نوزاد سالم دارای دو سر در میانمار متولد شد

کودک
در میانمار ، در شهر نایپیداو ، کودکی با دو سر متولد شد. این کودک عصر چهارشنبه ، شانزدهم سپتامبر به دنیا آمد و فرزند دوم خانواده شد. مادر وی ساندا در هشتمین ماه بارداری در بیمارستان بستری شد. این زن 29 ساله زایمان زودرس داشت. به دلیل عوارض ، پزشکان سزارین کردند و وقتی معلوم شد نوزاد تازه متولد شده دو سر دارد بسیار متعجب شدند.

 

همانطور که پزشکان به نشریه Myanmar Times گفتند ، ساندا و شوهرش از قبل یک فرزند دارند. در دوران بارداری ، وی در بیمارستان مشاهده شد ، اما تمام معاینات را انجام نداد. او فقط در سه ماهه اول اسکن سونوگرافی انجام داد ، در حالی که ممکن است ناهنجاری نادیده گرفته شود. بنابراین ، تولد یک نوزاد غیرمعمول برای او تعجب آور بود.

 

کودک دو سر

 

و جالب ترین نکته این است که کودک تمام اندام های داخلی و اندام را در یک نسخه دارد ، که اگر دوقلو های سیامی باشد عجیب است. آنها اندام خود را دارند. وزن هنگام تولد 2.5 کیلوگرم بود که برای بارداری یک قلو در ماه هشتم کاملاً طبیعی است. کودک کاملا سالم است با این تفاوت که دو سر دارد.

 

رئیس بیمارستان به خبرنگاران گفت که وی در عمل با دوقلو های سیامی سر و کار داشته است ، اما این مورد غیر معمول است. برای فهمیدن علت این پدیده تحقیقات ژنتیک لازم است. کودک اکنون تحت مراقبت های ویژه است.به گزارش تاس ، در 17 سپتامبر ، پسر به یک موسسه پزشکی ویژه کودکان در پایتخت منتقل شد . او تحت مراقبت های ویژه است.

 

پیش از این در مورد کودکی گزارش شده بود که با دو سر در بیمارستانی در اوکراین به دنیا آمده است. پزشکان گزارش دادند که کودک دارای دو سر و دو ستون مهره است ، اما یک قلب دارد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید