چرا جمع آوری آب باران در آمریکا و کانادا ممنوع است

آب باران

 

آب باران یک گزینه عالی برای آبیاری گیاهان در یک قطعه شخصی ، باغ و یک باغ سبزیجات است. هموطنان ما از آن برای اهداف دیگر نیز استفاده می کنند. ضمناً ، این آب طعمی متفاوت از آبی که معمولاً می نوشیم دارد. اما در همه جا امکان جمع آوری چنین آبی وجود ندارد ، به عنوان مثال ، در آمریکا و کانادا باید قبل از شروع به جمع آوری  آب باران ، خوب فکر کنید. هرچند جمع آوری  آب باران انجام می شود ، فقط مقیاس باید کاملاً متفاوت باشد.

 

آب باران
قبل از شروع جمع آوری آب باران در مخزنی در ایالات متحده آمریکا و کانادا ، باید خوب فکر کنید / عکس

 

سیاست های آبی ایالات متحده و کانادا

آب باران

تعداد زیادی چاه می تواند به اکوسیستم آسیب برساند ، بنابراین حفر چاه در ایالات متحده آمریکا و کانادا چندان آسان نیست


در این کشورها ، میزان مصرف آب توسط مردم کاملا جدی تنظیم می شود. اگر قطره ای از قلمرو خصوصی شخصی عبور کند ، آن شخص حق ندارد جلوی آن را بگیرد. در غیر این صورت حقوق سایر شهروندان نقض می شود. به همین دلیل ، شخص به سادگی حق حفر چاه را نیز ندارد. اگر چاه در این قلمرو مورد نیاز باشد ، صاحب آن ابتدا به مقامات محلی مراجعه می کند ، که در نهایت اجازه مناسب را می گیرند (یا نه). اول ، متخصصان اندازه گیری می کنند ، تحقیق می کنند. واقعیت این است که وجود چاه ها می تواند آسیب زیادی به کل اکوسیستم وارد کند.

 

آب باران

اگر آب باران به یک ظرف کوچک بریزد ، هیچ کس متوجه نخواهد شد ، اما در مورد استخر یا حوض ، نمی توان از مشکلات جلوگیری کرد


در مورد رواناب آب باران ، آنها بخشی از جریان سطحی هستند . از نظر حقوقی ، برای جمع آوری این آب ، یک شهروند باید مجوز دریافت کند. طبیعتاً اگر این ظرف کوچکی باشد که پس از باران آب از سقف خانه در آن جریان داشته باشد ، پس به سختی کسی به آن توجه خواهد کرد. اما اگر آب در یک استخر بزرگ یا گودالی که برای استخر زینتی تهیه شده جمع آوری شود ، در 90٪ موارد نمی توان از مشکلات جلوگیری کرد.

 

 

کجا نمی توانید آب باران را جمع کنید

زندانی

به دلیل نقض قانون محدود کردن استفاده از آب باران ، آمریکایی به جریمه نقدی 1500 دلار و 30 روز زندان محکوم شد


در غرب قاره آمریکای شمالی ، آب و هوا خشک است ، بنابراین ، حقوق آب مقوله ای کاملاً مشکل ساز است. چند سال پیش (2017) در قسمت غربی آمریکا ، در ایالت اورگان ، نزدیک مرز ایالات متحده و کانادا ، پرونده ای وجود داشت که یک آمریکایی به 1500 دلار جریمه نقدی محکوم شد و سی روز زندان.

 

آب باران

علی رغم اینکه منبع ها در یک قلمرو خصوصی نصب شده بودند ، مالک نتوانست از مجازات فرار کند


دلیل آن سه مخزن بود ، به اندازه کافی بزرگ ، که او در زمین خودش حفر کرده بود ، درست بعد از باران به آرامی پر از آب می شد. وی به هشدارهای بیشمار پاسخ نداد و ادعا کرد که این مالکیت خصوصی وی و حق او در قانون اساسی است.

 

آب باران

در بعضی از استان ها ، می توان از آب باران به طور انحصاری برای آبیاری یا شستشو استفاده کرد

 

نه تنها آب باران تنظیم می شود ، بلکه دامنه کاربرد آن نیز تنظیم می شود. استانهای مختلف کانادا نیز قوانین مختلفی دارند. در بعضی از آنها می توان از این آب به طور انحصاری برای آبیاری یا شستشو استفاده کرد. دمای آبی که در آن مجاز به ذخیره سازی است نیز می تواند تنظیم شود. این ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی باشد. در جاهایی که هوا سرد باشد ، لوله ها می توانند یخ بزنند و باعث ترکیدن آنها شود.

 

 

آب باران بنوشید یا ننوشید

آب باران
برخی از آمریکایی ها آب باران فیلتر شده می نوشند و همسایگان خود را با آن معالجه می کنند

 

پس از عبور آب باران از فیلتر ، برخی افراد آن را می نوشند. اما اگر ناگهان یکی از دوستان یا همسایگان شما از درد شکم شکایت کند ، ممکن است مشکلاتی برای شما پیش بیاید.

 

دعوا

اگر همسایگان به این نتیجه رسیدند که شما بیش از آنچه که باید آب جمع آوری می کنید ، منتظر شکایت باشید


به هر حال ، اگر ناگهان همسایگان تصمیم بگیرند که شما بیش از آنچه برای استفاده شخصی نیاز دارید آب جمع می کنید ، انتظار جریمه را نیز داشته باشید. لازم به یادآوری است که کانادا قوانین زیادی را در مورد محدود کردن اقدامات مالکان خانه های خصوصی و زمین ها وضع کرده است. بنابراین ، شما قادر نخواهید بود هر آنچه را که می خواهید در قلمرو قانونی خود انجام دهید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید