برد پیت بازیگر معروف از چه کارهایی پشیمان است

برد پیت
18 دسامبر ، بازیگر مشهور آمریکایی ، تهیه کننده ، برنده اسکار ، 56 ساله شد. اخیراً ، نام برد پیت در مطبوعات بیشتر در رابطه با طلاق مشهور از آنجلینا جولی ذکر می شود. تا همین اواخر ، آنها یک زوج ایده آل به حساب می آمدند ، و امروز او این ازدواج را اشتباه می نامد. با این حال ، این تنها واقعیت زندگی نامه او نیست که این بازیگر اکنون از آن پشیمان است ...
 
برد پیت در مدرسه
برد پیت در مدرسه |  عکس
 
نام کامل این بازیگر ویلیام بردلی پیت است. او در یک خانواده معمولی آمریکایی بزرگ شد ، پدرش در صنعت حمل و نقل بار بود و مادرش به عنوان معلم کار می کرد. پس از فارغ التحصیلی ، برد پیت وارد دانشکده روزنامه نگاری و تبلیغات شد ، اما او به صورت حرفه ای کار نکرد ، - با کنار گذاشتن تبلیغات، او برای فتح هالیوود رفت.
برد پیت در جوانی
برد پیت در جوانی |  عکس
 
امروز در مصاحبه ها ، برد پیت دوست ندارد به یاد بیاورد که چگونه حرفه اش را شروع کرد ، زیرا قبل از بازیگر شدن ، چندین بار کار خود را تغییر داد. در ابتدا او در رستوران کار می کرد ...پوشیدن لباس مرغ! در چنین شغلی او مجبور شد با لباس مرغ در خیابان بایستد و بازدید کنندگان را دعوت به خوردن مرغ کند.
یک بار ، یکی از آنها ، صاحب یک باشگاه استریپت ، به او پیشنهاد داد که به عنوان راننده با او همکاری کند . به همین مناسبت ، برد پیت گفت: " این کار عجیبی بود. کار من این بود که دختران را برای کار به باشگاهشان ببرم. و هم مسئولیت موسیقی را بر عهده داشتم
 
همچنین لازم بود تمام پولی را که توسط استریپ ها در استریپ قرار داده شده بود جمع آوری کنیم . او این کار را شبها انجام می داد و در طول روز در کلاسهای بازیگری شرکت کرد ، استخرهای ستاره های فیلم را تمیز می کرد و مواد غذایی را به مغازه ها و رستوران ها تحویل میداد.
برد پیت در جوانی
برد پیت، در جوانی
ویلیام بردلی پیت هنگامی که به او توصیه شد نام خود را به عنوان نام خانوادگی خود کوتاه کند تا وی بهتر و سریع تر در خاطره ها بماند ، وی به برد پیت تبدیل شد. با این حال ، در ابتدا این به پیشرفت کار فیلمنامه او - در دهه 1980 کمک نکرد. او دائماً آزمایشی روی پرده می رفت ، اما نقش نمی گرفت. او در اپیزودهای چندین سریال بازی کرد ، نامهایی که امروز هیچ کس از آن ها یادی نمی کند.
برد پیت در جوانی
برد پیت در جوانی |  عکس
شروع موفقیت آمیز کار فیلمبرداری برد پیت به دلیل شانس بود. یک بار او برای نقش یک کلاهبردار خرده فروشی در فیلم "تلما و لوئیز" پیشنهاد شد ، اما او مورد تأیید قرار نگرفت ، با این اعتقاد که برای تصویر یک کلاهبردار، اغوا کننده و سارق زنان بسیار "مثبت" به نظر می رسد. به نظر می رسید ویلیام بالدوین کاندیدای ایده آل برای این نقش شد. اما بازیگر با قاطعیت خودداری کرد ، زیرا مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری بود و این نقش در نتیجه به اولین بازیگر برد پیت رسید. او به طور غیر منتظره ای، در این کار درخشید. با همین کار سفر پیروزمندانه وی در دنیای سینمای جهان آغاز شد.
برد پیت در فیلم * افسانه های پاییز * ،
برد پیت در فیلم * افسانه های پاییز * ، 1994 |  عکس
برد پیت دو بار به عنوان نماد جنسیت مرد روی زمین شناخته شد
برد پیت دو بار به عنوان نماد جنسیت مرد روی زمین شناخته شد |  عکس
 
در دهه 1990 برد پیت یکی از بازیگرهای موفق و پردرآمد هالیوود بود. در اواسط دهه 1980 او هنوز به عنوان مرغ کار می کرد ، و 10 سال بعد ، وی تقریباً 2 میلیون دلار عمارت در کالیفرنیای جنوبی به دست آورد. در سال 1995 ، این بازیگر برای نقش خود در فیلم دوازده میمون برای اولین بار نامزد اسکار شد. در همان سال او به طور رسمی در لیست "25 بازیگر جذاب" در تاریخ سینما قرار گرفت.
 
بعد از انتشار فیلم Legends of Autumn ، مجله People او را به عنوان نماد جنسیت مرد جهان نامید و پس از 6 سال دوباره این عنوان را دریافت کرد. محبوبیت جدید او در سال 1999 اتفاق افتاد ، وقتی این بازیگر نقش عمده ای را در فیلم "Fight Club" ایفا کرد. جالب است که این فیلم در گیشه آمریکا شکست خورد ، اما در کل جهان بسیار موفق بود و بعد از سالها در آمریکا شناخته شد.
فیلم Fight Club
قاب از فیلم * Fight Club *، 1999 |  عکس
در حرفه بازیگری بسیاری از فرصت های از دست رفته  وجود دارد که این بازیگر بعدا پشیمان شد.او از نقش یک فضانورد در فیلم آپولو 13 که تام هنکس در عوض در آن بازی کرده بود ، خودداری کرد. اما برد پیت ، پس از آن تصمیم به بازی در فیلم "دوازده میمون" گرفت ، فقط نامزد دریافت این جایزه شد. 
برد پیت
بازیگر برنده جایزه |  عکس
برد پیت در فیلم مصاحبه با خون آشام
قاب از فیلم * مصاحبه با خون آشام * ، 1994 |  عکس
در شروع کار خود ، در فیلم اکشن "متعلق به شیطان" The Devil's Own بازی کرد و بعداً برای شرکت در این فیلم گفت: "این یک فیلم نبود ، بلکه یک فاجعه بود! نمونه ای از غیر مسئولانه ترین کار در فیلم که تا به حال دیده ام. من فقط نمی توانستم به چشمانم اعتقاد داشته باشم .
" او حتی از نقشهای بسیار موفق نیز پشیمان شد. بنابراین ، کار در فیلم "مصاحبه با خون آشام" برای او بسیار دشوار بود ، وی گفت که او از امضای قرارداد متنفر است.
برد پیت در فیلم * تروی * ، 2004
برد پیت در فیلم * تروی * ، 2004 |  عکس
برد پیت در فیلم * بابل * ، 2006
برد پیت در فیلم * بابل * ، 2006 |  عکس
برد پیت همیشه در کنار زنان موفقیت های زیادی داشته و اغلب عاشقانه های زیادی را در فیلم ها داشته است. بنابراین ، شرکای وی جینا دیویس ("تلما و لوئیز") ، جولیت لوئیس ("کالیفرنیا") ، گوینت پالترو ("هفت") نتوانستند در مقابل جذابیت او مقاومت کنند. او در فیلمی با جنیفر آنیستون همبازی نشد ، اما این جنیفر آنیستون بود که همسر اول او شد. با این حال ، ازدواج آنها تنها 5 سال به طول انجامید و پس از عاشقانه رسمی بعدی این بازیگر در فیلم آقا و خانم اسمیت شکست خورد و به طلاق منجر شد.
 
آنجلینا جولی و برد پیت به طور رسمی در سال 2006 خود را به عنوان یک زن و شوهر اعلام کردند ، اما عروسی آنها تنها در سال 2014 برگزار شد. آنها شش فرزند را بزرگ کردند - سه فرزند بیولوژیکی و سه فرزند خوانده. آنها به عنوان زیباترین زوج در هالیوود خوانده می شدند، اما 2 سال پس از ازدواج ، آنجلینا جولی تقاضای طلاق کرد.
برد پیت
بازیگر و تهیه کننده مشهور آمریکایی برد پیت | عکس
جدایی ، دادخواهی ، مبارزه برای کودکان و توبیخ های متقابل در 3 سال گذشته همچنان مباحث اصلی انتشارات و شبکه های اجتماعی درباره بازیگران است. آنجلینا جولی همسر خود را به کودک آزاری متهم کرد (که او آن را انکار کرد) و به مشروبات الکلی (این بازیگر در این مورد بحثی نکرد). و برد پیت با صدور بیانیه غیر منتظره ای اظهار پشیمانی کرد که از این ازدواج پشیمان است و آن را اشتباه بزرگی می داند.
 
برد پیت روزی هالیوود
قاب از فیلم * روزی هالیوود * ، 2019 | عکس
 
علاوه بر بازیگری ، برد پیت مدتهاست که مشغول تولید است و اعلام می کند که قصد دارد هر سال کمتر و کمتر بازی کند. برد گفت:"صادقانه اعتراف می کنم که سینما جای بازی برای جوانان است.
ستاره هالیوود برد پیت
ستاره هالیوود برد پیت |  عکس
با وجود این واقعیت که بازیگر اغلب مصاحبه می کند ، در آنها عجله نمی کند صریح و صریح با روزنامه نگاران صحبت کند و برای بسیاری هنوز رمز و راز باقی مانده است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید