مونو رژیم غذایی پنیر

 پنیر

 

رژیم غذایی مونو چیست

رژیم های مونو یک روش نسبتاً موثر ، سریع و راحت برای از دست دادن چند پوند اضافی برای کسانی است که خیلی اضافه وزن ندارند. وقتی بعد از تعطیلات طولانی ناگهان متوجه می شوید که لباس های شما به طور غیرمنتظره ای تنگ است ، رژیم مونو خوب است. رژیم مونو کلاسیک مصرف یک محصول برای مدت زمان مشخص (معمولاً بیشتر از سه روز نیست) است.

 

اما آنها همچنین شامل رژیم هایی هستند که مدت زمان طولانی طول می کشد و در آنها این محصول تنها پس از دو یا سه روز یک بار دیگر تغییر می کند. برخی از کارشناسان رژیم های مونو و آنهایی را که محصول اصلی در آنها برجسته شده است در نظر می گیرند (به عنوان مثال ، روزانه باید مقدار مشخصی توت فرنگی ، خیار بخورید). رژیم های مونو بسیار سخت هستند.

 

کاهش وزن در رژیم غذایی مونو  به این دلیل اتفاق می افتد که میزان کالری دریافتی را به شدت محدود می کنید و بدن از رسوبات چربی به عنوان منبع ذخیره انرژی استفاده می کند. مانند همه رژیم های غذایی ، آنها موافقان و مخالفان خود را دارند. این مزایا شامل این واقعیت است که وزن به سرعت کاهش می یابد و بنابراین از نظر روانشناسی چنین رژیمی به راحتی تحمل می شود: نتیجه قابل مشاهده است. نقطه ضعف آن این است که اگر اشتهای عالی دارید و عاشق غذا خوردن هستید ، کیلوگرم از دست رفته به سرعت برمی گردد. در این حالت توصیه می شود حداقل روزهای روزه داری را رعایت کنید.

 

رژیم غذایی پنیر

 این نوع رژیم غذایی برای افرادی که فقط دیوانه وار عاشق انواع پنیر هستند مناسب است . انواع کاملاً متفاوت. رژیم غذایی Cheese Mono یکی از چندین نوع رژیم غذایی پروتئینی است. هر پنیری (و می دانید که انواع پنیر زیادی وجود دارد ) حاوی حدود 30٪ پروتئین ، 45٪ چربی و همچنین نمک های معدنی کلسیم ، پتاسیم ، فسفر و منیزیم است . این پنیر همچنین حاوی ویتامین های ( A ، B2 ، B3 ، C ، E) است) پروتئین موجود در پنیر ، بدن ما را با آمینو اسیدهایی مانند تریپتوفان ، لیزین ، متیونین اشباع می کند ، که از سایر محصولات غذایی نمی توان به دست آورد (این اسیدهای آمینه ماده سازنده ای برای بدن ما هستند).

چربی شیر موجود در پنیر به عنوان ماده اصلی انرژی عمل می کند و در سوخت و ساز بدن نقش دارد. و نمک های معدنی ، فسفر ، منیزیم و کلسیم که در پنیر موجود است ، استخوان های انسان را تقویت می کند.

 

نکات مهم رژیم غذایی پنیر

نکته مهم رژیم غذایی پنیر استفاده از پنیر، نان ، آب معدنی و چای سبز است . رژیم غذایی سخت است ، اما پنیر یک محصول پرکالری است ، بنابراین در طول رژیم غذایی احساس گرسنگی نخواهید کرد. رژیم غذایی حداکثر برای 2 روز طراحی شده است و توصیه می شود آن را بیش از 1 بار در ماه انجام ندهید (و از آنجا که شراب در فهرست رژیم غذایی قرار دارد ، این رژیم غذایی به عنوان یک رژیم غذایی آخر هفته در نظر گرفته می شود). کاهش وزن از 0.5 تا 1 کیلوگرم در روز خواهد بود.

 

دستور رژیم غذایی مونو پنیر

دستور غذای مونو پنیر

ترکیب منوی رژیم غذایی پنیر باید شامل محصولات زیر باشد

پنیر (کم چربی - 250-300 گرم).
ش را ب قرمز  (بیش از 250 میلی لیتر).
3 برش نان آرد چاودار .
آب و چای سبز (لازم است روزانه 2 لیتر بنوشید).
همه این محصولات به 5 وعده غذایی تقسیم می شوند ، آب باید به میل اول نوشیده شود - بسیار موثر با گرسنگی مقابله می کند

 

بررسی رژیم غذایی پنیر مونو

بهتر است یک رژیم غذایی پنیری را در تابستان انجام دهید ، زیرا در این زمان از سال مصرف گوشت به طور قابل توجهی کاهش می یابد و پروتئین پنیر به ما امکان می دهد از دست دادن این ماده لازم را بازیابی کنیم. انواع سخت پنیر کمک می کند تا به راحتی از کیلوگرمهای اضافی جمع شده در زمستان جدا شوید.

درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.با این حال ، یک رژیم غذایی پنیر می تواند برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند و همچنین افرادی که نسبت به پروتئین شیر تحمل ندارند مضر باشد. اگر از هرگونه بیماری مزمن پزشکی رنج می برید حتما با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید