معنی تاتو ماهی ژاپنی

معنی تاتو ماهی ژاپنی

تاتو ماهی      تتو ژاپنی


ماهی قرمز با رنگ های پر زرق و برق ، چشم نواز و نمادهای جالب توجه ، به گزینه های محبوب تتو ژاپنی تبدیل شده اند. ماهی قرمز مقاوم که در یک زمان حیوان خانگی بسیاری از افراد بوده است.و ماهی کوی ( Koi ) موجود دریایی که در بسیاری از استخرهای خانگی محبوب شده است ، چیزی فراتر از ماهی های با رنگ روشن است که مردم آنها را دوست دارند. تتو ماهی کوی یا ماهی اژدها و تاتو ژاپنی ماهی  قرمز بخاطر زیبایی این ماهی ها بخصوص ماهی کوی احساس خوبی دارد.

 

معنی تاتو ماهی

تتو ماهی     تاتو ژاپنی     طرح تاتو ماهی مینیمال

 

 

معنی تاتو ماهی
علاقه به این ماهی ها از صدها سال پیش آغاز شده است و این ساکنان رودخانه ها افسانه ها و نمادهای جالبی دارند که طی سال ها و در سراسر جهان از آنها پیروی کرده اند و در طول قرن ها افراد زیادی را الهام بخشیده اند.

معنی تتو ماهی کوی بیانگر قدرت شخصیت ، پشتکار ، موفقیت و شجاعت است ، در حالی که معنی تاتو ماهی قرمز نماد ثروت و خوش شانسی است.

 

معنی تاتو ماهی

 طرح تتو ژاپنی       طرح خام تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی در فرهنگ های مختلف به چه معناست؟

در آموزه های بودایی، ماهی به معنای روشنگری روح است و به رهایی از احساسات بیهوده کمک می کند. در فرهنگ چینی تتو ماهی نمادی از ثروت و تولد دوباره است. ماهی در یونان باستان نیز نمادی مقدس بوده و هندوها آن را نماد ازدواج می دانند. آفریقایی ها ماهی را تجسم روح مردگان می دانستند. تفسیرهای زودیاک از خال‌کوبی ماهی کمتر جالب و اصلی نیست. تاتو ماهی ژاپنی  زیر محبوب هستند: کپور، که مظهر شجاعت و شانس است. کوسه نماد قدرت است. دلفین، نماد دوستی؛ قزل آلا نماد انرژی است. ماهی سالمون، نماد فراوانی و الهام است.
کپور خال‌کوبی شده بر روی بدن یک فرد برای او شانس و موفقیت به ارمغان می آورد، عزم و استقامت را در مبارزه می افزاید. خال‌کوبی با دو کپور به معنای اتحاد هماهنگ بین یک مرد و یک زن است و تصویر نه کپور به صاحب خود ثروت می بخشد.


کپور اغلب در آب یا در ترکیب با نمادهای کشورهای آسیایی کشیده می شود و تعبیر خالکوبی با این ماهی به دو مورد اصلی تقسیم می شود: ژاپنی و چینی.
در ژاپن، کپور به عنوان نماد مردانه مبارزه و اراده عظیم مورد احترام است. این خالکوبی برای افراد هدفمندی مناسب است که علیرغم مشکلات قادر به تغییر شرایط و حرکت به سمت هدف خود هستند.
و در فرهنگ چینی، کپور را پادشاه ماهی ها می دانند، بنابراین مظهر قدرت و برتری است. بنابراین ، چنین خال‌کوبی روی بدن به برنامه های بلندپروازانه برکت می دهد و هر چه تصویر بزرگتر باشد ، شانس بیشتری در تجارت خواهید داشت.
کوسه نمادی از بی باکی و شانس است، به خصوص در تجارت. در افسانه های ژاپنی، کوسه فرستاده خداست که به کسانی که به او احترام می گذارند کمک می کند. افرادی که چنین خال‌کوبی را روی بدن خود دارند معمولاً محدودیت ها را دوست ندارند، بسیار پیگیر و سرکش هستند. معنای تاتو کوسه بیان خشم، بی باکی و پشتکار است. افراد مختلف معانی مختلفی را به تصویر کوسه ها نسبت می دهند که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرد.

 

تاریخچه ماهی کوی در فرهنگ ژاپن

در فرهنگ ژاپنی ماهی ها مظهر قدرت و شجاعت هستند، در ژاپن، تصویر ماهی که بر خلاف جریان روی بدن شنا می کند، نشان دهنده مردانگی و قدرت یک فرد است. 

در حالی که ماهی کوی در فرهنگ ژاپنی و تاتو های سنتی نقش مهمی دارد ، این ماهی در اصل از چین آمده و یک نوع کپور است - "koi" ژاپنی کپور است. از چین به ژاپن آورده شد و ماهی در آنجا شکوفا شد. با گذشت زمان ، این ماهی ها برای ایجاد گونه های کوی با رنگ روشن و ماهی کوی باله بلند که امروزه می شناسیم پرورش داده شدند.(چند سال است که  ماهی های رنگارنگ  کوی ( Koi ) در سفره هفت سین ایرانی ها دیده می شود)

ماهی کوی که در حوضچه های امروزی پرورش داده می شوند به اوایل قرن نوزدهم ژاپن بر می گردند ، جایی که شالیکاران در شالیزار علاوه بر برنج ماهی های کپور رنگارنگ وحشی را نگهداری و پرورش می دادند.

پس چگونه این کپور فروتن به نمادی از رشادت برای تاتو تبدیل شد؟ این داستان شجاعت ، استقامت و ایمان تزلزل ناپذیر از کجا آمد؟

 

تاتو ماهی

طرح تاتو ماهی   طرح تاتو ماهی ژاپنی

 

افسانه تبدیل ماهی کوی به اژدها

 طرح تاتو ژاپنی با معنی

بیهوده نیست که خال‌کوبی ماهی کوی نمادی از استقامت و قدرت شخصیت است. این از یک ماهی کوی "koi"  ناشی می شود که در برابر مشکلات و حتی تمسخر شیاطین حاضر به تسلیم شدن نیست.

داستان ماهی کوی "koi"  

گروه زیادی ماهی کوی در بالادست کنار رودخانه شنا کرد. در انتهای نهر ، به آبشار رسیدند. در همان زمان ، غلبه بر مانع غیرممکن به نظر می رسد ، گروه به عقب برگشت - همه به جز یک ماهی کوی شجاع. ماهی کوی برای 100 سال با تلاش برای رسیدن به قله آبشار به پرش ادامه داد. ماهی کوی به پیشروی خود ادامه داد و توسط گروهی از شیاطین که مجذوب تلاش های وی شده بودند ، مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

 

معنی تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی koi در بازو    طرح تاتو ماهی
 

با پریدن از اعماق رودخانه ، او بی نتیجه تلاش کرد تا به بالای آبشار برسد. سرانجام ، پس از یک قرن پرش ، ماهی کوی یا ماهی اژدها به بالای آبشار رسید. خدایان با شناسایی استقامت و عزم راسخ وی ، ماهی کوی را به یک اژدهای طلایی ، مجسم کننده قدرت و استقامت تبدیل کردند.(معنی خالکوبی ماهی کوی )

دو ماهی نماد چیست

معنی تاتو ماهی

دو ماهی نماد چیست    طرح تتو ماهی و  طرح تاتو ژاپنی  دو ماهی نماد چیست  خال‌کوبی با دو کپور به معنای اتحاد هماهنگ بین یک مرد و یک زن است 


در فرهنگ ملل مختلف، تاتو ماهی نماد چیست می تواند هم جنبه روشن زندگی و هم تاریکی را نشان دهد. ماهی در سمت روشن خود نماد باروری، هوش، رفاه و در سمت تاریک آن به معنای خشم و ترس است. اغلب تصاویر بدن دو ماهی وجود دارد که به شکل علامت یین یانگ چیده شده اند که دو طرف را متحد می کند.

تاتو ماهی نماد چیست
ماهی یکی از نمادهای اصلی دین مسیحیت است. این نماد به عنوان یک علامت شناسایی برای اولین مسیحیان مورد آزار و اذیت عمل می کرد. بنابراین، امروزه می توانید این نمادگرایی را به عنوان مظهر عشق به خدا بیابید. و در هم تنیدگی سه ماهی نمادی است که در خال‌کوبی های سلتیک یافت می شود.

 

معنی تاتو ماهی کوی

"همچنین گفته می شود که اگر ماهی کوی گرفتار شود ، با شهامت یک جنگجوی سامورایی که در جنگ با شمشیر می جنگد ، بدون لرزش منتظر ضربه چاقو خواهد بود. این به وضوح نشان دهنده اعتقادات فرهنگی در قدرت و شجاعت ماهی کوی است. "

در حالی که معنی تاتو ماهی کوی نماد دستیابی به آرزوهای شما و ادامه استقامت است ، معنای تاتو ماهی koi می تواند با توجه به رنگ آن متفاوت باشد.

 

معنی تاتو ماهی

طرح ماهی برای تاتو  تاتو ماهی koi در بازو

 

در آموزه های بودایی، ماهی به معنای روشنگری روح است و به رهایی از احساسات بیهوده کمک می کند. در فرهنگ چینی نمادی از ثروت و تولد دوباره است. ماهی در یونان باستان نیز نمادی مقدس بوده و هندوها آن را نماد ازدواج می دانند. در فرهنگ ژاپنی ماهی ها مظهر قدرت و شجاعت هستند، اما آفریقایی ها ماهی را تجسم روح مردگان می دانستند. در ژاپن، تصویر ماهی که بر خلاف جریان روی بدن شنا می کند، نشان دهنده مردانگی و قدرت یک فرد است. 

 

 خال‌کوبی های ماهی زیر محبوب هستند: کپور، که مظهر شجاعت و شانس است. کوسه نماد قدرت است. دلفین، نماد دوستی؛ قزل آلا نماد انرژی است. ماهی سالمون، نماد فراوانی و الهام است.


کپور خال‌کوبی شده بر روی بدن یک فرد برای او شانس و موفقیت به ارمغان می آورد، عزم و استقامت را در مبارزه می افزاید. خال‌کوبی با دو کپور به معنای اتحاد هماهنگ بین یک مرد و یک زن است و تصویر نه کپور به صاحب خود ثروت می بخشد.
کپور اغلب در آب یا در ترکیب با نمادهای کشورهای آسیایی کشیده می شود و تعبیر خال‌کوبی با این ماهی به دو مورد اصلی تقسیم می شود: ژاپنی و چینی.
در ژاپن، کپور به عنوان نماد مردانه مبارزه و اراده عظیم مورد احترام است. این خال‌کوبی برای افراد هدفمندی مناسب است که علیرغم مشکلات قادر به تغییر شرایط و حرکت به سمت هدف خود هستند.
و در فرهنگ چینی، کپور را پادشاه ماهی می دانند، بنابراین مظهر قدرت و برتری است. بنابراین ، چنین خال‌کوبی روی بدن به برنامه های بلندپروازانه برکت می دهد و هر چه تصویر بزرگتر باشد ، شانس بیشتری در تجارت خواهید داشت.
کوسه نمادی از بی باکی و شانس است، به خصوص در تجارت. در افسانه های ژاپنی، کوسه فرستاده خداست که به کسانی که به آن احترام می گذارند کمک می کند. افرادی که چنین خال‌کوبی را روی بدن خود می گذارند معمولاً محدودیت ها را دوست ندارند، بسیار پیگیر و سرکش هستند. معنای تاتو کوسه بیان خشم، بی باکی و پشتکار است. افراد مختلف معانی مختلفی را به تصویر کوسه ها نسبت می دهند که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرد.

 

معنی تاتو ماهی کوی با رنگ های مختلف

همانطور که ماهی کوی افسانه ای به یک اژدهای طلایی تبدیل می شود ، ناگفته نماند که طلا و زرد گزینه های محبوب رنگ هنگام انجام این تاتو هستند. این ماهی کوی رنگی نماد ثروت ، رفاه و خوش شانسی است.ماهی آبی کوی اغلب با مردانگی و باروری همراه است. نماد پسر در خانواده.

 

معنی تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی koi 


یکی دیگر از انتخاب های محبوب رنگ برای تاتو koi ، رنگ قرمز است که می تواند معانی مختلفی از مادری تا شجاعت و عشق پرشور داشته باشد.

اگر یک نقاشی رنگارنگ از ماهی koi نمی خواهید ، نگران نباشید - این ماهی در رنگ سیاه بسیار نمایشی است و همچنین دارای نمادگرایی قوی است.

خال‌کوبی ماهی می تواند برای مردان و زنان باشد و بر این اساس معانی آن متفاوت است. خال‌کوبی ماهی برای یک مرد می تواند به معنای عمیق شدن او در زندگی درونی او باشد و برای یک زن می تواند نمادی از باروری باشد. تصاویر مختلف بدن ماهی می تواند نماد حرکت، میل و لطف باشد.

 

 

معنی تاتو ماهی

تاتو ماهی ژاپنی  koi در دست

 

"تاتو ماهی کوی سیاه با ناملایمات و قدرت همراه است. برای کسانی که در گذشته بر مشکلات فائق آمده اند ، چه افسردگی باشد و چه رابطه ای دشوار ، جذاب است. "رنگ نه تنها معنی تاتو شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه همچنین جهت آن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

 

تاتو ماهی کوی شما به کدام سمت میره؟

معانی مختلفی در پشت تاتو ماهی koi شما کمین کرده اند. اگرچه این کار به روش های مختلف قابل انجام است ، اما می توانید مقداری را که فکر می کنید مناسب ترین گزینه برای شماست انتخاب کنید.

"اکنون در جنگ یا همچنان با موانع مبارزه می کنم ، اما تسلیم نمی شوم."

این همچنین می تواند به معنای غلبه بر موانع و قدرت و قدرت لازم برای ادامه شنا در برابر جریان باشد.

 

معنی تاتو ماهی

خال‌کوبی ماهی کوی قرمز و آبی

 

اگر خال‌کوبی ماهی کوی شما در پایین دست شناور است ، این می تواند به این معنی باشد که شما هنوز قدرت فائق آمدن بر موانع پیش روی خود را ندارید و به سمت موفقیت مورد نظر خود پیش می روید.

از طرف دیگر ، این همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که شما قبلاً به اهداف خود رسیده اید ، در بالای آبشار هستید و دیگر نیازی به ادامه جنگ ندارید.

کاربر گرامی اگر به معنی یاکوزا ،  تاتو یاکوزا  و طرح تاتو یاکوزا   علاقمند هستید مقاله معنی تاتو یاکوزا با عکس و توضیحات را بخوانید

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید