نوزاد سالم دارای دو سر در میانمار متولد شد

در

کودک
در میانمار ، در شهر نایپیداو ، کودکی با دو سر متولد شد. این کودک عصر چهارشنبه ، شانزدهم سپتامبر به دنیا آمد و فرزند دوم خانواده شد. مادر وی ساندا در هشتمین ماه بارداری در بیمارستان بستری شد. این زن 29 ساله زایمان زودرس داشت. به دلیل عوارض ، پزشکان سزارین کردند و وقتی معلوم شد نوزاد تازه متولد شده دو سر دارد بسیار متعجب شدند.

 

همانطور که پزشکان به نشریه Myanmar Times گفتند ، ساندا و شوهرش از قبل یک فرزند دارند. در دوران بارداری ، وی در بیمارستان مشاهده شد ، اما تمام معاینات را انجام نداد. او فقط در سه ماهه اول اسکن سونوگرافی انجام داد ، در حالی که ممکن است ناهنجاری نادیده گرفته شود. بنابراین ، تولد یک نوزاد غیرمعمول برای او تعجب آور بود.

 

کودک دو سر

 

و جالب ترین نکته این است که کودک تمام اندام های داخلی و اندام را در یک نسخه دارد ، که اگر دوقلو های سیامی باشد عجیب است. آنها اندام خود را دارند. وزن هنگام تولد 2.5 کیلوگرم بود که برای بارداری یک قلو در ماه هشتم کاملاً طبیعی است. کودک کاملا سالم است با این تفاوت که دو سر دارد.

 

رئیس بیمارستان به خبرنگاران گفت که وی در عمل با دوقلو های سیامی سر و کار داشته است ، اما این مورد غیر معمول است. برای فهمیدن علت این پدیده تحقیقات ژنتیک لازم است. کودک اکنون تحت مراقبت های ویژه است.به گزارش تاس ، در 17 سپتامبر ، پسر به یک موسسه پزشکی ویژه کودکان در پایتخت منتقل شد . او تحت مراقبت های ویژه است.

 

پیش از این در مورد کودکی گزارش شده بود که با دو سر در بیمارستانی در اوکراین به دنیا آمده است. پزشکان گزارش دادند که کودک دارای دو سر و دو ستون مهره است ، اما یک قلب دارد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

این زن دوقلو هایی به دنیا آورد اما پزشکان هنوز چنین معجزه ای را ندیده اند

در
زنی از شهری در چین، دوقلو هایی از پدران مختلف به دنیا آورد. این پس از آزمایش DNA مشخص شد. آزمایش DNA نشان داد که شوهر این زن تنها پدر یکی از دوقلوها است.اما از نظر ژنتیکی هر دو با مادر مشترک هستند.
 
این مرد قبلاً متوجه شده بود که یکی از دوقلو ها با او کاملاً متفاوت است و آزمایش فقط ظن های او را تأیید کرد.
 
شوهر سعی کرد توضیحی را از همسرش بدست آورد ، اما او اتهامات وی را رد کرد و به وی پیشنهاد کرد که وی نتایج آزمایش را جعل کرده است. بعداً ، این زن اعتراف كرد كه یك بار او با مرد دیگری كه پدر یكی از دوقلو ها می باشد، نزدیکی داشته است.

تولد دوقلوها، از دو مرد، پدیده ای بسیار نادر است و دلیل آن رشد دو جنین از دو پدر در رحم یک زن که همزمان دو تخمک بالغ برای دریافت اسپرم های دو مرد دارد، به وقوع می پیوندد و منجر به بارداری زنی با دوقلوهای ناتنی می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یک زن با اختلاف دو ماه دو کودک به دنیا آورد

در
یک زن با اختلاف دو ماه دو فرزند به دنیا آورد
در قزاقستان ، یک زن با اختلاف چند ماه دو فرزند به دنیا آورد. در ماه مه ، دختری متولد شد و در اوایل ماه اوت - پسری که مدتها منتظر بود، بدنیا آورد.
 
یک معجزه واقعی در مرکز پری ناتال منطقه ای شهر اورالسک در غرب قزاقستان اتفاق افتاد. لیلیا کونوواوا یک شهروند 29 ساله ساکن محلی ، دو کودک با اختلاف دو ماه به دنیا آورد.
 
اداره محلی وزارت بهداشت کشور گفت: در ابتدا دختری با وزن تنها 850 گرم متولد شد. لیلی در 14 مه به مدت 25 هفته وی را به دنیا آورد. و در 9 آگوست ، این زن باردار دوباره زایمان کرد ، اما یک پسر تقریبا سه کیلویی توسط سزارین به دنیا آمد.
 
این اختلاف زمانی به دلیل یک ویژگی آناتومیک نادر است. واقعیت این است که لیلیا رحم مضاعف دارد. به گفته معاون مدیر مرکز perinatal  ، شانس داشتن فرزند زنده در رحم مضاعف  1 در 50 میلیون است. اما به دلیل حرفه ای بودن پزشکان از این فاجعه جلوگیری شد.
 
بارداری بسیار دشوار بود و لیلیا مجبور شد تقریباً به طور مداوم دراز بکشد ، بدون اینکه از خانه خارج شود ، اما اکنون او خوشحال است. لیلیابرای پسری که مدتها انتظار داشت به بیمارستان آمد و به هیچ وجه انتظار نداشت که او مادر یک دختر دیگر شود. این ساکنان اورالسک یک فرزند دیگر دارند که دختر است.
پدیده ژنتیکی کمیاب دیگری در سال گذشته در آلمان به ثبت رسیده است. استفان هارت آلمانی و همسرش ، بومی غنا فلورانس ، یک جفت دوقلو داشتند. یکی از بچه ها مثل مادر کاملاً سیاه پوست بود و دیگری نسخه ای از پدر کاملا سفید بود. ( و  پدیده ژنتیکی کمیاب دیگر)

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه دوقلو های مبتلا به سندرم داون همه دنیا را مجذوب خود کردند

در
سندرم داون
شادی آنت و شارلوت: چگونه دوقلو های مبتلا به سندرم داون همه دنیا را مجذوب خود کردند
   
وقتی به راشل 39 ساله و كدی 32 ساله گفته شد كه آنها دوقلو ها خواهند داشت، فقط خوشحال شدند. درست است ، دومین خبر که در سونوگرافی به آنها گفته شد ، همسران را بسیار نگران کرد: دختران دارای بیماری قلبی هستند ، این بدان معناست که به عمل جراحی نیاز دارند. اما این واقعیت که نوزادان ، به احتمال زیاد ، سندرم داون دارند ، به هیچ وجه والدین آنها را ناراحت نکرد. از زمان به دنیا آمدن دختران ، راشل هرگز از این که خدا را برای بدنیا آوردن چنین دخترهای جذابی شکر کند  دست برنداشته است ، و وبلاگ وی در شبکه اجتماعی اختصاص داده شده به زندگی "دوقلو های خورشید" در سراسر جهان که طرفداران زیادی کسب کرده است.
سندرم داون
دوقلو هایی که خوشبختی به ارمغان می آورند.
 
در آن زمان آنها دو فرزند پیش دبستانی داشتند ، اما این زوج واقعاً فرزند سوم می خواستند. راشل هر روز با جدیت دعا می کرد و کودی وازکتومی را که قبلاً برنامه ریزی شده بود لغو کرد.
با دیدن نتایج مثبت تست های بارداری راشل به یاد می آورد: "من با اشتیاق می خواستم از هر قدم آشنا در مسیر دیدار با فرزند عزیزمان لذت ببریم."
 
هنگامی که نتایج دوپلوگرافی نشان داد بارداری چندگانه است ، راشل و همسرش خوشحال شدند. دو فرزند؟ این امر نیاز به تعدیل جدی در شیوه زندگی دارد ، به یک صندلی ماشین دیگر نیاز خواهد بود ، اما در غیر این صورت حتی عالی است ، زیرا خانواده بسیار بزرگ بود - چهار نفر و یک سگ. نتایج حاصل از سونوگرافی دوم چندان خوش بینانه نبود: پزشکان مجبور شدند به والدین اطلاع دهند که هر دو دختر دارای نقص مادرزادی قلبی هستند و طبق پیش بینی ها بلافاصله پس از تولد به عمل قلب باز احتیاج دارند. علاوه بر این ، احتمال ابتلا به نوزادان به سندرم داون بسیار زیاد است.
سندرم داون
آنت و شارلوت کوچک. 
 
شور و هیجان ما با این عبارت را فرو ریخت - "سندرم داون". ما انواع برنامه های تلویزیونی را تماشا کردیم ، اردوهای تابستانی آینده را برای چنین کودکانی مطالعه کردیم. در طول شبهای بی خوابی ، من کتاب را بعد از کتاب در مورد سندرم داون می خواندم و بیشتر و بیشتر ناراحت از آنچه در کتاب ها راجع به سندرم داون نوشته شده بود: هر اثر ادبی تنوعی در موضوع بود: اندوه ، مبارزه برای پذیرش از طرف جامعه ، مشکلات اجتماعی و خانوادگی و انواع عوارض پزشکی .
سندرم داون
نوزادان بلافاصله پس از تولد. 
 
به گفته راشل ، زندگی پس از تولد دختران به هیچ وجه به کابوسی تبدیل نشده که افراد اطراف او با همسر خود وحشت داشته باشند. اولا ، تنها یکی از نوزادان با نقص قلب به دنیا آمد. در سن شش ماهگی ، وی با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.
سندرم داون
یکی از خواهران کوچک با موفقیت یک عمل قلب باز انجام داد. 
 
و ثانیا ، دختران جذاب بودند، والدین آنها را به نام های آنت و شارلوت نامیدند ، آنقدر خانواده را خوشبخت کردند که راشل به سادگی نتوانست این خوشبختی را با تمام دنیا به اشتراک نگذارد. وبلاگ وی در شبکه اجتماعی پر از عکس هایی از نوزادان جذاب است ، وقتی به آنها نگاه می کنید امکان لبخند نزدن غیرممکن است.
سندرم داون
نوزادانی که به طور باورنکردنی لبخند می زدند ، اینترنت را فتح کردند. 
 
"آنها واقعاً زیبا ترین هستند!" ، "دو عروسک" ، "دوقلو های با شکوه" ، "این عکس قلب همه را گرم کرد" - کاربران از سراسر جهان برای راشل می نویسند.
سندرم داون
دختران به ستاره های اینستاگرام تبدیل شدند.
 
"مادران دو قلو" ده‌ها هزار مشترک دارد و هر روز تعداد طرفداران آنت و شارلوت در حال افزایش است. 
سندرم داون
کاربران از سراسر جهان سخنان مشوقانه برای مادر دوقلو ها می فرستند.
 
 
از عکس ها و ویدئو ها می شود دید که مادر ، پدر ، دوقلو ها و برادران بزرگترشان زندگی پرتحرک دارند. خانوادگی سفر می کنند ، در تعطیلات شرکت می کنند ، به دیدار دوستان می روند. دختران كوچك دنیا را با علاقه فرا می گیرند ، دوست دارند با سگ بزرگ خود بازی كنند و به گفته راشل ، آنها فقط اندکی عقب تر از همسالان خود هستند. و در تمام عکس ها ، چهره والدین از خوشبختی می درخشد.
سندرم داون
تجربه خانواده Prescott به نمونه ای از مادران کودکانی که دارای سندرم داون در سراسر جهان هستند تبدیل شده است.
 
دخترانم همچنان قلب دیگران را لمس می کنند. مادر والدین "دختران آفتابی" می گوید: "من نامه هایی از والدین دریافت می کنم که پس از خواندن داستان ما و دیدن لبخندهای مسری آنها ، یک انتقال عاطفی را از ترس به امید تجربه کرده اند." - نوزادان همه چیزهای زیادی را به ما یاد می دهند: والدین آینده ، معلمان ، کارمندان پزشکی و غیره. با تولد دختران دوقلوی زیبای ما ، من و همسرم سطح جدیدی از شادی و اشتیاق را در زندگی خودمان کشف کردیم. با الهام ، ما تلاش می کنیم هرگونه عقیده منفی درباره سندرم داون را پاک کرده و ترس و اندوه افراد دیگر را به لذت و نشاط تبدیل کنیم. آنت و شارلوت زیبایی شگفت انگیزی دارند و ما مشتاق هستیم که آن را با جهان به اشتراک بگذاریم!
سندرم داون
بچه ها با پدر و مادر و برادر بزرگتر در کریسمس.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه زن جوان بنگلادشی سه فرزند به فاصله سه هفته به دنیا آورد

در

دو قلو

زن جوان پسری به دنیا آورد و سه هفته بعد دوقلو به دنیا آورد .در بنگلادش ، پزشکان با یک مورد منحصر به فرد روبرو شدند - یک آسیب شناسی نادر ، همراه با یک شانس باورنکردنی در یک ماه ، همسران جوان را از بی فرزند ی به خانواده ای بزرگ تبدیل کرد.

زن جوان پسری به دنیا آورد و سه هفته بعد دوقلو به دنیا آورد .آریفا سلطانا و همسرش بسیار فقیر هستند و در روستایی زندگی می کنند که اصلاً پزشکی ندارد. بنابراین ، آریفا برای کل دوران بارداری معاینه بارداری نشده بود. وقتی زمان زایمان فرا رسید ، او را به بیمارستانی در منطقه همسایه منتقل کردند. این زن با خیال راحت پسری به دنیا آورد.

به او گفته شد که او فرزند او کمی زود متولد شده ، اما کاملاً سالم است. در پایان فوریه بود. چند روز بعد ، آریفا و نوزادش مرخص شدند ، به روستای زادگاه خود رفتند. در همان زمان ، شکم آریفا هنوز شبیه یک زن باردار بود ، اما پزشکان به او اطمینان دادند که هیچ چیز نگران کننده ای نیست و شکم او به زودی کوچک و جمع خواهدشد.

 

حدود سه هفته پس از ترخیص ، آریفا بیمار شد. شکمش خیلی درد می کرد ، درد در حال افزایش بود. این بار او را به بیمارستان دیگری بردند ، جایی که پزشکان سونوگرافی انجام دادند. آنچه آنها دیدند آنها را در شوک فرو برد . زن دوقلو باردار بود. یک پسر و یک دختر در سونوگرافی دیده می شدند.

همانطور که مشخص شد ، آریفا دارای دو رحم است. این یک آسیب شناسی نسبتاً نادر است که در آن ، بیشتر اوقات زنان در بارداری دچار مشکل می شوند. اما در آریفا ، بارداری با موفقیت همزمان در هر دو رحم و در یک زمان انجام شده بود. از آنجایی که تقریباً هرگز به پزشک مراجعه نکرده ، از ویژگی های بدن خود آگاهی نداشت.

بعدا پزشکان گفتند که چنین وضعیتی ، به هر حال ، تقریباً غیرممکن است ، خطر جدی برای زندگی مادر آینده ایجاد می کرده است. خوشبختانه ، همه چیز برای آریفا کار کرده است - هم آنها و هم بچه ها خوب هستند. اکنون او و همسرش نگران یک مسئله هستند - چگونه می توان سه فرزند را با درآمد بسیار متوسط حتی با استانداردهای بنگلادش پرورش داد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

افزایش باروری با این غذاها

در

در این مقاله به غذاهایی اشاره می شود که برای سلامت زنان در دوران قبل و بعد از بارداری مناسب است و تاثیر مصرف این غذاها در باروری خانم هایی که قصد دارند باردار شوند، ثابت شده است.همچنین این غذاها برای باروری آقایان تاثیر بسزایی است. 

گوجه فرنگی

این راز برهیچکس پوشیده نیست که گوجه فرنگی منبع بزرگ لیکوپن است که یک آنتی اکسیدان مهم است وکمک می کند تا از شر رادیکال های آزاد بدن خلاص شویم. هنگامی که رادیکال های آزاد وجود داشته باشند، می توانند تقریبا باعث مشکل در هر مرحله از فرآیند تولید مثل زنان و مردان شوند. از آنجا که ناباروری مردان اغلب مورد خطاب نیست، مهم است که توجه داشته باشید که مطالعات اخیر نشان داده اند لیکوپن به عنوان یک ماده غذایی فوق العاده است که به زنده ماندن اسپرم کمک می کند.(سیارک)

پروتئین گیاهی


پروتئین یک ریزمغذی ضروری است، در بدن برای ساخت و تعمیر بافت ها، استخوان، غضروف، مو، پوست و خون، و همچنین تشکیل آنزیم و هورمونها مهم است. تحقیقات مطالعه سلامت پرستاران نشان داده است که پروتئین های گیاهی در محافظت در برابر ناباروری تخمک گذاری در مقایسه با پروتئین های حیوانی نقش دارد. من همبرگر گوشت گاو بدون چربی را رد نمی کنم اما قطعا برای جایگزین آنها گزینه های خوشمزه گیاهی در نظر می گیرم. 

غلات سبوس دار


غلات کامل کربوهیدرات های پیچیده دارند که به تنظیم قند خون شما کمک می کند. هنگامی که رژیم غذایی شما سرشار از کربوهیدرات تصفیه شده، مانند کربوهیدرات نان سفید، غلات شیرین، و غذای شیرین باشد، پانکراس شما هورمون انسولین را برای عادی سازی سطح قند خون ترشح می کند. تحقیقات نشان داده است که غلظت بالای انسولین خون باعث افزایش ناباروری تخمک گذاری در زنان است. برای تمرکز بر روی گرفتن غلات بیشتری در رژیم غذایی من، انتخاب سریع و آسان من فلفل قرمز و اسفناج Flatbread است. این انتخاب راحتی است و چیزی است که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند (بله، بسیاری از زوج ها از ناباروری ثانویه رنج می برند ، به این معنی که آنها در حال حاضر یک فرزند در خانه دارند که نیاز به تغذیه دارد). به علاوه، شما می توانید در حالی که در کربوهیدرات های پیچیده دزدکی حرکت می کنید از یک پیتزای خوشمزه لذت ببرید. واین یک سیاست برد- برد است!

شیرکامل


آیا می دانید که ترکیب یک یا دو وعده از محصولات پر چرب لبنی (شیر، ماست، و پنیر) ممکن است در برابر ناباروری تخمک گذاری محافظت کند؟ بله، یافته های مطالعه سلامت پرستاران نشان داده اند که امید بستن برای گزینه های لبنی پر چرب در زمانی که برای باردار شدن تلاش می کنید ممکن است شانس موفقیت شما را افزایش دهد. هنگامی که چربی از لبنیات حذف شود، تعادل هورمونهای جنسی که به نوبه خود بر شانس تخمک گذاری و لقاح تاثیر دارند را تغییرمی دهد. این مهم است که توجه داشته باشید که با چربی کامل کالری بیشترمی آورد، بنابراین مطمئن شوید که در یک رژیم غذایی متنوع و متعادل هستید وقتی که می خواهید به شیر کامل آن را تغییر دهید.

قارچ

علاوه برکمی سدیم، کالری، چربی (عالی برای اضافه کردن به غذاهای مبتنی بر گوشت قرمز به منظور بهبود شرایط سلامتی خود) ، قارچ همچنین مواد مغذی مهم مانند ویتامین D و سلنیوم را در خود دارد. قارچ سفید که در معرض UV قرار داده شده باشد در واقع بیش از 100 درصد میزان مصرف روزانه توصیه شده ی ویتامین D شما را تامین می کند.تحقیقات اخیر نشان ویتامین D نه تنها باعث بهبود شانس دستیابی به حاملگی برای زنان تحت لقاح آزمایشگاهی می شود ، بلکه باعث بهبود کیفیت اسپرم، غلظت تستوسترون و نتایج کلی باروری در مردان است. (سیارک)

 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات خود را در مورد اثربخشی این پست با ما به اشتراک بگذارید....

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه تحقیقی در زمینه آلرژی پوستی انجام شده است

در

محققان با حمایت موسسه ملی آرتروز و بیماری های اسکلتی عضلانی و پوست (NIAMS) و موسسات دیگر موسسه ملی سلامت (NIH) در حال به دست آوردن درک بهتر از علل آلرژی پوستی و چگونگی مدیریت، درمان و در نهایت، جلوگیری از آن هستند. برخی راه های امیدوار کننده تحقیق در زیر توضیح داده شده است.
ژنتیک : اگرچه نقش ژنتیک (وراثت) در آلرژی پوستی خانواده ها نامشخص مانده است. به نظر می رسد که بیش از یک ژن درگیر در این بیماری است.


تحقیقات با روشن شدن مسیر وراثتی بودن آلرژی پوستی مورد کمک قرار گرفته است. مطالعات نشان می دهد که کودکان در خطر رو به افزایشی برای گسترش این بیماری در صورتی که سابقه خانوادگی بیماری آلرژیک دیگر وجود داشته باشد، مانند تب یونجه یا آسم، هستند. این خطر به طور قابل توجهی اگر هر دو والدین بیماری آلرژیک داشته باشند، بالا است. بعلاوه، شخصی که برادر دوقلو (غیریکسان) او آلرژی پوستی داشته باشد، سه برابر احتمال ابتلا به آلرژی پوستی بیشتری دارد تا کسی که در مکان عمومی است. مطالعات قل های یکسان نشان می دهد که کسی که قل یکسان او آلرژی پوستی دارد حتی احتمال ابتلا به آلرژی پوستی او از کسی که در مکان های عمومی است بیشتر است. این یافته ها نشان می دهد که ژن ها نقش مهمی را در تعیین اینکه چه کسی به این بیماری مبتلا می شود را دارند.
هم چنین، دانشمندان جهش هایی را در ژن خاصی که نقشی در تولید پروتئینی به نام فیلاگرین بازی می کند، کشف کردند. پروتئین فیلاگرین به طور طبیعی در لایه خارجی تر پوست یافت می شود و عملکردی مانند جزئی از مانع پوست دارد.جهش ژن توانایی فیلاگرین را در نگهداری مانع طبیعی پوست مختل می کند و به نظر می رسد که عامل ژنتیکی ای باشد که افراد را مستعد گسترش آلرژی پوستی و بیماری های دیگری که مانع پوست در آنها به خطر می افتد، می گرداند.
محققان امیدوارند که به سوالات زیادی درمورد ژنتیک پاسخ دهند و ژن های دیگر مسئول مستعد کردن افراد برای گسترش آلرژی پوستی را تعیین کنند.
توسعه و نگهداری پوست : اکتشافات مربوط به اینکه چگونه بدن پوست را ایجاد کرده و حفظ می کند در جستجو برای علل و درمان های بیماری هایی شبیه آلرژی پوستی که در آن مانع پوست تجزیه می شود، مفید خواهد بود. محققان در حال تلاش برای پیدا کردن داروهایی هستند که در حال حاضر در بازار می تواند به ترمیم مانع پوست کمک کند. همچنین، آنها به دنبال ملانین، جزئی از پوستی که به آن رنگدانه می دهد، هستند تا ببینند که آیا ارتباطی بین تولید ملانین و تنظیم عملکرد پوست وجود دارد.
برای نوزادانی که ممکن است در معرض خطر بالای گسترش آلرژی پوستی باشند، محققان در حال تلاش برای کشف تاثیراتی هستند که مرطوب کننده ها ممکن است اگر بر پوست نوزاد قبل از ظهور علائم اعمال شود، داشته باشند. دیگران به دنبال این هستند که چه سلول هایی با استرس بوجود می آیند و چگونه آن سلول ها به تجزیه پوست کمک می کنند.
درک خارش : یکی از سخت ترین علائم آلرژی پوستی، خارش، است که برای تعیین مکانیسم ایجاد احساس خارش مورد مطالعه قرار گرفته اند. محققان در حال مطالعه این هستند که چگونه سیستم عصبی و سیستم ایمنی ارتباط برقرار می کنند و باعث التهاب، خارش و دردی که در آلرژی پوستی دیده می شود، می شوند. همچنین، در تلاشی برای شکستن چرخه خارش، محققان در حال بررسی هستند که چگونه مغر و پوست با هم کار می کنند تا باعث خاراندنی شوند که حتی خارش پوست را نیز بیشتر می کند.
عدم تعادل سیستم ایمنی بدن : محققان در حال تلاش برای درک نقش سلول های درختی که سلولهایی هستند که در پوست و باقت های دیگر بدن یافت می شوند و یک پاسخ ایمنی را آغاز می کنند، هستند. محققان دیگر در حال تلاش برای دیدن این هستند که چه عوامل دیگری نقشی در پاسخ ایمنی ، ایجاد التهابی مانند التهاب در آلرژی پوستی، بازی می کنند.
کنترل آلرژی پوستی
- جلوگیری از خاراندن یا مالش در هر زمان ممکن
- محافظت پوست از رطوبت بیش از حد، محرک ها و لباس های زمخت
- نگهداشتن دمای خنک و ثابت و سطح رطوبت سازگار
- محدود کردن قرار گرفتن در معرض گرد و خاک، دود سیگار، گرده ها و شوره بدن حیوانات.
- تشخیص و محدود کردن استرس عاطفی.
امید به آینده
اگرچه علائم آلرژی پوستی می تواند سخت و ناراحت کننده باشد، این بیماری می تواند با موفقیت مدیریت شود. افراد مبتلا به آلرژی پوستی می توانند زندگی سالم و سودباری داشته باشند. همانطور که دانشمندان در مورد آلرژی پوستی و علل آن بیشتر یاد می گیرند، آنها همچنان به درمان های موثر، و شاید، در نهایت، یک درمان نزدیک می شوند. (سیارک

- آلرژی پوستی چیست؟

- چه کسی آلرژی پوستی دارد؟

- علل آلرژی پوستی

- علائم آلرژی پوستی

- مراحل آلرژی پوستی

- تشخیص آلرژی پوستی

- عواملی که باعث بدتر شدن آلرژی پوستی می شوند.

- آلرژی پوستی و کیفیت زندگی

- درمان آلرژی پوستی در نوزادان و کودکان

- انواع اگزما - درماتیت

- گرده های آلرژی زا

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...