تست شخصیت شناسی

چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند ایده ی شخصیت شما را ارائه دهد: از عادت های روزمره تا زبان بدن. حتی انتخاب گوشی همراه می تواند چیزی جالبی در مورد شخصیت شما بگوید!
ما عادت داریم فکر کنیم که در هر شرایط تنها دو نوع راه حل وجود دارد: درست و غلط. با این حال، تست شخصیت ما در مورد آن نیست. شما نمیتوانید پاسخ "اشتباه" را انتخاب کنید، زیرا همه  پاسخ ها در این تست درست هستند.
 
از شما دعوت می کنیم در این تست شخصیت شناسی یکی از چهار اقدام را در وضعیت نشان داده شده در تصویر زیر انتخاب و بیشتر در مورد خودتان بیاموزید.این یک تست مشخص می کند چه شخصیتی دارید.
 
اول چه کار می کنید؟
تست: اولین اقدام شما مشخص خواهد کرد که چه شخصیتی دارید!
 
1. کتری جوش را خاموش کنید
اگر اول کتری را انتخاب کنید، ممکن است به این معنیباشد که شما تصمیمات را به سرعت و بدون کوچکترین تردید می گیرید، و هیچ چیز نمی تواند شما را در راه رسیدن به هدف متوقف کند.
شما می توانید به سرعت از فعالیت های یکنواخت خسته شوید. شما همچنین در مورد ایمنی خود خیلی مراقب هستید و سورپرایزها را دوست ندارید. برای شما ساده تر است که برنامه ای روشن را دنبال کنید که چیزهای عجیب غریب نداشته باشد.
 
2. تلفن را جواب می دهید
انتخاب این گزینه ممکن است نشان دهنده این باشد که شما شخص متمرکز و دیپلماتیکی هستید. شما اشتباهات دیگران را قبول می کنید و می توانید به عنوان یک فرد کسب و کار موفقی را اداره کنیدو در یک زمان چندین وظیفه را انجام دهد.شما به راحتی می توانید با افراد ارتباط برقرار کنید. به طور کلی، می توانید بگویید که دوست دارید ارتباطات مفید داشته باشید و در مرکز توجه قرار گیرید.
 
3. به کودک گریان می رسید 
اگر اولین چیزی که سعی می کنید انجام بدهید آرام کردن کودک است، احتمالا شخصیت متوازن و سازنده ای دارید. شما دوست دارید به دیگران کمک کنید و آماده هستید که خودتان را به خاطر دیگران قربانی کنید. شما یک مرد خانواده هستید و از رابطه بین افراد قدردانی میکنید.
تنهایی شما را می ترساند، برای شما مهم است که کسی همیشه نزدیک شما باشد. به نظر شما، بهتر است شب را در خانه با خانواده خود صرف کنید، تا در یک مهمانی پر سر و صدا .
 
4. از خرابکاری سگ جلوگیری می کنید
اگر تصمیم می گیرید که سگ را از روی نیمکت بردارید، می توانید نتیجه گیری کنید که شما هرگز نمی توانید سردرگمی و نامنظمی را تحمل کنید: هم در خانه و هم در زندگی. مهم است که شما همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.
تا زمانی که همه چیز در جای خود قرار گیرد، نمی توانید راحت باشید. شما اهمیت زیادی برای ارزش های مادی و موقعیت اجتماعی می دهید. به عنوان یک قاعده، شما به تمام سوالات پاسخ می دهید .
 
این اظهارات با تصویر شما منطبق است؟ موافقت یا مخالفت با همه مشخصات را در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.
 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید