ویژگی آشپزخانه در آمریکا 8 مورد

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
شرایط زندگی در ایالات متحده آمریکا همواره مورد توجه نه تنها هموطن های ما بلکه نمایندگان سایر کشورها نیز بوده است. هر خانه ، آپارتمان ، طراحی داخلی ، هر یک متفاوت است ، اما ویژگی های مشترکی در آن وجود دارد. به عنوان مثال ، آشپزخانه های بیشتر شهروندان آمریکایی  ویژگی های خاص خود را دارد.
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه مکان مهمی در خانه است که کل خانواده در آن جمع می شوند / عکس sayarak.com
 
مانند سایر کشورها ، آشپزخانه مرکز هر فضای زندگی است. در اینجا مردم یک روز جدید را جشن می گیرند ، از خوردن قهوه صبحانه معطر لذت می برند و برداشت های خود را به اشتراک می گذارند و از وقایع روز گذشته در یک شام خوشمزه به یکدیگر می گویند ، یکشنبه ها میز را تنظیم می کنند ، و اقوام را برای شام دعوت می کنند. در آشپزخانه است که مشکلات جهانی ، مسائل سیاسی و اقتصادی مورد بحث قرار می گیرد ، برنامه هایی برای آینده ساخته می شود. چنین مکان مهمی در خانه را نمی توان نادیده گرفت ، بنابراین ما آن را با جزئیات بیشتر در نظر خواهیم گرفت.

 

1. ترکیب دو منطقه - اتاق نشیمن و آشپزخانه

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
اغلب آشپزخانه برای گسترش فضا با اتاق نشیمن ترکیب می شود / عکس sayarak.com
 
در آپارتمان های آمریکایی ها ، آشپزخانه اغلب یک اتاق باریک و طولانی است که جابجایی آن خیلی راحت نیست.. برای گسترش فضا ، صاحبان اغلب آشپزخانه را با اتاق نشیمن ترکیب می کنند. در خانه های جدید چند طبقه و در خانه های ویلایی ، این کار حتی در هنگام تهیه پروژه انجام می شود. در چنین اتاق ترکیبی ، اساساً تمام اعضای خانواده وقت خود را می گذرانند. شخصی مشغول گرم کردن محصولات نیمه آماده است ، کسی در حال پخش است و کسی در حال تماشای تلویزیون است ، سعی می کند مکالمه خود را با دیگری حفظ کند و به اظهارات وی در جای خود پاسخ دهد. برای صرف شام ، تمام خانواده در یک میز جمع می شوند.
 

 

2. یخچال و فریزر بزرگ

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
یخچال و فریزر بزرگ هوس نیست بلکه یک ضرورت است / عکس sayarak.com
 
احتمالاً بسیاری از ما با حضور در آمریکا یا تماشای فیلم های آمریکایی به این واقعیت توجه کرده ایم که همه ی یخچال های این کشور بزرگ هستند. این رویکرد برای دستیابی به این نوع فناوری صرفاً ناشی از عملی و ضرورت است. واقعیت این است که در ایالات متحده آمریکا ، محصولات موجود در فروشگاه ها در بسته های بزرگی به نام بسته های جامبو فروخته می شوند. آنها در یخچال استاندارد با یک درب جا ندارند. به هر حال ، این واقعیت که تولید کنندگان در ایالات متحده محصولاتی را در بسته بندی تولید می کنند ، دلیل غیرمستقیمی از بروز چاقی در بسیاری از آمریکایی ها است.
 

 

3. یخ ساز

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آمریکایی ها تمام نوشیدنی ها را فقط با یخ می نوشند / عکس sayarak.com
 
ساکنان آمریکا در طول سال از یخ های زیادی استفاده می کنند. آنها آن را تقریباً به تمام نوشیدنی ها اعم از الکلی و غیر الکلی و حتی به آب معمولی اضافه می کنند. اغلب ، یخچال و فریزرها در اینجا قبلاً یک دستگاه یخ ساز در یکی از درها دارند. این زندگی کاربر را بسیار ساده می کند. کافی است به یخچال بروید ، لیوان را با مکعب های یخ پر کنید و نوشابه یا نوشیدنی دیگری را به آن اضافه کنید.
 

 

4- فراوانی مکانهای ذخیره سازی

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه باید جادار باشد ، این بدان معنی است که کابینت های زیادی دارند / عکس sayarak.com
 
کسانی که از ابتدای امر نحوه خانه داری و عشق به خانه داران را در این کشور می دانند ، همیشه نمی فهمند چرا اینقدر کابینت های مختلف در آشپزخانه آنها وجود دارد. بیشتر آنها حتی طرز تهیه آشپزی را بلد نیستند ، یا به سادگی وقت ندارند که این کار را در ارتباط با اشتغال حرفه ای خود انجام دهند. حداکثر کاری که انجام می دهند این است که غذای آماده را از زمان تحویل روی بشقاب ها بچینید یا ساندویچ های ساده تهیه کنید. اما جواب در خرید است. مردم در سوپر مارکت ها اغلب بسته های بزرگی از مواد غذایی را با تخفیف خریداری می کنند. بسته ها ، بطری ها ، جعبه ها و قوطی ها گاه در مقادیر زیادی در کابینت های آشپزخانه ذخیره می شوند.به هر حال تخفیف خوب بود!
 

 

5. منطقه پیشخوان

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
پیشخوان - راه حل عملی برای آشپزخانه مدرن / عکس sayarak.com
 
در خانه ها و آپارتمان های آمریکایی ، شما اغلب می توانید یک جزیره کوچک را در آشپزخانه با یک میز کار نصب شده ، جایی که سینک در آن قرار دارد مشاهده کنید (دومی همیشه در دسترس نیست). این ترکیب با یک نوار که در آن می توانید برای نوشیدن یک قهوه و صبحانه بنشینید و یا در حالی که می توانید یک میان وعده ، شام یا چیز دیگری بخورید ، یک مهمان را با یک لیوان نوشیدنی پذیرایی کنید. یک راه حل نسبتاً مناسب ، که به زندگی روزمره آنها وارد شده است.
 

 

6. سه سطل زباله

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
زباله ها باید دسته بندی شوند / عکس sayarak.com
 
در ایالات متحده آمریکا مرتب سازی زباله به مدت طولانی انجام شده است. زباله های مواد غذایی همیشه جداگانه و شیشه ، پلاستیک و کاغذ جداگانه ریخته می شوند. در مرحله بعدی برای پردازش ارسال می شود. در مورد ظروف پلاستیکی ، شما فقط نمی توانید آنها را در سطل مورد نظر برای آن پرتاب کنید. ابتدا باید آن را خوب بشویید. و آمریکایی ها غالباً این مسئولیت را بسیار با مسئولیت انجام می دهند.
 

 

7. توستر

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آمریکایی ها نمی توانندصبح خود را بدون نان تست تصور کنند / عکس sayarak.com
 
در آشپزخانه آمریکایی ها این لوازم خانگی ضروری است. بر این اساس ، تقریباً در همه خانه ها وجود دارد. حتی اگر شما هرگز به دیدار آمریکایی نرفتید ، احتمالاً هنگام تماشای فیلم متوجه این واقعیت شده اید. نان کره بادام زمینی نان تست شده مورد علاقه کودکان این کشور است. آنها تقریباً هر روز صبح از آن استفاده می کنند. ترجیح نان تست نیز تقاضای نان را تعیین می کند. برای نان تست ها از نانوایی مخصوص استفاده می شود. خوردن آن بدون سرخ کردن مقدماتی تقریباً غیرممکن است ، زیرا بی مزه است. اما در آمریکا مغازه هایی با نان های معطر بسیار خوشمزه وجود دارد. بنابراین ، خریدار محدود به این انتخاب نیست.
 

 

8. منطقه بندی نور

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
نور اتاق باید به درستی تنظیم شود / عکس sayarak.com
 
اگر مردم ما بیشتر به نور و روشنایی در دکوراسیون علاقه دارند ، آمریکایی ها کمی متفاوت هستند. بسیاری از آنها منطقه بندی نور را ترجیح می دهند. هنگام طراحی فضای داخلی اتاق مشترک آشپزخانه ، نورپردازی جداگانه معمولاً برای پیشخوان و فضای کار در آشپزخانه انجام می شود. آنها یک لامپ کف را در یکی از گوشه ها ، یک لامپ آویز (لامپ) به طور مستقیم بالای میز و البته چراغ های سقفی نصب می کنند.
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه های مدرن نه تنها از طرح اصلی برخوردار هستند بلکه کاملاً کاربردی نیز هستند / عکس sayarak.com
 
آپارتمان ها و خانه های مدرن هموطنان امروزه اغلب شبیه نسخه آمریکایی ها هستند ، خصوصاً وقتی صحبت از آشپزخانه می شود. هم پروژه و هم طراحی داخلی نه تنها از زیبایی  برخوردارند بلکه کاربردی هم هستند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید