رژیم غذایی ماهی

ماهی
رژیم مونو چیست؟  اساس این رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع و در زمان کوتاه در نظر گرفته می شود ، نکته اصلی این است که رژیم غذایی مونو حاوی چربی بسیار کمی است. خوردن آن به هر مقدار مجاز است ، اما  پرخوری را مجاز نمی داند ، بنابراین کاهش وزن در فرد سریع و در زمان کوتاه است. به نظر می رسد که کاهش 3 کیلوگرم در 4 روز بسیار خوب است.

 

رژیم غذایی ماهی مونو

رژیم غذایی ماهی (ماهی آزاد ، ماهی قزل آلا ، ماهی کپور ، ماهی کپور ، ماهی قزل آلا)
ماهی منبع غیر قابل تعویض فسفر ، کلسیم ، منیزیم ، ید ، ویتامین های B و E است . گوشت ماهی حاوی مقدار زیادی پروتئین است که به طور کامل توسط بدن ما جذب می شود. رژیم غذایی ماهی مونو به راحتی می تواند وزن اضافی را کاهش دهد و همچنین برای افرادی که واقعاً عاشق این محصول هستند مناسب است.

 

رژیم غذایی ماهی کمبود اسیدهای چرب امگا 3 ، ویتامین ها و مواد معدنی را جبران می کند. برای بهره مندی از رژیم غذایی ، توصیه می شود ماهی را بخارپز کنید. بزرگترین مزایای آن به مانند انواع ماهی است.  سوف ، هیک   ، ماهی قزل آلا صورتی ، ماهی قزل آلا .

میزان آب آشامیدنی ثابت باید تا 1.5-2 لیتر در روز باشد. علاوه بر ماهی ، می توانید غذای دریایی بخورید.

 

نکات مهم رژیم غذایی ماهی مونو

نکته مهم رژیم غذایی ماهی این است که به مدت سه روز فقط ماهی (حدود 500 گرم) و همچنین مقداری سبزیجات و میوه خواهید خورد. نمک ، شکر ، ادویه و الکل ممنوع است. توصیه می شود ماهی را بخارپز یا با افزودن گیاهان ( شوید ، جعفری ، هویج ، پیاز ) آن را بجوشانید . کاهش وزن 2.5-3.5 کیلوگرم خواهد بود. شما نمی توانید بیش از 3 روز و بیش از 1 بار در 3 ماه رژیم غذایی ماهی بنشینید. می توانید به مقدار نامحدود چای سبز ، قهوه سیاه بدون شکر ، آب معدنی بدون گاز و جوشانده گیاهان دارویی بنوشید.

 

منوی رژیم غذایی ماهی

نمونه منوی رژیم غذایی ماهی

صبحانه 1-2 تخم مرغ ، کفیر یا ماست کم چرب (150-200 میلی لیتر) و همچنین هر میوه ای.
صبحانه دوم ماهی آب پز (250 گرم) همراه با غذای سبزیجات و همچنین هر میوه.
میان وعده عصرانه ماست یا کفیر کم چرب (200 گرم) ؛
ناهار و شام (همان منو) ماهی یا غذاهای دریایی آب پز (250 گرم) به همراه یک غذای کناری سبزیجات (با ماست کم چرب یا آبلیمو میل کنید ).

 

بررسی رژیم غذایی ماهی

رژیم غذایی تک ماهی برای کسانی که از بیماری های مزمن کبدی و کلیوی ، زخم معده و زخم اثنی عشر رنج می برند منع مصرف دارد. چنین رژیم غذایی برای کودکان زیر 14 سال ، زنان باردار و مادران شیرده بسیار نامطلوب است. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.بنابراین ، قبل از انجام یک رژیم غذایی ماهی ، لازم است با پزشک مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید