چرا اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی متهم به نابودی دو خانواده شدند

در
آشنایی آنها مدتها قبل از ملاقات حضوری آغاز شد ، بازیگر سوئدی که هالیوود را فتح کرده بود و کارگردان ایتالیایی که پایه و اساس نئورئالیسم را در سینمای جهان پایه گذاری کرد. از هیچ عاشقانه ای در محیط سینما با چنین رسوایی ، محکومیت و سانسور نام برده نشده است. چرا اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی با وجود این که توانستند بسیاری از موانع ازدواج خود را پشت سر بگذارند ، اما نتوانستند در این آزمایش قبول شوند؟
 
اینگرید برگمن
اینگرید برگمن  / عکس
 
اینگرید برگمن مشهور ، موفق و خوشحال بود. او با هنرمندان زیادی روبرو شد ، به لطف نقش هایش موفق به دریافت اسکار شد و تقریباً شهرت جهانی را کسب کرد. همسر بازیگر پتر لیندستروم مردی قابل اعتماد بود ، او با اشتیاق به امور همسر خود مشغول بود و در واقع به عنوان مدیر برنامه های وی فعالیت می کرد.
 
وقتی اینگرید دو فیلم از کارگردان ایتالیایی روبرتو روسلینی را دید ، کاملاً مجذوب توانایی او در ساخت فیلم های واقع گرایانه و گاه سخت شد. او تصمیم گرفت نامه ای را به روسلینی  با پیشنهاد همکاری بنویسد.
 
روبرتو روسلینی
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی.  / عکس
 
پیام اینگرید برگمن کارگردان راجذب کرد و او با شور و اشتیاق نوشتن فیلمنامه را به طور خاص برای نقش آفرینی بازیگر آماده کرد. روبرتو روسلینی نامه ای طولانی به اینگرید برگمن نوشت و از او دعوت كرد كه در ایتالیا بازی كند. هنگامی که کارگردان برای دریافت جایزه به ایالات متحده آمد ، ابتدا با بازیگر زن ملاقات کرد و حتی در یک مهمانخانه  که توسط اینگرید و همسرش آماده شده بود ، ماند.
 
زندگی شخصی روبرتو روسلینی در آن زمان بسیار طوفانی بود. تنها همسر رسمی او ماركلا دو ماركس بود، حتی خود كارگردان نیز نمی توانست تعداد عاشقانه ها و سرگرمی هایش را بشمارد. آخرین دوست دختر او قبل از دیدار با اینگرید بازیگر آنا مگانانی بود.
 
روبرتو روسلینی
روبرتو روسلینی
 
یک ماه پس از اولین ملاقات آنها ( روسلینی اینگرید ) ، اینگرید در حال پرواز به ایتالیا بود تا در فیلم "Stromboli" بازی کند. سرزمین خدا. " از همان لحظه ای که بازیگر هواپیما را ترک کرد ،  روسلینی  او را رها نکرد. او برگمن را به سراسر کشور برد ، با مناظر آشنا شد ، به رویدادهای اجتماعی برد ، هدایای گرانقیمت به او داد، و همواره با چشمانی عاشقانه به بازیگر نگاه میکرد.
 
هنگامی که فیلمبرداری به پایان رسید ، اینگرید برگمن  نامه‌ای را به همسرش نوشت و از او خواست كه با طلاق او موافقت کند و روسلینی تصمیم گرفت همسرش را ترک كند. آنها امیدوار بودند که به زودی از نظر قانونی ازدواج کنند و بسیار خوشحال بودند.
 
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی.  / عکس
 
با این حال ، در لحظه ای که جریان عشق وعاشقی آنها عمومی شد ، به نظر می رسید که کل جهان ناگهان سلاح بر علیه این عاشقان به دست گرفت. رابطه کارگردان و بازیگر زن غیر اخلاقی خوانده می شد ، آنها متهم به نابودی دو خانواده شدند. بینندگان آمریکایی ، که تا آن زمان بازیگر زن را مثل بت پرستش می کردند ، باپیش آمدن این جریان، شروع به تحریم فیلم های او کردند و در کنگره آمریکا با تهیه پرونده ادوین جانسون ، پیشنهادی برای ممنوعیت بازی برگمن در آمریکا به دلیل "رفتار غیراخلاقی" وی ارائه شد. و این با وجود این واقعیت است که این بازیگر تبعه سوئد بود. 
 
اینگرید برگمن
اینگرید برگمن  / عکس
 
شوهر اینگرید قاطعانه از دادن طلاق به او خودداری کرد و  ممنوع کرد که  اینگرید برگمن فرزند  خود را ببیند ، و خودش حتی از طریق تلفن از برقراری ارتباط با مادرش امتناع ورزید. روند طلاق تنها یک هفته پس از تولد پسر برگمن که  از روبرتو روسلینی بود به پایان رسید. و حتی لذت بردن از خوشبختی بچه دار شدن برای او دشوار بود: paparazzi به معنای واقعی کلمه بیمارستان را که Ingrid در آن بود محاصره کرده بودند، و سعی در گرفتن عکس داشتند.
 
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی.  / عکس
 
دونالد اسپوتو بعداً راز ازدواج این بازیگر و کارگردان را فاش می کند. همانطور که معلوم شد ، به جای آنها توسط پراکسی در مکزیک ، سوگند وفاداری توسط خاویر آلارس و آرتور تروینو انجام شد. در آن زمان ، اینگرید و روبرتو با ترس از خبرنگاران ، از پرواز به خارج از کشور امتناع ورزیدند ، به یکدیگر قول دادند كه احساسات خود را در یك كلیسای كوچك در رم ،  حفظ كنند. شادی این روز با چند دوست به اشتراک گذاشته شد. در 18 ژوئن سال 1952 ، دختران دوقلوی آنها ، ایزوتا و ایزابلا ، متولد شدند.
 
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی با فرزندان
اینگرید برگمن همسر   روبرتو روسلینی با فرزندان.  / عکس
 
زندگی خانوادگی آنها به دور از ایده آلی بود که هرکدام از آنها تصور می کردند. روسلینی یک ایتالیایی واقعی بود: بسیار احساسی ،عاطفی و حسود . او   اینگرید برگمن  را از همکاری با سایر کارگردانان منع کرد و برگمن هم از پذیرفتن فیلم نامه هایی که برای او ارسال می شد امتناع می ورزید. شوهر حسود اجازه نداد که با فلینی یا ویسکانتی همکاری کند.
 
فیلمهای مشترک آنها به دلیل تحریم "زوج غیراخلاقی" اعلام شده توسط بینندگان و منتقدین شکست خورد. شکایات و شکایات متقابل در خانواده به وجود آمده ، به طرز ناامید کننده ای پول کافی وجود نداشت ، و اختلافات فقط باعث افزایش تنش بین افرادی می شد که زمانی عشق ورزیده بودند.
 
اینگرید برگمن با کودکان
فرزندان اینگرید برگمن   اینگرید روسلینی
 
اینگرید برگمن خسته از شکستهای مداوم ، برخلاف میل  روبرتو روسلینی همسر  ش ، تصمیم به فیلمبرداری در فیلم "آناستازیا" آناتولی لیتواک گرفت. روبرتو روسلینی همزمان با ساخت مستند به هند رفت و در آنجا رابطه ای را با فیلمنامه نویس سونالی داس گوپتا آغاز کرد. این سرگرمی کارگردان همچنین باعث ایجاد رسوایی شد ، حتی وی مجبور شد به درخواست مقامات هندی کشور را با عجله ترک کند ، زیرا سونالی داس گوپتا همسر یکی از کارگردانان مشهور هند بود.
 
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی با فرزندان
اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی با فرزندان  روبرتینو روسلینی  ایزابلا روسلینی و   ایسوتا روسلینی
 
بعد از این واقعه اینگرید برگمن و  روسیلینی  بدون ایجاد سر و صدا و رسوایی خواستار طلاق شدند و پس از آن کارگردان اعتراف کرد که  از نقش همسر برگمن خسته شده است. عاشقانه غیراخلاقی با طلاق و آشتی بعدی بازیگر با هالیوود به پایان رسید و کار او در آناستازیا توسط اسکار بعدی مشخص شد.
 
ایزابلا روسلینی

 

دختر اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی "ایزابلا" به یکی از مشهورترین و زیباترین بازیگران و مدل های ایتالیایی تبدیل شده است. او با استعداد ترین و مشهورترین مردان زمان خود را دوست داشت. ایزابلا با مارتین اسکورسیزی ازدواج کرد ، با دیوید لینچ و گری اولدمن شریک زندگی شد ، اما نتوانست شادی را پیدا کند و در نتیجه تنها ماند.
 
605id_85_064_w1600.jpg
عکس پیری اینگرید برگمن
 
کاربر گرامی اگر به بیوگرافی و فیلم های  اینگرید برگمن علاقمند هستید مقاله چرا پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود اینگرید برگمن در آمریکا و اروپا تحریم شد را بخوانید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

اینگرید برگمن و گری کوپر در یک فریم

در

فیلم با بازی گری کوپر و اینگرید برگمن

فیلم زنگ ها برای که به صدا در می آیند بر اساس رمانی به همین نام ساخته شد. رمان توسط ارنست همینگوی در سال 1940 منتشر شده بود.
سناریو توسط سام وود و فیلمبرداری در سال 1943 صورت گرفت . اینگرید برگمن و گری کوپر در این فیلم بازی کردند.این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و نامزد اسکار در هشت رشته، از جمله بهترین فیلم سال در سینمای جهان شد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یول برینر بازیگر روسی در هالیوود

در
یول برینر
یول برینر ستاره روسی هالیوود ، دوست مایکل جکسون و عاشق مارلین دیتریش: حقیقت و داستان در سرنوشت یول برینر
 
یول برینر خود را کولی نامید ، با ژان کوکتو و مایکل جکسون دوست بود ، عاشق مارلین دیتریش بود ، به عنوان محافظ در ساحل کار می کرد و در سراسر جهان مشهور شد. سرنوشت یول براینر ، ستاره هالیوود آنقدر غنی از پیچ و تاب های غیرمعمول است که گاهی اوقات داستان های ساختگی که یول برینر به خاطر خبرنگاران و از روی سرگرمی به آنها می گفت ، به اندازه زندگی نامه واقعی  یول برینر و فیلم‌های یول برینر شگفت آور نبود.

بیوگرافی یول برینر

ولادی وستوک ، هاربین ، پاریس

در 11 ژوئیه 1920 ، هنگامی که هنوز جنگ داخلی در خاور دور ادامه داشت ، پسری به نام جولیوس در خانواده تاجر بوریس برینر در ولادی وستوک به دنیا آمد. به زودی پس از تولد جولیا برینر ، آنها به هاربین چینی منتقل شدند ، جایی که در دهه های 1920 تا 1920 تعداد بیشماری از روس ها زندگی می کردند. یول براینر از نظر منشاء غیرمعمول خود با سایر مهاجران تفاوت داشت - بوریس برینر پسر یک سوئیسی روس بود. بوریس و نزدیکانش صاحب یک شرکت حمل و نقل موفق  بودند که به آنها اجازه می داد  نه تنها راحت ، بلکه حتی مجلل زندگی کنند.
 
یول برینر در فیلم 10 فرمان
یول براینر  در فیلم 10 فرمان  یکی از بازیگران روسی هالیوود
 
با این حال ، کودکی جولیا را بدون ناملایمات تصور نکنید. وقتی او تنها 4 ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند و پسر بدون پدر، بزرگ شد. در سال 1934 ، مادرش تصمیم گرفت به پاریس نقل مکان کند و از همان لحظه ، جولیوس در واقع زندگی خود را آغاز کرد. کاباره های پاریس با فضای آرام جولیوس جوان را به خود جلب کرد. در یکی از کاباره ها ، جولیوس با خانواده ای از رقصندگان کوپی و نوازندگان دیمیتریویچ معروف در آن سالها ملاقات کرد. او آهنگهای آنها را چنان دوست داشت که خودش گیتار را برداشت و شروع به نواختن آهنگ های آنان کرد و  متعاقباً بیشتر از یک بار منشاء خود را از کولی ها اعلام کرد ، و خود را یک کولی میدانست اگر چه  نه از نظر خونی ، بلکه روحی پیوند عمیقی با آنها احساس می کرد.
 
شوق دیگری که جولیا داشت برای آکروباتیک سیرک بود. او حتی در یکی از سیرک ها با شماره اصلی شروع به کار کرد ، اما در سیرک بر اثر سقوط از طناب پشتش را مجروح کرد. پزشکان چیزی بهتر از تجویز مورفین پیدا نکردند و تا سن 17 سالگی ، جولیوس به یک معتاد کامل از مواد مخدر تبدیل شده بود.
 

یول برینر دوست نویسنده مشهور فرانسه ژان کوکتو بود

به طرز عجیبی ، این مورفین بود که به جوان کمک کرد تا وارد حلقه نخبگان خلاق فرانسه شود. در یکی از رستوران ها ، نویسنده مشهور ژان کوکتو ، از جولیا پرسید که مواد مخدر را از کجا آورده است. اما تصور اینکه ارتباط این دو فرد برجسته به عنوان دوستان معتاد به مواد مخدر وجود داشته باشد اشتباه است: کوکتو و برینر را عشق به هنر و شادی های زندگی به هم نزدیک کرد. و یول برینر با گذراندن یک دوره درمانی توانست از اعتیاد به مواد مخدر خلاص شود.
 
جنگ آینده به دوستی با کوکتو پایان داد. در سال 1939 ، جولیوس به همراه مادر و خواهرش به هاربین بازگشت و در سال 1941 به ایالات متحده نقل مکان کرد. در آن زمان ، جولیوس قبلاً با اطمینان می دانست که می خواهد بازیگر شود. او وارد استودیوی میخائیل چخوف شد و اولین قدم ها را در حرفه منتخب خود برداشت و همزمان با هر فرصتی برای بدست آوردن پول اضافی  تلاش می کرد. 
 
در سال 1941 ، نام او برای اولین بار در پوستر تئاتر ظاهر شد .یول برینر  در سال 1942 با یک ستاره جوان فیلم ، ویرجینیا گیلمور( یول برینر همسر ) ملاقات کرد.
 
یک عاشقانه طوفانی به سرعت منجر به ازدواج شد: در سال 1943 ، یول و ویرجینیا ازدواج کردند. با حرکت از هالیوود به نیویورک ، ویرجینیا شروع به اجرای موفقیت آمیز در برادوی کرد. به زودی ، یول اولین بازی خود را در یکی از موزیکال ها انجام داد. ظاهر مردانه ، جذابیت و صدای دلپذیر او باعث ایجاد احساس شدیدی در تماشاچیان شد و به همین دلیل وقتی تصمیم گرفتند موزیکال جدید The King and Me را در تئاتر به نمایش بگذارند ، نقش پادشاه به یول برینر واگذار شد.
 

یول برینر پادشاه صحنه تئاتر و پرده سینما شد

یول برینر

 

نقش پادشاه که قلب یک معلم انگلیسی را تسخیر کرد ، بازیگر مشتاق را به یک ستاره اصیل برادوی تبدیل کرد ، اما هیچ کس نمی دانست که در ابتدا به این شخصیت جایزه ثانویه در این نمایش داده می شود. نویسندگان این نمایشنامه با دیدن نمایشنامه برینر متن را نوشتند و کلید تصویر پادشاه را ساختند. ترکیبی از شخصیت روشن و بازی درخشان Brinner قلب مخاطبان را جلب کرد و موسیقی بسیار محبوب شد. 5 سال بعد از پیش پرده موزیکال "پادشاه و من" ، فیلمی با همین نام به همراه برینر در نقش اول اکران شد. و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد به یول برینر تعلق گرفت
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی يول براينر و اینگرید برگمن
 
دهه 1950 را با اطمینان می توان "دهه طلایی" در زندگی بازیگر نامید. وی در رابطه با خانم ها بسیار موفق بوده است - این دقیقاً دوره ای است که عاشقانه هایی با مارلن دیتریش و اینگرید برگمن داشت و در بهترین فیلم ها از جمله در فیلم هفت دلاور با بازی هنرمندان مشهور نقش اول را بازی می کند. با تشکر از این فیلم ، برینر در سینمای جهان به رسمیت شناخته شد ، و پسران در سر تاسر دنیا در بازی های خود از قهرمان  فیلم هفت دلاور - یعنی گاوچران بی عیب و نقص کریس - تقلید می کردند.
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
 
The Seven Magnentent، فیلم هفت دلاور در1960 با بازی 7 غول سینمای جهان، 7 بازیگر و سلبریتی های عصر آن زمان مشهور چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد.
 
چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد

 

در دهه 1960 ، حرفه سینمای یول تا حدودی کاهش یافت و در اوایل دهه 1970 او دوباره به صحنه تئاتر بازگشت. از سال 1977 تا 1985 ، یول برینر نقش مورد علاقه خود را در نسخه جدید پادشاه و من در 4633 بار اجرا بازی کرد ، هر بار یول برینر صحنه را ترک می کرد با تشویق شدید روبرو می شد.جایزه ویژه تونی برای بازی در نمایش پادشاه و من به   يول برينر   اهدا شد.
 
یول برینر

 

در بین طرفداران یولبرینر افراد متفاوتی مانند ملکه انگلیس و مایکل جکسون قرار داشتند که یول با آنها دوست شد و در ژاپن این بازیگر به بت ملی تبدیل شد. حتی سرطان ریه نتوانست یول را مجبور به کنار گذاشتن صحنه کند. آخرین باری که 3 ماه قبل از مرگش روی صحنه رفت، مثل همیشه درخشان بازی کرد. یول برینر در 10 اکتبر 1985 درگذشت.

در آوریل 1983، زمانی که یول براینر بازیگر در یک تور در سانفرانسیسکو بود، به پزشکان مراجعه کرد و آنها متوجه شدند که او سرطان ریه دارد. یول به شدت سیگاری بود و روزانه 3 بسته سیگار می کشید.این بیماری قابل درمان نبود، پیشرفت کرد، متاستازها قبلاً نخاع را تحت تأثیر قرار داده بودند. این بازیگر درد وحشتناکی را تجربه کرد، اما به اجرای خود ادامه داد. و هیچ کس جز شرکای صحنه اش از عذابی که او تجربه می کرد نمی دانست.


پس از مرگ یول برینر، پیام کوتاه او درباره مضرات سیگار که اندکی قبل از مرگش به دستور موسسه ملی سرطان فیلمبرداری شده بود، بارها در تلویزیون تکرار شد. او که جلوی دوربین تلویزیون نشسته بود، گفت: «الان مرده‌ام فقط به این دلیل که زیاد سیگار می‌کشیدم، بنابراین به هرکسی که الان مرا می‌بیند می‌گویم: سرنوشت را تکرار نکن. اکنون که مرگ من مشخص شده است به شما هشدار می دهم: سیگار نکشید. هر چیزی جز سیگار کشیدن اگر می توانستم به عقب برگردم و سیگار را ترک کنم، دلیلی برای بحث درباره سرطانم وجود نداشت. من در این مورد مطمئن هستم."


این اجرا اولین بار در روز مرگ یول براینر، 10 اکتبر 1985 روی پرده ها ظاهر شد.پس از مرگ این بازیگر  ، یک پیام ویدئویی منتشر شد که در آن یور براینر اعتراف میکرد که بیماری وی حاصل سالها سیگار کشیدن است و یوری براینر بینندگان را ترغیب می کند که این عادت بد را ترک کنند.

 

در 14 سپتامبر 2005، در ولادی وستوک، در نمای خانه شماره 15 در خیابان آلئوتسکایا، یک پلاک یادبود به یاد يول براينر نصب شد.ستایشگران استعداد یول برینر پابلو پیکاسو، سالوادور دالی، خوان کارلوس پادشاه اسپانیا، کنستانتین پادشاه یونان و پادشاه اردن شاه حسین بودند.

یول برینر همسر

  • ویرجینیا گیلمور (طلاق) یک فرزند
  • دوریس کلینر (طلاق گرفته) یک فرزند
  • ژاکلین تیون د لا شاوم (طلاق) دو فرزند
  • کتی لی

فیلم‌های یول برینر

بازی یول برینر در فیلم‌ های زیر:
در فیلم  ده فرمان  (۱۹۵۶)
بندر نیویورک (۱۹۴۹)
پادشاه و من (۱۹۵۶)
ده فرمان (۱۹۵۶)
آناستازیا (۱۹۵۶)
برادران کارامازوف (۱۹۵۸)
بوکانیر
دزد دریایی (۱۹۵۸)
سفر (۱۹۵۹)
خشم و هیاهو (۱۹۵۹)
سلیمان و ملکه سبا (۱۹۵۹)
یک بار دیگر با احساس (۱۹۶۰)
وصیت‌نامه ارفه (۱۹۶۰)
بسته غیرمنتظره (۱۹۶۰)
هفت دلاور (۱۹۶۰)
دوباره خداحافظ (۱۹۶۱)
فرار از ظهرین (۱۹۶۲)
تاراس بولبا (۱۹۶۲)
سلاطین آفتاب (۱۹۶۳)
پرواز از آشیا (۱۹۶۴)
دعوت از یک تیرانداز (۱۹۶۴)
موریتوری (۱۹۶۵)
سایه‌ای غول‌آسا بیفکن (۱۹۶۶)
خشخاش هم گلی است (۱۹۶۶)
بازگشت هفت دلاور (۱۹۶۶)
جاسوس سه‌جانبه (۱۹۶۶)
مرد مضاعف (۱۹۶۷)
دوئل طولانی (۱۹۶۷)
پانچوویلا (۱۹۶۷)
تابستان پیکاسو (۱۹۶۹)
پرونده غاز طلایی (۱۹۶۹)
نبرد نرتوا (۱۹۶۹)
زن دیوانه شایلو (۱۹۶۹)
مسیحی جادویی (۱۹۶۹)
خداحافظ ساباتا (۱۹۷۱)
نوری در پایان دنیا (۱۹۷۱)
عاشقانه یک اسب‌دزد (۱۹۷۱)
کتلو (۱۹۷۱)
پلیس (۱۹۷۲)
فازی (۱۹۷۲)
پرواز شبانه از مسکو (۱۹۷۳)
دنیای غرب (۱۹۷۳)
آخرین مبارز (۱۹۷۵)
شوق مرگ (۱۹۷۶)
دنیای آینده (۱۹۷۶)
کاربر گرامی در صورتی که به یول برینر علاقه دارید مقاله یول برینر ، پادشاه روسی هالیوود را همه در فیلم هفت دلاور و ۱۰ فرمان به یاد دارند را بخوانید

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه یک بازیگر هالیوود دکتر مغز و اعصاب شد

در
بازیگر هالیوود و دکتر نوروبیولوژی ، عاشق گربه، مادر 2 فرزند و همچنین یک وگان ، نویسنده و کارگردان: تصویر ماییم بیلیک یکی از هنرمندان سینمای جهان، به نظر می رسد سرشار از کلیشه های بی شماری است که او به راحتی می شکند. و به همین دلیل ، احتمالاً او از طرف مخاطبان کل جهان - اول از همه ، کسانی که با "تئوری بیگ بنگ" آشنا هستند ، به رسمیت شناخته و عشق را دریافت می کند.
 

بازیگر جوان و دانشجوی جوان

خانواده ماییم بیلیک
ماییم حیا بیالیک در 12 دسامبر سال 1975 در کالیفرنیا ، سن دیگو متولد شد. در اواخر دهه سی ، اقوام ماییم هم از طرف پدر و هم از طرف مادر به آمریکا مهاجرت كردند.
والدین - باری بیلیک و بورلی ، وینکلمن نی ،  نام دختر خود را به افتخار مادربزرگش میریام نامیدند - که به دلیل سهولت تلفظ به انگلیسی تغییر داده شد. یکی از خویشاوندان دور خانواده ، هایم ناهمان بیلیک ، شاعر مشهور بود.
 
زندگی در کالیفرنیا به دختر این فرصت را داد که در سینما و برنامه های تلویزیونی استعداد خود را امتحان کند. وی در سن دوازده سالگی در فیلمبرداری فیلم "با کدو تنبل" شرکت کرد.
ماییم بیلیک در فیلم "در ساحل"
 
او شروع به حضور در نقش های اپیزودیک در برنامه های تلویزیونی ، با بیان شخصیت های کارتونی کرد. در سال 1991 ، به ماییم بیلیک پیشنهادشد که در دو نمایش جدید به طور هم زمان شرکت کند  او به همراه جنیفر آنیستون بازی کرد. Blossom ، سریالی درباره یک دختر نوجوان با بازی با ماییم ، معلوم شد که یک پروژه موفق است.
ماییم در سریال Blossom بازی کرد.
 
نقش "دختر دست و پا چلفتی" پیشنهاد بازی در فیلم ها را یکی پس از دیگری به ارمغان آورد ، او اغلب در فیلمبرداری اپیزودها شرکت می کرد و علاوه بر بازی در فیلم ها ، در برنامه های تلویزیونی هالیوود نیز نقش های ثانویه ای بازی می کرد. در سال 1994 ، ماییم هجده ساله به فیلم ودی آلن ،  دعوت شد.
اما بازیگر ی همه افکار دختر را درگیر نکرد. ماییم خوب تحصیل کرد و با داشتن نتایج کافی از دبیرستان فارغ التحصیل شد تا دانشجوی هاروارد شود ، جایی که از وی دعوت شد. درست است ، این دختر نمی خواست به سواحل شرقی ایالات متحده منتقل شود و دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا شد.
این بخشی از نمونه کارها بازیگر مشتاق ماییم بیلیک بود
 
این مطالعه به تدریج به فعالیت علمی مبدل شد - در سال 2007 ، ماییم بیلیک از یک پایان نامه در مورد مطالعه سندرم پرادر-ویلی دفاع کرد و دکترای عصب شناسی گرفت. کمی قبل ، در سال 2003 ، بیلیک با مایکل استون ، ازدواج کرد. در این ازدواج ، دو پسر به دنیا آمدند - مایلز و فردریک. ازدواج با استون تا سال 2013 به طول انجامید و پس از آن این زوج طلاق گرفتند.
 
ماییم بیلیک و مایکل استون
 
با تولد فرزندان ، ترکیب کار علمی و خانوادگی بسیار دشوار بود ، اما برعکس شرکت در فیلمبرداری ، براحتی در برنامه مادر جوان جای می گرفت و ماییم تصمیم به بازگشت به بازیگری گرفت که موفقیت او را در کودکی به همراه آورد. 
تئوری بیگ بنگ
 
در سال 2010 ، ماییم 34 ساله به سریال "تئوری بیگ بنگ" دعوت شد - در مورد دانشمندانی که واقعیت را با روشی عجیب و غریب درک می کنند و بر اساس دانش نظری جهان رفتار می کنند نه اینکه به تجربه خودشان اعتماد کنند. بیلیک نقش امی فراه فاولر ، همچنین یک دکتر علوم را بازی کرد ، برای اولین بار این شخصیت در پایان فصل سوم ظاهر شد. مطابق این نقشه ، در نتیجه آزمایش انجام شده توسط هاوارد و راج ،  معلوم می شود او کاندیدای ایده آل است که توسط سیستم دوست یابی به عنوان زوج به شلدون کوپر ، یک فیزیکدان نظری پیشنهاد شده است. به نظر می رسید استفاده از نقش امی برای بازیگر زن دشوار نبود. جیم پارسونز ، که شلدون را بازی می کرد ، گفت: "ماییم تنها کسی است که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند."
 
شلدون و امی - دو دانشمند با مهارت های اجتماعی توسعه نیافته
 
در ابتدا ، امی قرار بود "نسخه زن" شلدون باشد ، همچنین رابطه بین افراد با الگوریتم های علمی و مدل ها ، عاری از مهارت های همدلی ، تجربه صفر از دوستی و روابط عاشقانه داشته باشد، بعداً معلوم شد شخصیت ماییم بیلیک بسیار عمیق تر و متنوع تر است ، او هنوز هم باعث می شود مخاطب بخندد ، اما نه آنقدر با پوچی. شلدون و ایمی ، با قیاس با دیگر زوج های بازیگر ، به یکی از شخصیت های اصلی سریال بدل می شوند. و به دلایلی بدیهی است که او باهوش ترین فرد در این شراکت است.
تئوری بیگ بنگ
 
بازی  در تئوری بیگ بنگ نه تنها نامزدهای ماییم بیلیک را برای جایزه امی و چند جایزه دیگر به ارمغان آورد ، به لطف این پروژه ، همه بازیگران تبدیل به دوستانی برای هم شدند ، و در خارج از برنامه فیلمبرداری ها وقت خود را با هم سپری میکردند.
امی در تئوری بیگ بنگ
 
این نقش برای بازیگر چالش مهمی بود، همچنین به این دلیل که مشکلات ارتباطی که طرح آن در سریال عنوان می شود ، برای او به خوبی شناخته شده است - به دلیل ظاهر عجیب و غریب که در کانون های سنتی زیبایی آمریکا قرار نمی گیرد ، خودش مشکلات مشابهی را تجربه کرده بود.
ماییم بیلیک
 
بیلیک خود را فمینیست می داند - و مسئله عینیت زنان را مسئله جدی دنیای مدرن می داند - رسوایی هاروی واینشتین نشان داد که واقعیت هالیوود بر چه اساس است. به طور کلی ، ماییم توجه زیادی به مسائل حاد اجتماعی دارد ؛ او حتی منابعی را در اینترنت ایجاد کرده که در مورد مشکلات دنیای مدرن بحث می کند. هوشمندی و آموزش جدی بازیگر ، او را به چهره ای جالب و معتبر برای خوانندگان سایت تبدیل می کند.
ماییم نگرش های زندگی خود را در کتاب ها به اشتراک می گذارد. در حال حاضر ، چهار کتاب توسط او نوشته شده است. دو مورد با همکاری متخصص کودکان نوشته شده و مربوط به فرزندپروری هستند. بازیگر حامی پدر و مادر طبیعی است. ماییم بیلیک همچنین کتابی در مورد بزرگ شدن دختران و مجموعه ای از دستور العمل های گیاهخواران نوشته است.
ماییم بیلیک
 
بازیگر زن خودش به فلسفه وگان پایبند است .فیلمبرداری در برنامه های تلویزیونی به ماییم اجازه می دهد تا عصرهای شنبه را با خانواده اش بگذراند.
ماییم وگان است و اعتقادات خود را به پسران خود منتقل می کند
 
تصویربرداری سریال "The Big Bang Theory" در سال 2019 به پایان رسید و ما فقط می توانیم حدس بزنیم که حرفه Maim Bialik به کجا خواهد رفت. در هر صورت ، شواهدی وجود دارد که وی به عنوان کارگردان در مجموعه فیلم های سینمایی ایفای نقش خواهد کرد که در آن تأکید ویژه ای روی موضوع انحرافات روانی خواهد شد. 
بازیگر ماییم بیلیک

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازیگران مرد خوش تیپ که قلب میلیون ها زن را بدست آوردند و در اوج شهرت ناپدید شدند

در
تاکنون ، برای برخی از بازیگران سینمای جهان ، اولین نقش اولین قدم برای شهرت بوده و صد افسوس که این شهرت سریعا به پایان رسیده است. برخی از هنرمندان برای همیشه در نقش قهرمانی خود گیر کرده و سرانجام محبوبیت سابق خود را از دست می دهند. آنها می توانند به بازیگری در فیلم ها ادامه دهند ، اما در ذهن میلیون ها بیننده تصویر شخصیتی که باعث معروفیت این بازیگران شده است به آنها اختصاص می یابد.
 
ما در  sayarak.com به یاد 12 مرد خوش تیپ و دیوانه کننده برای زنان در سرتاسر جهان افتادیم که پیشنهاد کار به آنها به طور ناگهانی کاهش یافت و از صفحه نمایش ناپدید شدند.
 

جیمی درنان

جیمی درنان
4 سال پیش ، تقریباً هر دختر در آرزوی دیدار با کریستین گری ، شخصیت اصلی فیلم پرشور "پنجاه سایه خاکستری" داشت. اگرچه همچنان در فیلم ها بازیگری می کند ، اما هنوز هم نمی تواند به پیروزی سابق خود برسد. این، بازیگر ازدواج کرده و ارمغان این ازدواج 3 فرزند است.
 

تیم رابینز

تیم رابینز
تیم رابینز به دلیل نقشش در "رستگاری در شاوشنک" شناخته شد. این نقش با در نظر گرفتن بهترین فیلم در تاریخ سینما  برای تیم رابینز موفقیت زیادی به ارمغان آورد. این بازیگر تا امروز به بازیگری در فیلم ها ادامه می دهد ، اما اکنون دیگر به او چنین نقشی نمادین داده نمی شود. او صاحب ستاره ای در Hollywood Walk of Fame است .
 

فردی پرینز جونیور

فردی پرینز جونیور
شهرت جهانی فردی پرینز جونیور نقشی را در فیلم "این همه چیز تمام است" در سال 1999 اکران شد. پس از آن ، از وی دعوت شد تا در فیلم های نسبتاً موفقی ظاهر شود: وارونه ، فقط تو و من ، پسران و دختران. در حال حاضر ، فرد در فیلم ها بازی نمی کند . او با بازیگر سارا میشل گلار ازدواج کرده است ، این زوج یک پسر و یک دختر دارند. بازیگر پیشین یک کانال یوتیوب ورزشی را هدایت می کند و طنزهایی را جمع می کند ، از طرفداران سینمای شرق آسیاست.
 

مارک هامیل

مارک هامیل
لوک Skywalker یکی از آن شخصیت هایی است که در تاریخ سینما سقوط کرد .این نقش توسط مارك هاميل بازي شد و اين نقش او را به يك سلبریتی بدل كرد. مشکلات کار با فیلم های دیگر در این بازیگر بلافاصله پس از اکران جنگ ستارگان به وجود آمد ، زیرا هم مخاطب و هم کارگردانان او را فقط در قالب Skywalker می دیدند. همیل اکنون با خانواده خود در یک خانه کوچک زندگی می کند ، وی 3 فرزند دارد.
 

چنینگ متیو تیتوم 

چنینگ متیو تیتوم
Channing Tatum در فیلم های موفقی همچون "قدم به جلو" ، "جان عزیز" ، "ظهور کبرا" بازی کرد. حالا به بازیگر بندرت نقش های قابل توجهی داده می شود و محبوبیت قبلیچنینگ متیو تیتوم مدت ها قبل از بین رفته است. این هنرمند با جینا دوان ازدواج کرد. سال گذشته ، این زوج طلاق خود را اعلام کردند.
 

جنسن آکلز

جنسن آکلز
 در اوایل دهه 2000 ، جنسن آکلز قلب همه طرفداران را به سرقت برد. حالا او به اندازه قبل توجه زیادی هوادار ندارد ، و در اکتبر فصل 15 سریال به پایان می رسد ، پس از آن جنسن قصد دارد استراحت کند. به همراه بازیگر ، مدل و ژیمناست آمریکایی دانیل هریس 3 فرزند بزرگ می کنند.
 

جولیان مک ماهون

جولیان مک ماهون
 در دهه 1990 همه طرفداران سریال Charmed عاشق جولیان مک ماهون بودند. این بازیگر از سال 2003 تا 2010 با بازی در نقش اصلی در سریال تلویزیونی نه کمتر محبوب - "بخش هایی از بدن" بازی کرد. در سال 2012 او در فیلم فاجعه "سونامی 3D" ظاهر شد.
 

تام ولینگ

تام ولینگ
چه کسی آن اسطوره در نقش کلارک کنت یا سوپرمن در سریال اسمالویل را به یاد نمی آورد؟ تام ولینگ بی عیب و نقص تصویری از یک پسر خوب را بر روی صفحه نمایش مجسم کرد . اما پس از اعتیاد به مواد مخدر، پیشنهاد بازی در مجموعه های تلویزیونی به تام به تدریج کاهش یافته، اما این نقش هنوز در ذهن ها باقی مانده است .

شایا لباف

شایا لباف
رفتار رسوا و وابستگی های مختلف ستاره فیلم "ترانسفورماتور" به کار حرفه ای او (شایا لباف) در هالیوود پایان داد. اکنون او تقریباً در سینما در فیلمبرداری بزرگی دیده نشده است.
 

جاش هارتنت

جاش هارتنت
جاش هارت نت بازیگری شد که شخصیت های او به همان اندازه برای مردان و زنان جذاب بود. جاش هنوز هم در فیلم ها ظاهر می شود، هر چند شهرتش در حال سوسو زدن بر روی صفحه نمایش است. جاش به همراه تامسین اورتون بازیگر زن ، 2 فرزند دارند.
 

کایل مک لاچلان

کایل مک لاچلان
همه بعد از انتشار فصل سوم سریال 1990 Twin Peaks ،مجموعه تلویزیونی درام ترسناک اسرارآمیز آمریکایی، کایل مک لاچلان را فراموش کردند. این بازیگر ستاره دار در فیلم های مختلف به کارگردانی دیوید لینچ بازی کرد.  مک لاچلان با روزنامه نگار دسرا گروبر ازدواج کرده است ، زوجی که یک فرزند دارند.
 

اشتون کوچر

اشتون کوچر
بازیگر مشهور اشتون كاتچر، بیشتر او را برای بازی در نقش مایکل کلسو می شناسند  او با بازیگر میلا کونیس ازدواج کرده است ، آنها 2 فرزند دارند.
 
با کدام یک از این بازیگران بیشترین خاطره را دارید؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

آیا نیمه گمشده کیانو ریوز پیدا شده است

در
کیانو ریوز

کیانوریوز کیست

و بیماری کیانو ریوز

کیانو ریوز بازیگر با استعداد و موفق هالیوود است. او آثار سینمایی زیادی دارد که امتیاز زیادی از منتقدین و عشق مخاطبان به دست آورده است. بسیاری از آنها ، مانند فیلم "ماتریکس" امتیاز بالایی بین مخاطبان سینمای جهان کسب کرده اند. با وجود موفقیت شغلی ، کیانو ریوز در زندگی شخصی خود خوشحال نبود. علاوه بر این ، او یکی از مرموزترین بازیگران در محافظت از زندگی شخصی خود بین ستاره های هالیوود است. و هیچ چیز به اندازه زندگی شخصی این هنرمند باعث ایجاد علاقه عمومی نمی شود ، به ویژه اگر سعی کند جزئیات آن را از چشمان کنجکاو مخفی کند.

زندگی کیانو ریوز

کیانو ریوز سالها زندگی بسیار خصوصی و متوسطی را پشت سر گذاشت. او مانند اکثر ستاره های هالیوود به نظر نمی رسد ، شیوه زندگی بسیار باز و حتی پر از شکست و طلاق را پیش نمی برد. کیانو ریوز با وجود شهرت جهانی و عشق میلیون ها نفر، معتدل و مهربان به حساب می آید و این درست است.

بیماری کیانو ریوز

یکی از علاقه های جدی بازیگر کیانو ریوز با وجود ابتلا به بیماری خوانش پریشی(دیسلکسیا) مطالعه است و  خواندن کتاب را  هرگز کنار نمی گذارد.
 
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت
کیانو ریوز و    الکساندرا گرانت    دوست دختر کیانو ریوز  
 
روابط با جنیفر سیم ، بازیگر فیلم ، به سرعت در حال پیشرفت بود ، هر دو بسیار خوشحال به نظر می رسیدند و به نظر می رسید این جوانان به سادگی برای یکدیگر ساخته شده اند.
 
dzh-sajm-1200x8000.jpg
کیانو ریوز و   جنیفر سیم بازیگر  
 
کیانو ریوز و   جنیفر سیم بازیگر  به طور جدی برای تولد فرزند خود آماده می شدند ، هنگامی که ، یک ماه قبل از تولد ، فاجعه ای رخ داد و کودک مرده به دنیا آمد. روابط کیانو و  جنیفر سیم  بهم خورد و نتوانستند از این بدبختی جان سالم به در ببرند. زن و شوهر بعد از چند هفته طلاق گرفتند. و فقط دو سال بعد ، جنیفر  در یک سانحه رانندگی درگذشت. قلب کیانو شکسته بود. اما او بی سر و صدا به کار ادامه داد.
 
در تمام عکس های گرفته شده توسط paparazzi ، ریوز به عنوان تنها و غمگین به تصویر کشیده شده است. البته ، هنگامی که او با زنی ظاهر می شد ، همه بلافاصله یک عاشقانه را به آنها نسبت می دادند. 
 

الکساندرا گرنت کیست

الکساندرا گرانت

 

پس  الكساندرا گرانت   کیست؟ زنی که قلب Keanu غیرقابل نفوذ را دزدیده است؟ 
الکساندرا گرنت   یک هنرمند با استعداد از لس آنجلس است. هنگامی که در سال 2009 ریوز به دنبال تصویرگر برای کتاب خود "Ode to Happiness" بود ، آشنایان او را به  الکساندرا گرانت   توصیه کردند. این کتاب مجموعه اشعار بود.
 
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت احساسات دلپذیر خود را از یکدیگر پنهان نمی کنند.
 
از آن زمان ،  الكساندرا گرانت   و كیانو با هم در چندین پروژه هنری مشغول به كار بودند. در سال 2016 ، آنها با هم روی یک کتاب دیگر Reeves ، Shadows کار کردند. در سال 2017 ، بازیگر و هنرمند فیلم به همراه طراح معروف ، جسیکا فلیشمان ، انتشارات خود ایجاد کردند.
 
الکساندرا گرانت
 
همکاری و انجام کار به این ترتیب Keanu و Alexandra آنقدر به هم نزدیک شدند که بسیار دوست نزدیک شدند. بعضی اوقات آنها در ملاء عام ظاهر می شدند و دست در دست داشتند. اخیراً ، مورد توجه قرار گرفته است که رابطه آنها به سطح جدیدی منتقل شده است. طبق شایعات ، از نزدیکی این زوج ، کیانو ریوز پیشنهادی به   الکساندرا گرانت  داد و او موافقت کرد.
 
الکساندرا گرانت
 
در اینترنت ، اغلب می توانید چیزهای ناخوشایند زیادی پیدا کنید. افراد مشهور ، گاهی اوقات به سادگی با قلدری تهدید می شوند. شگفت انگیز است که چگونه شخصیت های ستاره و هنرمند هالیوود ، با روابط بلند و کوتاه خود ، از کاربران شبکه الهام می گیرند. تقلید از زوجی که آنها ایجاد کردند ، تا حد ممکن زیبا و رمانتیک به نظر می رسد. کاربران شبکه های اجتماعی، آنها را با شخصیت های فیلم انیمیشن ژاپنی 2004 "قلعه در حال حرکت" مقایسه شدند.
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت

الکساندرا گرانت 

دوست دختر کیانو ریوز  و بازیگر  با هم مثل شخصیت های کارتون The Walking Castle با هم زیبا به نظر می رسند. 
 
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت
الکساندرا گرنت    و کیانو بسیار شبیه سوفی و ​​هاول هستند.
طرفداران این بازیگر از این زوج حمایت می کنند و برای آنها آرزوی سعادت می کنند.
 

الکساندرا گرانت ، معشوقه کیانو ریوز ، از تعقیب وسواس گونه طرفداران رنج می برد

شخصیت های اصلی این فیلم فوق العاده: جادوگر هاول و دختر ساده ای به نام سوفی ، بسیار شبیه این زن و شوهر ستاره بودند. طرفداران ریو در اظهار نظر در مورد عکس ها آرزوی سعادت می کنند. خود کیانو در مصاحبه های بی شماری با نشریات مختلف بارها گفت که مدتها در تنهایی بوده است که "به تنهایی خود عادت کرده است". وی در یکی از مصاحبه ها حتی گفت: "به نظرم می رسد که نیمه من به سادگی وجود ندارد."حال شاید این نیمه پیدا شده باشد.
 

پس از اینکه کیانو ریوز 55 ساله و الکساندرا گرانت معشوق 46 ساله اش برای اولین بار در نوامبر سال گذشته به عنوان یک زن و شوهر ظاهر شدند ، این هنرمند آمریکایی نه تنها طرفداران سرسختی دارد ، بلکه از طرفداران وفادار دوست پسر ستاره خود نیز انتقاداتی دارد. به تازگی ،  الکساندرا گرانت  مجبور شد به دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس برود تا حکم بازداشت موقت علیه یک زن 67 ساله به نام کاترین ، که چندین ماه است او را تعقیب می کند ، بگیرد.

اکنون طرفدار وسواسی ریوز (کاترین) ممنوع است که به الکساندرا ، خانه و محل کار او  از 100 متر نزدیکتر  شود. دادگاه همچنین اجازه نداد که  گرانت تصاویر او  را (کاترین) در شبکه های اجتماعی منتشر کند.

 

الکساندرا گرانت

الکساندرا گرانت و کیانو ریوز

الکساندرا در دادخواست خود تصریح کرد که این زن بلافاصله پس از آنکه او و کیانو علناً عاشقانه خود را اعلام کردند ، به آزار و اذیت او پرداخت . گرانت ادعا می کند که یک بار یکی از طرفداران بازیگر به قلمرو خانه اش حمله کرد و از ماشین شخصی اش عکس گرفت و سپس در اینترنت قرار گرفت. علاوه بر این ، کاترین الکساندرا را در رویدادهای مختلف و فعالیت های او را در زمینه های مختلف دنبال می کرد. این اطلاعات سپس توسط یک هوادار وسواسی ریوز در گروه های نفرت در اینترنت به اشتراک گذاشته شد. این اقدامات طرفدار باعث ایجاد استرس زیادی در الکساندرا شد و او می ترسد که این اضطراب فقط ادامه یابد و تشدید شود.

 

به یاد بیاورید که کیانو ریوز و الکساندرا گرانت سالهاست که یکدیگر را می شناسند. برای مدت طولانی ، عاشقان رابطه خود را تبلیغ نمی کردند ، اما در نوامبر سال گذشته آنها با هم منتشر شدند. عاشقان عملاً از هم جدا نمی شوند: به عنوان مثال ، اکنون آنها در برلین هستند ، جایی که کیانو در فیلمبرداری فیلم " ماتریکس 4 " شرکت می کند.

 

الکساندرا گرنت کیست

Alexander Grant 3.jpg

 

اولین چیزی که الکساندرا گرانت از طریق تلفن از لس آنجلس به من می گوید این است که صبح است و او هنوز زیر پتو است. اما گول نخورید:  در واقع ، این هنرمند آمریکایی ، که به خاطر ترکیب خلاقانه تصاویر و متن معروف است ، گردبادی از انرژی است. بعداً امروز او برای آماده سازی نمایشگاه به موزه هنر اورنج کانتی در سانتا آنا می رود و فردا در اسکار د لا رنتا جلسه ای برای پروژه آینده دارد. سپس ، در ماه آوریل ، نمایش دیگری در Marfa Invitational در تگزاس وجود دارد ، به علاوه اجرای روزانه کتابهای هنرمندان X-انتشاراتی که او با بازیگر کیانو ریوز اداره می کند.

آه بله. کیانو اگر نام گرانت را از قبل می دانید ، احتمالاً به این دلیل است که در ابتدای نوامبر سال گذشته ، جهان سرانجام تردید نکرد که او و الکساندرا یک زوج هستند-هنگامی که آنها روی فرش قرمز دست به دست می رفتند.

 

665x495_0xac120003_4239183421562655096.jpg

"Sad Keanu"


بسته به اینکه کدام روزنامه خبری را می خوانید ، واکنش به ظاهر عمومی گرانت و ریوز در جایی بین تنگی نفس و تمسخر قرار دارد. این زن چه کسی بود که در 48 سالگی به اندازه کیانو سن داشت؟ (او 57 ساله است.) اما آیا می توانیم به خود اجازه دهیم یک لحظه نگرانی داشته باشیم؟ به هر حال ، ریوز دائماً مجرد به نظر می رسید ، الهام گرفته از "Sad Keanu" و نام مستعار "دوست پسر اینترنت" را به دست آورد. اگر فکر می کنید برای از بین بردن این تصویر فردی غیر معمول است ، حق با شماست.

 

 

Alexander Grant Press.jpg

 

گرانت می گوید: "من یک زن 6 فوت 1 اینچی(184.5سانتیمتر)  با موهای سفید هستم." "می دانید ، ایده سازگاری ... اگر می خواستم شبیه کیم کارداشیان باشم (1.57 سانتیمتر) ، مجبور می شدم جراحی کنم که حدود یک فوت از پاهایم برداشته شود!"

این زوج سالها به عنوان بخشی از همان مجموعه هنری در LA ، جایی که گرانت به مدت دو دهه در آن زندگی می کرد ، نزدیک بودند. او مدتهاست شهرت خود را ثابت کرده بود - یک همکار پرکار ، او همچنین با فمینیست مشهور هلن سیکسوس و پیشگام ادبیات دیجیتال مایکل جویس کار کرد.

گرانت ، دختر دو استاد ، در اوهایو متولد شد و در کودکی در این شهر زندگی می کرد: مکزیکو سیتی ، پاریس ، واشنگتن. در 11 سالگی ، او به والدین خود گفت که می خواهد به مدرسه شبانه روزی در سنت لوئیس برود. "من بسیار نترس بودم - من کودکی بودم که ذهن خود را می شناخت." هنرمند شدن اجتناب ناپذیر به نظر می رسید ، اگرچه او هرگز علاقه ای به ماندن در یک خط نداشت. "من فکر می کنم" هنرمند "بهترین توصیفی را که من انجام می دهم ، اما در واقع این نام نوعی کنجکاوی است."

 

Alexander Grant 4.jpg

Alexander Grant 41.jpg

گرنت در مارفا سه اثر بزرگ-ترکیبی از حرکات پر زرق و برق و رنگارنگ با کلمات انتخاب شده-که از افسانه آنتیگون الهام گرفته است ، به نمایش می گذارد. او به طور خاص به احساسات معروف قهرمان یونانی علاقه مند است: "من برای عشق به دنیا آمده ام نه نفرت." گرانت ابتدا این تصاویر را در سال 2014 تصور کرد ، اما اعتراف می کند که با عجیب شدن جهان وزن آنها افزایش یافته است. او پیشنهاد می کند که گرتا تونبرگ می تواند یک آنتیگون مدرن باشد. "این یک سفر مطلق برای من بود ، دیدن تابلوها با تغییر شرایط سیاسی ، زندگی جدیدی به خود گرفت."

در سال 2011 ، او و ریوز اولین کتاب خود را به نام قصیده خوشبختی ، راهنمای بازیگوشانه ای برای رهایی از افسردگی منتشر کردند که متن شاعرانه او را با نقاشی هایش کنار هم قرار می دهد. این نشان می داد که حتی در آن زمان ، این دو با هم رابطه داشتند. گرانت تأیید می کند: "این کتاب به عنوان یک هدیه خصوصی توسط من برای کیانو به عنوان یک شگفتی ساخته شد." "وقتی همه دوستانمان در اتاق نشسته بودند ، وقتی من آن را به او دادم ، خندیدند - آنها گفتند ،" لطفاً آن را منتشر کنید! " بنابراین ما به این ترتیب وارد نشر شدیم. "

 

گرانت دارای یک حلقه اجتماعی تنگ در لس آنجلس است - او هفت بار ساقدوش عروس بوده و حتی در عروسی یکی از دوستانش نیز قضاوت کرده است. آیا او به ازدواج علاقه دارد؟ او می خندد: " خیلی دوست دارم به شما بگویم." "عشق در هر سطح برای هویت من بسیار مهم است.من اعتقاد ندارم که راه انزوا و تنهایی درست است. یک دوره انزوا وجود دارد که من به عنوان یک نقاش انجام می دهم ، اما من عمیقا به تجربه رابطه با یکدیگر اهمیت می دهم. "

Alexander Grant 21.jpg

Alexander Grant 2.jpg

 

در مورد گرانت چیزی کاملاً واضح است. مو های او در اواسط بیست سالگی شروع به خاکستری شدن کرد و در اواسط سی سالگی کاملاً سفید شد. او می گوید که خاکستری نگه داشتن آن تا حدودی سیاسی است ، اما نه به شدت. "من در انتخاب بسیار معتقد هستم - هرکسی می خواهد انجام دهد تا اعتماد به نفس پیدا کند. همه ما باید گزینه های بیشتری در مورد زیبایی چیست داشته باشیم. ما میلیاردها نفر هستیم. ”

گرانت خود را ساکن لس آنجلس می داند و با خوشحالی به سنت های محلی دست یافته است: او هر روز مدیتیشن می کند و آن را کاملاً توصیه می کند . او همچنین پشت سر هم در کالج های برجسته کالیفرنیا تدریس کرده است. او می گوید اصلی ترین کاری که او به دنبال انجام آن است ، ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزانش است. او توضیح می دهد: "اگر من به یک مورد امیدوارم ، برای هر کسی که با من تماس می گیرد ، این است که من نمایندگی دارم." "من فقط می توانم بگویم:" من به خودم اجازه داده ام - آیا به این فکر کرده اید که به خودتان اجازه دهید؟ "

نظرات

۱۴۰۰/۷/۲۰الکساندرا را درک می کنم. طرفداران وسواسی ترسناک هستند ، هرگز نمی دانید ​​به آنها چه توصیه ای کنید.

۱۴۰۰/۷/۲۰قتل جان لنون توسط چپمن ، اثبات این وسواس ترسناک طرفداران است.

۱۴۰۰/۱۲/۶خیلی ها این بازیگر، کیانو ریوز را دوست دارند. سابقه او با نقش های ایفا شده چشمگیر است، اما حقایق زندگی او احساسات بسیار بیشتری را برمی انگیزد. او بسیار متواضعانه زندگی می کند ، هرگز متکبرانه رفتار نمی کند ، تقریباً پول برای او مهم نیست ، زیرا سخاوتمندانه آنها را به خیریه تقسیم می کند. ویدیوهای کوچک زیادی در شبکه پخش می شود که در آن او جای خود را به یک زن می دهد یا در کنار افرادی که محل سکونت ثابتی ندارند، چمباتمه زده یا فقط روی زمین غذا می خورند. اما در عین حال، همه می‌دانند: کیانو ریوز با همه سادگی ظاهری‌اش می‌داند چگونه اسرار خود را برای کسی فاش نکند. و او آن را بیشتر دوست دارد. خیلی کم حرف می زند و زیاد انجام می دهد. احتمالاً به سختی می توان کودکی او را ساده نامید، اما او هرگز شکایت نکرد. او همیشه از مادرش حمایت می کرد و نسبت به او و خواهرش کیم بسیار حساس بود.

۱۴۰۰/۱۲/۶کیانو ریوز در زمانی که دخترش در سال 1999 مرده به دنیا آمد شکایت نکرد اما زنی که دوستش داشت نتوانست با آن کنار بیاید. کیانو ریوز مانند بسیاری از مردم بسیار ترسیده بود، اما توانست احساسات خود را مهار کند و یاد گرفت که ترس ها را مدیریت کند. در عین حال کیانو ریوز می گوید حتی وقتی انسان می ترسد باید عمل کند، جلو برود، مخصوصاً اگر در روحش درد و ناامیدی باشد. نکته اصلی این است که تسلیم نشوید.

۱۴۰۰/۱۲/۶کیانو ریوز در یکی از مصاحبه های خود اعتراف کرد که فیلمبرداری «ماتریکس: رستاخیز» او را مجبور کرد تا با حقیقت روبرو شود و شاید مخاطب همان چیزی را که خودش احساس می کند احساس کند. قهرمان او نئو این فرصت را به او داد تا به آینده نگاه کند و ببیند: هر فرد، از جمله خودش، باید کمی بهتر شود. آشنایان کیانو ریوز اطمینان می دهند که بهتر شدن به سادگی غیرممکن است. او یک هدیه منحصر به فرد برای گوش دادن و شنیدن طرف مقابل خود دارد، کیانو ریوز در واقع به نظرات دیگران، تجربه آنها، توانایی آنها در بیان افکار خود علاقه مند است. و آماده است از همه کسانی که باید با آنها ارتباط برقرار کند مراقبت کند.

۱۴۰۰/۱۲/۶ کیانو ریوز واقعاً مردم را دوست دارد. او تلاش می کند همه را درک کند. کیانو ریوز معتقد است که توانایی شریک شدن در غم و اندوه شخص دیگری می تواند به فردی در شرایط سخت کمک کند و هر گفتگو می تواند برای هر دو طرف بسیار مهم باشد. و کیانو ریوز هرگز از کمک به کسانی که برای این کار نزد او می آیند امتناع نمی کند.

۱۴۰۰/۱۲/۶کیانو ریوز مطمئن است که بسیاری به سادگی توانایی های خود را نمی دانند، بنابراین همیشه باید دست به کار شوید و شک و تردید را با اعمال جایگزین کنید. ممکن است مجبور شوید با افرادی ارتباط برقرار کنید که حتی دیدگاه شما را ندارند یا کاملاً غریبه هستند. زندگی به کیانو ریوز آموخته است که هرگز در کارها عجله نکند و قدر هر ملاقات و هر لحظه را بداند. و بسیار مراقب خواسته های خود باشید، زیرا آنها تمایل به تحقق دارند. هم خوب و هم نه چندان خوب. کیانو ریوز به یکی از مشهورترین افراد جهان تبدیل شده است، اما مانند برخی از همکارانش ترجیح می دهد بسیار متواضعانه زندگی کند. برای بازیگر، پول اصلاً بالاترین ارزش نیست و ترجیح می دهد نه به ثروت، بلکه به نقش هایش افتخار کند.

در ادامه بخوانید...

کرک داگلاس بازیگر با استعداد هالیوود 103 ساله شد

در
کرک داگلاس
نماد هالیوود و بنیانگذار سلسله معروف داگلاس، کرک داگلاس 103 ساله شد.9 دسامبر سالگرد 103 سالگی یکی از موفق ترین و مشهورترین بنیانگذاران سلسله معروف داگلاس، کرک داگلاس است.کرک داگلاس، بازیگر فوق العاده با استعدادی که نقش های به یاد ماندنی و جاودانه را در فیلم هایی مثل اسپارتاکوس و ون گوگ را بازی کرد! او در واقع نمادی از سینمای آمریکا و شناخته شده در سینمای جهان است. پسران به همان اندازه مشهورند که پدر معروف بود؟
 
کرک داگلاس در 9 دسامبر 1916 در خانواده ای بسیار فقیر یهودی به دنیا آمد. والدین ایشور دانیلویچ مهاجر از بلاروس بودند (در آن زمان بخشی از امپراتوری روسیه بود). به گفته کرک ، این خانواده در فقر شدید زندگی می کردند.
کرک داگلاس آرزو داشت که از این فقر نجات یابد. او از کودکی شروع به کار کرد. کاری باقی نماند که او نکرده باشد: از روزنامه فروشی و تحویل پیتزا و ...تا این که توسط سینما و حرفه بازیگری فراخوانده شد: او حتی اجراهایی را در خانه برای خانواده انجام می داد. پشتکار ، کوشش و اراده وی به او کمک کرد تا به دانشگاه برود. این جوان به کشتی گرفتن علاقه داشت و بورسیه ورزشی دریافت می کرد.(بدن روی فرم و عضلانی این سلبریتی زبان زد جوانان نسل خودش بود )
بعد از اینکه ایشور دانیلویچ(کرک داگلاس) از دانشکده فارغ التحصیل شد ، به نیویورک رفت. در آنجا سعی کرد وارد آکادمی معتبر هنرهای نمایشی آمریکا شود. او هیچ پولی برای پرداخت هزینه های آموزش گران در آنجا نداشت. اما این جوان با استعداد چنان تاثیری بر معلمان گذاشت که به وی بورسیه تعلق گرفت.
کرک داگلاس
کرک داگلاس ، 1945.
کرک داگلاس به عنوان پیشخدمت کار می کرد و در تولیدات گروه دانشجویی شرکت می کرد. کرک داگلاس رهبر این گروه بود که باعث شد ایشور نام خود را به یک شخصیت هماهنگ تر تغییر دهد - کرک داگلاس. این بازیگر خودش با شوخی می گوید: "چطور می توانستی با نام ایشور به یک حرفه ای در سینما تبدیل شوی؟"
یک همکلاسی این بازیگر دختری به نام دیانا دیل بود که بعداً همسرش شد. همچنین ، با آنها ، ستاره آینده هالیوود دیگری تحصیل می کرد - لورن باکال. لورن برای همیشه دوست صمیمی کرک باقی  ماند. و به لطف لورن بود که کرک داگلاس به اولین نقش های فیلم هایش دست پیدا کرد. در واقع ، در آن روزها ، در آمریکا ،برای پسری یهودی و بدون سرمایه ، بدست آوردن کار خوب بسیار دشوار بود.
با شروع جنگ جهانی دوم ، در بازیگری کرک داگلاس وقفه پید شد. مرد جوان داوطلب جبهه شد. وی دو سال در ناوگان اقیانوس آرام ایالات متحده خدمت کرد. پس از مجروح شدن و پس از بازگشت از جبهه ، کرک به طور جدی در حرفه بازیگری خود دوباره مشغول فعالیت شد. او هر نقشی را به عهده گرفت.
کرک داگلاس در نقش وینسنت ون گوگ
کرک داگلاس در نقش وینسنت ون گوگ.
فیلم "قهرمان" ساخته استنلی کرامر ، برنده  منتقدین و عشق مخاطبین شد. همچنین ، در این فیلم کرک داگلاس برای اولین بار نامزد دریافت  برای معتبرترین جایزه سینمایی - "اسکار" شد
کرک داگلاس عمدتا به دلیل نقش نمادین در فیلم "اسپارتاکوس" شناخته شد. این حماسه تاریخی ، جایی که داگلاس بی نظیر نقش برده ای را که علیه اربابان رومی قیام کرده است ، بازی کرد ، شهرت جهانی را برای او به ارمغان آورد. در سال 2012 ، داگلاس حتی در تاریخ سینمای آمریکا خاطرات خود را درباره تولید این فیلم تاریخی نوشت.
 
کرک داگلاس در فیلم اسپارتاکوس
کرک داگلاس در فیلم اسپارتاکوس ، 1960.
 
جالب ترین چیز این است که کرک داگلاس همچنین یک مبارز برای برقراری عدالت در خارج از حیطه بازیگری بوده است. در اوج مبارزات در آمریكا با به اصطلاح "تهدید سرخ ها" ، نویسنده دالتون ترامپو (نویسنده و فیلمساز آمریکایی که به خاطر مواضع ضد جنگ‌ و مخالفت با سیاست های ایالات متحده، در لیست سیاه قرار گرفت) توسط مقامات در لیست سیاه قرار گرفت. حالا داگلاس این آزار و شکنجه ناعادلانه را صفحه شرم آور در تاریخ آمریکا می داند. سپس او با جسارت، کل سیاستهای ایالات متحده را به چالش کشید.
 
با یادآوری این موضوع ، کرک داگلاس می گوید: "فکر می کنم چون جوان بودم خیلی شجاع بودم. بله ، آن زمان به شجاعت زیادی نیاز بود. این یک دوره هولناک در تاریخ هالیوود بود.و هرگز نباید دوباره اتفاق بیافتد! برای این باید جنگید! اکنون تمام شده و خوشحالم که یادآوری می کنم که من در این کار نقشی داشتم. "
کرک و آن به همراه پسرانشان پیتر و اریک
کرک و آن به همراه پسرانشان پیتر و اریک ، 1958.
 
کرک داگلاس با پسران جوئل و مایکل داگلاس
کرک داگلاس با پسران جوئل و مایکل داگلاس.
در هالیوود ، کرک داگلاس عاشقانه های زیادی با ستارگان فیلمهای هالیوود مثل مارلین دیتریش و جین کرافورد داشت. همسر اول او که دو پسر مشترک با او دارد ، نتوانست در برابر خیانت بی پایان او بایستد و او را ترک کرد. آن بایدن ، همسر دوم بازیگر مدتی بعد از  طلاق دایانا با او ازدواج کرد. آنها هنوز با هم هستند. احتمالاً به این دلیل که آن عاقل تر و صبورتر بود. فرزند ارشد کرک ، مایکل ، مدت طولانی از پدرش متنفر بود زیرا به مادرش توهین می کرد. آنها سالها ارتباط برقرار نکردند.
 
همه فرزندان کرک داگلاس راه او را دنبال کردند. اما مشهورترین آنها ، فرزند بزرگترش مایکل داگلاس بود. در کارنامه بازیگری او نقش های نمادین زیادی و جوایز فیلم های معتبر زیادی وجود دارد. او مانند پدرش با ستاره خود در Hollywood Walk of Fame در لس آنجلس مورد تقدیر قرار گرفت.
شهرت جهانی با سریال تلویزیونی "خیابانهای سان فرانسیسکو" که در دهه هفتاد منتشر شد به مایکل رسید. سپس در سال 1975 به عنوان تهیه کننده فیلم "پرواز فراز آشیانه فاخته" عمل کرد. در ابتدا ، حق رمان کن كیسی ، كه براساس آن فیلمبرداری شد ، متعلق به كرک داگلاس بود. او قصد داشتخودش فیلم را بسازد و شخصیت اصلی رندل مک مورفی را در آن بازی کند. اما مایکل با قاطعیت اظهار داشت که پدرش برای این نقش خیلی پیر است.
 
 
این فیلم که توسط میلوش فورمن کارگردانی شده ، موفق به کسب پنج جایزه اسکار شد. و شهرت جهانی کسب کرده است ، هم منتقدان و هم تماشاگران را جذب کرده است. "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" (در ایران "دیوانه از قفس پرید") فیلمی که به جهانیان بازیگر با استعدادی دیگری به نام جک نیکلسون ، که نقش اصلی را برعهده داشت را، معرفی کرد.
کرک داگلاس چندین رمان و دو کتاب زندگینامه نوشت. منتقدین کار را بسیار مطلوب ارزیابی کردند. در سال 1981 ، داگلاس مدال آزادی را از ریاست جمهوری امریکا و یک دهه بعد - لژیون افتخار فرانسه را دریافت کرد.
 
 
در سال 1996 ، کرک داگلاس دچار سکته مغزی شد. او آن را بسیار سخت تحمل کرد ، تقریباً مجال صحبت کردن را از دست داد. این بیماری او را مجبور به ترک حرفه خود کرد و او خود را کاملاً وقف خانواده کرد.
پسر مایکل در مورد پدرش درباره چگونگی جشن گرفتن نقاط عطف صدمین سال صحبت کرد. "با اشک در چشمانش ، از من التماس کرد که این شام خانوادگی را تهیه کنم ، تا فرزندانم را بیاورم." کاترین زتا جونز ، همسر مایکل ، درباره او می گوید: "ما خیلی خیلی نزدیک هستیم. یک خانواده بزرگ که همه چیز را به اشتراک می گذاریم. " شنیدن از نماد هالیوود مبنی بر اینکه او چیزی بیش از این که فقط در هنگام شام در یک حلقه از افراد نزدیک به او بنشیند ، بسیار غیرعادی است!
کرک داگلاس و مایکل داگلاس ، 2012
کرک داگلاس و مایکل داگلاس ، 2012
 
کرک داگلاس در طول عمر طولانی خود متحمل درد و رنج زیادی شد. وی در زندگی حرفه ای خود از دشواری های زیادی جان سالم به در برد ، از سقوط یک هلیکوپتر جان سالم به در برد ، دچار سکته مغزی شد و پسرش اریک را از دست داد (در سال 2004 در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت). زندگی به او چیزهای زیادی آموخت ، او یک انسان دوست و نیکوکار مشهور است.
 
مقاله دیگر ما در مورد کرک داگلاس ، می توان فهمید که چگونه پیرترین زوج هالیوود توانستند 65 سال با هم زندگی کنند
مقاله را دوست دارید؟ پس با گذاشتن نظر از ما پشتیبانی کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...