معرفی مینی سریال بر اساس داستان واقعی و غیر واقعی 8 سریال

0cthbfk.jpg

 

فیلمسازان در سینمای جهان از خوشحالی مخاطبان با ساختن سریال های طولانی خسته نمی شوند اما مشاهده بسیاری از آنها ماهها و گاهی سالها طول می کشد. بنابراین ،  بیشتر مردم اولویت را به سریال کوتاه ، مینی سریال می دهند که فقط در یک روز قابل تماشا باشند. و کلا به کسانی که دوست دارند موضوع را در فیلم دریافت کنید ، باید بگویم که در میان آنها مینی سریال با داستان واقعی وداستان های واقعاً هیجان انگیزی وجود دارد. جدا شدن از آنها از همان قسمت اول تا آخرین قسمت به سادگی امکان پذیر نیست. بهترین پیشنهاد را برای بهترین سریال های خارجی از  8 مینی سریال با داستان واقعی و غیر  واقعی برای تماشا انتخاب کنید.


مینی سریال چرنوبیل ، 2019 ، تولید ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا

2cthbfk.jpg
دریافت کردن فیلم (دلایل کسب  امتیاز ۹.4 از ۱۰) مینی سریال چرنوبیل.  / عکس


مینی سریال چرنوبیل از شبکه HBO که در مورد تاریخچه حادثه در نیروگاه هسته ای چرنوبیل می گوید. این یک فیلم واقعی فاجعه است که بیننده را در انتظار تنش و دسیسه دائمی با انتظار تحولات بعدی نگه می دارد. هنگام تماشا  ، لازم به یادآوری است که وقایع واقعی آوریل 1986 مبنا قرار گرفتند و این مجموعه هنوز مستند نیست. مینی سریال چرنوبیل داستانی است و بنابراین نمی توان این مجموعه را به عنوان تحقیق در نظر گرفت.

 

مینی سریال اولیویا چه می داند؟ ، 2014 ، ساخته شده در ایالات متحده آمریکا

3cthbfk.jpg
 عکس از مینی سریال اولیویا چه می داند؟  / عکس


یک مینی سریال تلویزیونی جذاب دیگر از شبکه HBO ، بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر ، الیویا کیتریج ، اثر الیزابت استروت. فقط در چهار قسمت ، تاریخ 20 ساله زندگی یک معلم ریاضی ، خانواده اش و اینکه چگونه خیلی دقیق می تواند هر چیز را که می تواند هر کسی را خوشحال کند از بین ببرد را  در فیلم دریافت کنید.

 

مینی سریال هم رزم ها Brothers in Arms ، 2001 ، ساخت ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا

Brothers in Arms
عکس از مینی سریال Brothers in Arms.  / عکس


شگفت آور در درام نظامی قابل قبول آن ، هر شخصیت در این مینی سریال نمونه اولیه واقعی خود را دارد. حتی بازیگران برای این نقش انتخاب شدند ، با در نظر گرفتن شباهت خارجی آنها با سربازان واقعی كه در عملیات  ، نبرد بوستون و عملیات آردن مشاركت داشتند را در فیلم دریافت کنید. 

 

مینی سریال اتاق گمشده ، 2006 ، ساخت آمریکا

مینی سریال اتاق گمشده
مجموعه تلویزیونی اتاق گمشده.  / عکس


علاقه مندان به داستان های علمی ، داستان های پلیسی و فیلم های اکشن قادر به درک کامل از داستان اعتیاد آور و مسحورکننده و فضای باورنکردنی مینی سریال خواهند بود. سازندگان فیلم با یک اتاق مرموز ، وسایل جادویی ، فرقه های شکار برای مصنوعات و کلید اتاق که به طور تصادفی در دستان اشتباه قرار گرفتند ، یک داستان واقعاً جذاب ایجاد کردند که در فیلم دریافت کنید. 

 

مینی سریال 11.22.63 ، 2016 ، ساخت ایالات متحده آمریکا

مینی سریال 11.22.63
 از مجموعه تلویزیونی 11.22.63 است.  / عکس


این مجموعه براساس اثری به همین نام توسط استیون کینگ ساخته شد. به نظر می رسد که ایده سفر به زمان اصلاً جدید نیست ، اما در این فیلم معنای کاملاً جدیدی به خود می گیرد و لایتموتیف سریال شما نباید اینجا باشید است. نتیجه یک داستان در مورد گذشته ، آینده ، انتخاب و عشق واقعی است.

 

مینی سریال زندگی ، سال 2020 ، ساخت انگلیس

مینی سریال زندگی


پوستر مجموعه تلویزیونی زندگی.  / عکس


این داستان درباره چهار خانواده است که در یک خانه زندگی می کنند. هر یک از آنها مجبورند منطقه راحتی خود را ترک کنند و با انتخاب نسبتاً دشواری روبرو شوند ، اما آیا آنها قادر به کنار آمدن با ارواح گذشته و شروع زندگی جدیدی هستند ، از آنجا که سرنوشت چنین فرصتی را فراهم می کند ، فقط می توانید در پایان ببینید.

 

مینی سریال وبلاگ دکتر هاریبل ، 2008 ، تولید شده در ایالات متحده آمریکا

مینی سریال وبلاگ دکتر هاریبل
مجموعه وبلاگ دکتر هاریبل.  / عکس

 

فیلمبرداری این سه قسمت از مینی سریال فقط شش روز به طول انجامید. حتی شگفت آور است که چگونه سازندگان موفق شده اند در این مدت کوتاه یک شاهکار کوچک را به تصویر بکشند. واضح است که یک بار برای مشاهده کافی نیست ، زیرا بیننده ها می خواهند بارها و بارها یک داستان بسیار ساده و بی تکلف را درباره یک بازنده ابرشرور ، که با تمام وجود با او همدردی می کنند و یک ابرقهرمان خودشیفته و لاف زن را ، تماشا کنند را در فیلم دریافت کنید. 

 

مینی سریال شمال و جنوب ، 2004 ، ساخته شده در بریتانیا

مینی سریال شمال و جنوب
 از مجموعه تلویزیونی شمال و جنوب.  / عکس


اقتباس از رمانی به همین نام توسط الیزابت گاسکل بسیار موفق ظاهر شد و سازندگان این شاهکار کوچک موفق شدند نه تنها بیننده را مجذوب خود کنند ، بلکه او را در فضای واقعی دوران انقلاب صنعتی غرق کنند. . از یک طرف ، رنگ های خاکستری یک شهر صنعتی وجود دارد ، و از سوی دیگر ، صحنه های روشن  و نفسانی که قلب شما را با لذت غرق می کند.

 

سریال های ساخته شده در انگلیس با یک طرح  منسجم ، فضای خاص و شوخ طبعی تکرار نشدنی انگلیسی متمایز می شوند ، که نه تنها در کمدی ها ، بلکه در داستان های پلیسی ، پروژه های تاریخی و حتی هیجان انگیز نیز وجود دارد. درام های انگلیس به همه جزئیات توجه می کنند و بازیگری ، دید کارگردان و کار دوربین با استعداد این پروژه ها را به شاهکارهای واقعی تبدیل می کند.
مقاله را دوست داشتید؟ پس از ما با گذاشتن نظر و نام مینی سریال مورد علاقه پشتیبانی کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید