دوچرخه با فناوری روز که همین امروز می توانید بخرید 6 مدل

دوچرخه تاشو

دوچرخه وسیله نقلیه محبوب و با سابقه ی دو قرن است.چنین اختراعی (دوچرخه به انگلیسی: Bicycle ، Bike) خلاقیت علاقه مندان را متوقف نمی کند و آنها همچنان به پیشرفت حمل و نقل این دو چرخ در حمل و نقل ادامه می دهند. و ارزش این را دارد که آنها راه حل های جالب و غیرمعمول با فناوری روز  پیدا کنند.

6 دوچرخه از آینده که امروز می توانید بخرید

 

1. دوچرخه GinzVelo ایمن است

دوچرخه جدید
GinzVelo - آینده دوچرخه سواری

 

دوچرخه های برقی برای همه خوب است: از سراشیبی ها بالا می روند و تقریباً نیازی به پدال زدن ندارند. اما یک اشکال وجود دارد - شما باید منتظر بند آمدن باران در پناهگاه باشید تا خطر خیس شدن از بین برود. اما خودروی برقی GinzVelo که توسط پیتر گینزبورگ از ویرجینیا اختراع شده است ، نه تنها از آب و هوا بلکه در حین تصادف نیز تا حدی از شما محافظت خواهد کرد. این طراحی سه چرخه با کابین ساده از جنس فایبرگلاس است. وزن GinzVelo تنها 39 کیلوگرم وزن دارد و می تواند به سرعت 32 کیلومتر در ساعت برسد و در صورت استفاده از پدال ها می توانید سرعت آن را تا 48 کیلومتر در ساعت برسانید.

 

 

2. دوچرخه Yerka سرقت نمی شود

دوچرخه جدید
سرقت دوچرخه  از Yerka برای سارقان راحت نخواهد بود

 

موضوع محافظت از وسایل نقلیه دوچرخه در مقابل سرقت برای هر دوچرخه سواری بسیار مهم است. انواع قفل های دوچرخه وجود دارد ، اما سارقان می توانند به راحتی آنها را باز کنند ، بنابراین علاقه مندان همچنان به دنبال یک راه حل معتبر ضد سرقت هستند. تیمی از دانشجویان شیلی ایده جالبی را ارائه دادند: قفل را در قسمتهای ساختاری دوچرخه ادغام کردند. لوله پایینی قاب به دو قسمت دست نخورده است ، که در طرف دیگر ستون پارکینگ با استفاده از نشیمن صندلی به یکدیگر وصل می شوند. تصمیم گیری در مورد قاب بسیار جالب است ، زیرا امکان قطع آن وجود دارد ، اما سرقت دوچرخه بی معنی است ، زیرا به دلیل طراحی تغییر یافته نمی توان آن را استفاده کرد.

 

 

3. دوچرخه Greyp G 12S قدرتمند و سریع است

دوچرخه گریپ
Greyp G 12S "همکار" اتومبیل های اسپرت در جهان دوچرخه است.

 

Greyp G 12S یک اعجوبه واقعی در جاده و خارج از جاده است که بهترین جهان از دوچرخه و موتور سیکلت را با هم ترکیب می کند. دوچرخه برقی شرکت کورواتی Rimac Automobili امکان رفتن به بالای تپه ها را آسان می کند و با سرعت مناسب (حداکثر 70 کیلومتر در ساعت) در جاده ها و خارج از جاده رانندگی می کند. یک موتور با کارایی بالا سرعت و استحکام می بخشد ،باتری پرقدرت به شما امکان می دهد تا با یک بار شارژ تا 120 کیلومتر دوچرخه سواری کنید ، و سیستم ترمز احیا کننده علاوه بر این ، باتری را شارژ می کند. این مدل مجهز به داشبورد با صفحه لمسی و اسکنر اثر انگشت داخلی است که برای تشخیص چندین کاربر می توان برنامه ریزی کرد.

دوچرخه گریپ برقی از 3 حالت پشتیبانی می کند: خیابان ، محدود به سرعت 25 کیلومتر در ساعت. صرفه جویی در مصرف انرژی برای سفرهای طولانی؛ قدرت ، به شما امکان می دهد تا 70 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرید. برای تغییر ، فقط صفحه لمسی را لمس کنید. می توانید یک Greyp G 12S را هم در کشش برقی و هم با خاموش کردن موتور و پدال سوار شوید.

 

 

4. دوچرخه Gi Fly تاشو است

دوچرخه Gi Fly
Gi Fly Bike یک الگوی ایده آل برای حرکت در سطح شهر است.

این دوچرخه برقی آینده نگر به نظر می رسد ، اما ویژگی اصلی در طراحی خاص آن است که به شما امکان می دهد تا تقریباً آن را تا کنید. با یک حرکت دست و در ثانیه ای دوچرخه ظاهری کم حجم و مناسب برای حمل و نقل در وسایل حمل و نقل عمومی پیدا می کند و مانند چمدان می توانید آن را هل دهید. این دوچرخه تاشو نیازی به روغنکاری ندارد ، بنابراین شلوار شما در معرض  لکه های روغنیقرار نمی گیرد. علاوه بر این ، دوچرخه تاشو Gi Fly  به لطف لاستیک های یکپارچه Tannus Tires پنجر نمی شود.

 

3a7baaa5-f0d1-4df9-a152-97283d28eb04.jpg

 

در قسمت فرمان یک درگاه شارژ برای تلفن های هوشمند قرار دارد و یک برنامه تلفن همراه حرکت را در سطح شهر ساده می کند. سیستم قفل هوشمند یکپارچه هنگامی که کاربر در مسافت 3 متری است برداشته می شود به طور خودکار فعال می شود و هنگام بازگشت غیرفعال می شود. در صورت سرقت ،  GPS یکپارچه آن به شما در پیدا کردن دوچرخه کمک می کند.

 

 

5- دوچرخه S سازگار با محیط زیست است

دوچرخه S
دوچرخه S سه هزار یورو قیمت دارد ، اما احتمالاً صرفه جویی در محیط زیست ارزش آن را دارد.

 

مسئولیت محیط زیست به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به وظیفه هر شهروندی است و افرادی که از این روند حمایت می کنند ، مطمئناً از دوچرخه برقی شرکت هلندی Solar Application Lab استفاده می کنند. دوچرخه با پدال زدن و همچنین در اثر نور خورشید شارژ می شود. فتوسل هایی که انرژی نور روز را جذب می کنند ، درون چرخ جلویی قرار می گیرند - یک راه حل زیبا که یکپارچه در طراحی آمده است. علاوه بر این ، پنل ها می توانند به لطف فناوری روز ، در هوای ابری و بارانی تولید انرژی کنند.علاوه بر این ، یک روش شارژ سنتی با اتصال به یک پریز برق دیواری ارائه می شود.

 

خیلی ها از سوار شدن دوچرخه خجالت می کشند و معتقدند که دوچرخه فقط برای کودکان و ورزشکاران مناسب است. یا حتی استفاده از دوچرخه را حمل و نقل برای افراد کم بضاعت قلمداد می کنند. در حقیقت یک دوچرخه خوب بسیار گران است و قیمت برخی از مدل ها می تواند به شما شوک وارد کند. دوچرخه وسیله حمل و نقل بسیار مناسبی است و حتی سیاستمداران و روسای جمهور خارجی نیز از پدال زدن خجالت نمی کشند. در تعدادی از کشورهای اروپایی (دانمارک ، هلند) سوار شدن دوچرخه به جای خودرو ، معتبرتر به نظر می رسد. به طور کلی  افراد پردرآمد دوچرخه سوار  2.5 برابر بیشتر از افرادی هستند که از این ماه تا ماه بعدی منتظر دریافت چک حقوق خود می باشند و ، گرایش این است که این دیدگاه را تغییر دهند.

 

 

6. دوچرخه  Leaux Racing Trike

Trike Leaux
هواداران ورزش های سخت از دوچرخه Leaux Racing Trike قدردانی می کنند

دوچرخه ساخته شده توسط تایلر هادزیکی غیر معمول به نظر می رسد ، و شبیه به مدل کودکان یا مدل های مسابقه است. این سازه بر اساس سه چرخ ساخته شده است - یکی بزرگ و دو چرخ کوچک ، و زین بسیار پایین ، به معنای واقعی کلمه 10 سانتی متر از زمین قرار گرفته است. با نگاه کردن به آن ، به نظر می رسد که این دوچرخه نمی تواند سفری را به پایان برساند ، اما در حقیقت به سرعت شتاب می گیرد و کاملاً مانور می دهد. دو چرخ فرمان - جلو و عقب به شما امکان می دهد رانش  و چرخش را کنترل کنید. Leaux Racing Trike این فرصت را به شما می دهد تا آدرنالین را بالا ببرید ، در واقع Leaux Racing Trike به عنوان دوچرخه برای ورزش های سخت استفاده می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید