انبار غلات ، متشکل از یک قاب فلزی و روکش فلزی گالوانیزه ، با قطعات بسیار ریز و درشتی بود، بنابراین مالک جدید قادر به انتقال آن بر روی یک وانت معمولی به شهر فینیکس در ایالت آریزونا (ایالات متحده آمریکا) بود.
معمار جوان تمام تغییرات را انجام داد (فینیکس ، آریزونا).
 
انبار غله که در ابتدا در سال 1955 ساخته شده است ، در منطقه ای معتدل است ، اما این امر مانع از تبدیل این انبار به خانه ای کوچک ، اما کاملاً جذاب و دنج خانوادگی نشده است.
فضای داخلی یک آپارتمان غیرمعمول از یک انبار غلات قدیمی (فینیکس ، آریزونا)
 
برای تبدیل موفقیت آمیز انبار غله به یك آپارتمان قابل زندگی ، مجبور شدم تغییرات بسیاری را در طراحی داخلی آن ایجاد كنم. در نهایت این خانه به پنجره های بزرگ مجهز شد ، دربهای شیشه ای کشویی و فلزی سفارشی ، عایق بندی کامل حرارت و سر و صدا ساخته شده و طراحی داخلی جالبی ایجاد شده است.
از آنجا که این سازه به شکل یک استوانه بود ، سازماندهی فضا در یک صفحه عمودی انجام می شود. یک راه پله مارپیچ بسیار باریک ، اتاق دنج آشپزخانه در اتاق زیرزمین را در طبقه همکف با اتاق های اتاق خواب در سطح فوقانی متصل می کند.
یک انبار غله معمولی به یک آپارتمان مدرن تبدیل شده است

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید