لاغری سریع با جایگزینی مواد غذایی

من جایگزینی را دوست دارم زیرا یک معامله ی برد برد است. شما هنوز هم می توانید غذاهای خوشمزه بخورید فقط باید آنها را با انواع سالم تر جایگزین کنید. به هر حال شما می توانید به میزان مواد مغذی مصرفیتان بیافزایید و از سطح مواد غذایی کم ارزش کم کنید و مطمئن باشید بدنتان برای این کار خیلی از شما ممنون خواهد بود. در این قسمت برخی از مورد علاقه ترین جایگزین های خودم را برای شما توضیح داده ام که تعویضشان هیچ وقتی از شما نمی گیرد.

1 ) به جای استفاده از شیر گاو از شیر نارگیل و شیر بادام استفاده کنید. حتی اگر شما شیر طبیعی گاو می نوشید به این نکته توجه کنید، گاو به طور متوسط سالی 300 بار شیر می دهد که بیشتر این مواقع را باردار است. این بدان معناست که تمام هورمون های قوی که زمان بارداری ترشح می شود مستقیم وارد شیری می شود که می نوشید و روی هورمون های شما نیز تاثیر می گذارد.

به گفته ی دکتر جاستین باتلر ( پروفسور موسسه ی ندای سلامت ) تحقیقاتی انجام شد که به سلامت و تغذیه مربوط بود. در این تحقیقات شیر های طبیعی و غیر طبیعی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و تمامی آنها حاوی درصد بالایی از هورمون هایی بودند که برای بزرگ شدن یک بچه گاو لازم است.

تمامی شیر گاو ها شامل:

هورمون های رشد که با سرطان سینه و پروستات در ارتباط است.

چربی های اشباع شده که با افزایش وزن مفرط، دیابت نوع دوم، بیماری های قلبی و عروقی و سکته ی قلبی در ارتباط است.

کازئین، پروتئین موجود در شیر با آلرژی در سنین کودکی و دیابت نوع اول در بعضی از کودکان در ارتباط است.

لاکتوز قند موجود در شیر با سرطان تخمدان در ارتباط است.

لاغری با غذاهای ترکیبی

لاغری سریع 3 مورد

کاهش وزن و لاغری با قارچ مایتاکه

 2) به جای ماست تهیه شده از شیر گاو از ماست تهیه شده از شیر نارگیل استفاده کنید. اگر شما تا به حال شیر نارگیل را امتحان نکرده اید نصف عمرتان را هدر داده اید، پسر من عاسق ماست نارگیل است. هرجا آن را ببیند حتما به آن ناخنکی می زند. ترکیب ماست نارگیل و میوه ها یک دسر خوشمزه را درست می کند، با خیال راحت از آن بخورید بدون آن که چیزی به سایز کمرتان اضافه شود. چربی موجود در ماست نارگیل از نوعی تری گلیسرید اشباع نشده است که به کنترل وزن کمک می کند و ریسک بسته شدن رگ ها را پایین می آورد و باعث بالا رفتن قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.(سیارک)

3 ) به جای خوردن پنیر تهیه شده از شیر گاو، پنیر تهیه شده از شیر بز استفاده کنید. برای مثال: یک انس از پنیر تهیه شده از شیر بز فقط 75 کالری و 6 گرم چربی دارد در صورتی که یک انس پنیر تهیه شده از شیر گاو 114 کالری و 9 گرم چربی دارد. چربی موجود در پنیر تهیه شده از شیر بز حاوی اسید های چرب اشباع نشده است که فرآیند چربی سوزی را تسریع می بخشد.

4 ) به جای نان مصرفی خود از نان ازگیل استفاده کنید. نه تنها نان ازگیل از جوانه های سبز حبوبات تهیه می شود که حاوی مواد ضروری برای بدن هستند بلکه به آن شکر نیز اضافه نمی شود. ما می دانیم که شکر به سایز کمر ما اضافه می کند. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که خوردن نان تهیه شده از آرد جوانه ها قند خون را کاهش می دهد و میزان گلوکاگون را افزایش می دهد. گلوکاگون به سوختن چربی کمک می کند.

5) از موادی که نمک زیادی دارند دوری کنید و به جای آن از مواد کم یا بدون نمک استفاده کنید. استفاده بیش از اندازه از نمک باعث اضافه وزن موقت می شود و بدن حالت نفخ پیدا می کند و شما قادر نخواهید بود شلوار جین مورد علاقه ی خود را بپوشید، نمک کمتر، نفخ کمتر. نمک کاهش وزن و لاغری را متوقف نمی کند اما روند آن را به شدت کاهش می دهد. نمک باعث از دست رفتن آب بدن می شود، وقتی شما نمک زیادی مصرف می کنید خواهید دید که به وزن شما اضافه می شود. وقتی شما به مقدار چشم‌گیری نمک مصرفی خود را کاهش می دهید، چند پوند از وزن شما کاهش می یابد.

6 ) به جای استفاده از برنج سفید، از برنج قهوه ای استفاده کنید.

17 استفاده جالب از برنج

7 ) به جای مواد لبنی از مواد آلی استفاده کنید_مواد الی که درون دانه ها یافت می شود به شما فیبر می دهد و احساس شادابی و سلامتی بیشتری به همراه دارد. افرادی که به طور منظم مواد الی مصرف می کنند، دور کمر باریکتری دارند و از سلامتی بیشتری برخوردارند. مطالعات جدید سازمان غذا و تغذیه که بر روی مواد آلی و دانه ها انجام شد نشان داد که 52 درصد بیشتر به بدن فیبر میرساند و13 درصد اسیدچرب دارند و20درصد کمتر از مواد دیگر قند دارند که زیاد هم در بدن استعمال نمی شود. به علاوه افرادی که ازغذاهایی استفاده می کنند سرشار از مواد آلی هستند نسبت به افرادی که تنها به خوردن میوه و سبزیجات بسنده می کنند از سلامتی جسمی بهتری برخوردارند.

دورکمر افرادی که مواد آلی مصرف می کنند به طور متوسط 8 درصد باریکتر از افرادی است که به طور مداوم در حال رژیم هستند وکالری کمتری مصرف می کنند.

8 ) به جای پستای آرد سفید از پاستای آردجوانه ها استفاده کنید. پاستای سفید فاقد فیبر، ویتامین وکانی است اما پاستای سبز(ساخته شده از آرد گندم و حبوبات)فواید زیادی دارد وبرای هر رژیم غذایی سالمی لازم است و به مداوم نیز کمک می کند، حجم بدن را کاهش می دهد. افرادی که ازپستای سبز استفاده می کنند سبک زندگی سالم تری را دنبال می کنند.(سیارک)

کاهش وزن و لاغری با ویتامین 12 مورد

لاغری با درست خوردن 11 مورد

لاغری با درست خوردن 10 مورد

لاغری با درست نوشیدن

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید