جوجه اردک های زشت هالیوود

زیبایی یک قدرت بزرگ است. دختران زیبا به راحتی موفق می شوند. اما اگر بازیگر زن با نگاههای تحسین برانگیز همراه نباشد ، و پارامترهای زیبایی او از استانداردهای 90 * 60 * 90 دور باشد ، چه می شود؟ این نیاز به همزیستی چندین ویژگی شخصی دارد: استعداد ، پشتکار و ایمان به یک ستاره خوش شانس. قهرمانان امروزی ما در سالهای جوانی جوجه اردک زشت تجارت فیلم بودند ، اما بعد از مدتی افرادی بودند که به آنها اعتقاد داشتند. و اکنون این بازیگران صاحبان جوایز معتبر دنیای سینما هستند و حق الزحمه آنها به میلیون ها دلار رسیده است.


مریل استریپ

مریل استریپ

مریل استریپ


در آغاز کار خود ، مریل استریپ به سختی حتی نقش های کوچکی پیدا کرد - بیشتر کارگردانان او را بسیار چاق و می دانستند. از هر طرف ، دختر می شنید که با چنین پارامترهایی جایی در سینما ندارد. کار به جایی رسید که مریل خودش دیگر به کار موفقیت آمیز سینمایی خود اعتقاد نداشت ، زیرا همه اطرافیانشان روی زیبایی تمرکز می کردند و نه روی هوش.

 

یک بار یک حادثه مهم برای او اتفاق افتاد. او برای انتخاب فیلم King Kong آمد. تهیه کننده این پروژه ، دینو د لورنتیس ، برای اینکه مریل استریپ نفهمد ، به ایتالیایی به پسرش گفت که مریل شبیه یک خوک است. او از آشنایی این بازیگر زن مشتاق با این زبان غافل بود. 

 

مریل استریپ واضح  ابراز تأسف کرد که  آقایان را ناامید کرده است.مانند هر نوجوان ، مریل نیز در سالهای جوانی خود از عقده ها رنج می برد ، اما در عین حال هرگز معتقد نبود که ساختن شغلی صرفاً بر اساس داده های خارجی ضروری است. از این گذشته ، زیبایی کوتاه مدت است و مطمئناً استعداد و تدبیر بعداً به کار شما خواهد آمد. و او کاملاً درست می گفت. اکنون مریل استریپ یکی از بازیگران معروف  است ، او سه بار جایزه اسکار و 8 جایزه گلدن گلوب را  دارد.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس


ماهیت مستقل جنیفر از بسیاری جهات مشهود است. او بیش از یک بار اظهار داشته است که هرگز کورکورانه از سنت های امروزی پیروی نخواهد کرد و استانداردهای زیبایی امروز را نمی پذیرد ، بنابراین هرگز خود را با رژیم ها و تمرینات برای خشنود کردن مردم خسته نخواهد کرد. او این سبک زندگی را احمقانه می داند تا دیگران را راضی کند و آرزوی خوشبختی را برای خود انکار کند. بنابراین ، هر از چندگاهی ، پاپاراتزی ها دختری را با شلوار جین معمولی و یک ژاکت بزرگ و کاملاً بدون آرایش پیدا می کنند که خودش در سوپرمارکت های اطراف خرید می کند.

 

اولین قدم های جنیفر در حرفه بازیگری نیز آسان نبود. کارگردانان همچنین سعی کردند وزن دختر را کاهش دهند. او حتی این را در مراسم اسکار به اشتراک گذاشت. او گفت که یک بار ، به وضوح ، در زمان انتخاب بازیگر از او خواستند که لباس خود را در بیاورد و برهنه کنار متقاضیان بسیار لاغر برای این نقش بایستد. با وجود تحقیر ، دختر به اصول خود وفادار ماند و به یک بازیگر زن مشهور تبدیل شد.او در دسامبر ۲۰۱۲ به مجله ال گفته بود: "من در هالیوود، چاقم. من را یک هنرپیشه چاق می دانند."

 

وینونا رایدر

وینونا رایدر

وینونا رایدر

 

این دختر چشم سیاه  در مدرسه با تمسخر روبرو می شد. وینونا برای غلبه بر ناامنی و اثبات به همه که ارزش چیزی را دارد ، شروع به کلاسهای بازیگری در تئاتر کنسرواتوار آمریکا در سانفرانسیسکو کرد. با کمک صحنه ، وینونا امیدوار بود که موفق شود و به شهرت برسد.

 

با این حال کارگردانان مشهور طور دیگری فکر می کردند. ظاهر دختر مطابق با قوانین پذیرفته شده زیبایی هالیوودی نیست ، بنابراین ، او فقط بدرد نقش نوجوانان می خورد. یکی از این فیلم ها ، "Fatal Impression" ، بازیگر را یاد سالهای تحصیل خود می اندازد و در عین حال به معروف شدن او نیز کمک می کند. یک بار پس از نمایش برتر ، یک طرفدار به وینونا نزدیک شد و درخواست امضا کرد. از قضا ، او یکی از آن دخترانی بود که بازیگر زن را در دوران مدرسه کتک می زد. او در وینونا رایدر تغییر یافته دختری به نام وینونا لورا هوروویتز را تشخیص نداد. 

 

کیت وینسلت

کیت وینسلت

کیت وینسلت

 

کیت نیز از همان کودکی از همسالان خود رنج می برد. برای یک کودک کوچک و چاق و چله دشوار است که به بت تبدیل شود ، بنابراین دختر بیشتر نقش های پیش پا افتاده را بازی می کرد. اما با گذشت زمان ، کارگردان ها موفق شدند به استعداد او پی ببرند و به دادن نقش های امیدوار کننده تری به او اعتماد کنند. علاوه بر این ، کیت خودش فهمید که برای موفقیت داشتن اندامی لاغر اصلاً ضروری نیست - مهم این است که خودتان را همانطور که هستید دوست داشته باشید ، و عیب های کوچک خود را به مزیت تبدیل کنید.

 

ستاره تایتانیک بعدا به هواداران گفت که در لحظه شکوه و افتخار اصلاً به عقده های خود فکر نمی کنید. و اکنون افتخار او نه تنها به یک حرفه موفقیت آمیز در فیلم تبدیل شده است ، بلکه به این واقعیت تبدیل شده است که او دو بار مادر شده است. این بازیگر معتقد است که بدن او برای زنی که 2 کودک به دنیا آورده ، بسیار خوب به نظر می رسد. بنابر این ، مقایسه پارامترهای بدن او با اندازه مدل های لاغر اشتباه است.

 

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک

 

ظاهر او به هیچ وجه با ایده های کلاسیک زیبایی هالیوود مطابقت ندارد. ویژگی های بسیار بزرگ صورت او اغلب کارگردانان را ترساند. با این حال ، برای نقش یک شخص تراجنسی در درام جنایی Guys Don't Cry ، شما نه به یک دختر زیبا ، بلکه یک بازیگر با استعداد خوب احتیاج دارید.

کارگردان کیمبرلی پیرس شخصی را در هیلاری دید که می تواند صادقانه و معتبر این نقش را بازی کند. در نتیجه ، این فیلم در فهرست ثبت ملی قرار گرفت و Suenk اسکار آرزو شده و جوایز و نامزدهای بیشتری را دریافت کرد. این داستان یک بار دیگر ثابت می کند که زیبایی برای موفقیت مهم نیست بلکه مهارت مهم است.

 

بندیکت کامبربچ

بندیکت کامبربچ

بندیکت کامبربچ 

 

علی رغم این واقعیت که بندیکت کامبربچ یکی از بستگان دور  شاه ریچارد سوم است ، نمی توان چهره او را الگویی از زیبایی مردان دانست. و خود این بازیگر با شوخ طبعی یک آقازاده انگلیسی پیشنهاد کرد که اگر او را در کنار مردان مشهور جورج کلونی و برد پیت قرار دهند ، دختران به سختی به او توجه می کنند. به نظر وی ، چهره او آمیزه ای از صورت سمور و چیز دیگری است که مردم آن را مثال زدنی و جذاب می دانند. بنابراین ، مرد جوان به داده های خارجی اعتماد نکرد ، بلکه تحصیلات خود را آغاز کرد. علاوه بر مدارس معتبر ، بندیکت از دانشگاه منچستر و آکادمی لندن فارغ التحصیل شد.

 

قرار بود برای نقش شرلوک از سریالی به همین نام ، بازیگری با ظاهری جذاب انتخاب شود. با این حال ، سازندگان سریال به این بازیگر خاص اولویت دادند. بندیکت در این زمان به دلیل توانایی عالی در تناسخ ، با درک ذات قهرمانانش ، مشهور شد. بنابراین ، برای ما که عادت کرده به شرلوک شوروی - واسیلی لیوانوف بودیم ابتدا دیدن کارآگاه معروف در چنین قرائتی عجیب و غیر قابل قبول بود.

 

با این حال ، استعداد و مهارت این بازیگر باعث شد که شرلوک به یکی از محبوب ترین قهرمانان فیلم در زمان ما تبدیل شود. و برای تلاش و تحمل باورنکردنی این بازیگر بریتانیایی توسط کارگردانان و تهیه کنندگان سراسر جهان شناخته شد. امروزه ، علاوه بر جوایز فراوان ، مدیر آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن نیز هست.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید