لاغری سریع


شما تا کنون آموخته اید که لاغری و کاهش وزن  یک نوع استراتژی است. چه استراتژی بهتر از اضافه کردن یک سری مواد غذایی که به شما در روند کاهش وزن و لاغری کمک می کند؟ تنها با اضافه کردن این مواد قرار است به جنگ با چربی های ذخیره شده در بدن خود بروید. اندام خود را به خوبی شکل می دهید، سطح انرژی خود را ارتقا می دهید و تمام روز پرانرژی باقی می مانید.
-  به تخم مرغ، سبزیجات و سوپ خود ادویه اضافه کنید. زردچوبه یک نوع چاشنی غذایی است، زردچوبه به عنوان یک ماده ضد عصبانیت شناخته می شود. عصبانیت پایه و اساس بیشتر بیماری های مزمن مانند افزایش وزن مفرط است، همچنین زردچوبه شکل ساختار چربی ها را عوض کرده و آنها را تبدیل به نوعی می کند که سلول های خونی به آن نیاز دارند. محققان مجله تغذیه اروپایی حدس می زنند که زردچوبه شاید در کنترل و کاهش بیماری های مزمن و افزایش وزن مفرط نقش داشته باشد. زردچوبه با اثر گذاشتن بروی گیرنده های انسولین بر روی کاهش قند خون اثر می گذارد. به یاد داشته باشید که قند خون بالا با بیماری افزایش وزن مفرط در ارتباط است و همچنین قرآیند سوخت و ساز بدن کاهش می یابد. (سیارک)

برای داشتن شکمی تخت از چه مواد غذایی پرهیز کنیم

لاغری موضعی شکم

لاغری با درست خوردن 10 مورد

لاغری با درست نوشیدن

لاغری خیلی سریع با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع تر با جایگزینی مواد غذایی
-  اضافه کردن حبوبات ارگانیک: حبوبات ارگانیک یک خوراک سرشار از پروتئین محصوب می شود. پروتئین موجود در غذاها به آرامی از معده خارج می شود و احساس سیری در فرد برای مدت زمان بیشتری پایدار است و شخص زود به سراغ وعده غذایی بعدی نخواهد رفت. یک فنجان حبوبات پخته، دارای 17 گرم پروتئین، 8 گرم فیبر و 189 کالری می باشد و به تنهایی یک خوراک کامل محصوب می شود. می توانید آن را به صورت گرم یا سرد مصرف کنید، کمی به آن نمک و ادویه اضافه کنید و از خوردنش لذت ببرید. هر رژیم غذایی سالمی به آن نیاز دارد البته در خوردنش زیاده روی نکنید زیرا سطح پروتئین بالایی دارد و باید به اندازه مصرف شود.
-  غذاهایی که خود دارای باکتری های مفید هستند ( پریبیوتیک ) مصرف کنید. شکل های مختلف موز رسیده، کنگرفرنگی، مارچوبه، خوراک جوی دوسر، برنج قهوه ای و کینوآ. طبق تحقیقات مجله نحوه عملکرد غذاها: وقتی پای کاهش وزن و لاغری و سوزاندن چربی های طبیعی در میان است، مواد پریبیوتیک عملکرد خوبی در کاهش وزن و لاغری داشته اند. فیبرهای پریبیوتیک غذاها را قابل هضم تر می کنند همچنین باعث می شوند که چربی های غیر ضروری کمتر جذب شوند.
-  سیب و گلابی اضافه کنید: سیب و گلابی درای پکتین هستند. پکتین باعث کاهش کلسترول خون شده و یبوست را درمان می کند. خوردن یک عدد گلابی یا سیب قبل از هر وعده غذایی باعث کاهش اشتها و جلوگیری از افزایش وزن می شود، دو تا سه ساعت احساس سیری را افزایش داده و باعث می شود فرد انرژی بیشتری را احساس کند.
- گریپ فروت اضافه کنید: تا به حال رژیم گریپ فروت را امتحان کرده اید؟ بعضی تحقیقات بر روی گریپ فروت باعث شده است که او به عنوان یک جنگنده قوی علیه چربی ها به شهرت برسد. تحقیقات کلنیک لس‌‌آنجلس در سال 2004 نشان می دهد خوردن نصف گریپ فروت قبل از هر وعده غذایی به کاهش وزن و لاغری کمک می کند و پایداری انسولین را افزایش می دهد. گریپ فروت چه به صورت کپسول، چه به صورت آبمیوه و چه به صورت خود میوه مورد آزمایش قرار گرفت و بهترین نتیجه در صورت خوردن خود میوه گریپ فروت حاصل شد. به فواید گریپ فروت منبع لیمینویید و لیکوپن نیز اضافه کنید. همچنین گریپ فروت ضد سرطان است. گریپ فروت قرمز در کاهش تری گلیسرید نقش بسزایی دارد نصف یک گریپ فروت فقط 39 کالری دارد.
-  اسفناج و کلم اضافه کنید: دانشمندان دانشگاه لاند سوئد دریافتند که اسفناج در غشا داخلی خود ماده ای به نام تیلاکوئید دارد که 43 درصد در کاهش وزن و لاغری نقش دارد. پروفسور کارلوت ارلسون آلبرتسون، پروفسور زیست شیمی دانشگاه لاند می گوید: ما دریافتیم افرادی که هر صبح قبل از صبحانه موادی مانند: کلم و اسفناج و یا آب آنها را که شامل تیلاکوئید است مصرف کنند، اشتهایشان کاهش می یابد و در تمام طول روز احساس آرامش و رضایت بیشتری خواهند داشت. (سیارک)

لاغری با 7 میوه

شش اشتباه عجیب و رایج در رژیم های لاغری

روش تهیه آب سم زدای لاغری

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید