بازیگرانی که جایزه اسکار موفقیت مورد انتظار را برای آنها به ارمغان نیاورد

در

جایزه اسکار نه تنها در هالیوود ، بلکه در کل دنیای سینما معتبرترین جایزه محسوب می شود. بنابراین بیهوده نیست که همه کسانی که در خلق فیلم ها شرکت می کنند ، آرزوی دریافت مجسمه اسکار را دارند. به هر حال ،  دریافت این جایزه همراه با موفقیت ، شهرت ، پیشرفت شغلی ، افزایش دستمزد ها و احترام است. اما بدست آوردن اسکار همیشه به این معنی نیست که اکنون همه درها در مقابل شما باز است. بازیگرانی که "بلیط طلایی" برای آنها موفقیت مورد انتظار را به ارمغان نیاورد را در این مقاله ببینید.

 

1. آدرسین برودی (اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم پیانیست ، 2003)

آدرسین برودی

 

علی رغم این واقعیت که این بازیگر از اواخر دهه 80 شروع به بازی در فیلم ها کرد ، اما برای مدت طولانی فقط نقش های فرعی داشت. بنابراین ، درام رومن پولانسکی "پیانیست" ، جایی که برودی در نقش نوازنده یهودی لهستانی ولادیسلاو شپیلمان بازی می کرد ، به یک موفقیت واقعی برای این مرد تبدیل شد. منتقدان از استعداد آدرسین ابراز نارضایتی می کنند اما این واقعیت که وی جایزه بهترین بازیگر مرد را در سال 2003 دریافت کرد ، خیلی ها انتظار نداشتند. از این گذشته ، این بازیگر جوانترین برنده این جایزه شد (در آن زمان 29 ساله بود) و از افراد برجسته ای مانند نیکولاس کیج و جک نیکلسون عبور کرد.

 

پس از چنین موفقیتی ، منطقی به نظر می رسید که آن مرد پیشرفت کند. با این حال ، کارگردانان و تهیه کنندگان سرسختانه نمی خواستند متوجه او شوند ، اغلب اوقات نقش های فرعی را ه او می دهند ، اما نه نقش اصلی. برای مثال در فیلم های هتل بزرگ بوداپست و کینگ کنگ اینگونه بود. اما متأسفانه "پیانیست" هنوز درخشان ترین و تنها پیروزی در کارنامه برودی است.

 

اگرچه برخی از همکاران آدرسین برودی معتقدند که او نتوانست موفقیت خود را تثبیت کند ، نه به این دلیل که به طور اتفاقی اسکار دریافت کرد ، بلکه به دلیل شخصیت بد او است. به گفته کسانی که اتفاقاً با این بازیگر کار کرده اند ، برودی اغلب نسبت به دیگران پرخاشگر است ، با کسی ارتباط برقرار نمی کند و حتی سلام نمی کند.

2. کیم بیسینگر (اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسرار لس آنجلس ، 1998)کیم بیسینگر

 

در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 ، کیم بیسینگر یکی از موفق ترین بازیگران زن شناخته می شد: او بسیار بازی کرد و باید گفت ، فیلم های با مشارکت وی محبوب بودند . با این حال ، کیم بیسینگر خود اغلب شکایت می کرد که عمدتا نقش های یکنواخت به او پیشنهاد می شود ، در ابتدا قبل از همه یک دختر زیبا بود و نه یک فرد با استعداد.

 

معلوم نیست اگر کورتیس هانسون از او برای بازی در فیلم "اسرار لس آنجلس" دعوت نمی کرد ، چه مدت کیم بیسینگر برای بهترین ساعت خود منتظر می ماند. به لطف شرکت در این فیلم بود که کیم بیسینگر توانست تمام وجوه استعداد خود را آشکار کند. اعضای آکادمی نیز اسکار مورد انتظار را به او اهدا کردند.

 

پس از پیروزی ، کیم بیسینگر تصمیم گرفت ثابت کند که به همین دلیل به او جایزه می دهند ، اما افسوس که موفق به تکرار موفقیت نشد. فقط در فیلم "هشت مایل و نه و نیم هفته "بازیگر نقش برجسته ای داشت ، اما اکنون او عمدتا درگیر پروژه های کوچک است. بسیاری مطمئن هستند که سقوط شغلی کیم به دلیل علاقه او به جراحی پلاستیک اتفاق افتاده است: ستاره به سادگی زیبایی سابق خود را از دست داد.

 

3. جسیکا لانژ (اسکار و بهترین بازیگر نقش مکمل زن در توتسی ، 1983 ؛ اسکار بهترین بازی در آسمان آبی ، 1995)

جسیکا لانژ

 

جسیکا یکی از معدود بازیگرانی است که  توانست دو اسکار دریافت کند و او هر فرصتی را داشت که در همان سطح با ستارگانی به بزرگی مثلاً مریل استریپ قرار گیرد. با این حال ، مجسمه اسکار دوم  برای جسیکا بیش از ده سال پس از دریافت اولی اتفاق افتاد. و پس از پیروزی در سال 1995 ، زندگی حرفه ای این شخصیت نزولی پیش رفت.

معلوم شد که همه چیز در مورد خوانایی بازیگر و نداشتن قدرت برای نقش های خوب است. این خود جسیکا بود که زمانی از شرکت در بسیاری از پروژه های بزرگ هالیوود امتناع ورزید و کارهای ناشناخته اما به نظر او آینده دار را ترجیح داد. افسوس که بسیاری از این فیلم ها حتی اکران نشدند. علاوه بر این ، در سال 1999 ، لانژ حتی موفق شد تمشک طلایی را برای حضور در فیلم میراث بدست آورد.منتقدان او را بدترین بازیگر زن خواندند.

از آن زمان ، این ستاره تقریباً به طور کامل از فیلمبرداری بزرگ دور شده و بیشتر فقط در سریال های تلویزیونی بازی کرده است.

 

4. میرا سوروینو (اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در آفرودیت توانا ، 1996)

میرا سوروینو

 

به لطف وودی آلن ،  ستاره های زیادی کشف شدند  . بنابراین میرا سوروینو بازیگر مشتاق خوش شانس بود: کارگردان برجسته او را به بازی در فیلم "آفرودیت توانا" دعوت کرد. این بازیگر مورد توجه قرار گرفت ، جایزه  را دریافت کرد و شروع به دعوت به نقش های اصلی فیلم های دیگر شد. 

 

به زودی میرا کاملاً از دید ها ناپدید شد و گهگاه فقط در پروژه های کوچک ظاهر می شد. سالها بود که بسیاری از منتقدان نمی توانستند درک کنندچرا این بازیگر با استعداد اینقدر بدشانس بود. سوروینو خودش تصمیم گرفت واقعیت را فاش کند. به گفته وی ، در یک زمان او پیشنهاد های هاروی وینستین را رد کرد و تهیه کننده آزرده تلاش کرد تا از بازی درخشان  ستاره  جلوگیری کند.

 

5. گوئینت پالترو (اسکار بهترین بازیگر زن در شکسپیر عاشق ، 1999)

گوئینت پالترو

 

زندگی حرفه ای بازیگری گوئینت در اواسط دهه 90 شروع شد و این کاملا منطقی است که او برای بازی در نقش ویولا در شکسپیر عاشق پایان دهه را با اسکار مشخص کند. با این حال ، همانطور که مشخص شد ، این آغاز ، پایان بود. خود پالترو یک بار اعتراف کرد که پس از اهدای جایزه ، به عنوان ستاره ای که هیچ کس به آن احتیاج ندارد از خواب بیدار شد و اشاره کرد که جایزه نفرین شده است.

 

با این حال ، بسیاری تمایل دارند این باور را داشته باشند که این کارگردان ها نبوده اند که بازیگر این درجه را ترقی ندهند ، اما خود شخص مشهور مقصر این واقعیت است که کار حرفه ای او رو به زوال است. واقعیت این است که طبیعت عوضی گوینت از مدتها قبل افسانه ای بوده است. کسانی که با او کار کرده اند متذکر می شوند که پالترو رفتار متکبرانه ای دارد ، خود را بهتر از دیگران می داند و دائماً در مورد نقص آنها به دیگران اشاره می کند.

 

6. مونیک  (اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در گنج ، 2010)

مونیک

 

از نظر مونیک آنجلا ایمز (نام واقعی این بازیگر) ، "گنج" عملا اولین فیلم بزرگی بود که وی در آن بازی کرد.در اولین فیلم آنقدر خوب به تصویر مادر شخصیت اصلی عادت کرد که به طور غیر منتظره جایزه اسکار گرفت.

به نظر می رسد که قرار بود این جایزه معتبر باعث شود که به زودی مونیک در نقش های اصلی بازی کند. اما تقریباً بلافاصله ، بازیگر زن فراموش شد. مشخص نیست که چه چیزی باعث این امر شده است: تب ستاره به دلیل سقوط ناگهانی شهرت ، یا این واقعیت که کارگردان ها نمی توانند استعداد مونیک را درک کنند. اما برای پنج سال بعد از اسکار ، او اصلاً بازی نکرد. آخرین کار برجسته ایمز حضور وی در فیلم "پرنده سیاه" در سال 2014 بود.

 

7. روبرتو بنینی (اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در زندگی زیبا است ، 1999)

روبرتو بنینی

 

در سال 1999 ، در مراسم اسکار ، یک احساس واقعی اتفاق افتاد: فیلم تراژی کدی ایتالیایی Life is Beautiful در نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم خارجی زبان تندیس دریافت کرد. علاوه بر این ، روبرتو بنینی نه تنها در این فیلم در نقش اصلی بازی کرد ، بلکه شاهکار را نیز کارگردانی کرد. در همان زمان ، یک بازیگر ناشناخته ایتالیایی موفق شد  تام هنکس را دور بزند.

با این حال ، این پیروزی تنها پیروزی در زندگی بنینی باقی ماند. و اثر بعدی او "پینوکیو" نامزد "تمشک طلایی" به عنوان بدترین فیلم سال شد. بعلاوه ، روبرتو انگلیسی را به خوبی صحبت نمی کند. و این ، نقش مهمی در هالیوود دارد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اوا گاردنر یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم

در

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر

آوا گاردنر که بود

آوا گاردنر زندگینامه

24 دسامبر، شصت و یکمین سالگرد تولد یکی از هنرمندان و برجسته ترین هنرپیشه های آمریکایی و زیباترین زنان قرن بیستم،  اوا گاردنر در سینمای جهان است. در دهه 1950 او یکی از سلبریتی های پرطرفدار هالیوود بود که به عنوان "اغواگر روی زمین" معرفی شد. ازدواج اول  اوا گاردنر با بازیگر معروف میکی رونی ،ازدواج دوم آوا گاردنر ، با آرتی شاو موسیقیدان جاز بود و ازدواج سوم او با خواننده افسانه ای فرانک سیناترا بود،(۱۹۵۷-۱۹۵۱) بعد از طلاق، میلیاردر معروف هاوارد هیوز خواستار ازدواج با  آواگاردنر  بود. اما او سال های بعد را در تنهایی کامل صرف کرد. هنگامی که اواگاردنر را از یک استودیوی فیلم برای بازی در نقش یک زن پولدار و تنها خواستند، اوا گاردنر گفت: "من این نقش را در تمام زندگی خود بازی کرده ام!"

 

اوا گاردنر

اواگاردنر

آوا گاردنر زندگینامه

ایوا لاویینا گاردنر در سال 1922 در یک خانواده کشاورزی Puritor در شهر کوچکی در کارولینای شمالی متولد شد.تنها کتاب موجود در خانه آنها کتاب مقدس بود ، کودکان در آن زمان به شدت اطاعت می کردند و دختران مجاز به استفاده از لوازم آرایشی، خریدلباس های جدید نبودند و اجازه نداشتند به چیزی غیر از مطالعه کتاب مقدس فکر کنند. برای کوچکترین خطا، مادر آنها را بشدت مجازات  و با خشم خدا آنها را تهدید می کرد.

 

اوا گاردنر

آوا گاردنر

 

به محض اینکه  اوا گادنر  18 ساله شد، برای وارد شدن به کار تایپ و منشیگری به یک شهر دیگر رفت. یک سال بعد خواهرش پیشنهاد کرد که به نیویورک برود، جایی که شوهر خواهرش دارای استودیوی عکاسی  بود. شوهر خواهرش عکسی از آوا را پشت ویترین مغازه گذاشت این عکس توسط کارمند شرکت فیلم مترو گلدن مایرMetro Goldwyn Mayer دیده شد. او از زیبایی دختر شگفت زده شد و از  اوا گارنر  دعوت کرد تا به تئاتر برود و در کلاس های بازیگری شرکت کند.

 

آواگاردنر

در ابتدا او در فیلم های پیش و پا افتاده نقش های کوچکی بازی می کرد و زیاد جدی گرفته نمی شد. اولین موفقیت او در سال 1946 پس از فیلمبرداری فیلم "قاتلان" بود و بعد از آن مدیران استودیوهای فیلمبرداری شروع به ارائه نقش های جدی به او کردند،  در سال 1952، زمانی که در فیلم برفهای کلیمانجارو اثر ارنست همینگوی "The Snow of Kilimanjaro" بازی میکرد، شهرت زیادی بدست آورد این فیلم برای اسکار نامزد شد و آوا گاردنر را تبدیل به یکی از ستارگان برجسته سینماییکرد. او یک سال بعد برای فیلم Mogabmo که با کلارک گیبل بازی کرده بود  نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در دهه 1950  اواگادنر   تبدیل به یکی از موفق ترین و محبوب ترین هنرپیشه های هالیوود شد. منتقدان در مورد استعداد بازیگری  او یک صدا نبودند و هرگز او را یک بازیگر بزرگ نخواندند، اما همه آنهامعتقد بودند که او یک زن بسیار جذاب است که هیچکس در مقابل جذابیت  اواگارنر  نمیتواند مقاومت کند.

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر  و  میکی رونی  ( رونی اوا )

 

او همیشه طرفداران زیادی داشت،هنگامی که بازیگر معروف میکی رونی به او پیشنهاد ازدواج دارد او به سرعت قبول کرد و  در سال 1942، با او ازدواج کرد، اما این ازدواج فقط یک سال ادامه داشت. آوا تقاضای طلاق  را ثبت کرد. بعدها او گفت: " من خیلی احمق بودم که تصور می کردم  ازدواج یک شخص را تغییر می دهد. ما فقط در رختخواب به یکدیگر نزدیک بودیم  و نه در هیچ چیز دیگری . "

 

با این حال، به لطف مایک رونی، مدیران استودیوهای فیلمبرداری متوجه آوا گاردنر شدند بعد از طلاق از مایک رونی در سال  ۱۹۴۳ با هوارد هیوز میلیاردر معروف که یکی دیگر از طرفداران او بود و به اوا گاردنر کمک کرد تا به یک ستاره مشهور تبدیل شود تا سال 1950 رابطه برقرار کرد.هاوارد هیوز، اوا گادنر را با جواهرات و لباس های لوکس سورپرایز میکرد. اما هوارد هیوز از لحاظ پاتولوژیک حسود بود و برای اوا گاردنر بیشتر یک بادیگارد بود، و دائما او را زیر نظر داشت اوا گارنر خواب فرار از این قفس طلایی را می دید.

 

103422265-91f58073-8fbf-43da-a535-9fba79fdf5de.jpg

آوا گاردنر و هامفری بوگارت  در فیلم کنتس پابرهنه یکی از فیلم‌های اوا گاردنر

 

اوا گاردنر

آرتی شاو و اوا گاردنر

 

در سال 1945، موسیقیدان  معروف جاز  Arti Shaw آرتی شاو را ملاقات کرد.زیبایی آواگاردنر ،  آرتی شاو را متقاعد کرد که با او ازدواج کند اما این بار هم، خوشبختی کوتاه بود1945-1946 - آرتی شاو  از دست اوا گاردنر عصبانی بود که چگونه ممکن است همسر او در تمام عمر به جز کتاب مقدس و بر باد رفته کتاب دیگری نخوانده است. گاردنر د راین باره گفت : " او بدن من را می پرستید اما فکر من را نفرین میکرد. برای زندگی با آرتی اشتیاقی نداشت و آنرا مثل رفتن به کالج تشبیه می کرد

 

اوا گاردنر و   فرانک سیناترا 

 

 ملاقات با فرانک سیناترا، محبوب ترین خواننده آمریکایی و مورد علاقه زنان، برای  آوا فرصتی برای شروع زندگی جدید بود. فرانک سیناترا  همسرش را طلاق داد و در سال 1951 با گاردنر عروسی کرد.جای تعجب نیست که او را "اغواگری در هالیوود" نامیده اند.

ارتباط آنها طوفانی به پا کردو دائما با رسوایی و مصالحه همراه بود به صورتی که کار فرانک را تحت تاثیر قرار داد، فرانک از طرف روزنامه‌نگارهای معروف آن زمان هدا هاپر و لولا پارسونزو همچنین از طرف کلیسای کاتولیک و هوادارانش مورد انتقاد قرار می گرفت.این انتقادها کار فرانک را تحت تأثیر قرار داد اما به لطف گاردنر، او محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورد. فرانک سیناترا از طریق شهرت گاردنر در فیلم "از اینجا تا ابدیت" بازی کرد و جایزه  اسکار برای این نقش به او تعلق گرفت. اوا گاردنر در طول مدت ازدواج با فرانک 2 بار حامله شد که هر دو بار به سقط منجر شد.ازدواج آنها بعد از 2 سال در سال 1957 به پایان  رسید و او به اسپانیا نقل مکان کرد.

 

 

بعد از آن که این بازیگر موفق با ارنست همینگوی وارد رابطه عاشقانه شد و به خاطر علاقه همینگوی به گاو بازی او هم از دوستداران مسابقه گاو بازی شد. در این دوران او به شدت می نوشید و با سرعت با مرسدس خود در جاده های شبانه می راند. آوا گاردنر دو بار تصادف داشت، اما زنده ماند. یک روز او یکی از عاشقان خود را متقاعد کرد تا بتواند درمسابقه گاوبازی شرکت کند. گاو مسابقه شکمش را پاره کرد. پس از جراحی پلاستیک، زخم تقریبا قابل دیدن نبود، بعد از این بازیگری را کنار گذاشت و دیگر در  انظار عمومی ظاهر نشد و برای مدت طولانی  در آپارتمان در مادرید خود را زندانی کرد.

 

اوا گاردنر

پیری آوا گاردنر

 

پیری اوا گاردنر : در سال های آخر عمر ،بیشتر از تنهایی که خود داوطلبانه آن را انتخاب کرده بود، می ترسید، میل بازی در  فیلم برای اوا گاردنر به تدریج کاهش یافت و به دلیل بیش از حد نوشیدن و افسردگی دائمی، اغلب نقش جدی به او پیشنهاد نشد. آوا گاردنر به انگلستان نقل مکان کرد و به جز فرانک سیناترا، با کسی ارتباط نداشت. نوشیدن بیش از اندازه و افسردگی باعث بروز مشکلات جدی برای سلامت او شد و بعد از یک حمله قلبی سیناترا هزاران دلار برای درمانش صرف کرد، اما پزشکان نتیجه ای نگرفتند و در سال 1990 یکی از درخشانترین ستارگان هالیوود در سن 67 سالگی از دنیا رفت. آخرین کلمات بازیگر 67 ساله عبارت بودند از: " من خیلی خسته ام ... ".

 

کاربر گرامی

درصورتی که به بازیگران عصر طلایی هالیوود علاقه مند هستید این مقاله را در باره الیزابت تیلور: آنچه بینندگان از اسرار او نمی دانند و  مقاله جواهرات واقعا سلطنتی الیزابت تیلور ملکه هالیوود  و عکس پیری الیزابت تیلور را ببینید.

 

فیلم های اوا گاردنر

دیدار دوباره در فرانسه (۱۹۴۲)
آدم‌کش‌ها (۱۹۴۶)
سنگاپور (۱۹۴۷)
دوره‌گردها (۱۹۴۷)
در گذشته ممنوع من (۱۹۵۱)
برف‌های کلیمانجارو (۱۹۵۲) گریگوری پک و  اوا گاردنر

واگن دسته موزیک (۱۹۵۳)
موگامبو (۱۹۵۳)
کنتس پابرهنه (۱۹۵۴) آوا گاردنر و هامفری بوگارت
خورشید همچنان می‌درخشد (۱۹۵۷)
در ساحل (۱۹۵۹)
۵۵ روز در پکن (۱۹۶۳)
شب ایگوانا (۱۹۶۴)
هفت روز در ماه مه (۱۹۶۴)
کتاب مقدس (۱۹۶۶)
مایرلینگ (۱۹۶۸)
زمین‌لرزه (۱۹۷۴)
پرنده آبی (۱۹۷۶)
گذرگاه کاساندرا (۱۹۷۶)
سنتینل (۱۹۷۷)

نظرات

۱۴۰۰/۵/۲۱جوایز اوا گاردنر نامزدی اسکار (1953): بهترین بازیگر زن ("موگامبو") نامزدی بفتا: 1956 - بهترین بازیگر زن خارجی ("ایستگاه بهوانی") 1959 - بهترین بازیگر زن خارجی ("در ساحل") 1964 - بهترین بازیگر زن خارجی ("شب ایگوانا") ") نامزدی گلدن گلوب (1964): بهترین بازیگر زن درام (" شب ایگوانا ")

در ادامه بخوانید...

چگونه پیرترین زوج هالیوود توانستند 65 سال با هم زندگی کنند

در
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
 
آنها دیگر لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنند. نماینده "دوران طلایی" هالیوود ، کرک داگلاس و همسرش "آن بایدنس" در اواسط قرن گذشته با هم ملاقات کردند ، با هم با ناملایمات جدی درگیر شدند با از دست دادن یکی از پسرانشان جان سالم به در بردند و همچنان عاشق و خوشحال باقی ماندند. راز خوشبختی همه جانبه و طولانی مدت، بازیگر مشهور سینمای جهان، کرک داگلاس و همسرش چه بود و چیست؟

عشق در پاریس

کرک داگلاس
کرک داگلاس.  / عکس
 
هنگامی که کرک داگلاس به یکی از محبوب ترین بازیگران آمریکایی تبدیل شد ، زندگی وی پر از وقایع ، جلسات و پیشنهادات جدید شد. در دهه 50 نه تنها آمریکا بلکه اروپا نیز تسلیم وی شد. در سال 1953 ، به صورت اتفاقی، کرک داگلاس در رمانتیک ترین شهر جهان، پاریس مشغول به کار شد. او به یک دستیار احتیاج داشت و بسیاری از آشنایان بارها و بارها آن بایدنس را پیشنهاد کردند و همه اعتقاد داشتند که اوست که می تواند به داگلاس کمک کند.
کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
هنگامی که سرانجام دختر به پاریس بازگشت ، آنها با یکدیگر آشنا شدند. و این بازیگر مشهور بدون شک در پاسخ مثبت ، آن بایدنس را به یکی از گران ترین و محبوب ترین رستوران های پایتخت فرانسه دعوت کرد. اما او به کرک جواب رد داد ، سر را به علامت منفی تکان داد و گفت که به خانه می رود تا برای خودش تخم مرغ درست کند.
کرک داگلاس
کرک داگلاس.  / عکس
 
داگلاس حیرت زده بود: او ، بازیگر مشهور ، موضوع رؤیاهای بسیاری از زنان ، اما این دختر او را نمی دید.کرک داگلاس چندین بار تلاش کرد تا آن بایدنس را جذب کند ، اما او به سخنرانی های سرسخت وی واکنش نشان نداد. آن بایدنس مرز ها را مشخص کرد: آنها منحصراً برای کار ارتباط برقرار می کنند. اما کار فقط به آنها کمک کرده که نزدیکتر شوند.
 
او مطلقاً نمی خواست با یک سلبریتی بی پروا بچرخد و بدین ترتیب قلب خود را به طور کامل و غیرقابل برگشت از دست بدهد. کرک داگلاس آموخت که در مورد خود صحبت نکند بلکه حرف های آن بایدنس را بشنود که اینقدر بدون ابهام و پرده پوشی تمام تلاش های  او را برای نزدیک شدن به خودش رد می کرد. و ناگهان فهمید که این دختر پس از طلاق از همسر اول خود، دیانا دیل، مانند هیچ یک از کسانی که با آنها رابطه بدون تعهد داشته، نیست.
کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
با گذشت زمان ، دوستی کاملاً محرمانه بین کرک و آن بایدنس ایجاد شد. آن بایدنس به کرک داگلاس درباره گذشته خود ، درباره زندگی در پاریس زمانی که توسط آلمانی ها اشغال شده بود ، در مورد خاطرات دردناک ، در مورد آرزوی موفقیت گفت. معلوم شد که او چهار زبان را می داند ، از نظر هنری کاملاً آگاه است و از یک طنز شگفت انگیز برخوردار است. داگلاس واقعاً عاشق شد.
 
و تنها هنگامی آن بایدنس به کرک داگلاس توجه کرد که پس از کنسرت گالا که در یک سیرک برگزار می شد ، او به تمیز کردن قفس فیل از فضولات حیوان کمک می کرد. کرک داگلاس مشهور در لباس شب و با بیل در دست خنده دار به نظر می رسید. اما توجه به توانایی بازیگر در اقدامات غیر منتظره، آن بایدنس را جلب کرد. این کیفیت کار کرک بود که زن را جذب کرد.
 

عاشقانه عجیب

کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
زمانی که عاشق به شکلی کامل پیش می رفت ،حال کرک داگلاس عجله ای برای ادامه رابطه نداشت. علاوه بر این ، او به یک بازیگر ایتالیایی به نام پیر آنجلی مشغول بود . کرک داگلاس آنقدر بی رحمانه رفتار کرد که از آن بایدنس خواست تا به او کمک کند تا حلقه نامزدی را برای پیر آنجلی انتخاب کند. او با صداقت از این درخواست پیروی کرد و حتی به او نشان نداد که آن لحظات در فروشگاه جواهرات چقدر دردناک بودند.
 
با این حال ، کرک داگلاس هرگز عشق ها و سرگرمی های خود را از او مخفی نکرد. آن بایدنس بخاطر درد و رنج بسیار ظریفش از او انتقام گرفت و در روز تولد داگلاس در یك آپارتمان در پاریس او را غافلگیر کرد. آن بایدنس تمام زنانی را که با کرک داگلاس عاشقانه هایی داشتند دعوت کرد. آنها در بدو ورود داگلاس در یک خط بلند صف آرایی کردند و داگلاس ، که به سختی به این خط نگاه می کرد ، فقط در گوش آن بایدنس لبخند زد و زمزمه کرد: "ای حرامزاده!"
 
یک سال پس از شروع رابطه آنها ، آن بایدنس به کرک گفت که تمام این مدت به او اجازه داده از نظر عاطفی به او فشار آورد. اما اگر او همچنان به این کار ادامه دهد ، او برای اجتناب از درد مجبور می شود او را ترک کند. و چند روز بعد ، او آن بایدنس را دید که به طور جدی وسایلش را جمع می کند. داگلاس فهمید که اگر آن بایدنس را از دست بدهد ، نابود می شودو آن بایدنس به او شانس دوم نمی دهد پس از آن خواست كه با او ازدواج كند. فقط چند روز بعد ، کرک داگلاس و آن بایدنس ازدواج خود را در لاس وگاس ثبت کردند.
 
با این حال ، مدتی به دلیل مشکلات ویزای آن بایدنس ، این زوج مجبور شدن برای مدتی جدا از هم زندگی کنند.
کرک داگلاس و آن بایدنس با پسرانشان
کرک داگلاس و آن بایدنس با پسرانشان.  / عکس
 
پس از تولد فرزند اولشان ، پیتر ، كرک داگلاس به آن نوشت: "همیشه به یاد داشته باش عزیزم ، من به تو احتیاج دارم ... برای تو ، امیدوارم کارهای شگفت انگیز در زندگی انجام دهم. "
 
بیش از 65 سال ، آنها در کنار هم زندگی کرده اند. آن بایدنس به زن اصلی زندگی بازیگر افسانه ای ، دستیار اول وی و رئیس کمپانی فیلم او تبدیل شد که توسط داگلاس ساخته شده است.
 
آنها توانستند سرطان آن بایدنس را شکست دهند ، و پس از آن کرک دوباره آن را از خودکشی بخاطر افسردگی پس از سکته مغزی نجات داد. در سال 2004 ، آنها جوانترین فرزند خود اریک را که در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت ، از دست دادند.
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
 
آنها همچنین نامه های خود را در تمام زندگی خود حفظ کرده ، که بعداً پایه و اساس کتاب مشترکشان "کرک و آن" قرار گرفت. در سال 2004 ، آنها دوباره تجدید خاطره کردند و عروسی مجللی را راه انداختند ، که مهمانان زیادی را دعوت کردند و کمپانی فیلم به مایکل داگلاس و همسرش کاترین زتا جونز واگذار شد.
 
عشق آنها از بین نرفت و حتی در طول سالها محو نشد. هنوز آنها با همان عشق و لطافت به یکدیگر نگاه می کنند و کرک داگلاس اعتراف می کند: "... تحسین و نیاز بی امان من به این زن شگفت انگیز هنوز مرا متحیر می کند." و آن با همسرش موافق است: "این داستان عشق بی پایان است". کرک 102 سال سن دارد  و آن 100 سال،  چین و چروک های عمیق صورت آنها یک قرن قدمت دارد.
مقاله را دوست داشتید؟ با گذاشتن نظراز ما پشتیبانی کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

آیا نیمه گمشده کیانو ریوز پیدا شده است

در
کیانو ریوز

کیانوریوز کیست

و بیماری کیانو ریوز

کیانو ریوز بازیگر با استعداد و موفق هالیوود است. او آثار سینمایی زیادی دارد که امتیاز زیادی از منتقدین و عشق مخاطبان به دست آورده است. بسیاری از آنها ، مانند فیلم "ماتریکس" امتیاز بالایی بین مخاطبان سینمای جهان کسب کرده اند. با وجود موفقیت شغلی ، کیانو ریوز در زندگی شخصی خود خوشحال نبود. علاوه بر این ، او یکی از مرموزترین بازیگران در محافظت از زندگی شخصی خود بین ستاره های هالیوود است. و هیچ چیز به اندازه زندگی شخصی این هنرمند باعث ایجاد علاقه عمومی نمی شود ، به ویژه اگر سعی کند جزئیات آن را از چشمان کنجکاو مخفی کند.

زندگی کیانو ریوز

کیانو ریوز سالها زندگی بسیار خصوصی و متوسطی را پشت سر گذاشت. او مانند اکثر ستاره های هالیوود به نظر نمی رسد ، شیوه زندگی بسیار باز و حتی پر از شکست و طلاق را پیش نمی برد. کیانو ریوز با وجود شهرت جهانی و عشق میلیون ها نفر، معتدل و مهربان به حساب می آید و این درست است.

بیماری کیانو ریوز

یکی از علاقه های جدی بازیگر کیانو ریوز با وجود ابتلا به بیماری خوانش پریشی(دیسلکسیا) مطالعه است و  خواندن کتاب را  هرگز کنار نمی گذارد.
 
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت
کیانو ریوز و    الکساندرا گرانت    دوست دختر کیانو ریوز  
 
روابط با جنیفر سیم ، بازیگر فیلم ، به سرعت در حال پیشرفت بود ، هر دو بسیار خوشحال به نظر می رسیدند و به نظر می رسید این جوانان به سادگی برای یکدیگر ساخته شده اند.
 
dzh-sajm-1200x8000.jpg
کیانو ریوز و   جنیفر سیم بازیگر  
 
کیانو ریوز و   جنیفر سیم بازیگر  به طور جدی برای تولد فرزند خود آماده می شدند ، هنگامی که ، یک ماه قبل از تولد ، فاجعه ای رخ داد و کودک مرده به دنیا آمد. روابط کیانو و  جنیفر سیم  بهم خورد و نتوانستند از این بدبختی جان سالم به در ببرند. زن و شوهر بعد از چند هفته طلاق گرفتند. و فقط دو سال بعد ، جنیفر  در یک سانحه رانندگی درگذشت. قلب کیانو شکسته بود. اما او بی سر و صدا به کار ادامه داد.
 
در تمام عکس های گرفته شده توسط paparazzi ، ریوز به عنوان تنها و غمگین به تصویر کشیده شده است. البته ، هنگامی که او با زنی ظاهر می شد ، همه بلافاصله یک عاشقانه را به آنها نسبت می دادند. 
 

الکساندرا گرنت کیست

الکساندرا گرانت

 

پس  الكساندرا گرانت   کیست؟ زنی که قلب Keanu غیرقابل نفوذ را دزدیده است؟ 
الکساندرا گرنت   یک هنرمند با استعداد از لس آنجلس است. هنگامی که در سال 2009 ریوز به دنبال تصویرگر برای کتاب خود "Ode to Happiness" بود ، آشنایان او را به  الکساندرا گرانت   توصیه کردند. این کتاب مجموعه اشعار بود.
 
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت احساسات دلپذیر خود را از یکدیگر پنهان نمی کنند.
 
از آن زمان ،  الكساندرا گرانت   و كیانو با هم در چندین پروژه هنری مشغول به كار بودند. در سال 2016 ، آنها با هم روی یک کتاب دیگر Reeves ، Shadows کار کردند. در سال 2017 ، بازیگر و هنرمند فیلم به همراه طراح معروف ، جسیکا فلیشمان ، انتشارات خود ایجاد کردند.
 
الکساندرا گرانت
 
همکاری و انجام کار به این ترتیب Keanu و Alexandra آنقدر به هم نزدیک شدند که بسیار دوست نزدیک شدند. بعضی اوقات آنها در ملاء عام ظاهر می شدند و دست در دست داشتند. اخیراً ، مورد توجه قرار گرفته است که رابطه آنها به سطح جدیدی منتقل شده است. طبق شایعات ، از نزدیکی این زوج ، کیانو ریوز پیشنهادی به   الکساندرا گرانت  داد و او موافقت کرد.
 
الکساندرا گرانت
 
در اینترنت ، اغلب می توانید چیزهای ناخوشایند زیادی پیدا کنید. افراد مشهور ، گاهی اوقات به سادگی با قلدری تهدید می شوند. شگفت انگیز است که چگونه شخصیت های ستاره و هنرمند هالیوود ، با روابط بلند و کوتاه خود ، از کاربران شبکه الهام می گیرند. تقلید از زوجی که آنها ایجاد کردند ، تا حد ممکن زیبا و رمانتیک به نظر می رسد. کاربران شبکه های اجتماعی، آنها را با شخصیت های فیلم انیمیشن ژاپنی 2004 "قلعه در حال حرکت" مقایسه شدند.
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت

الکساندرا گرانت 

دوست دختر کیانو ریوز  و بازیگر  با هم مثل شخصیت های کارتون The Walking Castle با هم زیبا به نظر می رسند. 
 
کیانو ریوز و الکساندرا گرانت
الکساندرا گرنت    و کیانو بسیار شبیه سوفی و ​​هاول هستند.
طرفداران این بازیگر از این زوج حمایت می کنند و برای آنها آرزوی سعادت می کنند.
 

الکساندرا گرانت ، معشوقه کیانو ریوز ، از تعقیب وسواس گونه طرفداران رنج می برد

شخصیت های اصلی این فیلم فوق العاده: جادوگر هاول و دختر ساده ای به نام سوفی ، بسیار شبیه این زن و شوهر ستاره بودند. طرفداران ریو در اظهار نظر در مورد عکس ها آرزوی سعادت می کنند. خود کیانو در مصاحبه های بی شماری با نشریات مختلف بارها گفت که مدتها در تنهایی بوده است که "به تنهایی خود عادت کرده است". وی در یکی از مصاحبه ها حتی گفت: "به نظرم می رسد که نیمه من به سادگی وجود ندارد."حال شاید این نیمه پیدا شده باشد.
 

پس از اینکه کیانو ریوز 55 ساله و الکساندرا گرانت معشوق 46 ساله اش برای اولین بار در نوامبر سال گذشته به عنوان یک زن و شوهر ظاهر شدند ، این هنرمند آمریکایی نه تنها طرفداران سرسختی دارد ، بلکه از طرفداران وفادار دوست پسر ستاره خود نیز انتقاداتی دارد. به تازگی ،  الکساندرا گرانت  مجبور شد به دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس برود تا حکم بازداشت موقت علیه یک زن 67 ساله به نام کاترین ، که چندین ماه است او را تعقیب می کند ، بگیرد.

اکنون طرفدار وسواسی ریوز (کاترین) ممنوع است که به الکساندرا ، خانه و محل کار او  از 100 متر نزدیکتر  شود. دادگاه همچنین اجازه نداد که  گرانت تصاویر او  را (کاترین) در شبکه های اجتماعی منتشر کند.

 

الکساندرا گرانت

الکساندرا گرانت و کیانو ریوز

الکساندرا در دادخواست خود تصریح کرد که این زن بلافاصله پس از آنکه او و کیانو علناً عاشقانه خود را اعلام کردند ، به آزار و اذیت او پرداخت . گرانت ادعا می کند که یک بار یکی از طرفداران بازیگر به قلمرو خانه اش حمله کرد و از ماشین شخصی اش عکس گرفت و سپس در اینترنت قرار گرفت. علاوه بر این ، کاترین الکساندرا را در رویدادهای مختلف و فعالیت های او را در زمینه های مختلف دنبال می کرد. این اطلاعات سپس توسط یک هوادار وسواسی ریوز در گروه های نفرت در اینترنت به اشتراک گذاشته شد. این اقدامات طرفدار باعث ایجاد استرس زیادی در الکساندرا شد و او می ترسد که این اضطراب فقط ادامه یابد و تشدید شود.

 

به یاد بیاورید که کیانو ریوز و الکساندرا گرانت سالهاست که یکدیگر را می شناسند. برای مدت طولانی ، عاشقان رابطه خود را تبلیغ نمی کردند ، اما در نوامبر سال گذشته آنها با هم منتشر شدند. عاشقان عملاً از هم جدا نمی شوند: به عنوان مثال ، اکنون آنها در برلین هستند ، جایی که کیانو در فیلمبرداری فیلم " ماتریکس 4 " شرکت می کند.

 

الکساندرا گرنت کیست

Alexander Grant 3.jpg

 

اولین چیزی که الکساندرا گرانت از طریق تلفن از لس آنجلس به من می گوید این است که صبح است و او هنوز زیر پتو است. اما گول نخورید:  در واقع ، این هنرمند آمریکایی ، که به خاطر ترکیب خلاقانه تصاویر و متن معروف است ، گردبادی از انرژی است. بعداً امروز او برای آماده سازی نمایشگاه به موزه هنر اورنج کانتی در سانتا آنا می رود و فردا در اسکار د لا رنتا جلسه ای برای پروژه آینده دارد. سپس ، در ماه آوریل ، نمایش دیگری در Marfa Invitational در تگزاس وجود دارد ، به علاوه اجرای روزانه کتابهای هنرمندان X-انتشاراتی که او با بازیگر کیانو ریوز اداره می کند.

آه بله. کیانو اگر نام گرانت را از قبل می دانید ، احتمالاً به این دلیل است که در ابتدای نوامبر سال گذشته ، جهان سرانجام تردید نکرد که او و الکساندرا یک زوج هستند-هنگامی که آنها روی فرش قرمز دست به دست می رفتند.

 

665x495_0xac120003_4239183421562655096.jpg

"Sad Keanu"


بسته به اینکه کدام روزنامه خبری را می خوانید ، واکنش به ظاهر عمومی گرانت و ریوز در جایی بین تنگی نفس و تمسخر قرار دارد. این زن چه کسی بود که در 48 سالگی به اندازه کیانو سن داشت؟ (او 57 ساله است.) اما آیا می توانیم به خود اجازه دهیم یک لحظه نگرانی داشته باشیم؟ به هر حال ، ریوز دائماً مجرد به نظر می رسید ، الهام گرفته از "Sad Keanu" و نام مستعار "دوست پسر اینترنت" را به دست آورد. اگر فکر می کنید برای از بین بردن این تصویر فردی غیر معمول است ، حق با شماست.

 

 

Alexander Grant Press.jpg

 

گرانت می گوید: "من یک زن 6 فوت 1 اینچی(184.5سانتیمتر)  با موهای سفید هستم." "می دانید ، ایده سازگاری ... اگر می خواستم شبیه کیم کارداشیان باشم (1.57 سانتیمتر) ، مجبور می شدم جراحی کنم که حدود یک فوت از پاهایم برداشته شود!"

این زوج سالها به عنوان بخشی از همان مجموعه هنری در LA ، جایی که گرانت به مدت دو دهه در آن زندگی می کرد ، نزدیک بودند. او مدتهاست شهرت خود را ثابت کرده بود - یک همکار پرکار ، او همچنین با فمینیست مشهور هلن سیکسوس و پیشگام ادبیات دیجیتال مایکل جویس کار کرد.

گرانت ، دختر دو استاد ، در اوهایو متولد شد و در کودکی در این شهر زندگی می کرد: مکزیکو سیتی ، پاریس ، واشنگتن. در 11 سالگی ، او به والدین خود گفت که می خواهد به مدرسه شبانه روزی در سنت لوئیس برود. "من بسیار نترس بودم - من کودکی بودم که ذهن خود را می شناخت." هنرمند شدن اجتناب ناپذیر به نظر می رسید ، اگرچه او هرگز علاقه ای به ماندن در یک خط نداشت. "من فکر می کنم" هنرمند "بهترین توصیفی را که من انجام می دهم ، اما در واقع این نام نوعی کنجکاوی است."

 

Alexander Grant 4.jpg

Alexander Grant 41.jpg

گرنت در مارفا سه اثر بزرگ-ترکیبی از حرکات پر زرق و برق و رنگارنگ با کلمات انتخاب شده-که از افسانه آنتیگون الهام گرفته است ، به نمایش می گذارد. او به طور خاص به احساسات معروف قهرمان یونانی علاقه مند است: "من برای عشق به دنیا آمده ام نه نفرت." گرانت ابتدا این تصاویر را در سال 2014 تصور کرد ، اما اعتراف می کند که با عجیب شدن جهان وزن آنها افزایش یافته است. او پیشنهاد می کند که گرتا تونبرگ می تواند یک آنتیگون مدرن باشد. "این یک سفر مطلق برای من بود ، دیدن تابلوها با تغییر شرایط سیاسی ، زندگی جدیدی به خود گرفت."

در سال 2011 ، او و ریوز اولین کتاب خود را به نام قصیده خوشبختی ، راهنمای بازیگوشانه ای برای رهایی از افسردگی منتشر کردند که متن شاعرانه او را با نقاشی هایش کنار هم قرار می دهد. این نشان می داد که حتی در آن زمان ، این دو با هم رابطه داشتند. گرانت تأیید می کند: "این کتاب به عنوان یک هدیه خصوصی توسط من برای کیانو به عنوان یک شگفتی ساخته شد." "وقتی همه دوستانمان در اتاق نشسته بودند ، وقتی من آن را به او دادم ، خندیدند - آنها گفتند ،" لطفاً آن را منتشر کنید! " بنابراین ما به این ترتیب وارد نشر شدیم. "

 

گرانت دارای یک حلقه اجتماعی تنگ در لس آنجلس است - او هفت بار ساقدوش عروس بوده و حتی در عروسی یکی از دوستانش نیز قضاوت کرده است. آیا او به ازدواج علاقه دارد؟ او می خندد: " خیلی دوست دارم به شما بگویم." "عشق در هر سطح برای هویت من بسیار مهم است.من اعتقاد ندارم که راه انزوا و تنهایی درست است. یک دوره انزوا وجود دارد که من به عنوان یک نقاش انجام می دهم ، اما من عمیقا به تجربه رابطه با یکدیگر اهمیت می دهم. "

Alexander Grant 21.jpg

Alexander Grant 2.jpg

 

در مورد گرانت چیزی کاملاً واضح است. مو های او در اواسط بیست سالگی شروع به خاکستری شدن کرد و در اواسط سی سالگی کاملاً سفید شد. او می گوید که خاکستری نگه داشتن آن تا حدودی سیاسی است ، اما نه به شدت. "من در انتخاب بسیار معتقد هستم - هرکسی می خواهد انجام دهد تا اعتماد به نفس پیدا کند. همه ما باید گزینه های بیشتری در مورد زیبایی چیست داشته باشیم. ما میلیاردها نفر هستیم. ”

گرانت خود را ساکن لس آنجلس می داند و با خوشحالی به سنت های محلی دست یافته است: او هر روز مدیتیشن می کند و آن را کاملاً توصیه می کند . او همچنین پشت سر هم در کالج های برجسته کالیفرنیا تدریس کرده است. او می گوید اصلی ترین کاری که او به دنبال انجام آن است ، ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزانش است. او توضیح می دهد: "اگر من به یک مورد امیدوارم ، برای هر کسی که با من تماس می گیرد ، این است که من نمایندگی دارم." "من فقط می توانم بگویم:" من به خودم اجازه داده ام - آیا به این فکر کرده اید که به خودتان اجازه دهید؟ "

نظرات

۱۴۰۰/۷/۲۰الکساندرا را درک می کنم. طرفداران وسواسی ترسناک هستند ، هرگز نمی دانید ​​به آنها چه توصیه ای کنید.

۱۴۰۰/۷/۲۰قتل جان لنون توسط چپمن ، اثبات این وسواس ترسناک طرفداران است.

۱۴۰۰/۱۲/۶خیلی ها این بازیگر، کیانو ریوز را دوست دارند. سابقه او با نقش های ایفا شده چشمگیر است، اما حقایق زندگی او احساسات بسیار بیشتری را برمی انگیزد. او بسیار متواضعانه زندگی می کند ، هرگز متکبرانه رفتار نمی کند ، تقریباً پول برای او مهم نیست ، زیرا سخاوتمندانه آنها را به خیریه تقسیم می کند. ویدیوهای کوچک زیادی در شبکه پخش می شود که در آن او جای خود را به یک زن می دهد یا در کنار افرادی که محل سکونت ثابتی ندارند، چمباتمه زده یا فقط روی زمین غذا می خورند. اما در عین حال، همه می‌دانند: کیانو ریوز با همه سادگی ظاهری‌اش می‌داند چگونه اسرار خود را برای کسی فاش نکند. و او آن را بیشتر دوست دارد. خیلی کم حرف می زند و زیاد انجام می دهد. احتمالاً به سختی می توان کودکی او را ساده نامید، اما او هرگز شکایت نکرد. او همیشه از مادرش حمایت می کرد و نسبت به او و خواهرش کیم بسیار حساس بود.

۱۴۰۰/۱۲/۶کیانو ریوز در زمانی که دخترش در سال 1999 مرده به دنیا آمد شکایت نکرد اما زنی که دوستش داشت نتوانست با آن کنار بیاید. کیانو ریوز مانند بسیاری از مردم بسیار ترسیده بود، اما توانست احساسات خود را مهار کند و یاد گرفت که ترس ها را مدیریت کند. در عین حال کیانو ریوز می گوید حتی وقتی انسان می ترسد باید عمل کند، جلو برود، مخصوصاً اگر در روحش درد و ناامیدی باشد. نکته اصلی این است که تسلیم نشوید.

۱۴۰۰/۱۲/۶کیانو ریوز در یکی از مصاحبه های خود اعتراف کرد که فیلمبرداری «ماتریکس: رستاخیز» او را مجبور کرد تا با حقیقت روبرو شود و شاید مخاطب همان چیزی را که خودش احساس می کند احساس کند. قهرمان او نئو این فرصت را به او داد تا به آینده نگاه کند و ببیند: هر فرد، از جمله خودش، باید کمی بهتر شود. آشنایان کیانو ریوز اطمینان می دهند که بهتر شدن به سادگی غیرممکن است. او یک هدیه منحصر به فرد برای گوش دادن و شنیدن طرف مقابل خود دارد، کیانو ریوز در واقع به نظرات دیگران، تجربه آنها، توانایی آنها در بیان افکار خود علاقه مند است. و آماده است از همه کسانی که باید با آنها ارتباط برقرار کند مراقبت کند.

۱۴۰۰/۱۲/۶ کیانو ریوز واقعاً مردم را دوست دارد. او تلاش می کند همه را درک کند. کیانو ریوز معتقد است که توانایی شریک شدن در غم و اندوه شخص دیگری می تواند به فردی در شرایط سخت کمک کند و هر گفتگو می تواند برای هر دو طرف بسیار مهم باشد. و کیانو ریوز هرگز از کمک به کسانی که برای این کار نزد او می آیند امتناع نمی کند.

۱۴۰۰/۱۲/۶کیانو ریوز مطمئن است که بسیاری به سادگی توانایی های خود را نمی دانند، بنابراین همیشه باید دست به کار شوید و شک و تردید را با اعمال جایگزین کنید. ممکن است مجبور شوید با افرادی ارتباط برقرار کنید که حتی دیدگاه شما را ندارند یا کاملاً غریبه هستند. زندگی به کیانو ریوز آموخته است که هرگز در کارها عجله نکند و قدر هر ملاقات و هر لحظه را بداند. و بسیار مراقب خواسته های خود باشید، زیرا آنها تمایل به تحقق دارند. هم خوب و هم نه چندان خوب. کیانو ریوز به یکی از مشهورترین افراد جهان تبدیل شده است، اما مانند برخی از همکارانش ترجیح می دهد بسیار متواضعانه زندگی کند. برای بازیگر، پول اصلاً بالاترین ارزش نیست و ترجیح می دهد نه به ثروت، بلکه به نقش هایش افتخار کند.

در ادامه بخوانید...

چرا نیکول کیدمن در لیست سیاه هالیوود قرار داشت

در
نیکول کیدمن به اوج شهرت رسید و توانست جوایز زیادی از جمله دو اسکار و دو گلدن گلوب کسب کند. نیکول کیدمن سه بار به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن دنیا تبدیل شد و دو بار نیز در فهرست افراد با نفوذ واقع شد. اما در برخی مقاطع ، نیکول کیدمن از روی پرده ها ناپدید شد و در رسانه های غربی اخباری مبنی بر حضور وی در لیست موسوم به "لیست سیاه" هالیوود منتشر شد و چندین شرکت قرارداد او را قطع کردند.
 
نیکول کیدمن
بازیگر نیکول کیدمن  / عکس
بازیگر آینده هالیوود در هونولولو بدنیا آمد که والدینش به موقع از ویزای دانشجویی از استرالیا به آمریکا آمدند. والدین ، ​​ژانل آن و آنتونی کیدمن ، حتی نام هاوایی تازه متولد شده را هوکولانی یا ستاره آسمانی خواندند.
 
نیکول جوان در سیدنی بزرگ شد ، در مدرسه دولتی Lane Cove و سپس در مدرسه دخترانه تحصیل کرد. در سه سالگی ، او شروع به تمرین باله کرد ، و در همان زمان در مدرسه شروع به نشان دادن استعداد بازیگری خود کرد.
نیکول کیدمن
نیکول کیدمن  / عکس
این بازیگر در کودکی بسیار خجالتی بود ، پس از تحصیل در چندین مدرسه تئاتر و در سن 15 سالگی ، برای اولین بار و به طور هم زمان در دو فیلم بازی کرد: "راهزنان دوچرخه" و "کریسمس در بوش". پس از 7 سال ، او شروع به بازیگری در هالیوود کرد. خیلی زود پیدا کردن شخصی که این بازیگر زن را نمی شناسد دشوار بود.
نیکول کیدمن
نیکول کیدمن  / عکس
او به عنوان یک بازیگر خوب شهرت داشت ، اما به سختی کسی او را نابغه می نامید. علاوه بر این ، او خیلی صحیح و مثبت بود. در طول کل حرفه بازیگری نیکول کیدمن ، با هیچ رسوایی در ارتباط نبود. ازدواج او با تام کروز بی نظیر به نظر می رسید ، و حتی طلاق در مقابل پس زمینه رسوایی های طلاق از افراد مشهور ،اینگونه نبود. هیچ یک از همسران سعی نکردند همدیگر را در چشم جامعه تحقیر کنند ، هرچند که خود نیکول کاملاً آماده طلاق نبود.
 
بعداً در زندگی او یک سری عاشقانه ها به وجود آمد ، اما تمام شایعات در مورد زندگی شخصی نیکول کیدمن درست پس از ازدواج با کیث اربن متوقف شد.
 
به نظر می رسد برای ایجاد تصویری برای رسوایی که با نام او در ارتباط باشد، به اندازه کافی نبود. اما در سال 2017 ، بازیگر زن ناگهان قهرمان خبر ها شد.
 

فتنه سیاسی یا حدس و گمان روزنامه نگاران

نیکول کیدمن
نیکول کیدمن و دونالد ترامپ. / عکس
 
پس از پیروزی در انتخابات دونالد ترامپ ، ایالات متحده آمریکا به دو اردوگاه تقسیم شد. در یکی از مصاحبه های خود برای نیروی هوایی ، نیکول کیدمن نگرش خود را نسبت به این واقعیت ابراز کرد. در حقیقت ، وی از رئیس جمهور تازه منتخب حمایت كرد و خواستار احترام به شخصی بود كه مقام رهبری كشور را به دست گرفت ، احترام به انتخاب مردم اساس دموكراسی است.
 
تنها مشکل این بود که در آن زمان در فضای روشنفکری آمریکا ، حق مخالفت با انتخاب دونالد ترامپ درست تلقی می شد. بازیگران و بازرگانان ، مورخان هنر و سینماگران با انتقاد از بی ادبی و ابتذال وی ، صحبت از جهل و ناهماهنگی سیاستمدار ، ورشکستگی وی را به یاد آوردند و به موهای رئیس جمهور جدید خندیدند.
نیکول کیدمن
نیکول کیدمن
 
کیدمناما گاو پیشانی سفید این ماجرا بود، حالا آنها نیز از او انتقاد می کردند. اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه این بازیگر به دلیل همدردی سیاسی خود ، به اصطلاح در "لیست سیاه هالیوود" افتاد و دو کمپانی فیلم سازی هم اکنون قراردادهای او را فسخ کرده اند. آنها همچنین گفتند که نظر ضمنی وجود دارد که اصلاً به کیدمن نقشی در فیلم ها داده نشود.
 
در حقیقت ، این بازیگر کمتر در پرده ها ظاهر می شد و بسیاری از طرفداران او این شایعات را واقعیت می دانستند. مقالات در بسیاری از نشریات آنلاین و رسانه ها منتشر شده است که نشان می دهد نیکول کیدمن به دلیل قول حمایت از رئیس جمهور ، مورد ننگ واقع شد و بسیاری از همکارانش و حتی استودیوهای کل فیلم ، بی اعتنایی خود را نسبت به کیدمن نشان دادند.
نیکول کیدمن
نیکول کیدمن 
 
پس از چنین اظهاراتی ، او می تواند برای همیشه جایزه اسکار را فراموش کند ، حتی اگر  بازی درخشانی کند. بعداً نیکول کیدمن توضیح داد: او حمایت خود را مستقیم از دموکراسی ابراز کرد و تأکید کرد که به آن اعتقاد دارد.
 
پس از شایعات بی شماری درباره بازیگر مطرح شد ، برخی نشریات تحقیقات روزنامه نگاری خود را انجام دادند. در نتیجه معلوم شد که یک قرارداد منفرد موجود با نیکول کیدمن فسخ نشده است و در سالهای اخیر او نه تنها به بازیگری در فیلم ها ادامه داد ، بلکه به عنوان تهیه کننده اجرایی برخی پروژه ها نیز عمل کرد. این بازیگر همچنین در نمایش "دروغ های بزرگ کوچک" به همراه مریل استریپ بازی کرده است ، اگرچه دومی بارها و بارها اظهار رضایت نسبت به دونالد ترامپ نداشته است.
 
پس از تحقیقات فعال در چندین نشریه آنلاین ، خبرهایی جنجالی مبنی بر درج قرار گرفتن نیکول کیدمن در لیست سیاه هالیوود منتشر شد. درست است ، غالباً پستهایی در كنار آنها ظاهر می شد كه در صورت داده های جدید ، رسانه ها آماده تصحیح اشتباه خود هستند. تا آن زمان ، اخبار قبلی که درباره نیکول کیدمن رونمایی شده ، جعلی تلقی می شود.
نیکول کیدمن
این بازیگر زن در حمایت از ترامپ واقعاً در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت ، اما هیچ صحبتی درباره هیچ لیست سیاه وجود نداشت. علاوه بر پروژه های از قبل تکمیل شده ، چند فیلم و سریال جدید نیز برای سال 2020 برنامه ریزی شده است که در آن نیکول کیدمن بازی خواهد کرد.
 
به نظر می رسد موفقیت خیلی زود به نیکول کیدمن رسید - از 15 سالگی بازیگری را در فیلم ها شروع کرد ، بعد از 20 سالگی در هالیوود ، در 23 سالگی با تام کروز ازدواج کرد. اما در ابتدا او به عنوان یک بازیگر جدی دراماتیک درک نمی شد و ازدواج او بعد از 10 سال از هم پاشید. او بعد از 40 سالگی سرانجام توانست در حوزه حرفه ای به رسمیت شناخته شود و شادی شخصی را در زندگی پیدا کند ...
مقاله را دوست دارید؟ پس با گذاشتن نظر از ما پشتیبانی کنید(:

نظرات

۱۴۰۱/۱/۱۱این بازیگر استرالیایی بسیار خجالتی است - در کودکی لکنت داشت و برای مدت طولانی نتوانست با این مشکل کنار بیاید. اما این ویژگی شخصیت بیشتر نقش های او را تزئین می کند و به تصویر او جذابیت خاصی می بخشد.

۱۴۰۱/۱/۱۱وقتی نیکول کیدمن خیلی جوان بود، مادرش سرطان گرفت و دختر مجبور شد زودتر بزرگ شود و مسئولیت فرزندان کوچکتر و کارهای خانه را بر عهده بگیرد و شروع به کسب درآمد کند. این بلوغ زودرس باعث عدم انطباق در دختر، رد پایه های جامعه و استقلال بیشتر شد.

۱۴۰۱/۱/۱۱نیکول کیدمن می داند چگونه مرزهای خود را به وضوح ایجاد کند، آنچه را که دوست ندارد بگوید، متفاوت از بقیه رفتار کند. او در حرفه خود تصمیمات زیادی را برعکس گرفت. در عین حال، بازیگر زن، طبق داستان های خودش، هنوز از بودن در جمع غریبه ها خجالت می کشد و ممکن است احساس ناامنی کند.

در ادامه بخوانید...

ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد

در
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
ایندیانا جونز برای 5مین بار برمی گردد: انتظار بینندگان از قسمت جدید ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد چیست؟
معرفی فیلم ایندیانا جونز
صحبت از فیلمبرداری قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز و یک مومیایی مصری است! اخیراً هریسون فورد، بازیگر مشهور هالیوود بیانیه ای صادر کرد که طرفداران حماسه باستان شناس بی باک، ایندیا جونز را بسیار خوشحال کرد. پس از یکسره شایعات و گمانه زنی های بی پایان - ایندی قدیمی دوباره در کار است! کار روی این فیلم از دو ماه آینده آغاز می شود. چه اسرار هایی ، اکتشاف ها و ماجراهایی ناخوشایند در انتظار  دکتر جونز در این فیلم جدید هستند؟ و چه کسی کارگردانی را در صورتی که اسپیلبرگ امتناع کند ، فیلم را کارگردانی خواهد کرد؟
 
تاریخ شروع احتمالی فیلمبرداری ، آوریل سال جاری است و تاریخ اکران آن ، تابستان سال 2021 است. پنجمین قسمت، 40 سال پس از نمایش نخستین فیلم اول ایندیانا جونز اکران می شود. در تمام این سالها ، ترکیب خلاق بدون تغییر مانده است: استیون اسپیلبرگ - کارگردان ، جورج لوکاس - فیلمنامه نویس ، هریسون فورد - شخصیت اصلی.
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
هریسون فورد به عنوان کاوشگر بی باک ایندیانا جونز.
 
در هر سری ماجراجوی بی قرار ، ایندیانا جونز ، آرام نمی گیرد ؛ او در جستجوی مداوم ماجراجویی است. محقق هنوز می تواند راهی برای خارج شدن از هر موقعیتی پیدا کند ، حتی ناامید کننده ترین موقعیت ها. قسمت بعدی فیلم نویدبخش ماجراهای جدید ، حتی خطرناک تر و گیج کننده ترین شخصیت پیشکسوت است.
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
کارگردان استیون اسپیلبرگ.
 
قسمت قبلی در سال 2008 منتشر شد. از آن زمان صحبت های سری بعدی متوقف نشده است. موفقیت مالی فیلم های ایندیانا جونز در مجموع نزدیک به دو میلیارد دلار آمریکا و با هزینه 279 میلیون دلار بود.
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
هریسون فورد و شان کانری
 
کارگردان استیون اسپیلبرگ با سری پنجم ایندیانا جونز باز خواهد گشت تا مقبره ها را باز و مارها را آزاد کند.فیلم نامه توسط جاناتان کاسدان نوشته خواهد شد. او فرزند یکی از شرکت کنندگان پروژه قبلی ، لارنس کاسدان است که در سال 1981 روی "مهاجمان صندوق گمشده" کار کرد. نویسندگان دیگری مانند مثلاً دن وگلمن نیز در این فرآیند دخیل هستند.
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
ایندیانا جونز افسانه ای با سازندگان فیلم
 
جورج لوکاس در این تولید شرکت خواهد کرد. اگرچه او این بار نویسنده داستان نخواهد شد. این کار در ابتدا توسط دیوید کپ انجام شد. فیلمنامه نویس بعداً در مصاحبه ای با Collider در سال 2016 گفت: "در توان من نیست".
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
هریسون فورد 77 ساله است ، اما او قصد ندارد دست از بازیگری بردارد.
 
در مورد جورج لوكاس ، اسپیلبرگ چنین گفت: "جورج مسئول داستان است. او این کار را در هر چهار بخش انجام داده. من کاملاً به جورج اعتماد دارم. حتی اگر به تاریخ اعتقادی نداشته باشم ، من هنوز فیلم را همانطور که او قصد داشته است می سازم. من همیشه به عنوان داستان نویس سریال ایندیا جونز به جورج اعتماد خواهم کرد. " بخش دوم با وجود موفقیت تجاری ، از دید برخی از منتقدان ناامید کننده بود. ساختن فیلمی درباره ایندیانا جونز کوهی بزرگ برای صعود است و همه افراد به قله نمی رسند.
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
هریسون فورد وشایا لباف.
 
پسر ایندی را با نام متی شایا لباف بازی می کند. شاید متی به عنوان رهبر جدید سریال در نظر گرفته می شد، اما به نظر می رسد LaBeouf با انتقاد از آخرین قسمت ایندیانا جونز ، پل های پشت سر خود را خراب کرده است.
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
هریسون فورد قبل و اکنون.
شایعات زیادی درمورد اینکه چه کسی در این فیلمبرداری بجز فورد بازی خواهد کرد و دکتر جونز این بار به دنبال چه گنجی خواهد بودفوجود دارد. سازندگان تنها یک چیز را تضمین می کنند - این یک بررسی بیشتر درباره شخصیت دکتر جونز است. خود فورد گفت که مشتاقانه منتظر است تا کار روی شخصیت مورد علاقه خود را شروع کند.
 
 
بازیگر هریسون فورد محرمانه بودن این طرح را باز کرد: "ما شاهد اتفاقات جدیدی در زندگی ایندی و روابط او با مردم خواهیم بود." هریسون فورد یکی از بهترین بازیگران مشهور هالیوود است و اکنون 77 سال سن دارد اما قصد بازنشستگی ندارد. او همچنین در کار خود فعال است و اغلب به بازیگری خود ادامه می دهد.
ایندیانا جونز برای پنجمین بار برمی گردد
هریسون فورد در قسمت چهارم ایندیانا جونز
 
آیا حماسه ایندیانا جونز پایان خواهد یافت؟ تاکنون شرکت کنندگان و سازندگان قسمت پنجم پاسخ روشنی برای این سوال نداده اند. اما آنچه آنها قول می دهند این است که این فیلم از اولین قسمت های آن کم هیجان انگیز تر نخواهد بود. ما مشتاقانه منتظر سال آینده و انتشار فیلم هستیم.
مقاله را دوست دارید؟ با گذاشتن نظر از ما پشتیبانی کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان

در
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
سینمای آمریکا در همه ی زمان ها به لطف تعداد زیادی از ستاره های خوش تیپ و با استعداد درخشان ، برای عموم جهان شناخته شده بود. یکی از این افراد را می توان نماینده هالیوود جدید نامید - متیو مک کانهی. این بازیگر خوش تیپ نه تنها به خاطر نقش هایش در سینما ، بلکه به خاطر شباهت به بازیگران مشهور نیز مشهور شد.(پل نیومن) درباره چگونگی پیدا کردن جایگاه خود، این ستاره هالیوود در دنیای سینما ، در مورد بسیاری از داستان های عاشقانه او ، و همچنین در مورد چگونگی قلبی مشتاق ، با ترس از پیوند دادن خود با ازدواج و فرزندان ، در سن 39 سالگی که او را به یک خانواده کوشا تبدیل کرد و به معنای واقعی کلمه در چند سال پدر سه فرزند فوق العاده شد را در بررسی ما بخوانید.
ظاهر کاریزماتیک ، هدیه ای از مادر طبیعت است که متیو مک کانهی از بدو تولد دریافت کرده است. اما او باید با تلاش و فداکاری به بقیه برسد. این بازیگر همه کارهای خود را به خوبی به یاد می آورد و معتقد است: برای رسیدن به چیزی ، حداقل باید روزی یکبار عرق کنید. و حتی در این صورت نتیجه طولانی نخواهد بود. در عمل ، این بود که برای نقش پیشنهادی ، یک بازیگر نسبتاً با تناسب اندام فوق العاده، مجبور شد 17 پوند(7.7 کیلوگرم) از دست بدهد ، یا 20 پوند(9 گیلوگرم) وزن اضافه کند.با تشکر از تمرکز و تمرکز روی اهداف خود ، متیو همزمان با این کار کنار آمد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی بازیگر مشهور آمریکایی است.
 
این بازیگر با انرژی و اعتماد به نفس روی پرده و زندگی ، در ابتدای کار ستاره ای از فیلم های کمدی آمریکایی و بعداً در فیلم های واقعاً جدی بازی کرد ، جایی که شخصیت این بازیگر و استعداد وی را با کیفیت جدیدی نشان داد. به هر حال ، متیو مک کانهی از بسیاری جنبه ها شخصیت برجسته آزادیخواهانه خود را برجسته کرد: خون  انگلیسی ، آلمانی ، سوئدی ، ایرلندی و اسکاتلندی در رگهای متیو مک کانهی جاری است. با اشاره به شجره نامه او ، می خواهم خاطرنشان كنم كه یكی از اجداد وی داندریج MacRae ژنرال شناخته شده ارتش كنفدراسیون بود. فرمانده نیروها در چندین نبرد در آرکانزاس نقش بسزایی داشت.
 

بیوگرافی متیو مک کانهی

متیو مک کانهی در 4 نوامبر 1969 در شهر اووالد (تگزاس ، ایالات متحده آمریکا) در خانواده مری کاتلین و جیمز مک کانوگی به دنیا آمد. والدین متیو دو بار طلاق گرفتند و سه بار ازدواج کردند. قبل از تولد سلبریتی آینده ، این خانواده قبلاً دو پسر داشت - مایکل و پاتریک ، وقتی مشخص شد که مری دیگر نمی تواند فرزندی به دنیا آورد، به همین دلیل ، تولد متیو کاملاً تصادفی بود. البته این رویداد برای خانواده McConaughey شگفتی بزرگ بود و با یک معجزه فوق العاده برابر شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانگی در کودکی.
 
مادر بازیگر برای مدت طولانی به عنوان معلم در مهدکودک کار می کرد ، و پس از آن به دلیل فعالیت ادبی ، شروع به نوشتن کتاب کرد. پدر در جوانی  می توانست یک بازیکن حرفه ای در فوتبال آمریکا شود. با این حال وی به دلیل آسیب دیدگی زانو نتوانست کار ورزشی خود را ادامه دهد. بعداً ، جیمز تجارت خود را افتتاح کرد و صاحب پمپ بنزین شد. اما اشتیاق جوانی پدرش به پسر کوچکترش منتقل شد - در اوایل کودکی ، متیو به معنای واقعی کلمه رویای فوتبال را در سر داشت.
 
در سال 1980 ، هنگامی که جیمز مک کانهی فعالیت خود را برای تهیه و فروش لوله های  نفتی شروع کرد،خانواده به شهر لانگ ویو ، تگزاس نقل مکان کردند.
 
وقتی متی بزرگ شد ، برای جایگزین کردن اشتیاق کودکی - به چیز دیگری روی آورد. بازیگر آینده به شدت قصد خود را برای تبدیل شدن به فوتبالیست بودن تغییر داد ، وی تصمیم گرفت که وکیل شود.وی گفت: "من همیشه تحت تأثیر سیستم قضایی قرار گرفتم ... به ویژه به کار دفاعیه علاقه داشتم.
 
دانستن اینکه کسی که از آن محافظت می کنید بی گناه است و می تواند به زندان برود کابوسی است ... برای محافظت از یک فرد بی گناهوکالت حرفه ی خوبی است. بنابراین من 15 سال فکر کردم. من این احساس را داشتم که می توانم همه ی کارها را انجام دهم ، به عمق جهنم بروم ، اگر نبرد را از دست ندهم و یک انسان بی گناه را آزاد کنم ، "بازیگر به یاد می آورد. " در مدرسه ، من بحث می کردم ، و دوست داشتم  وكیل شوم."
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی در سالهای جوانی اش.
 
همچنین لازم به ذکر است که در سالهای مدرسه ، متیو مک کانهی همیشه در کانون توجه قرار داشت و در بین همکلاسی ها بسیار محبوب بود. او خوب تحصیل کرد ، می دانست که چگونه با دوستان سرگرم شود و یک زندگی اجتماعی فعال را رهبری کند. هنگامی که متیو حتی در نامزدی "زیباترین پسر" رأی مدرسه را به دست آورد. محبوبیت وی اثری از شکل گیری عزت نفس خود بر جای گذاشت - از زمان جوانی ، مک کانهی هرگز از توجه زنان محروم نشد ، تقریباً تمام دختران مدرسه عاشق لبخند زیبای او بودند.
 
در کلاس فارغ التحصیلی خود در سال 1988 ،  مک کانهی حتی در یک برنامه تبادل دانشجویی شرکت کرد و یک سال تمام در استرالیا در شهر وارنرال ، نیو ساوت ولز زندگی کرد. در این زمان بود که او شروع به علاقه به سینما کرد و به طور جدی به حرفه یک بازیگر فکر کرد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی
 
پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با دریافت گواهینامه ، McConaughey ، با تصمیم گیری در مورد انتخاب یک حرفه ، به طور کامل بین تحصیل رشته حقوق در دانشگاه متدیست جنوبی در دالاس و تحصیل سینما در دانشگاه تگزاس در آستین فاصله گرفت. نکته آخر در مورد جوانب مثبت و منفی توسط کتاب اوگ ماندینو ، بزرگترین بیزینس من جهان ، که مک کانهی در اوقات فراغت می خواند ، مطرح شده بود. او با الهام از آنچه خوانده بود ، قاطعانه تصمیم گرفت زندگی خود را با سینما مرتبط كند.
 
به هر حال ، والدین مک کانهی بلافاصله این موضوع را نپذیرفتند ، زیرا آنها از واکنش متیو می ترسیدند. هنگامی که سرانجام ، متیو تصمیم قطعی خود را به والدین ابلاغ کرد ، پدر و مادر ، به طرز عجیبی ، از متیو حمایت کردند و به او گفتند که باید آنچه را که نه پول ، بلکه لذت می آورد ، انجام دهد. و مرد جوان به دانشگاه در آستین رفت. در سال 1993 فارغ التحصیل مدرک رادیو ، تلویزیون و سینما شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و سینما
 
مک کانهی در سال 1991 ضمن تحصیل در دانشگاه ، مهارتهای بازیگری خود را نشان داد. اولین تلاشهای وی در تبلیغات انجام شد ، به ویژه در تبلیغات برای آبجو میلر لایت و روزنامه آستین Austin American-Stateman ، و همچنین در ویدئوی تریشا یروود و خواننده  دون هنلی دون هنلی Walkaway جو. در همان سال ، 1992 ، مک کانهی در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرد.
 
متیو مک کانهی نخستین بازی خود را در این فیلم بزرگ ، نقش اپیزودیک خود را در فیلم "پسر از دنیای دیگر" (1993) می داند. سپس این بازیگر جوان در فیلم کمدی مات و مبهوت به کارگردانی ریچارد لینکلیتر (1993) نقش آفرینی کرد .
 
این بازیگر بر اساس رمان به همین نام جان گریشام ، اولین نقش اصلی خود را در فیلم "زمانی برای کشتن" از ژوئل شوماخر بازی کرد. این بازیگر جوان کاملاً به نقش یک وکیل  عادت کرده بود ، که موظف بود از مشتری محافظت کند ، بنابراین این بازیگر توانست رویای دیرینه خود را تحقق بخشد. با این حال ، وی مجبور شد در آینده نقش وکالت را انجام ندهد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی در فیلم طلا.  به خاطر نقش ، این بازیگر باید 20 کیلوگرم وزن خود را اضافه می کرد.
 
و با کمال تعجب ،مک کانهی اولین بازیگری بود که به دلیل نقش جک در تایتانیک افسانه ای مورد تأیید قرار گرفت. و اگر کارگردان کامرون تولید کنندگان را ترغیب نمی کرد که برای این نقش لئونارودو دی کاپریو را بگیرند ، این مک کانهی بود که این نقش جدی را بازی می کرد. اما ، افسوس ، این نتیجه ای نداشت. با این حال ، حتی بدون تایتانیک ، پیشرفت شغلی بازیگر به سرعت بالا گرفت. وی در فیلم های مشهوری همچون "برنامه ریز عروسی" (2001) ، "مخاطب" (1997) ، U-571 در سال (2000)، "صحرا" (2005) ، "ما مارشال هستیم" (2006) ، " وکیل لینکلن "(2011) بازی کرد.
 
به طور کلی ، امروز این هنرمند در فیلم ها بیش از هفتاد نقش متنوع دارد ، و همچنین حدود ده پروژه که در آن متیو مک کانهی به عنوان کارگردان ، فیلمنامه نویسان و تهیه کننده ایفای نقش کرده است.
 
تا به امروز این بازیگر 41 جایزه از جمله اسکار ، گلدن گلوب ، ... و همچنین 74 نامزدی دریافت جایزه دارد که بدون پیروزی در حوزه سینما باقی مانده است. متیو همچنین صاحب یک ستاره در پیاده روی مشهور هنرمندان است.
 

داستان های عاشقانه متیو مک کانهی

با دریافت نقش پس از یک نقش ، جایزه بعد از یک جایزه ، متیو نه تنها بیشتر مشهور شد ، بلکه برای خانم ها نیز جذاب تر شد. وی در سال 2005 براساس مجله "مردم" در نامزدی نماد زیباترین مرد جایزه دریافت کرد. یک بازیگر زن متشکل از چهره ای زیبا و مردانه با چشم های آبی ، بازیگران دیوانه و همکار و البته هواداران را سورپرایزکرد و تصویر یک چهره ای ایده آل که زنان دوست داشتند، سال ها به این بازیگر اختصاص داده شد.
 
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با پاتریشیا آرکت.
 
یکی از اولین داستان های عاشقانه و پرمحتوا ی او در زندگی مک کانهی در سال 1994 آغاز شد. این بازیگر جوان با اتمام دانشگاه ، دوستیابی با بازیگر نقش پاتریشیا آرکت را آغاز کرد. هر دوی آنها تازه کار خود را شروع کرده بودند و تمام تلاش خود را برای شکستن هالیوود انجام دادند ، بنابراین وقتی پاتریشیا متوجه نیکلاس کیج مشهور آن زمان شد ، بلافاصله مک کانهی را برای داشتن یک رابطه امیدوارکننده تر ترک کرد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با ساندرا بولاک.
 
با گذشت زمان ، قهرمان ما با درخشش ساندرا بولاک ، شریک زندگی در فیلم "زمانی برای کشتن" عاشقانه را آغاز کرد و بیش از دو سال به طول انجامید. در ابتدا این زوج سعی کردند رابطه خود را از طرفداران و مطبوعات پنهان کنند. با این حال ، پنهان کردن احساسات غیرممکن است ، و به زودی همه در مورد احساسات بین آنها فهمیدند. در آن زمان ساندرا بولاک 33 سال داشت. اختلاف سنی ، متیو را ناراحت نکرد. این بازیگر پس از آن رفت ، سپس بازگشت ، عاشق جوان را متهم کرد ، صحنه هایی ساخت ، اما مک کانهی، ساندرا را دوست داشت. و دو سال بعد ، وقتی ساندرا می خواست بچه دار شود ، که مک کانهی کاملاً برای آن آماده نبود ، این زوج از هم جدا شدند.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و پنه لوپه کروز. 
 
اشتیاق بعدی متیو نیز سبزه رو بود.این بازیگران بعد از فیلمبرداری فیلم "صحرا" در سال 2004 ملاقات کردند. آنها مشترکات زیادی داشتند ، بنابراین همه انتظار داشتند که این اتحاد مطمئناً در یک ازدواج سریع پایان یابد. اما متیو و پنه لوپه ، با تسلیم شدن به حرفه خود ، به دلیل برنامه شلوغ یکدیگر را کمتر و کمتر دیدند. و تصمیم به شکست متقابل منجر شد.
 
یک رابطه کوتاه این بازیگر را با خواننده جانت جکسون و بازیگر نقش اشلی جود مرتبط کرد. در همین حال ، برای مدت طولانی ، مک کانهی یکی از حساس ترین بازیگران  هالیوود باقی مانده بود ، و کمتر کسی معتقد بود که این مرد به یکی از زنان اجازه می دهد تا با او ازدواج کند. با این حال ، بدبینان اشتباه کردند: کاملیا آلوز برزیلی بلیط خوشحالی را از آن خود کرد.
 
سرانجام ، در سال 2006 ، شخصی در زندگی بازیگر ظاهر شد که باعث شد این مرد خوش تیپ زنان دیگر را فراموش کند و جایگاه اصلی زندگی خود را بدست آورد. او را در رستوران لس آنجلس ملاقات کرد. در این روز کاملیا آلوز برزیلی روز تولد خود را جشن می گرفت و بلافاصله این بازیگر را با زیبایی خیره‌کننده خود تسخیر کرد. مقاومت در برابر چنین مردی تقریباً غیرممکن است. از همان لحظه عاشقانه بین متیو و کاملیا شروع شد. و آنچه تعجب آور است ، در مطبوعات هیچ وقت شایعاتی درباره مشکلات در روابط آنها وجود نداشته است. با این حال ، این زن و شوهر برای عروسی عجله نداشتند ، یا بهتر است بگوییم متیو عجله ای نداشت.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و کامیلا آلوز.
 
به هر حال ، کاملیا ، که حتی در جوانی نیز مانند بسیاری از برزیلی ها ، از داده های خارق العاده ای برخوردار است ، خود را در تجارت مدلینگ وقف کرد. او در 15 سالگی به آمریکا آمد تا شانس خود را در صنعت مد امتحان کند. این دختر از ظرفشویی تا مدل شدن زمان زیادی را صرف کرد. در 25 سالگی با متیو ملاقات کرد که در آن زمان متیو 38 سال داشت.
 
ازدواج آنها تنها در دسامبر سال 2011 صورت گرفت ، هنگامی كه متیو و كامیلا دو فرزند داشتند - فرزند لوی (2008) و دختر ویدا (2010). این زوج کاتولیک در ژوئن 2012 در آستین ، تگزاس ازدواج کردند. و در اواخر دسامبر 2012 ، فرزند سوم در خانواده McConaughey به دنیا آمد. جوانترین پسر به نام لیوینگستون شناخته شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با کودکان.
 
نوامبر گذشته ، متیو مک کانهی 50 ساله شد. اکنون او به یقین می داند که عشق واقعی شگفتی بوجود می آورد ، و حتی ناامیدترین مبارزان آزادی دیر یا زود با شخصی دیدار می کنند که حاضر است در اصول قدیمی با آنها شریک شود. او شغل مورد علاقه ، خانه ای شیک دارد ، یک شوهر دوست داشتنی و یک پدر فوق العاده در کنار فرزندانش است. و چه چیز دیگری یک فرد برای خوشبختی احتیاج دارد ...
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با کودکان.
 
اکنون این زوج یکی از ماندگارترین ها به حساب می آیند. این بازیگر خودش یک بار در مصاحبه ای اعتراف کرد که همیشه زیباترین زنها را بدست می آورد ، اما او تنها وقتی فهمید که آماده چنین تغییراتی است و می تواند خودش را نه تنها به کار ، بلکه به خانواده اش نیز پایبند کند ، ازدواج کرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...