ترفند هالیوودی در عکس 12 ترفند

ما همیشه می خواهیم در عکس ها باریک و زیبا باشیم، اما به دلیل موقعیت یا زاویه اشتباه، یک خاطره خوب اغلب مستقیم به سطل زباله فرستاده می شود.
 
sayarak.com برای شما 12 ترفند عکاسی، که بر شایستگی و نقاط قوت شما تأکید دارد را در این پست برای داشتن عکس های بهتر معرفی می کند.

ترفند شماره 1

یکی از موفق ترین و ساده ترین ژست در عکاسی شماره 1 این ترفند ها است.. یک دست را روی باسن و یک دست دیگر روی کمر قرار دهید. این حالت یک فضای خالی با بدن ایجاد می کند. در این حالت کمر باریک تر به نظر می رسد.

ترفند شماره 2

این وضعیت همانند پیشین است، اما در اینجا دست راست به سادگی رها شده است. در این مدل بدن کمی به سمت آزاد انحنا پیدا کرده است.

ترفند شماره 3

اگر یک حصار، نرده یا میز در اطراف وجود دارد، پس شما می توانید به راحتی بر روی این شیء با دستان خود تکیه دهید. مهم است که حالت شانه ها مانند عکس بالا رعایت شود.

ترفند شماره 4

همیشه جای خاصی برای دست ها وجود ندارد. بهتر است که آنها را در موقعیت طبیعی خود قرار دهید،ریلکس باشید. همان را می توان در مورد پاها گفت. تنها باید به یاد داشته باشید که وزن بهتر است روی یک پا باشد.
 

ترفند شماره 5

شما می توانید آرنج خود را روی لبه یک تکیه گاه قرار دهید. در این مورد، بهتر از طرفین باشد. این وضعیت دست ها را برجسته می کند. برای فیلمبرداری در فضای باز مناسب است.
 

ترفند شماره 6

اغلب در موقعیت های عادی عکس ها موفق تر هستند. وزن بدن را بر روی یک پا قرار دهید و بدن کمی خم شود. شکل بدن ظاهر S خواهد شد .
 

ترفند شماره 7

حالت عالی، که به خوبی برای یک پرتره مناسب است. آرنج خود را خم کنید و آنها را روی یک پلت فرم قرار دهید. سر می تواند کمی به سمت راست بچرخد.
 

ترفند شماره 8

خطوط در عکس اجازه می دهد توجه بیننده به موضوع اصلی متمرکز شود . به آرامی  روی سطح یک شاخه درخت را لمس کنید، این حالت برای یک عکس پرتره مناسب است.
 

ترفند شماره 9

اگر شما نمی دانید که با دست هایتان چه کار کنید، پس فقط آنها را پشت سر خود قرار دهید یا در جیب های خود پنهان کنید. این غیر معمول است، اما ساده است. نکته اصلی این است که دستان خود را در جیب خود نگه دارید.
 

ترفند شماره 10

ساده ترین عکاسی پرتره و یک زاویه عالی، کمی به سمت چپ بچرخید، سر و گردن مانند عکس قرار بگیرد.

ترفند شماره 11

یکی دیگر از این ژست ها که به خوبی برای یک عکس پرتره مناسب است. دستان خود را به دیوار برسانیدمانند عکس. سپس دستان شما در قاب قرار می گیرند، اما همه توجه به چهره جلب می شود.

ترفند شماره 11

اعتقاد بر این است که پاها و خطوط متقاطع ایجاد یک مانع روانی بین مردم است. اما هنوز هم ارزش تلاش دارد تا آنها را در عکس به شکل متقاطع قرار دهید. در چنین وضعیتی شانه های خود را صاف کنید و گردن خود را صاف نگه دارید. و در عکس به دوربین با اعتماد به نفس نگاه کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید