ژست حرفه ای برای داشتن ظاهری خوب در عکس

ژست حرفه ای برای داشتن ظاهری خوب در عکس

همه ما عادت کردیم ژست گرفتن خاصی هنگام عکاسی داشته باشیم و حتی تصور این که ژست دیگری در عکس هایمان بگیریم را هم نمی کنیم. این باعث می شود سلفی هایی که با گوشی میگیریم آنچنان که باید خوب نشوند. خیلی مهم است که بتوانیم از خودمان عکسی بگیریم که بدون نیاز به هیچ فیلتر و افکتی خود عکس خوب و بدون نقص باشد. اما باید بدانید که فقط یک ژست حرفه ای می تونه ما رو حتی با لک های روی صورت زیبا و جذاب نشون بده.

و حالا  یک سری توصیه های ارزشمند ژست عکس به شما می دهیم  تا بتوانید در تمام عکس ها بدون هیچ عیب و نقصی ظاهر شوید و بدرخشید.

ژست حرفه ای برای داشتن ظاهری خوب در عکس

از زاویه پایین عکس نگیرید

ژست عکس

ژست عکس از زاویه پایین شما را چاق تر نشان می دهد. پس بهتر است زاویه عکسی که از خودتان یا از دیگران می گیرید هم سطح با چشم ها باشد. این زاویه باعث می شود موضوع عکس حجیم نشان داده نشود و یا چانه فرد خیلی بزرگ نشود.

از زاویه بالا عکس نگیرید

ژست گرفتن

ژست گرفتن و گرفتن عکس از زاویه بالا سر را بزرگتر از بدن نشان می دهد. البته می توانید برای گرفتن عکس های بامزه مثل عکس گربه شرک از این زاویه استفاده کنید.

سمت خوب صورتتان را بشناسید

ژست عالی

دو طرف صورت انسان ها کاملا متقارن است اما همیشه یک طرف صورت بهتر از طرف دیگر در عکس ها می افتد بنابراین سعی کنید همیشه در عکس ها به آن سمت صورت ژست بگیرید.

نکاتی حرفه ای برای عکاسی
چانه را تو ندهید
اگر می خواهید چانه ها زیاد برجسته نشان داده نشوند نیازی نیست که آن ها را به سمت داخل فشار دهید. فقط کافی است صورت را در حالت سه رخ قرار دهید و زبان را به کف دهان فشار دهید.

ژست چشمان نیمه باز

يست چشمان نیمه باز

با چشم نیمه باز نگاه کنید.چشم های باز و ابروهای بالا چهره را متعجب نشان می دهد. هنگام عکس گرفتن برای داشتن ژست حرفه ای بهتر است که کمی چشم ها را باریک کنید.

اخم نکنید

ژست عکس

این حالت در عکس ها هم صورت را ترسناک می کند و هم بینی را بلندتر نشان می دهد. بهترین حالت ظاهر شدن در عکس ها نگاه مستقیم به دوربین است.

چانه را بالا بدهید

ژست عکس نیمرخ

هنگامی که عکس نیمرخ می گیرید چانه را بالا بدهید تا حالت صورتتان بهتر نشان داده شود. با این مدل ژست گرفتن، حالت چانه و گردن لاغرتر نشان داده می شود.

ژست بوسه فرستادن

ژست بوسه فرستادن

ترفند ژست بوسه :لب ها را جمع نکنید.

وقتی می خواهید به سمت دوربین بوسه ای بفرستید در این کار زیادی اغراق نکنید چون حالت لب ها مثل این می شود که می خواهید هسته آلبالو را بیرون پرتاب کنید.

ژست لبخند

ژست لبخند طبیعی

ژست لبخند :لبخند طبیعی داشته باشید. یک لبخند ملایم اجزای صورت را زیباتر نشان می دهد در حالی که لبخند عمیق فقط چین و چروک ها را نشان می دهد. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید