10 بازیگر زیبای هالیوود چگونه معروف شدند؟

در

به نظر می رسد که آنها در همه چیز عالی بودند و هستند ، بازیگران دوران اوج هالیوود: چهره های کامل ، مدل موهای بی عیب و نقص ، لباس های زیبا. حتی امروز این سلبریتی ها قادر به غلبه بر هر نوع ابتکار عمل هستند. آنها نه تنها با ظاهر خود هالیوود و دنیا را فتح کردند بلکه پشت شانه های هر بازیگر داستان خودش و مسیر موفقیت خودش بود. آنها در طول زندگی خود به افسانه تبدیل شدند ، از آنها بت ساخته شد ، تقلید شدند و به آنها غبطه خوردند. لیست این سلبریتی های زیبا می تواند بی پایان باشد ، اما در بررسی امروز پیشنهاد می کنیم معروف ترین ها را به یاد بیاوریم.


گریس کلی

 گریس کلی
گریس کلی  / عکس

 

حرفه بازیگر زن گریس کلی فقط پنج سال طول کشید و در این مدت موفق شد اسکار بهترین بازیگر زن در فیلم "دختر روستایی" و دو گلدن گلوب ، یکی برای "دختر روستایی" و دومی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم موگامبو "اسکار" دریافت کند. و سپس او شاهزاده خانم موناکو شد و به خاطر عشق به رینیه سوم مجبور شد بازیگری را در هالیوود ترک کند. درست است که گریس کلی تا روز آخر از ناتوانی در انجام کاری که دوست داشت پشیمان شد.

ناتالی وود

ناتالی وود
ناتالی وود  / عکس


فیلمبرداری این بازیگر حدود 80 اثر در فیلم دارد و او همچنین صاحب عنوان غیر رسمی "ملکه هالیوود" بود. او در سانفرانسیسکو در یک خانواده مهاجر روسی به دنیا آمد و به ریشه های خود افتخار می کرد. شهرت جهانی با بازی در فیلم های "داستان وست ساید" ، "کولی ها" و "مسابقه بزرگ" به این بازیگر زن وارد شد. او می توانست نقش های چشمگیر دیگری را بازی کند ، اما زندگی ناتالی وود در 43 سالگی تحت شرایط مرموز به پایان رسید.

 

لانا ترنر

لانا ترنر
لانا ترنر  / عکس


او هنوز هم باهوش ترین و پر زرق و برق ترین بازیگر "دوران طلایی هالیوود" شناخته می شود. لانا ترنر با موفقیت بسیار از زیبایی و استعداد خود استفاده کرد ، طرفداران دسته جمعی او را دنبال کردند . او هفت بار ازدواج کرد ، اما به نظر می رسد هیچ کس نتوانسته تعداد عاشقانه های او را بشمارد. کارگردانان حتی از بازیگر زن خواستند که در روابط جدی تر و گزینشی تر عمل کند ، زیرا این امر می تواند در حرفه زیبایی نقش داشته باشد. اما لانا ترنر آماده نبود که از لذتهای نفسانی دست بکشد. این بازیگر به لطف کار در فیلم های "آن‌ها فراموش نخواهند کرد" ، "جایی تو را می‌یابم" ، "عصبانی و زیبا" و دیگران به شهرت رسید.

 

ویوین لی

ویوین لی
ویوین لی  / عکس


نام بازیگر زن به لطف تصاویر زنده ای که در صفحه نمایش مجسم شده برای همیشه در تاریخ سینما ثبت شده است. اما آنها قبل از هر چیز ویوین لی را به خاطر نقش اسکارلت اوهارا از "بر باد رفته " به یاد آوردند. این بازیگر شخصیت بسیار پیچیده ای داشت و تمایل به افسردگی و جنون داشت. اگر فقط ویوین برای فیلمبرداری موافقت می کرد ، کارگردانان آماده بودند همه مشکلات را تحمل کنند. این بازیگر زن  ، ویوین لی برنده دو بار اسکار در 53 سالگی بر اثر بیماری سل از دنیا رفت.

 

آدری هپبورن

آدری هپبورن
آدری هپبورن  / عکس


آدری هپبورن هنوز هم به عنوان بهترین بازیگر زن سینمای آمریکا شناخته می شود و فراموش کردن نقش های آدری هپبورن به سادگی غیرممکن است. "تعطیلات رومی" ، "صبحانه در تیفانی" ، "جنگ و صلح" و بسیاری از کارهای دیگر در فیلم ها گویای این مسئله است. و بازیگر زن نیز باهوش و تحصیل کرده بود ، او ادبیات را به خوبی می دانست ، می توانست به شش زبان صحبت کند و ذوق بی عیب و نقصی داشت. او پنج بار نامزد اسکار شد ، اما فقط یک بار برای بازی در فیلم "تعطیلات رومی" برنده شد.

 

مرلین مونرو

مرلین مونرو
مرلین مونرو  / عکس

 

مطمئناً لیست زیبا ترین و موفق ترین بازیگران زن هالیوود بدون ذکر نام جذاب ترین و درخشان ترین  کامل نخواهد بود. مرلین مونرو  نه تنها به خاطر کار در فیلم ها بلکه به عنوان زیبایی که ثروتمندترین و با نفوذترین مردان جهان را دیوانه کرد ، مشهور شد. تا به حال ، از تصویر او بی رحمانه استفاده می شود و فیلم های با مشارکت او بارها مورد بررسی قرار می گیرند. تصویر مرلین مونرو نه تنها برای سینمای آمریکا ، بلکه به طور کلی برای فرهنگ جهان نمادین شده است.

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر
اوا گاردنر / عکس


او را با یک الهه مقایسه کردند و داستان اوا گاردنر ، که در 16 سالگی از خانه فرار کرد ، به عنوان نمونه ای از چگونگی دستیابی به شهرت و موفقیت با کمک استعداد و سخت کوشی بیان شد. قاتلان ، برف های کلیمانجارو ، ون تئاتر ، موگامبو ، آنجل با رنگ قرمز و  پرنده  آبی شهرت جهانی را برای این بازیگر به ارمغان آورد.

 

مارلین دیتریش

مارلین دیتریش
مارلین دیتریش  / عکس


کتابهای زیادی در مورد این بازیگر مارلین دیتریش نوشته شده است ، اما او همچنان یک رمز و راز حل نشده باقی مانده است ، افسانه سینما. مارلین دیتریش چیزهایی به ظاهر ناسازگار را با هم ترکیب کرد ، او می توانست بی گناه و شرور ، شیرین و ترسناک ، غیرقابل دسترسی و آزاد باشد. او در 54 فیلم بازی کرد و مقام نهم را در لیست بهترین بازیگران زن سینمای کلاسیک هالیوود به دست آورد. "زنی که مطلوب است" ، "فرشته آبی" ، "این چیزی است که یک خانم می خواهد" ، "دادگاه های نورنبرگ" و فیلم های دیگر با حضور این بازیگر را می توان بی وقفه تماشا کرد.

 

لرتا یونگ

لرتا یونگ
لرتا یونگ  / عکس


 این بازیگر زن لرتا یونگ بیش از 100 فیلم بازی کرده و خود لورتا یانگ هنوز تجسم ظرافت و شکوه است. همسر اسقف ، دختر کشاورز ، به اصطبل بیا مشهورترین آثار این بازیگر هستند و دو فیلم آخر باعث شده است که لورتا یانگ دو بار نامزد اسکار بهترین بازیگر زن شود.

 

ورونیکا لیک

ورونیکا لیک
ورونیکا لیک   / عکس


مدل موی این بازیگر ورونیکا لیک با موهای بلند که یک چشم را می پوشاند بسیار معروف شد. ورونیکا لیک  با فیلم های سفرهای سالیوان ، سلاح های استخدام شده ، کلید شیشه ای شهرت زیادی داشت و پایان زندگی او غم انگیز بود: اسکیزوفرنی ، پارانویا ، سوء مصرف الکل و در نتیجه هپاتیت و بیماری کلیه، که منجر به مرگ بازیگر زن در 50 سالگی شد.

 

ورونیکا لیک یکی از معدود سلبریتی هایی بود که در مدت کوتاهی به موفقیت دست یافت. Gun for Hire یک فیلم کلاسیک نوآر در مورد آدم کشی و باج خواهی بود ، که در آن ورونیکا زنانه ای را به تصویر کشید. این تصویر محبوب شد و بینندگان مجذوب زیبایی و سبک منحصر به فرد ورونیکا شدند و بلافاصله وی را به یکی از موفق ترین بازیگران تبدیل کردند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اوا گاردنر یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم

در

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر

آوا گاردنر که بود

آوا گاردنر زندگینامه

24 دسامبر، شصت و یکمین سالگرد تولد یکی از هنرمندان و برجسته ترین هنرپیشه های آمریکایی و زیباترین زنان قرن بیستم،  اوا گاردنر در سینمای جهان است. در دهه 1950 او یکی از سلبریتی های پرطرفدار هالیوود بود که به عنوان "اغواگر روی زمین" معرفی شد. ازدواج اول  اوا گاردنر با بازیگر معروف میکی رونی ،ازدواج دوم آوا گاردنر ، با آرتی شاو موسیقیدان جاز بود و ازدواج سوم او با خواننده افسانه ای فرانک سیناترا بود،(۱۹۵۷-۱۹۵۱) بعد از طلاق، میلیاردر معروف هاوارد هیوز خواستار ازدواج با  آواگاردنر  بود. اما او سال های بعد را در تنهایی کامل صرف کرد. هنگامی که اواگاردنر را از یک استودیوی فیلم برای بازی در نقش یک زن پولدار و تنها خواستند، اوا گاردنر گفت: "من این نقش را در تمام زندگی خود بازی کرده ام!"

 

اوا گاردنر

اواگاردنر

آوا گاردنر زندگینامه

ایوا لاویینا گاردنر در سال 1922 در یک خانواده کشاورزی Puritor در شهر کوچکی در کارولینای شمالی متولد شد.تنها کتاب موجود در خانه آنها کتاب مقدس بود ، کودکان در آن زمان به شدت اطاعت می کردند و دختران مجاز به استفاده از لوازم آرایشی، خریدلباس های جدید نبودند و اجازه نداشتند به چیزی غیر از مطالعه کتاب مقدس فکر کنند. برای کوچکترین خطا، مادر آنها را بشدت مجازات  و با خشم خدا آنها را تهدید می کرد.

 

اوا گاردنر

آوا گاردنر

 

به محض اینکه  اوا گادنر  18 ساله شد، برای وارد شدن به کار تایپ و منشیگری به یک شهر دیگر رفت. یک سال بعد خواهرش پیشنهاد کرد که به نیویورک برود، جایی که شوهر خواهرش دارای استودیوی عکاسی  بود. شوهر خواهرش عکسی از آوا را پشت ویترین مغازه گذاشت این عکس توسط کارمند شرکت فیلم مترو گلدن مایرMetro Goldwyn Mayer دیده شد. او از زیبایی دختر شگفت زده شد و از  اوا گارنر  دعوت کرد تا به تئاتر برود و در کلاس های بازیگری شرکت کند.

 

آواگاردنر

در ابتدا او در فیلم های پیش و پا افتاده نقش های کوچکی بازی می کرد و زیاد جدی گرفته نمی شد. اولین موفقیت او در سال 1946 پس از فیلمبرداری فیلم "قاتلان" بود و بعد از آن مدیران استودیوهای فیلمبرداری شروع به ارائه نقش های جدی به او کردند،  در سال 1952، زمانی که در فیلم برفهای کلیمانجارو اثر ارنست همینگوی "The Snow of Kilimanjaro" بازی میکرد، شهرت زیادی بدست آورد این فیلم برای اسکار نامزد شد و آوا گاردنر را تبدیل به یکی از ستارگان برجسته سینماییکرد. او یک سال بعد برای فیلم Mogabmo که با کلارک گیبل بازی کرده بود  نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در دهه 1950  اواگادنر   تبدیل به یکی از موفق ترین و محبوب ترین هنرپیشه های هالیوود شد. منتقدان در مورد استعداد بازیگری  او یک صدا نبودند و هرگز او را یک بازیگر بزرگ نخواندند، اما همه آنهامعتقد بودند که او یک زن بسیار جذاب است که هیچکس در مقابل جذابیت  اواگارنر  نمیتواند مقاومت کند.

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر  و  میکی رونی  ( رونی اوا )

 

او همیشه طرفداران زیادی داشت،هنگامی که بازیگر معروف میکی رونی به او پیشنهاد ازدواج دارد او به سرعت قبول کرد و  در سال 1942، با او ازدواج کرد، اما این ازدواج فقط یک سال ادامه داشت. آوا تقاضای طلاق  را ثبت کرد. بعدها او گفت: " من خیلی احمق بودم که تصور می کردم  ازدواج یک شخص را تغییر می دهد. ما فقط در رختخواب به یکدیگر نزدیک بودیم  و نه در هیچ چیز دیگری . "

 

با این حال، به لطف مایک رونی، مدیران استودیوهای فیلمبرداری متوجه آوا گاردنر شدند بعد از طلاق از مایک رونی در سال  ۱۹۴۳ با هوارد هیوز میلیاردر معروف که یکی دیگر از طرفداران او بود و به اوا گاردنر کمک کرد تا به یک ستاره مشهور تبدیل شود تا سال 1950 رابطه برقرار کرد.هاوارد هیوز، اوا گادنر را با جواهرات و لباس های لوکس سورپرایز میکرد. اما هوارد هیوز از لحاظ پاتولوژیک حسود بود و برای اوا گاردنر بیشتر یک بادیگارد بود، و دائما او را زیر نظر داشت اوا گارنر خواب فرار از این قفس طلایی را می دید.

 

103422265-91f58073-8fbf-43da-a535-9fba79fdf5de.jpg

آوا گاردنر و هامفری بوگارت  در فیلم کنتس پابرهنه یکی از فیلم‌های اوا گاردنر

 

اوا گاردنر

آرتی شاو و اوا گاردنر

 

در سال 1945، موسیقیدان  معروف جاز  Arti Shaw آرتی شاو را ملاقات کرد.زیبایی آواگاردنر ،  آرتی شاو را متقاعد کرد که با او ازدواج کند اما این بار هم، خوشبختی کوتاه بود1945-1946 - آرتی شاو  از دست اوا گاردنر عصبانی بود که چگونه ممکن است همسر او در تمام عمر به جز کتاب مقدس و بر باد رفته کتاب دیگری نخوانده است. گاردنر د راین باره گفت : " او بدن من را می پرستید اما فکر من را نفرین میکرد. برای زندگی با آرتی اشتیاقی نداشت و آنرا مثل رفتن به کالج تشبیه می کرد

 

اوا گاردنر و   فرانک سیناترا 

 

 ملاقات با فرانک سیناترا، محبوب ترین خواننده آمریکایی و مورد علاقه زنان، برای  آوا فرصتی برای شروع زندگی جدید بود. فرانک سیناترا  همسرش را طلاق داد و در سال 1951 با گاردنر عروسی کرد.جای تعجب نیست که او را "اغواگری در هالیوود" نامیده اند.

ارتباط آنها طوفانی به پا کردو دائما با رسوایی و مصالحه همراه بود به صورتی که کار فرانک را تحت تاثیر قرار داد، فرانک از طرف روزنامه‌نگارهای معروف آن زمان هدا هاپر و لولا پارسونزو همچنین از طرف کلیسای کاتولیک و هوادارانش مورد انتقاد قرار می گرفت.این انتقادها کار فرانک را تحت تأثیر قرار داد اما به لطف گاردنر، او محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورد. فرانک سیناترا از طریق شهرت گاردنر در فیلم "از اینجا تا ابدیت" بازی کرد و جایزه  اسکار برای این نقش به او تعلق گرفت. اوا گاردنر در طول مدت ازدواج با فرانک 2 بار حامله شد که هر دو بار به سقط منجر شد.ازدواج آنها بعد از 2 سال در سال 1957 به پایان  رسید و او به اسپانیا نقل مکان کرد.

 

 

بعد از آن که این بازیگر موفق با ارنست همینگوی وارد رابطه عاشقانه شد و به خاطر علاقه همینگوی به گاو بازی او هم از دوستداران مسابقه گاو بازی شد. در این دوران او به شدت می نوشید و با سرعت با مرسدس خود در جاده های شبانه می راند. آوا گاردنر دو بار تصادف داشت، اما زنده ماند. یک روز او یکی از عاشقان خود را متقاعد کرد تا بتواند درمسابقه گاوبازی شرکت کند. گاو مسابقه شکمش را پاره کرد. پس از جراحی پلاستیک، زخم تقریبا قابل دیدن نبود، بعد از این بازیگری را کنار گذاشت و دیگر در  انظار عمومی ظاهر نشد و برای مدت طولانی  در آپارتمان در مادرید خود را زندانی کرد.

 

اوا گاردنر

پیری آوا گاردنر

 

پیری اوا گاردنر : در سال های آخر عمر ،بیشتر از تنهایی که خود داوطلبانه آن را انتخاب کرده بود، می ترسید، میل بازی در  فیلم برای اوا گاردنر به تدریج کاهش یافت و به دلیل بیش از حد نوشیدن و افسردگی دائمی، اغلب نقش جدی به او پیشنهاد نشد. آوا گاردنر به انگلستان نقل مکان کرد و به جز فرانک سیناترا، با کسی ارتباط نداشت. نوشیدن بیش از اندازه و افسردگی باعث بروز مشکلات جدی برای سلامت او شد و بعد از یک حمله قلبی سیناترا هزاران دلار برای درمانش صرف کرد، اما پزشکان نتیجه ای نگرفتند و در سال 1990 یکی از درخشانترین ستارگان هالیوود در سن 67 سالگی از دنیا رفت. آخرین کلمات بازیگر 67 ساله عبارت بودند از: " من خیلی خسته ام ... ".

 

کاربر گرامی

درصورتی که به بازیگران عصر طلایی هالیوود علاقه مند هستید این مقاله را در باره الیزابت تیلور: آنچه بینندگان از اسرار او نمی دانند و  مقاله جواهرات واقعا سلطنتی الیزابت تیلور ملکه هالیوود  و عکس پیری الیزابت تیلور را ببینید.

 

فیلم های اوا گاردنر

دیدار دوباره در فرانسه (۱۹۴۲)
آدم‌کش‌ها (۱۹۴۶)
سنگاپور (۱۹۴۷)
دوره‌گردها (۱۹۴۷)
در گذشته ممنوع من (۱۹۵۱)
برف‌های کلیمانجارو (۱۹۵۲) گریگوری پک و  اوا گاردنر

واگن دسته موزیک (۱۹۵۳)
موگامبو (۱۹۵۳)
کنتس پابرهنه (۱۹۵۴) آوا گاردنر و هامفری بوگارت
خورشید همچنان می‌درخشد (۱۹۵۷)
در ساحل (۱۹۵۹)
۵۵ روز در پکن (۱۹۶۳)
شب ایگوانا (۱۹۶۴)
هفت روز در ماه مه (۱۹۶۴)
کتاب مقدس (۱۹۶۶)
مایرلینگ (۱۹۶۸)
زمین‌لرزه (۱۹۷۴)
پرنده آبی (۱۹۷۶)
گذرگاه کاساندرا (۱۹۷۶)
سنتینل (۱۹۷۷)

نظرات

۱۴۰۰/۵/۲۱جوایز اوا گاردنر نامزدی اسکار (1953): بهترین بازیگر زن ("موگامبو") نامزدی بفتا: 1956 - بهترین بازیگر زن خارجی ("ایستگاه بهوانی") 1959 - بهترین بازیگر زن خارجی ("در ساحل") 1964 - بهترین بازیگر زن خارجی ("شب ایگوانا") ") نامزدی گلدن گلوب (1964): بهترین بازیگر زن درام (" شب ایگوانا ")

در ادامه بخوانید...

چگونه پیرترین زوج هالیوود توانستند 65 سال با هم زندگی کنند

در
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
 
آنها دیگر لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنند. نماینده "دوران طلایی" هالیوود ، کرک داگلاس و همسرش "آن بایدنس" در اواسط قرن گذشته با هم ملاقات کردند ، با هم با ناملایمات جدی درگیر شدند با از دست دادن یکی از پسرانشان جان سالم به در بردند و همچنان عاشق و خوشحال باقی ماندند. راز خوشبختی همه جانبه و طولانی مدت، بازیگر مشهور سینمای جهان، کرک داگلاس و همسرش چه بود و چیست؟

عشق در پاریس

کرک داگلاس
کرک داگلاس.  / عکس
 
هنگامی که کرک داگلاس به یکی از محبوب ترین بازیگران آمریکایی تبدیل شد ، زندگی وی پر از وقایع ، جلسات و پیشنهادات جدید شد. در دهه 50 نه تنها آمریکا بلکه اروپا نیز تسلیم وی شد. در سال 1953 ، به صورت اتفاقی، کرک داگلاس در رمانتیک ترین شهر جهان، پاریس مشغول به کار شد. او به یک دستیار احتیاج داشت و بسیاری از آشنایان بارها و بارها آن بایدنس را پیشنهاد کردند و همه اعتقاد داشتند که اوست که می تواند به داگلاس کمک کند.
کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
هنگامی که سرانجام دختر به پاریس بازگشت ، آنها با یکدیگر آشنا شدند. و این بازیگر مشهور بدون شک در پاسخ مثبت ، آن بایدنس را به یکی از گران ترین و محبوب ترین رستوران های پایتخت فرانسه دعوت کرد. اما او به کرک جواب رد داد ، سر را به علامت منفی تکان داد و گفت که به خانه می رود تا برای خودش تخم مرغ درست کند.
کرک داگلاس
کرک داگلاس.  / عکس
 
داگلاس حیرت زده بود: او ، بازیگر مشهور ، موضوع رؤیاهای بسیاری از زنان ، اما این دختر او را نمی دید.کرک داگلاس چندین بار تلاش کرد تا آن بایدنس را جذب کند ، اما او به سخنرانی های سرسخت وی واکنش نشان نداد. آن بایدنس مرز ها را مشخص کرد: آنها منحصراً برای کار ارتباط برقرار می کنند. اما کار فقط به آنها کمک کرده که نزدیکتر شوند.
 
او مطلقاً نمی خواست با یک سلبریتی بی پروا بچرخد و بدین ترتیب قلب خود را به طور کامل و غیرقابل برگشت از دست بدهد. کرک داگلاس آموخت که در مورد خود صحبت نکند بلکه حرف های آن بایدنس را بشنود که اینقدر بدون ابهام و پرده پوشی تمام تلاش های  او را برای نزدیک شدن به خودش رد می کرد. و ناگهان فهمید که این دختر پس از طلاق از همسر اول خود، دیانا دیل، مانند هیچ یک از کسانی که با آنها رابطه بدون تعهد داشته، نیست.
کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
با گذشت زمان ، دوستی کاملاً محرمانه بین کرک و آن بایدنس ایجاد شد. آن بایدنس به کرک داگلاس درباره گذشته خود ، درباره زندگی در پاریس زمانی که توسط آلمانی ها اشغال شده بود ، در مورد خاطرات دردناک ، در مورد آرزوی موفقیت گفت. معلوم شد که او چهار زبان را می داند ، از نظر هنری کاملاً آگاه است و از یک طنز شگفت انگیز برخوردار است. داگلاس واقعاً عاشق شد.
 
و تنها هنگامی آن بایدنس به کرک داگلاس توجه کرد که پس از کنسرت گالا که در یک سیرک برگزار می شد ، او به تمیز کردن قفس فیل از فضولات حیوان کمک می کرد. کرک داگلاس مشهور در لباس شب و با بیل در دست خنده دار به نظر می رسید. اما توجه به توانایی بازیگر در اقدامات غیر منتظره، آن بایدنس را جلب کرد. این کیفیت کار کرک بود که زن را جذب کرد.
 

عاشقانه عجیب

کرک داگلاس و آن بایدنس
کرک داگلاس و آن بایدنس.  / عکس
 
زمانی که عاشق به شکلی کامل پیش می رفت ،حال کرک داگلاس عجله ای برای ادامه رابطه نداشت. علاوه بر این ، او به یک بازیگر ایتالیایی به نام پیر آنجلی مشغول بود . کرک داگلاس آنقدر بی رحمانه رفتار کرد که از آن بایدنس خواست تا به او کمک کند تا حلقه نامزدی را برای پیر آنجلی انتخاب کند. او با صداقت از این درخواست پیروی کرد و حتی به او نشان نداد که آن لحظات در فروشگاه جواهرات چقدر دردناک بودند.
 
با این حال ، کرک داگلاس هرگز عشق ها و سرگرمی های خود را از او مخفی نکرد. آن بایدنس بخاطر درد و رنج بسیار ظریفش از او انتقام گرفت و در روز تولد داگلاس در یك آپارتمان در پاریس او را غافلگیر کرد. آن بایدنس تمام زنانی را که با کرک داگلاس عاشقانه هایی داشتند دعوت کرد. آنها در بدو ورود داگلاس در یک خط بلند صف آرایی کردند و داگلاس ، که به سختی به این خط نگاه می کرد ، فقط در گوش آن بایدنس لبخند زد و زمزمه کرد: "ای حرامزاده!"
 
یک سال پس از شروع رابطه آنها ، آن بایدنس به کرک گفت که تمام این مدت به او اجازه داده از نظر عاطفی به او فشار آورد. اما اگر او همچنان به این کار ادامه دهد ، او برای اجتناب از درد مجبور می شود او را ترک کند. و چند روز بعد ، او آن بایدنس را دید که به طور جدی وسایلش را جمع می کند. داگلاس فهمید که اگر آن بایدنس را از دست بدهد ، نابود می شودو آن بایدنس به او شانس دوم نمی دهد پس از آن خواست كه با او ازدواج كند. فقط چند روز بعد ، کرک داگلاس و آن بایدنس ازدواج خود را در لاس وگاس ثبت کردند.
 
با این حال ، مدتی به دلیل مشکلات ویزای آن بایدنس ، این زوج مجبور شدن برای مدتی جدا از هم زندگی کنند.
کرک داگلاس و آن بایدنس با پسرانشان
کرک داگلاس و آن بایدنس با پسرانشان.  / عکس
 
پس از تولد فرزند اولشان ، پیتر ، كرک داگلاس به آن نوشت: "همیشه به یاد داشته باش عزیزم ، من به تو احتیاج دارم ... برای تو ، امیدوارم کارهای شگفت انگیز در زندگی انجام دهم. "
 
بیش از 65 سال ، آنها در کنار هم زندگی کرده اند. آن بایدنس به زن اصلی زندگی بازیگر افسانه ای ، دستیار اول وی و رئیس کمپانی فیلم او تبدیل شد که توسط داگلاس ساخته شده است.
 
آنها توانستند سرطان آن بایدنس را شکست دهند ، و پس از آن کرک دوباره آن را از خودکشی بخاطر افسردگی پس از سکته مغزی نجات داد. در سال 2004 ، آنها جوانترین فرزند خود اریک را که در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت ، از دست دادند.
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
کرک داگلاس 102 ساله و آن بایدنس 100 ساله
 
آنها همچنین نامه های خود را در تمام زندگی خود حفظ کرده ، که بعداً پایه و اساس کتاب مشترکشان "کرک و آن" قرار گرفت. در سال 2004 ، آنها دوباره تجدید خاطره کردند و عروسی مجللی را راه انداختند ، که مهمانان زیادی را دعوت کردند و کمپانی فیلم به مایکل داگلاس و همسرش کاترین زتا جونز واگذار شد.
 
عشق آنها از بین نرفت و حتی در طول سالها محو نشد. هنوز آنها با همان عشق و لطافت به یکدیگر نگاه می کنند و کرک داگلاس اعتراف می کند: "... تحسین و نیاز بی امان من به این زن شگفت انگیز هنوز مرا متحیر می کند." و آن با همسرش موافق است: "این داستان عشق بی پایان است". کرک 102 سال سن دارد  و آن 100 سال،  چین و چروک های عمیق صورت آنها یک قرن قدمت دارد.
مقاله را دوست داشتید؟ با گذاشتن نظراز ما پشتیبانی کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان

در
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
سینمای آمریکا در همه ی زمان ها به لطف تعداد زیادی از ستاره های خوش تیپ و با استعداد درخشان ، برای عموم جهان شناخته شده بود. یکی از این افراد را می توان نماینده هالیوود جدید نامید - متیو مک کانهی. این بازیگر خوش تیپ نه تنها به خاطر نقش هایش در سینما ، بلکه به خاطر شباهت به بازیگران مشهور نیز مشهور شد.(پل نیومن) درباره چگونگی پیدا کردن جایگاه خود، این ستاره هالیوود در دنیای سینما ، در مورد بسیاری از داستان های عاشقانه او ، و همچنین در مورد چگونگی قلبی مشتاق ، با ترس از پیوند دادن خود با ازدواج و فرزندان ، در سن 39 سالگی که او را به یک خانواده کوشا تبدیل کرد و به معنای واقعی کلمه در چند سال پدر سه فرزند فوق العاده شد را در بررسی ما بخوانید.
ظاهر کاریزماتیک ، هدیه ای از مادر طبیعت است که متیو مک کانهی از بدو تولد دریافت کرده است. اما او باید با تلاش و فداکاری به بقیه برسد. این بازیگر همه کارهای خود را به خوبی به یاد می آورد و معتقد است: برای رسیدن به چیزی ، حداقل باید روزی یکبار عرق کنید. و حتی در این صورت نتیجه طولانی نخواهد بود. در عمل ، این بود که برای نقش پیشنهادی ، یک بازیگر نسبتاً با تناسب اندام فوق العاده، مجبور شد 17 پوند(7.7 کیلوگرم) از دست بدهد ، یا 20 پوند(9 گیلوگرم) وزن اضافه کند.با تشکر از تمرکز و تمرکز روی اهداف خود ، متیو همزمان با این کار کنار آمد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی بازیگر مشهور آمریکایی است.
 
این بازیگر با انرژی و اعتماد به نفس روی پرده و زندگی ، در ابتدای کار ستاره ای از فیلم های کمدی آمریکایی و بعداً در فیلم های واقعاً جدی بازی کرد ، جایی که شخصیت این بازیگر و استعداد وی را با کیفیت جدیدی نشان داد. به هر حال ، متیو مک کانهی از بسیاری جنبه ها شخصیت برجسته آزادیخواهانه خود را برجسته کرد: خون  انگلیسی ، آلمانی ، سوئدی ، ایرلندی و اسکاتلندی در رگهای متیو مک کانهی جاری است. با اشاره به شجره نامه او ، می خواهم خاطرنشان كنم كه یكی از اجداد وی داندریج MacRae ژنرال شناخته شده ارتش كنفدراسیون بود. فرمانده نیروها در چندین نبرد در آرکانزاس نقش بسزایی داشت.
 

بیوگرافی متیو مک کانهی

متیو مک کانهی در 4 نوامبر 1969 در شهر اووالد (تگزاس ، ایالات متحده آمریکا) در خانواده مری کاتلین و جیمز مک کانوگی به دنیا آمد. والدین متیو دو بار طلاق گرفتند و سه بار ازدواج کردند. قبل از تولد سلبریتی آینده ، این خانواده قبلاً دو پسر داشت - مایکل و پاتریک ، وقتی مشخص شد که مری دیگر نمی تواند فرزندی به دنیا آورد، به همین دلیل ، تولد متیو کاملاً تصادفی بود. البته این رویداد برای خانواده McConaughey شگفتی بزرگ بود و با یک معجزه فوق العاده برابر شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانگی در کودکی.
 
مادر بازیگر برای مدت طولانی به عنوان معلم در مهدکودک کار می کرد ، و پس از آن به دلیل فعالیت ادبی ، شروع به نوشتن کتاب کرد. پدر در جوانی  می توانست یک بازیکن حرفه ای در فوتبال آمریکا شود. با این حال وی به دلیل آسیب دیدگی زانو نتوانست کار ورزشی خود را ادامه دهد. بعداً ، جیمز تجارت خود را افتتاح کرد و صاحب پمپ بنزین شد. اما اشتیاق جوانی پدرش به پسر کوچکترش منتقل شد - در اوایل کودکی ، متیو به معنای واقعی کلمه رویای فوتبال را در سر داشت.
 
در سال 1980 ، هنگامی که جیمز مک کانهی فعالیت خود را برای تهیه و فروش لوله های  نفتی شروع کرد،خانواده به شهر لانگ ویو ، تگزاس نقل مکان کردند.
 
وقتی متی بزرگ شد ، برای جایگزین کردن اشتیاق کودکی - به چیز دیگری روی آورد. بازیگر آینده به شدت قصد خود را برای تبدیل شدن به فوتبالیست بودن تغییر داد ، وی تصمیم گرفت که وکیل شود.وی گفت: "من همیشه تحت تأثیر سیستم قضایی قرار گرفتم ... به ویژه به کار دفاعیه علاقه داشتم.
 
دانستن اینکه کسی که از آن محافظت می کنید بی گناه است و می تواند به زندان برود کابوسی است ... برای محافظت از یک فرد بی گناهوکالت حرفه ی خوبی است. بنابراین من 15 سال فکر کردم. من این احساس را داشتم که می توانم همه ی کارها را انجام دهم ، به عمق جهنم بروم ، اگر نبرد را از دست ندهم و یک انسان بی گناه را آزاد کنم ، "بازیگر به یاد می آورد. " در مدرسه ، من بحث می کردم ، و دوست داشتم  وكیل شوم."
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی در سالهای جوانی اش.
 
همچنین لازم به ذکر است که در سالهای مدرسه ، متیو مک کانهی همیشه در کانون توجه قرار داشت و در بین همکلاسی ها بسیار محبوب بود. او خوب تحصیل کرد ، می دانست که چگونه با دوستان سرگرم شود و یک زندگی اجتماعی فعال را رهبری کند. هنگامی که متیو حتی در نامزدی "زیباترین پسر" رأی مدرسه را به دست آورد. محبوبیت وی اثری از شکل گیری عزت نفس خود بر جای گذاشت - از زمان جوانی ، مک کانهی هرگز از توجه زنان محروم نشد ، تقریباً تمام دختران مدرسه عاشق لبخند زیبای او بودند.
 
در کلاس فارغ التحصیلی خود در سال 1988 ،  مک کانهی حتی در یک برنامه تبادل دانشجویی شرکت کرد و یک سال تمام در استرالیا در شهر وارنرال ، نیو ساوت ولز زندگی کرد. در این زمان بود که او شروع به علاقه به سینما کرد و به طور جدی به حرفه یک بازیگر فکر کرد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی
 
پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با دریافت گواهینامه ، McConaughey ، با تصمیم گیری در مورد انتخاب یک حرفه ، به طور کامل بین تحصیل رشته حقوق در دانشگاه متدیست جنوبی در دالاس و تحصیل سینما در دانشگاه تگزاس در آستین فاصله گرفت. نکته آخر در مورد جوانب مثبت و منفی توسط کتاب اوگ ماندینو ، بزرگترین بیزینس من جهان ، که مک کانهی در اوقات فراغت می خواند ، مطرح شده بود. او با الهام از آنچه خوانده بود ، قاطعانه تصمیم گرفت زندگی خود را با سینما مرتبط كند.
 
به هر حال ، والدین مک کانهی بلافاصله این موضوع را نپذیرفتند ، زیرا آنها از واکنش متیو می ترسیدند. هنگامی که سرانجام ، متیو تصمیم قطعی خود را به والدین ابلاغ کرد ، پدر و مادر ، به طرز عجیبی ، از متیو حمایت کردند و به او گفتند که باید آنچه را که نه پول ، بلکه لذت می آورد ، انجام دهد. و مرد جوان به دانشگاه در آستین رفت. در سال 1993 فارغ التحصیل مدرک رادیو ، تلویزیون و سینما شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و سینما
 
مک کانهی در سال 1991 ضمن تحصیل در دانشگاه ، مهارتهای بازیگری خود را نشان داد. اولین تلاشهای وی در تبلیغات انجام شد ، به ویژه در تبلیغات برای آبجو میلر لایت و روزنامه آستین Austin American-Stateman ، و همچنین در ویدئوی تریشا یروود و خواننده  دون هنلی دون هنلی Walkaway جو. در همان سال ، 1992 ، مک کانهی در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرد.
 
متیو مک کانهی نخستین بازی خود را در این فیلم بزرگ ، نقش اپیزودیک خود را در فیلم "پسر از دنیای دیگر" (1993) می داند. سپس این بازیگر جوان در فیلم کمدی مات و مبهوت به کارگردانی ریچارد لینکلیتر (1993) نقش آفرینی کرد .
 
این بازیگر بر اساس رمان به همین نام جان گریشام ، اولین نقش اصلی خود را در فیلم "زمانی برای کشتن" از ژوئل شوماخر بازی کرد. این بازیگر جوان کاملاً به نقش یک وکیل  عادت کرده بود ، که موظف بود از مشتری محافظت کند ، بنابراین این بازیگر توانست رویای دیرینه خود را تحقق بخشد. با این حال ، وی مجبور شد در آینده نقش وکالت را انجام ندهد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی در فیلم طلا.  به خاطر نقش ، این بازیگر باید 20 کیلوگرم وزن خود را اضافه می کرد.
 
و با کمال تعجب ،مک کانهی اولین بازیگری بود که به دلیل نقش جک در تایتانیک افسانه ای مورد تأیید قرار گرفت. و اگر کارگردان کامرون تولید کنندگان را ترغیب نمی کرد که برای این نقش لئونارودو دی کاپریو را بگیرند ، این مک کانهی بود که این نقش جدی را بازی می کرد. اما ، افسوس ، این نتیجه ای نداشت. با این حال ، حتی بدون تایتانیک ، پیشرفت شغلی بازیگر به سرعت بالا گرفت. وی در فیلم های مشهوری همچون "برنامه ریز عروسی" (2001) ، "مخاطب" (1997) ، U-571 در سال (2000)، "صحرا" (2005) ، "ما مارشال هستیم" (2006) ، " وکیل لینکلن "(2011) بازی کرد.
 
به طور کلی ، امروز این هنرمند در فیلم ها بیش از هفتاد نقش متنوع دارد ، و همچنین حدود ده پروژه که در آن متیو مک کانهی به عنوان کارگردان ، فیلمنامه نویسان و تهیه کننده ایفای نقش کرده است.
 
تا به امروز این بازیگر 41 جایزه از جمله اسکار ، گلدن گلوب ، ... و همچنین 74 نامزدی دریافت جایزه دارد که بدون پیروزی در حوزه سینما باقی مانده است. متیو همچنین صاحب یک ستاره در پیاده روی مشهور هنرمندان است.
 

داستان های عاشقانه متیو مک کانهی

با دریافت نقش پس از یک نقش ، جایزه بعد از یک جایزه ، متیو نه تنها بیشتر مشهور شد ، بلکه برای خانم ها نیز جذاب تر شد. وی در سال 2005 براساس مجله "مردم" در نامزدی نماد زیباترین مرد جایزه دریافت کرد. یک بازیگر زن متشکل از چهره ای زیبا و مردانه با چشم های آبی ، بازیگران دیوانه و همکار و البته هواداران را سورپرایزکرد و تصویر یک چهره ای ایده آل که زنان دوست داشتند، سال ها به این بازیگر اختصاص داده شد.
 
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با پاتریشیا آرکت.
 
یکی از اولین داستان های عاشقانه و پرمحتوا ی او در زندگی مک کانهی در سال 1994 آغاز شد. این بازیگر جوان با اتمام دانشگاه ، دوستیابی با بازیگر نقش پاتریشیا آرکت را آغاز کرد. هر دوی آنها تازه کار خود را شروع کرده بودند و تمام تلاش خود را برای شکستن هالیوود انجام دادند ، بنابراین وقتی پاتریشیا متوجه نیکلاس کیج مشهور آن زمان شد ، بلافاصله مک کانهی را برای داشتن یک رابطه امیدوارکننده تر ترک کرد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با ساندرا بولاک.
 
با گذشت زمان ، قهرمان ما با درخشش ساندرا بولاک ، شریک زندگی در فیلم "زمانی برای کشتن" عاشقانه را آغاز کرد و بیش از دو سال به طول انجامید. در ابتدا این زوج سعی کردند رابطه خود را از طرفداران و مطبوعات پنهان کنند. با این حال ، پنهان کردن احساسات غیرممکن است ، و به زودی همه در مورد احساسات بین آنها فهمیدند. در آن زمان ساندرا بولاک 33 سال داشت. اختلاف سنی ، متیو را ناراحت نکرد. این بازیگر پس از آن رفت ، سپس بازگشت ، عاشق جوان را متهم کرد ، صحنه هایی ساخت ، اما مک کانهی، ساندرا را دوست داشت. و دو سال بعد ، وقتی ساندرا می خواست بچه دار شود ، که مک کانهی کاملاً برای آن آماده نبود ، این زوج از هم جدا شدند.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و پنه لوپه کروز. 
 
اشتیاق بعدی متیو نیز سبزه رو بود.این بازیگران بعد از فیلمبرداری فیلم "صحرا" در سال 2004 ملاقات کردند. آنها مشترکات زیادی داشتند ، بنابراین همه انتظار داشتند که این اتحاد مطمئناً در یک ازدواج سریع پایان یابد. اما متیو و پنه لوپه ، با تسلیم شدن به حرفه خود ، به دلیل برنامه شلوغ یکدیگر را کمتر و کمتر دیدند. و تصمیم به شکست متقابل منجر شد.
 
یک رابطه کوتاه این بازیگر را با خواننده جانت جکسون و بازیگر نقش اشلی جود مرتبط کرد. در همین حال ، برای مدت طولانی ، مک کانهی یکی از حساس ترین بازیگران  هالیوود باقی مانده بود ، و کمتر کسی معتقد بود که این مرد به یکی از زنان اجازه می دهد تا با او ازدواج کند. با این حال ، بدبینان اشتباه کردند: کاملیا آلوز برزیلی بلیط خوشحالی را از آن خود کرد.
 
سرانجام ، در سال 2006 ، شخصی در زندگی بازیگر ظاهر شد که باعث شد این مرد خوش تیپ زنان دیگر را فراموش کند و جایگاه اصلی زندگی خود را بدست آورد. او را در رستوران لس آنجلس ملاقات کرد. در این روز کاملیا آلوز برزیلی روز تولد خود را جشن می گرفت و بلافاصله این بازیگر را با زیبایی خیره‌کننده خود تسخیر کرد. مقاومت در برابر چنین مردی تقریباً غیرممکن است. از همان لحظه عاشقانه بین متیو و کاملیا شروع شد. و آنچه تعجب آور است ، در مطبوعات هیچ وقت شایعاتی درباره مشکلات در روابط آنها وجود نداشته است. با این حال ، این زن و شوهر برای عروسی عجله نداشتند ، یا بهتر است بگوییم متیو عجله ای نداشت.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی و کامیلا آلوز.
 
به هر حال ، کاملیا ، که حتی در جوانی نیز مانند بسیاری از برزیلی ها ، از داده های خارق العاده ای برخوردار است ، خود را در تجارت مدلینگ وقف کرد. او در 15 سالگی به آمریکا آمد تا شانس خود را در صنعت مد امتحان کند. این دختر از ظرفشویی تا مدل شدن زمان زیادی را صرف کرد. در 25 سالگی با متیو ملاقات کرد که در آن زمان متیو 38 سال داشت.
 
ازدواج آنها تنها در دسامبر سال 2011 صورت گرفت ، هنگامی كه متیو و كامیلا دو فرزند داشتند - فرزند لوی (2008) و دختر ویدا (2010). این زوج کاتولیک در ژوئن 2012 در آستین ، تگزاس ازدواج کردند. و در اواخر دسامبر 2012 ، فرزند سوم در خانواده McConaughey به دنیا آمد. جوانترین پسر به نام لیوینگستون شناخته شد.
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با کودکان.
 
نوامبر گذشته ، متیو مک کانهی 50 ساله شد. اکنون او به یقین می داند که عشق واقعی شگفتی بوجود می آورد ، و حتی ناامیدترین مبارزان آزادی دیر یا زود با شخصی دیدار می کنند که حاضر است در اصول قدیمی با آنها شریک شود. او شغل مورد علاقه ، خانه ای شیک دارد ، یک شوهر دوست داشتنی و یک پدر فوق العاده در کنار فرزندانش است. و چه چیز دیگری یک فرد برای خوشبختی احتیاج دارد ...
متیو مک کانهی خوش تیپ هالیوود با همسر و فرزندان
متیو مک کانهی با کودکان.
 
اکنون این زوج یکی از ماندگارترین ها به حساب می آیند. این بازیگر خودش یک بار در مصاحبه ای اعتراف کرد که همیشه زیباترین زنها را بدست می آورد ، اما او تنها وقتی فهمید که آماده چنین تغییراتی است و می تواند خودش را نه تنها به کار ، بلکه به خانواده اش نیز پایبند کند ، ازدواج کرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

عوضی های اصلی هالیوود : 10 بازیگر زن با شخصیتی ناپسند که همکاران از آنها می ترسند

در

در میان افراد مشهور ، ملاقات با افرادی فروتن و خونسرد چندان معمول نیست. اما در مورد هوی و هوس و ولخرجی های بازیگرانی که به موفقیت دست یافته اند ، می توانید افسانه ها بسازید. برخی فراتر از حد انتظار هستند. آنها برای افکار عمومی ارزشی قائل نیستند و آماده اند تا هرکسی را که مانع راه آنها شوند را نابود کنند. در پشت سلبریتی های امروز شانه های شکننده مردان و زنانی رنجیده اند که تمام لذت های شخصیت سنگین ستاره را تجربه کرده اند.

شانن دوهرتی

شانن دوهرتیشانن دوهرتی  / عکس

ستاره سریال های "بورلی هیلز ، 90210" و "جذاب" خود را ستاره اصلی هالیوود می داند و نیاز به درمان مناسب دارد. او با خبرنگاران بی ادب است ، همکاران را آزار می دهد و از شوخی های مبتذل و نامناسب دریغ نمی کند. او از دمای اتاق هواپیما راضی نیست ، غذا و تیمی را که باید در آن کار کند دوست ندارد. و در حین فیلمبرداری "Charmed" ، بازیگر زن با مشت به آلیسا میلانو حمله کرد زیرا آلیسا میلانو به خودش اجازه داد با جولیان مک کمون ، که دوهورتی برای آن برنامه داشت رابطه برقرار کند. تهیه کنندگان ترجیح دادند این بازیگر رسوا را اخراج کنند ، برای این کار صحنه ای از مرگ او را در فیلمنامه نوشتند.

 

مریل استریپ

مریل استریپ

مریل استریپ  / عکس


بیش از همه شخصیت مریل استریپ با نقش میراندا پریستلی در فیلم The Devil Wears Prada (شیطان پرادا می پوشد) مطابقت دارد. برقراری ارتباط با بازیگر زن در صحنه فیلم فوق العاده دشوار است ، به خصوص اگر او اصلاً چیزی را دوست نداشته باشد. او حتی به دلیل چین خوردگی ناکافی دامن  قادر است از رفتن به داخل قاب فیلمبرداری خودداری کند. مریل استریپ قادر است از عصبانیت شعله ور شود و تنها راه آرام کردن او این است که او را برای مدتی تنها بگذارند.

 

شارون استون

شارون استون
شارون استون.  / عکس


این بازیگر در هالیوود نه تنها باهوش ترین ، بلکه عوضی ترین فرد نیز محسوب می شود. داد و فریاد راه انداختن با رسوایی و یا مجبور کردن مدیران برای جلب توجه برای او کاری ندارد ندارد. در حین گشت و گذار در مسکو ، گلهای اتاق شارون استون حداقل باید دو بار در روز عوض می شد و تنها پس از بازرسی بدنی خدمتکاران مجاز به تمیز کردن "مجموعه" بودند. این ستاره فقط آنچه را که سرآشپز شخصی اش برای او آماده کرده می خورد.

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی.  / عکس


از زمان کودکی ، زیبایی هالیوودی با عجیب و غریب بودن عجین شده است. به عنوان مثال ، در کتابهای طراحی او ، اغلب می توان نقاشی های تیره و صلیبی از صلیب ها و گورها پیدا کرد. در بزرگسالی ، او آموخت که با فریبکاری به آنچه می خواهد برسد. به عنوان مثال ، او خود عکاسی را استخدام کرد که عکسهای بسیار .... از بازیگر زن با برد پیت گرفته بود تا همسرش جنیفر آنیستون از خیانت او مطلع شود. و تصور اینکه چه جزئیات نامناسبی از زندگی با برد پیت  در جریان دادخواست طلاق برای عموم آورده شده است ، دشوارنیست.

 

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک
ساندرا بولاک.  / عکس

این بازیگر زن حتی عوضی بودن را پنهان هم  نمی کند. خود بولاک اعتراف می کند: او قادر است هر شخصی را به دیوانگی برساند. هر یک از نیازهای او باید فوراً برآورده شود ، اگر کارگردان به خودش اجازه دهد تغییراتی در فیلمنامه ذکر شده در روز قبل ایجاد کند ، می تواند از حضور در فیلمبرداری امتناع کند. و دستیارانش را بدون هیچ گونه پشیمانی ترک می کند فقط به این دلیل که قهوه چند ثانیه بعد از آنچه او انتظار داشت برای او سرو شد. در برقراری ارتباط با همکاران ، ساندرا کاملاً نامتعارف است و می تواند بدون تردید ، علناً به نقایص ظاهری یا کمبود استعداد اشاره کند.

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون
جنیفر انیستون.  / عکس

 

او کاملاً با نقش های جادوگر جذاب کنار می آید ، اما در زندگی بازیگر شخصیتی کاملاً غیر قابل تحمل دارد. او از مگالومانیا رنج می برد و معتقد است که جهان حول شخص او می چرخد. در عین حال ، وی به طور قاطع از برقراری ارتباط با افرادی که آنها را کمتر از سطح خود می داند امتناع می ورزد. جنیفر آنیستون هرگز سود خود را از دست نخواهد داد و می تواند با مطلوب ترین شرایط چانه بزند.

 

نائومی کمپبل

نائومی کمپبل

نائومی کمپبل.  / عکس

 

اگر این زیبا  تصمیم بگیرد که تمایلی به رفتن روی سن ندارد ، می تواند به راحتی از شرکت در این کار خودداری کرده و به خانه خود برود. در اثر عصبانیت ، نائومی می تواند مشت بزند یا تلفن را به سمت دستیار پرتاب کند. او در سال 2008 با مشت های خود به افسران پلیس حمله کرد و معتقد بود که آنها مسئول گم شدن چمدان هستند. به هر حال ، چند سال قبل ، كمپل حتی توسط دادگاه به دلیل رفتار خشونت آمیز به خدمات اجتماعی محكوم شده بود. درست است ، نمی توان گفت که سوپرمدل پس از آن خود را اصلاح کرد.

 

مگان فاکس

مگان فاکس
مگان فاکس.  / عکس

این بازیگر زن به هیچ وجه نمی داند چگونه عصبانیت خود را کنترل کند و در هنگام طغیان عصبانیت قادر است بسیاری از موارد سخت را به حریف خود بگوید. و گاهی اوقات در واقع آبروی همکارانش را از بین می برد و به خودش اجازه می دهد از ظاهر و حرفه ای بودن آنها ارزیابی عمومی و منفی کند. او در حین فیلمبرداری فیلم ترانسفورمرها ، فیلم پرفروش مایکل بی ، از کارگردان فقط با تعریف و تمجید صحبت کرد. اما به محض اکران فیلم ، وی بلافاصله مایکل بی را به مگالومانیا و تقریبا دیوانگی متهم کرد. پس از آن ، کارگردان همکاری بیشتر را نامناسب دانست و بازیگر را اخراج کرد.

 

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز.  / عکس


در همان ابتدای کار بازیگری ، جولیا رابرتز توانست حتی استیون اسپیلبرگ را خسته کند و اپراتورها بازیگر زن را به دلیل هوی و هوس های مداوم او "پری از جهنم" نامیدند. آبی که برای او سرو می شد سرد ، گاهی می گفت خیلی گرم  به طور کلی ایراد پشت ایراد. این بازیگر حتی نامزدی خواهرزاده اش را به راحتی خراب کرد .

 

جوآن کالینز

جوآن کالینز
جوآن کالینز  / عکس

 

این بازیگر ، حتی با سن بالا ، از شخصیت تند و زننده خود خداحافظی نکرد و خستگی ناپذیر عنوان افتخارآمیز عوضی محتاط را تأیید می کند. در جوانی با وجدان راحت ، نقش ها را از خواهر خودش گرفت و امروز نیز به دلیل بی ذوقی به سرزنش همکاران ادامه می دهد. کالینز حتی ادعا می کند که او صرفاً به این دلیل که سبک ذاتی  او اجازه نمی دهد در جمع چنین افراد بی مزه ای قرار داشته باشد ، به رویدادهای اجتماعی نمی رود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازیگران بلوند هالیوود

در

پرنسس دیانا ، شارلیز ترون ، مرلین مونرو

پرنسس دیانا ، شارلیز ترون ، مرلین مونرو

بازیگران زن بلوند هالیوود

مرلین مونرو

مرلین مونرو


با کلمه "بلوند" ، همه ، معمولاً  مرلین مونرو را به یاد می آورند - ستاره فیلم دهه 50 ، مدل و بازیگر ، و همچنین مرلین مونرو نماد سبک. فیلم های زیادی درباره او فیلمبرداری شده است و اکنون روی جدید ترین فیلم کار می شود که "Blonde" نامیده می شود (انتشار نوار برای سال 2021 برنامه ریزی شده است). مرلین مونرو غریبه ها و همسران ، کارگردانان ، همکاران و کل نسل هایش را دیوانه کرد. او جوان درگذشت ، اما چهره وی چنان خاطره انگیز بود که هنوز هم بخشی مهم از فرهنگ پاپ است.

 

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

 

اسکارلت جوهانسون در طول فعالیت سینمایی خود در نقش پرستار بچه ، جنایتکار ، یک خدمتکار و حتی "آن بولین" بوده است ، در کلیپ هایی از باب دیلن و جاستین تیمبرلیک بازی کرده و در بسیاری از تبلیغات از وی عکس گرفته شده است. علاوه بر این ، او به طور فعال در امور خیریه و زندگی اجتماعی درگیر است: در سال 2004 ، او در مبارزات انتخاباتی جان کری ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری کار کرد و چهره سازمان خیریه Oxfam بود. 

 

گریس کلی

گریس کلی

 

در سال 2014 ، نام گریس کلی به دلیل اکران فیلم رسوایی "پرنسس موناکو" ، که جشنواره فیلم کن را افتتاح کرد ، بار دیگر در تمام سرمقاله های انتشارات مختلف ظاهر شد. گریس کلی خودش زود هالیوود و کار سینمایی اش را ترک کرد اما اسکار گرفت. او عشق آلفرد هیچکاک بود ، که به شدت نگران عزیمت گریس کلی از هالیوود بود. گریس کلی تا به امروز ، سالها پس از مرگش ، معیار سبک ، خویشتنداری و ظرافت است.

 

پرنسس دایانا

پرنسس دایانا

 

بانوی سلطنتی دیگری با فرهای روشن ، که نه تنها عشق همه بریتانیایی ها ، بلکه کل جهان را به خود جلب کرد. پرنسس دایانا به مهربانی ، شخصیت آسان و کارهای خارق العاده اش معروف است: او از بیمارستان ها و اردوگاه های پناهندگان بازدید می کرد ، برای پاکسازی آنها از میان مین ها عبور می کرد و همیشه زیبا  باقی ماند.

 

کلودیا شیفر

کلودیا شیفر

 

یکی از معروف ترین و پردرآمدترین مدل های دهه 90 و افسانه ای . یک بار یک شاهزاده عرب فقط برای صرف شام با او به او یک میلیون پوند انگلیس پیشنهاد داد ، اما کلودیا شیفر از این کار امتناع کرد. او اکنون با تهیه کننده و کارگردان متیو وون ازدواج کرده است ، که در سال 2002 هنگام خواستگاری به جای حلقه ازدواج به او یک لاک پشت  داد.

 

یکی از بازیگران مو بلوند ریس ویترسپون

ریس ویترسپون

 

ریس ویترسپون یکی از مشهورترین مو بورهای هالیوود ، که در فیلم های زیادی بازی کرده و در سابقه خود اسکار و گلدن گلوب دارد. فیلم های بسیار خوبی در کارنامه او وجود داشته است ، اما او پس از بازی در نقش Elle Woods در فیلم Legally Blonde ، که از یک تصویر جمعی از دختران با موهای بلوند استفاده می کند ، به شهرت گسترده ای دست یافت ، اما در پایان آنها را زودباور و بسیار صادق نشان می دهد.

 

شارلیز ترون

شارلیز ترون

 

شارلیز ترون بازیگر زن آفریقای جنوبی با بازی در بسیاری از فیلم های شاخص شناخته شده است: او در فیلم های The Devil's Advocate و The Winemaker's Rules بازی کرد ، اما نقش قاتل Eileen Wuornos در فیلم Monster برای او تبدیل به یک نقطه عطف شد. وی برای این کار جوایز زیادی را از جمله تبدیل شدن به اولین بازیگر آفریقایی تبار دریافت کننده اسکار در گروه بازیگر نقش اول زن برنده شده است.

 

کاترین دنوو

کاترین دنوو

 

کاترین دنوو با بازی در این فیلم مشهور شد - پیروز جشنواره فیلم کن "چترهای شربورگ" در سال 1964 ، سپس در "انزجار" ساخته رومن پولانسکی بازی کرد و با بازی  در فیلم "زیبای روز"(در نقش فاحشه) همه را  شوکه کرد. او اغلب به هالیوود فراخوانده می شد ، اما کاترین دنوو همچنان بازیگر فرانسوی بود و برای بهترین کارگردان های اروپایی بازی می کرد.

 

جین منسفیلد

جین منسفیلد

 

با ذکر بلوند ، ابتدا مرلین مونرو به ذهن خطور می کند ، اما جین منسفیلد ستاره دیگر فیلم ها که اغلب مقلد مریلین مونرو ‌بود ،  از محبوبیت کمتری برخوردار نبود. او مانند مرلین مونرو زود فوت کرد ، اما به یک دلیل کاملاً متفاوت - جین در یک تصادف رانندگی همراه با راننده شخصی و معشوقش در اثر برخورد با یک کامیون بزرگ درگذشت.

 

می وست

می وست

 

یک ستاره فیلم های رسوا و نماد جنسی زمان خود ، متولد اواخر قرن نوزدهم ، اما در قرن 20 محبوبیت پیدا کرد. او یکی از اولین کسانی بود که موضوعات جنسی را با صدای بلند بیان کرد و برای حقوق اقلیت ها مبارزه کرد. وی برای نمایش "جنسیت" که به نظر غیراخلاقی و ناپسند بود ، به 10 روز بازداشت محکوم شد. در همین حال ، اجراهای او اصلاً مربوط به فسق و فجور نبود - برعکس ، آنها موضوعات حاد ساختار جامعه را برای بحث و گفتگو مطرح کردند. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

مارلین دیتریش 50 سال شهرت 20 سال انزوا

در
مارلین دیتریش

مارلین دیتریش

 

چرا این افسانه سینمای جهان در سالهای پایانی عمر خود در انزوا فرو رفت؟

27 دسامبر 117مین سالگرد تولد افسانه سینمای جهان، بازیگر مشهور آلمانی و آمریکایی، مارلین دیتریش را نشان می دهد. او که تجسم تمام تناقضات و روحیه شورش در قرن بیستم بود. آنها او را تحسین کردند،نام او را روی برند های تجاری گذاشتن،  از او تقلید کردند، از او نفرت داشتند، او را پرستش می کردند. مارلین دیتریش تمام عمر خود را به عنوان یک سلبریتی مورد توجه قرار گرفته بود، حتی زمانی که از صحنه نمایش ناپدید شد. 50 سال شهرت جهانی و موفقیت و بالاخره 20 سال در تنهایی، انزوا و بیماری هایی که در سالهای پایانی عمر بر مارلین دیتریش غلبه کردند ...

مارلین دیتریش

مارلنه دیتریش

مارلن دیتریش که بود

مارلین دیتریش کیست

مارلنه دیتریش   در سال 1901 در حومه برلین در یک خانواده نظامی متولد شد.  دیتریش  تقریبا پدرش ندید، وقتی که 6 ساله بود، پدر خانواده را ترک کرد و یک سال بعد درگذشت.در دوران کودکی او اغلب "پدر بازی می کرد"،مارلنه به موسیقی علاقمند شد،ویولن آموخت، و پس از تحصیل در یک خانه خصوصی در ویمار،در ارکستر سینما مشغول به کار شد

.

مارلین دیتریش

مارلين ديتريش

 

دیتریش تصمیم گرفت تا وارد مدرسه بازیگری شود و موازی با بازیگری به عنوان یک رقصنده و خواننده در یک کاباره کار میکرد. پس از آن   مارلين ديتريش  شروع به بازی در فیلم ها، در برخی از نقش های جزئی کرد. موفقیت اول پس از فیلمبرداری در فیلم "فرشته آبی" به او رسید،  مارلن دیتریش   قراردادی با هالیوود بست و به امریکا منتقل شد.

 

مارلین دیتریش

مارلين ديتريش

 

کتاب "ستاره های هالیوود" در مورد او نوشت: "در هالیوود، یک الهه واقعی از او ساخته شده است." در فیلم "مراکش" با میکاپی کاملا متفاوت ظاهر شد و باعث تعجب تمام کسانی که قبل از فیلم مراکش او را دیده بودند شد، از موی پلاتینی، هلال های نازک ابروهای بلند، چشم های درخشان، گونه های براق به افسون گری مرموز بدل شده بود. در این ظاهر جدید، به دشواری دختر قدیمی و پرمخاطب آلمانی دیده می شد.نقش او درفیلم مراکش،نامزدی اسکار را برایش به ارمغان آورد.

 

مارلین دیتریش

 

در آلمان نازی از  مارین دیتریش  برای بازگشت به میهن دعوت شد و حتی گوبلز  به او پیشنهاد دستمزد 200،000 Reichsmarks برای هر فیلم ساخته شده با مشارکت او را داد، اما دیتریش نمی خواست که بخشی از ماشین تبلیغات نازی ها باشد. او یک ضد نازی بود و مخالفت با یهودیان را محکوم می‌نمود. در سال 1939 شهروند آمریکا شد. در سال 1943، با گداشتن کنسرت در نیروهای متحد در ایتالیا، فرانسه و آمریکای شمالی برنامه اجرا می کرد.

 

دیتریش صدایی گرفته و بیزار از زندگی داشت که تأثیر بسزایی بر بسیاری از فیلم ها، ضبط ها، و تورهای کنسرتهای سراسر جهانش گذاشت. کنت تینان صدای دیتریش را «بعد سوم» وجودش نامید و ارنست همینگوی دربارهٔ او گفت «اگر او چیزی جز صدایش نداشت، می‌توانست قلبت را با آن بشکند».

 

در سربازخانه ها و بیمارستان ها، حدود 500 نمایش اجرا کرد، در حالی که همانند سربازان، او در سنگر ها می خوابید و خودش برف ها را برای آب آشامیدنی ذوب می کرد. این موقعیت اجتماعی بازیگر زن آلمان قابل تحسین بود و در پایان جنگ به اوعنوان لژیونر افتخاری و مدال آزادی آمریکا اهدا شد.

 

مارلین دیتریش

خواننده مارلن 

 

مارلین دیتریش با این زیبایی اغواگرانه و مرگبارش به راحتی  قلب مردان و زنان را فتح میکرد، او تعداد زیادی ماجراهای عاشقانه با بازیگران جین گابین، جان وین، بریان اهرن، جیمی استوارت و جان گیلبرت، تهیه کننده داگلاس فیربنکس جونیور، خواننده موریس شالیر، مدیر جوزف فون استرنبرگ، بازرگان یوزف کندی - پدر جان اف کندی داشت.

 

مارلین دیتریش

 

با وجود ماجراهای عاشقانه بی شمار، مارلین دیتریش تنها یک بار ازدواج کرد . در 22 سالگی او همسر تولید کننده رودلف سیبر شد، یک سال بعد آنها صاحب یک دختر، به نام ماریا شدند. این زن و شوهر تنها چند سال با هم زندگی کردند، اما آنها رسما طلاق نگرفتند - دیتریش یک زن متاهل باقی مانده بود تا زمانی که شوهرش در سال 1976 درگذشت. زمانی که از او پرسیدند که چرا ژان گابین را ترک کرده، ژان گابین مارلین را بسیار دوست داشت، بازیگر پاسخ داد: " او می خواست با من ازدواج کند. من از ازدواج متنفرم. " مارلین دیتریش به یکی از دوستانش گفت: " من خیلی از تنهایی می ترسم! اما این تنها دلیل استقلال من است . "

 

مارلین دیتریش

 

در دهه 1950 او کمتر و کمتر در فیلم ها بازی کرد و به عنوان میزبان و خواننده در لاس وگاس با اجرای آهنگ های مشهور از فیلم هایش مشغول بود. زمان شهرت او به پایان رسیده بود. آخرین نقش اصلی مارلین دیتریش، نقش کریستین در فیلم  «شاهد دادستان» (1957) اقتباس از رمان آگاتا کریستی ، نامزد اسکار شد. بعد از آن، مارلین فقط در 4 فیلم بازی کرد و در سال 1966 به آپارتمانی در پاریس نقل مکان کرد. در سال 1975به علت شکستی در پا  چندین ماه را در بیمارستان گذراند. بعد از آن دهه آخر عمرش را در آپارتمانش در شماره ۱۲ مونتایژن پاریس بخاطر شکستگی گردن فمور بر روی تخت سپری کرد و در آن مدت بهیچ وجه در انظار عمومی دیده نشد.در سال 1976، شوهرش، رودلف سیبر درگذشت 

 

مارلین دیتریش

جهان سینما  سلبریتی اسطوره مارلین دیتریش

 

مارلین دیتریچ بقیه عمر خود تقریبا 20 سال در تنهایی را در آپارتمان پاریس خود گذراند و تنها با یک خط تلفن با دنیای خارج در ارتباطبود. مارلین نمی خواست کسی شاهد پیری و ضعف وی باشد. تنها دخترش ماریا،منشی و خدمتکار می توانستند او را ببیند. او بر روی یک کتاب خاطرات، ABC از زندگی من، که در سال 1979 منتشر شد، کار میکرد، و در سال 1982 موافقت کرد که یک مصاحبه صوتی انجام دهد.

 

در 13 سالی که مارلین به علت شکستگی گردن فمور نمی توانست  از تخت خارج شود، به مواد مخدر و الکل وابسته شد، که بیشتر اوضاع را تشدید می کرد. با توجه به این که مارلین در انظار عمومی طاهر نمی شد و اجازه نمی داد روزنامه نگاران به او مصاحبه کنند، شایعاتی در مورد مرگ او پخش شد. زمانی که دیتریش در یکی از نشریات  شایعه مرگش را خوانده بود، به نشریه اعتراض کرد و  بعد از آن، عنوان مجله با این عموان چاپ شد: " دیتریش تماس گرفت و هشدار داد که او هنوز زنده است ." مارلین دیتریش به دلیل بیماری و سوء استفاده از الکل، در سال 1992، به علت نارسایی کلیه درگذشت. در آن زمان او 90 ساله بود. در زمان مرگ بجز تعداد زیادی عکس از دوستانش، هیچ کس با او نبود.

 

فیلم های مارلین دیتریش 

 

شیطان یک زن است (۱۹۳۵)
من عاشق یک سرباز بودم (۱۹۳۶) ناتمام
آرزو (۱۹۳۶)
باغ الله (۱۹۳۶)
شوالیه بدون سلاح (۱۹۳۷)
فرشته (۱۹۳۷)
دستری دوباره می‌تازد (۱۹۳۹)

در سایه‌های خوشبختی (۱۹۱۹)
تراژدی عشق (۱۹۲۳)
ناپلئون کوچک (۱۹۲۳)
مرد کنار جاده (۱۹۲۳)
جستن به زندگی (۱۹۲۴)
رقص دیوانه (۱۹۲۵)
بارون جعلی (۱۹۲۶)
مانون لاسکات (۱۹۲۶)
مادام بچه نمی‌خواهد (۱۹۲۶)
یک دوباری مدرن (۱۹۲۷)
بکش بالا، چارلی! (۱۹۲۷)
بزرگ‌ترین چاخان او (۱۹۲۷)
کافه الکتریک (۱۹۲۷)
پرنسس اولالا (۱۹۲۸)
خطرات دوران نامزدی (۱۹۲۹)
دستت را می‌بوسم مادام (۱۹۲۹)
زنی که آرزو دارد (۱۹۲۹)
کشتی مردان گمشده (۱۹۲۹)
فرشته آبی (۱۹۳۰)
مراکش (۱۹۳۰)
بی‌آبرو (۱۹۳۱)
قطار سریع‌السیر شانگهای (۱۹۳۲)
ونوس بلوند (۱۹۳۲)
آهنگ آهنگ‌ها (۱۹۳۳)
ملکه اسکارلت (۱۹۳۴)
بخش مد هالیوود (۱۹۳۵)

هفت گناهکار (۱۹۴۰)
شعله نیواورلئان (۱۹۴۱)
نیروی انسانی (۱۹۴۱)
بانو مایل است (۱۹۴۲)
تباه کنندگان (۱۹۴۲)
پیتسبرگ (۱۹۴۲)
شغل نمایش در جنگ (۱۹۴۳)
دنبال پسرها برو (۱۹۴۴)
سرنوشت (۱۹۴۴)
مارتین رومانیاک (۱۹۴۶)
گوشواره‌های طلایی (۱۹۴۷)
یک ماجرای خارجی (۱۹۴۸)
اره برقی (۱۹۴۹) از کارهای برجسته
ترس از صحنه (۱۹۵۰)
در آسمان بزرگراهی نیست (۱۹۵۱)
رانچوی بدنام (۱۹۵۲)
داستان مونت کارلو (۱۹۵۶)
دور دنیا در هشتاد روز (۱۹۵۶) از کارهای برجسته
شاهد تحت تعقیب (۱۹۵۷)
تماس شیطان (۱۹۵۸)
دادگاه نورنبرگ (۱۹۶۱)

روباه سیاه: داستان حقیقی آدولف هیتلر (۱۹۶۲) (مستند) (راوی)
پاریس، وقتی جلز ولز می‌کند (۱۹۶۴) از کارهای برجسته
عصری با مارلین دتریش (۱۹۷۲) فیلم کنسرت لندن
فقط یک ژیگولو (۱۹۷۹)
مارلین (۱۹۸۴) (مستند) مارلین دیتریش از کارگردان خواست تنها صدایش را ضبط کند و از او و صورتش فیلم نگیرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...