چگونه زن جوان بنگلادشی سه فرزند به فاصله سه هفته به دنیا آورد

دو قلو

زن جوان پسری به دنیا آورد و سه هفته بعد دوقلو به دنیا آورد .در بنگلادش ، پزشکان با یک مورد منحصر به فرد روبرو شدند - یک آسیب شناسی نادر ، همراه با یک شانس باورنکردنی در یک ماه ، همسران جوان را از بی فرزند ی به خانواده ای بزرگ تبدیل کرد.

زن جوان پسری به دنیا آورد و سه هفته بعد دوقلو به دنیا آورد .آریفا سلطانا و همسرش بسیار فقیر هستند و در روستایی زندگی می کنند که اصلاً پزشکی ندارد. بنابراین ، آریفا برای کل دوران بارداری معاینه بارداری نشده بود. وقتی زمان زایمان فرا رسید ، او را به بیمارستانی در منطقه همسایه منتقل کردند. این زن با خیال راحت پسری به دنیا آورد.

به او گفته شد که او فرزند او کمی زود متولد شده ، اما کاملاً سالم است. در پایان فوریه بود. چند روز بعد ، آریفا و نوزادش مرخص شدند ، به روستای زادگاه خود رفتند. در همان زمان ، شکم آریفا هنوز شبیه یک زن باردار بود ، اما پزشکان به او اطمینان دادند که هیچ چیز نگران کننده ای نیست و شکم او به زودی کوچک و جمع خواهدشد.

 

حدود سه هفته پس از ترخیص ، آریفا بیمار شد. شکمش خیلی درد می کرد ، درد در حال افزایش بود. این بار او را به بیمارستان دیگری بردند ، جایی که پزشکان سونوگرافی انجام دادند. آنچه آنها دیدند آنها را در شوک فرو برد . زن دوقلو باردار بود. یک پسر و یک دختر در سونوگرافی دیده می شدند.

همانطور که مشخص شد ، آریفا دارای دو رحم است. این یک آسیب شناسی نسبتاً نادر است که در آن ، بیشتر اوقات زنان در بارداری دچار مشکل می شوند. اما در آریفا ، بارداری با موفقیت همزمان در هر دو رحم و در یک زمان انجام شده بود. از آنجایی که تقریباً هرگز به پزشک مراجعه نکرده ، از ویژگی های بدن خود آگاهی نداشت.

بعدا پزشکان گفتند که چنین وضعیتی ، به هر حال ، تقریباً غیرممکن است ، خطر جدی برای زندگی مادر آینده ایجاد می کرده است. خوشبختانه ، همه چیز برای آریفا کار کرده است - هم آنها و هم بچه ها خوب هستند. اکنون او و همسرش نگران یک مسئله هستند - چگونه می توان سه فرزند را با درآمد بسیار متوسط حتی با استانداردهای بنگلادش پرورش داد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید