کارمای فقر چیست و چگونه بر ثروت تأثیر می گذارد

در
زن
 
به کارما اعتقاد دارید یا باور ندارید؟ مطمئناً افراد مشکوک نه خواهند گفت و نمی خواهند در مورد آن چیزی بشنوند. اما این تناقض وجود دارد ، مردان و زنان موفق بیشتر و بیشتر در سراسر جهان شروع به علاقه به این مسئله می کنند ، با روانشناسان ، ستاره شناسان ، پزشکان مختلف انرژی درمانی مشورت می کنند. بنابراین شاید هنوز ارزش دارد که کمی درباره آن بدانیم.
 

قانون بومرنگ

بالاخره کارما چیست؟ این یک رابطه علی است ، که طبق آن آسیب روحی و جسمی ناشی از شما به شما بازگردانده می شود و آنچه را که خودتان ایجاد کرده اید بدست می آورید.
 
روانشناسی به عنوان مثال از آزمایش های مختلف فردی به این نتیجه رسیده که کارما واقعاً وجود دارد. ما با این واقعیت روبرو بوده ایم که افرادی  در گذشته که عمداً اشتباه عمل کرده اند (فریب داده ، از کسی استفاده می کردند ، دزدی می کردند) به مدت سه تا پنج سال به اهداف خود نرسیدند ، حتی اگر در آن لحظه آنها صادقانه آماده بودند عمل صادقانه داشته باشند اما ، آنها با همان مشکلات روبرو شدند. بله ، قانون بومرنگ کار می کند! اتفاقاً این نه تنها در مورد پول بلکه در روابط عاشقانه نیز صدق می کند. به طور تقریبی ، سوء استفاده کنندگان در روابط "مجازات" شدند.
 

 سه نوع کارما

کارما ی فقر ناشی از تمایل فرد به مصرف انحصاری ، بدون دادن هیچ ارزشی در ازای آن است. اگر شخصی به سادگی برای لذت خود زندگی کند ، به فکر دیگران نباشد ، به نفع دیگران کار نکند ، به مردم هیچ بازگشت مثبتی نداشته باشد ، به طور تقریبی ، کارما ی ثروت خود را صرف می کند. و وقتی خسته شد ، او در وضعیت کارما ی فقر قرار می گیرد. یعنی او مقدار زیادی گرفته ، اما چیزی نداده یا خیلی کم داده است. و سپس مشکلات با پول و جهان مادی به طور کلی بوجود می آیند.
 
کیف
 

کارما ی روح همان چیزی است که روح از تجسم گذشته با خود آورده است. این دوره از تولد تا حدود 8 سال است. این اتفاق می افتد که در اوایل کودکی ، کودک با چالش های زیادی روبرو می شود. روح ، در اینجا تجسم یافته ، از طریق کارما کار می کند. اگر در تجسم های گذشته در موقعیت مصرف کننده بودید ، چیزی نمی دادید ، هیچ لذتی به همراه نمی آوردید ، با کارما ی فقر به این دنیا می آیید و دیر یا زود ، برای تغییر وضعیت باید مجبور شوید آن را حل کنید.

 

کارما ی قبیله ، کارما ی پدر و مادر است که ما را تا بزرگسالی مشروط و تحت تأثیر قرار می دهد.این دوره جایی حدود 16 تا 18 سال است. در اینجا کودک با تجربه والدین خود کار می کند. و با پرورش آگاهانه تا رسیدن به بزرگسالی ، کارما ی قبیله کاملاً درست شده و همه چیز فقط به خود ما بستگی دارد. اما با یک تربیت اشتباه ، کارما از بین نمی رود. به عنوان مثال اگر كودكی به خود اجازه دهد پول را از والدین خود بدزد ، از آن استفاده كند ، آن را دستكاری كند ، این همه منجر به دستیابی به كارمای فقر می شود. خانواده های بسیار ثروتمند اغلب با فرزندان خود مشکل دارند. کودکان ترجیح می دهند پول والدین را مصرف کنند ، در حالی که برای کمک به دیگران در آینده هیچ دانش ، مهارت و توانایی کسب نمی کنند. این را می توان "آزمون ثروت" نامید ، که بر این اساس ، پاس نشده است. کارما ی ثروت تمام می شود و آنها به احتمال زیاد چیزی به فرزندان خود نمی سپارند.
 
کارماي شخصيت مسير فردی ماست که از سنی آگاهانه آغاز می شود. در اینجا همه چیز ساده تر است. در آخر هر عمل خوب شما در دنیای واقعی پاداش می آورد. هرچه بیشتر بدهید ، بیشتر دریافت می کنید. و اگر در زندگی بزرگسالی خود نمی فهمید که چرا قادر به دستیابی به بهزیستی مادی نیستید ، باید به کارما ی قبیله ، کارما ی روح (که اکنون دشوارتر است) برگردید و در این لحظات کار کنید. توسعه یک روند جدی و طولانی است. شما باید به موقعیت هایی برگردید که در آن صدمه دیده اید یا در آن به شخصی صدمه زده اید. سعی کنید افرادی را که باعث آزردگی شما شده اند ، بستگانتان را ببخشید ، به دلیل آنها ، شاید دوران کودکی شما خوش ترین نیست. موقعیت هایی را بخاطر بسپارید که اشتباه کرده اید ، از این موضوع آگاه باشید. و تمام این تجربه را در زندگی روزمره خود به کار بگیرید.لازم به یادآوری است که هر وضعیتی در رابطه با کارما می تواند با انجام کارهای خوب ، آوردن فواید و شادی تغییر یابد.
 
قلک

چگونه می توان بر کارما ی فقر غلبه کرد

البته بسیاری به مسئله کارما ی فقر علاقه مند هستند. چگونه می توان آن را شکست داد ، چگونه بر آن غلبه کرد؟ باید درک شود که کارما ی فقر ، به طور معمول ، وضعیتی است که در آن بیش از آنچه می دهید مصرف می کنید. خودخواهی ، عدم تمایل به تغییر جهان پیرامون انگلی به منظور بهتر شدن و این دلیل اصلی کارما ی فقر است.
 
یک کاغذ برداشته و اقداماتی را روی آن بنویسید که در آن به این دنیا مقداری ارزش می دهید. به عنوان مثال ، شما نقاشی می کنید ، سپس آنها را با قیمت کمی می فروشید. مردم از شما سپاسگزارند نقاشی خوب است ، ارزان است و خوشبختی به همراه دارد. اگر شما ، با فروش برخی خدمات یا کالای خود ، از یک شخص صادقانه قدردانی کرده اید ، این نشان می دهد که شما در حال بدست آوردن کارما ی ثروت هستید.
 
زن
 
هنگامی که مشتریان خوشحال می شوند ، آنها شروع به صحبت کردن در مورد شما به دیگران می کنند و بنابراین تأثیر آن دهان به دهان می چرخد ، و کسب و کار بر اساس آن بهتر ساخته می شود. خود را از عادت فکر کردن در مورد چگونگی به دست آوردن چیزی آزاد کنید و سعی کنید به بهترین حالت دادن فکر کنید ، حتی اگر در ابتدا سود زیادی برای شما به همراه نداشته باشد.
 

انگیزه پیدا کنید

همچنین لازم به یادآوری است که کارما ی ثروت داده شده از بدو تولد به شما از بین می رود. مثال های زیادی وجود دارد که کودکان متولد خانواده های ثروتمند انگیزه ای برای بهره مندی برای جامعه ندارند ، آنها مصرف را ترجیح می دهند. باید در نظر داشت که می توان کارما ی ثروت را به عنوان یک آزمایش در نظر گرفت. همه ما داستان بودا را به یاد داریم. او در یک خانواده ثروتمند متولد شد و برای اولین بار با واقعیت های وحشتناک دنیای خارج روبرو شد ، عمیقا شوکه شد و زندگی خود را کاملاً تغییر داد. بنابراین ، او زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان را تغییر داده و تغییر می دهد. و ما همچنین می دانیم که بسیاری از کسانی که در خانواده های فقیری متولد شدند بعداً به ثروتمندترین و مشهورترین افراد تبدیل می شوند ، اما آنها آگاهانه زندگی می کنند ، به دیگران کمک می کنند ، و به دنیا سود می رسانند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

کارما چیست؟

در

در هندوئیسم و بودیسم مفهوم کارما به معنی زیستکار یا عملکرد فرد در زندگی است. این عملکردها ذاتاً و به طور خودکار نتایجی در این زندگی و زندگی بعد به دنبال دارند. بدین معنی که «هر چه بکاری همان درو خواهی کرد». در باور هندوان و بوداییان، بر اثر کردارهای فرد (کارما) نیرویی ایجاد می‌شود که چگونگی زندگی آن فرد را در این زندگی و زندگی‌های بعدی‌اش مشخص می‌کند. اصل کارما می‌گوید که نتیجه هرآنچه انجام می‌دهیم به خودمان بازمی‌گردد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ثروتمند شویم، چگونه با درامد ثابت ثروتمند شویم؟

در

درس بزرگی در این مقاله نهفته است. این درس همان طرز فکر و رفتاری است که برای پولدار شدن و داشتن ثروت به آن نیاز داریم.

برای شروع باید بدانیم که پول چرک کف دست نیست اتفاقا وسیله ای است که با آن می شود به سفر رفت، مایحتاج خانه را خرید، شهریه مدرسه و دانشگاه را داد، دل معشوقی را بدست آورد (مخ زد) و انتخاب های بسیاری که قطعا فراتر از اینهاست.

خب کمی دور شدیم. پس حواسمان باشد که پول چرک کف دست نیست و وسیله ی ارزشمندی است که باید طریقه درست استفاده کردن از آن را آموخت.

تا حالا از خودمان پرسیده ایم که چرا تمام وقت بر روی حرفه و شغلی که داریم کار نکنیم و بصورت پاره وقت هم بر روی داراییمان؟ بله دارایی که داریم یعنی باید بین درآمد و دارایی خود تفکیک قائل شویم. باید همیشه حواسمان باشد که برای ثروتمند شدن کار می کنیم نه برای اینکه از پس قبض های آخر ماه و شهریه دانشگاه و یک سری صورتحساب های احتمالی برآییم.

زمانی که برای ثروتمند شدن و دارایی که داریم برنامه داریم با انگیزه بهتری فعالیت خواهیم داشت. تبریک می گویم با این طرز فکر اکنون شما صاحب یک برنامه ثروت هستید و یکی از گام های اساسی را برای ثروتمند شدن برداشته اید.

 فرمول ساده ای وجود دارد که با بکاربستن آن می توان ثروت خوبی بهم زد که در ادامه به توضیح آن خواهیم  پرداخت. این فرمول به فرمول 70 به 30 مشهور است.

فرمول 70 به 30

بعد از اینکه سهم عادلانه مالیات خود را پرداختید باید یاد بگیرید که بتوانید با 70 درصد باقیمانده پس از پرداخت مالیات زندگی خود را بگذرانید. شما باید با این 70 درصد نیازهای ضروری و لوکس خودتان را برآورده کنید. اما 30 درصد بقیه چه؟ 30 درصد بقیه را در راه های زیر باید تخصیص بدهید:

  1. سرمایه گذاری سرمایه ای

شما با 10 درصد از 30 درصد باقیمانده باید ثروت ایجاد کنید. این 10 درصد را باید در خرید، تعمیر، ساخت و تولید و یا فروش به جریان بیندازید. نکته کلیدی این است که باید در یک تجارت یا کسب و کار این موارد را انجام دهید حتی اگر بصورت پاره وقت باشد.

 

خب سوال اساسی این است که چطور ثروت ایجاد می شود؟

راه های زیادی برای این کار وجود دارد. به ذهنتان اجازه بدهید آزاد باشد. بعد نگاه دقیقی به مهارت هایی که در زمان کار یا تفریح آموخته اید بیندازید.  احتمالا می توانید این مهارت ها را در یک کسب و کار پرمنفعت بکار ببریید.

علاوه براین، شما می توانید مثلا یک جنس را به شکل عمده بخرید و به قیمت خرده فروشی بفروشید. یا می توانید یک قطعه از یک وسیله بخرید آن را ارتقا بدهید و بفروشید. این 10 درصد را می توانید تجهیزات، کالا و یا سهام بخرید و شروع به تجارت با آنها بکنید. باید دید نابغه درون شما در زمینه تجارت چه کار می کند. این راهنمایی فقط خطوط کلی بودند. از ذهنتان که استفاده کنید قطعا راهش را پیدا خواهید کرد. کافی است از شم اقتصادی خود استفاده کرده و شرایط پیرامون خود را با توجه به امکانات و مهارت هایی که دارید ارزیابی کنید. شما می توانید، خود را دستکم نگیرید. اگر نیاز به دانش دارید از افراد متخصص استفاده کنید یا خودتان به جمع آوری اطلاعات بپردازید.

  1. پس انداز

خب 20 درصد دیگر هنوز باقیمانده است. 10 درصد از آن را باید به پس انداز اختصاص دهید. این قسمت هیجان انگیزترین قسمت برنامه ثروت شماست. می دانید چرا؟ چون همان قسمتی است که شما را در زمستان زندگی (پیری) یاری خواهد داد.

  1. خیریه

اما 10 درصد پایانی را چه باید کرد؟ خیریه. عجیب بنظر می رسد اما باید برای ثروتمند بودن آدم خیری بود که دستی عادت به بخشیدن دارد.

یک سوم از این 30 درصد باید در راه خیر صرف شود. خیریه به معنای پس دادن به جامعه و کمک به کسانی است که نیاز به آن دارند. من معتقدم که بخشش 10 درصد از درآمد بعد از مالیات مقدار خوبی برای اختصاص دادن این میزان برای کمک به همنوعان نیازمند در جامعه است.

بخشیدن رفتاری است که باید آموخته شود، حتی زمانی که مقداری که می بخشید بسیار کم باشد. احتمالا بخشیدن مقدار کمی پول در سطح هزار تومان کار آسانی است. اما اگر دقت کنیم نسبت 10 درصد از یک درآمد بالا میزان قابل توجهی می شود. یعنی 10 درصد از یک درامد 10 میلیونی، 1 میلیون تومان می شود که بخشیدن آن بنظر  کار چندان آسانی نیست و با بالا رفتن درآمد طبیعتا رقم قابل بخشش بیشتر می شود. شاید بگویید هر چه درآمد بیشتر شود مشکلی در بخشیدن 10 درصد از آن ندارید اما مطمئن نیستم. این عادت بخشیدن را در خودتان پرورش بدهید قبل از اینکه پول دریافتی که دارید بیشتر شود.

بنابراین باید بخاطر داشت که بخشیدن، سرمایه گذاری و پس انداز (سه راهی که باید 30 درصد مابقی درآمد را به آنها تخصیص داد.) در هر شکلی اثرات عمیق خود را دارند. حتما در پایان روز، هفته، ماه نتیجه خیلی چشمگیری نصیب شما نخواهد شد. اما با گذشت زمان برای مثال به اندازه 5 سال متوجه تغییرات محسوس خواهید شد و بعد از 10 سال تفاوت ها بسیار زیاد خواهند بود و شما پس انداز خوبی خواهید داشت، با همان درآمد منتهی با یک فلسفه متفاوت. منتظر نایستید ثروتمند شدن را شروع کنید.برگرفته از 20 مقاله برتر سایت موفقیت (success.com

نظرات

در ادامه بخوانید...