زیبایی حکاکی روی لاک الکل

در


چگونه حکاکی روی لاک الکل زیبایی ایجاد می کند که می تواند چندین هزار سال دوام داشته باشد؟

 

این تکنیک باستانی شرقی، در جهان غرب وجود ندارد. از لحاظ سختی، هیچ ماده دیگری با آن قابل مقایسه نیست، زیرا چندین سال طول می کشد تا پایه محصول، مقدار زیادی از مواد طبیعی گران قیمت و کار هماهنگ ده ها تنصنعت کار یک اثر هنری  را آماده کنند. حکاکی روی لاک الکل یک نوع منحصر به فرد از هنرهای باستانی و صنایع دستی پادشاهی شرق است. امروزه با توجه به هزینه های زیاد، این کسب و کار رو به فروپاشی است و در نتیجه فروش این محصولات به ندرت دیده می شود.

منحصر به فرد بودن این نوع هنر نهفته در این واقعیت است که حکاکی بر روی یک لایه ضخیم از لاک رخ می دهد، بدون تاثیر بر پایه چوبی زیر آن . برای ایجاد چنین محصولی، آن را چند بار لاک می زنند و کاملا خشک می کنند و در هر لایه لعاب می دهند. در کل برای حکاکی لاک الکل 200 لایه لازم است.

حکاکی لاک الکل یک هنر باستانی هنری و صنایع دستی چین است

پایه ای برای حکاکی لایه های مختلف لاک الکل


مجموع  9 رنگ اصلی باستانی ، که می توان آن را لاک زد و ایجاد کرد

 


اثر چند رنگ با توجه به این واقعیت است که لاک به عمق مورد نظر برسد

عکس : لی ژیانگ کارشناس ارشد هنر و صنایع دستی  چین در محل کار

استاد لی مشتاقانه درباره اسرار کار با لاک الکل صحبت می کند. به گفته وی، حداقل ضخامت لایه برای هر کار 1.5 سانتی متر است و برای ایجاد یک پوشش لاک 1 میلیمتر، لازم است که مواد اولیه را بر روی قطعه کار 10 برابر بکار ببریم. هر لایه فقط در دمای اتاق خشک می شود؛ قابل قبول نیست که این روند را در کوره ها و یا در هوای آزاد با سرعت خشک کنیم. بنابراين توليد 15 ميليمتر  حدود 100 روز طول می کشد. تکنسین های قدیمی هرلایه را لایه برداری می کنند این امر شفافیت خاصیبه پوشش لاک می دهد. پس از استفاده ازاین روش ، محصول به مدت شش ماه خشک می شود و سپس سنگ شکن نهایی کامل می شود که حداقل 3 ماه طول می کشد. بیش از یک سال طول می کشد تا یک گلدان به این شکل ایجاد شود و پیچیده ترین آنها چند سال زمان می برد تا کامل شود.

عکس : ساختن این گلدان غول پیکر، سه سال برای استادان چینی زمان می برد

 


بزرگترین مجموعه چینی حکاکی شده در موزه شرق ذخیره می شود

 


آخرین نمونه هایی از حکاکی لاک الکل چینی مشهور در جهان در معرض فروش  با قیمت 4 برابر بیشتر از هزینه اولیه فروخته شد.

 

برای حکاکی لاک چینی فقط از مواد خام طبیعی استفاده می شود. این ماده از گیاهان - رزین به اصطلاح "چوب لعاب" می باشد. این گیاه  از خانواده Sumakhov و  آب بسیار سمی حاوی پلیمر طبیعی تولید می کند. در مجاورت هوا، سخت شدن تقریبا در لحظه اتفاق می افتد. در طول زندگی یک درخت فقط حدود 200 گرم از آن جمع می شود، بنابراین چنین مواد اولیه بسیار گران هستند.

جمع آوری آب لاک

 

برای به دست آوردن لاک، رزین پردازش می شود و رنگ ها به آن افزوده می شود. لاک الکل طبیعی بسیار با دوام است. آنها عملا در معرض شرایط آب و هوایی و حتی حلال های شیمیایی از بین نمی روند. نمونه هایی چند هزار ساله شناخته شده اند که نگهداری می شوند.

برای ایجاد الگو، ابتدا روی یک پایه ی آماده خراشیده می شود و سپس به ضخامت لاک  می ریزند

لاک گذاری تکنیک فوق العاده زمان گیر، اما بسیار موثر است.


حکاکی لاک از چین، برای سایر کشورهای شرق گسترش یافته است: به ژاپن، کره، مغولستان و ویتنام. در هر منطقه، این نوع هنر ویژگی های خاص خود را به دست آورده است. البته، با توجه به هزینه بالای تولیداین آثار، چنین محصولاتی همیشه  جزو اقلام لوکس  و در دسترس پولدارها می باشد.

گلدان های لاک زده قدیمی چینی از مجموعه موزه ی شرق

 

گلدان لاک زده قدیمی چینی از مجموعه موزه ی شرق

چین یک کشور دارای فرهنگ باستانی است که دارای مناظر طبیعی و آثار هنری منحصر به فرد است. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

هنرمندی که جان لنون و مرلین مونرو کارهایش را تحسین می کردند

در

ورا نویمان یک هنرمند و کارآفرین آمریکایی بود که به خاطر اطراحی های شیک و رنگی خود، به شهرت جهانی دست پیدا کرد.پدر و مادر ورا فانی و میر سالف  بودند.ورا سومین فرزند از چهار فرزند آنها بود. پدر و مادر ورا در آموزش و پرورش آنها تنها یک روش را دنبال می کردند : "علاقه خود را پیدا و آن را دنبال کنید".

آنها به دنبال شور و هیجان فرزندان خود بودند، امیدوار بودند که در زندگی موفق شوند.

چهار فرزند سالف هر کدام یک حرفه خلاقانه برای خود انتخاب کردند و کاملا موفق شدند. 

ورا در مدرسه هنر پذیرفته شد و سپس در رشته طراحی درس خواند. او به عنوان یک طراح مد،طراح مد و لباس، به عنوان طراح نساجی در خیابان هفتم در نیویورک شروع به کار کرد، طراحی پارچه برای اتاق کودکان ...

ورا سالف باجورج نویمان که در کار منسوجات بود ازدواج کرد. خانواده نویمان زمانی در تولید نساجی و پارچه مشغول به کار بودند، و همه اسرار ساخت و ساز را می دانستند.زن و شوهر به یک استودیوی کوچک در خیابان 17 نقل مکان کردند و کار خودشان را شروع کردند و شرکتی با نام ساده Printex ثبت کردند.

سبک سازی و واقع گرایی در نقاشی های ورا نویمان.

ورا و جورج طراحی یک ماشین چاپ روی ابریشم را طراحی کردند که بسیار کوچک بود و روی میز شام جا می شد. آنها شروع به چاپ دستمال کتانی با نقاشی های ساده و خنده دار و غیر معمول به عنوان یک وسیه ای تزیینی از طراحی های ورا کردند. خشخاش قرمز، پروانه ها و سبزیجات خنده دار...

 

به زودی آنها با دوست جورج، فردریک هام مهاجر آلمانی، که تجربه قابل توجهی در تجارت پارچه داشت شریک شدند. پس از مدتی، شرکت آنها دیگر در یک آپارتمان کوچک جا نمی گرفت.

 

بعضی از آثار ورا نویمان به طور عمدی بصورت مبتدی ظاهر می شوند، به طوری که ظاهرا فردی برای اولین بار قلم مو را برداشته  و نقاشی می کشد.

چاپ خلاقانه توسط ورا نویمان ایجاد شده است.

با شروع جنگ جهانی دوم تقاضا برای محصولات ورا که بیشتر پارچه های پرده ،روتختی و ملحفه بود کاهش یافت . ورا در جستجوی محصول جایگزین برای کسب و کار خود بود و سرگردان در مغازه ها به دنبال ایده های جدید می گشت که چتر نجات ابریشمی را دید. به این ترتیب، "روسری افسانه ای نویمان" متولد شد. شروع کسب و کار جدید او در زمینه مد روی روسری ابریشمی با امضای هنری "ورا" بود، بنابر این اولین روسری امضا دار در طول تاریخ تولید شد.

در نسخه های چاپ شده برای روسری و دستمال کاغذی، ورا همان علامتی را که در نقاشی هایش به کار می برد استفاده می کرد .نوشته کلمه ورا و تصویر یک لیدی باگ ( کفشدوزک) . بنابراین او نخستین روسری را با یک لوگو برای کسب و کار خود ساخت.

روسری ساخته شده از ابریشم چتر نجات به سرعت توجه افراد مشهور را جلب کرد و خودش و به زودی با زنان مشهور و شناخته شده در سراسر کشور آشنا شد. از اولین زنانی که کارهای ورا را استفاده و تحسین می کردند می توان از مرلین مونرو ، گریس کلی و بیس ترومن نام برد. مریلین مونرو، آثار ورا را تحسین میکرد.

گریس کلی فراموش نکرد که یک تکه ابریشم را با یک چاپ ساده و ساده در اطراف گردنش ببندد و بانوی اول آمریکا، بیس ترومن، پارچه هایی با الگوهای ورا برای تزیینات داخلی کاخ سفید را انتخاب کرد. زنان از سراسر کشور محصولات رنگارنگ و شاد او انتخاب می کردند.

با مرگ ناگهانی جورج در سال 1962، ورا نمی توانست به تنهایی با کسب و کار کنار بیاید و مجبور به فروش این تجارت به صنایع منهتن در سال 1967 شد.  ورا و ورنرهام عضو هیئت مدیره شدند و ورا همچنان به عنوان یک مدیر خلاق باقی ماند. شرکت شروع به تولید لباس های ورزشی کرد و ورا این اجازه را داد تا با چاپ های او تولید لباس ورزشی، کیف و کفش را آغاز کند.

طرح های ورا نویمان با ماهی تلطیف شده.

عکس از جین فوندا طراح پارچه: ورا نویمان.

عکس از ورا نویمان 

با این حال، چیزهایی با چاپ های ورا برای زنان با درآمد کم نیز در دسترس بود، زیرا اکثر او با آوردن شادی به خانه های مردم عادی می درخشید.

چاپ از ورا نویمان

 


راز محبوبیت ورا نویمان چه بود؟ در سادگی، تنوع و استفاده از سایه های غیر منتظره ی روشن و در  ادای دین به رنگ های تأیید کننده زندگی .

هنرمند گاهی اوقات از رنگهای تیره رنگارنگ استفاده می کرد، اما نقاشی های او بنفش، براندی و سبز تیره بسیار کمتر از گل سرخ، نارنجی آفتابی، شاداب سبز و آسمان آبی است.

گاهی اوقات ورا از سایه های پیچیده استفاده می کرد ...

 

... اما رنگ های روشن تر را ترجیح می داد.

 

در سال 1970، یک نمایشگاه از نقاشی های ورا نویمان در گالری امیل والتر برگزار شد که شامل حدود پنجاه اثر اصلی با یک لوگوی ثابت بود. اولین خریدار ... جان لنون بود! 

چاپ بر روی پارچه و طرح توسط ورا نویمان.

در دهه 70، موسسه اسمیتسونیان برنامه Salute to Faith: Renaissance Woman را در موزه تاریخی و فنی راه اندازی کرد.

عکس از ورا نویمان در حال طراحی

ورا نویمان کل زندگی خودو به معنای واقعی کلمه، تا آخرین روز زندگی را به نقاشی اختصاص داد. او در اثر نارسایی قلبی در بیمارستان در روز 15 ژوئن 1993، در نیویورک فوت کرد. 

       سرامیک با نقوش

در فوریه 2012، Crate & Barrel نسخه های 3 دستمال مرطوب آشپزخانه ورا را دوباره چاپ کرد - آنهایی که بعدا معروفیت خود را در سراسر آمریکا به نمایش گذاشتند.

در ماه آوریل 2013، فروشگاه Target با فروش هجده نوع چاپی بر اساس نقاشی های ورا، با حفظ امضای خود و لیدی باگ افسانه ای، شروع به فروش کردند.

چاپ از ورا نویمان

ورا نویمانبا طرح هایش به خانه های آمریکایی های عادی بازگشته است تا برای آنها شادی خالص به ارمغان بیاورد.

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

افراد خلاقی که باید جایزه بگیرند 17 عکس

در

ذهن خلاق  یک شیوه تفکر است که در آن نیمکره راست مغز کار می کند، که باعث می شود فرد جهان را به عنوان یک سری از تصاویر و استفاده از تقلید بصری ببینید. بسیاری از سازندگان هنر مدرن با این نوع ادراک از واقعیت اطراف، فراتر از چارچوب کلی پذیرفته شده رفته با چیزهای باورنکردنی روبرو هستند.

در این پست 17 عکس از جالبترین راه حل های طراحی را جمع آوری کرده ایم که شایسته توجه شما هستند.

 

1. این تخت برای طراحی فضای مناسب طراحی شده است.

2. سوشی به سبک جنگ ستارگان

3. و شما جولیوس سزار ؟

4. راه حل خلاق برای یک رستوران کوچک و محل کسب و کار

5. فقط یک آتش نشانی بر روی دیوار

6. بطری آب به شکل یک قرص بزرگ

7. یک نشانه پیدا کردم که فقط در شب قابل مشاهده است

8 . خمیر دندان با طراحی مخصوص که حرکت می کند و لوله را خالی می کند

9. طراح منظره با استعداد،  زیبایی را در همه چیز می بیند.

10. محل نگهداری دوچرخه در کتابخانه محلی

11. این ورودی به بخش کودکان در کتابخانه محلی ما است

12. هندریلس در دیزنی لند هنگ کنگ به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهند استراحت کنند.

13. اما این پله درست است ...آسانسور منجر به موفقیت نمیشود.

14. کتاب های هوشمند با پوشش های هوشمند (سقوط امپراتوری روم)

15. این دستبند همچنین یک کابل برای شارژ تلفن است.

16. دیوار برای صعود در بالای آب معلق است، بنابراین لازم نیست نگران تجهیزات باشید

17. دستگیره مناسب

نظرات

در ادامه بخوانید...

راهنمای کامل عکاسی با آیفون

در
راهنمای کامل عکاسی با آیفون

به یک مقدمۀ مختصر برای جهان عکاسی آیفون خوش آمدید. این راهنمای سریع شامل یک مجموعه از توصیه ها است که از متخصصان، دوستان و تجربۀ شخصی به دست آمده است. چه بخواهید که عکس های با کیفیت DSLR بگیرید یا فقط بازی اینستاگرام را عمل بیاورید، این راهنمای کامل تمام ابعاد توسعۀ عکس های آیفون را پوشش می دهد.

حساب اینستاگرام بسازید، برای اشتراک گذاری عکس ها و دنبال کردن عکاس های دیگر

 بیشتر عکاسان یک سبک اثر دارند و در لفظ هزاران راه مختلف برای شکل دادن کارتان وجود دارد.مانند عکاسی غذا، مد، سبک زندگی، منظره، طبیعت، شهری، چهره ها، سیاه و سفید، ...

شروع کنید از هر چیزی که فکر می کنید عکس گرفتن،  یک عکس خوب بگیرید، لازم نیست حتماً عالی باشد. این فقط شروع کار است.

تعدیلات محیطی

بسیاری از عکاسان بهترین زمان را برای عکس انداختن در طول زمان طلایی می دانند. زمان طلایی دورۀ کوتاهی بعد از طلوع یا قبل از غروب خورشید است که درطول آن نور روز نرم تر از وقتی است که خورشید در آسمان بالاتر است. اما قبل از آن که زمان بندی تمام عکس هایتان را در طول ساعت طلایی آغاز کنید، عکس انداختن تحت تمام انواع نور را تمرین کنید. نور از طریق لنز دوربین آیفون وارد می شود و یک تصویر در متوسط حساسیت نور ضبط شده است. نور خیلی زیاد یا خیلی کم می تواند عکستان را خیلی درخشنده یا تیره کند و باعث شود وضوح، رنگ ها و آهنگ ها را از دست دهید. در اینجا چند راه برای تعدیل جایگاهتان برای نور طبیعی وجود دارد:

• در طول ساعت طلایی می توانید اساساً در هر جهتی عکس بندازید. می توانید به سمت خورشید، دور از خورشید، یا با خورشید در کنارتان عکس بندازید.

• در طول روز تلاش کنید که مخالف خورشید عکس بندازید. سخت است که بدون خراب کردن قاب تصویر، در زاویه ای عکس بندازید که با خورشید مواجه نشوید. (سیارک)

• در شب نور کم است و عکس ها تیره می شوند. از فلش تلفن همراه استفاده نکنید و یک منبع نور خارجی بیابید.

تعدیلات فنی

آنچه آیفون را محبوب می کند آن است که طراحی فنی جهانی و کاربر دوست است. در اینجا برخی نکات وجود دارد که همه می توانند به کار ببرند که فوراً عکاسی آیفونشان را بهبود دهند.

• در بخش تنظیمات، به سمت تب "عکس ها و دوربین" بروید، حالت شبکه ای را انتخاب کنید بنابراین می توانید عکس هایتان را در حالی بیندازید که دقیقاً نسبت طلایی مارپیچ فیبوناچی آکا را به کار ببرید یا قاعدۀ سومی ها را استفاده کنید.

• فلش را خاموش کنید، همیشه یک منبع نور خارجی یا طبیعی داشته باشید.

• در موقعیت های کم نور، ضربه زدن به قسمت های تاریک تر صفحه نمایشتان پرتودهی و تمرکز را افزایش می دهد.

• از زوم استفاده نکنید، دوربین آیفون واقعاً زوم نمی کند، فقط تصویر را بزرگتر میکند.

• روی جهت تمرکز کنید، برای مثال افق و سوژۀ شما.

• برای داشتن گزینه های بیشتر همیشه عکس افقی و عمودی بیندازید.

• جای راحت پیدا کنید. دست شما باید ثابت باشد. روی میز یا نیمکت بگذارید.

• پایین بروید، روی یک زانو قرار بگیرید. عکس انداختن از یک زاویه ی پایین تر می تواند یک چشم انداز متفاوت نسبت به سطح چشم بدهد. عکس از زاویۀ پایین می تواند سوژه را مسلط جلوه دهد، عکس از یک زاویۀ بالا می سوژه را ضعیف جلوه دهد.

راهنمای کامل عکاسی با آیفون

• لنز آیفون بخرید. در اینجا یک لنز گران وجود دارد که من اخیراً خریدم. گزینه هایتان را قبل از آن که هر نوع از لنز یا هر لنز گرانی را بخرید بررسی کنید. این همیشه یک ایدۀ خوب است که با یک تجهیز بودجه ی پایین شروع کنید.

ویرایش یا فتوشاپ

یک محصول نهایی 30% گرفتن عکس و 70% ویرایش است. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که ویرایش عکس ها را مستقیماً روی آیفون پشتیبانی می کنند. من یک تن اپلیکیشن ویرایش عکس روی تلفنم دارم، گاهی اقوات از بیش از 6 اپلیکیشن برای ویرایش یک عکس استفاده می کنم! 2 اپلیکیشن رایگان که من توصیه می کنم VSCO و Priime هستند.

این دو اپلیکیشن مؤثر و راحن برای مبتدیان هستند.

• قبل از هر ویرایشی، روشنایی صفحه نمایش تلفنتان را به 100% افزایش دهید. اگر ممکن است، سعی کنید در یک اتاق تاریک ویرایش کنید و سپس تحت نورهای متفاوت نقد کنید.

• افزایش چند بعد نظیر نور، تیزی، و سایه ها می تواند کیفیت هر عکسی را افزایش دهد.

• تعدیلات کوچک را با آرام و زیرک کار کردن انجام دهید. به یاد داشته باشید که شما می خواهید بهترین کیفیت های عکس را با استفاده ی عناصر در عکس به وجود بیاورید نه با خلق عکس مصنوعی.

• ویرایش مشابهی را برای هر عکسی دنبال نکنید، هر عکس به ویرایش یکتای خود نیاز دارد. 

• از نظر دیگران استفاده کنید و عکس ویرایش شده را به 2 یا 3 نفر نشان دهید.

• کارتان را با عکس ها و عکاسان مورد علاقه تان مقایسه کنید. تشابهات را پیدا کنید. شاید عکس شما بهتر باشد. 

نظرات نهایی دربارۀ عکاسی آیفون

اگر شما یک طرفدار بزرگ آیفون نیستید، در اینجا برخی جایگزین های عالی وجود دارد.

• گالاکسی S7 دوربین 12 مگاپیکسل با عملکرد نور پایین عالی دارد.

• LG G5 دوربین بزرگ 16 مگاپیکسل و لنز زاویۀ باز 135 میلی متری دارد.

همچنان که تلفن های هوشمند به توسعه ی فنآوری دوربینشان ادامه می دهند، پیش بینی می کنم در آیندۀ نزدیک جامعه خیلی به عکاسی و فیلم DIY علاقمندتر می شود. گرفتن عکس های باکیفیت در آیفون یا هر تلفن هوشمند یک کار سختی نیست. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸عکاسی هم دیگه از اون حالت حرفه ایش دراومده با این گوشی ها

در ادامه بخوانید...

ترجمه تخصصی چیست و مترجم چه کسی می باشد

در

ترجمه انتقال متن نوشته شده از زبانی به زبان دیگر است. اگرچه واژگان ترجمه و تفسیر اغلب بجای هم استفاده می شود، به تعریفی دقیق، ترجمه مربوط به زبان نوشتاری، و تفسیر به زبان گفتاری است. ترجمه عمل تفسیر معنای یک متن، و تولید بعدی یک متن معادل که یک برگردان نیز نامیده می شود، می باشد که با پیام یکسانی در زبانی دیگر ارتباط برقرار می کند. متنی که ترجمه می شود، متن منبع نامیده می شود و زبانی که به آن ترجمه می شود زبان هدف نامیده می شود؛ محصول نهایی اغلب "متن هدف" نامیده می شود. 

در ترجمه باید محدودیت هایی را که شامل زمینه، قواعد دستوری دو زبان، قراردادهای نگارشی آنها و اصطلاحات آن ها می باشد را به حساب بیاورید. تصور غلط رایج این است که مطابقت دادن لغت به لغت ساده ی بین هر دو زبان وجود دارد و اینکه ترجمه یک فرایند ماشینی سرراست است. در صورتی که ترجمه ی لغت به لغت به هیجچ وجه زمینه، گرامر، قراردادها و اصطلاحات را به حساب نمی آورد.

چه کسانی از خدمات ترجمه  استفاده می کنند؟

کسب و کار خدمات ترجمه در تلاشی برای خدمت بهتر به مشتریان خود و ادامه تقاضای آنها است. چنانکه این دنیا بیشتر و بیشتر رقابتی می شود، ضروری است که تجارت ها پیام خود را به صورت واضح و عینی به مشتریان خود برسانند. اشتباهات ترجمه می تواند به صور بالقوه بر اعتبار یک شرکت تاثیر بگذارد و منجر به زیان مالی شود.

به طور کلی، بسیاری از صنایع نیازی برای این نوع خدمات دارند. زمینه قانونی نیاز به ترجمه ورقه های استشهاد، دادخواست ها، و اقدامات دادگاهی دارد. اجرای قانون ممکن است نیاز به بیانیه های ترجمه شده داشته باشد و عرصه پزشکی اغلب نیاز به پرونده های پزشکی و یادداشت های ترجمه شده دارند. نمونه های دیگر صنایعی که از خدمات ترجمه  اسناد بهره می برند شرکت های بیمه و مالی و همچنین رسانه ها هستند.

همانطور که شرکت ها بیشتر و بیشتر خدمات خود را از طریق اینترنت در دسترس قرار می دهند، نیاز برای ترجمه وبسایت ها و محتوای وب نیز رشد کرده است. علاوه بر این، رادیو، پادکست ها، نظرسنجی ها، گروه های کانونی و جلسات شرکتی اغلب نیاز به خدمات ترجمه دارند.

تنها تجارت ها نیستند که نیازی به ترجمه آنلاین اسناد دارند. در سطح شخصی، افراد نیز این نوع خدمات را به کار می گیرند. با توجه به  مهاجرت افراد زیادی به کشورهای مختلف در جستجوی زندگی بهتر، آنها خود را در محیطی که ناآشنا، از جمله زبان آن، است، می یابند. در نتیجه، آنها ممکن است نیاز به اسناد و مدارک قانونی ترجمه شده، مانند گواهی های تولد، جواز ازدواج، گذرنامه ها، قراردادها، و قراردادهای اجاره یا رهن داشته باشند.

مترجم 

تقاضا در زمینه ترجمه بیشتر از قبل است. مترجمان زیادی بعنوان مترجم های آزاد کار می کنند و دیگر توسط سازمان های بین المللی و همچنین نمایندگی های دولتی کار می کنند. سازمان های غیردولتی و مذهبی نیز مترجمانی را استخدام یا قرارداد خدماتی مترجمان را برای ترجمه اسناد وضع می کنند. افرادی که بعنوان مترجم کار می کنند بسیار خردمندند. کار آنها پاداشی و رضایت بخش است.

شما می توانید فروم ها و بوردهایی را در اینترنت، جایی که شما می توانید تبلیغات کاری را پیدا کنید، بیابید. شما (مترجم )قادر خواهید بود که از تجربه و حمایت دیگر مترجمان بهره ببرید. مکان های دیگر برای پیدا کردن مشاغل ترجمه اسناد روزنامه ها و وب سایت های کاریابی آنلاین هستند. روزنامه محلی شما می تواند منبع خوبی از فرصت های شغلی باشد.

اگر می خواهید که به صورت مستقل کار کنید، ممکن است بخواهید که با بازاریابی خدمات خود با تجارت های محلی شروع کنید. شرکت های بیمه، بیمارستان ها، مطب پزشکان، و شرکت های املاک بخش هایی در جامعه شما هستند که ممکن است از مهارت های ترجمه تخصصی  شما بهره ببرند. یکی از مزایای انجام ترجمه اسناد این است که شما می تواند در خانه کار کنید. شما می توانید اسناد منبع را از طریق ایمیل، فاکس، پست یا پیک دریافت کنید.

برای موفقیت در این زمینه، شما نیاز به سازمان خوب و مهارت های مدیریت زمانی خواهید بود. توانایی مواجه شدن با مهلت نهایی و اولویت بندی نیز بسیار مهم است. فرصت ها در صورتی که ترجمه سند آن چیزی باشد که شما می خواهید، بینهایت است. 

چطور ترجمه خود را آنلاین سفارش دهیم؟

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

بهترین زمان برای درخواست افزایش حقوق

در

قبل از آنکه به فکر درخواست افزایش حقوق باشید، اول باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کار شما نیز به همین اندازه خوب است؛ یا حداقل پیشرفت ثابتی را تجربه می کند. انتخاب زمان مناسب در تأیید شدن درخواست افزایش حقوق شما نقش مهمی دارد.

 

۱- بعد از گذشت یک سال از همکاری شما در آن سازمان

۲- زمانی که شما مسئولیت های بیشتری را بعهده گرفته اید.

۳- زمانی که به پول بیشتر ی نیاز دارید.

۴- زمانی که مدیر شما خوشحال است.

۵- زمانی که سازمانی که در آن مشغول به کار هستید عملکرد ش فوق العاده مثبتی است.

۶- زمانی که همکاران کلیدی یا رئیس شما شرکت را ترک کرده اند.

۷- زمانی که حقوق همکارتان  را افزایش داده اند. 

۸- زمانی که کار دیگری به شما پیشنهاد شده است.

۹-  زمانی که به شما پیشنهاد ترفیع شده است.(سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱That's an inventive answer to an inieersttng question

در ادامه بخوانید...

معجزه عکاسی و تصاویر فراموش‌نشدنی در تاریخ

در

معجزه عکاسی، عکس ماندگار و تصاویر فراموش‌نشدنی در تاریخ

عکاسی از تصاویر تأثربرانگیز  ماندگار از گوشه و کنار جهان با توضیحی کوتاه در زیر هر عکس 

 

مردی  در حال سقوط از ساختمان مرکز تجارت جهانی در روز حادثه 11 سپتامبر

 مردی فرانسوی که هنگام اشغال پاریس بوسیله نیروهای نازی در جنگ جهانی دوم در حال گریستن

 پسر 12 ساله برزیلی که در مراسم تدفین معلم خود با گریه ویولون می‌نوازد. معلم این کودک به او کمک کرد از طریق یادگیری و نواختن این ساز از فقر و خشونت نجات یابد.

کودکانی که در سال 1948 در شیکاگو به فروش گذاشته شده‌اند.

سگی که در کنار مزار صاحبش نشسته است. صاحب این سگ بر اثر رانش زمین در ریو دو ژانیرو در سال 2011 جان باخت.


پسر خردسال «جان اف کندی» در مراسم تدفین پدر به تابوت او ادای احترام می‌کند. جان اف کندی 35امین رئیس‌جمهور آمریکا بود که در سال 1963 ترور شد.



پیرمردی از کره جنوبی در حال گریه به دلیل خداحافظی از خویشاوند خود که در کره شمالی زندگی می‌کند. این دو پس از 60 سال در سال 2010 اجازه یافتند به مدت سه روزه نزدیک مرز کنار یکدیگر باشند.


یک راهب در اعتراض به آزار و اذیت بودایی‌ها بوسیله دولت ویتنام خود را آتش زده است.



یک کودک خردسال که در حال تلاش برای سرپاکردن پدر الکلی خود است.


 پس از فرو ریختن یک کارخانه در بنگلادش زن و شوهری در آغوش هم زیر آوار جان دادند.



در سال 1958 دختر آفریقایی در باغ‌وحشی در بلژیک به نمایش گذاشته شد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸چقدر تاثر برانگیز ؟

در ادامه بخوانید...