یول برینر بازیگر روسی در هالیوود

در
یول برینر
یول برینر ستاره روسی هالیوود ، دوست مایکل جکسون و عاشق مارلین دیتریش: حقیقت و داستان در سرنوشت یول برینر
 
یول برینر خود را کولی نامید ، با ژان کوکتو و مایکل جکسون دوست بود ، عاشق مارلین دیتریش بود ، به عنوان محافظ در ساحل کار می کرد و در سراسر جهان مشهور شد. سرنوشت یول براینر ، ستاره هالیوود آنقدر غنی از پیچ و تاب های غیرمعمول است که گاهی اوقات داستان های ساختگی که یول برینر به خاطر خبرنگاران و از روی سرگرمی به آنها می گفت ، به اندازه زندگی نامه واقعی  یول برینر و فیلم‌های یول برینر شگفت آور نبود.

بیوگرافی یول برینر

ولادی وستوک ، هاربین ، پاریس

در 11 ژوئیه 1920 ، هنگامی که هنوز جنگ داخلی در خاور دور ادامه داشت ، پسری به نام جولیوس در خانواده تاجر بوریس برینر در ولادی وستوک به دنیا آمد. به زودی پس از تولد جولیا برینر ، آنها به هاربین چینی منتقل شدند ، جایی که در دهه های 1920 تا 1920 تعداد بیشماری از روس ها زندگی می کردند. یول براینر از نظر منشاء غیرمعمول خود با سایر مهاجران تفاوت داشت - بوریس برینر پسر یک سوئیسی روس بود. بوریس و نزدیکانش صاحب یک شرکت حمل و نقل موفق  بودند که به آنها اجازه می داد  نه تنها راحت ، بلکه حتی مجلل زندگی کنند.
 
یول برینر در فیلم 10 فرمان
یول براینر  در فیلم 10 فرمان  یکی از بازیگران روسی هالیوود
 
با این حال ، کودکی جولیا را بدون ناملایمات تصور نکنید. وقتی او تنها 4 ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند و پسر بدون پدر، بزرگ شد. در سال 1934 ، مادرش تصمیم گرفت به پاریس نقل مکان کند و از همان لحظه ، جولیوس در واقع زندگی خود را آغاز کرد. کاباره های پاریس با فضای آرام جولیوس جوان را به خود جلب کرد. در یکی از کاباره ها ، جولیوس با خانواده ای از رقصندگان کوپی و نوازندگان دیمیتریویچ معروف در آن سالها ملاقات کرد. او آهنگهای آنها را چنان دوست داشت که خودش گیتار را برداشت و شروع به نواختن آهنگ های آنان کرد و  متعاقباً بیشتر از یک بار منشاء خود را از کولی ها اعلام کرد ، و خود را یک کولی میدانست اگر چه  نه از نظر خونی ، بلکه روحی پیوند عمیقی با آنها احساس می کرد.
 
شوق دیگری که جولیا داشت برای آکروباتیک سیرک بود. او حتی در یکی از سیرک ها با شماره اصلی شروع به کار کرد ، اما در سیرک بر اثر سقوط از طناب پشتش را مجروح کرد. پزشکان چیزی بهتر از تجویز مورفین پیدا نکردند و تا سن 17 سالگی ، جولیوس به یک معتاد کامل از مواد مخدر تبدیل شده بود.
 

یول برینر دوست نویسنده مشهور فرانسه ژان کوکتو بود

به طرز عجیبی ، این مورفین بود که به جوان کمک کرد تا وارد حلقه نخبگان خلاق فرانسه شود. در یکی از رستوران ها ، نویسنده مشهور ژان کوکتو ، از جولیا پرسید که مواد مخدر را از کجا آورده است. اما تصور اینکه ارتباط این دو فرد برجسته به عنوان دوستان معتاد به مواد مخدر وجود داشته باشد اشتباه است: کوکتو و برینر را عشق به هنر و شادی های زندگی به هم نزدیک کرد. و یول برینر با گذراندن یک دوره درمانی توانست از اعتیاد به مواد مخدر خلاص شود.
 
جنگ آینده به دوستی با کوکتو پایان داد. در سال 1939 ، جولیوس به همراه مادر و خواهرش به هاربین بازگشت و در سال 1941 به ایالات متحده نقل مکان کرد. در آن زمان ، جولیوس قبلاً با اطمینان می دانست که می خواهد بازیگر شود. او وارد استودیوی میخائیل چخوف شد و اولین قدم ها را در حرفه منتخب خود برداشت و همزمان با هر فرصتی برای بدست آوردن پول اضافی  تلاش می کرد. 
 
در سال 1941 ، نام او برای اولین بار در پوستر تئاتر ظاهر شد .یول برینر  در سال 1942 با یک ستاره جوان فیلم ، ویرجینیا گیلمور( یول برینر همسر ) ملاقات کرد.
 
یک عاشقانه طوفانی به سرعت منجر به ازدواج شد: در سال 1943 ، یول و ویرجینیا ازدواج کردند. با حرکت از هالیوود به نیویورک ، ویرجینیا شروع به اجرای موفقیت آمیز در برادوی کرد. به زودی ، یول اولین بازی خود را در یکی از موزیکال ها انجام داد. ظاهر مردانه ، جذابیت و صدای دلپذیر او باعث ایجاد احساس شدیدی در تماشاچیان شد و به همین دلیل وقتی تصمیم گرفتند موزیکال جدید The King and Me را در تئاتر به نمایش بگذارند ، نقش پادشاه به یول برینر واگذار شد.
 

یول برینر پادشاه صحنه تئاتر و پرده سینما شد

یول برینر

 

نقش پادشاه که قلب یک معلم انگلیسی را تسخیر کرد ، بازیگر مشتاق را به یک ستاره اصیل برادوی تبدیل کرد ، اما هیچ کس نمی دانست که در ابتدا به این شخصیت جایزه ثانویه در این نمایش داده می شود. نویسندگان این نمایشنامه با دیدن نمایشنامه برینر متن را نوشتند و کلید تصویر پادشاه را ساختند. ترکیبی از شخصیت روشن و بازی درخشان Brinner قلب مخاطبان را جلب کرد و موسیقی بسیار محبوب شد. 5 سال بعد از پیش پرده موزیکال "پادشاه و من" ، فیلمی با همین نام به همراه برینر در نقش اول اکران شد. و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد به یول برینر تعلق گرفت
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی يول براينر و اینگرید برگمن
 
دهه 1950 را با اطمینان می توان "دهه طلایی" در زندگی بازیگر نامید. وی در رابطه با خانم ها بسیار موفق بوده است - این دقیقاً دوره ای است که عاشقانه هایی با مارلن دیتریش و اینگرید برگمن داشت و در بهترین فیلم ها از جمله در فیلم هفت دلاور با بازی هنرمندان مشهور نقش اول را بازی می کند. با تشکر از این فیلم ، برینر در سینمای جهان به رسمیت شناخته شد ، و پسران در سر تاسر دنیا در بازی های خود از قهرمان  فیلم هفت دلاور - یعنی گاوچران بی عیب و نقص کریس - تقلید می کردند.
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
 
The Seven Magnentent، فیلم هفت دلاور در1960 با بازی 7 غول سینمای جهان، 7 بازیگر و سلبریتی های عصر آن زمان مشهور چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد.
 
چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد

 

در دهه 1960 ، حرفه سینمای یول تا حدودی کاهش یافت و در اوایل دهه 1970 او دوباره به صحنه تئاتر بازگشت. از سال 1977 تا 1985 ، یول برینر نقش مورد علاقه خود را در نسخه جدید پادشاه و من در 4633 بار اجرا بازی کرد ، هر بار یول برینر صحنه را ترک می کرد با تشویق شدید روبرو می شد.جایزه ویژه تونی برای بازی در نمایش پادشاه و من به   يول برينر   اهدا شد.
 
یول برینر

 

در بین طرفداران یولبرینر افراد متفاوتی مانند ملکه انگلیس و مایکل جکسون قرار داشتند که یول با آنها دوست شد و در ژاپن این بازیگر به بت ملی تبدیل شد. حتی سرطان ریه نتوانست یول را مجبور به کنار گذاشتن صحنه کند. آخرین باری که 3 ماه قبل از مرگش روی صحنه رفت، مثل همیشه درخشان بازی کرد. یول برینر در 10 اکتبر 1985 درگذشت.

در آوریل 1983، زمانی که یول براینر بازیگر در یک تور در سانفرانسیسکو بود، به پزشکان مراجعه کرد و آنها متوجه شدند که او سرطان ریه دارد. یول به شدت سیگاری بود و روزانه 3 بسته سیگار می کشید.این بیماری قابل درمان نبود، پیشرفت کرد، متاستازها قبلاً نخاع را تحت تأثیر قرار داده بودند. این بازیگر درد وحشتناکی را تجربه کرد، اما به اجرای خود ادامه داد. و هیچ کس جز شرکای صحنه اش از عذابی که او تجربه می کرد نمی دانست.


پس از مرگ یول برینر، پیام کوتاه او درباره مضرات سیگار که اندکی قبل از مرگش به دستور موسسه ملی سرطان فیلمبرداری شده بود، بارها در تلویزیون تکرار شد. او که جلوی دوربین تلویزیون نشسته بود، گفت: «الان مرده‌ام فقط به این دلیل که زیاد سیگار می‌کشیدم، بنابراین به هرکسی که الان مرا می‌بیند می‌گویم: سرنوشت را تکرار نکن. اکنون که مرگ من مشخص شده است به شما هشدار می دهم: سیگار نکشید. هر چیزی جز سیگار کشیدن اگر می توانستم به عقب برگردم و سیگار را ترک کنم، دلیلی برای بحث درباره سرطانم وجود نداشت. من در این مورد مطمئن هستم."


این اجرا اولین بار در روز مرگ یول براینر، 10 اکتبر 1985 روی پرده ها ظاهر شد.پس از مرگ این بازیگر  ، یک پیام ویدئویی منتشر شد که در آن یور براینر اعتراف میکرد که بیماری وی حاصل سالها سیگار کشیدن است و یوری براینر بینندگان را ترغیب می کند که این عادت بد را ترک کنند.

 

در 14 سپتامبر 2005، در ولادی وستوک، در نمای خانه شماره 15 در خیابان آلئوتسکایا، یک پلاک یادبود به یاد يول براينر نصب شد.ستایشگران استعداد یول برینر پابلو پیکاسو، سالوادور دالی، خوان کارلوس پادشاه اسپانیا، کنستانتین پادشاه یونان و پادشاه اردن شاه حسین بودند.

یول برینر همسر

  • ویرجینیا گیلمور (طلاق) یک فرزند
  • دوریس کلینر (طلاق گرفته) یک فرزند
  • ژاکلین تیون د لا شاوم (طلاق) دو فرزند
  • کتی لی

فیلم‌های یول برینر

بازی یول برینر در فیلم‌ های زیر:
در فیلم  ده فرمان  (۱۹۵۶)
بندر نیویورک (۱۹۴۹)
پادشاه و من (۱۹۵۶)
ده فرمان (۱۹۵۶)
آناستازیا (۱۹۵۶)
برادران کارامازوف (۱۹۵۸)
بوکانیر
دزد دریایی (۱۹۵۸)
سفر (۱۹۵۹)
خشم و هیاهو (۱۹۵۹)
سلیمان و ملکه سبا (۱۹۵۹)
یک بار دیگر با احساس (۱۹۶۰)
وصیت‌نامه ارفه (۱۹۶۰)
بسته غیرمنتظره (۱۹۶۰)
هفت دلاور (۱۹۶۰)
دوباره خداحافظ (۱۹۶۱)
فرار از ظهرین (۱۹۶۲)
تاراس بولبا (۱۹۶۲)
سلاطین آفتاب (۱۹۶۳)
پرواز از آشیا (۱۹۶۴)
دعوت از یک تیرانداز (۱۹۶۴)
موریتوری (۱۹۶۵)
سایه‌ای غول‌آسا بیفکن (۱۹۶۶)
خشخاش هم گلی است (۱۹۶۶)
بازگشت هفت دلاور (۱۹۶۶)
جاسوس سه‌جانبه (۱۹۶۶)
مرد مضاعف (۱۹۶۷)
دوئل طولانی (۱۹۶۷)
پانچوویلا (۱۹۶۷)
تابستان پیکاسو (۱۹۶۹)
پرونده غاز طلایی (۱۹۶۹)
نبرد نرتوا (۱۹۶۹)
زن دیوانه شایلو (۱۹۶۹)
مسیحی جادویی (۱۹۶۹)
خداحافظ ساباتا (۱۹۷۱)
نوری در پایان دنیا (۱۹۷۱)
عاشقانه یک اسب‌دزد (۱۹۷۱)
کتلو (۱۹۷۱)
پلیس (۱۹۷۲)
فازی (۱۹۷۲)
پرواز شبانه از مسکو (۱۹۷۳)
دنیای غرب (۱۹۷۳)
آخرین مبارز (۱۹۷۵)
شوق مرگ (۱۹۷۶)
دنیای آینده (۱۹۷۶)
کاربر گرامی در صورتی که به یول برینر علاقه دارید مقاله یول برینر ، پادشاه روسی هالیوود را همه در فیلم هفت دلاور و ۱۰ فرمان به یاد دارند را بخوانید

نظرات

در ادامه بخوانید...

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

در

جنیفر انیستون

می گویند تعیین سرنوشت هر فرد در دستان خودش است اما این برای بعضی کودکان صادق نیست تعیین سرنوشت هنرمندانی که در سینمای جهان مشهور هستند و در این مقاله آورده شده است تا حد زیادی به خانواده هنری آنها ارتباط دارد هنرمندانی که زندگی خود را از کودکی با پدر و مادر سلبریتی بزرگ شده و روز خود را زیر نظر دوربین ها آغاز می کرده اند.آنها ذاتا بازیگر متولد شده اند.

 

 

گالینا ولچک

گالینا ولچک

گالینا ولچک در نقش یک کودک با پدر. / عکس

بوریس ولچک، فیلمبردار و کارگردان مشهور و ورا Ismaakovna Maymina، فیلمنامه نویس، به سختی تصور می کردند که دختر خجالتی و نه خیلی زیبای آنها بتواند در حرفه بازیگری به موفقیت برسد. اما آنها به وضوح گالینا را دست کم گرفتند.

گالینا ولچک

گالینا ولچک / عکس

گالینا، در یک محیط خلاق بزرگ شد و نمی توانست زندگی خود را بدون روی صحنه بودن تصور کند، و به همین دلیل او برای ورود به دانشکده هنر تئاتر مسکو آماده شد. گالینا ولچک پس از رسیدن به هدفش،  به عنوان مدیر موفق و مدیر هنری تئاتر سوورمننیک انتخاب شد.

 

 

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل در دوران کودکی با پدر و مادرش. / عکس

بازیگر انگلیسی بریتانیایی، ستاره فیلمهای "ون هلسینگ" و "عالم اموات" در یک خانواده هنری متولد شد. امروز به طور گسترده ای در محافل تئاتر شناخته شده است، اما پدرش، بازیگر با استعداد ریچارد بکینسیل، در سن 31 سالگی درگذشت.کیت جوان  در فضای خلاق بزرگ شد اما خودش را نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک نویسنده می دید.

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل. / عکس

در حالی که هنوز در مدرسه بود، دو بار جایزه V. Smith برای نویسندگان جوان را دریافت کرد. البته، اودر حرفه ی هنرپیشگی هم تلاش می کرد، بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه در فیلم "یک نفر علیه باد" شروع به کار کرد. اوبرای مطالعه ادبیات فرانسه و روسی وارد آکسفورد شد.کیت بکینسیل قاطعانه تصمیم گرفت که به یک بازیگر موفق تبدیل شود و برای گسترش افق دیدش به آکسفورد نیاز داشت .

 

 

 

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا

مارگاریا ترخوا به عنوان یک کودک با مادرش. / عکس

والدین بازیگر آینده، بوریس ترخو1 و گالینا توماشویچ بازیگران تئاتر در منطقه سوردلوفسک بودند و خود مارگارتا پس از فارغ التحصیلی از مدرسه به دانشکدۀ فیزیک و ریاضی دانشکده دانشگاه تاشکند وارد شد.

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا. / عکس

با این حال، علاقه شدید او به تئاتر منجر به این شد که پس از سال دوم، مارگارتا به پایتخت برود. او به راحتی به مدرسه استودیوی تئاتر Mossovet وارد شد، بعدا تبدیل به بازیگر برجسته تئاتر و یکی از محبوب ترین بازیگران شوروی شد.

 

 

درو بریمورم

درو بریمورم

درو بریمور در دوران کودکی با استفان کینگ. / عکس

بازیگر آمریکایی نه تنها در یک خانواده هنری بلکه  کارگردان و تولید کننده موفق، متولد شد.از کودکی با بازی در فیلم ئی تی که شاهکار سینمایی اسپیلبرگ بود مشهور شد.

درو بریمورم

درو بریمور. / عکس

درو بریمور به گفته خودش الکل را در سن نه سالگی، ماریجوانا در ده سالگی، و در دوازده سالگی او با کوکائین آشنا شد. در سن 15 سالگی، درو بریمور توانست از شر مشروبات الکلی و مواد مخدر خلاص شود.در حال حاضر به طور جدی در حرفه خود مشغول به کار است.

 

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

جان وایت با دخترش آنجلینا جولی در فرش قرمز. / عکس

ازدواج جان ویت و مارچالین برتراند ، بیش از حد طول نکشید، اما به لطف این ازدواج، دو فرزند متولد شد، آنجلینا جولی و جیمز هیون.
اغلب مادر که بازیگر و تهیه کننده بود سلبریتی معروف آنجلینا و برادرش را با خود به صحنه  فیلم ها می برد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی. / عکس

 

 

خواهران ورتینسکی

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

الکساندر ورتینسکی با دختران ماریان و آناستازیا. / عکس

آناستازیا و ماریانا در خانواده شاعر معروف، خواننده و بازیگر الکساندر ورتینسکی و همسرش، هنرمند و بازیگر نقش مکمل لییدیا تیرگواوا متولد شده اند. پدر از دوران کودکی دوست داشت دختران او در هنر موفق شوند وسعی کرد تا به طور کامل رشد کنند. با این حال، والدین آماده بودند تا انتخاب دختران را هر چه که بود، بپذیرند .

خواهران ورتینسکی

ماریانا و آناستازیا ورتینسکی. / عکس

از دوران کودکی، ماریانا روی صحنه تئاتر می خوابید، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، بلافاصله وارد مدرسه شووکین شد. آناستازیا ابتدا می خواست که تبدیل به یک بالرین شود، سپس او برای ورود به موسسه زبان های خارجی آماده می شد. اما در سن 15 سالگی، او با «الکساندر پوتاشکو» کارگردان اشنا شد و از آن زمان تا به حال زندگی او را به سینما متصل شده است. بعدها او به تئاتر پوشکین وارد شد و از همان مدرسه مانند خواهر بزرگترش فارغ التحصیل شد.

 

 

جین فوندا

جین فوندا

جین فوندا در سال 1943 با پدرش هنری فوندا. / عکس


بازیگر و مدل آینده حاصل ازدواج بازیگر معروف هنری فوندا و فرنسیس فورد بروکا سیمور است .جین از دوران کودکی به عنوان یک بازیگر شناخته شد. او از استودیوی بازیگری فارغ التحصیل شد، در تئاتر کار کرد، همزمان به عنوان یک مدل عمل کرد، و بعد در سینما شرکت کرد.

جین فوندا

جین فوندا. / عکس

 

 

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی

کایرا نایتلی با پدر و مادرش. / عکس

 والدین کایرا نایتلی، بازیگران وین نایتلی و شرمن مک دونالد هستند او اصول اولیه این حرفه را در مدرسه آموخت و در سن هفت سالگی او نقش اول فیلم  را دریافت کرد.

 

 

خواهر آرنت گولت

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

خواهران آرنت گولت در دوران کودکی با پدر و مادرش و برادرش. / عکس


بازیگران تئاتر منطقه ای کالینگراد، آلبرت آرنت گولت و والنتینا گالیچ سه فرزند، یک پسر و دو دختر دوقلو را به عهده داشتند. همه بچه ها بازیگر شدند، خواهرزاده های معروف  از مدرسه شپکینسک فارغ التحصیل شده اند. آنها موفقیت خود را از والدین خود می دانند که دختران را آموزش خوبی دادند و عشق به هنر را به آنها آموختند.

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

تاتیانا و اولگا آرنت گولت. / عکس

 

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون با پدر و مادرش به عنوان یک کودک. / عکس


ستاره سری "دوستان" یا فرندز نیز در یک خانواده هنری متولد شد. پدر او، جان آنیستون، از سری "روزهای زندگی ما" شناخته شده است، مادر مامور نانسی داف به عنوان یک بازیگر تئاتر شناخته شده بود. از دوران کودکی، جنیفر در ادامه راه خانواده مجذوب هنر شد. او در یک گروه درام تحصیلی مشغول به فعالیت شد و بعدها تحصیلات خود را در مدرسه هنر ادامه داد. حرفه جنیفر از تولیدات برادوی شروع شد و با مجموعه تلویزیونی محبوب "دوستان" در جهان به عنوان یکی از سلبریتی های سینمای جهان معروف شد.

جنیفر آنیستون / عکس

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 بازیگر که در کودکی دوست داشتیم اکنون چگونه به نظر می رسند

در
به عنوان نوجوان ، ما به راحتی با بازیگر های جوان صفحه نمایش ارتباط برقرار می کردیم. آنها شخصیت های مورد علاقه ما را بازی می کردند ، که اغلب ما به دنبال تقلید از آن بازیگر بودیم. چه صحبت از یک سریال تلویزیونی باشد یا یک فیلم بزرگ از سینمای جهان ، هرکدام از ما گروهی از بازیگران را در کودکی دوست داشتیم و آنها را با دقت تماشا میکردیم، زمان می گذرد ، و بسیاری از سلبریتی های گذشته فراموش شده اند ، و ما به سختی می توانیم تصور کنیم که اکنون چگونه به نظر می رسند؟
 
 sayarak.com می خواهد سلبریتی های مورد علاقه شما را نشان دهد و این که چه تغییراتی در طول زمان تغییر کرده اند.

 

1. آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک Bridge to Terabithia 2007

آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک

2. مایکل جی. فاکس

مایکل جی. فاکس

3. دنیل رادکلیف و تام فلتون

دنیل رادکلیف و تام فلتون

4. شایا لابوف

شایا لابوف

5. هیلاری داف 

هیلاری داف

6. بریدت مندلر

بریدت مندلر

7.جردن وود

جردن وود

8. جاش هاتچرسون

جاش هاتچرسون

9. آسا باترفیلد

آسا باترفیلد

10. جیسون جیمز ریشتر

جیسون جیمز ریشتر

11. اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک (2006-2008)

اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک

12. فردی هایمور

فردی هایمور

13. الیزابت شو

الیزابت شو

14. دوون ساوا

دوون ساوا

15. تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

16. رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم "می دانم تابستان گذشته شما چه کردید"

رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم

17. چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا (2004)

چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا

18. جنیفر گارنر 
جنیفر گارنر
19. آلیشیا سیلورستون

20. توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من (2005)

توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من
21. شان اشورم 
شان اشورم
آیا می توانید بازیگران را بدون قاب فیلم ها تشخیص دهید؟ به نظر شما چه کسی بیشترین تغییر را کرده است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

کودکان زشتی که به بت میلیون ها نفر تبدیل شده اند 9 سلبریتی

در
اکنون این زیبایی رویای بسیاری از مردان و میلیون ها زن است. تعداد زیادی از طرفداران آنها پس از اجرا  چهره ی آنها را روی تابلوهای تبلیغاتی مارک های جهانی چشمک زنان  می بینند. با این حال ، همیشه اینطور نبوده، در کودکی این سلبریتی ها زیباترین دختران کلاس نبودند ، اما این مانع شکوفایی و تبدیل شدن آنها به زنانی جذاب نشد.
 
sayarak.com مطمئن است که همه می توانند از یک جوجه اردک زشت به یک قوی زیبا تبدیل شوند . عکس کودکی 9 سلبریتی را از سینمای جهان جمع آوری کرده که با موفقیت از عهده این کار برآمدند.

 

مارگوت رابی

مارگوت رابی
چه کسی تصور می کند که در 13 سالگی ،مارگوت رابی، سبزه بوده و عینک بند دار می زده است. اما سالها می گذرد ، مارگوت رابی زیباتر شده است ، و اکنون او را نه تنها می توان به عنوان مرجع زیبایی هالیوود ، بلکه یک بازیگر با استعداد بزرگ در نظر گرفت.
 

 

آن هاتاوی

آن هاتاوی
همه از تحول باورنکردنی آن هاتاوی در فیلم "چطور می توان یک شاهزاده خانم بود" را به یاد میآورند. با کمال تعجب ، او در مورد همان تغییرات در تجربه شخصی خود استفاده کرد. اکنون این بازیگر پسرش را بزرگ می کند و صاحب چندین جوایز معتبر به طور هم زمان است: امی ، گلدن گلوب و اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن.
 

 

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون
داکوتا جانسون
داکوتا جانسون ، که در فیلم پرشور "پنجاه طیف تاریک تر" ، خجالتی ، اما کاملاً جذاب Anastacia Steele بازی کرد ، در همان کودکی دچار همین سرنوشت شد. در دوران بلوغ ، دشوار بود كه دكوتا را زيبا بناميم ، اما ، همانطور كه ​​معلوم شد ، فقط موضوع زمان بود.
 

 

کیت هادسون

کیت هادسون
رویای بازیگر شدن از کودکی با کیت هادسون در مزرعه با مادر گلدی هاون و ناپدری کورت راسل صرف میکرد، سرچشمه گرفت. با افزایش سن ، کیت فوق العاده زیباتر شد و جاه طلبی های او به حقیقت پیوست - او در ده ها فیلم موفق به ایفای نقش پرداخت.
 

 

درو بریمور

درو بریمور
درو بریمور
هنگامی که فیلم ئی.تی. موجود فرازمینی استیون اسپیلبرگ روی پرده ها ظاهر شد ، درو بریمور در سن 6 سالگی از خواب بیدار شد. پیش بینی پیشرفت بیشتر شغلی بازیگرانی که در سنین پایین مشهور شدند دشوار است. اما یک دسته کوچک از ستارگان وجود دارند که موفق به غلبه بر همه مشکلات بزرگسالی شده و موفقیت های قبلی خود را تکرار کردند. درو بدون شک یکی از آنهاست.
 

 

میندی کالینگ

میندی کالینگ
میندی کالینگ بازیگر آمریکایی و کمدین با ریشه های هندی است. او اولین نقش خود را در سال 2004 در فیلم "چهل سالگی باکره" دریافت کرد. اکنون میندی نه تنها در فیلم ها بازی می کند ، بلکه فیلمنامه ها را نیز می نویسد و به عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز فعالیت می کند.

 

کیتی هولمز

کیتی هولمز
زیبایی کیتی هولمز خیره کننده است که قلب تام کروز خوش تیپ را بدست آورده، اما این زیبایی نیز بلافاصله شکوفا نشد. اما در 40 سال بازیگری کیتی هولمز عالی به نظر می رسد و بازیگری خود را در فیلم ها ادامه می دهد. به هر حال در اینستاگرام کیتی اغلب عکس ها را بدون آرایش و فیلتر بارگذاری می کند و به مشترکان نشان می دهد که او زیبا و بدون هیچ فتوشاپی است.
 

 

وینونا رایدر

وینونا رایدر
 با نگاهی به عکس کودکی وینونا رایدر ، او را می توان با یک پسر بچه جذاب دوست داشتنی اشتباه گرفت. با گذشت سالها ، این بازیگر به زنی زیبا تبدیل شده است ، که نگاه نکردن به او واقعاً دشوار است. وینونا دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار است و منتقدین فیلم او را یکی از موفق ترین بازیگران دهه 1990 می نامند .

 

آدل

آدل
صاحب صدای شیک آدل برای دستاوردهای موسیقی چندین بار در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. پیش از این ، این خواننده نگران اندام خود بود ، اما اکنون  آدل اعتماد به نفس دارد و بارها اظهار داشته است که به جای رفتن به سالن ورزشی ، ترجیح می دهد شراب خوبی بنوشد و غذای خوشمزه بخورد.
 
کدامیک از عکس ها بیشترین تغییرات را داشته است؟ در نظرات با ما در میان بگذارید

نظرات

در ادامه بخوانید...

30 سلبریتی که احتمالاً در دهه 2000 عاشق آن شده اید ببینید چطور تغییر کردند

در
در اوایل دهه 2000 ، هنگامی که بسیاری از ما نوجوان بودیم ، آنقدر فیلم های جالب ، برنامه های تلویزیونی ، گروههای موسیقی و هنرمندان وجود داشت که عاشق شدن با هر هر کدام ممکن بود. همه این فیلم ها و آهنگ های عاشقانه ما را به سمت رویاها سوق دادند. ما خیلی دوست داشتیم با بت های مان آشنا شویم اما فقط می توانستیم در مورد این بازیگر ان خواب ببینیم: پسران و دختران محبوب ما در فیلم های سینمای جهان و روی پرده های تلویزیونی خیلی خوب بودند.
 
sayarak.com امیدوار است که شما عکس این سلبریتی ها را مشاهده کنید و آنها زمانی را به شما یادآوری کنند که آنقدر مشتاقانه عاشق شدید. یا شاید شما متوجه شوید که هنوز برای هر یک از آنها آه می کشید.
 

1. تام ولینگ

تام ولینگ

2. جاناتان بنت

جاناتان بنت

3. چاد مایکل موری

چاد مایکل موری

4. ماریو کاساس

ماریو کاساس

5. جاش هارت نت

جاش هارت نت

6. جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک

7. آدام بردی

آدام بردی

8. اشتون کوچر

اشتون کوچر

9. هیلاری داف

هیلاری داف

10. جسی مک کارتنی

جسی مک کارتنی

11. هایدن پانتیره

هایدن پانتیره

12. رایان فیلیپ

رایان فیلیپ

13. فبی تنکین 

فبی تنکین

14. شان فاریس

شان فاریس

15. کیلان مورفی

کیلان مورفی

16. کوربین بلو

کوربین بلو

17. هیو دنسی

هیو دنسی

18. جنیفر کانلی

جنیفر کانلی

19. اما رابرتز

اما رابرتز

20. لوک میچل

لوک میچل

21. جنا مالون

جنا مالون

22. اد وستویک

اد وستویک

23. الکس پتیفر

الکس پتیفر

24. بیل کائولز

بیل کائولز

25. کودی لینلی

کودی لینلی

26. مری الیزابت وینستد

مری الیزابت وینستد

27. میلو آنتونی ونتیمیگلیا

 میلو آنتونی ونتیمیگلیا

28. ونتورث میلر - "فرار از زندان"

ونتورث میلر

29. الیسا كاتربرت

30. بن بارنز 

بن بارنز

30 نفری که احتمالاً در دهه 2000 عاشق آن ها شده اید، ببینید که چطور تغییر کردند

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه یک بازیگر هالیوود دکتر مغز و اعصاب شد

در
بازیگر هالیوود و دکتر نوروبیولوژی ، عاشق گربه، مادر 2 فرزند و همچنین یک وگان ، نویسنده و کارگردان: تصویر ماییم بیلیک یکی از هنرمندان سینمای جهان، به نظر می رسد سرشار از کلیشه های بی شماری است که او به راحتی می شکند. و به همین دلیل ، احتمالاً او از طرف مخاطبان کل جهان - اول از همه ، کسانی که با "تئوری بیگ بنگ" آشنا هستند ، به رسمیت شناخته و عشق را دریافت می کند.
 

بازیگر جوان و دانشجوی جوان

خانواده ماییم بیلیک
ماییم حیا بیالیک در 12 دسامبر سال 1975 در کالیفرنیا ، سن دیگو متولد شد. در اواخر دهه سی ، اقوام ماییم هم از طرف پدر و هم از طرف مادر به آمریکا مهاجرت كردند.
والدین - باری بیلیک و بورلی ، وینکلمن نی ،  نام دختر خود را به افتخار مادربزرگش میریام نامیدند - که به دلیل سهولت تلفظ به انگلیسی تغییر داده شد. یکی از خویشاوندان دور خانواده ، هایم ناهمان بیلیک ، شاعر مشهور بود.
 
زندگی در کالیفرنیا به دختر این فرصت را داد که در سینما و برنامه های تلویزیونی استعداد خود را امتحان کند. وی در سن دوازده سالگی در فیلمبرداری فیلم "با کدو تنبل" شرکت کرد.
ماییم بیلیک در فیلم "در ساحل"
 
او شروع به حضور در نقش های اپیزودیک در برنامه های تلویزیونی ، با بیان شخصیت های کارتونی کرد. در سال 1991 ، به ماییم بیلیک پیشنهادشد که در دو نمایش جدید به طور هم زمان شرکت کند  او به همراه جنیفر آنیستون بازی کرد. Blossom ، سریالی درباره یک دختر نوجوان با بازی با ماییم ، معلوم شد که یک پروژه موفق است.
ماییم در سریال Blossom بازی کرد.
 
نقش "دختر دست و پا چلفتی" پیشنهاد بازی در فیلم ها را یکی پس از دیگری به ارمغان آورد ، او اغلب در فیلمبرداری اپیزودها شرکت می کرد و علاوه بر بازی در فیلم ها ، در برنامه های تلویزیونی هالیوود نیز نقش های ثانویه ای بازی می کرد. در سال 1994 ، ماییم هجده ساله به فیلم ودی آلن ،  دعوت شد.
اما بازیگر ی همه افکار دختر را درگیر نکرد. ماییم خوب تحصیل کرد و با داشتن نتایج کافی از دبیرستان فارغ التحصیل شد تا دانشجوی هاروارد شود ، جایی که از وی دعوت شد. درست است ، این دختر نمی خواست به سواحل شرقی ایالات متحده منتقل شود و دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا شد.
این بخشی از نمونه کارها بازیگر مشتاق ماییم بیلیک بود
 
این مطالعه به تدریج به فعالیت علمی مبدل شد - در سال 2007 ، ماییم بیلیک از یک پایان نامه در مورد مطالعه سندرم پرادر-ویلی دفاع کرد و دکترای عصب شناسی گرفت. کمی قبل ، در سال 2003 ، بیلیک با مایکل استون ، ازدواج کرد. در این ازدواج ، دو پسر به دنیا آمدند - مایلز و فردریک. ازدواج با استون تا سال 2013 به طول انجامید و پس از آن این زوج طلاق گرفتند.
 
ماییم بیلیک و مایکل استون
 
با تولد فرزندان ، ترکیب کار علمی و خانوادگی بسیار دشوار بود ، اما برعکس شرکت در فیلمبرداری ، براحتی در برنامه مادر جوان جای می گرفت و ماییم تصمیم به بازگشت به بازیگری گرفت که موفقیت او را در کودکی به همراه آورد. 
تئوری بیگ بنگ
 
در سال 2010 ، ماییم 34 ساله به سریال "تئوری بیگ بنگ" دعوت شد - در مورد دانشمندانی که واقعیت را با روشی عجیب و غریب درک می کنند و بر اساس دانش نظری جهان رفتار می کنند نه اینکه به تجربه خودشان اعتماد کنند. بیلیک نقش امی فراه فاولر ، همچنین یک دکتر علوم را بازی کرد ، برای اولین بار این شخصیت در پایان فصل سوم ظاهر شد. مطابق این نقشه ، در نتیجه آزمایش انجام شده توسط هاوارد و راج ،  معلوم می شود او کاندیدای ایده آل است که توسط سیستم دوست یابی به عنوان زوج به شلدون کوپر ، یک فیزیکدان نظری پیشنهاد شده است. به نظر می رسید استفاده از نقش امی برای بازیگر زن دشوار نبود. جیم پارسونز ، که شلدون را بازی می کرد ، گفت: "ماییم تنها کسی است که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند."
 
شلدون و امی - دو دانشمند با مهارت های اجتماعی توسعه نیافته
 
در ابتدا ، امی قرار بود "نسخه زن" شلدون باشد ، همچنین رابطه بین افراد با الگوریتم های علمی و مدل ها ، عاری از مهارت های همدلی ، تجربه صفر از دوستی و روابط عاشقانه داشته باشد، بعداً معلوم شد شخصیت ماییم بیلیک بسیار عمیق تر و متنوع تر است ، او هنوز هم باعث می شود مخاطب بخندد ، اما نه آنقدر با پوچی. شلدون و ایمی ، با قیاس با دیگر زوج های بازیگر ، به یکی از شخصیت های اصلی سریال بدل می شوند. و به دلایلی بدیهی است که او باهوش ترین فرد در این شراکت است.
تئوری بیگ بنگ
 
بازی  در تئوری بیگ بنگ نه تنها نامزدهای ماییم بیلیک را برای جایزه امی و چند جایزه دیگر به ارمغان آورد ، به لطف این پروژه ، همه بازیگران تبدیل به دوستانی برای هم شدند ، و در خارج از برنامه فیلمبرداری ها وقت خود را با هم سپری میکردند.
امی در تئوری بیگ بنگ
 
این نقش برای بازیگر چالش مهمی بود، همچنین به این دلیل که مشکلات ارتباطی که طرح آن در سریال عنوان می شود ، برای او به خوبی شناخته شده است - به دلیل ظاهر عجیب و غریب که در کانون های سنتی زیبایی آمریکا قرار نمی گیرد ، خودش مشکلات مشابهی را تجربه کرده بود.
ماییم بیلیک
 
بیلیک خود را فمینیست می داند - و مسئله عینیت زنان را مسئله جدی دنیای مدرن می داند - رسوایی هاروی واینشتین نشان داد که واقعیت هالیوود بر چه اساس است. به طور کلی ، ماییم توجه زیادی به مسائل حاد اجتماعی دارد ؛ او حتی منابعی را در اینترنت ایجاد کرده که در مورد مشکلات دنیای مدرن بحث می کند. هوشمندی و آموزش جدی بازیگر ، او را به چهره ای جالب و معتبر برای خوانندگان سایت تبدیل می کند.
ماییم نگرش های زندگی خود را در کتاب ها به اشتراک می گذارد. در حال حاضر ، چهار کتاب توسط او نوشته شده است. دو مورد با همکاری متخصص کودکان نوشته شده و مربوط به فرزندپروری هستند. بازیگر حامی پدر و مادر طبیعی است. ماییم بیلیک همچنین کتابی در مورد بزرگ شدن دختران و مجموعه ای از دستور العمل های گیاهخواران نوشته است.
ماییم بیلیک
 
بازیگر زن خودش به فلسفه وگان پایبند است .فیلمبرداری در برنامه های تلویزیونی به ماییم اجازه می دهد تا عصرهای شنبه را با خانواده اش بگذراند.
ماییم وگان است و اعتقادات خود را به پسران خود منتقل می کند
 
تصویربرداری سریال "The Big Bang Theory" در سال 2019 به پایان رسید و ما فقط می توانیم حدس بزنیم که حرفه Maim Bialik به کجا خواهد رفت. در هر صورت ، شواهدی وجود دارد که وی به عنوان کارگردان در مجموعه فیلم های سینمایی ایفای نقش خواهد کرد که در آن تأکید ویژه ای روی موضوع انحرافات روانی خواهد شد. 
بازیگر ماییم بیلیک

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 فیلم که در سال 2020 همه از آن صحبت خواهند کرد

در
در سال 2019 بیش از 10000 فیلم تولید شد و در سال 2020 کمتر از این نخواهد بود. برای اینکه چنین محصولات جدیدی را از سینمای جهان دست ندهید ، به نقد منتقدین ، ​​مقاله ها و رتبه بندی های اینترنتی نیاز است.
 
ما در  sayarak.com تصمیم گرفتیم تا لیست 15 فیلم 2020 مورد انتظار خود را برای 12 ماه آینده تهیه می کنیم.
 

فیلم غروب

فیلم غروب
زمان اولین نمایش در جهان: 19 نوامبر 2020
دنیس ویلنوو سعی خواهد کرد فرانک هربرت را با اقتباس جدید از رمان علمی تخیلی غافلگیر کند. به هر حال ، نویسنده اقتباسی فیلم قبلی سال 1984 ، دیوید لینچ است. در  در فضا سفر می کند و همه چیز را درباره آینده می داند. فقط برای این کار آنها نیاز به ماده خاصی از سیاره Arrakis دارند که به آن Dune نیز گفته می شود. برای مالکیت این سیاره به جنگ ادامه خواهد داد.
 

فیلم زنان کوچک

فیلم زنان کوچک
زمان اولین نمایش در جهان : 25 دسامبر 2019
رمان "زنان کوچک" لوئیز می آلکات در حال حاضر 8 بار روی پرده سینما رفته است ، اما نسخه جدید گرتا گرویگ هر فرصتی برای تبدیل شدن به بهترین ها را دارد. در فیلم تازه ، نقش های اصلی توسط سائورسه رونان ، سلبریتی اما واتسون ، تیموتی چالالام و سلبریتی مریل استریپ بازی شده است. این درام در دهه 1860 بینندگان را به انگلستان می برد و داستان بزرگ شدن 4 خواهر مارچ را روایت می کند: مارگارت رمانتیک ، جوزفین نویسنده ، الیزابت خجالتی و ایمی حیله گر.
 

فیلم روح

فیلم روح
زمان اولین نمایش در جهان: 17 ژوئن 2020
در سال 2020 استودیوی پیکسار ما را بدون کارتون خوب و خردمندانه رها نخواهد کرد. بزرگسالان از تماشای "روح" در سینماها خوشحال خواهند شد. شخصیت اصلی "روح" معلم موسیقی مدرسه است که آرزو دارد در یک باشگاه جاز اجرا کند. ناگهان ، قهرمان می میرد و وارد فضایی می شود ، جایی که سفر خود را ادامه خواهد داد. چه چیزی انسان را انسان می سازد؟ و رویاهای ما از کجا نشات می گیرد؟ این ها سوالات اصلی است که بیننده انتظار دارد Pixar به آن پاسخ دهد.
 

فیلم اما

فیلم اما
زمان اولین نمایش در جهان: 14 فوریه 2020
 
این فیلم اقتباسی از رمان به همین نام توسط جین آستین درباره "اما وودهاوس" جوان و جذاب است که آقایان را برای دوستان خود انتخاب می کند اما مطمئن است که خودش هرگز ازدواج نخواهد کرد. البته زندگی یک شگفتی برای او آماده می کند. نقش اصلی این فیلم به آنا تیلور-جوی بریتانیایی رسید که خیلی ها به خاطر نقش کیسی کوک در فیلم هیجان انگیز "تقسیم" به یاد می آورند.
 

فیلم باغ مرموز

فیلم باغ مرموز
زمان اولین نمایش در جهان : 15 آوریل 2020
 
The Mysterious Garden رمانی کلاسیک توسط فرانسیس الیزا برنز است. این داستان در مورد دختری است که پس از مرگ پدر و مادرش مجبور شد به عمارت عمویش نقل مکان کند. کودک مایل به پرسه زدن در راهروهای ممنوع یک املاک بزرگ بود و روزی دری مخفی برای باغ جادو پیدا کرد. می توانید مطمئن باشید که از یک افسانه خارق العاده لذت خواهید برد.
 

فیلم مقدسین نیوآرک

فیلم مقدسین نیوآرک
زمان اولین نمایش در جهان : 25 سپتامبر 2020
 
"مقدسین نیوآرک" پیشوای فرقه "سوپرانوس" است. درام جنایی بینندگان را از دهه 60 قرن گذشته به ایالات متحده می برد و تونی سوپرانوی جوان را معرفی می کند. در نیوآرک ، آمریکایی های آفریقایی تبار و ایتالیایی ها برای قدرت می جنگند و هیچ کس نمی خواهد تسلیم شود.
 

فیلم گرتل و هانسل

فیلم گرتل و هانسل
زمان اولین نمایش در جهان : 30 ژانویه 2020
 
کارگردان اوزی پرکینز از این که داستان کودک را به یک فیلم ترسناک تبدیل کند نمی ترسید. در نسخه جدید بزرگسالان گرتل و هانسل ، شخصیت اصلی برای یافتن کار و غذا برای خودش و برادرش به جنگل می رود ، اما او در آنجا با شر واقعی روبرو می شود. 
 

فیلم مکان ساکت - 2

فیلم مکان ساکت - 2
زمان اولین نمایش در جهان : 18 مارس 2020
امیلی بلانت دوباره در فیلم ترسناک بازی خواهد کرد و در ادامه ی بهترین ترسناک سال 2018 روی پرده ها ظاهر می شود. در قسمت دوم "مکان ساکت" ، بینندگان بعد از حمله هیولا به خانه آنها ،می بینند  چه اتفاقی برای قهرمانان افتاد.
 

فیلم آخرین چیزی که او می خواست

فیلم آخرین چیزی که او می خواست
زمان اولین نمایش در جهان : 27 ژانویه 2020
در فیلم جدید نتفلیکس ، آن هاتاوی بازیگر، روزنامه نگار بازنده در نقش النا مک ماهون خواهد بود. قهرمان او یک تجارت اسلحه را از پدرش به ارث می برد. اما ، چنان که پیداست ، شر بیش از پیش در پشت پرده این شغل غیر اصیل پنهان است.

فیلم وندی 

فیلم وندی
زمان اولین نمایش در جهان : 28 فوریه 2020
 
وندی یک فیلم فانتزی آینده است که قهرمان داستان، داستان پیتر پن را روایت می کند. این دختر به همراه دیگر بچه ها به جزیره فرار می کنندد ، جایی که زمان متوقف می شود. حالا او باید تصمیم بگیرد که چه چیزی برای او مهمتر است.
 

فیلم زن پشت پنجره

فیلم زن پشت پنجره
زمان اولین نمایش در جهان: 14 مه 2020
«زن در پنجره» تریلر آینده جو رایت با امی آدامز و گری اولدمن در نقش های اصلی هستند. این طرح بر روی یک زن با agoraphobia (ترس وحشت از فضای آزاد) تمرکز خواهد کرد. او از همسایگان خود جاسوسی می کند و روزی شاهد یک واقعه وحشتناک است.
 

فیلم استدلال

فیلم استدلال
زمان اولین نمایش در جهان : 15 جولای 2020
 
کریستوفر نولان بار دیگر با طرفداران خود را خوشحال می کند که به ایده های معمول ما در مورد فضا و زمان شک می کند. آنها 225 میلیون دلار برای فیلمبرداری "استدلال" خرج می کنند ، که این باعث می شود آن را به یکی از گران ترین فیلم های تمام دوران تبدیل کند. این فیلم اکشن با بازیگران جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون در مورد جاسوسی بین المللی و سفر زمانی می گوید.
 

فیلم داستان دیوید کاپرفیلد

فیلم داستان دیوید کاپرفیلد
زمان اولین نمایش در جهان: 24 ژانویه سال 2020
 
آرماندو یانوچی ، طنزپرداز اسکاتلندی ، تصمیم گرفت رمان چارلز دیکنز را درباره دیوید کاپرفیلد فیلمبرداری کند. او قول می دهد که این فیلم نه تنها هیجانی و پر جنب و جوش باشد ، بلکه خنده دار هم خواهد بود. خود Copperfield توسط Dev Patel بازی خواهد شد ، Hugh Laurie ، Tilda Swinton و Ben Wishaw نیز در این بازی خواهند کرد.
 

فیلم ارسال کننده فرانسوی

فیلم ارسال کننده فرانسوی
تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نیست
 
در سال 2020 ، داستان نویس اصلی سینمای مدرن ، وس اندرسون نیز با فیلم جدیدی ما را شگفت زده خواهد کرد. تصویر جدید وی در مورد شعبه فرانسوی یک نشریه آمریکایی خواهد گفت. Francis McDormand ، بیل موری ، تیموتی چالامت ، لی سیدوکس ، کیت وینسلت و دیگران در این درام کمدی بازی خواهند کرد.
 

فیلم جدید پل توماس اندرسون (نام هنوز شناخته نشده است)

فیلم جدید پل توماس اندرسون
تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نیست
 
درباره این پروژه کارگردان برنده جایزه اسکار چیزهای کمی گفته  است ، اما خوره های فیلم مطمئن هستند که نمایش برتر پل توماس اندرسون یکی از اصلی ترین رویدادهای سال 2020 خواهد بود. این فیلم بیننده ها را به دره سن فرناندو در دهه 1970 می برد ، در مرکز فیلم یک دانش آموز دبیرستانی خواهد بود ، که او نیز یک بازیگر تازه کار است.

نظرات

در ادامه بخوانید...