کارمای فقر چیست و چگونه بر ثروت تأثیر می گذارد

زن
 
به کارما اعتقاد دارید یا باور ندارید؟ مطمئناً افراد مشکوک نه خواهند گفت و نمی خواهند در مورد آن چیزی بشنوند. اما این تناقض وجود دارد ، مردان و زنان موفق بیشتر و بیشتر در سراسر جهان شروع به علاقه به این مسئله می کنند ، با روانشناسان ، ستاره شناسان ، پزشکان مختلف انرژی درمانی مشورت می کنند. بنابراین شاید هنوز ارزش دارد که کمی درباره آن بدانیم.
 

قانون بومرنگ

بالاخره کارما چیست؟ این یک رابطه علی است ، که طبق آن آسیب روحی و جسمی ناشی از شما به شما بازگردانده می شود و آنچه را که خودتان ایجاد کرده اید بدست می آورید.
 
روانشناسی به عنوان مثال از آزمایش های مختلف فردی به این نتیجه رسیده که کارما واقعاً وجود دارد. ما با این واقعیت روبرو بوده ایم که افرادی  در گذشته که عمداً اشتباه عمل کرده اند (فریب داده ، از کسی استفاده می کردند ، دزدی می کردند) به مدت سه تا پنج سال به اهداف خود نرسیدند ، حتی اگر در آن لحظه آنها صادقانه آماده بودند عمل صادقانه داشته باشند اما ، آنها با همان مشکلات روبرو شدند. بله ، قانون بومرنگ کار می کند! اتفاقاً این نه تنها در مورد پول بلکه در روابط عاشقانه نیز صدق می کند. به طور تقریبی ، سوء استفاده کنندگان در روابط "مجازات" شدند.
 

 سه نوع کارما

کارما ی فقر ناشی از تمایل فرد به مصرف انحصاری ، بدون دادن هیچ ارزشی در ازای آن است. اگر شخصی به سادگی برای لذت خود زندگی کند ، به فکر دیگران نباشد ، به نفع دیگران کار نکند ، به مردم هیچ بازگشت مثبتی نداشته باشد ، به طور تقریبی ، کارما ی ثروت خود را صرف می کند. و وقتی خسته شد ، او در وضعیت کارما ی فقر قرار می گیرد. یعنی او مقدار زیادی گرفته ، اما چیزی نداده یا خیلی کم داده است. و سپس مشکلات با پول و جهان مادی به طور کلی بوجود می آیند.
 
کیف
 

کارما ی روح همان چیزی است که روح از تجسم گذشته با خود آورده است. این دوره از تولد تا حدود 8 سال است. این اتفاق می افتد که در اوایل کودکی ، کودک با چالش های زیادی روبرو می شود. روح ، در اینجا تجسم یافته ، از طریق کارما کار می کند. اگر در تجسم های گذشته در موقعیت مصرف کننده بودید ، چیزی نمی دادید ، هیچ لذتی به همراه نمی آوردید ، با کارما ی فقر به این دنیا می آیید و دیر یا زود ، برای تغییر وضعیت باید مجبور شوید آن را حل کنید.

 

کارما ی قبیله ، کارما ی پدر و مادر است که ما را تا بزرگسالی مشروط و تحت تأثیر قرار می دهد.این دوره جایی حدود 16 تا 18 سال است. در اینجا کودک با تجربه والدین خود کار می کند. و با پرورش آگاهانه تا رسیدن به بزرگسالی ، کارما ی قبیله کاملاً درست شده و همه چیز فقط به خود ما بستگی دارد. اما با یک تربیت اشتباه ، کارما از بین نمی رود. به عنوان مثال اگر كودكی به خود اجازه دهد پول را از والدین خود بدزد ، از آن استفاده كند ، آن را دستكاری كند ، این همه منجر به دستیابی به كارمای فقر می شود. خانواده های بسیار ثروتمند اغلب با فرزندان خود مشکل دارند. کودکان ترجیح می دهند پول والدین را مصرف کنند ، در حالی که برای کمک به دیگران در آینده هیچ دانش ، مهارت و توانایی کسب نمی کنند. این را می توان "آزمون ثروت" نامید ، که بر این اساس ، پاس نشده است. کارما ی ثروت تمام می شود و آنها به احتمال زیاد چیزی به فرزندان خود نمی سپارند.
 
کارماي شخصيت مسير فردی ماست که از سنی آگاهانه آغاز می شود. در اینجا همه چیز ساده تر است. در آخر هر عمل خوب شما در دنیای واقعی پاداش می آورد. هرچه بیشتر بدهید ، بیشتر دریافت می کنید. و اگر در زندگی بزرگسالی خود نمی فهمید که چرا قادر به دستیابی به بهزیستی مادی نیستید ، باید به کارما ی قبیله ، کارما ی روح (که اکنون دشوارتر است) برگردید و در این لحظات کار کنید. توسعه یک روند جدی و طولانی است. شما باید به موقعیت هایی برگردید که در آن صدمه دیده اید یا در آن به شخصی صدمه زده اید. سعی کنید افرادی را که باعث آزردگی شما شده اند ، بستگانتان را ببخشید ، به دلیل آنها ، شاید دوران کودکی شما خوش ترین نیست. موقعیت هایی را بخاطر بسپارید که اشتباه کرده اید ، از این موضوع آگاه باشید. و تمام این تجربه را در زندگی روزمره خود به کار بگیرید.لازم به یادآوری است که هر وضعیتی در رابطه با کارما می تواند با انجام کارهای خوب ، آوردن فواید و شادی تغییر یابد.
 
قلک

چگونه می توان بر کارما ی فقر غلبه کرد

البته بسیاری به مسئله کارما ی فقر علاقه مند هستند. چگونه می توان آن را شکست داد ، چگونه بر آن غلبه کرد؟ باید درک شود که کارما ی فقر ، به طور معمول ، وضعیتی است که در آن بیش از آنچه می دهید مصرف می کنید. خودخواهی ، عدم تمایل به تغییر جهان پیرامون انگلی به منظور بهتر شدن و این دلیل اصلی کارما ی فقر است.
 
یک کاغذ برداشته و اقداماتی را روی آن بنویسید که در آن به این دنیا مقداری ارزش می دهید. به عنوان مثال ، شما نقاشی می کنید ، سپس آنها را با قیمت کمی می فروشید. مردم از شما سپاسگزارند نقاشی خوب است ، ارزان است و خوشبختی به همراه دارد. اگر شما ، با فروش برخی خدمات یا کالای خود ، از یک شخص صادقانه قدردانی کرده اید ، این نشان می دهد که شما در حال بدست آوردن کارما ی ثروت هستید.
 
زن
 
هنگامی که مشتریان خوشحال می شوند ، آنها شروع به صحبت کردن در مورد شما به دیگران می کنند و بنابراین تأثیر آن دهان به دهان می چرخد ، و کسب و کار بر اساس آن بهتر ساخته می شود. خود را از عادت فکر کردن در مورد چگونگی به دست آوردن چیزی آزاد کنید و سعی کنید به بهترین حالت دادن فکر کنید ، حتی اگر در ابتدا سود زیادی برای شما به همراه نداشته باشد.
 

انگیزه پیدا کنید

همچنین لازم به یادآوری است که کارما ی ثروت داده شده از بدو تولد به شما از بین می رود. مثال های زیادی وجود دارد که کودکان متولد خانواده های ثروتمند انگیزه ای برای بهره مندی برای جامعه ندارند ، آنها مصرف را ترجیح می دهند. باید در نظر داشت که می توان کارما ی ثروت را به عنوان یک آزمایش در نظر گرفت. همه ما داستان بودا را به یاد داریم. او در یک خانواده ثروتمند متولد شد و برای اولین بار با واقعیت های وحشتناک دنیای خارج روبرو شد ، عمیقا شوکه شد و زندگی خود را کاملاً تغییر داد. بنابراین ، او زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان را تغییر داده و تغییر می دهد. و ما همچنین می دانیم که بسیاری از کسانی که در خانواده های فقیری متولد شدند بعداً به ثروتمندترین و مشهورترین افراد تبدیل می شوند ، اما آنها آگاهانه زندگی می کنند ، به دیگران کمک می کنند ، و به دنیا سود می رسانند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید