کودکان زشتی که به بت میلیون ها نفر تبدیل شده اند 9 سلبریتی

در
اکنون این زیبایی رویای بسیاری از مردان و میلیون ها زن است. تعداد زیادی از طرفداران آنها پس از اجرا  چهره ی آنها را روی تابلوهای تبلیغاتی مارک های جهانی چشمک زنان  می بینند. با این حال ، همیشه اینطور نبوده، در کودکی این سلبریتی ها زیباترین دختران کلاس نبودند ، اما این مانع شکوفایی و تبدیل شدن آنها به زنانی جذاب نشد.
 
sayarak.com مطمئن است که همه می توانند از یک جوجه اردک زشت به یک قوی زیبا تبدیل شوند . عکس کودکی 9 سلبریتی را از سینمای جهان جمع آوری کرده که با موفقیت از عهده این کار برآمدند.

 

مارگوت رابی

مارگوت رابی
چه کسی تصور می کند که در 13 سالگی ،مارگوت رابی، سبزه بوده و عینک بند دار می زده است. اما سالها می گذرد ، مارگوت رابی زیباتر شده است ، و اکنون او را نه تنها می توان به عنوان مرجع زیبایی هالیوود ، بلکه یک بازیگر با استعداد بزرگ در نظر گرفت.
 

 

آن هاتاوی

آن هاتاوی
همه از تحول باورنکردنی آن هاتاوی در فیلم "چطور می توان یک شاهزاده خانم بود" را به یاد میآورند. با کمال تعجب ، او در مورد همان تغییرات در تجربه شخصی خود استفاده کرد. اکنون این بازیگر پسرش را بزرگ می کند و صاحب چندین جوایز معتبر به طور هم زمان است: امی ، گلدن گلوب و اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن.
 

 

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون
داکوتا جانسون
داکوتا جانسون ، که در فیلم پرشور "پنجاه طیف تاریک تر" ، خجالتی ، اما کاملاً جذاب Anastacia Steele بازی کرد ، در همان کودکی دچار همین سرنوشت شد. در دوران بلوغ ، دشوار بود كه دكوتا را زيبا بناميم ، اما ، همانطور كه ​​معلوم شد ، فقط موضوع زمان بود.
 

 

کیت هادسون

کیت هادسون
رویای بازیگر شدن از کودکی با کیت هادسون در مزرعه با مادر گلدی هاون و ناپدری کورت راسل صرف میکرد، سرچشمه گرفت. با افزایش سن ، کیت فوق العاده زیباتر شد و جاه طلبی های او به حقیقت پیوست - او در ده ها فیلم موفق به ایفای نقش پرداخت.
 

 

درو بریمور

درو بریمور
درو بریمور
هنگامی که فیلم ئی.تی. موجود فرازمینی استیون اسپیلبرگ روی پرده ها ظاهر شد ، درو بریمور در سن 6 سالگی از خواب بیدار شد. پیش بینی پیشرفت بیشتر شغلی بازیگرانی که در سنین پایین مشهور شدند دشوار است. اما یک دسته کوچک از ستارگان وجود دارند که موفق به غلبه بر همه مشکلات بزرگسالی شده و موفقیت های قبلی خود را تکرار کردند. درو بدون شک یکی از آنهاست.
 

 

میندی کالینگ

میندی کالینگ
میندی کالینگ بازیگر آمریکایی و کمدین با ریشه های هندی است. او اولین نقش خود را در سال 2004 در فیلم "چهل سالگی باکره" دریافت کرد. اکنون میندی نه تنها در فیلم ها بازی می کند ، بلکه فیلمنامه ها را نیز می نویسد و به عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز فعالیت می کند.

 

کیتی هولمز

کیتی هولمز
زیبایی کیتی هولمز خیره کننده است که قلب تام کروز خوش تیپ را بدست آورده، اما این زیبایی نیز بلافاصله شکوفا نشد. اما در 40 سال بازیگری کیتی هولمز عالی به نظر می رسد و بازیگری خود را در فیلم ها ادامه می دهد. به هر حال در اینستاگرام کیتی اغلب عکس ها را بدون آرایش و فیلتر بارگذاری می کند و به مشترکان نشان می دهد که او زیبا و بدون هیچ فتوشاپی است.
 

 

وینونا رایدر

وینونا رایدر
 با نگاهی به عکس کودکی وینونا رایدر ، او را می توان با یک پسر بچه جذاب دوست داشتنی اشتباه گرفت. با گذشت سالها ، این بازیگر به زنی زیبا تبدیل شده است ، که نگاه نکردن به او واقعاً دشوار است. وینونا دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار است و منتقدین فیلم او را یکی از موفق ترین بازیگران دهه 1990 می نامند .

 

آدل

آدل
صاحب صدای شیک آدل برای دستاوردهای موسیقی چندین بار در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. پیش از این ، این خواننده نگران اندام خود بود ، اما اکنون  آدل اعتماد به نفس دارد و بارها اظهار داشته است که به جای رفتن به سالن ورزشی ، ترجیح می دهد شراب خوبی بنوشد و غذای خوشمزه بخورد.
 
کدامیک از عکس ها بیشترین تغییرات را داشته است؟ در نظرات با ما در میان بگذارید

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 بازیگر که در کودکی دوست داشتیم اکنون چگونه به نظر می رسند

در
به عنوان نوجوان ، ما به راحتی با بازیگر های جوان صفحه نمایش ارتباط برقرار می کردیم. آنها شخصیت های مورد علاقه ما را بازی می کردند ، که اغلب ما به دنبال تقلید از آن بازیگر بودیم. چه صحبت از یک سریال تلویزیونی باشد یا یک فیلم بزرگ از سینمای جهان ، هرکدام از ما گروهی از بازیگران را در کودکی دوست داشتیم و آنها را با دقت تماشا میکردیم، زمان می گذرد ، و بسیاری از سلبریتی های گذشته فراموش شده اند ، و ما به سختی می توانیم تصور کنیم که اکنون چگونه به نظر می رسند؟
 
 sayarak.com می خواهد سلبریتی های مورد علاقه شما را نشان دهد و این که چه تغییراتی در طول زمان تغییر کرده اند.

 

1. آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک Bridge to Terabithia 2007

آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک

2. مایکل جی. فاکس

مایکل جی. فاکس

3. دنیل رادکلیف و تام فلتون

دنیل رادکلیف و تام فلتون

4. شایا لابوف

شایا لابوف

5. هیلاری داف 

هیلاری داف

6. بریدت مندلر

بریدت مندلر

7.جردن وود

جردن وود

8. جاش هاتچرسون

جاش هاتچرسون

9. آسا باترفیلد

آسا باترفیلد

10. جیسون جیمز ریشتر

جیسون جیمز ریشتر

11. اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک (2006-2008)

اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک

12. فردی هایمور

فردی هایمور

13. الیزابت شو

الیزابت شو

14. دوون ساوا

دوون ساوا

15. تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

16. رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم "می دانم تابستان گذشته شما چه کردید"

رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم

17. چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا (2004)

چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا

18. جنیفر گارنر 
جنیفر گارنر
19. آلیشیا سیلورستون

20. توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من (2005)

توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من
21. شان اشورم 
شان اشورم
آیا می توانید بازیگران را بدون قاب فیلم ها تشخیص دهید؟ به نظر شما چه کسی بیشترین تغییر را کرده است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

30 سلبریتی که احتمالاً در دهه 2000 عاشق آن شده اید ببینید چطور تغییر کردند

در
در اوایل دهه 2000 ، هنگامی که بسیاری از ما نوجوان بودیم ، آنقدر فیلم های جالب ، برنامه های تلویزیونی ، گروههای موسیقی و هنرمندان وجود داشت که عاشق شدن با هر هر کدام ممکن بود. همه این فیلم ها و آهنگ های عاشقانه ما را به سمت رویاها سوق دادند. ما خیلی دوست داشتیم با بت های مان آشنا شویم اما فقط می توانستیم در مورد این بازیگر ان خواب ببینیم: پسران و دختران محبوب ما در فیلم های سینمای جهان و روی پرده های تلویزیونی خیلی خوب بودند.
 
sayarak.com امیدوار است که شما عکس این سلبریتی ها را مشاهده کنید و آنها زمانی را به شما یادآوری کنند که آنقدر مشتاقانه عاشق شدید. یا شاید شما متوجه شوید که هنوز برای هر یک از آنها آه می کشید.
 

1. تام ولینگ

تام ولینگ

2. جاناتان بنت

جاناتان بنت

3. چاد مایکل موری

چاد مایکل موری

4. ماریو کاساس

ماریو کاساس

5. جاش هارت نت

جاش هارت نت

6. جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک

7. آدام بردی

آدام بردی

8. اشتون کوچر

اشتون کوچر

9. هیلاری داف

هیلاری داف

10. جسی مک کارتنی

جسی مک کارتنی

11. هایدن پانتیره

هایدن پانتیره

12. رایان فیلیپ

رایان فیلیپ

13. فبی تنکین 

فبی تنکین

14. شان فاریس

شان فاریس

15. کیلان مورفی

کیلان مورفی

16. کوربین بلو

کوربین بلو

17. هیو دنسی

هیو دنسی

18. جنیفر کانلی

جنیفر کانلی

19. اما رابرتز

اما رابرتز

20. لوک میچل

لوک میچل

21. جنا مالون

جنا مالون

22. اد وستویک

اد وستویک

23. الکس پتیفر

الکس پتیفر

24. بیل کائولز

بیل کائولز

25. کودی لینلی

کودی لینلی

26. مری الیزابت وینستد

مری الیزابت وینستد

27. میلو آنتونی ونتیمیگلیا

 میلو آنتونی ونتیمیگلیا

28. ونتورث میلر - "فرار از زندان"

ونتورث میلر

29. الیسا كاتربرت

30. بن بارنز 

بن بارنز

30 نفری که احتمالاً در دهه 2000 عاشق آن ها شده اید، ببینید که چطور تغییر کردند

نظرات

در ادامه بخوانید...

یول برینر بازیگر روسی در هالیوود

در
یول برینر
یول برینر ستاره روسی هالیوود ، دوست مایکل جکسون و عاشق مارلین دیتریش: حقیقت و داستان در سرنوشت یول برینر
 
یول برینر خود را کولی نامید ، با ژان کوکتو و مایکل جکسون دوست بود ، عاشق مارلین دیتریش بود ، به عنوان محافظ در ساحل کار می کرد و در سراسر جهان مشهور شد. سرنوشت یول براینر ، ستاره هالیوود آنقدر غنی از پیچ و تاب های غیرمعمول است که گاهی اوقات داستان های ساختگی که یول برینر به خاطر خبرنگاران و از روی سرگرمی به آنها می گفت ، به اندازه زندگی نامه واقعی  یول برینر و فیلم‌های یول برینر شگفت آور نبود.

بیوگرافی یول برینر

ولادی وستوک ، هاربین ، پاریس

در 11 ژوئیه 1920 ، هنگامی که هنوز جنگ داخلی در خاور دور ادامه داشت ، پسری به نام جولیوس در خانواده تاجر بوریس برینر در ولادی وستوک به دنیا آمد. به زودی پس از تولد جولیا برینر ، آنها به هاربین چینی منتقل شدند ، جایی که در دهه های 1920 تا 1920 تعداد بیشماری از روس ها زندگی می کردند. یول براینر از نظر منشاء غیرمعمول خود با سایر مهاجران تفاوت داشت - بوریس برینر پسر یک سوئیسی روس بود. بوریس و نزدیکانش صاحب یک شرکت حمل و نقل موفق  بودند که به آنها اجازه می داد  نه تنها راحت ، بلکه حتی مجلل زندگی کنند.
 
یول برینر در فیلم 10 فرمان
یول براینر  در فیلم 10 فرمان  یکی از بازیگران روسی هالیوود
 
با این حال ، کودکی جولیا را بدون ناملایمات تصور نکنید. وقتی او تنها 4 ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند و پسر بدون پدر، بزرگ شد. در سال 1934 ، مادرش تصمیم گرفت به پاریس نقل مکان کند و از همان لحظه ، جولیوس در واقع زندگی خود را آغاز کرد. کاباره های پاریس با فضای آرام جولیوس جوان را به خود جلب کرد. در یکی از کاباره ها ، جولیوس با خانواده ای از رقصندگان کوپی و نوازندگان دیمیتریویچ معروف در آن سالها ملاقات کرد. او آهنگهای آنها را چنان دوست داشت که خودش گیتار را برداشت و شروع به نواختن آهنگ های آنان کرد و  متعاقباً بیشتر از یک بار منشاء خود را از کولی ها اعلام کرد ، و خود را یک کولی میدانست اگر چه  نه از نظر خونی ، بلکه روحی پیوند عمیقی با آنها احساس می کرد.
 
شوق دیگری که جولیا داشت برای آکروباتیک سیرک بود. او حتی در یکی از سیرک ها با شماره اصلی شروع به کار کرد ، اما در سیرک بر اثر سقوط از طناب پشتش را مجروح کرد. پزشکان چیزی بهتر از تجویز مورفین پیدا نکردند و تا سن 17 سالگی ، جولیوس به یک معتاد کامل از مواد مخدر تبدیل شده بود.
 

یول برینر دوست نویسنده مشهور فرانسه ژان کوکتو بود

به طرز عجیبی ، این مورفین بود که به جوان کمک کرد تا وارد حلقه نخبگان خلاق فرانسه شود. در یکی از رستوران ها ، نویسنده مشهور ژان کوکتو ، از جولیا پرسید که مواد مخدر را از کجا آورده است. اما تصور اینکه ارتباط این دو فرد برجسته به عنوان دوستان معتاد به مواد مخدر وجود داشته باشد اشتباه است: کوکتو و برینر را عشق به هنر و شادی های زندگی به هم نزدیک کرد. و یول برینر با گذراندن یک دوره درمانی توانست از اعتیاد به مواد مخدر خلاص شود.
 
جنگ آینده به دوستی با کوکتو پایان داد. در سال 1939 ، جولیوس به همراه مادر و خواهرش به هاربین بازگشت و در سال 1941 به ایالات متحده نقل مکان کرد. در آن زمان ، جولیوس قبلاً با اطمینان می دانست که می خواهد بازیگر شود. او وارد استودیوی میخائیل چخوف شد و اولین قدم ها را در حرفه منتخب خود برداشت و همزمان با هر فرصتی برای بدست آوردن پول اضافی  تلاش می کرد. 
 
در سال 1941 ، نام او برای اولین بار در پوستر تئاتر ظاهر شد .یول برینر  در سال 1942 با یک ستاره جوان فیلم ، ویرجینیا گیلمور( یول برینر همسر ) ملاقات کرد.
 
یک عاشقانه طوفانی به سرعت منجر به ازدواج شد: در سال 1943 ، یول و ویرجینیا ازدواج کردند. با حرکت از هالیوود به نیویورک ، ویرجینیا شروع به اجرای موفقیت آمیز در برادوی کرد. به زودی ، یول اولین بازی خود را در یکی از موزیکال ها انجام داد. ظاهر مردانه ، جذابیت و صدای دلپذیر او باعث ایجاد احساس شدیدی در تماشاچیان شد و به همین دلیل وقتی تصمیم گرفتند موزیکال جدید The King and Me را در تئاتر به نمایش بگذارند ، نقش پادشاه به یول برینر واگذار شد.
 

یول برینر پادشاه صحنه تئاتر و پرده سینما شد

یول برینر

 

نقش پادشاه که قلب یک معلم انگلیسی را تسخیر کرد ، بازیگر مشتاق را به یک ستاره اصیل برادوی تبدیل کرد ، اما هیچ کس نمی دانست که در ابتدا به این شخصیت جایزه ثانویه در این نمایش داده می شود. نویسندگان این نمایشنامه با دیدن نمایشنامه برینر متن را نوشتند و کلید تصویر پادشاه را ساختند. ترکیبی از شخصیت روشن و بازی درخشان Brinner قلب مخاطبان را جلب کرد و موسیقی بسیار محبوب شد. 5 سال بعد از پیش پرده موزیکال "پادشاه و من" ، فیلمی با همین نام به همراه برینر در نقش اول اکران شد. و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد به یول برینر تعلق گرفت
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی يول براينر و اینگرید برگمن
 
دهه 1950 را با اطمینان می توان "دهه طلایی" در زندگی بازیگر نامید. وی در رابطه با خانم ها بسیار موفق بوده است - این دقیقاً دوره ای است که عاشقانه هایی با مارلن دیتریش و اینگرید برگمن داشت و در بهترین فیلم ها از جمله در فیلم هفت دلاور با بازی هنرمندان مشهور نقش اول را بازی می کند. با تشکر از این فیلم ، برینر در سینمای جهان به رسمیت شناخته شد ، و پسران در سر تاسر دنیا در بازی های خود از قهرمان  فیلم هفت دلاور - یعنی گاوچران بی عیب و نقص کریس - تقلید می کردند.
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
 
The Seven Magnentent، فیلم هفت دلاور در1960 با بازی 7 غول سینمای جهان، 7 بازیگر و سلبریتی های عصر آن زمان مشهور چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد.
 
چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد

 

در دهه 1960 ، حرفه سینمای یول تا حدودی کاهش یافت و در اوایل دهه 1970 او دوباره به صحنه تئاتر بازگشت. از سال 1977 تا 1985 ، یول برینر نقش مورد علاقه خود را در نسخه جدید پادشاه و من در 4633 بار اجرا بازی کرد ، هر بار یول برینر صحنه را ترک می کرد با تشویق شدید روبرو می شد.جایزه ویژه تونی برای بازی در نمایش پادشاه و من به   يول برينر   اهدا شد.
 
یول برینر

 

در بین طرفداران یولبرینر افراد متفاوتی مانند ملکه انگلیس و مایکل جکسون قرار داشتند که یول با آنها دوست شد و در ژاپن این بازیگر به بت ملی تبدیل شد. حتی سرطان ریه نتوانست یول را مجبور به کنار گذاشتن صحنه کند. آخرین باری که 3 ماه قبل از مرگش روی صحنه رفت، مثل همیشه درخشان بازی کرد. یول برینر در 10 اکتبر 1985 درگذشت.

در آوریل 1983، زمانی که یول براینر بازیگر در یک تور در سانفرانسیسکو بود، به پزشکان مراجعه کرد و آنها متوجه شدند که او سرطان ریه دارد. یول به شدت سیگاری بود و روزانه 3 بسته سیگار می کشید.این بیماری قابل درمان نبود، پیشرفت کرد، متاستازها قبلاً نخاع را تحت تأثیر قرار داده بودند. این بازیگر درد وحشتناکی را تجربه کرد، اما به اجرای خود ادامه داد. و هیچ کس جز شرکای صحنه اش از عذابی که او تجربه می کرد نمی دانست.


پس از مرگ یول برینر، پیام کوتاه او درباره مضرات سیگار که اندکی قبل از مرگش به دستور موسسه ملی سرطان فیلمبرداری شده بود، بارها در تلویزیون تکرار شد. او که جلوی دوربین تلویزیون نشسته بود، گفت: «الان مرده‌ام فقط به این دلیل که زیاد سیگار می‌کشیدم، بنابراین به هرکسی که الان مرا می‌بیند می‌گویم: سرنوشت را تکرار نکن. اکنون که مرگ من مشخص شده است به شما هشدار می دهم: سیگار نکشید. هر چیزی جز سیگار کشیدن اگر می توانستم به عقب برگردم و سیگار را ترک کنم، دلیلی برای بحث درباره سرطانم وجود نداشت. من در این مورد مطمئن هستم."


این اجرا اولین بار در روز مرگ یول براینر، 10 اکتبر 1985 روی پرده ها ظاهر شد.پس از مرگ این بازیگر  ، یک پیام ویدئویی منتشر شد که در آن یور براینر اعتراف میکرد که بیماری وی حاصل سالها سیگار کشیدن است و یوری براینر بینندگان را ترغیب می کند که این عادت بد را ترک کنند.

 

در 14 سپتامبر 2005، در ولادی وستوک، در نمای خانه شماره 15 در خیابان آلئوتسکایا، یک پلاک یادبود به یاد يول براينر نصب شد.ستایشگران استعداد یول برینر پابلو پیکاسو، سالوادور دالی، خوان کارلوس پادشاه اسپانیا، کنستانتین پادشاه یونان و پادشاه اردن شاه حسین بودند.

یول برینر همسر

  • ویرجینیا گیلمور (طلاق) یک فرزند
  • دوریس کلینر (طلاق گرفته) یک فرزند
  • ژاکلین تیون د لا شاوم (طلاق) دو فرزند
  • کتی لی

فیلم‌های یول برینر

بازی یول برینر در فیلم‌ های زیر:
در فیلم  ده فرمان  (۱۹۵۶)
بندر نیویورک (۱۹۴۹)
پادشاه و من (۱۹۵۶)
ده فرمان (۱۹۵۶)
آناستازیا (۱۹۵۶)
برادران کارامازوف (۱۹۵۸)
بوکانیر
دزد دریایی (۱۹۵۸)
سفر (۱۹۵۹)
خشم و هیاهو (۱۹۵۹)
سلیمان و ملکه سبا (۱۹۵۹)
یک بار دیگر با احساس (۱۹۶۰)
وصیت‌نامه ارفه (۱۹۶۰)
بسته غیرمنتظره (۱۹۶۰)
هفت دلاور (۱۹۶۰)
دوباره خداحافظ (۱۹۶۱)
فرار از ظهرین (۱۹۶۲)
تاراس بولبا (۱۹۶۲)
سلاطین آفتاب (۱۹۶۳)
پرواز از آشیا (۱۹۶۴)
دعوت از یک تیرانداز (۱۹۶۴)
موریتوری (۱۹۶۵)
سایه‌ای غول‌آسا بیفکن (۱۹۶۶)
خشخاش هم گلی است (۱۹۶۶)
بازگشت هفت دلاور (۱۹۶۶)
جاسوس سه‌جانبه (۱۹۶۶)
مرد مضاعف (۱۹۶۷)
دوئل طولانی (۱۹۶۷)
پانچوویلا (۱۹۶۷)
تابستان پیکاسو (۱۹۶۹)
پرونده غاز طلایی (۱۹۶۹)
نبرد نرتوا (۱۹۶۹)
زن دیوانه شایلو (۱۹۶۹)
مسیحی جادویی (۱۹۶۹)
خداحافظ ساباتا (۱۹۷۱)
نوری در پایان دنیا (۱۹۷۱)
عاشقانه یک اسب‌دزد (۱۹۷۱)
کتلو (۱۹۷۱)
پلیس (۱۹۷۲)
فازی (۱۹۷۲)
پرواز شبانه از مسکو (۱۹۷۳)
دنیای غرب (۱۹۷۳)
آخرین مبارز (۱۹۷۵)
شوق مرگ (۱۹۷۶)
دنیای آینده (۱۹۷۶)
کاربر گرامی در صورتی که به یول برینر علاقه دارید مقاله یول برینر ، پادشاه روسی هالیوود را همه در فیلم هفت دلاور و ۱۰ فرمان به یاد دارند را بخوانید

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 فیلم که در سال 2020 همه از آن صحبت خواهند کرد

در
در سال 2019 بیش از 10000 فیلم تولید شد و در سال 2020 کمتر از این نخواهد بود. برای اینکه چنین محصولات جدیدی را از سینمای جهان دست ندهید ، به نقد منتقدین ، ​​مقاله ها و رتبه بندی های اینترنتی نیاز است.
 
ما در  sayarak.com تصمیم گرفتیم تا لیست 15 فیلم 2020 مورد انتظار خود را برای 12 ماه آینده تهیه می کنیم.
 

فیلم غروب

فیلم غروب
زمان اولین نمایش در جهان: 19 نوامبر 2020
دنیس ویلنوو سعی خواهد کرد فرانک هربرت را با اقتباس جدید از رمان علمی تخیلی غافلگیر کند. به هر حال ، نویسنده اقتباسی فیلم قبلی سال 1984 ، دیوید لینچ است. در  در فضا سفر می کند و همه چیز را درباره آینده می داند. فقط برای این کار آنها نیاز به ماده خاصی از سیاره Arrakis دارند که به آن Dune نیز گفته می شود. برای مالکیت این سیاره به جنگ ادامه خواهد داد.
 

فیلم زنان کوچک

فیلم زنان کوچک
زمان اولین نمایش در جهان : 25 دسامبر 2019
رمان "زنان کوچک" لوئیز می آلکات در حال حاضر 8 بار روی پرده سینما رفته است ، اما نسخه جدید گرتا گرویگ هر فرصتی برای تبدیل شدن به بهترین ها را دارد. در فیلم تازه ، نقش های اصلی توسط سائورسه رونان ، سلبریتی اما واتسون ، تیموتی چالالام و سلبریتی مریل استریپ بازی شده است. این درام در دهه 1860 بینندگان را به انگلستان می برد و داستان بزرگ شدن 4 خواهر مارچ را روایت می کند: مارگارت رمانتیک ، جوزفین نویسنده ، الیزابت خجالتی و ایمی حیله گر.
 

فیلم روح

فیلم روح
زمان اولین نمایش در جهان: 17 ژوئن 2020
در سال 2020 استودیوی پیکسار ما را بدون کارتون خوب و خردمندانه رها نخواهد کرد. بزرگسالان از تماشای "روح" در سینماها خوشحال خواهند شد. شخصیت اصلی "روح" معلم موسیقی مدرسه است که آرزو دارد در یک باشگاه جاز اجرا کند. ناگهان ، قهرمان می میرد و وارد فضایی می شود ، جایی که سفر خود را ادامه خواهد داد. چه چیزی انسان را انسان می سازد؟ و رویاهای ما از کجا نشات می گیرد؟ این ها سوالات اصلی است که بیننده انتظار دارد Pixar به آن پاسخ دهد.
 

فیلم اما

فیلم اما
زمان اولین نمایش در جهان: 14 فوریه 2020
 
این فیلم اقتباسی از رمان به همین نام توسط جین آستین درباره "اما وودهاوس" جوان و جذاب است که آقایان را برای دوستان خود انتخاب می کند اما مطمئن است که خودش هرگز ازدواج نخواهد کرد. البته زندگی یک شگفتی برای او آماده می کند. نقش اصلی این فیلم به آنا تیلور-جوی بریتانیایی رسید که خیلی ها به خاطر نقش کیسی کوک در فیلم هیجان انگیز "تقسیم" به یاد می آورند.
 

فیلم باغ مرموز

فیلم باغ مرموز
زمان اولین نمایش در جهان : 15 آوریل 2020
 
The Mysterious Garden رمانی کلاسیک توسط فرانسیس الیزا برنز است. این داستان در مورد دختری است که پس از مرگ پدر و مادرش مجبور شد به عمارت عمویش نقل مکان کند. کودک مایل به پرسه زدن در راهروهای ممنوع یک املاک بزرگ بود و روزی دری مخفی برای باغ جادو پیدا کرد. می توانید مطمئن باشید که از یک افسانه خارق العاده لذت خواهید برد.
 

فیلم مقدسین نیوآرک

فیلم مقدسین نیوآرک
زمان اولین نمایش در جهان : 25 سپتامبر 2020
 
"مقدسین نیوآرک" پیشوای فرقه "سوپرانوس" است. درام جنایی بینندگان را از دهه 60 قرن گذشته به ایالات متحده می برد و تونی سوپرانوی جوان را معرفی می کند. در نیوآرک ، آمریکایی های آفریقایی تبار و ایتالیایی ها برای قدرت می جنگند و هیچ کس نمی خواهد تسلیم شود.
 

فیلم گرتل و هانسل

فیلم گرتل و هانسل
زمان اولین نمایش در جهان : 30 ژانویه 2020
 
کارگردان اوزی پرکینز از این که داستان کودک را به یک فیلم ترسناک تبدیل کند نمی ترسید. در نسخه جدید بزرگسالان گرتل و هانسل ، شخصیت اصلی برای یافتن کار و غذا برای خودش و برادرش به جنگل می رود ، اما او در آنجا با شر واقعی روبرو می شود. 
 

فیلم مکان ساکت - 2

فیلم مکان ساکت - 2
زمان اولین نمایش در جهان : 18 مارس 2020
امیلی بلانت دوباره در فیلم ترسناک بازی خواهد کرد و در ادامه ی بهترین ترسناک سال 2018 روی پرده ها ظاهر می شود. در قسمت دوم "مکان ساکت" ، بینندگان بعد از حمله هیولا به خانه آنها ،می بینند  چه اتفاقی برای قهرمانان افتاد.
 

فیلم آخرین چیزی که او می خواست

فیلم آخرین چیزی که او می خواست
زمان اولین نمایش در جهان : 27 ژانویه 2020
در فیلم جدید نتفلیکس ، آن هاتاوی بازیگر، روزنامه نگار بازنده در نقش النا مک ماهون خواهد بود. قهرمان او یک تجارت اسلحه را از پدرش به ارث می برد. اما ، چنان که پیداست ، شر بیش از پیش در پشت پرده این شغل غیر اصیل پنهان است.

فیلم وندی 

فیلم وندی
زمان اولین نمایش در جهان : 28 فوریه 2020
 
وندی یک فیلم فانتزی آینده است که قهرمان داستان، داستان پیتر پن را روایت می کند. این دختر به همراه دیگر بچه ها به جزیره فرار می کنندد ، جایی که زمان متوقف می شود. حالا او باید تصمیم بگیرد که چه چیزی برای او مهمتر است.
 

فیلم زن پشت پنجره

فیلم زن پشت پنجره
زمان اولین نمایش در جهان: 14 مه 2020
«زن در پنجره» تریلر آینده جو رایت با امی آدامز و گری اولدمن در نقش های اصلی هستند. این طرح بر روی یک زن با agoraphobia (ترس وحشت از فضای آزاد) تمرکز خواهد کرد. او از همسایگان خود جاسوسی می کند و روزی شاهد یک واقعه وحشتناک است.
 

فیلم استدلال

فیلم استدلال
زمان اولین نمایش در جهان : 15 جولای 2020
 
کریستوفر نولان بار دیگر با طرفداران خود را خوشحال می کند که به ایده های معمول ما در مورد فضا و زمان شک می کند. آنها 225 میلیون دلار برای فیلمبرداری "استدلال" خرج می کنند ، که این باعث می شود آن را به یکی از گران ترین فیلم های تمام دوران تبدیل کند. این فیلم اکشن با بازیگران جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون در مورد جاسوسی بین المللی و سفر زمانی می گوید.
 

فیلم داستان دیوید کاپرفیلد

فیلم داستان دیوید کاپرفیلد
زمان اولین نمایش در جهان: 24 ژانویه سال 2020
 
آرماندو یانوچی ، طنزپرداز اسکاتلندی ، تصمیم گرفت رمان چارلز دیکنز را درباره دیوید کاپرفیلد فیلمبرداری کند. او قول می دهد که این فیلم نه تنها هیجانی و پر جنب و جوش باشد ، بلکه خنده دار هم خواهد بود. خود Copperfield توسط Dev Patel بازی خواهد شد ، Hugh Laurie ، Tilda Swinton و Ben Wishaw نیز در این بازی خواهند کرد.
 

فیلم ارسال کننده فرانسوی

فیلم ارسال کننده فرانسوی
تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نیست
 
در سال 2020 ، داستان نویس اصلی سینمای مدرن ، وس اندرسون نیز با فیلم جدیدی ما را شگفت زده خواهد کرد. تصویر جدید وی در مورد شعبه فرانسوی یک نشریه آمریکایی خواهد گفت. Francis McDormand ، بیل موری ، تیموتی چالامت ، لی سیدوکس ، کیت وینسلت و دیگران در این درام کمدی بازی خواهند کرد.
 

فیلم جدید پل توماس اندرسون (نام هنوز شناخته نشده است)

فیلم جدید پل توماس اندرسون
تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نیست
 
درباره این پروژه کارگردان برنده جایزه اسکار چیزهای کمی گفته  است ، اما خوره های فیلم مطمئن هستند که نمایش برتر پل توماس اندرسون یکی از اصلی ترین رویدادهای سال 2020 خواهد بود. این فیلم بیننده ها را به دره سن فرناندو در دهه 1970 می برد ، در مرکز فیلم یک دانش آموز دبیرستانی خواهد بود ، که او نیز یک بازیگر تازه کار است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رنگ چشم بنفش الیزابت تیلور

در
 
9 سال پیش ، در 23 مارس 2011 ، بازیگر مشهور سینمای جهان ، ملکه هالیوود الیزابت تیلور درگذشت. او در لیست 100 فرد جذاب در تمام دوران قرار گرفت ، و این تعجب آور نیست - با وجود محبوبیت باورنکردنی در سراسر جهان ، او همیشه اسرار بسیاری داشت. او ادعا كرد كه بدنش او را دیوانه كرده بود - اما نه به همان دلیلی كه همه دنیا از دیدن بدن او دیوانه شدند. الیزابت تیلور از مشکلات سلامتی بی شماری رنج می برد ، تحت 40 عمل جراحی قرار گرفت و آنقدر از آزمایشات جان سالم به در برد که برای چندین زندگی کافی بود ...
 
الیزابت تیلور
 
الیزابت رزموند تیلور در سال 1932 در حومه شهر لندن بدنیا آمد ، جایی که والدینش ، بازیگران آمریکایی ، در آن زمان مشغول به کار بودند. وقتی جنگ جهانی دوم شروع شد ، آنها به لس آنجلس نقل مکان کردند. در حال حاضر در سن 9 سالگی ، الیزابت اولین فیلم خود را آغاز کرد و اولین نقش "بزرگسال" خود را در 18 سالگی بازی کرد. در ابتدا منتقدان فیلم نسبت به توانایی های بازیگری او شک داشتند ، اما یک سال بعد آنها در مورد او به عنوان یک ستاره در حال رشد صحبت کردند. الیزابت تیلور تحصیلات حرفه ای بازیگری نداشت ، او تکنیک های  هنر و صنعت سینما را در اختیار نداشت ، اما بینش عالی داشت ، که به او اجازه می داد تا به طور دقیق نحوه رفتار  را در موقعیت های خاص بازی کند.
 
الیزابت تیلور
عکس الیزابت تیلور  به همراه والدینش ، 1949
 
الیزابت تیلور تنها در آستانه 70 سالگی اعتراف کرد که رابطه او با پدرش بسیار سخت است و او باید در جوانی توهین و بدرفتاری های او را تحمل می کرد. او فقط زمانی که مادر شد توانست پدرش را ببخشد: " من شروع به فکر کردن در مورد پدرم کردم و اینکه او چه احساسی داشت وقتی دختر ده ساله اش از او پول بیشتری دریافت می کرد ... از این گذشته ، او مردی بسیار مغرور ، خوش تیپ و شایسته بود . من او را سرزنش نمی کنم ... او مست بود. می دانم که او نمی خواست این کار را انجام دهد. او نفهمید چه می کند . " همسر اول بازیگر زن ، کنراد نیکلسون هیلتون جونیور ، از بسیاری جهات شبیه پدرش بود.
 
عکس الیزابت تیلور در جوانی چشمان الیزابت تیلور
 
پس از ایفای نقش در فیلم های بر اساس آثار تنسی ویلیامز "گربه روی شیروانی داغ" و "یک بار در تابستان گذشته" محبوبیت گسترده ای در اواخر دهه 1950 به او رسید. برای آخرین فیلم ، الیزابت تیلور نقش اول زن گلدن گلوب را برای بهترین بازیگر زن دریافت کرد و یک سال بعد برای کار خود در Butterfield 8 جایزه اسکار اول را گرفت. در سال 1963 ، با بازی در فیلم کلئوپاترا ، الیزابت تیلور اولین بازیگر زن تاریخ شد که مبلغ یک میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. و این فقط به این دلیل اتفاق افتاد كه او نمی خواست در این پروژه بازی كند و به تولیدكنندگان دستمزد بالایی اعلام کرد تا فقط در نهایت تنها بماند. در کمال تعجب ، آنها در پاسخ گفتند: " ما موافق هستیم. چه زمانی قرارداد را امضا خواهیم کرد؟ "
 
خیلی ها معتقد بودند که اصلی ترین برگ برنده الیزابت تیلور زیبایی اوست ، ( قد الیزابت تیلور 157 سانتیمتر بود)اما به خاطر ایفای نقش خوب ، الیزابت تیلور آماده بود تا آن را فدا کند. برای فیلمبرداری "چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟" 10 کیلوگرم اضافه کرد ، آهنگ صدای خود را تغییر داد و به هنرمندان گریم اجازه داد تا سن او را زیاد کنند و ترسی از این که با چهره متورم و چروکیده روی پرده ها ظاهر شود را نداشت. الیزابت درباره این کار گفت: " مهمترین نقش برای من ویرجینیا است. و نه تنها به خاطر آن اسکار دوم را دریافت کردم. بلکه یکی از نقش های نادری است که خیال و شعور را برانگیخته است . "
 
الیزابت تیلور چشم بنفش رنگ چشم بنفش الیزابت تیلور ، ملکه الیزابت تیلور ، سلبریتی سینمای جهان الیزابت تیلور |  عکس
 
از اواسط دهه 1980 ستاره هالیوود کم و بیش ظاهر شد و نام او در مطبوعات به طور عمده در رابطه با ازدواج بعدی وی ذکر شد - او 8 بار ازدواج کرد و 4 فرزند به دنیا آورد. اما در این زمان ، الیزابت تیلور به طور جدی به کارهای خیرخواهانه مشغول بود ، به سازمانهای درگیر در مبارزه با ایدز کمک می کرد و بنیان خود را برپا می کرد. برای فعالیت های خود در سال 2000 به الیزابت تیلور مدال اعطا شد.
 
الیزابت تیلور به عنوان کلئوپاترا ، 1963 | عکس
 
زندگی شخصی وی همیشه بخاطر 8 ازدواج مورد بحث قرار می گرفت. اما خود بازیگر زن این واقعیت را چیزی غیر عادی نمی دانست. او گفت: والدینم به من می گفتند که به ازدواج احترام بگذارم ، بنابراین هر بار که ازدواج می کردم. و حالا آنها مرا فاحشه می نامند. و من فقط با کسانی که با آنها ازدواج کردم خوابیدم.  شما منتظر بیانیه ای از من نخواهید بود که من دوباره ازدواج نخواهم کرد . "
 
ستاره هالیوود در این مراسم * اسکار * |  عکس
 
حتی وقتی الیزابت تیلور به طور مرتب روی پرده ها ظاهر شد ، این مسئله تاثیری در محبوبیت وی نداشته است: عکس های او هنوز هم یکی از پرفروش ترین های جهان بود و تعداد انتشارات در مورد او نشان داد که وی همچنان یکی از محبوب ترین زنان قرن بیستم است. .  او توانست مخاطب را مجذوب خود کند .مطابق نسخه معتبر انگلیسی ، ملکه هالیوود در فهرست 100 فرد جذاب ترین زمان همه کشور گنجانده شده است.
 
ملکه هالیوود الیزابت تیلور | عکس
 
بسیاری به زیبایی ، استعداد ، محبوبیت و موفقیت او حسادت می کردند ، اما خود بازیگر زن معتقد بود که در حقیقت به سختی می تواند موضوع حسادت کسی باشد. 
 
رابطه او با ریچارد بارتون ، شریک زندگی در فیلم کلئوپاترا بسیار طوفانی بود. تیلور دو بار با او ازدواج کرد ، اما در پایان آنها جدا شدند. در این ازدواج بازیگر زن به الکل و مواد مخدر و اعتیاد پناه برد که بعداً علت اصلی بسیاری از مشکلات سلامتی وی شد.
عکس های الیزابت تیلور  بازیگر مشهور هالیوود 

بیماری الیزابت تیلور

اگر همه بیماری هایی را که ستاره هالیوود متحمل شده است لیست کنیم ، شگفت انگیز است که او چگونه توانسته است تا 79 سالگی زندگی کند: سرطان پوست ، تومور مغزی ، دیسترس ، پنومونی پیچیده ، سرخک ، بورسیت ، اختلالات هورمونی و غیره. الیزابت تیلور جهش ژنتیکی کمیابی داشت. - دیستیکیازیس ، یعنی دو ردیف مژه ، که به او زیبایی و جلوه خاصی می بخشد. در سن 12 سالگی ، در مجموعه ، لیز از در هنگام اسب سواری ستون فقراتش آسیب دید. از آن زمان ، او اغلب از درد کمر رنج می برد . او اغلب در دهه 50 بیمار بود. عناوین روزنامه های "لیز می میرد" ، "آخرین کلمات لیز" و غیره ، دیگر همه را غافلگیر نمیکرد.
 
بعد از اینکه همسر سومش ،  مایکل تاد در سانحه هواپیما درگذشت ، بازیگر زن دوباره سقوط کرد و این بار کمتر کسی باور داشت که او می تواند از این فاجعه جان سالم به در ببرد. اما او با این مقابله کرد. و پس از برطرف شدن تومور مغزی ، الیزابت تیلور برای جلد این مجله عکس گرفت - با یک سر تراشیده ، تقریباً بدون آرایش و جای زخم بزرگ. ستاره رفتار خود را اینگونه توضیح داد: " هزاران نفر به من نگاه می کنند ، که شاید ، در شرایطی مشابه من باشند. و آنها ، با نگاه به من ، فکر خواهند کرد: "خوب ، اگر او توانست از این عبور کند ، پس من می توانم ."
 
الیزابت تیلور حدود 40 عمل را پشت سر گذاشت و در سالهای رو به زوال خود پذیرفت: " من بیشتر از اینكه  تاكسی دیگران را به بیمارستان ببرد ، به بیمارستان می روم. بدن من گاهی اوقات مرا دیوانه می کند. تعداد کمی از مردم در جهان وجود دارند که به اندازه من متحمل شده اند. پنومونی بی شماری ، عمل در پشت ، روی چشم ها ، زانوها و پاها. لوزه ها و ضمایم را برداشته ام. سه بار سزارین کردم . من رحم را تا حدی برداشته ام. سرخک و سوزاک داشتم. ذکر این مسئله در مورد درمان اعتیاد به الکل و اعتیاد به مواد مخدر نیست. من دو سال بعد از عمل مفاصل مصنوعی در باسن ، جراحی مغز کردم. و سپس آنها نیز برای اصلاح ایمپلنت عمل کردند. اما من به زندگی اعتقاد دارم و برای آن می جنگم! "
 
بازیگر زن الیزابت تیلور
 
علی رغم تمام آزمایشاتی که او باید متحمل شود ، الیزابت تیلور سرزندگی و توانایی خود را برای لذت بردن از چیزهای کوچک از دست نداد. اندکی قبل از رفتن ، او گفت: " من هرگز زندگی آرام نداشته ام. بدبختی ها مثل قطار به طور غیر منتظره ای برای من آمد. اما همیشه سرنوشت را رو در رو نگاه می کردم ، اگرچه گاهی اوقات آنقدر ناخوشایند بود که می خواستم از دور نگاه کنم. و با این حال من زندگی را دوست دارم ... من یک زن خوشحال هستم. بسیاری اوقات من واقعاً عاشق آن بوده ام و یک زندگی خارق العاده ساخته ام. آیا می توان درخواست بیشتری داشت؟ من لعنتی فقط خوشحالم! " 23 مارس 2011 الیزابت تیلور افسانه ای در سن 79 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. و یادش هنوز ذهن ها را هیجان زده می کند ...
 
الیزابت تیلور بازیگر مشهور هالیوود |  عکس
 
مقاله را دوست دارید؟ پس با گذاشتن نظر از ما پشتیبانی کنید.

نظرات

۱۴۰۱/۲/۱۱رنگ چشمان الیزابت تیلور - اشتباه یا هدیه ای از طبیعت؟ الیزابت تیلور یکی از زیباترین زنان جهان است. علاقه به کار و سبک زندگی الیزابت تایلور تا سال ها تا زمان مرگش از بین نرفت. الیزابت تیلور در بدو تولد (27 فوریه 1932) با مژه های ضخیم غیرمعمول خود باعث ترس در والدینش شد. و زمانی که رنگ چشمان الیزابت تیلور از آبی بچه‌گانه به بنفش تغییر کرد، والدین او به متخصصان مراجعه کردند.

۱۴۰۱/۲/۱۱الیزابت تیلور رنگ چشم ...........افرادی که چشمان بنفش دارند، که احتمالاً عکس های آنها را در منابع مختلف دیده اید، اغلب از لنزهای تماسی رنگی مخصوص استفاده می کنند. استفاده از فتوشاپ نیز وجود دارد. با این حال، این عقیده وجود دارد که بازیگر تیلور مشهور چشمان بنفش داشت. و در آن روزها هیچ لنز وعکس افراد با چشمان بنفش همچنین تجهیزات ویژه ای برای تغییر سایه وجود نداشت. اما در این مورد، دانشمندان استدلال می کنند که چنین رنگ چشم غیرمعمولی نتیجه اثری است که نور بر روی مجموعه می دهد. در واقع آنها ادعا می کنند که این بازیگر اليزابت تيلور ، چشمان آبی خاکستری داشت.

۱۴۰۱/۲/۱۱الیزابت تیلور چشم بنفش ..........پزشکان به والدین الیزابت تایلر اطمینان دادند که جای نگرانی نیست. آنها ادعا کردند که الیزابت تیلور، که رنگ چشمانش رنگ بنفش کمیاب پیدا کرده است، از هیچ آسیب شناسی رنج نمی برد. دلیل این امر یک جهش در سطح ژن است که "پدیده اسکندریه" نامیده می شود. نام این پدیده را افسانه‌ای گذاشته‌اند که داستان آن می‌گوید ساکنان یک روستای مصری یک بار نوری را در آسمان دیدند و پس از آن شروع به ، به دنیا آوردن کودکانی با چشمان ارغوانی شگفت‌انگیز کردند. اولین دختری که به طور رسمی با چنین سایه چشمی ثبت شده بود در سال 1329 اسکندریه نام داشت. به افتخار او، متعاقبا، این پدیده، اسکندریه نامگذاری شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱با این حال، نظر دیگری در باره چشمان بنفش الیزابت تیلور وجود دارد که رنگ چشم الیزابت تیلور را زیر سوال می برد. افراد شکاک ادعا می‌کنند که نورافکن‌های روی مجموعه چنین جلوه‌ای ایجاد می‌کنند و چشمان بازیگر در واقع یک رنگ خاکستری آبی نسبتاً رایج است. بحث ظاهری رنگ چشمان الیزابت تیلور همچنان داغ است.

۱۴۰۱/۲/۱۱الیزابت تیلور قد قد الیزابت تیلور 157

۱۴۰۱/۲/۱۱بازیگر تیلور ....... رنگ چشم ها که در عکسهای الیزابت تیلور و عکس های نزدیک و از زوایای مختلف آن در اینترنت یافت می شود، بار دیگر اصالت این بازیگر زن را ثابت می کند. زمانی که برای اولین بار در انتخاب بازیگر ظاهر شد ، از او خواسته شد که ریمل اضافی روی چشمانش را بشویید و بلافاصله باور نکردند که الیزابت تیلور اصلاً آرایش نشده است. در در عکس های الیزابت تیلور معلوم است.

۱۴۰۱/۲/۱۱جای تعجب نیست که صاحب چنین ظاهر خیره کننده ای دائماً توسط مردان احاطه شده بود. ازدواج های متعدد او (و کمتر از 8 مورد نبود) باعث شایعات در جامعه شد. در صحنه فیلمبرداری کلئوپاترا، رنگ چشم الیزابت تیلور که با خط چشم روشن برجسته شده بود، قلب همسر آینده اش، ریچارد برتون را به دست آورد. با این حال، خود بازیگر، مایک تاد را که در سانحه هوایی جان باخت، مرد محبوبش نامید.

۱۴۰۱/۲/۱۱همه شوهران، الیزابت را با جواهرات سورپرایز می کردند. بسیاری از آنها منحصر به فرد در نظر گرفته شدند - مروارید Peregrine نمونه بارز این جواهرات است. بنابراین، جای تعجب نیست که پس از مرگ این بازیگر، مجموعه جواهرات او در حراجی بیش از 100 میلیون دلار فروخته شد (هزینه تخمینی اولیه جواهرات 20 میلیون دلار بود).

۱۴۰۱/۲/۱۱اما انصافاً باید توجه داشت که رنگ چشمان الیزابت تیلور و زیبایی درخشان او تنها فضیلت او نبود. این بازیگر صاحب سه تندیس آکادمی فیلم آمریکا است. او دو جایزه اسکار اول خود را در باترفیلد 80 و چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد برد. و آخرین جایزه افتخاری در سال 1993 به دلیل فعالیت های بشردوستانه به او اهدا شد. علیرغم نگرش بحث برانگیز نسبت به شخص او، الیزابت تیلور یک اثر غیرعادی درخشان در تاریخ صنعت فیلم به جای گذاشت.

۱۴۰۱/۲/۱۱بیوگرافی الیزابت تیلور، یک افسانه واقعی هالیوود، شایسته توجه است. این بازیگر با استعداد خود قلب میلیون ها طرفدار را به دست آورد و به عنوان نمادی از سبک و زیبایی شناخته شد. تیلور سه جایزه اسکار، یکی برای نامزدی ویژه و دو جایزه بهترین بازیگر زن دریافت کرده است. برای دستاوردهای خلاقانه، به این بازیگر نشان درجه دوم امپراتوری بریتانیا اعطا شد. الیزابت اولین ستاره جهانی شد که یک میلیون دلار برای بازی در یک فیلم دریافت کرد.

۱۴۰۱/۲/۱۱بیوگرافی الیزابت تیلور غنی و جالب است. او تا آخرین روزهای زندگی اش با وجود اینکه در دهه های اخیر عملاً فیلمبرداری نشده بود، در کانون توجه بود. توجه عموم نه تنها توسط آثار - نمادهای سینما، بلکه با فراز و نشیب های زندگی شخصی او جلب شد. این بازیگر بیش از 60 فیلم، 8 ازدواج و 7 همسر داشت. ریچارد برتون بازیگر موفق شد الیزابت را دو بار از راهرو کلیسا ببرد و دو بار طلاق گرفت.

۱۴۰۱/۲/۱۱بازیگر تیلور در 27 فوریه 1932 در خانواده سارا دبلیو وومبروت و فرانسیس ال. تیلور به دنیا آمد. والدین او بازیگران آمریکایی بودند که در آن زمان در لندن کار می کردند. این احتمالاً دلیل بدبینی منتقدان به توانایی های اولیه بازیگری الیزابت تیلور بود. بیوگرافی او به عنوان یک بازیگر در سال 1942 آغاز شد. و پس از انتشار درام ملی مخملی در سال 1944، اولین شهرت او به دست آمد. شایان ذکر است که در سال 2003 این نوار در فهرست ملی فیلم ثبت شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱فیلم های الیزابت تیلور .......... بازیگر تیلور نقش اصلی "بزرگسال" خود را در سال 1949 در فیلم "توطئه گر" با بازیگران رابرت تیلور و رابرت فلمینگ بازی کرد. پس از فیلمبرداری درام A Place in the Sun، که در آن تیلور با مونتگومری کلیفت همبازی بود، منتقدان به طرز چشمگیری نظر خود را نسبت به او تغییر دادند. اکران فیلم‌های «ناگهان تابستان گذشته» و «گربه روی شیروانی داغ» که بر اساس نمایشنامه‌های تنسی ویلیامز ساخته شده‌اند، اولین قدم‌های مطمئن او برای رسیدن به اوج شهرت هستند. فیلم های الیزابت تیلور بسیار محبوب شده اند. اینها فیلمهای کالت "غول"، "رام کردن زن سرکش"، "آیوانهو"، "پدر عروس"، "باترفیلد 8"، "زنان کوچک" و بسیاری دیگر هستند.

۱۴۰۱/۲/۱۱ «عصر طلایی» هالیوود، الیزابت نماد آن شد. و این تعجب آور نیست. او یک موهبت منحصر به فرد داشت: توانایی پیش بینی شهودی رفتار شخصیت خود روی صفحه و تجسم این بینش. او به طرز شگفت انگیزی کار کرد و در سال 1961 به او پیشنهاد شد که نقش کلئوپاترا در فیلم تاریخی به همین نام را بازی کند که برای آن هزینه بی سابقه ای دریافت کرد.

۱۴۰۱/۲/۱۱«کلئوپاترا» ساخته جوزف مانکیویچ به مدت 5 سال فیلمبرداری شد. بودجه فیلم 44 میلیون دلار جذب کرد که برای آن زمان ها رکوردی بود و 4 جایزه اسکار برد. و زندگینامه الیزابت تیلور با ازدواج دیگری پر شد، نتیجه یک عاشقانه طوفانی که در مجموعه با ریچارد برتون، که نقش مارک آنتونی را بازی کرد، شروع شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱زندگی شخصی الیزابتتیلور دائماً با افراد خلاق در هم تنیده است. پیش بینی سرنوشت کار بعدی او روی صفحه نمایش و حتی بیشتر از آن اقدامات او در زندگی شخصی غیرممکن بود.

۱۴۰۱/۲/۱۱پس از فیلمبرداری در سال 1976 در فیلم موزیکال "پرنده آبی" بر اساس نمایشنامه M. Maeterlinck، الیزابت تایلر برای مدت طولانی کار نکرد. آخرین حضور تیلور الیزابت روی پرده در سال 1994 در کمدی فلینت استونز بود. موسسه فیلم آمریکا در سال 1999 الیزابت را در رتبه هفتم فهرست برترین ستارگان سینما قرار داد.

۱۴۰۱/۲/۱۱بازیگر تیلور عاشق زیبایی، جواهرات و تجمل بود. لباس های او توسط مشهورترین طراحان مد دوخته شده بود، جواهرات بازیگر تیلور فقط جواهرات نبود، بلکه یک موزه نادر بود. ظاهر تیلور در پذیرایی های جامعه بالا حتی توسط زنان تحسین شد. اشتیاق به تجمل گرایی او را از اهدای مبالغ هنگفت به امور خیریه منع نکرد.

۱۴۰۱/۲/۱۱اما در کنار شهرت، این بازیگر مشهور دچار مشکلات سلامتی نیز شد. او در 79 سالگی در سال 2011 درگذشت. بیماری الیزابت تیلور در مقاله آمده است.

۱۴۰۱/۲/۱۱تصادفی نیست که این بازیگر انگلیسی الیزابت تیلور را ملکه هالیوود می نامند. نام این بازیگر افسانه ای و پس از مرگ او درآمد شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد. الیزابت تیلور در سال 2012 به عنوان "ملکه" جدید در لیست 13 چهره متوفی فوربس تبدیل شد. سهم «درآمد» او از حراج کریستیز برای فروش لباس‌ها، مجموعه جواهرات و آثار هنری این بازیگر به دست آمد. درآمد 184 میلیون دلار بود. مابقی سود حاصل از فروش اموال و فیلم های او بود. همچنین White Diamonds، یک برند عطر که متعلق به الیزابت است، به درآمدزایی ادامه می دهد. در سال 2011 میزان سود 75 میلیون دلار بوده است.

۱۴۰۱/۲/۱۱مارتین اسکورسیزی قصد دارد فیلمی-بیوگرافی از این بازیگر الیزابت تیلور فیلمبرداری کند.

در ادامه بخوانید...

اوا گاردنر یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم

در

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر

آوا گاردنر که بود

آوا گاردنر زندگینامه

24 دسامبر، شصت و یکمین سالگرد تولد یکی از هنرمندان و برجسته ترین هنرپیشه های آمریکایی و زیباترین زنان قرن بیستم،  اوا گاردنر در سینمای جهان است. در دهه 1950 او یکی از سلبریتی های پرطرفدار هالیوود بود که به عنوان "اغواگر روی زمین" معرفی شد. ازدواج اول  اوا گاردنر با بازیگر معروف میکی رونی ،ازدواج دوم آوا گاردنر ، با آرتی شاو موسیقیدان جاز بود و ازدواج سوم او با خواننده افسانه ای فرانک سیناترا بود،(۱۹۵۷-۱۹۵۱) بعد از طلاق، میلیاردر معروف هاوارد هیوز خواستار ازدواج با  آواگاردنر  بود. اما او سال های بعد را در تنهایی کامل صرف کرد. هنگامی که اواگاردنر را از یک استودیوی فیلم برای بازی در نقش یک زن پولدار و تنها خواستند، اوا گاردنر گفت: "من این نقش را در تمام زندگی خود بازی کرده ام!"

 

اوا گاردنر

اواگاردنر

آوا گاردنر زندگینامه

ایوا لاویینا گاردنر در سال 1922 در یک خانواده کشاورزی Puritor در شهر کوچکی در کارولینای شمالی متولد شد.تنها کتاب موجود در خانه آنها کتاب مقدس بود ، کودکان در آن زمان به شدت اطاعت می کردند و دختران مجاز به استفاده از لوازم آرایشی، خریدلباس های جدید نبودند و اجازه نداشتند به چیزی غیر از مطالعه کتاب مقدس فکر کنند. برای کوچکترین خطا، مادر آنها را بشدت مجازات  و با خشم خدا آنها را تهدید می کرد.

 

اوا گاردنر

آوا گاردنر

 

به محض اینکه  اوا گادنر  18 ساله شد، برای وارد شدن به کار تایپ و منشیگری به یک شهر دیگر رفت. یک سال بعد خواهرش پیشنهاد کرد که به نیویورک برود، جایی که شوهر خواهرش دارای استودیوی عکاسی  بود. شوهر خواهرش عکسی از آوا را پشت ویترین مغازه گذاشت این عکس توسط کارمند شرکت فیلم مترو گلدن مایرMetro Goldwyn Mayer دیده شد. او از زیبایی دختر شگفت زده شد و از  اوا گارنر  دعوت کرد تا به تئاتر برود و در کلاس های بازیگری شرکت کند.

 

آواگاردنر

در ابتدا او در فیلم های پیش و پا افتاده نقش های کوچکی بازی می کرد و زیاد جدی گرفته نمی شد. اولین موفقیت او در سال 1946 پس از فیلمبرداری فیلم "قاتلان" بود و بعد از آن مدیران استودیوهای فیلمبرداری شروع به ارائه نقش های جدی به او کردند،  در سال 1952، زمانی که در فیلم برفهای کلیمانجارو اثر ارنست همینگوی "The Snow of Kilimanjaro" بازی میکرد، شهرت زیادی بدست آورد این فیلم برای اسکار نامزد شد و آوا گاردنر را تبدیل به یکی از ستارگان برجسته سینماییکرد. او یک سال بعد برای فیلم Mogabmo که با کلارک گیبل بازی کرده بود  نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در دهه 1950  اواگادنر   تبدیل به یکی از موفق ترین و محبوب ترین هنرپیشه های هالیوود شد. منتقدان در مورد استعداد بازیگری  او یک صدا نبودند و هرگز او را یک بازیگر بزرگ نخواندند، اما همه آنهامعتقد بودند که او یک زن بسیار جذاب است که هیچکس در مقابل جذابیت  اواگارنر  نمیتواند مقاومت کند.

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر  و  میکی رونی  ( رونی اوا )

 

او همیشه طرفداران زیادی داشت،هنگامی که بازیگر معروف میکی رونی به او پیشنهاد ازدواج دارد او به سرعت قبول کرد و  در سال 1942، با او ازدواج کرد، اما این ازدواج فقط یک سال ادامه داشت. آوا تقاضای طلاق  را ثبت کرد. بعدها او گفت: " من خیلی احمق بودم که تصور می کردم  ازدواج یک شخص را تغییر می دهد. ما فقط در رختخواب به یکدیگر نزدیک بودیم  و نه در هیچ چیز دیگری . "

 

با این حال، به لطف مایک رونی، مدیران استودیوهای فیلمبرداری متوجه آوا گاردنر شدند بعد از طلاق از مایک رونی در سال  ۱۹۴۳ با هوارد هیوز میلیاردر معروف که یکی دیگر از طرفداران او بود و به اوا گاردنر کمک کرد تا به یک ستاره مشهور تبدیل شود تا سال 1950 رابطه برقرار کرد.هاوارد هیوز، اوا گادنر را با جواهرات و لباس های لوکس سورپرایز میکرد. اما هوارد هیوز از لحاظ پاتولوژیک حسود بود و برای اوا گاردنر بیشتر یک بادیگارد بود، و دائما او را زیر نظر داشت اوا گارنر خواب فرار از این قفس طلایی را می دید.

 

103422265-91f58073-8fbf-43da-a535-9fba79fdf5de.jpg

آوا گاردنر و هامفری بوگارت  در فیلم کنتس پابرهنه یکی از فیلم‌های اوا گاردنر

 

اوا گاردنر

آرتی شاو و اوا گاردنر

 

در سال 1945، موسیقیدان  معروف جاز  Arti Shaw آرتی شاو را ملاقات کرد.زیبایی آواگاردنر ،  آرتی شاو را متقاعد کرد که با او ازدواج کند اما این بار هم، خوشبختی کوتاه بود1945-1946 - آرتی شاو  از دست اوا گاردنر عصبانی بود که چگونه ممکن است همسر او در تمام عمر به جز کتاب مقدس و بر باد رفته کتاب دیگری نخوانده است. گاردنر د راین باره گفت : " او بدن من را می پرستید اما فکر من را نفرین میکرد. برای زندگی با آرتی اشتیاقی نداشت و آنرا مثل رفتن به کالج تشبیه می کرد

 

اوا گاردنر و   فرانک سیناترا 

 

 ملاقات با فرانک سیناترا، محبوب ترین خواننده آمریکایی و مورد علاقه زنان، برای  آوا فرصتی برای شروع زندگی جدید بود. فرانک سیناترا  همسرش را طلاق داد و در سال 1951 با گاردنر عروسی کرد.جای تعجب نیست که او را "اغواگری در هالیوود" نامیده اند.

ارتباط آنها طوفانی به پا کردو دائما با رسوایی و مصالحه همراه بود به صورتی که کار فرانک را تحت تاثیر قرار داد، فرانک از طرف روزنامه‌نگارهای معروف آن زمان هدا هاپر و لولا پارسونزو همچنین از طرف کلیسای کاتولیک و هوادارانش مورد انتقاد قرار می گرفت.این انتقادها کار فرانک را تحت تأثیر قرار داد اما به لطف گاردنر، او محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورد. فرانک سیناترا از طریق شهرت گاردنر در فیلم "از اینجا تا ابدیت" بازی کرد و جایزه  اسکار برای این نقش به او تعلق گرفت. اوا گاردنر در طول مدت ازدواج با فرانک 2 بار حامله شد که هر دو بار به سقط منجر شد.ازدواج آنها بعد از 2 سال در سال 1957 به پایان  رسید و او به اسپانیا نقل مکان کرد.

 

 

بعد از آن که این بازیگر موفق با ارنست همینگوی وارد رابطه عاشقانه شد و به خاطر علاقه همینگوی به گاو بازی او هم از دوستداران مسابقه گاو بازی شد. در این دوران او به شدت می نوشید و با سرعت با مرسدس خود در جاده های شبانه می راند. آوا گاردنر دو بار تصادف داشت، اما زنده ماند. یک روز او یکی از عاشقان خود را متقاعد کرد تا بتواند درمسابقه گاوبازی شرکت کند. گاو مسابقه شکمش را پاره کرد. پس از جراحی پلاستیک، زخم تقریبا قابل دیدن نبود، بعد از این بازیگری را کنار گذاشت و دیگر در  انظار عمومی ظاهر نشد و برای مدت طولانی  در آپارتمان در مادرید خود را زندانی کرد.

 

اوا گاردنر

پیری آوا گاردنر

 

پیری اوا گاردنر : در سال های آخر عمر ،بیشتر از تنهایی که خود داوطلبانه آن را انتخاب کرده بود، می ترسید، میل بازی در  فیلم برای اوا گاردنر به تدریج کاهش یافت و به دلیل بیش از حد نوشیدن و افسردگی دائمی، اغلب نقش جدی به او پیشنهاد نشد. آوا گاردنر به انگلستان نقل مکان کرد و به جز فرانک سیناترا، با کسی ارتباط نداشت. نوشیدن بیش از اندازه و افسردگی باعث بروز مشکلات جدی برای سلامت او شد و بعد از یک حمله قلبی سیناترا هزاران دلار برای درمانش صرف کرد، اما پزشکان نتیجه ای نگرفتند و در سال 1990 یکی از درخشانترین ستارگان هالیوود در سن 67 سالگی از دنیا رفت. آخرین کلمات بازیگر 67 ساله عبارت بودند از: " من خیلی خسته ام ... ".

 

کاربر گرامی

درصورتی که به بازیگران عصر طلایی هالیوود علاقه مند هستید این مقاله را در باره الیزابت تیلور: آنچه بینندگان از اسرار او نمی دانند و  مقاله جواهرات واقعا سلطنتی الیزابت تیلور ملکه هالیوود  و عکس پیری الیزابت تیلور را ببینید.

 

فیلم های اوا گاردنر

دیدار دوباره در فرانسه (۱۹۴۲)
آدم‌کش‌ها (۱۹۴۶)
سنگاپور (۱۹۴۷)
دوره‌گردها (۱۹۴۷)
در گذشته ممنوع من (۱۹۵۱)
برف‌های کلیمانجارو (۱۹۵۲) گریگوری پک و  اوا گاردنر

واگن دسته موزیک (۱۹۵۳)
موگامبو (۱۹۵۳)
کنتس پابرهنه (۱۹۵۴) آوا گاردنر و هامفری بوگارت
خورشید همچنان می‌درخشد (۱۹۵۷)
در ساحل (۱۹۵۹)
۵۵ روز در پکن (۱۹۶۳)
شب ایگوانا (۱۹۶۴)
هفت روز در ماه مه (۱۹۶۴)
کتاب مقدس (۱۹۶۶)
مایرلینگ (۱۹۶۸)
زمین‌لرزه (۱۹۷۴)
پرنده آبی (۱۹۷۶)
گذرگاه کاساندرا (۱۹۷۶)
سنتینل (۱۹۷۷)

نظرات

۱۴۰۰/۵/۲۱جوایز اوا گاردنر نامزدی اسکار (1953): بهترین بازیگر زن ("موگامبو") نامزدی بفتا: 1956 - بهترین بازیگر زن خارجی ("ایستگاه بهوانی") 1959 - بهترین بازیگر زن خارجی ("در ساحل") 1964 - بهترین بازیگر زن خارجی ("شب ایگوانا") ") نامزدی گلدن گلوب (1964): بهترین بازیگر زن درام (" شب ایگوانا ")

در ادامه بخوانید...