بازیگر 55 ساله پایان کار خود را اعلام کرد

 قصد دارد به زودی حرفه بازیگری را ترک کند برد پیت
برد پیت بیانیه ای صادر کرد. بازیگر قصد دارد به زودی حرفه بازیگری را ترک کند. این بیانیه طرفداران او را بشدت ناراحت کرد. با این حال، به نظر نمی رسد که بازیگر 55 ساله نظر خود را تغییر دهد.
 
بازیگر مشهور آمریکایی برد پیت تصمیم گرفت که وقت خود را برای نمایش در جلوی دوربین سپری نکند. برد پیت اشاره کرد که سینما کسب و کار جوانان است و زمان آن است که سینما و فیلم را دست آنها بدهد.
 
برد پیت در مصاحبه اخیر خود با مجله استرالیایی GQ گفت: "زمان من به پایان رسیده است، زمان زیادی است که من شروع کرده ام و احساس یک دایناسور را دارم.
 
او اشاره کرد که او دیگر نمی خواهد دائما شخص اصلی در لنز دوربین باشد. برد پیت گفت: من به تدریج بازیگری را ترک خواهم کرد.بازیگری کم و کمتر ... من قصد دارم بیشتر به عنوان یک کارگردان و تولید کننده تمرکز کنم.
بیانیه او یک شوک واقعی برای طرفدارانش به ارمغان آورد. در واقع، فقط امسال، فیلم Quentin Tarantino 's Once Upon A Time در هالیوود کلید خورد . منتقدان بازی بازیگر را ستودند. همانطور که می دانید، پیش نمایش فیلم در جشنواره فیلم کن در حال انجام است.
برد پیت قصد دارد به زودی حرفه بازیگری را ترک کند
با این حال، به اعتقاد مردم عادی، تصمیم براد برای ترک سینما به احتمال زیاد تحت تاثیر سن او نیست. واقعیت این است که BRAD PITT رسیدگی به فرزندان را با همسر سابق خود، آنجلینا جولی، به دلیل کمبود وقت کامل نمی کند . برد پیت به سادگی زمان کافی برای بچه ها ندارد، بنابراین او می خواهد بازنشسته شود تا بیشتر آنها را ببیند.
 
همچنین ممکن است که مراحل دادرسی طلاق این هنرمند سینمای جهان را خسته کرده است. برد پیت هنوز هم نمی تواند از اتهام حمله به کودکان، که آنجلینا جولی به او نسبت داده است، بهبود یابد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید