چگونه خالکوبی معنی دار برای سالها قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند

در

(سیارک) : چگونه خالکوبی معنی دار به طور دائمی باقی می ماند زمانی که پوست انسان به شدت ریزش می کند ؟در اینجا یک واقعیت نفرت انگیز را برای شما روشن می سازیم , در هر ساعت حدود 0.085 گرم سلول مرده و یا تقریبا 500 میلیون سلول  پوستی از شما جدا می شود . ممکن است در ابتدا زیاد به نظر نرسد ولی در طول  دوره زندگی برابر با 35 کیلوگرم (77 پوند ) از بدن شما است که از دست رفته است که معادل نیمی از کل وزن متوسط یک انسان است . 

اما با همه این ریزش سلولی چگونه خالکوبی برای سالها , قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند ؟

شما تعجب خواهید کرد  که قدیمی ترین خال کوبی شناخته شده کدام است , خب , این موضوع جدال آمیزی است , در حالی که اوتسی مرد یخی که مطمئنا خالکوبی های بسیاری داشته که برای 5000 سال باقی ماندند یک مدعی کمتر شناخته شده می تواند او را در نه تعداد بلکه در سن شکست دهد. 

مومیایی ال مارو از شیلی با سبیل خالکوبی شده بر روی خود می تواند از مرد یخی  قدیمی تر باشد .  و همه آنها با کشیدن ذغال چوب روی شکافی بسیار مناسب در سطح پوست خالکوبی خود را دائمی کرده اند . به لطف توماس ادیسون تکنیک های خالکوبی ما بسیار پیشرفته شده است . اسلحه خالکوبی برقی مدرن که الهام گرفته از قلم الکتریکی ادیسون است یک ماشین حکاکی موتوری که در نهایت با شکست مواجه شد .

اما به لطف اختراع او , ما در حال حاضر یک راه فوق العاده برای تاتو داریم که جوهر را در لایه درمی پوست به طور دائم باقی نگه داریم .

این لایه زیرین اپیدرم که خودش از لایه های روی هم تشکیل شده است  نقش محافظت خارجی را از بدن به عهده دارند. در حالی که ما هر دو تا چهار هفته با جایگزین کردن کل لایه بیرونی , لایه زیرین را نگه می داریم .

پس واقعا اهمیتی ندارد که چه مقدار از پوست شما در حمام جدا می شود زیرا که خالکوبی شما همیشه باقی می ماند .

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 تاتو که احساس مادر و دختر را نشان می دهد

در
خالکوبی

یکی از نزدیکترین روابط عاطفی، ارتباط با والدین به ویژه با مادر است و برای برخی روابط با والدین آنقدر مهم است که حتی حاضرند روابط عاطفی خود را با مادرشان به طریقی غیرمعمول مثل تاتو یا خالکوبی نشان دهند. به عنوان مثال با یک تاتو یا خالکوبی.به طوری که وقتی شما تتو مادر و دختر را در کنار هم می بینند ، بلافاصله متوجه می شوند که آنها مادر و دختر هستند.

تتو مادر

تتو مادر و دختر تاتو قلب 

خالکوبی
تتو مادر: قلب دختر بریده شده  از قلب یک مادر.

 

تاتو مادر

تاتو مادر و دختر تاتو تماس تلفنی

خالکوبی
تاتو مادر  دختر در  یک خالکوبی خنده دار که نشان دهنده ارتباط مادر و دختر است.خالکوبی یا تاتو یا تتو 

 

طرح تاتو مادر

طرح تاتو مادر و دختر تاتو عشق 

تاتو عشق
تاتو با کلمات: "من تو را دوست دارم ، مادر" و "من شما را بیشتر دوست دارم".

عکس تاتو مادر

خالکوبی مادر 

خالکوبی مادر و دختر تاتو پروانه

تاتو پروانه

عکس تاتو مادر

طرح تتو مادر

طرح تتو مادر و دختر تاتو عشق

تاتو
حتی از راه دور همدیگر را دوست دارند.

 

تاتو زرافه

تاتو زرافه
خالکوبی های جذاب که زرافه های بزرگ و کوچک را با یک قلب برای دو نفر به تصویر می کشند.

 

تاتو پازل

 

تاتو پازل
خال کوبی هایی که تکه های یک معما را در  دختر و مادر نشان می دهد.

 

تاتو نان تست

تاتو نان تست
نان تست های خنده دار روی مچ پای مادر و دختر.

 

تاتو زنبور

تاتو زنبور
خالکوبی زنبورهای ناز به سمت یکدیگر پرواز می کنند.

 

تاتو پرندگان

fc2c65dd-96ae-4fc9-b388-17f49fd532cd.jpg
خالکوبی با تصویر یک پرنده بزرگ و یک جوجه.

تتو مادر روی دست

تاتو قوری و فنجان چای

تاتو قوری
خالکوبی هایی با تصاویر قوری و فنجان چای.

تتو مادر روی دست

تاتو عشق مادر به دختر

تاتو
خالکوبی با تصاویر ضایعات پارچه و قلب روی دستان مادر و دختر

تاتو درباره مادر

تاتو فیل

تاتو فیل
خالکوبی هایی که فیل های جذاب را  به تصویر می کشد

 

طرح تاتو سينه زنانه

tatoo1.jpg44-sternum-tattoo.jpg

طرح تاتو سينه زنانه

 

تاتو کلید قلب

تاتو قفل و کلید
خالکوبی قفل و کلید قلب.

 

تاتو قو

تاتو قو
دو قو به سمت یکدیگر شنا می کنند.

 

تاتو قلب با دست

تاتو قلب با دست
خالکوبی هایی که دستان خود را به صورت قلب در بدن مادر و دخترانش نشان می دهد.

 

تاتو بی نهایت

تاتو بینهاین
عکس هایی از علائم بینهایت تشکیل شده از کلمات مهم.

 

تاتو بال فرشته

tatoo.jpg

تاتو بال فرشته

 

تاتو ماه و قلب

 

تاتو ماه و قلب
خالکوبی ماه و قلب

نظرات

در ادامه بخوانید...

معنی تاتو در وگان

در

10-2.jpg

برای شروع ، اجازه دهید روشن کنیم که فکر نکنید ، تاتو  برای طرفداران وگان تصاویر سبزیجات ، کاهو و گیاهان است. معنی خالکوبی وگان ، اخلاقی است که رویکرد وگان را به طور کلی نشان می دهد.به طور کلی ، گیاهخواری تنها به معنای امتناع از خوردن محصولات حیوانی نیست. این موضوعی جهانی تر است: وگان روشی برای زندگی است که در آن جایی برای کار و کسب هایی وجود ندارد که بتوانند از یک حیوان استفاده کند (از جمله به عنوان یک موش آزمایشگاهی).

 

تاتو

متأسفانه ، همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، بعضی از پیروان وگان را به خاطر مد انتخاب می کنند. امروز هستند ، فردا نیستند.بیایید بفهمیم که تاتو های وگان چیست و چه تفاوتی با تاتو معمولی دارند. من قبلاً فکر می کردم که این تفاوت فقط مربوط به جوهر است. که باعث آلرژی و مشکلات بدتری می شوند. اما سپس حفاظت از حیوانات به موقع به ذهنم رسید: مواد گیاهی جایگزین جوهر بر اساس کربن حاصل از استخوان و گلیسیرین حیوانات می شوند. که عموما برای کسانی که خود را فعال حقوق حیوانات می دانند ، وسوسه برانگیز است؟

 

گیاهخواران از جوهر بر پایه گیاهی فراتر رفتند. علاوه بر جوهر ، کلیه لوازم دیگر نیز نباید از حیوانات در ساختن آنها استفاده شده باشد: پمادهای شفابخش ، ژله نفتی ، صابون یا ژلهای منتقل کننده طرح (انتقال طرح تاتو به پوست شما) به طور کلی از نظر یک وگانیسم ، همه اینها باید در نظر گرفته شود و درست خریداری شود ، در غیر این صورت کار تاتو درست نیست ، وگان نیست.

 

تاتو وگان
پس در صورتی که مدت زیادی است به خال کوبی علاقه دارید ، احتمالاً بیش از یک بار به شما گفته شده است که شما  وگان نیستید. با این حال ، همه ما گیاهخواری با آستین خال کوبی و یا نماد V دیده ایم. آیا آنها واقعاً  اصول خود را برای خالکوبی معنی دار وگان رعایت می کنند ، یا

 

آیا واقعا راهی برای تاتو مورد نظر بدون ظلم به حیوانات وجود دارد

 

معنی تاتو وگان

خبر خوب این است که شما واقعا می توانید یک خال کوبی کاملا وگان را بدست آورید. با این حال ، برای پیش بینی این موضوع باید در مورد بخش های مختلف فرآیند که ممکن است وگان نباشد ، بدانید. گیاهخواران باید به چه چیزی توجه کنند؟

 

جوهر تاتو

اولین چیزی که گیاهخواران باید نگران آن باشند جوهر خال کوبی است. از ژلاتین به عنوان چسب در جوهر تاتو استفاده می شود و رایج ترین ماده حیوانی در جوهر های تاتو است. در عوض برخی از جوهرها از صدف استفاده می کنند.

کربن استخوان ها در بعضی از مارک های جوهر استفاده می شود تا رنگدانه تیره تری به آنها ببخشد.

 

معنی خال کوبی 

برخی از جوهرها حاوی گلیسیرین نیز هستند که از آن برای تثبیت جوهر و اطمینان از صافی استفاده می شود. گلیسیرین یک ماده پیچیده است زیرا می توان از روغن سویا یا روغن نخل تهیه کرد (اگرچه برخی از گیاهخواران از دومی خودداری می کنند) یا مواد مصنوعی هستند ، اما از چربی گاو نیز می توان تهیه کرد. از آنجا که منبع گلیسیرین به ندرت بر روی هر محصول نشان داده شده است ، بنابراین جلوگیری از مصرف آن به طور کلی برای یک وگان  ایمن تر است. 

 

معنی تتو

کاغذ استنسیل 

این امر بسیاری از افراد را شگفت زده می کند ، حتی اگر از محصولات حیوانی مختلفی که در بیشتر جوهر های تاتو موجود است ، آگاه باشند. 

کاغذ استنسیل یا کاغذ منتقل کننده طرح که هنرمندان برای ترسیم خال کوبی قبل از جوهر از آن استفاده می کنند ، می تواند حاوی لانولین (چربی گوسفند و سایر حیوانات پشمی) باشد. 

 

معنی تاتو

لانولین یک ماده رایج در محصولات مراقبت از پوست است ، بنابراین هنگام خرید کرم و لوسیون برای مراقبت از خال کوبی بعدی خود به آن توجه کنید. 

سایر مواد لازم که باید چک کنید عبارتند از: موم  ، روغن کبد COD و روغن کبد کوسه.

 

در حالی که بسیاری از استودیوهای خال کوبی اصرار دارند کرم های مخصوص خریداری کنند که ممکن است حاوی بسیاری از مواد غیرقابل قبول باشد ، اما گزینه های طبیعی بسیاری نیز وجود دارد. برخی از شرکت ها مفتخر به فروش لوازم تاتو گیاهی ، 100٪ بی خطر برای سلامتی شما هستند.

 

تاتو زنبور

نوار روان کننده تیغ

اگر هنرمند خال کوب شما ناحیه ای را که خال کوبی می کند ، تراشید ، به احتمال زیاد از تیغ یکبار مصرف استفاده می کند و برخی از تیغ های یکبار مصرف نوار روان کننده دارند. 
بیشتر افراد به این فکر نمی کنند که این نوار از چه چیزی ساخته شده است ، اما گیاهخواران باید بدانند که احتمالاً از گلیسیرین ساخته می شود و همانطور که در بالا دیدیم ، می توان گلیسیرین را از چربی گاو تهیه کرد.

 

چگونه مطمئن شویم که خالکوبی وگان به درستی انجام می شود

بنابراین ، اکنون می دانید که می توانید با محصولات حیوانی در هر مرحله از فرآیند ، از تراشیدن تا خال کوبی کردن گرفته تا محصولات مراقبت های بعدی که در انتهای فرآیند استفاده می شود ، درگیر شوید. با این حال ، این بدان معنی نیست که انجام یک خال کوبی برای گیاهخواران غیرممکن است.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید بدون ظلم به حیوانات خال کوبی کنید. 

 

با سالن تاتو تماس بگیرید و در مورد گزینه تاتو وگان سؤال کنید

اکثر سالن های تاتو از کالاهایی که استفاده می کنند آگاهی دارند و در صورت داشتن مشتری که به بعضی از مواد خاص حساسیت دارند یا در غیر این صورت از آنها خودداری می کنند ، اغلب گزینه های دیگری نیز دارند. آنها همچنین قادر خواهند بود محصولات مناسب برای استفاده را در طی مراحل بهبودی توصیه کنند.

بنابراین از قبل تماس بگیرید و به آنها بگویید که شما وگان هستید و در مورد گزینه های خود سوال کنید. اگر آنها نتوانند شما را بپذیرند ، به احتمال زیاد آنها می توانند به شما در یافتن شخصی که می تواند کمک کنند، اطلاعات می دهند.

معنی تاتو

وسایل تاتو را همراهت ببر

حتی اگر هنرمند خال کوبی شما جوهر وگان داشته باشد ، ممکن است آنها تیغ ​​و گلیسیرین یا کاغذ استنسیل نداشته باشند. اگر آنها مواد لازم را برای به دست آوردن تجربه ای مناسب برای شما ندارند ، می توانید وسایل تاتو را خریداری کنید.

 

یک تاتو کار وگان پیدا کنید 

این بهترین راه حل است. وقتی با یک هنرمند تاتو  کار وگان کار می کنید یا اگر واقعا خوش شانس هستید ، با کل استودیوی خال کوبی وگان ، می توانید مطمئن باشید که آنها ا کل روند اخلاقی را رعایت می کنند. هیچ آرامشی بهتر از این واقعیت وجود ندارد که هنرمند شما همان ارزشهای شما را به اشتراک بگذارد.

 

ساخت یک خال کوبی وگان آسان نخواهد بود ، اما اگر واقعاً آن را بخواهید ، راهی پیدا خواهید کرد. جهان در حال تغییر است و هر روز فرآیندهای خال کوبی وگان در دسترس تر می شوند.

خالکوبی معنی دار

جهان پر از تناقض است ، اما این دلیلی نیست برای تلاش نکردن جهت بهتر شدن آن. برای من ، بدترین قسمت در مورد تاتو های وگان متفاوت است. با جستجوی تصاویر در اینترنت ، در جستجوی تصاویر برای مقاله ، با این واقعیت روبرو شدم که نمایندگان شایسته ای در این جهت وجود دارند. من برای تاتو نیازهای بالایی دارم: فرد باید هماهنگ با بدن باشد اصلی ، هنری. این باید هنر باشد ، ثمره کار هنرمند! استادان وگان ، بیشتر اوقات ، سبک و سیاق خاص خود را ندارد (تا کپی کردن از آثار دیگران) .

 

در حال حاضر ، در جهان ، در اصل ، بسیاری از تاتو های معروف وگان مشهور نیستند. اولگا میلر ، بومی اکراین ، با انتقال به پورتلند ، منابع آنلاین استودیوی Vegan Tattoo Studios را راه اندازی کرد که تقریباً بیش از 200 هنرمند در این راستا کار می کردند. این پورتال به شما کمک می کند تا اگر یک وگان باشید ، نزدیکترین استاد را که قطعاً در همان جهت فکری و ایدئولوژیک با شما قرار خواهد گرفت ، پیدا کنید و همچنین تصویری را پیدا کنید که مطابق روح مبارزات برای حقوق حیوانات باشد.

 

معنی خالکوبی

به طور کلی ، موضوع تاتو های وگان بسیار متفاوت است. این می تواند هر تصویری باشد: از جمجمه گرفته تا فضانوردان ، از قلب تا کوه یا حتی انتزاع جوهر یا ترکیبات هندسی و زینتی ، چرا که نه؟ اما با این حال ، به عنوان یک قاعده ، خواستار حمایت از حقوق حیوانات بیشترین محبوبیت را دارد ، زیرا تاتو هنوز عملکرد بیان زنده ، نمایشی از دنیای درونی را از دست نداده است.

 

معنی تاتو

و این همان موردی است که یک تاتو معنی دار و خاص می شود.   ایده اصلی وگان از بسیاری جهات تجسم می شود. برخی به سادگی تصاویر حیوانات را پر می کنند (معروف ترین آنها یک خوک / خوک به عنوان حیوان آزمایشگاهی زیاد استفاده می شود) ، به این ترتیب منحصر به فرد بودن و اهمیت زندگی هر نماینده را نشان می دهد.

اطلاعات بیشتر درباره وگان برای برقراری تماس های مستقیم بر روی بدن در دفاع از حیوانات ، و همراه با تصاویر حیوانات دیگر که افراد عادت دارند آنها را بخورند.   کسی بیشتر پیش می رود و به شکلی نسبتاً خشن ، هر چند از نظر تمثیلی ، خصومت با گوشتخواری انسان را نشان می دهد. بیشتر آنها رادیکالیسم کمتری دارند و به سادگی چیزی را با انگیزه های طبیعی تحریک می کنند:

 

تاتو وگان

گل ، پرنده ، گیاه ، ماهی ، پروانه ، گربه و ... و این تفاوت چندانی با تاتو های معمولی ندارد.   همانطور که می دانید گیاهخواری غالباً با اصول سایر جنبش ها در هم تنیده است ، جوهر آن مبتنی بر حمایت از حقوق و آزادی ها است. در بین گیاهخواران ، می توانید با نمایندگان ضد فاشیست ها ، و آنارشیست ها ، و سختگیران ، و ضد نژادپرستان ، و فمینیست ها و پرستشگران ملاقات کنید ... بنابراین ، حضور نمادگرایی این حرکات در تاتو وگان جای تعجب ندارد.

 

معنی تاتو با شماره 269

معنی تاتو 269

تاتو 269 بسیار رواج پیدا کرده است ، می پرسید معنی این تاتو 269 چیست؟  عدد 269 ، عدد برچسب گوش گوساله است که توسط فعالان وگان در یکی از بزرگترین دامداری  ها عکاسی شده است. بسیاری از پیروان وگانیسم به عنوان علامتی از حمایت و شناسایی این گوساله بدین ترتیب عکس العمل نشان می دهند که از درد و رنج حیوانات آگاه هستند.

 

معنی تاتو 269

  بنابراین ، تاتو های وگان را می توان به طور شرطی به تاتو های ایدئولوژیک ، که نقش یک بنر تبلیغاتی را دارند ، و تاتو های معمولی که به سادگی اصول اخلاقی در فرایند خالکوبی وگان را رعلیت کرده اند ، تقسیم کرد. و به اعتقاد من ، در بین آنها نباید خطرناک ترین تاتو  تصاویری از اسلحه ، جنگ و مظاهر خشونت دیده شود. ( معنی خطرناک ترین تاتو را بخوانید )

نظرات

در ادامه بخوانید...

25 عکس از تاتو مخفی در سقف دهان

در

معنی تاتو

اگر همیشه آرزوی داشتن تاتو خاص و تاتو معنی دار دارید ، اما مطمئن نیستید که آیا می خواهید پوست خود را بطور دائم در مکان های قابل مشاهده تزریق کنید ، این ممکن است یک راه حل عالی برای شما باشد. ایندی ووت هنرمند تاتو بلژیکی تتو های مخفی را روی قسمت  پنهان بدن قرار می دهد که احتمالاً فقط دندانپزشک شما قادر به دیدن آن است . بله خالکوبی روی سقف دهان!

 

ویت ، که همچنین از هنرمندان سابق تاتو بدن است ، به مدت چهار سال مشغول کشف قسمتهای غیر متعارف بدن مانند پلک ، گوش یا لثه به عنوان بوم برای هنر تاتو معنی دار  خود است. وی برای کار در این منطقه ظریف و بسیار کوچک ، از یک تکنیک خاص استفاده می کند و به گفته مشتری های خود ، آنقدرها که به نظر می رسد دردناک نیست.  

این ایده چقدر جالب یا عجیب است؟ آیا می توانید یک تاتو کوچک روی سقف دهان خود انام می دهید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

 

تاتو معنی دار

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا تاتو مینیمالیسم طرفداران زیادی پیدا کرده است

در

خالکوبی مینیمالیسم همیشه رایج بوده و امروز طرفداران آن کم نشده ، بلکه برعکس محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این مربوط به همه زمینه های فعالیت است: طراحی داخلی ، موسیقی ، معماری ، مجسمه سازی و البته نقاشی روی بدن.

 

تاتو مینیمالیسم

خالکوبی مینیمالیسم روی گردن دختر

معنی تاتو مینیمال   تتو مینیمال چیست

تاتو به عنوان هنری مدرن امروز به سطح کیفی بالایی رسیده است: استادان  تاتو سبک مینیمال  شاهکارهایی با هر نوع پیچیدگی را ایجاد می کنند. می توانید با یک عکس به سالن بیایید و بعد از چند جلسه روی بدن شما دقیقا مثل عکس تاتو می شود.

معنی مینیمال

به نظر می رسد که نقاشی مینیمال بدن  باید ژانرهای دیگر را کاملاً جایگزین می کرد ، اما ما عکس این را مشاهده می کنیم - همراه با آنها ، تاتو های کوچک ساده یا  تاتو مینیمالیسم بسیار تقاضا دارند.

 

تاتو مینیمالیسم

خالکوبی زن و شوهر به سبک  تاتو مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسم

 زن و شوهر به سبک  تاتو مینیمالیسم

 

کاربرد گسترده تاتو مینیمالیسم به تعدادی از عوامل بازمی گردد. اول از همه ، جمع و جور بودن است. تعداد کمی جرات انجام کارهای گسترده را دارند. هر کس دلایل خاص خود را برای این امر دارد: برخی از توجه بیش از حد می ترسند ، برخی دیگر شک دارند که آیا در آینده از طرح تاتو خسته نخواهند شد. تصاویر تاتو مینیمالیسم در این راستا اندازه کوچکی دارند که به شما امکان می دهد تاتو را در هر زمان با لباس بپوشانید.

 

تاتو مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسم روی دست دختر

تاتو مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسم روی دست دختر

 

نکته دوم درد است. شاید برای بعضی ها این مسخره به نظر برسد ، اما اکثر مردم از ترس درد ، وحشت دارند که به سالن آرایش بروند. با کشیدن تتو مینیمالیستی روی دست یا مکان دیگر ، بعید است که احساسات ناخوشایندی در شما ایجاد شود ، زیرا زمان استفاده از چنین کاری به طور متوسط ​​به نیم ساعت می رسد.

 

 

تاتو مینیمالیسم

تاتو طرح مینیمال

تاتو مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسم روی دست دختر

تاتو مینیمالیسم

خالکوبی مینیمالیسم بر روی مچ دست - عکس

 

آخرین عامل تطبیق پذیری آن است: ژانر خالکوبی مینیمالیسم برای هر دو جنس ایده آل است. در گستردگی شبکه ، می توانید تعداد زیادی گزینه برای انتخاب از بین آنها ، تاتو های مینیمالیستی زن و مرد پیدا کنید. اما به یاد داشته باشید: یک تاتو مینیمال برای دختران و پسران باید منحصر به فرد باشد. اگر به یک هنرمند حرفه ای روی بیاورید ، تهیه یک طرح اصلی و منحصر به فرد برای شما یا ارائه یک تصویر موجود از ویژگی های مینیمالیسم ، با حفظ معنای اصلی آن ، کار دشواری نخواهد بود.

 

تاتو مینیمالیسم

 

 

تصویر خالکوبی مینیمالیسم روی مچ دست متداول ترین است. اما تصویر را می توان روی هر قسمت از بدن قرار داد: شانه ها ، سینه ، پشت ، پاها. 

تاتو مینیمالیسم برای مردان

در زیر عکس هایی از تاتو  مینیمالیستی مردان وجود دارد.

 

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

طرح تتو mom

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

خالکوبی مینیمالیسم برای زنان

تاتو در سبک مینیمالیسم توسط دختران انتخاب می شود. اصولاً اینها تصاویر کوچکی از گل روی دست است - هم در مچ دست و هم در بازو.

 

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

تاتو گل مینیمال

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

گل رز تاتو به سبک مینیمالیسم روی مچ دست دختر

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

روباه تتو شده به سبک مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسم

گل های تاتو به سبک مینیمالیسم

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

گل رز تاتو به سبک مینیمالیسم برای یک دختر روی بازو

تاتو مینیمالیسم

تاتو به سبک مینیمالیسم روی پای دختر

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

گل های تاتو به سبک مینیمالیسم برای یک دختر روی بازو

 

تاتو مینیمالیسم

گل رز تاتو به سبک مینیمالیسم رو ی گردن دختر

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

نقاشی مینیمال دست

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

خالکوبی مینیمال

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

تاتو مینیمال

تاتو مینیمالیسمتاتو مینیمالیسم

گل های تاتو به سبک مینیمالیسم برای یک دختر روی بازو

 

790-1.jpg

تاتو روباه مینیمال

790.jpg

تاتو روباه مینیمال

790_52.jpg

طرح تاتو mom

123a77e74f6e6c3.jpg

دوربین تتو مینیمال

123a77e74f6.jpg

دوربین تتو مینیمال

123a77e74f65555.jpg

تاتو ماهی مینیمال

123a77e74f65555666.jpg

تاتو ماهی مینیمال

 

اگر دوست دارید معنی تتو مینیمال  را بدانید معنی خطرناک ترین تاتو  را کلیک کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

معنی تاتو عدد رومی

در

تاتو عدد رومی

 

تاتو های اعدادی رومی از مدت ها قبل محبوب بوده اند. علاوه بر این واقعیت که تتو عدد می توانند تاریخ مهمی را برای فرد نشان دهند ، تتو تصاویر اعداد رومی نیز توجه ها را به خود جلب می کند.بیشتر اوقات ، با استفاده از سیستم عدد نویسی رومی ،  در تاتو آنها تاتو تاریخ تولد به رومی یا تاریخ مهم دیگری را نشان می دهند.

 

به عنوان مثال ، تاریخ تولد یک کودک ، یک عزیز با  تاتو اعداد رومی نشان داده می شود . برخی افراد از شماره های رومی برای  تاتو تاریخ تولد به یونانی و ترسیم تاریخ عروسی بر روی بدن  و یا خال‌کوبی اعدادی که به اعداد خوش شانسی معروف شده اند برای خود استفاده می کنند. توصیه می شود تاریخ خاطرات بد را تاتو نکنید.

تاتو تاریخ تولد به یونانی 

معنی تاتو اعداد رومی

تاتو عدد رومی


I - یک ، ویژگی های رهبری و قدرت را در یک فرد نشان می دهد. به عنوان یک قاعده ، چنین عدد رومی برای تتو توسط افراد موفق انتخاب می شود که به دیگران وابسته نیستند.


II - دو ، یک علامت نسبتاً خطرناک در تتو با اعداد رومی است ، زیرا ویژگی های مخالف را در یک شخص نشان می دهد. رحمت به خشم تبدیل می شود ، و بی عاطفی می تواند به مهربانی تبدیل شود.


III -  سه در نسخه رومی نشان دهنده رشد و تکامل یک شخص است. این تاتو به آشکار کردن استعدادها و مهارت های پنهان کمک می کند.


IV - چهار رومی نشان خواهد داد که صاحب تاتو سخت کوش و سازمان یافته است. او همیشه به هدف خود خواهد رسید ، و در برابر مشکلات تسلیم نخواهد شد.


V - پنج به شکل یک عدد رومی در تاتو ، به این معنی است که صاحب تصویر خوش بینانه در زندگی است ، و همچنین یک عاشق سفر است. این افراد همه چیز را از زندگی می گیرند.


VI - شش در نسخه رومی تاتو ، این نشانه یک خانواده قوی است. همچنین ، چنین تاتو نشان دهنده فداکاری به دوستی است.


VII - هفت ، که به شکل یک عدد رومی خال‌کوبی شده است ، یک فرد کنجکاو را نشان می دهد. این علامت به توسعه حس "ششم" کمک می کند ، بنابراین ، برخی از روانپزشکان تحت سلطه دقیق چنین تاتو هستند.


VIII - تتو هشت ، به عنوان یک شماره رومی بر روی بدن ، خوشبختی را برای صاحب خود به ارمغان می آورد ، به او رفاه و ثروت می بخشد.


IV - تتو نه تعداد طول عمر و همچنین یک عدد رومی در نظر گرفته می شود که به شما کمک می کند تا موانع موجود در کل مسیر زندگی را پشت سر بگذارید.


X - عدد رومی 10 به عنوان تاتو در نسخه رومی به معنای چرخه زندگی جدید است ، تجدید نظر در تمام دیدگاه های آنها.


بنابراین ، لازم نیست که تاریخ را با اعداد رومی تاتو کنید. شاید بهترین گزینه برای تاتو کردن، تاتو تاریخ تولد به رومی تعداد مشخصی باشد که به صورت یک عدد رومی روی بدن خال‌کوبی شده است.

 

تاتو اعداد رومی را در کدام قسمت بدن انجام دهید

تاتو عدد رومی

تاتو تاریخ عددی رومی روی دست . تاتو تاریخ تولد به رومی

 

در بیشتر مواقع ، اگر تاتو مربوط به تاریخ های به یاد ماندنی و شخصی باشد ، مثلاً روی دنده ها ، چنین تتو در آن قسمت از بدن که از دید دیگران پنهان است انجام می شود. اما قابل توجه است که برعکس ، بسیاری از دوستداران خال‌کوبی بدن سعی دارند تاتو های خود را به دیگران نشان دهند. بنابراین ، اغلب یک تتو عدد  با اعداد رومی مثل تاتو تاریخ تولد  به یونانی بر روی بازو ، مچ دست و انگشتان خال‌کوبی می شود.

 

تاتو عدد رومی

تاتو تاریخ تولد به رومی  روی دست.  تاتو تاریخ تولد به یونانی   .....طرح تاتو اعداد انگلیسی و تبدیل تاریخ تولد به یونانی

 

تاتو نماد قدرت و ثروت

 

تاتو نماد قدرت و ثروت

 خال‌کوبی تاج در درجه اول انتخاب افراد تشنه قدرت است. جنسیت فرد در اینجا مهم نیست. هم مردان و هم زنانی که تصویر تاج را به عنوان خال‌کوبی انتخاب می کنند، جاه طلب هستند و در تلاش برای داشتن قدرت واقعی هستند.

خال‌کوبی با پول معمولا توسط افرادی خال‌کوبی می شود که می خواهند ثروت را به زندگی خود جذب کنند. تصاویر هر اسکناس یا سکه روی بدنه زیبا به نظر می رسد. چنین خال‌کوبی ها معمولا با نمادها یا کتیبه های دیگر ترکیب می شوند.

 

معنی تاتو 1998

تتو تاریخ      طرح تاتو اعداد انگلیسی

معنی تاتو 1998

تاتو تاریخ تولد به میلادی  در  تاتو 1998 سال ببر را به ارمغان می آورد ، سومین در چرخه زودیاک چینی 12 حیوانی. ببرها در سال های 2010، 1998، 1986، 1974، 1962، 1950 و غیره متولد شدند.

معنی تاتو 1994 

طرح تاتو تاریخ تولد     تتو عدد    طرح تاتو اعداد انگلیسی

معنی تاتو 1994 

تاتو تاریخ تولد  در سال سگ برای افرادی که در سال های 1946، 1958، 1970، 1982، 1994، 2006 و 2018 متولد شده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سگ تحت نشانه های وفاداری و اضطراب متولد می شود.

معنی تاتو 1996
معنی تاتو 1999

اعداد معنی دار برای تاتو

سال چینی خرگوش چهارمین سال از چرخه 12 ساله حیوانات زودیاک چینی است. داستان قدیمی چینی پشت این ماجرا این بود که امپراتور یشم دستور مسابقه ای را داد تا 12 حیوان را به عنوان نگهبان شخصی او انتخاب کنند. حیوانات به ترتیب چرخه وارد شدند.متولدین سال خرگوش در سال های 1939، 1951، 1963، 1975، 1987، 1999، 2011 یا 2023 متولد شده اند.

 

تاتو عدد رومی
طرح تاتو عدد . تاتو عددی رومی  روی سینه

 

تاتو عدد رومی
  تاتو تاریخ تولد به یونانی   اعداد رومی بر روی دست دختر عکس تاتو عدد رومی بر روی مچ دست با گل رز

 

تاتو عدد رومی

تتو تاریخ تولد     تبدیل تاریخ تولد به یونانی

تاتو عدد رومی

تاتو با اعداد رومی روی انگشت

1616240531_34-p-tatu-s-datoi-svadbi-34.jpg

تاتو تاریخ تولد روی انگشت  تاتو تاریخ تولد

 

تاتو عدد رومی
تاتو زن و شوهر با تاریخ با اعداد رومی روی مچ دست 

 

تاتو عدد رومی

تاتو به شکل اعداد رومی بر روی بازو

 

تاتو عدد رومی

تاتو عدد . خال‌کوبی عددی رومی در اطراف گردن 

 

تاتو عدد رومی

تاتو اعداد لاتین . خال‌کوبی عددی رومی در اطراف گردن 

 

تاتو عدد رومی

تاتو رومی . خال‌کوبی عددی رومی در اطراف گردن 

به طور کلی ، تتو اعداد رومی که با یک قلم زیبا تراش خورده اند  ، در هر قسمت از بدن مناسب به نظر می رسند.

 

بهترین مکان برای نوشتن کتیبه ای به زبان لاتین کجاست

111111111111111111.jpg


هر ساله افراد بیشتری به دنبال کتیبه های خال‌کوبی لاتین همراه با ترجمه هستند. از نظر محبوبیت ، عبارات به زبان لاتین برای سالهای متمادی در یکی از مکانهای اصلی باقی مانده است و حتی هیروگلیف ، پرندگان و گربه های متنوع . این قابل درک است: اگر از "گربه ها" و "پرندگان" به عنوان مهر استفاده می شود ، کتیبه های لاتین زیبا و اصلی به نظر می رسند. البته ، اگر خال‌کوبی های لازم را از قبل پیدا کنید ، کتیبه های لاتین همراه با ترجمه و بدانید که در کجا زیبا به نظر می رسند.

پسران کجای بدن  خال‌کوبی  کنند

tatu-cifry23.jpg

تاتو رومی

عبارات بزرگ به لاتین به بهترین شکل در بازوی مرد و همچنین بر روی دستان او دیده می شوند:

در طول کل از آرنج تا دست.
از بازو تا آرنج ؛
خم شدن در اطراف دو سر بازویی و تغییر وضعیت به عضله سه سر
عبارات لاتین استفاده شده در امتداد ستون فقرات و زیر تیغه های شانه زیبا به نظر می رسند. ماهیچه ها و گردن برای چنین خال‌کوبی هایی مناسب هستند ، اما باید مراقب موارد زیر باشید: همه کارفرمایان از خال‌کوبی های این منطقه استقبال نمی کنند.

می توانید کتیبه های یونانی برای تاتو را در انتهای مقاله مشاهده کنید.

دختران کجای بدن  خال‌کوبی  کنند

tatu-cifry12.jpg

تاتو رومی

خال‌کوبی های دختران به زبان لاتین بیشتر ظریف و مرموز هستند. بنابراین ، بهتر است چنین مکانی را روی بدن انتخاب کنید تا خال‌کوبی نه تنها مناسب به نظر برسد ، بلکه جالب نیز باشد ، توجه را به خود جلب کند.

این حروف در مچ دست و مچ پاهای نازک زنان به بهترین شکل دیده می شود. جذاب و فریبنده - در:

کمر
باسن
شکم
سینه
ترقوه؛
گردن؛
بالای تیغه های شانه
کتیبه های نزدیک پا جالب به نظر می رسند ، با این حال ، می توان بخشی از آن را پاک کرد. در آخرین روند مد - عبارات روی انگشتان ، اما برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خال‌کوبی در حین ترمیم ، آنها باید توسط یک استاد باتجربه اجرا شوند.

 

tatu-cifry05.jpg

تاتو رومی 

معنی تاتو ساعت یونانی

tatoo8.jpg

در یک خال‌کوبی هنری، یک ساعت به سبک قدیمی و همیشه با جزئیات تزئینی زیادی به تصویر کشیده می شود. چنین ترکیب شیک به دکوراسیون واقعی بدن انسان تبدیل می شود. معنی خال‌کوبی ساعت اول از همه ، چنین تتو نمادی از گذرا بودن زندگی و همچنین تجربه زندگی است. نبود عقربه یا صفحه شکسته به معنای اتلاف وقت است.

 

خال‌کوبی ساعت شنی بسیار محبوب است. آنها نماد ماهیت چرخه ای وجود و گریزان بودن زمان هستند که به نظر می رسد از بین انگشتان شما می لغزد. پیام این نقاشی یادآوری مرگ و میر انسان و گذرا بودن زندگی است.

 

گزینه های طراحی برای خال‌کوبی که یک ساعت را به تصویر می کشد: برای طرح های سیاه و سفید - نقاشی های در مقیاس بزرگ به سبک رئالیسم یا سیاه و خاکستری.

آنها گل های رز، پروانه ها و کمتر جمجمه را به تصویر می کشند. برای طرح های رنگی - خال‌کوبی با سبک تهاجمی بودن نقاشی با ضربه های قرمز هرج و مرج و تصاویر کلاغ ها تأکید می شود.

خال‌کوبی که یک ساعت را نشان می دهد همیشه در مقیاس بزرگ است، بنابراین روی شانه ها، سینه و "دست" قرار می گیرد. خال‌کوبی به سبک یونانی اغلب منعکس کننده فرهنگ غنی، اساطیر و تاریخ یونان باستان است. این خال‌کوبی ها می توانند شامل عناصر مختلفی مانند خدایان و قهرمانان، نمادها، جزئیات معماری و غیره باشند.

 

ایده های محبوب برای خال‌کوبی به سبک یونانی خدایان و الهه های یونانی : زئوس، آتنا، آپولون، آرتمیس، هرا و دیگران را می توان در پرتره های دقیق یا صحنه هایی از اسطوره به تصویر کشید. قهرمانان و موجودات اساطیری : هرکول، مدوسا، مینوتور، پگاسوس و دیگران. ستون‌های یونانی و جزئیات معماری : به عنوان مثال، ستون‌های دوریک، یونی یا کورنتی. نمادها و متن : کلیدهای یونانی، پیچ و خم، یا حتی متن یونانی مانند نقل قول های فلسفی یا قطعاتی از آثار باستانی.

 

صحنه‌هایی از اسطوره‌ها : قسمت‌هایی از اسطوره‌های معروف، مانند نبرد جنگ تروا، 12 کار هرکول یا سفر اودیسه. مجسمه ها : تصاویر مجسمه های معروف یونانی مانند "Discobolus" یا "Venus de Milo". نمادهای نجومی و زودیاک : به عنوان مثال، صورت های فلکی یا سیاراتی که به نام خدایان یونانی نامگذاری شده اند. فلسفه یونانی : تصاویری از فیلسوفان بزرگ یونانی مانند سقراط، افلاطون یا ارسطو، شاید با نقل قول ها یا نمادهایی مرتبط با آموزه های آنها. هنگام انتخاب یک خال‌کوبی به سبک یونانی، توجه به جزئیات و نمادپردازی مهم است تا خال‌کوبی نه تنها زیبا به نظر برسد، بلکه معنای مورد نظر را نیز منتقل کند. کار با یک هنرمند خال‌کوبی با تجربه که هنر و فرهنگ یونانی را درک می کند به شما کمک می کند تا یک طرح منحصر به فرد و هنرمندانه اجرا شده ایجاد کنید.

کتیبه های یونانی برای تاتو

تاتو رومی با معنی

از زندگی استفاده کن ، خیلی زودگذر است.
عاشقان دیوانه اند.
عشق همه چیز را تسخیر می کند.
عشق ، مانند یک اشک ، از چشم متولد می شود ، بر قلب می افتد.

من آماده گوش دادن به حماقت هستم ، اما اطاعت نمی کنم.
زمان مفیدترین مشاور یک شخص است.
اعمال از کلمات قویتر هستند.
هوشیار باشید اعتماد کن ، اما ببین به کی اعتماد داری
انسانها تمایل به اشتباه دارند.
من از یک نفر متنفر نیستم ، اما از رذایل او متنفرم.
صورت آینه روح است.
خشم آغاز جنون است.
گرگ کت خود را تغییر می دهد ، نه ماهیت خود را.
دود بدون آتش وجود ندارد.
بهترین مشاوران مردگان هستند.
زندگی یک سفر است.
هرکس که سکوت کند موافق محسوب می شود.

نظرات

تاتو اعداد رومی معمولاً توسط افرادی انجام می شود که می خواهند یک تاریخ مهم را بر روی بدن خود حک کنند. ۱۴۰۰/۴/۹

تاتو نماد قدرت و ثروت .................. تاتو نماد قدرت و ثروت خالکوبی تاج در درجه اول انتخاب افراد تشنه قدرت است. جنسیت فرد در اینجا مهم نیست. هم مردان و هم زنانی که تصویر تاج را به عنوان خال کوبی انتخاب می کنند، جاه طلب هستند و در تلاش برای داشتن قدرت واقعی هستند خالکوبی با پول معمولا توسط افرادی خالکوبی می شود که می خواهند ثروت را به زندگی خود جذب کنند. تصاویر هر اسکناس یا سکه روی بدنه زیبا به نظر می رسد. چنین خالکوبی ها معمولا با نمادها یا کتیبه های دیگر ترکیب می شوند.۱۴۰۲/۶/۱۸

در ادامه بخوانید...

معنی تاتو آفتابگردان همراه با عکس و توضیحات

در

تاتو  آفتابگردان

 

حالا بیایید سعی کنیم بفهمیم  معنی گل افتاب گردان چیست  . کلمه "آفتابگردان" - "helianthus" از دو کلمه "helios" و "anthos" تشکیل شده است که از یونانی به معنی "خورشید" و "گل" است.

اکثر مردم  معنی تاتو گل آفتابگردان  را با نور خورشید و نور مرتبط می دانند. اما  تتو گل آفتابگردون  معنای عمیق تری نیز دارد. از زمان های قدیم ، آفتابگردان با خلق و خوی خوب همراه بوده است. این را می توان در معانی خال کوبی آفتابگردان مشاهده کرد. اصلی ترین آن عشق قوی ، وفاداری است. این معنای خالکوبی گل آفتابگردان بیشتر برای دختران است تا برای پسران.

نماد آفتابگردان  در اسطوره یونانی

این اسطوره های یونانی است که از ظهور می گوید گیاه شگفت انگیز طبق افسانه ها ، الهه آب "کلتیا " عاشق خدای خورشید آپولو شد. با این حال ،خدای خورشید آپولو  متوجه الهه آب "کلتیا " نشد. خدایان المپ تصمیم گرفتند که  به این الهه ترحم کنند و او را به یک گل آفتابگردان زیبا تبدیل کنند. حال Cletia به عنوان یک گل ، از نگاه کردن به محبوب خود خسته نمی شود.

 

تاتو  آفتابگردان
تتو گل آفتابگردون

افسانه گل آفتابگردان

 افسانه جالب دیگری در مورد آزتک ها وجود دارد. او در مورد یک دختر کوچک صحبت می کند که خورشید را بسیار دوست داشت. کودک هر روز خورشید را تحسین می کرد و وقتی به خواب می رفت ، منتظر روز جدید بود. یک سال کامل به این ترتیب گذشت و دختر از اینکه آفتاب او را رها نکرد بسیار خوشحال شد.

 

با این حال ، به دلیل خشکسالی ، محصول ضعیفی حاصل شد ، که در نتیجه آن - گرسنگی و بسیاری از مردم جان خود را از دست دادند. پس دختر باهوش به معبد خورشید رفت و نماز را شروع کرد. او از خورشید خواست تا در پشت ابرها پنهان شود و سرانجام باران بارید. و اینطور شد که باران شروع به باریدن کرد و همه چیز روی زمین دوباره زنده شد. مردم خوشحال بودند ، اما کودک ناراحت بود ، زیرا خورشید محبوبش در پشت ابرها پنهان شده بود و او نمی توانست زیبایی آن را تحسین کند. پس خداوند به او گفت که به جایی برود که همیشه خورشید باشد. بنابراین دختر به گل آفتابگردان تبدیل شد.

 

تاتو  آفتابگردان
اغلب می توانید تاتو آفتابگردان را مشاهده کنید که یک گل طلایی را نشان می دهد

 

 معنی تاتو آفتابگردان

آفتابگردان نماد چیست

برای مدت زمان طولانی ، یک تاتو آفتابگردان نماد عشق و علاقه مردم در نظر گرفته شده است. چینی ها همیشه این گیاه را تجسم یک زندگی طولانی و شاد می دانند. بزرگداشت آفتاب. غالباً یک گیاه زیبا را با شخص دعا کننده و مومن مقایسه می کردند. بسیاری مطمئن هستند که چنین الگویی از بدن می تواند به نوعی طلسم محافظتی برای یک شخص تبدیل شود. تاتو آفتابگردان توسط دختران و پسران (خانم ها و آقایان ) انجام می شود.

 

در چین ، آفتابگردان نماد شادی ، شادی و طول عمر است.


طبق سنت مسیحی ، آفتابگردان با یک فرد مذهبی و خداپسند ارتباط دارد.

علاوه بر این ، اعتقاد بر این است که  تاتو گل آفتابگردون  حامی حرفه ای ها است و به آنها قول موفقیت در تجارت را می دهد.


معنی تاتو گل آفتابگردان  با چند تفسیر دیگر بر اساس خواص طبیعی آفتابگردان همراه است:

سال به سال ، آفتابگردان دوباره متولد می شود ، که آن را به نمادی از تولد دوباره ، آغاز یک دوره جدید در زندگی تبدیل می کند.
آفتابگردان فقط یک گل زیبا و درخشان نیست ، بلکه منبع دانه هایی است که نه تنها جان تازه ای می بخشد ، بلکه به عنوان غذا نیز خدمت می کند. یعنی این گیاه مفید است. از این نتیجه می شود که  تاتو گل آفتابگردان   روی بدن انسان نه تنها زیبایی بیرونی ، بلکه دنیای داخلی غنی را نیز نشان می دهد.

 

تاتو  آفتابگردان

تاتو گل آفتابگردون

 

تاتو  آفتابگردان
عکس از تاتو آفتابگردان در دست دختر

معنی تتو گل افتابگردان

اگر یک دختر تصمیم به خالکوبی داشته باشد ، در بیشتر مواقع او تاتو از گل را انتخاب می کند. بسیاری از دختران گل های رز مجلل را ترجیح می دهند ، و کسانی نیز هستند که آفتابگردان متوسط ​​تری را ترجیح می دهند.  معنی تاتو گل آفتابگردان   چنین گلی برای زنان به معنای:

- زندگی شاد طولانی
- خوش بینی
- اعتقاد به بهترین ها
- عشق
بعضی اوقات مردان نیز نقاشی پوشیدنی با تصویر گل آفتابگردان انتخاب می کنند. در یک بدن ورزشی ، چنین خالکوبی زیبا و موثر به نظر می رسد. برای مردان ، این تصویر به معنی:

- خوش بینی
- ایمان
- احساسات خوب و شاد

سبک های خالکوبی آفتابگردان

خالکوبی آفتابگردان اغلب با استفاده از تکنیک های مختلف انجام می شود. یکی از محبوب ترین ها تاتو آفتابگردان با آبرنگ است. چنین تصویری رنگارنگ و چشمگیر به نظر می رسد. این تکنیک با تاری و رنگ های زنده مشخص می شود.

 

تاتو  آفتابگردانتاتو گل آفتابگردان

 

تاتو به سبک گرافیکی کمتر جالب نیست. در اینجا ، اثر نقاشی با کمک خط تیره حاصل می شود. این خالکوبی در سیاه و سفید زیبا به نظر می رسد.

 

تاتو  آفتابگردان

طرح تاتو گل آفتابگردان

 

اگر می خواهید یک خالکوبی واقعا اصلی ایجاد کنید ، خالکوبی را به سبک واقع گرایی ترجیح دهید.

 

تاتو  آفتابگردان
عکس خالکوبی آفتابگردان روی دست

 

طرح تاتو گل افتابگردان  را می توان در هر قسمت از بدن انجام داد. تاتو افتابگردون  روی ران دختر زیباست علاوه بر آن  خالکوبی آفتابگردان روی شانه  ، تیغه شانه ، بازو ، پا و پشت کاملاً زیبا به نظر می رسد. از قبل نگاهی به عکس با خالکوبی گل آفتابگردان بیندازید و در مورد انتخاب تصمیم بگیرید.

 

طرح تاتو گل افتابگردان

طرح تاتو گل آفتابگردان

 

می توانید روی هر قسمتی از بدن خالکوبی کنید. آفتابگردان وقتی بزرگ است به نظر می رسد چشمگیر است. اغلب می توان آن را در پشت ، شانه ، شکم ، تیغه های شانه مشاهده کرد. خالکوبی آفتابگردان یکی از معدود گزینه های خال کوبی است که معنی آن بستگی به اندازه تصویر دارد. بنابراین ،  معنی گل افتابگردان  در یک آفتابگردان بزرگ در مورد احساسات ملایم برای یک عزیز صحبت می کند ، و یک کوچک در مورد فروتنی و دین داری.

 

طرح تاتو گل افتابگردان

محبوب ترین سبک ها در  طرح تاتو گل آفتابگردان   رئالیسم ، هندسه ، آبرنگ ، گرافیک هستند.

 

طرح تاتو گل افتابگردان

طرح تاتو گل آفتابگردان

 

طرح تاتو گل افتابگردان

نماد آفتابگردان  در خالکوبی های آفتابگردان توسط افراد مثبت و باز ، عاشق و منتظر تغییرات شاد در زندگی انتخاب می شوند.

 

طرح تاتو گل افتابگردان

طرح تاتو گل افتابگردان

نظرات

خالکوبی آفتابگردان نمادی از خورشید و حرکت ابدی به سمت نور است. این گل درخشان همیشه به سمت نور خورشید هدایت می شود. خالکوبی گل آفتابگردان برای افراد شاد و مثبتی که به بهترین ها اعتقاد دارند مناسب است.۱۴۰۲/۴/۳۱

معنی خالکوبی آفتابگردان گل آفتابگردان نماد شادی، ثروت و رفاه است. حتی در دوران باستان، مردم دریافتند که زندگی آنها مستقیماً به خورشید و گرمایی که به زمین می دهد بستگی دارد. بنابراین، نور خورشید پرستش شد، معابد ساخته شد. هر چیزی که مردم مرتبط بود ماهیت مثبتی داشت. بنابراین گل آفتابگردان که حتی شبیه تصویر خورشید است، تمام نمادهای خورشیدی را جذب کرده است.۱۴۰۲/۴/۳۱

آفتابگردان همیشه به سمت خورشید هدایت می شود، بنابراین برای مردم نمادی از اشتیاق به نور، ایده آل و افق های جدید است.۱۴۰۲/۴/۳۱

تتو آفتابگردان روی بازو یکی از محبوب ترین مکان ها برای تاتو گل آفتابگردان روی بازو است. این الگو را می توان روی مچ دست، شانه و ساعد قرار داد. بنابراین خورشید کوچک شخصی شما همیشه برای شما و اطرافیانتان خواهد درخشید. روی بازو، می‌توانید هم مینیمالیستی‌ترین خالکوبی و هم یک خالکوبی حجیم را قرار دهید.۱۴۰۲/۴/۳۱

تاتو آفتابگردان ون گوگ یکی از محبوب ترین هنرمندان جهان اغلب گل های آفتابگردان را روی بوم های خود به تصویر می کشید. سبک اصلی روشن ونسان ون گوگ گلهای آفتابی را تجلیل کرد و آن را به موضوعی محبوب برای خالکوبی تبدیل کرد. این خال کوبی برای دوستداران هنر جذاب خواهد بود.۱۴۰۲/۴/۳۱

تاتو مردانه آفتابگردان - تاتو مردانه آفتابگردان این تصور غلط وجود دارد که مردان به ندرت موضوعات گیاه شناسی را برای خالکوبی انتخاب می کنند. اصلا شبیه به آن نیست. به عنوان مثال، گل آفتابگردان، هم در آبرنگ روشن و هم به رنگ سیاه و سفید، اغلب در میان خالکوبی های مردانه یافت می شود.۱۴۰۲/۴/۳۱

در ادامه بخوانید...

معنی تاتو دلو با عکس و توضیحات

در

تاتو دلو

مانند سایر علائم زودیاک ، تاتو دلو از یونان باستان آمده است. در مورد منشأ آن دو افسانه جالب وجود دارد.

افسانه صورت فلکی دلو 

1. در دوران باستان ، بشریت رهنمودهای اخلاقی خود را از دست داده است. مردم بیکار زندگی می کردند ، دائماً می جنگیدند ، وظایف خود را فراموش می کردند. ساکنان المپ آنقدر از این مسئله خسته شده بودند که خدای اصلی تصمیم گرفت نسل بشر را نابود کند. پرومتئوس تیتان ، با اطلاع از این موضوع ، در مورد نقشه های زئوس برای پسرش دیوکالیون گفت.

 

پسر تیتان کشتی ساخت ، غذا و لباس تهیه کرد و به همراه همسرش منتظر خشم خدایان شدند. بارانهای بی پایان زمین را فرا گرفت و به زودی شهرها ، درختان و حتی کوهها در زیر آب ناپدید شدند. پس از 9 روز ، باران متوقف شد و دیوکالیون و همسرش زمین را دوباره از جمعیت پر کردند. این روح پسر پرومتئوس بود که متعاقباً به آسمان صعود کرد و به صورت فلکی دلو تبدیل شد.

 

تاتو دلو

عکس دلو      روی دست دختر وپسر

 

2. افسانه دوم در مورد جوان فوق العاده خوش تیپ گانیمد می گوید. پسر خردسال پادشاه تروا چنان زئوس را پسندید که رعد و برق پس از تبدیل شدن به عقاب ، او را به المپ رساند و جوانی ابدی به وی هدیه داد. گانیمد در مهمانی هایی که ساکنان المپ برگزار می کردند ، آمبروزیا(غذای خدایان) را از آمفورا (خمره سفالی بزرگ)ریخت. بسیاری بر این باورند که این مرد جوان است که در تصویر دلو به تصویر کشیده شده است. از این گذشته ، این یک ورزشکار با کوزه است که با کلمه دلو برای ما ظاهر می شود.

 

تاتو دلو

عکس از "تاتو دلو " پشت گوش و  پشت گردن دختر وپسر 

معنی تاتو دلو

تاتو دلو  یکی از بحث برانگیزترین علائم زودیاک است. معنی تاتو دلو ویژگی های متضاد شخصیت ، عشق به آزادی و عشق به راحتی ، مهربانی و زودرنجی ، عقلانیت و تمایلات خلاقانه را با هم ترکیب می کند. نماد طالع بینی تاتو دلو علامت دو خط موج دار است که از این دوگانگی نیز صحبت می کند.

 

تاتو دلو

عکس از خالکوبی دلو در پشت گردن 

شکل تاتو دلو

شما می توانید تعلق خاطر خود را به این علامت زودیاک به روش های مختلف به تصویر بکشید. تاتو دلو می تواند یک نماد مواج ، یک پسر یا یک دختر با یک کوزه آب ، یک تاتو از صورت فلکی دلو در برابر پس زمینه آسمان پرستاره ، یا فقط یک کتیبه لاتین با نام علامت باشد. 

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی دست 

چه قسمت از بدن برای تاتو دلو مناسب است

تاتو دلو در هر کجا مناسب به نظر می رسد ، حتی اگر در مقیاس کوچک انجام شود. از شایع ترین مکانها می توان به شانه ، بازو ، مچ دست ، شکم ، تیغه های شانه و گردن اشاره کرد.

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی بازو و دست 

 

به عنوان تاتو روی پا ، نمادگرایی دلو را می توان در مچ پا ، ران ،  زانو و حتی در بالای پا مشاهده کرد.

اما فراموش نکنید ، حتی اگر یک تاتو موجی شکل از نشانه دلو را انتخاب کنید ، مهم است که توسط یک استاد باتجربه انجام شود. نه تنها صحت تاتو دلو  به حرفه ای بودن او بستگی دارد ، بلکه واضح بودن خطوط و حتی دوام  تاتو نیز بستگی دارد. در غیر این صورت ، روند ترمیم خالکوبی در انتظار شما است.

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو آبرنگی روی دست 

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی پا

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی دست 

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو برای آقایان 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

معنی تاتو ماهی ژاپنی

در

معنی تاتو ماهی ژاپنی

تاتو ماهی      تتو ژاپنی


ماهی قرمز با رنگ های پر زرق و برق ، چشم نواز و نمادهای جالب توجه ، به گزینه های محبوب تتو ژاپنی تبدیل شده اند. ماهی قرمز مقاوم که در یک زمان حیوان خانگی بسیاری از افراد بوده است.و ماهی کوی ( Koi ) موجود دریایی که در بسیاری از استخرهای خانگی محبوب شده است ، چیزی فراتر از ماهی های با رنگ روشن است که مردم آنها را دوست دارند. تتو ماهی کوی یا ماهی اژدها و تاتو ژاپنی ماهی  قرمز بخاطر زیبایی این ماهی ها بخصوص ماهی کوی احساس خوبی دارد.

 

معنی تاتو ماهی

تتو ماهی     تاتو ژاپنی     طرح تاتو ماهی مینیمال

 

 

معنی تاتو ماهی
علاقه به این ماهی ها از صدها سال پیش آغاز شده است و این ساکنان رودخانه ها افسانه ها و نمادهای جالبی دارند که طی سال ها و در سراسر جهان از آنها پیروی کرده اند و در طول قرن ها افراد زیادی را الهام بخشیده اند.

معنی تتو ماهی کوی بیانگر قدرت شخصیت ، پشتکار ، موفقیت و شجاعت است ، در حالی که معنی تاتو ماهی قرمز نماد ثروت و خوش شانسی است.

 

معنی تاتو ماهی

 طرح تتو ژاپنی       طرح خام تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی در فرهنگ های مختلف به چه معناست؟

در آموزه های بودایی، ماهی به معنای روشنگری روح است و به رهایی از احساسات بیهوده کمک می کند. در فرهنگ چینی تتو ماهی نمادی از ثروت و تولد دوباره است. ماهی در یونان باستان نیز نمادی مقدس بوده و هندوها آن را نماد ازدواج می دانند. آفریقایی ها ماهی را تجسم روح مردگان می دانستند. تفسیرهای زودیاک از خال‌کوبی ماهی کمتر جالب و اصلی نیست. تاتو ماهی ژاپنی  زیر محبوب هستند: کپور، که مظهر شجاعت و شانس است. کوسه نماد قدرت است. دلفین، نماد دوستی؛ قزل آلا نماد انرژی است. ماهی سالمون، نماد فراوانی و الهام است.
کپور خال‌کوبی شده بر روی بدن یک فرد برای او شانس و موفقیت به ارمغان می آورد، عزم و استقامت را در مبارزه می افزاید. خال‌کوبی با دو کپور به معنای اتحاد هماهنگ بین یک مرد و یک زن است و تصویر نه کپور به صاحب خود ثروت می بخشد.


کپور اغلب در آب یا در ترکیب با نمادهای کشورهای آسیایی کشیده می شود و تعبیر خالکوبی با این ماهی به دو مورد اصلی تقسیم می شود: ژاپنی و چینی.
در ژاپن، کپور به عنوان نماد مردانه مبارزه و اراده عظیم مورد احترام است. این خالکوبی برای افراد هدفمندی مناسب است که علیرغم مشکلات قادر به تغییر شرایط و حرکت به سمت هدف خود هستند.
و در فرهنگ چینی، کپور را پادشاه ماهی ها می دانند، بنابراین مظهر قدرت و برتری است. بنابراین ، چنین خال‌کوبی روی بدن به برنامه های بلندپروازانه برکت می دهد و هر چه تصویر بزرگتر باشد ، شانس بیشتری در تجارت خواهید داشت.
کوسه نمادی از بی باکی و شانس است، به خصوص در تجارت. در افسانه های ژاپنی، کوسه فرستاده خداست که به کسانی که به او احترام می گذارند کمک می کند. افرادی که چنین خال‌کوبی را روی بدن خود دارند معمولاً محدودیت ها را دوست ندارند، بسیار پیگیر و سرکش هستند. معنای تاتو کوسه بیان خشم، بی باکی و پشتکار است. افراد مختلف معانی مختلفی را به تصویر کوسه ها نسبت می دهند که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرد.

 

تاریخچه ماهی کوی در فرهنگ ژاپن

در فرهنگ ژاپنی ماهی ها مظهر قدرت و شجاعت هستند، در ژاپن، تصویر ماهی که بر خلاف جریان روی بدن شنا می کند، نشان دهنده مردانگی و قدرت یک فرد است. 

در حالی که ماهی کوی در فرهنگ ژاپنی و تاتو های سنتی نقش مهمی دارد ، این ماهی در اصل از چین آمده و یک نوع کپور است - "koi" ژاپنی کپور است. از چین به ژاپن آورده شد و ماهی در آنجا شکوفا شد. با گذشت زمان ، این ماهی ها برای ایجاد گونه های کوی با رنگ روشن و ماهی کوی باله بلند که امروزه می شناسیم پرورش داده شدند.(چند سال است که  ماهی های رنگارنگ  کوی ( Koi ) در سفره هفت سین ایرانی ها دیده می شود)

ماهی کوی که در حوضچه های امروزی پرورش داده می شوند به اوایل قرن نوزدهم ژاپن بر می گردند ، جایی که شالیکاران در شالیزار علاوه بر برنج ماهی های کپور رنگارنگ وحشی را نگهداری و پرورش می دادند.

پس چگونه این کپور فروتن به نمادی از رشادت برای تاتو تبدیل شد؟ این داستان شجاعت ، استقامت و ایمان تزلزل ناپذیر از کجا آمد؟

 

تاتو ماهی

طرح تاتو ماهی   طرح تاتو ماهی ژاپنی

 

افسانه تبدیل ماهی کوی به اژدها

 طرح تاتو ژاپنی با معنی

بیهوده نیست که خال‌کوبی ماهی کوی نمادی از استقامت و قدرت شخصیت است. این از یک ماهی کوی "koi"  ناشی می شود که در برابر مشکلات و حتی تمسخر شیاطین حاضر به تسلیم شدن نیست.

داستان ماهی کوی "koi"  

گروه زیادی ماهی کوی در بالادست کنار رودخانه شنا کرد. در انتهای نهر ، به آبشار رسیدند. در همان زمان ، غلبه بر مانع غیرممکن به نظر می رسد ، گروه به عقب برگشت - همه به جز یک ماهی کوی شجاع. ماهی کوی برای 100 سال با تلاش برای رسیدن به قله آبشار به پرش ادامه داد. ماهی کوی به پیشروی خود ادامه داد و توسط گروهی از شیاطین که مجذوب تلاش های وی شده بودند ، مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

 

معنی تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی koi در بازو    طرح تاتو ماهی
 

با پریدن از اعماق رودخانه ، او بی نتیجه تلاش کرد تا به بالای آبشار برسد. سرانجام ، پس از یک قرن پرش ، ماهی کوی یا ماهی اژدها به بالای آبشار رسید. خدایان با شناسایی استقامت و عزم راسخ وی ، ماهی کوی را به یک اژدهای طلایی ، مجسم کننده قدرت و استقامت تبدیل کردند.(معنی خالکوبی ماهی کوی )

دو ماهی نماد چیست

معنی تاتو ماهی

دو ماهی نماد چیست    طرح تتو ماهی و  طرح تاتو ژاپنی  دو ماهی نماد چیست  خال‌کوبی با دو کپور به معنای اتحاد هماهنگ بین یک مرد و یک زن است 


در فرهنگ ملل مختلف، تاتو ماهی نماد چیست می تواند هم جنبه روشن زندگی و هم تاریکی را نشان دهد. ماهی در سمت روشن خود نماد باروری، هوش، رفاه و در سمت تاریک آن به معنای خشم و ترس است. اغلب تصاویر بدن دو ماهی وجود دارد که به شکل علامت یین یانگ چیده شده اند که دو طرف را متحد می کند.

تاتو ماهی نماد چیست
ماهی یکی از نمادهای اصلی دین مسیحیت است. این نماد به عنوان یک علامت شناسایی برای اولین مسیحیان مورد آزار و اذیت عمل می کرد. بنابراین، امروزه می توانید این نمادگرایی را به عنوان مظهر عشق به خدا بیابید. و در هم تنیدگی سه ماهی نمادی است که در خال‌کوبی های سلتیک یافت می شود.

 

معنی تاتو ماهی کوی

"همچنین گفته می شود که اگر ماهی کوی گرفتار شود ، با شهامت یک جنگجوی سامورایی که در جنگ با شمشیر می جنگد ، بدون لرزش منتظر ضربه چاقو خواهد بود. این به وضوح نشان دهنده اعتقادات فرهنگی در قدرت و شجاعت ماهی کوی است. "

در حالی که معنی تاتو ماهی کوی نماد دستیابی به آرزوهای شما و ادامه استقامت است ، معنای تاتو ماهی koi می تواند با توجه به رنگ آن متفاوت باشد.

 

معنی تاتو ماهی

طرح ماهی برای تاتو  تاتو ماهی koi در بازو

 

در آموزه های بودایی، ماهی به معنای روشنگری روح است و به رهایی از احساسات بیهوده کمک می کند. در فرهنگ چینی نمادی از ثروت و تولد دوباره است. ماهی در یونان باستان نیز نمادی مقدس بوده و هندوها آن را نماد ازدواج می دانند. در فرهنگ ژاپنی ماهی ها مظهر قدرت و شجاعت هستند، اما آفریقایی ها ماهی را تجسم روح مردگان می دانستند. در ژاپن، تصویر ماهی که بر خلاف جریان روی بدن شنا می کند، نشان دهنده مردانگی و قدرت یک فرد است. 

 

 خال‌کوبی های ماهی زیر محبوب هستند: کپور، که مظهر شجاعت و شانس است. کوسه نماد قدرت است. دلفین، نماد دوستی؛ قزل آلا نماد انرژی است. ماهی سالمون، نماد فراوانی و الهام است.


کپور خال‌کوبی شده بر روی بدن یک فرد برای او شانس و موفقیت به ارمغان می آورد، عزم و استقامت را در مبارزه می افزاید. خال‌کوبی با دو کپور به معنای اتحاد هماهنگ بین یک مرد و یک زن است و تصویر نه کپور به صاحب خود ثروت می بخشد.
کپور اغلب در آب یا در ترکیب با نمادهای کشورهای آسیایی کشیده می شود و تعبیر خال‌کوبی با این ماهی به دو مورد اصلی تقسیم می شود: ژاپنی و چینی.
در ژاپن، کپور به عنوان نماد مردانه مبارزه و اراده عظیم مورد احترام است. این خال‌کوبی برای افراد هدفمندی مناسب است که علیرغم مشکلات قادر به تغییر شرایط و حرکت به سمت هدف خود هستند.
و در فرهنگ چینی، کپور را پادشاه ماهی می دانند، بنابراین مظهر قدرت و برتری است. بنابراین ، چنین خال‌کوبی روی بدن به برنامه های بلندپروازانه برکت می دهد و هر چه تصویر بزرگتر باشد ، شانس بیشتری در تجارت خواهید داشت.
کوسه نمادی از بی باکی و شانس است، به خصوص در تجارت. در افسانه های ژاپنی، کوسه فرستاده خداست که به کسانی که به آن احترام می گذارند کمک می کند. افرادی که چنین خال‌کوبی را روی بدن خود می گذارند معمولاً محدودیت ها را دوست ندارند، بسیار پیگیر و سرکش هستند. معنای تاتو کوسه بیان خشم، بی باکی و پشتکار است. افراد مختلف معانی مختلفی را به تصویر کوسه ها نسبت می دهند که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرد.

 

معنی تاتو ماهی کوی با رنگ های مختلف

همانطور که ماهی کوی افسانه ای به یک اژدهای طلایی تبدیل می شود ، ناگفته نماند که طلا و زرد گزینه های محبوب رنگ هنگام انجام این تاتو هستند. این ماهی کوی رنگی نماد ثروت ، رفاه و خوش شانسی است.ماهی آبی کوی اغلب با مردانگی و باروری همراه است. نماد پسر در خانواده.

 

معنی تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی koi 


یکی دیگر از انتخاب های محبوب رنگ برای تاتو koi ، رنگ قرمز است که می تواند معانی مختلفی از مادری تا شجاعت و عشق پرشور داشته باشد.

اگر یک نقاشی رنگارنگ از ماهی koi نمی خواهید ، نگران نباشید - این ماهی در رنگ سیاه بسیار نمایشی است و همچنین دارای نمادگرایی قوی است.

خال‌کوبی ماهی می تواند برای مردان و زنان باشد و بر این اساس معانی آن متفاوت است. خال‌کوبی ماهی برای یک مرد می تواند به معنای عمیق شدن او در زندگی درونی او باشد و برای یک زن می تواند نمادی از باروری باشد. تصاویر مختلف بدن ماهی می تواند نماد حرکت، میل و لطف باشد.

 

 

معنی تاتو ماهی

تاتو ماهی ژاپنی  koi در دست

 

"تاتو ماهی کوی سیاه با ناملایمات و قدرت همراه است. برای کسانی که در گذشته بر مشکلات فائق آمده اند ، چه افسردگی باشد و چه رابطه ای دشوار ، جذاب است. "رنگ نه تنها معنی تاتو شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه همچنین جهت آن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

 

تاتو ماهی کوی شما به کدام سمت میره؟

معانی مختلفی در پشت تاتو ماهی koi شما کمین کرده اند. اگرچه این کار به روش های مختلف قابل انجام است ، اما می توانید مقداری را که فکر می کنید مناسب ترین گزینه برای شماست انتخاب کنید.

"اکنون در جنگ یا همچنان با موانع مبارزه می کنم ، اما تسلیم نمی شوم."

این همچنین می تواند به معنای غلبه بر موانع و قدرت و قدرت لازم برای ادامه شنا در برابر جریان باشد.

 

معنی تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی کوی قرمز و آبی

 

اگر خال‌کوبی ماهی کوی شما در پایین دست شناور است ، این می تواند به این معنی باشد که شما هنوز قدرت فائق آمدن بر موانع پیش روی خود را ندارید و به سمت موفقیت مورد نظر خود پیش می روید.

از طرف دیگر ، این همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که شما قبلاً به اهداف خود رسیده اید ، در بالای آبشار هستید و دیگر نیازی به ادامه جنگ ندارید.

کاربر گرامی اگر به معنی یاکوزا ،  تاتو یاکوزا  و طرح تاتو یاکوزا   علاقمند هستید مقاله معنی تاتو یاکوزا با عکس و توضیحات را بخوانید

نظرات

در ادامه بخوانید...

معنی تاتو دستبند

در

تاتو دستبند

تتو طرح دستبند

 

 تاتو دستبند روی بازو ها یا پاها هم برای دختر و هم برای پسر مناسب است. برای تاتو بر روی بازو ، دستبندهایی با تزئینات و الگوها ، گل ها و حروف اغلب انتخاب می شوند . با این حال ، با نشان دادن نبوغ ، می توانید صاحب یک تاتو دستبند اصلی با طراحی منحصر به فرد شوید. از معنی تاتو دستبند الهام بگیرید!


از زمان های بسیار قدیم ، مردم تاتو می کردند ، معنای خاص خود را در آن می گذاشتند و دست مکان مورد علاقه برای تاتو است. نقاشی ها به اشکال مختلف ، به سبک های مختلف موجود هستند. خالکوبی ها هیچ تمی ندارند ، بنابراین همه کسی را که مناسب آن است انتخاب می کنند. صحبت کردن در مورد موضوع "معنی تاتو دستبند بر روی بازو" ، یادداشت می کنیم که هر نقاشی به روشی متفاوت توضیح داده شده است. معنی نه تنها به الگو بستگی دارد بلکه به خلق و خوی فرد نیز تغییر می کند. بنابراین ، مهم است که معنی تاتو را با شخصیت خود مقایسه کنید.

 

 

 

اسطوره شناسی ، تاریخچه تاتو دستبند

 تاتو دستبند

تتو دستبند     تاتو حلقه دور دست

 

مردم بسیاری از ملت ها در دوران باستان ، دقیقاً 600 هزار سال پیش ، تاتو می کردند. امروزه یافتن توصیف دقیق منشأ معنی تاتو رینگ دور دست تقریباً غیرممکن است ، اما با این وجود می توان به سوالی که علاقه مندان به هنر بدن می پرسند را پاسخ داد:

 

معنی تاتو دستبند بر روی بازو چیست

معنی تاتو حلقه دور دست ،  معنی تاتو دو خط روی دست

در دوران باستان ، معنی تاتو دو خط  و  تاتو مچ دست به منظور جلب و حفظ خوش شانسی ، خوشبختی و قدرت انجام می شد. آنها از بدبختی ، آسیب ، مرگ محافظت می کنند. این دلیلی است که رزمندگان دوست داشتند روی بدن خود دستبند بزنند. اغلب تاتو رینگ دور دست ، به شکل دستبند روی مچ دست با تزئینات سلتیک تزئین می شدند. طبق افسانه ها ، آنها قدرت زیادی دارند و می توانند نیروهای طبیعت - ارواح هوا ، زمین و آب - را به کمک بکشند. الگوهای سلتیک امروزه در بین جوانان بسیار محبوب هستند.

 

تاتو مردانه ی خالکوبی دستبند روی بازو توسط مردان به عنوان طلسم استفاده می شد.  خالکوبی دستبند مردانه  به دلیل شکل حلقه بسته بدست آمده است. اغلب ، تاتو به شکل مار  به تصویر کشیده می شد ، که دم خود را گاز می گیرد. این نماد به معنای پدیده های دوره ای ، خودکفایی است.

 

یک  تاتو دستبند بر روی بازو با سوراخ ، زخم و همچنین رنگ استفاده شد. در آن روزها اعتقاد بر این بود که کسی که از روند دردناک جان سالم به در برد فردی قدرتمند است و سزاوار عنوان مرد است (امروزه در برخی کشورها این سنت باقی مانده است).

 

تاتو دستبند برای چه کسانی مناسب است

 تاتو دستبند

تاتو دستبند  تاتو روی دست زنانه    تاتو روی دست مردانه


دستبند تتو   هم برای دختر و هم پسر مناسب است. تاتو های زنانه اغلب دارای همراهی های نفسانی - مضامین رویایی و عاشقانه هستند. همچنین ، دختران الگوی کتیبه ها و نقل قول های واگذار شده با معنای شخصی را تاتو می کنند.


بیشتر  تاتو دستبند مردانه  ، بازوی مردانه حاوی تصاویر دقیق - اشکال هندسی ، الگوهای متقارن است. همچنین ، پسر ها الگوهای سلتیک را  در خالکوبی که با شجاعت و عزم راسخ همراه هستند ، قدرت و اعتماد به نفس می دهند.

 

تاتو دستبند

طرح تاتو دستبند

تاتو دستبند روی مچ دست

 مردان تصاویر خشن تر را در  خالکوبی دستبند  ترجیح می دهند: سیم خاردار ، خار ، اشکال هندسی. سنبله و سیم به معنای مجرمانه نیست. آنها با ناتوانی در خارج شدن از چارچوب تعیین شده توسط جامعه ، برای دستیابی به صلح همراه هستند. تاتو دستبند بر روی مچ دست برای مردان ، قدرت و استقامت مالک را نشان می دهد ، اگر جزئیاتی مانند فلز تزئین شده باشد. صاحبان آنها نیرومندی ، نفوذناپذیری و آماده برای غلبه بر مشکلات زندگی هستند.

 

پسر ها روی مچ ، زانو و شانه ها خالکوبی می کنند.  تتو دست بند  در بازو گاهی به پشت و قفسه سینه می رود ، که باعث می شود تصویر مردانه و جذاب باشد. تاتو به منظور ایجاد تضاد روشن ، تأکید بر ماهیت سازش ناپذیر ، و همچنین برجستگی عضلات متورم ، سیاه و سفید است.

 

تاتو دستبند

دستبند تاتو

تاتو دستبند روی مچ دست دخترانه

 
تاتو های دستبند روی بدن زن بر زیبایی تأکید می کند و قسمت های مفید بدن فرد پوشنده را برجسته می کند. برای دادن یک رنگ آمیزی معنایی ، آنها با تزئینات و جزئیات تکمیل می شوند.مشاوره قبل از انجام تاتو ، معنی آن را پیدا کنید و مطمئن شوید که طبیعتاً  خالکوبی برای شما مناسب است.

 

تاتو دستبند

تاتو دستبندی مردانه   تاتو های معنی دار مردانه

 

آنها به عنوان تاتو به شکل یک دستبند بر روی دست دختر ، تاتو هایی با الگوی گل ، عبارات معنی دار را انتخاب می کنند. از گردنبندها و دستبندها تقلید کنید. هنرمندان گاهی آنقدر حرفه ای هستند که نمی توان  تاتو دستبندی  را از یک تزئین کلاسیک تشخیص داد.در مورد پاهای زنان ، الگوهای نازک (روبان و جزئیات کوچک) یا پهن در اینجا طراحی می شوند.

 

تاتو دستبند

طرح تاتو دستبند مردانه

 

 بسیاری از مضامین تاتو وجود دارد که برای زنان و مردان مناسب است. هر کدام معنایی دارند. در اینجا برخی از الگوها و معانی وجود دارد:

 

معنی تاتو دستبند با کوه

تاتو دستبند با کوه - استحکام روح ؛

 

معنی تاتو دستبند با شب

تاتو دستبند با شب - انرژی یا پنهان کاری ؛

 

معنی تاتو دستبند با جنگل

تاتو دستبند با جنگل دنیای درونی است که برای افراد کمی در دسترس است.

طرح تاتو دستبند دخترانه

طرح تاتو دستبند دخترانه    تاتو روی مچ دست

 

معنی تاتو دستبند با امواج

 تاتو دستبند با امواج - گذر زمان ؛

 

معنی تاتو دستبند با هندسه

تاتو دستبند با هندسه - سختی و دقت.

همچنین ، یک تاتو دستبند در بازو به شکل حیوانات پر می شود:

 

معنی تاتو دستبند با فیل

تاتو دستبند با فیل - خرد ، فداکاری ؛

 

معنی تاتو دستبند با مار

تاتو دستبند با مار - خویشتنداری همراه با حیله گری.

توجه! از نظر شما ، یک تاتو ممکن است معنای دیگری داشته باشد ، همچنین ممکن است مهم نباشد و یک تزئین باشد.

 

تاتو دستبند

تاتو طرح دستبند       تاتو مردانه جدید

تاتو رینگ دور ساعد برای انعکاس دنیای درونی طراحی شده است ، بنابراین پسر ها  تاتو دست بند  را با مضامین خشن تر ترجیح می دهند.

 

 

معنی تاتو دستبند با ببر

 

معنی تاتو دستبند با خرس

 

معنی تاتو دستبند با جمجمه

تاتو به شکل یک ابزار ساخت و ساز در مورد علایق یا جهت گیری حرفه ای صاحب آن است.تاتو به شکل دستبند با موضوع حیوانات: نیش ببر به معنی طلسم است ، خرس به معنای قدرت است. به نظر می رسید که تاتو جمجمه چیزی ترسناک و بیرحمانه است ، اما اینطور نیست. این هدف برای توضیح دلیل رفتار مالک - میل به استفاده از هر لحظه یک زندگی کوتاه طراحی شده است.

 

اگر شکل ها و خطوط هندسی به تصویر کشیده شود ، یک تاتو دستبند بر روی دست یک مرد دارای یک شخصیت انتزاعی است. بر قدرت ذهن و بدن ، به ندرت پرخاشگری تأکید می کند. به بدن عضلانی و مردانه جذابیت می بخشد ، که در عکس ها دیده می شود. پسر ها دوست دارند خالکوبی را در سطح عضله دو سر بازو طراحی کنند.

 

تاتو دستبند

 طرح تاتو دستبند دخترانه 

 

معنی تاتو به شکل دستبند بر روی بازوی دختران

 تاتو بر جذابیت دختر تأکید می کند. بنابراین ، جواهرات اغلب بر روی ناحیه پا و مچ پا قرار می گیرند و بر نازکی و جذابیت تأکید دارند. جنسهای زیباتر همچنین می توانند  طرح تتو دستبند   را بر روی مچ دست خود داشته باشند و بر ظرافت تصویر تأکید کنند.

تاتو دستبند بر روی مچ دست برای یک دختر اغلب به صورت یک خط نیست ، بلکه با اضافه شدن الگوها به آن است. برخی از محبوب ترین خالکوبی ها عبارتند از:

خالکوبی دستبند با آویز قلب - عاشقانه؛

خالکوبی دستبند با خارها - قلب شکسته و چسبیده 

تاتو دستبند با  آزالیا - خویشتنداری ؛

خالکوبی دستبند با کره - ثروت ؛

تاتو های دستبندی شکل از تزیینات مورد علاقه افراد است. آنها زیبا ، محجوب هستند. و در عین حال ، در صورت لزوم ، می توان آنها را به راحتی زیر لباس پنهان کرد.

 

تاتو دستبند

طرح تاتو دستبندی    طرح تاتو مردانه

 

تاتو دستبند یک گزینه زیبا برای جواهرات بدن است. چنین الگوهایی که روی پوست مچ دست یا بازو قرار می گیرند ، چشمگیر به نظر می رسند و در عین حال سرکش نیستند. طرح های متنوع ارائه شده توسط هنرمندان تاتو ، هر درخواستی را برآورده می کند. در همان زمان ، هر دو زن و مرد به راحتی دستبند "خود"  را برمی دارند. نمایندگان مردان ، تاتو با سیم خاردار ، سبک قبیله ای یا با الگوی سلتی را ترجیح می دهند. انتخاب معمول یک زن ، تقلید بدن از یک زنجیره نازک یا دستبند با سنگهای قیمتی است.

 

تاتو دستبند

تاتو دستبند دخترانه


اغلب ، تاتو با دستبند فقط یک جواهر است که معنای خاصی ندارد. اما در صورت تمایل می توانید اهمیت ویژه ای برای آن قائل شوید. این دستبند در معنای ازدواج (روابط خانوادگی) استفاده می شود. تفسیر دیگر یک چرخه زمانی است که همیشه تکرار می شود. در فرهنگ باستان ، دستبند به عنوان یک تثبیت کننده عمل می کند ، و ارتباط بین بدن و روح یک شخص را محکم می کند. بنابراین ، به عنوان یک طلسم ، چنین خالکوبی می تواند به عنوان مثال توسط پرسنل نظامی استفاده شود.

 

تاتو دستبند

عکس تاتو دستبند   لاکچری تاتو مردانه کوچک

 

آیا می خواهید چیزی مهم برای خودتان به جهانیان بگویید؟ این کار را می توان با استفاده از الگوی بدن با دستبند نیز انجام داد. در این مورد ، ارزش دارد که به دقت به قسمتهای تشکیل دهنده تاتو مراجعه شود. آیا تزئینات از سنگهای قیمتی ساخته شده است؟ هر کدام نمادین خاص خود را دارند.

 

معنی تاتو دستبند با یاقوت کبود

یاقوت کبود می تواند به معنای حیا و انصاف و همچنین خرد و اقتدار باشد.

 

معنی تاتو دستبند با الماس

الماس نمادی از تجمل و قدرت ، توپاز - صداقت ، تدبیر ، احساسات لطیف ، انار - اشتیاق است. اما یک دستبند سنگ ماه خوش شانس خواهد بود. همچنین ، بیشتر خالکوبی های دارای جواهرات به عنوان طلسم چشم بد ، بیماری و سایر مشکلات عمل می کنند.

 

تاتو دستبند

طرح دستبند تاتو

 

طرح تاتو دستبند

طرح تاتو زنجیر مردانه

 

معنی تاتو دستبند با زنجیر

تاتو زنجیر

زنجیر موجود در دستبند به معنای وحدت و بی نهایت است ، اما همچنین می تواند از عدم آزادی حکایت کند. این یک طرح تاتو جنایی نسبتاً محبوب است. دستبندی با زنجیر شکسته نماد کفاره و رهایی است. اگر محکم ، مضاعف و با نام مشخص باشد ، این نشانه وفاداری به فرد مذکور است.

 

طرح تاتو دستبند

 طرح تاتو زنجیر مردانه

تاتو قفل و کلید

در تاتو دستبند می توان از کلید یا قفل استفاده کرد. هر دوی این عناصر گاهی یافت می شوند. اگر کلید در کنار سوراخ کلید به تصویر کشیده شده باشد ، به احتمال زیاد کلید تاتو شده در انتظار عشق است. اگر او تنها باشد ، می توانیم در مورد خالکوبی جفت صحبت کنیم. در این حالت ، دستبند دارای قفل در نیمه دوم قرار دارد. در تاتو جفت نشده ، قفل می تواند به معنای طول عمر و سلامتی باشد. گاهی اوقات می توان آن را به شکل قلب مشاهده کرد ؛ چنین الگویی از بدن به عنوان اعلام عشق عمل می کند.

tatu_na_noge_1(1).jpg

طرح تاتو روی پا مردانه

نظرات

در ادامه بخوانید...