متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان

در
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
سینمای آمریکا در همه ی زمان ها به لطف تعداد زیادی از ستاره های خوش تیپ و با استعداد درخشان ، برای عموم جهان شناخته شده بود. یکی از این افراد را می توان نماینده هالیوود جدید نامید - متیو مک کانهی. این بازیگر خوش تیپ نه تنها به خاطر نقش هایش در سینما ، بلکه به خاطر شباهت به بازیگران مشهور نیز مشهور شد.(پل نیومن) درباره چگونگی پیدا کردن جایگاه خود، این ستاره هالیوود در دنیای سینما ، در مورد بسیاری از داستان های عاشقانه او ، و همچنین در مورد چگونگی قلبی مشتاق ، با ترس از پیوند دادن خود با ازدواج و فرزندان ، در سن 39 سالگی که او را به یک خانواده کوشا تبدیل کرد و به معنای واقعی کلمه در چند سال پدر سه فرزند فوق العاده شد را در بررسی ما بخوانید.
ظاهر کاریزماتیک ، هدیه ای از مادر طبیعت است که متیو مک کانهی از بدو تولد دریافت کرده است. اما او باید با تلاش و فداکاری به بقیه برسد. این بازیگر همه کارهای خود را به خوبی به یاد می آورد و معتقد است: برای رسیدن به چیزی ، حداقل باید روزی یکبار عرق کنید. و حتی در این صورت نتیجه طولانی نخواهد بود. در عمل ، این بود که برای نقش پیشنهادی ، یک بازیگر نسبتاً با تناسب اندام فوق العاده، مجبور شد 17 پوند(7.7 کیلوگرم) از دست بدهد ، یا 20 پوند(9 گیلوگرم) وزن اضافه کند.با تشکر از تمرکز و تمرکز روی اهداف خود ، متیو همزمان با این کار کنار آمد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی بازیگر مشهور آمریکایی است.
 
این بازیگر با انرژی و اعتماد به نفس روی پرده و زندگی ، در ابتدای کار ستاره ای از فیلم های کمدی آمریکایی و بعداً در فیلم های واقعاً جدی بازی کرد ، جایی که شخصیت این بازیگر و استعداد وی را با کیفیت جدیدی نشان داد. به هر حال ، متیو مک کانهی از بسیاری جنبه ها شخصیت برجسته آزادیخواهانه خود را برجسته کرد: خون  انگلیسی ، آلمانی ، سوئدی ، ایرلندی و اسکاتلندی در رگهای متیو مک کانهی جاری است. با اشاره به شجره نامه او ، می خواهم خاطرنشان كنم كه یكی از اجداد وی داندریج MacRae ژنرال شناخته شده ارتش كنفدراسیون بود. فرمانده نیروها در چندین نبرد در آرکانزاس نقش بسزایی داشت.
 

بیوگرافی متیو مک کانهی

متیو مک کانهی در 4 نوامبر 1969 در شهر اووالد (تگزاس ، ایالات متحده آمریکا) در خانواده مری کاتلین و جیمز مک کانوگی به دنیا آمد. والدین متیو دو بار طلاق گرفتند و سه بار ازدواج کردند. قبل از تولد سلبریتی آینده ، این خانواده قبلاً دو پسر داشت - مایکل و پاتریک ، وقتی مشخص شد که مری دیگر نمی تواند فرزندی به دنیا آورد، به همین دلیل ، تولد متیو کاملاً تصادفی بود. البته این رویداد برای خانواده McConaughey شگفتی بزرگ بود و با یک معجزه فوق العاده برابر شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانگی در کودکی.
 
مادر بازیگر برای مدت طولانی به عنوان معلم در مهدکودک کار می کرد ، و پس از آن به دلیل فعالیت ادبی ، شروع به نوشتن کتاب کرد. پدر در جوانی  می توانست یک بازیکن حرفه ای در فوتبال آمریکا شود. با این حال وی به دلیل آسیب دیدگی زانو نتوانست کار ورزشی خود را ادامه دهد. بعداً ، جیمز تجارت خود را افتتاح کرد و صاحب پمپ بنزین شد. اما اشتیاق جوانی پدرش به پسر کوچکترش منتقل شد - در اوایل کودکی ، متیو به معنای واقعی کلمه رویای فوتبال را در سر داشت.
 
در سال 1980 ، هنگامی که جیمز مک کانهی فعالیت خود را برای تهیه و فروش لوله های  نفتی شروع کرد،خانواده به شهر لانگ ویو ، تگزاس نقل مکان کردند.
 
وقتی متی بزرگ شد ، برای جایگزین کردن اشتیاق کودکی - به چیز دیگری روی آورد. بازیگر آینده به شدت قصد خود را برای تبدیل شدن به فوتبالیست بودن تغییر داد ، وی تصمیم گرفت که وکیل شود.وی گفت: "من همیشه تحت تأثیر سیستم قضایی قرار گرفتم ... به ویژه به کار دفاعیه علاقه داشتم.
 
دانستن اینکه کسی که از آن محافظت می کنید بی گناه است و می تواند به زندان برود کابوسی است ... برای محافظت از یک فرد بی گناهوکالت حرفه ی خوبی است. بنابراین من 15 سال فکر کردم. من این احساس را داشتم که می توانم همه ی کارها را انجام دهم ، به عمق جهنم بروم ، اگر نبرد را از دست ندهم و یک انسان بی گناه را آزاد کنم ، "بازیگر به یاد می آورد. " در مدرسه ، من بحث می کردم ، و دوست داشتم  وكیل شوم."
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی در سالهای جوانی اش.
 
همچنین لازم به ذکر است که در سالهای مدرسه ، متیو مک کانهی همیشه در کانون توجه قرار داشت و در بین همکلاسی ها بسیار محبوب بود. او خوب تحصیل کرد ، می دانست که چگونه با دوستان سرگرم شود و یک زندگی اجتماعی فعال را رهبری کند. هنگامی که متیو حتی در نامزدی "زیباترین پسر" رأی مدرسه را به دست آورد. محبوبیت وی اثری از شکل گیری عزت نفس خود بر جای گذاشت - از زمان جوانی ، مک کانهی هرگز از توجه زنان محروم نشد ، تقریباً تمام دختران مدرسه عاشق لبخند زیبای او بودند.
 
در کلاس فارغ التحصیلی خود در سال 1988 ،  مک کانهی حتی در یک برنامه تبادل دانشجویی شرکت کرد و یک سال تمام در استرالیا در شهر وارنرال ، نیو ساوت ولز زندگی کرد. در این زمان بود که او شروع به علاقه به سینما کرد و به طور جدی به حرفه یک بازیگر فکر کرد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی
 
پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با دریافت گواهینامه ، McConaughey ، با تصمیم گیری در مورد انتخاب یک حرفه ، به طور کامل بین تحصیل رشته حقوق در دانشگاه متدیست جنوبی در دالاس و تحصیل سینما در دانشگاه تگزاس در آستین فاصله گرفت. نکته آخر در مورد جوانب مثبت و منفی توسط کتاب اوگ ماندینو ، بزرگترین بیزینس من جهان ، که مک کانهی در اوقات فراغت می خواند ، مطرح شده بود. او با الهام از آنچه خوانده بود ، قاطعانه تصمیم گرفت زندگی خود را با سینما مرتبط كند.
 
به هر حال ، والدین مک کانهی بلافاصله این موضوع را نپذیرفتند ، زیرا آنها از واکنش متیو می ترسیدند. هنگامی که سرانجام ، متیو تصمیم قطعی خود را به والدین ابلاغ کرد ، پدر و مادر ، به طرز عجیبی ، از متیو حمایت کردند و به او گفتند که باید آنچه را که نه پول ، بلکه لذت می آورد ، انجام دهد. و مرد جوان به دانشگاه در آستین رفت. در سال 1993 فارغ التحصیل مدرک رادیو ، تلویزیون و سینما شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و سینما
 
مک کانهی در سال 1991 ضمن تحصیل در دانشگاه ، مهارتهای بازیگری خود را نشان داد. اولین تلاشهای وی در تبلیغات انجام شد ، به ویژه در تبلیغات برای آبجو میلر لایت و روزنامه آستین Austin American-Stateman ، و همچنین در ویدئوی تریشا یروود و خواننده  دون هنلی دون هنلی Walkaway جو. در همان سال ، 1992 ، مک کانهی در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرد.
 
متیو مک کانهی نخستین بازی خود را در این فیلم بزرگ ، نقش اپیزودیک خود را در فیلم "پسر از دنیای دیگر" (1993) می داند. سپس این بازیگر جوان در فیلم کمدی مات و مبهوت به کارگردانی ریچارد لینکلیتر (1993) نقش آفرینی کرد .
 
این بازیگر بر اساس رمان به همین نام جان گریشام ، اولین نقش اصلی خود را در فیلم "زمانی برای کشتن" از ژوئل شوماخر بازی کرد. این بازیگر جوان کاملاً به نقش یک وکیل  عادت کرده بود ، که موظف بود از مشتری محافظت کند ، بنابراین این بازیگر توانست رویای دیرینه خود را تحقق بخشد. با این حال ، وی مجبور شد در آینده نقش وکالت را انجام ندهد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی در فیلم طلا.  به خاطر نقش ، این بازیگر باید 20 کیلوگرم وزن خود را اضافه می کرد.
 
و با کمال تعجب ،مک کانهی اولین بازیگری بود که به دلیل نقش جک در تایتانیک افسانه ای مورد تأیید قرار گرفت. و اگر کارگردان کامرون تولید کنندگان را ترغیب نمی کرد که برای این نقش لئونارودو دی کاپریو را بگیرند ، این مک کانهی بود که این نقش جدی را بازی می کرد. اما ، افسوس ، این نتیجه ای نداشت. با این حال ، حتی بدون تایتانیک ، پیشرفت شغلی بازیگر به سرعت بالا گرفت. وی در فیلم های مشهوری همچون "برنامه ریز عروسی" (2001) ، "مخاطب" (1997) ، U-571 در سال (2000)، "صحرا" (2005) ، "ما مارشال هستیم" (2006) ، " وکیل لینکلن "(2011) بازی کرد.
 
به طور کلی ، امروز این هنرمند در فیلم ها بیش از هفتاد نقش متنوع دارد ، و همچنین حدود ده پروژه که در آن متیو مک کانهی به عنوان کارگردان ، فیلمنامه نویسان و تهیه کننده ایفای نقش کرده است.
 
تا به امروز این بازیگر 41 جایزه از جمله اسکار ، گلدن گلوب ، ... و همچنین 74 نامزدی دریافت جایزه دارد که بدون پیروزی در حوزه سینما باقی مانده است. متیو همچنین صاحب یک ستاره در پیاده روی مشهور هنرمندان است.
 

داستان های عاشقانه متیو مک کانهی

با دریافت نقش پس از یک نقش ، جایزه بعد از یک جایزه ، متیو نه تنها بیشتر مشهور شد ، بلکه برای خانم ها نیز جذاب تر شد. وی در سال 2005 براساس مجله "مردم" در نامزدی نماد زیباترین مرد جایزه دریافت کرد. یک بازیگر زن متشکل از چهره ای زیبا و مردانه با چشم های آبی ، بازیگران دیوانه و همکار و البته هواداران را سورپرایزکرد و تصویر یک چهره ای ایده آل که زنان دوست داشتند، سال ها به این بازیگر اختصاص داده شد.
 
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با پاتریشیا آرکت.
 
یکی از اولین داستان های عاشقانه و پرمحتوا ی او در زندگی مک کانهی در سال 1994 آغاز شد. این بازیگر جوان با اتمام دانشگاه ، دوستیابی با بازیگر نقش پاتریشیا آرکت را آغاز کرد. هر دوی آنها تازه کار خود را شروع کرده بودند و تمام تلاش خود را برای شکستن هالیوود انجام دادند ، بنابراین وقتی پاتریشیا متوجه نیکلاس کیج مشهور آن زمان شد ، بلافاصله مک کانهی را برای داشتن یک رابطه امیدوارکننده تر ترک کرد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با ساندرا بولاک.
 
با گذشت زمان ، قهرمان ما با درخشش ساندرا بولاک ، شریک زندگی در فیلم "زمانی برای کشتن" عاشقانه را آغاز کرد و بیش از دو سال به طول انجامید. در ابتدا این زوج سعی کردند رابطه خود را از طرفداران و مطبوعات پنهان کنند. با این حال ، پنهان کردن احساسات غیرممکن است ، و به زودی همه در مورد احساسات بین آنها فهمیدند. در آن زمان ساندرا بولاک 33 سال داشت. اختلاف سنی ، متیو را ناراحت نکرد. این بازیگر پس از آن رفت ، سپس بازگشت ، عاشق جوان را متهم کرد ، صحنه هایی ساخت ، اما مک کانهی، ساندرا را دوست داشت. و دو سال بعد ، وقتی ساندرا می خواست بچه دار شود ، که مک کانهی کاملاً برای آن آماده نبود ، این زوج از هم جدا شدند.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و پنه لوپه کروز. 
 
اشتیاق بعدی متیو نیز سبزه رو بود.این بازیگران بعد از فیلمبرداری فیلم "صحرا" در سال 2004 ملاقات کردند. آنها مشترکات زیادی داشتند ، بنابراین همه انتظار داشتند که این اتحاد مطمئناً در یک ازدواج سریع پایان یابد. اما متیو و پنه لوپه ، با تسلیم شدن به حرفه خود ، به دلیل برنامه شلوغ یکدیگر را کمتر و کمتر دیدند. و تصمیم به شکست متقابل منجر شد.
 
یک رابطه کوتاه این بازیگر را با خواننده جانت جکسون و بازیگر نقش اشلی جود مرتبط کرد. در همین حال ، برای مدت طولانی ، مک کانهی یکی از حساس ترین بازیگران  هالیوود باقی مانده بود ، و کمتر کسی معتقد بود که این مرد به یکی از زنان اجازه می دهد تا با او ازدواج کند. با این حال ، بدبینان اشتباه کردند: کاملیا آلوز برزیلی بلیط خوشحالی را از آن خود کرد.
 
سرانجام ، در سال 2006 ، شخصی در زندگی بازیگر ظاهر شد که باعث شد این مرد خوش تیپ زنان دیگر را فراموش کند و جایگاه اصلی زندگی خود را بدست آورد. او را در رستوران لس آنجلس ملاقات کرد. در این روز کاملیا آلوز برزیلی روز تولد خود را جشن می گرفت و بلافاصله این بازیگر را با زیبایی خیره‌کننده خود تسخیر کرد. مقاومت در برابر چنین مردی تقریباً غیرممکن است. از همان لحظه عاشقانه بین متیو و کاملیا شروع شد. و آنچه تعجب آور است ، در مطبوعات هیچ وقت شایعاتی درباره مشکلات در روابط آنها وجود نداشته است. با این حال ، این زن و شوهر برای عروسی عجله نداشتند ، یا بهتر است بگوییم متیو عجله ای نداشت.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و کامیلا آلوز.
 
به هر حال ، کاملیا ، که حتی در جوانی نیز مانند بسیاری از برزیلی ها ، از داده های خارق العاده ای برخوردار است ، خود را در تجارت مدلینگ وقف کرد. او در 15 سالگی به آمریکا آمد تا شانس خود را در صنعت مد امتحان کند. این دختر از ظرفشویی تا مدل شدن زمان زیادی را صرف کرد. در 25 سالگی با متیو ملاقات کرد که در آن زمان متیو 38 سال داشت.
 
ازدواج آنها تنها در دسامبر سال 2011 صورت گرفت ، هنگامی كه متیو و كامیلا دو فرزند داشتند - فرزند لوی (2008) و دختر ویدا (2010). این زوج کاتولیک در ژوئن 2012 در آستین ، تگزاس ازدواج کردند. و در اواخر دسامبر 2012 ، فرزند سوم در خانواده McConaughey به دنیا آمد. جوانترین پسر به نام لیوینگستون شناخته شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با کودکان.
 
نوامبر گذشته ، متیو مک کانهی 50 ساله شد. اکنون او به یقین می داند که عشق واقعی شگفتی بوجود می آورد ، و حتی ناامیدترین مبارزان آزادی دیر یا زود با شخصی دیدار می کنند که حاضر است در اصول قدیمی با آنها شریک شود. او شغل مورد علاقه ، خانه ای شیک دارد ، یک شوهر دوست داشتنی و یک پدر فوق العاده در کنار فرزندانش است. و چه چیز دیگری یک فرد برای خوشبختی احتیاج دارد ...
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با کودکان.
 
اکنون این زوج یکی از ماندگارترین ها به حساب می آیند. این بازیگر خودش یک بار در مصاحبه ای اعتراف کرد که همیشه زیباترین زنها را بدست می آورد ، اما او تنها وقتی فهمید که آماده چنین تغییراتی است و می تواند خودش را نه تنها به کار ، بلکه به خانواده اش نیز پایبند کند ، ازدواج کرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

اوا گاردنر یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم

در

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر

آوا گاردنر که بود

آوا گاردنر زندگینامه

24 دسامبر، شصت و یکمین سالگرد تولد یکی از هنرمندان و برجسته ترین هنرپیشه های آمریکایی و زیباترین زنان قرن بیستم،  اوا گاردنر در سینمای جهان است. در دهه 1950 او یکی از سلبریتی های پرطرفدار هالیوود بود که به عنوان "اغواگر روی زمین" معرفی شد. ازدواج اول  اوا گاردنر با بازیگر معروف میکی رونی ،ازدواج دوم آوا گاردنر ، با آرتی شاو موسیقیدان جاز بود و ازدواج سوم او با خواننده افسانه ای فرانک سیناترا بود،(۱۹۵۷-۱۹۵۱) بعد از طلاق، میلیاردر معروف هاوارد هیوز خواستار ازدواج با  آواگاردنر  بود. اما او سال های بعد را در تنهایی کامل صرف کرد. هنگامی که اواگاردنر را از یک استودیوی فیلم برای بازی در نقش یک زن پولدار و تنها خواستند، اوا گاردنر گفت: "من این نقش را در تمام زندگی خود بازی کرده ام!"

 

اوا گاردنر

اواگاردنر

آوا گاردنر زندگینامه

ایوا لاویینا گاردنر در سال 1922 در یک خانواده کشاورزی Puritor در شهر کوچکی در کارولینای شمالی متولد شد.تنها کتاب موجود در خانه آنها کتاب مقدس بود ، کودکان در آن زمان به شدت اطاعت می کردند و دختران مجاز به استفاده از لوازم آرایشی، خریدلباس های جدید نبودند و اجازه نداشتند به چیزی غیر از مطالعه کتاب مقدس فکر کنند. برای کوچکترین خطا، مادر آنها را بشدت مجازات  و با خشم خدا آنها را تهدید می کرد.

 

اوا گاردنر

آوا گاردنر

 

به محض اینکه  اوا گادنر  18 ساله شد، برای وارد شدن به کار تایپ و منشیگری به یک شهر دیگر رفت. یک سال بعد خواهرش پیشنهاد کرد که به نیویورک برود، جایی که شوهر خواهرش دارای استودیوی عکاسی  بود. شوهر خواهرش عکسی از آوا را پشت ویترین مغازه گذاشت این عکس توسط کارمند شرکت فیلم مترو گلدن مایرMetro Goldwyn Mayer دیده شد. او از زیبایی دختر شگفت زده شد و از  اوا گارنر  دعوت کرد تا به تئاتر برود و در کلاس های بازیگری شرکت کند.

 

آواگاردنر

در ابتدا او در فیلم های پیش و پا افتاده نقش های کوچکی بازی می کرد و زیاد جدی گرفته نمی شد. اولین موفقیت او در سال 1946 پس از فیلمبرداری فیلم "قاتلان" بود و بعد از آن مدیران استودیوهای فیلمبرداری شروع به ارائه نقش های جدی به او کردند،  در سال 1952، زمانی که در فیلم برفهای کلیمانجارو اثر ارنست همینگوی "The Snow of Kilimanjaro" بازی میکرد، شهرت زیادی بدست آورد این فیلم برای اسکار نامزد شد و آوا گاردنر را تبدیل به یکی از ستارگان برجسته سینماییکرد. او یک سال بعد برای فیلم Mogabmo که با کلارک گیبل بازی کرده بود  نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در دهه 1950  اواگادنر   تبدیل به یکی از موفق ترین و محبوب ترین هنرپیشه های هالیوود شد. منتقدان در مورد استعداد بازیگری  او یک صدا نبودند و هرگز او را یک بازیگر بزرگ نخواندند، اما همه آنهامعتقد بودند که او یک زن بسیار جذاب است که هیچکس در مقابل جذابیت  اواگارنر  نمیتواند مقاومت کند.

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر  و  میکی رونی  ( رونی اوا )

 

او همیشه طرفداران زیادی داشت،هنگامی که بازیگر معروف میکی رونی به او پیشنهاد ازدواج دارد او به سرعت قبول کرد و  در سال 1942، با او ازدواج کرد، اما این ازدواج فقط یک سال ادامه داشت. آوا تقاضای طلاق  را ثبت کرد. بعدها او گفت: " من خیلی احمق بودم که تصور می کردم  ازدواج یک شخص را تغییر می دهد. ما فقط در رختخواب به یکدیگر نزدیک بودیم  و نه در هیچ چیز دیگری . "

 

با این حال، به لطف مایک رونی، مدیران استودیوهای فیلمبرداری متوجه آوا گاردنر شدند بعد از طلاق از مایک رونی در سال  ۱۹۴۳ با هوارد هیوز میلیاردر معروف که یکی دیگر از طرفداران او بود و به اوا گاردنر کمک کرد تا به یک ستاره مشهور تبدیل شود تا سال 1950 رابطه برقرار کرد.هاوارد هیوز، اوا گادنر را با جواهرات و لباس های لوکس سورپرایز میکرد. اما هوارد هیوز از لحاظ پاتولوژیک حسود بود و برای اوا گاردنر بیشتر یک بادیگارد بود، و دائما او را زیر نظر داشت اوا گارنر خواب فرار از این قفس طلایی را می دید.

 

103422265-91f58073-8fbf-43da-a535-9fba79fdf5de.jpg

آوا گاردنر و هامفری بوگارت  در فیلم کنتس پابرهنه یکی از فیلم‌های اوا گاردنر

 

اوا گاردنر

آرتی شاو و اوا گاردنر

 

در سال 1945، موسیقیدان  معروف جاز  Arti Shaw آرتی شاو را ملاقات کرد.زیبایی آواگاردنر ،  آرتی شاو را متقاعد کرد که با او ازدواج کند اما این بار هم، خوشبختی کوتاه بود1945-1946 - آرتی شاو  از دست اوا گاردنر عصبانی بود که چگونه ممکن است همسر او در تمام عمر به جز کتاب مقدس و بر باد رفته کتاب دیگری نخوانده است. گاردنر د راین باره گفت : " او بدن من را می پرستید اما فکر من را نفرین میکرد. برای زندگی با آرتی اشتیاقی نداشت و آنرا مثل رفتن به کالج تشبیه می کرد

 

اوا گاردنر و   فرانک سیناترا 

 

 ملاقات با فرانک سیناترا، محبوب ترین خواننده آمریکایی و مورد علاقه زنان، برای  آوا فرصتی برای شروع زندگی جدید بود. فرانک سیناترا  همسرش را طلاق داد و در سال 1951 با گاردنر عروسی کرد.جای تعجب نیست که او را "اغواگری در هالیوود" نامیده اند.

ارتباط آنها طوفانی به پا کردو دائما با رسوایی و مصالحه همراه بود به صورتی که کار فرانک را تحت تاثیر قرار داد، فرانک از طرف روزنامه‌نگارهای معروف آن زمان هدا هاپر و لولا پارسونزو همچنین از طرف کلیسای کاتولیک و هوادارانش مورد انتقاد قرار می گرفت.این انتقادها کار فرانک را تحت تأثیر قرار داد اما به لطف گاردنر، او محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورد. فرانک سیناترا از طریق شهرت گاردنر در فیلم "از اینجا تا ابدیت" بازی کرد و جایزه  اسکار برای این نقش به او تعلق گرفت. اوا گاردنر در طول مدت ازدواج با فرانک 2 بار حامله شد که هر دو بار به سقط منجر شد.ازدواج آنها بعد از 2 سال در سال 1957 به پایان  رسید و او به اسپانیا نقل مکان کرد.

 

 

بعد از آن که این بازیگر موفق با ارنست همینگوی وارد رابطه عاشقانه شد و به خاطر علاقه همینگوی به گاو بازی او هم از دوستداران مسابقه گاو بازی شد. در این دوران او به شدت می نوشید و با سرعت با مرسدس خود در جاده های شبانه می راند. آوا گاردنر دو بار تصادف داشت، اما زنده ماند. یک روز او یکی از عاشقان خود را متقاعد کرد تا بتواند درمسابقه گاوبازی شرکت کند. گاو مسابقه شکمش را پاره کرد. پس از جراحی پلاستیک، زخم تقریبا قابل دیدن نبود، بعد از این بازیگری را کنار گذاشت و دیگر در  انظار عمومی ظاهر نشد و برای مدت طولانی  در آپارتمان در مادرید خود را زندانی کرد.

 

اوا گاردنر

پیری آوا گاردنر

 

پیری اوا گاردنر : در سال های آخر عمر ،بیشتر از تنهایی که خود داوطلبانه آن را انتخاب کرده بود، می ترسید، میل بازی در  فیلم برای اوا گاردنر به تدریج کاهش یافت و به دلیل بیش از حد نوشیدن و افسردگی دائمی، اغلب نقش جدی به او پیشنهاد نشد. آوا گاردنر به انگلستان نقل مکان کرد و به جز فرانک سیناترا، با کسی ارتباط نداشت. نوشیدن بیش از اندازه و افسردگی باعث بروز مشکلات جدی برای سلامت او شد و بعد از یک حمله قلبی سیناترا هزاران دلار برای درمانش صرف کرد، اما پزشکان نتیجه ای نگرفتند و در سال 1990 یکی از درخشانترین ستارگان هالیوود در سن 67 سالگی از دنیا رفت. آخرین کلمات بازیگر 67 ساله عبارت بودند از: " من خیلی خسته ام ... ".

 

کاربر گرامی

درصورتی که به بازیگران عصر طلایی هالیوود علاقه مند هستید این مقاله را در باره الیزابت تیلور: آنچه بینندگان از اسرار او نمی دانند و  مقاله جواهرات واقعا سلطنتی الیزابت تیلور ملکه هالیوود  و عکس پیری الیزابت تیلور را ببینید.

 

فیلم های اوا گاردنر

دیدار دوباره در فرانسه (۱۹۴۲)
آدم‌کش‌ها (۱۹۴۶)
سنگاپور (۱۹۴۷)
دوره‌گردها (۱۹۴۷)
در گذشته ممنوع من (۱۹۵۱)
برف‌های کلیمانجارو (۱۹۵۲) گریگوری پک و  اوا گاردنر

واگن دسته موزیک (۱۹۵۳)
موگامبو (۱۹۵۳)
کنتس پابرهنه (۱۹۵۴) آوا گاردنر و هامفری بوگارت
خورشید همچنان می‌درخشد (۱۹۵۷)
در ساحل (۱۹۵۹)
۵۵ روز در پکن (۱۹۶۳)
شب ایگوانا (۱۹۶۴)
هفت روز در ماه مه (۱۹۶۴)
کتاب مقدس (۱۹۶۶)
مایرلینگ (۱۹۶۸)
زمین‌لرزه (۱۹۷۴)
پرنده آبی (۱۹۷۶)
گذرگاه کاساندرا (۱۹۷۶)
سنتینل (۱۹۷۷)

نظرات

۱۴۰۰/۵/۲۱جوایز اوا گاردنر نامزدی اسکار (1953): بهترین بازیگر زن ("موگامبو") نامزدی بفتا: 1956 - بهترین بازیگر زن خارجی ("ایستگاه بهوانی") 1959 - بهترین بازیگر زن خارجی ("در ساحل") 1964 - بهترین بازیگر زن خارجی ("شب ایگوانا") ") نامزدی گلدن گلوب (1964): بهترین بازیگر زن درام (" شب ایگوانا ")

در ادامه بخوانید...

20 بازیگر که در کودکی دوست داشتیم اکنون چگونه به نظر می رسند

در
به عنوان نوجوان ، ما به راحتی با بازیگر های جوان صفحه نمایش ارتباط برقرار می کردیم. آنها شخصیت های مورد علاقه ما را بازی می کردند ، که اغلب ما به دنبال تقلید از آن بازیگر بودیم. چه صحبت از یک سریال تلویزیونی باشد یا یک فیلم بزرگ از سینمای جهان ، هرکدام از ما گروهی از بازیگران را در کودکی دوست داشتیم و آنها را با دقت تماشا میکردیم، زمان می گذرد ، و بسیاری از سلبریتی های گذشته فراموش شده اند ، و ما به سختی می توانیم تصور کنیم که اکنون چگونه به نظر می رسند؟
 
 sayarak.com می خواهد سلبریتی های مورد علاقه شما را نشان دهد و این که چه تغییراتی در طول زمان تغییر کرده اند.

 

1. آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک Bridge to Terabithia 2007

آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک

2. مایکل جی. فاکس

مایکل جی. فاکس

3. دنیل رادکلیف و تام فلتون

دنیل رادکلیف و تام فلتون

4. شایا لابوف

شایا لابوف

5. هیلاری داف 

هیلاری داف

6. بریدت مندلر

بریدت مندلر

7.جردن وود

جردن وود

8. جاش هاتچرسون

جاش هاتچرسون

9. آسا باترفیلد

آسا باترفیلد

10. جیسون جیمز ریشتر

جیسون جیمز ریشتر

11. اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک (2006-2008)

اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک

12. فردی هایمور

فردی هایمور

13. الیزابت شو

الیزابت شو

14. دوون ساوا

دوون ساوا

15. تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

16. رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم "می دانم تابستان گذشته شما چه کردید"

رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم

17. چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا (2004)

چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا

18. جنیفر گارنر 
جنیفر گارنر
19. آلیشیا سیلورستون

20. توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من (2005)

توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من
21. شان اشورم 
شان اشورم
آیا می توانید بازیگران را بدون قاب فیلم ها تشخیص دهید؟ به نظر شما چه کسی بیشترین تغییر را کرده است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

کودکان زشتی که به بت میلیون ها نفر تبدیل شده اند 9 سلبریتی

در
اکنون این زیبایی رویای بسیاری از مردان و میلیون ها زن است. تعداد زیادی از طرفداران آنها پس از اجرا  چهره ی آنها را روی تابلوهای تبلیغاتی مارک های جهانی چشمک زنان  می بینند. با این حال ، همیشه اینطور نبوده، در کودکی این سلبریتی ها زیباترین دختران کلاس نبودند ، اما این مانع شکوفایی و تبدیل شدن آنها به زنانی جذاب نشد.
 
sayarak.com مطمئن است که همه می توانند از یک جوجه اردک زشت به یک قوی زیبا تبدیل شوند . عکس کودکی 9 سلبریتی را از سینمای جهان جمع آوری کرده که با موفقیت از عهده این کار برآمدند.

 

مارگوت رابی

مارگوت رابی
چه کسی تصور می کند که در 13 سالگی ،مارگوت رابی، سبزه بوده و عینک بند دار می زده است. اما سالها می گذرد ، مارگوت رابی زیباتر شده است ، و اکنون او را نه تنها می توان به عنوان مرجع زیبایی هالیوود ، بلکه یک بازیگر با استعداد بزرگ در نظر گرفت.
 

 

آن هاتاوی

آن هاتاوی
همه از تحول باورنکردنی آن هاتاوی در فیلم "چطور می توان یک شاهزاده خانم بود" را به یاد میآورند. با کمال تعجب ، او در مورد همان تغییرات در تجربه شخصی خود استفاده کرد. اکنون این بازیگر پسرش را بزرگ می کند و صاحب چندین جوایز معتبر به طور هم زمان است: امی ، گلدن گلوب و اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن.
 

 

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون
داکوتا جانسون
داکوتا جانسون ، که در فیلم پرشور "پنجاه طیف تاریک تر" ، خجالتی ، اما کاملاً جذاب Anastacia Steele بازی کرد ، در همان کودکی دچار همین سرنوشت شد. در دوران بلوغ ، دشوار بود كه دكوتا را زيبا بناميم ، اما ، همانطور كه ​​معلوم شد ، فقط موضوع زمان بود.
 

 

کیت هادسون

کیت هادسون
رویای بازیگر شدن از کودکی با کیت هادسون در مزرعه با مادر گلدی هاون و ناپدری کورت راسل صرف میکرد، سرچشمه گرفت. با افزایش سن ، کیت فوق العاده زیباتر شد و جاه طلبی های او به حقیقت پیوست - او در ده ها فیلم موفق به ایفای نقش پرداخت.
 

 

درو بریمور

درو بریمور
درو بریمور
هنگامی که فیلم ئی.تی. موجود فرازمینی استیون اسپیلبرگ روی پرده ها ظاهر شد ، درو بریمور در سن 6 سالگی از خواب بیدار شد. پیش بینی پیشرفت بیشتر شغلی بازیگرانی که در سنین پایین مشهور شدند دشوار است. اما یک دسته کوچک از ستارگان وجود دارند که موفق به غلبه بر همه مشکلات بزرگسالی شده و موفقیت های قبلی خود را تکرار کردند. درو بدون شک یکی از آنهاست.
 

 

میندی کالینگ

میندی کالینگ
میندی کالینگ بازیگر آمریکایی و کمدین با ریشه های هندی است. او اولین نقش خود را در سال 2004 در فیلم "چهل سالگی باکره" دریافت کرد. اکنون میندی نه تنها در فیلم ها بازی می کند ، بلکه فیلمنامه ها را نیز می نویسد و به عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز فعالیت می کند.

 

کیتی هولمز

کیتی هولمز
زیبایی کیتی هولمز خیره کننده است که قلب تام کروز خوش تیپ را بدست آورده، اما این زیبایی نیز بلافاصله شکوفا نشد. اما در 40 سال بازیگری کیتی هولمز عالی به نظر می رسد و بازیگری خود را در فیلم ها ادامه می دهد. به هر حال در اینستاگرام کیتی اغلب عکس ها را بدون آرایش و فیلتر بارگذاری می کند و به مشترکان نشان می دهد که او زیبا و بدون هیچ فتوشاپی است.
 

 

وینونا رایدر

وینونا رایدر
 با نگاهی به عکس کودکی وینونا رایدر ، او را می توان با یک پسر بچه جذاب دوست داشتنی اشتباه گرفت. با گذشت سالها ، این بازیگر به زنی زیبا تبدیل شده است ، که نگاه نکردن به او واقعاً دشوار است. وینونا دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار است و منتقدین فیلم او را یکی از موفق ترین بازیگران دهه 1990 می نامند .

 

آدل

آدل
صاحب صدای شیک آدل برای دستاوردهای موسیقی چندین بار در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. پیش از این ، این خواننده نگران اندام خود بود ، اما اکنون  آدل اعتماد به نفس دارد و بارها اظهار داشته است که به جای رفتن به سالن ورزشی ، ترجیح می دهد شراب خوبی بنوشد و غذای خوشمزه بخورد.
 
کدامیک از عکس ها بیشترین تغییرات را داشته است؟ در نظرات با ما در میان بگذارید

نظرات

در ادامه بخوانید...

30 سلبریتی که احتمالاً در دهه 2000 عاشق آن شده اید ببینید چطور تغییر کردند

در
در اوایل دهه 2000 ، هنگامی که بسیاری از ما نوجوان بودیم ، آنقدر فیلم های جالب ، برنامه های تلویزیونی ، گروههای موسیقی و هنرمندان وجود داشت که عاشق شدن با هر هر کدام ممکن بود. همه این فیلم ها و آهنگ های عاشقانه ما را به سمت رویاها سوق دادند. ما خیلی دوست داشتیم با بت های مان آشنا شویم اما فقط می توانستیم در مورد این بازیگر ان خواب ببینیم: پسران و دختران محبوب ما در فیلم های سینمای جهان و روی پرده های تلویزیونی خیلی خوب بودند.
 
sayarak.com امیدوار است که شما عکس این سلبریتی ها را مشاهده کنید و آنها زمانی را به شما یادآوری کنند که آنقدر مشتاقانه عاشق شدید. یا شاید شما متوجه شوید که هنوز برای هر یک از آنها آه می کشید.
 

1. تام ولینگ

تام ولینگ

2. جاناتان بنت

جاناتان بنت

3. چاد مایکل موری

چاد مایکل موری

4. ماریو کاساس

ماریو کاساس

5. جاش هارت نت

جاش هارت نت

6. جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک

7. آدام بردی

آدام بردی

8. اشتون کوچر

اشتون کوچر

9. هیلاری داف

هیلاری داف

10. جسی مک کارتنی

جسی مک کارتنی

11. هایدن پانتیره

هایدن پانتیره

12. رایان فیلیپ

رایان فیلیپ

13. فبی تنکین 

فبی تنکین

14. شان فاریس

شان فاریس

15. کیلان مورفی

کیلان مورفی

16. کوربین بلو

کوربین بلو

17. هیو دنسی

هیو دنسی

18. جنیفر کانلی

جنیفر کانلی

19. اما رابرتز

اما رابرتز

20. لوک میچل

لوک میچل

21. جنا مالون

جنا مالون

22. اد وستویک

اد وستویک

23. الکس پتیفر

الکس پتیفر

24. بیل کائولز

بیل کائولز

25. کودی لینلی

کودی لینلی

26. مری الیزابت وینستد

مری الیزابت وینستد

27. میلو آنتونی ونتیمیگلیا

 میلو آنتونی ونتیمیگلیا

28. ونتورث میلر - "فرار از زندان"

ونتورث میلر

29. الیسا كاتربرت

30. بن بارنز 

بن بارنز

30 نفری که احتمالاً در دهه 2000 عاشق آن ها شده اید، ببینید که چطور تغییر کردند

نظرات

در ادامه بخوانید...

یول برینر بازیگر روسی در هالیوود

در
یول برینر
یول برینر ستاره روسی هالیوود ، دوست مایکل جکسون و عاشق مارلین دیتریش: حقیقت و داستان در سرنوشت یول برینر
 
یول برینر خود را کولی نامید ، با ژان کوکتو و مایکل جکسون دوست بود ، عاشق مارلین دیتریش بود ، به عنوان محافظ در ساحل کار می کرد و در سراسر جهان مشهور شد. سرنوشت یول براینر ، ستاره هالیوود آنقدر غنی از پیچ و تاب های غیرمعمول است که گاهی اوقات داستان های ساختگی که یول برینر به خاطر خبرنگاران و از روی سرگرمی به آنها می گفت ، به اندازه زندگی نامه واقعی  یول برینر و فیلم‌های یول برینر شگفت آور نبود.

بیوگرافی یول برینر

ولادی وستوک ، هاربین ، پاریس

در 11 ژوئیه 1920 ، هنگامی که هنوز جنگ داخلی در خاور دور ادامه داشت ، پسری به نام جولیوس در خانواده تاجر بوریس برینر در ولادی وستوک به دنیا آمد. به زودی پس از تولد جولیا برینر ، آنها به هاربین چینی منتقل شدند ، جایی که در دهه های 1920 تا 1920 تعداد بیشماری از روس ها زندگی می کردند. یول براینر از نظر منشاء غیرمعمول خود با سایر مهاجران تفاوت داشت - بوریس برینر پسر یک سوئیسی روس بود. بوریس و نزدیکانش صاحب یک شرکت حمل و نقل موفق  بودند که به آنها اجازه می داد  نه تنها راحت ، بلکه حتی مجلل زندگی کنند.
 
یول برینر در فیلم 10 فرمان
یول براینر  در فیلم 10 فرمان  یکی از بازیگران روسی هالیوود
 
با این حال ، کودکی جولیا را بدون ناملایمات تصور نکنید. وقتی او تنها 4 ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند و پسر بدون پدر، بزرگ شد. در سال 1934 ، مادرش تصمیم گرفت به پاریس نقل مکان کند و از همان لحظه ، جولیوس در واقع زندگی خود را آغاز کرد. کاباره های پاریس با فضای آرام جولیوس جوان را به خود جلب کرد. در یکی از کاباره ها ، جولیوس با خانواده ای از رقصندگان کوپی و نوازندگان دیمیتریویچ معروف در آن سالها ملاقات کرد. او آهنگهای آنها را چنان دوست داشت که خودش گیتار را برداشت و شروع به نواختن آهنگ های آنان کرد و  متعاقباً بیشتر از یک بار منشاء خود را از کولی ها اعلام کرد ، و خود را یک کولی میدانست اگر چه  نه از نظر خونی ، بلکه روحی پیوند عمیقی با آنها احساس می کرد.
 
شوق دیگری که جولیا داشت برای آکروباتیک سیرک بود. او حتی در یکی از سیرک ها با شماره اصلی شروع به کار کرد ، اما در سیرک بر اثر سقوط از طناب پشتش را مجروح کرد. پزشکان چیزی بهتر از تجویز مورفین پیدا نکردند و تا سن 17 سالگی ، جولیوس به یک معتاد کامل از مواد مخدر تبدیل شده بود.
 

یول برینر دوست نویسنده مشهور فرانسه ژان کوکتو بود

به طرز عجیبی ، این مورفین بود که به جوان کمک کرد تا وارد حلقه نخبگان خلاق فرانسه شود. در یکی از رستوران ها ، نویسنده مشهور ژان کوکتو ، از جولیا پرسید که مواد مخدر را از کجا آورده است. اما تصور اینکه ارتباط این دو فرد برجسته به عنوان دوستان معتاد به مواد مخدر وجود داشته باشد اشتباه است: کوکتو و برینر را عشق به هنر و شادی های زندگی به هم نزدیک کرد. و یول برینر با گذراندن یک دوره درمانی توانست از اعتیاد به مواد مخدر خلاص شود.
 
جنگ آینده به دوستی با کوکتو پایان داد. در سال 1939 ، جولیوس به همراه مادر و خواهرش به هاربین بازگشت و در سال 1941 به ایالات متحده نقل مکان کرد. در آن زمان ، جولیوس قبلاً با اطمینان می دانست که می خواهد بازیگر شود. او وارد استودیوی میخائیل چخوف شد و اولین قدم ها را در حرفه منتخب خود برداشت و همزمان با هر فرصتی برای بدست آوردن پول اضافی  تلاش می کرد. 
 
در سال 1941 ، نام او برای اولین بار در پوستر تئاتر ظاهر شد .یول برینر  در سال 1942 با یک ستاره جوان فیلم ، ویرجینیا گیلمور( یول برینر همسر ) ملاقات کرد.
 
یک عاشقانه طوفانی به سرعت منجر به ازدواج شد: در سال 1943 ، یول و ویرجینیا ازدواج کردند. با حرکت از هالیوود به نیویورک ، ویرجینیا شروع به اجرای موفقیت آمیز در برادوی کرد. به زودی ، یول اولین بازی خود را در یکی از موزیکال ها انجام داد. ظاهر مردانه ، جذابیت و صدای دلپذیر او باعث ایجاد احساس شدیدی در تماشاچیان شد و به همین دلیل وقتی تصمیم گرفتند موزیکال جدید The King and Me را در تئاتر به نمایش بگذارند ، نقش پادشاه به یول برینر واگذار شد.
 

یول برینر پادشاه صحنه تئاتر و پرده سینما شد

یول برینر

 

نقش پادشاه که قلب یک معلم انگلیسی را تسخیر کرد ، بازیگر مشتاق را به یک ستاره اصیل برادوی تبدیل کرد ، اما هیچ کس نمی دانست که در ابتدا به این شخصیت جایزه ثانویه در این نمایش داده می شود. نویسندگان این نمایشنامه با دیدن نمایشنامه برینر متن را نوشتند و کلید تصویر پادشاه را ساختند. ترکیبی از شخصیت روشن و بازی درخشان Brinner قلب مخاطبان را جلب کرد و موسیقی بسیار محبوب شد. 5 سال بعد از پیش پرده موزیکال "پادشاه و من" ، فیلمی با همین نام به همراه برینر در نقش اول اکران شد. و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد به یول برینر تعلق گرفت
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی يول براينر و اینگرید برگمن
 
دهه 1950 را با اطمینان می توان "دهه طلایی" در زندگی بازیگر نامید. وی در رابطه با خانم ها بسیار موفق بوده است - این دقیقاً دوره ای است که عاشقانه هایی با مارلن دیتریش و اینگرید برگمن داشت و در بهترین فیلم ها از جمله در فیلم هفت دلاور با بازی هنرمندان مشهور نقش اول را بازی می کند. با تشکر از این فیلم ، برینر در سینمای جهان به رسمیت شناخته شد ، و پسران در سر تاسر دنیا در بازی های خود از قهرمان  فیلم هفت دلاور - یعنی گاوچران بی عیب و نقص کریس - تقلید می کردند.
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
 
The Seven Magnentent، فیلم هفت دلاور در1960 با بازی 7 غول سینمای جهان، 7 بازیگر و سلبریتی های عصر آن زمان مشهور چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد.
 
چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد

 

در دهه 1960 ، حرفه سینمای یول تا حدودی کاهش یافت و در اوایل دهه 1970 او دوباره به صحنه تئاتر بازگشت. از سال 1977 تا 1985 ، یول برینر نقش مورد علاقه خود را در نسخه جدید پادشاه و من در 4633 بار اجرا بازی کرد ، هر بار یول برینر صحنه را ترک می کرد با تشویق شدید روبرو می شد.جایزه ویژه تونی برای بازی در نمایش پادشاه و من به   يول برينر   اهدا شد.
 
یول برینر

 

در بین طرفداران یولبرینر افراد متفاوتی مانند ملکه انگلیس و مایکل جکسون قرار داشتند که یول با آنها دوست شد و در ژاپن این بازیگر به بت ملی تبدیل شد. حتی سرطان ریه نتوانست یول را مجبور به کنار گذاشتن صحنه کند. آخرین باری که 3 ماه قبل از مرگش روی صحنه رفت، مثل همیشه درخشان بازی کرد. یول برینر در 10 اکتبر 1985 درگذشت.

در آوریل 1983، زمانی که یول براینر بازیگر در یک تور در سانفرانسیسکو بود، به پزشکان مراجعه کرد و آنها متوجه شدند که او سرطان ریه دارد. یول به شدت سیگاری بود و روزانه 3 بسته سیگار می کشید.این بیماری قابل درمان نبود، پیشرفت کرد، متاستازها قبلاً نخاع را تحت تأثیر قرار داده بودند. این بازیگر درد وحشتناکی را تجربه کرد، اما به اجرای خود ادامه داد. و هیچ کس جز شرکای صحنه اش از عذابی که او تجربه می کرد نمی دانست.


پس از مرگ یول برینر، پیام کوتاه او درباره مضرات سیگار که اندکی قبل از مرگش به دستور موسسه ملی سرطان فیلمبرداری شده بود، بارها در تلویزیون تکرار شد. او که جلوی دوربین تلویزیون نشسته بود، گفت: «الان مرده‌ام فقط به این دلیل که زیاد سیگار می‌کشیدم، بنابراین به هرکسی که الان مرا می‌بیند می‌گویم: سرنوشت را تکرار نکن. اکنون که مرگ من مشخص شده است به شما هشدار می دهم: سیگار نکشید. هر چیزی جز سیگار کشیدن اگر می توانستم به عقب برگردم و سیگار را ترک کنم، دلیلی برای بحث درباره سرطانم وجود نداشت. من در این مورد مطمئن هستم."


این اجرا اولین بار در روز مرگ یول براینر، 10 اکتبر 1985 روی پرده ها ظاهر شد.پس از مرگ این بازیگر  ، یک پیام ویدئویی منتشر شد که در آن یور براینر اعتراف میکرد که بیماری وی حاصل سالها سیگار کشیدن است و یوری براینر بینندگان را ترغیب می کند که این عادت بد را ترک کنند.

 

در 14 سپتامبر 2005، در ولادی وستوک، در نمای خانه شماره 15 در خیابان آلئوتسکایا، یک پلاک یادبود به یاد يول براينر نصب شد.ستایشگران استعداد یول برینر پابلو پیکاسو، سالوادور دالی، خوان کارلوس پادشاه اسپانیا، کنستانتین پادشاه یونان و پادشاه اردن شاه حسین بودند.

یول برینر همسر

  • ویرجینیا گیلمور (طلاق) یک فرزند
  • دوریس کلینر (طلاق گرفته) یک فرزند
  • ژاکلین تیون د لا شاوم (طلاق) دو فرزند
  • کتی لی

فیلم‌های یول برینر

بازی یول برینر در فیلم‌ های زیر:
در فیلم  ده فرمان  (۱۹۵۶)
بندر نیویورک (۱۹۴۹)
پادشاه و من (۱۹۵۶)
ده فرمان (۱۹۵۶)
آناستازیا (۱۹۵۶)
برادران کارامازوف (۱۹۵۸)
بوکانیر
دزد دریایی (۱۹۵۸)
سفر (۱۹۵۹)
خشم و هیاهو (۱۹۵۹)
سلیمان و ملکه سبا (۱۹۵۹)
یک بار دیگر با احساس (۱۹۶۰)
وصیت‌نامه ارفه (۱۹۶۰)
بسته غیرمنتظره (۱۹۶۰)
هفت دلاور (۱۹۶۰)
دوباره خداحافظ (۱۹۶۱)
فرار از ظهرین (۱۹۶۲)
تاراس بولبا (۱۹۶۲)
سلاطین آفتاب (۱۹۶۳)
پرواز از آشیا (۱۹۶۴)
دعوت از یک تیرانداز (۱۹۶۴)
موریتوری (۱۹۶۵)
سایه‌ای غول‌آسا بیفکن (۱۹۶۶)
خشخاش هم گلی است (۱۹۶۶)
بازگشت هفت دلاور (۱۹۶۶)
جاسوس سه‌جانبه (۱۹۶۶)
مرد مضاعف (۱۹۶۷)
دوئل طولانی (۱۹۶۷)
پانچوویلا (۱۹۶۷)
تابستان پیکاسو (۱۹۶۹)
پرونده غاز طلایی (۱۹۶۹)
نبرد نرتوا (۱۹۶۹)
زن دیوانه شایلو (۱۹۶۹)
مسیحی جادویی (۱۹۶۹)
خداحافظ ساباتا (۱۹۷۱)
نوری در پایان دنیا (۱۹۷۱)
عاشقانه یک اسب‌دزد (۱۹۷۱)
کتلو (۱۹۷۱)
پلیس (۱۹۷۲)
فازی (۱۹۷۲)
پرواز شبانه از مسکو (۱۹۷۳)
دنیای غرب (۱۹۷۳)
آخرین مبارز (۱۹۷۵)
شوق مرگ (۱۹۷۶)
دنیای آینده (۱۹۷۶)
کاربر گرامی در صورتی که به یول برینر علاقه دارید مقاله یول برینر ، پادشاه روسی هالیوود را همه در فیلم هفت دلاور و ۱۰ فرمان به یاد دارند را بخوانید

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه پیرترین زوج هالیوود توانستند 65 سال با هم زندگی کنند

در
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
 
آنها دیگر لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنند. نماینده "دوران طلایی" هالیوود ، کرک داگلاس و همسرش "آن بایدنس" در اواسط قرن گذشته با هم ملاقات کردند ، با هم با ناملایمات جدی درگیر شدند با از دست دادن یکی از پسرانشان جان سالم به در بردند و همچنان عاشق و خوشحال باقی ماندند. راز خوشبختی همه جانبه و طولانی مدت، بازیگر مشهور سینمای جهان، کرک داگلاس و همسرش چه بود و چیست؟

عشق در پاریس

کرک داگلاس
کرک داگلاس.  / عکس
 
هنگامی که کرک داگلاس به یکی از محبوب ترین بازیگران آمریکایی تبدیل شد ، زندگی وی پر از وقایع ، جلسات و پیشنهادات جدید شد. در دهه 50 نه تنها آمریکا بلکه اروپا نیز تسلیم وی شد. در سال 1953 ، به صورت اتفاقی، کرک داگلاس در رمانتیک ترین شهر جهان، پاریس مشغول به کار شد. او به یک دستیار احتیاج داشت و بسیاری از آشنایان بارها و بارها آن بایدنس را پیشنهاد کردند و همه اعتقاد داشتند که اوست که می تواند به داگلاس کمک کند.
کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
هنگامی که سرانجام دختر به پاریس بازگشت ، آنها با یکدیگر آشنا شدند. و این بازیگر مشهور بدون شک در پاسخ مثبت ، آن بایدنس را به یکی از گران ترین و محبوب ترین رستوران های پایتخت فرانسه دعوت کرد. اما او به کرک جواب رد داد ، سر را به علامت منفی تکان داد و گفت که به خانه می رود تا برای خودش تخم مرغ درست کند.
کرک داگلاس
کرک داگلاس.  / عکس
 
داگلاس حیرت زده بود: او ، بازیگر مشهور ، موضوع رؤیاهای بسیاری از زنان ، اما این دختر او را نمی دید.کرک داگلاس چندین بار تلاش کرد تا آن بایدنس را جذب کند ، اما او به سخنرانی های سرسخت وی واکنش نشان نداد. آن بایدنس مرز ها را مشخص کرد: آنها منحصراً برای کار ارتباط برقرار می کنند. اما کار فقط به آنها کمک کرده که نزدیکتر شوند.
 
او مطلقاً نمی خواست با یک سلبریتی بی پروا بچرخد و بدین ترتیب قلب خود را به طور کامل و غیرقابل برگشت از دست بدهد. کرک داگلاس آموخت که در مورد خود صحبت نکند بلکه حرف های آن بایدنس را بشنود که اینقدر بدون ابهام و پرده پوشی تمام تلاش های  او را برای نزدیک شدن به خودش رد می کرد. و ناگهان فهمید که این دختر پس از طلاق از همسر اول خود، دیانا دیل، مانند هیچ یک از کسانی که با آنها رابطه بدون تعهد داشته، نیست.
کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
با گذشت زمان ، دوستی کاملاً محرمانه بین کرک و آن بایدنس ایجاد شد. آن بایدنس به کرک داگلاس درباره گذشته خود ، درباره زندگی در پاریس زمانی که توسط آلمانی ها اشغال شده بود ، در مورد خاطرات دردناک ، در مورد آرزوی موفقیت گفت. معلوم شد که او چهار زبان را می داند ، از نظر هنری کاملاً آگاه است و از یک طنز شگفت انگیز برخوردار است. داگلاس واقعاً عاشق شد.
 
و تنها هنگامی آن بایدنس به کرک داگلاس توجه کرد که پس از کنسرت گالا که در یک سیرک برگزار می شد ، او به تمیز کردن قفس فیل از فضولات حیوان کمک می کرد. کرک داگلاس مشهور در لباس شب و با بیل در دست خنده دار به نظر می رسید. اما توجه به توانایی بازیگر در اقدامات غیر منتظره، آن بایدنس را جلب کرد. این کیفیت کار کرک بود که زن را جذب کرد.
 

عاشقانه عجیب

کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
زمانی که عاشق به شکلی کامل پیش می رفت ،حال کرک داگلاس عجله ای برای ادامه رابطه نداشت. علاوه بر این ، او به یک بازیگر ایتالیایی به نام پیر آنجلی مشغول بود . کرک داگلاس آنقدر بی رحمانه رفتار کرد که از آن بایدنس خواست تا به او کمک کند تا حلقه نامزدی را برای پیر آنجلی انتخاب کند. او با صداقت از این درخواست پیروی کرد و حتی به او نشان نداد که آن لحظات در فروشگاه جواهرات چقدر دردناک بودند.
 
با این حال ، کرک داگلاس هرگز عشق ها و سرگرمی های خود را از او مخفی نکرد. آن بایدنس بخاطر درد و رنج بسیار ظریفش از او انتقام گرفت و در روز تولد داگلاس در یك آپارتمان در پاریس او را غافلگیر کرد. آن بایدنس تمام زنانی را که با کرک داگلاس عاشقانه هایی داشتند دعوت کرد. آنها در بدو ورود داگلاس در یک خط بلند صف آرایی کردند و داگلاس ، که به سختی به این خط نگاه می کرد ، فقط در گوش آن بایدنس لبخند زد و زمزمه کرد: "ای حرامزاده!"
 
یک سال پس از شروع رابطه آنها ، آن بایدنس به کرک گفت که تمام این مدت به او اجازه داده از نظر عاطفی به او فشار آورد. اما اگر او همچنان به این کار ادامه دهد ، او برای اجتناب از درد مجبور می شود او را ترک کند. و چند روز بعد ، او آن بایدنس را دید که به طور جدی وسایلش را جمع می کند. داگلاس فهمید که اگر آن بایدنس را از دست بدهد ، نابود می شودو آن بایدنس به او شانس دوم نمی دهد پس از آن خواست كه با او ازدواج كند. فقط چند روز بعد ، کرک داگلاس و آن بایدنس ازدواج خود را در لاس وگاس ثبت کردند.
 
با این حال ، مدتی به دلیل مشکلات ویزای آن بایدنس ، این زوج مجبور شدن برای مدتی جدا از هم زندگی کنند.
کرک داگلاس و آن بایدنس با پسرانشان
کرک داگلاس و آن بایدنس با پسرانشان.  / عکس
 
پس از تولد فرزند اولشان ، پیتر ، كرک داگلاس به آن نوشت: "همیشه به یاد داشته باش عزیزم ، من به تو احتیاج دارم ... برای تو ، امیدوارم کارهای شگفت انگیز در زندگی انجام دهم. "
 
بیش از 65 سال ، آنها در کنار هم زندگی کرده اند. آن بایدنس به زن اصلی زندگی بازیگر افسانه ای ، دستیار اول وی و رئیس کمپانی فیلم او تبدیل شد که توسط داگلاس ساخته شده است.
 
آنها توانستند سرطان آن بایدنس را شکست دهند ، و پس از آن کرک دوباره آن را از خودکشی بخاطر افسردگی پس از سکته مغزی نجات داد. در سال 2004 ، آنها جوانترین فرزند خود اریک را که در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت ، از دست دادند.
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
 
آنها همچنین نامه های خود را در تمام زندگی خود حفظ کرده ، که بعداً پایه و اساس کتاب مشترکشان "کرک و آن" قرار گرفت. در سال 2004 ، آنها دوباره تجدید خاطره کردند و عروسی مجللی را راه انداختند ، که مهمانان زیادی را دعوت کردند و کمپانی فیلم به مایکل داگلاس و همسرش کاترین زتا جونز واگذار شد.
 
عشق آنها از بین نرفت و حتی در طول سالها محو نشد. هنوز آنها با همان عشق و لطافت به یکدیگر نگاه می کنند و کرک داگلاس اعتراف می کند: "... تحسین و نیاز بی امان من به این زن شگفت انگیز هنوز مرا متحیر می کند." و آن با همسرش موافق است: "این داستان عشق بی پایان است". کرک 102 سال سن دارد  و آن 100 سال،  چین و چروک های عمیق صورت آنها یک قرن قدمت دارد.
مقاله را دوست داشتید؟ با گذاشتن نظراز ما پشتیبانی کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...