معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی

تاتو لوتوس

طرح تاتو نیلوفر آبی

معنی لوتوس چیست

تاتو لوتوس مورد توجه ویژه قرار می گیرد ، زیرا چنین طراحی ، تاتو نیلوفر آبی تقاضای زیادی دارد و دارای تاریخچه جالبی است. معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی روی بدن می تواند چیزهای زیادی درباره صاحب آن باشد. معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی نزدیک به شرق است و معنی تتو لوتوس ، نیلوفر آبی  از هماهنگی ، خلوص و خلوص صاحب آن صحبت می کند. معنی لوتوس و لوتوس چیست ؟ نیلوفر آبی (لوتوس) گلی است که دائماً در این زیبایی و کمال و جاودانگی تلاش می کند. سپس ما به درک معنی تاتو لوتوس ، تاتو گل نیلوفر ، معنی تاتو نیلوفر آبی  و معنی گل لوتوس در تاتو  ادامه خواهیم داد .

 

 

 

معنی تاتو لوتوس و گل نیلوفر آبی در تاتو به چه معناست؟

تاتو لوتوس

تتو لوتوس ، تاتو گل نیلوفر

معنی تاتو لوتوس ،  معنی گل لوتوس در تاتو  و تاتو نیلوفر آبی معنای بحث برانگیز دیگری دارد ، در برخی از فرهنگ ها معنی تاتو نیلوفر آبی نمادی از وحدت خیر و شر محسوب می شود. تاتو نیلوفر آبی را می توان اثبات این واقعیت دانست که برای دستیابی به هماهنگی لازم است که خوب و بد ، که در جوهر هر شخص اتفاق می افتد ، متعادل شود.

 

 

معنی تاتو نیلوفر آبی تاتو لوتوس از خاک تا نور

معنی تاتو نیلوفر آبی ،  معنی تاتو گل لوتوس ، هندوئیسم نیلوفر آبی را مستقیماً از رفتار طبیعی آن در طبیعت تفسیر می کند. نیلوفر آبی در انتهای آن ، در میان گل و لای ، گل و تاریکی شروع به رشد می کند و پس از عبور از راه سخت ، با یک گل باشکوه در سطح به روی همه باز می شود.

بودایی ها اغلب از نماد گل رز به عنوان محلی برای مراقبه استفاده می کنند. خالکوبی نیلوفر آبی نماد مقدس بودن ، الوهیت و اتحاد ضدین است که می توانید در تاتو نیلوفر آبی  خود را پیدا کنید.

 

معنی تاتو لوتوس در  آیین بودا

در آیین بودا ، نیلوفر آبی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است - افسانه های بودایی ادعا می کنند که بودا خود از نیلوفر سفید به دنیا آمده است.

هشت گلبرگ نیلوفر آبی نشان دهنده مسیر هشت برابر - بدن اصلی دین است. مسیر هشت گانه راهی برای رهایی از چرخه تولد دوباره است که همه موجودات زنده توسط بوداییان در نظر گرفته می شوند.

 

معنای دیگر تاتو گل نیلوفر در آیین بودا نمادی از پاکی روح است که احتمالاً مربوط به این واقعیت است که این گل در آبهای گل آلود رشد می کند ، اما می تواند خلوص و زیبایی خود را حفظ کند.دو آیینی که گل نیلوفر در آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است ، آیین هندو و آیین بودا است.

 

معنی تاتو لوتوس در  آیین هندو

در آیین هندو ، نیلوفر آبی یکی از اصلی ترین نمادهای معنوی است. این نماد زیبایی و خلوص الهی است که به پادما یا لوتوس مقدس معروف است. در اصل با خدایان ویشنو ، برهما و لاکشمی همراه بود و گلبرگ های در حال گسترش گل نمادی از بیداری و انبساط روح است.

 

معنی لوتوس در تاتو در هند ، گل نیلوفر و تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی با نماد یک زن مرتبط است. گل شبیه یک کاسه پر است.

معنی طرح تاتو لوتوس برای مصر ، نیلوفر آبی نمادی از "عقل سوزان" بود و ارتباط مستقیمی با خدایان خورشید داشت.گل نیلوفر در مراسم تشییع جنازه نقش مهمی داشت و جز  لاینفک تولد دوباره بعد از مرگ بود.

 

معنی تاتو گل نیلوفر در مصر باستان

معنی خالکوبی گل لوتوس
در طول قرن ها ، گل نیلوفر آبی برای چیزهای مختلف در فرهنگ های مختلف ایستاده است ، از جمله:

فرهنگ مصر - اساطیر مصر باستان شامل این اعتقاد بود که آغاز زندگی روی زمین با طلوع گل نیلوفر آبی از دریا مشخص شده است. بنابراین ، در اساطیر مصر ، معنی تاتو نیلوفر آبی نمادی از آغاز و تناسخ در زندگی است.

 

 

معنی طرح تاتو لوتوس در چین

معنی تاتو لوتوس  در فرهنگ چین - احتمالاً به دلیل جذابیت بصری ، نیلوفر آبی نمادی از زیبایی خالص زنانه در فرهنگ چین محسوب می شود. در متن روابط شخصی ، این نیز نشان دهنده هماهنگی خانوادگی است. نیلوفر آبی به عنوان ابژه ای از زیبایی کامل دیده می شود ، منبع الهام شاعران و هنرمندان است.

فرهنگ غربی - با تکیه بر ایده مصریان باستان در مورد نیلوفر آبی ، فرهنگ غربی این گل را نمادی از آغاز و تولد دوباره می داند. نیلوفر آبی همچنین می تواند مفهوم الهی و جستجوی معنای واقعی زندگی را نشان دهد.گرچه نیلوفر آبی را از طرق مختلف می توان درک کرد ، اما توجه به این نکته مهم است که در هر حالت نمادی مثبت است.

 هنگام انتخاب مکان برای خالکوبی نیلوفر آبی ، به جنبه های عملی نحوه طراحی بهتر و اینکه آیا شما می خواهید تاتو همیشه قابل مشاهده باشد ، فکر کنید.

 

 

معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی به رنگ بستگی دارد

رنگ تتو لوتوس ، نیلوفر آبی می تواند معنی لوتوس را تغییر دهد. موارد زیر وجود دارد ، که در فرهنگ های مختلف پذیرفته شده است ، معنی تتو لوتوس ، نیلوفر آبی ، بسته به رنگ: 

 

معنی تاتو نیلوفر سفید

White-lotus-tattoo2.jpg

طرح تاتو لوتوس

معنی خالکوبی نیلوفر سفید  از تمایل مداوم به برتری معنوی صحبت می کند.

نیلوفر سفید در هر دو زمینه معنوی و ذهنی نمادی از روشنگری است.معنی گل لوتوس در تاتو  همچنین می تواند به معنای کمال ، خلوص و یک طبیعت آرام باشد. در آیین بودا ، گل نیلوفر سفید گل بودا نامیده می شود.

 

معنی تاتو  نیلوفر آبی

Blue-lotus-tattoo.jpg

طرح تاتو نیلوفر آبی

معنی تاتو با الگوی نیلوفر آبی

خالکوبی نیلوفر آبی  از تمایل به دانش ، خرد و تعادل صحبت می کند

نیلوفر آبی نمادی از هوش ، خرد و دانش است. به معنای مذهبی ، نیلوفر آبی به معنای آن است که معنویت فرد از احساسات مذهبی او قویتر است ، به این معنی که قدرت روحیه شما می تواند به شما کمک کند تا بر وسوسه های جسمی غلبه کنید. از نظر طراحی خالکوبی ، نیلوفرهای آبی معمولاً به صورت نمادی از رشد روح و روان به عنوان یک روند معنوی مداوم ، نیمه بسته خالکوبی می شوند.

 

 

معنی خالکوبی نیلوفر قرمز

Red-lotus-1.jpg

طرح تاتو گل نیلوفر

 

لوتوس قرمز - همچنین به عنوان لوتوس قلب شناخته می شود ، این نماد شور ، عشق و شفقت است. بر خلاف نیلوفر آبی ، رنگ قرمز معمولاً در شکوفه کامل خالکوبی می شود - این بر شوقی که قرار است نشان دهد بیشتر تأکید می کند.

 

معنی تاتو نیلوفر بنفش

Purple-lotus-tattoo.jpg

طرح تاتو گل نیلوفر


نیلوفر بنفش به طور کلی نمادی از معنویت است و دوباره ، در زمینه های بودایی معنای خاصی دارد - این یک گل مقدس و بزرگداشت خدایان بودایی محسوب می شود.

معنی تاتو نیلوفر صورتی - نمادی از الوهیت
گل نیلوفر آبی اغلب با گل رز همراه است ، زیرا معنی آنها بسیار شبیه است. گل رز در غرب نوعی آنالوگ نیلوفر آبی در شرق است.

از مطالبی که در مورد معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی ، تاریخچه نقاشی و معنی تتو لوتوس در فرهنگ های مختلف یاد خواهید گرفت. این مقاله برای کامل کردن مقاله (معنی خطرناک ترین تاتو)بهینه شده است.

 

 

ایده های طراحی خالکوبی لوتوس

احتمال تبدیل گل نیلوفر آبی به طرح تاتو تقریباً بی پایان است. اگر هنوز نمی توانید طرح مناسبی را انتخاب کنید ، گالری زیر مطمئناً به شما در انتخاب بهترین کمک می کند. همچنین می توانید طرح های زیر را در مورد خالکوبی نیلوفر با جزئیات بیشتر کاوش کنید.

 

گل لوتوس در آب - نیلوفر آبی نباید به عنوان تنها عنصر ارائه شود. اغلب اوقات ، می توانید خالکوبی هایی را ببینید که شامل نیلوفر آبی است. این نوع طراحی امکان کار با رنگ عالی را فراهم می کند ، در انواع سبک ها از آبرنگ تا سنتی بسیار زیبا به نظر می رسد و می تواند به اعتقادات فرهنگی و مذهبی در مورد نیلوفر آبی خالص از آب زلال اشاره کند.

 

تاتو لوتوس برای زوج ها

Matching-lotus-tattoos1.jpg

تتو گل نیلوفر

Matching-lotus-tattoos.jpg

تاتو نیلوفر ابی

 

خالکوبی لوتوس برای زوجین - همانطور که قبلا ذکر شد ، در افسانه های چینی ، نیلوفر آبی می تواند نشان دهنده هماهنگی و اعتماد متقابل در روابط شخصی باشد. بنابراین ، خالکوبی های گل نیلوفر برای زوج ها ممکن است معنای نمادین از قدرت و صمیمیت یک رابطه داشته باشد.

 

تاتو لوتوس

 تاتو گل لوتوس

 

 

تاتو لوتوس

تاتو نیلوفر آبی


مانند تمام خالکوبی ها ، پشت و سینه دو منطقه ای هستند که برای طراحی های بزرگ بهترین نتیجه را دارند که در صورت لزوم به راحتی از دیگران پنهان می شوند.

یکی از مزایای انتخاب نیلوفر آبی برای تاتو این است که می توان آن را در هر اندازه ای انجام داد - از طرح های کوچک ، ساده تا مچ پا یا مچ دست گرفته تا خالکوبی های بزرگتر و پیچیده تر برای پشت ، ران یا شانه .

 

 

در مورد خالکوبی نیلوفر آبی اطلاعات کسب کنید

گل نیلوفر آبی یکی از بهترین گزینه های خالکوبی است و اغلب در هر دو سبک سنتی و مدرن وجود دارد. سازگاری با هر زیبایی شناسی ، از مینیمالیسم تا بیش از حد واقع گرایی ، از آبرنگ تا تقارن ، با رنگ های رنگارنگ یا کاملا سیاه آسان است.

نیلوفر آبی یک نماد بسیار متنوع است که به خودی خود معنای زیادی دارد و می تواند علاوه بر این با عناصر دیگر ترکیب شود تا معنای شخصی مورد نظر را کاملاً منعکس کند. با ایده های مختلف آزمایش کنید ، نیلوفر آبی را با نمادها و عناصر دیگر ترکیب کنید و خالکوبی نیلوفر آبی خود را واقعاً بی نظیر کنید.

 

تاتو لوتوس

تاتو لوتوس

تاتو لوتوس

تاتو گل نیلوفر

تاتو لوتوستاتو لوتوس

طرح خامه تاتو گل نیلوفر

 

خالکوبی لوتوس در طراحی قبیله ای

lotus-tattoo-design12.jpg

تتو لوتوس  طرح تاتو لوتوس

 

طرح لوتوس قبیله ای - گل های لوتوس را می توان با عناصر قبیله ای ترکیب کرد و یک طرح اصلی با کنتراست جالب را ایجاد کرد. اگرچه خالکوبی های قبیله ای سنتی به رنگ مشکی هستند ، اما طرح های مدرن تتو گل نیلوفر می توانند شامل رنگ آمیزی شوند و سطح خلاقیت بیشتری را با این نوع تتو لوتوس فراهم کنند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • طاهره مصطفوی :

    تاتو نیلوفر آبی به چه معناست؟

    1400/3/24 15:36
    • ناشناس :

      معنی تاتو لوتوس با توجه به نماد محبوب، نیلوفر آبی گل صلح و ثبات است . از جمله معانی احتمالی تتو لوتوس با او سکوت ، فراموشی ، استحکام است. گل تجسم تعامل اصول مردانه و زنانه و هماهنگی آنها است. این به دلیل ساختار نیلوفر آبی ، شکل ظاهری آن است.

      1400/3/24 15:44
  • طاهره مصطفوی :

    بهترین مکان برای انجام تاتو نیلوفر آبی کجاست؟

    1400/3/24 15:36
    • ناشناس :

      همچنین این گل خیره کننده بسیار زیبا و شسته و رفته در مچ پا یا بالای پا ظاهر می شود. ایده های تاتو لوتوس در بازو ، پایین پا بسیار هماهنگ به نظر می رسند ، اما یک تاتو لوتوس گرد - روی شانه ، ران یا سینه هم زیباست .

      1400/3/24 15:43
  • طاهره مصطفوی :

    معنی تاتو نیلوفر آبی روی بازو یعنی چه؟

    1400/3/24 15:37
    • ناشناس :

      لوتوس گل کمال است و تاتو گل نیلوفر به معنای زندگی و مرگ ، تولد دوباره و تلاش برای حقیقت ، پاکی و ابدیت ، رشد و نمو معنوی ، پاکی و باروری ، الوهیت و جاودانگی ، صلح و آرامش ، مبارزه و خوشبختی است. معنی خال کوبی نیلوفر آبی بسیار غنی و متنوع است.

      1400/3/24 15:43
  • طاهره مصطفوی :

    معنی تاتو نیلوفر آبی روی پا

    1400/3/24 15:37
    • ناشناس :

      تاتو نیلوفر آبی می تواند تمایل به زیبایی ، تمایل به آشکار کردن استعدادها ، تصفیه روح ، درک حساس از آنچه اتفاق می افتد را بیان کند. نیلوفر آبی یک گل خاص در نظر گرفته شده است که مظهر رحمت ، لطافت و اعتدال است.

      1400/3/24 15:42
  • طاهره مصطفوی :

    آویز نیلوفر یعنی چه؟

    1400/3/24 15:38
    • ناشناس :

      در بسیاری از فرهنگ ها و اعتقادات ،آویز نیلوفر را نمادی از نور ، خلوص و زیبایی می دانند.

      1400/3/24 15:41
  • طاهره مصطفوی :

    آیا می توانید یک نیلوفر آبی بدهید؟

    1400/3/24 15:38
    • ناشناس :

      در بعضی از کشورها رسم است که نیلوفر آبی به نشانه عشق و علاقه زیاد به یک شخص داده می شود. در کشورهای دیگر این گل به عنوان نمادی از طول عمر داده می شود. ... نیلوفر آبی زرد به معنای زندگی عاقلانه است ، به فرد اجازه می دهد پاکی و عفت را حفظ کند. نیلوفر آبی قرمز نماد عشق و قلب است ، آن را به عزیزان اهدا می شود.

      1400/3/24 15:41
  • طاهره مصطفوی :

    معنی تاتو لوتوس

    1400/3/24 15:38
    • ناشناس :

      طبق نمادین رایج ، نیلوفر آبی گل صلح و ثبات است. از جمله معانی احتمالی خال کوبی با او سکوت ، فراموشی ، استحکام است. این گل تجسم تعامل اصول مردانه و زنانه ، هماهنگی آنها است. این به دلیل ساختار نیلوفر آبی ، شکل ظاهری آن است.

      1400/3/24 15:40
  • طاهره مصطفوی :

    معنی تاتو نیلوفر آبی

    1400/3/24 15:39
    • ناشناس :

      در فرهنگ هند ، تاتو نیلوفر آبی نماد زیبایی الهی ، خلوص معنوی است. در ادبیات هندو و شعر هند ، نیلوفر آبی معیار زیبایی است. ... گل نیلوفر آبی یکی از نمادهای اصلی در شمایل نگاری آیین هندو است. در آیین بودا ، گل نیلوفر یکی از هشت نماد فرخنده است.

      1400/3/24 15:40
  • سعید :

    تاتو نیلوفر آبی و معنی تاتو لوتوس از سپیده دم زمان چیزی مقدس در گل نیلوفر وجود دارد. این مورد در چندین فرهنگ و برای گلهای مختلف نیلوفر آبی صدق می کند ، اگرچه نیلوفر آبی هند ، که به عنوان نیلوفر مقدس یا نیلوفر شرقی (Nelumbo nucifera) نیز شناخته می شود ، بسیار بیشتر از نیلوفر آبی مصر ، که لوتوس مقدس نیز نامیده می شود ، آغشته به نماد است. زنبق آبی یا آبی ( Nymphaea caerulea ). در ادیان شرقی مانند بودیسم و ​​برهمایی ، نیلوفر آبی همیشه یک نماد الهی بوده است که با خدایان ویشنو "با چشم نیلوفر" و برهما ، بلکه با الهه های لاکشمی و ساراسواتی نیز مرتبط بوده است. همچنین ، گرچه بودا همیشه نشسته به تصویر کشیده می شود ، هنگامی که شروع به حرکت می کرد ، گلهای نیلوفر آبی زیر پاهای او شکوفا می شد. تاریخچه و نمادگذاری گلهای مقدس نیلوفر آبی هند (Nelumbo nucifera) نیلوفر آبی یا نیلوفر مقدس ( Nelumbo nucifera ) گیاهی آبزی از خانواده Nelumbonaceae است که گل ملی ویتنام ، بلکه هند و به ویژه حزب ملی گرای مردم هند (BJP) است. این نیلوفر شرقی از آسیا و بدون شک به ویژه از شبه قاره هند (هند ، نپال ، پاکستان ، بنگلادش ، بوتان ، سریلانکا ، مالدیو ...) سرچشمه می گیرد. برخلاف نیلوفر آبی که گل آن روی آب شناور است ، گل نیلوفر آبی بالاتر از آب است که در بین تمام گلهای آب بی نظیر است.

    1400/3/24 16:12
  • سعید :

    نیلوفر آبی حاوی آپومورفین است که در گذشته با نام نوسیفرین شناخته می شد و قرن ها به دلیل خاصیت آرام بخشی آن استفاده می شد. امروز ما چای هایی را عطرآگین می کنیم که برای تسکین طراحی شده اند

    1400/3/24 16:18
  • سعید :

    نیلوفر آبی در ادبیات ایران «همین که آمدم بغلی را بردارم، ناگهان از سوراخ هواخور رف، چشمم به بیرون افتاد‌. دیدم در صحرای پشت اطاقم پیرمردی قوز کرده، زیر درخت سروی نشسته بود و یک دختر جوان، نه، یک فرشتة آسمانی، جلو او ایستاده، خم شده بود و با دست راست گل نیلوفر کبودی به او تعارف می‌کرد، در حالی که پیرمرد ناخن انگشت سبابة دست چپش را می‌جوید... وقتی که من نگاه کردم، گویا می‌خواست از روی جویی که بین او و پیرمرد فاصله داشت، بپرد، ولی نتوانست. آن وقت پیرمرد زد زیر خنده» (هدایت، 1356: 13ـ14).

    1400/3/24 16:31

بیشتر بخوانید