کاهش وزن و لاغری با ویتامین 12 مورد

کاهش وزن و لاغری با ویتامین 12 مورد

در این پست قصد داریم لاغری با ویتامین ب، قرص لاغری کلرلا، نحوه مصرف مولتی ویتامین و لاغری، ویتامین لاغری،بهترین قرص ویتامین برای لاغری و کلا مصرف مولتی ویتامین در رژیم لاغری را بررسی کنیم.

جهت شروع یک تصمیم گیری برای کاهش وزن و لاغری، انتخاب بهترین قرص ویتامین برای لاغری می تواند راهی عالی باشد.  اهمیت دادن به نوع ویتامینی که مصرف می کنید بستگی به خودتان دارد و تصمیم گیری بر عهده ی خودتان است.حال برای تهیه مولتی ویتامین و لاغری اولین و بهترین کار این است که قبل از اضافه کردن ویتامین به برنامه ی غذایی خود به خوردن غذاهای کاملا سالم و طبیعی اهمیت دهید. زیرا بدون تغذیه سالم اضافه کردن ویتامین  به برنامه رژیم لاغری فقط صرف هزینه است و عملا سودی ندارد.

1)

کلرلا

مولتی ویتامین های ملال آور و خسته کننده را با یک ماده ی با کیفیت بسیار بالا که پر از کلرلا است جایگزین کنید. به گفته ی کارشناسان تغذیه کلرلا دانه ای مبهوت کننده و پر انرژی است.

 جلبک کلرلا برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید است . این ماده  کم کالری و در عین حال سرشار از انرژی است. پس خوردن آن می تواند به کاهش اشتهای کاذب کمک چشم گیری کند. مردم احساس گرسنگی می کنند زیرا بدنشان مواد پرکالری و دارای سطح کم انرژی دریافت می کند. با مصرف موادی مانند کلرلا که پر انرژی هستند و کالری کمی دارند بدن را به مدت طولانی تری سیر نگه می دارند. این فرآیند باعث می شود که هر چه کالری کمتر وارد شود و در عین حال انرژی زیادی نیز دارد کاهش وزن و لاغری بیشتری به همراه دارد. کلرلا همچنین برای سیستم گوارش بسیار مفید است. مطالعاتی در ژاپن نشان می هد قرص کلرلا، قرص جلبک کلرلا برای لاغری، چربی بدن را کاهش می دهد. همچنین به یاد داشته باشید که  جلبک کلرلا باعث افزایش فرآیند آب کردن چربی ها نیز می شود و احساس گرسنگی کاذب را کاهش می دهد.قرص لاغری کلرلا  و قرص اسپیرولینا برای لاغری را از داروخانه تهیه کنید.

اسپیرولینا مقوي ترين غذاي سبز در جهان

 2 )

ویتامین های پروبیوتیک

صبح ها ویتامین های پروبیوتیک مصرف کنید ( محصولات پروبیوتیک به محصولاتی گفته می شوند که دارای باکتری های مفید هستند و بعد از مصرف درون روده می مانند.)

درون دستگاه گوارش ما بیش از 400 نوع باکتری مفید وجود دارد. این باکتری ها وظیفه حفظ سلامت ما را بر عهده دارند. زمانی که میزان باکتری های مفید و مضر در توازن نباشند نتیجه نفخ شکم خواهد بود. به گفته ی مجله ی تغذیه ی بریتانیا محققان دانشگاه لامال از 120 خانم دارای اضافه وزن خواسته شد که برای کاهش وزن و لاغری به مدت 12 هفته یک رژیم غذایی خاص را دنبال کنند. نیمی از آنها هر روز قرص های حاوی پروبیوتیک مصرف کردند و به نیم دیگر دارونما داده شد و چه اتفاقی افتاد؟ بعد از 12 هفته دوره کاهش وزن و لاغری، زنانی که به آنها قرص های پروبیوتیک داده شده بود به طور میانگین 9.7 پوند وزن از دست داده بودند. در صورتی که زنانی که به آنها دارونماها داده شده بود تنها  5.7 پوند به طور میانگین از دست داده بودند. بعد از 12 هفته زنانی که دارونما مصرف کردند بعد از اتمام دوره آزمایش دیگر کاهش وزن و لاغری نداشته اند اما زنانی که پروبیوتیک مصرف کردند روند کاهش وزن و لاغریشان همچنان ادامه داشت و به طور متوسط 1.8 پوند وزن کم کردم. بعد از اتمام مطالعات زنان گروه مصرف کننده پروبیوتیک ها باکتری جذب کننده چربی کمتری داشتند. معده تان را خالی نگه دارید یا چای سفید مصرف نکنید؛ اسیدیته اثرات پروبیوتیک ها را خنثی می کند.(سیارک)

40 ماده مفید برای کاهش وزن

لاغری با غذاهای ترکیبی

لاغری خیلی سریع با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع تر با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع با جایگزینی مواد غذایی

 3)

ویتامین اسیدهای چرب حیاتی

ویتامین اسید های چرب حیاتی با بالاترین کیفیت. اسید های چرب حیاتی تسریع کننده ی روند چربی سوزی و آب کردن چربی ها بدن هستند. با وجود اسید های چرب حیاتی، سلول ها اکسیزن بیشتری دریافت می کنند. اکسیژن حمل شده بیشتر به سلول های چربی بدن با سرعت بیشتری آب می شوند. یکی از دانشکده های هاروارد گزارشی را در مورد سلامتی منتشر کرد، در این گزارش آمده است که چربی ها به طور طبیعی بر مولکول هایی که انسولین را به ماهیچه ها می برند تاثیر می گذارد. گونه های متفاوت چربی می توانند التهاب را کاهش یا افزایش دهند.

 4 )

مواد معدنی

مواد معدنی را در شب مصرف کنید. بعضی از محققان معتقدند که افرادی که دارای اضافه وزن هستند سیستم دفاعی ضعیفی دارند. این می تواند یه علت کمبود ویتامین یا املاح معدنی باشد مخصوصا آنتی اکسیدان ها با توجه به تحقیقات انجام شده در لهستان افرادی که دارای اضافه وزن هستند امکان این که از منفعت آنتی اکسیدان ها آگاه باشند بسیار کم است. محققان در سازمان جهانی عملکرد تغذیه و غذا در ورساو روی 102 زن دارای اضافه وزن مطالعاتی انجام دادند و دریافتند که در زمانی که اضافه وزن دارند سطح آنتی اکسیدان ها و ویتامین های C و E و همچنین ویتامین A پایین تر از سطح آن موارد در افراد با تناسب اندام است. این اختلاف سطح ها باعث کاهش سیستم دفاعی بدن افرادی می شوند که دارای اضافه وزن هستند و باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان و دیگر بیماری ها نیز می شود. افراد دارای اضافه وزن نسبت به افراد دیگر آنتی اکسیدان بیشتری نیاز دارند.

یک ماده ی معدنی خوب شامل کولین و اینوزیتول است که با یک دیگر به متابولیسم چربی ها کمک می کنند. ید که باعث تحریک غده ی تیروئید می شود، کرومیوم که کربوهیدرات ها را تولید می کند و اثر گرسنگی را کاهش می دهد. این ها را در شب مصرف کنید زیرا به خوب خوابیدن شما کمک می کند همچنین از خوردن آن ها با ویتامین ها خود داری کنید.

5)

ویتامین دی

تازه های پزشکی امروز می گوید: بین سطح ویتامین دی و موفقیت در کاهش وزن و لاغری ارتباط مستقیم وجود دارد. همچنین باتوجه به مطالعات تازه دکتر مرکل که بر روی 4600 زن 65 سال و بالاتر انجام شد دریافت  کمبود ویتامین دی می تواند باعث افزایش وزن شود این تحقیقات همچنین نشان داد یکی از دلایل ابتلا به افزایش وزن مفرط به علت کمبود ویتامین دی است. تحقیقاتی که در طول 4 الی 5 سال انجام گرفت نشان داد افرادی که ویتامین دی مصرف کردند و سطح ویتامین دی بدنشان افزایش یافت کاهش وزن و لاغری 2 پوندی داشتند.

6 )

ویتامین های گروه ب

برای لاغری با ویتامین ب، صبح ها آن را مصرف کنید تا روند سوخت و ساز تا پایان روز در بدن شما ادامه داشته باشد. ویتامین های گروه ب گروهی از یازده ویتامین هستند که با هم کار می کنند. بعضی از ویتامین های گروه ب در کاهش وزن و لاغری نقش دارند. مانند: ب6 ( پیریدوکسین ) – ب5 ( پانتوزینک اسید ) – ب2 ( ریبوفلاوین ). ویتامین ب6 به پانکراس برای تولید آنزیم های گوارشی کمک می کند. کارکرد صحیح دستگاه گوارش به کاهش وزن و لاغری کمک فراوانی می کند. ب5 همیشه به دستگاه گوارش کمک می کند و چربی ها و کربوهبدرات ها را می شکند. این عمل باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و انرژی زیادی را نیز به همراه دارد. هرچه سوخت و ساز بالاتر باشد فرآیند کاهش وزن و لاغری سرعت بیشتری دارد. ویتامین ب2 به کاهش انرژی غیر قابل استفاده ی بدن کمک می کند. این انرژی درون چربی هاست و با کاهش چربی به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. انواع سیب زمینی، سبزیجات، لوبیا، عدس و فلفل بعضی از بهترین منابع ویتامین ب هستند.

 7 )

ویتامین ث

ویتامین ث مصرفی را افزایش دهید. این کار باعث می شود که به جای این که گلوکز دریافتی بدن به شکل چربی ذخیره شود تبدیل به انرژی می شود. روزانه 400 الی 500 میلی گرم ویتامین ث و 800 میلی کرم ویتامین دی برای بدن لازم است. مطالعات مرکزی ملی بیوتکنولوژی نشان می دهد که ویتامین ث با حجم بدن رابطه ی عکس دارد. همچنین افرادی که ویتامین ث را که 30 درصد اکسید شده را مصرف می کنند چربی ذخیره شده در بدنشان افزایش می یابد. اما افرادی که ویتامین ث تازه مصرف می کنند حجم چربیشان کاهش چشم گیری دارد.

لاغری سریع 3 مورد

کاهش وزن و لاغری با قارچ مایتاکه

کاهش وزن و لاغری با ویتامین 12 مورد

لاغری با درست خوردن 11 مورد

لاغری با درست خوردن 10 مورد

8 )


کوآنزیم کیو ده

یک آنتی اکسیدن بسیار قوی است که منافع زیادی برای جلوگیری و کاهش بیماری افزایش وزن مفرط دارد. کارکرد کوآنزیم کیو ده بسیار شبیه به ال – کارنیتین است. که باعث تولید انرژی و افزایش سوخت و ساز بدن می شود. همچنین این آنزیم فرآیند سوخت و ساز را افزایش می دهد و انرژی تولیدی دارای حداکثر پایداری است و قابلیت بالایی در کاهش چربی دارد. کاهش انرژی باعث سریعتر شدن روند پیری سلول می شود. کوآنزیم کیو ده همیشه بیشترین میزان چربی غذاها را می سوزاند و به نرمال سازی چربی خون بدن کمک می کند.

9)

گلوتامین

یک اسید آمینه ی موجود در بدن انسان است. گلوتامین یکی از محبوب ترین ویتامین های ورزشی است که باعث رشد و ترمیم ماهیچه ها و عضلات می شود. چربی سوزی و آب کردن چربی ها را افزایش می دهد همچنین اگر قبل و در طول ورزش مصرف شود سطح سوخت و ساز بدن را در حال استراحت همچنان بالا نگه می دارد.

10 )

وانادیوم

به کنترل گلوکز خون کمک می کند و کاهش وزن و لاغری را به همراه دارد. البته بین انسولین و کنترل وزن ارتباط وجود دارد. موادی مانند: وانادیوم که گلوکز خون را کنترل می کنند مورد نیاز افرادی است که می خواهند دیابت نوع دوم و همچنین وزن خود را کنترل کنند. مصرف بهیته ی انسولین باعث کاهش چربی های رسوب کرده در قسمت میانی بدن می شود که به آن چربی شکمی نیز می گویند.(سیارک)

11)

لینولیک اسید

ترکیب های حاوی لینولیک اسید. باعث کاهش چربی و کاهش حجم بدن می شوند و یک آنتی اکسیدان بسیار قوی هستند. از رسوب چربی درون سلول های چربی، ذخیره ی چربی در ناحیه ی شکم و افزایش وزن مفرط جلوگیری می کنند.

12)

آلفا لوپیک اسید

آلفا لوپیک اسید. تحقیقات نشان می دهد که لوپیک اسید ها اثرات مفیدی بر نیرو هایی دارد که باعث کاهش ذخیره چربی و کاهش وزن و لاغری می شود. همچنین قسمت مربوط به اشتها در مغز، غذاهای مصرفی و وزن بدن را کنترل می کند. لوپیک اسید حتی به افرادی که دارای اضافه وزن هستند (هنوز به مرحله ی افزایش وزن مفرط نرسیده اند) نیز اثر کاهش وزن و لاغری دارد. به طوری که 8 درصد وزن کلی را کاهش داده و بیشتر از 12 اینچ سایز را کوچک می کند. لوپیک اسید بر افرادی که در حال ابتلا به افزایش وزن مفرط هستند نیز اثر بسزایی دارد به طوری که 9 درصد کاهش وزن و لاغری و بیشتر از 3 اینچ کاهش سایز تجربه خواهند کرد.(سیارک)

لاغری با درست نوشیدن

لاغری با 7 میوه

شش اشتباه عجیب و رایج در رژیم های لاغری

روش تهیه آب سم زدای لاغری

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید