نحوه استفاده از مروارید تا سن را بالا نبرد : 6 روش شیک

مروارید


هنگام استفاده از گردنبند و گوشواره مروارید ، خطر بالا به نظر رسیدن سن بسیار زیاد است ، اما این دلیل نمی شود که جواهرات که مروارید در آنها کار شده را رد کنید. ما به همراه یک متخصص شش روش مدرن برای پوشیدن مروارید و شیک به نظر رسیدن را تجزیه و تحلیل می کنیم.


از زمان های بسیار قدیم ، مرواریدها بخشی جدایی ناپذیر از ظاهر جکی کندی ، الیزابت تیلور و گریس کلی بوده اند - آنها اغلب  مروارید را به جواهرات با سنگ های قیمتی ترجیح می دادند ، و پس از آنها هزاران نفر دیگر این عادت را پذیرفتند. در طول چند فصل گذشته ، ما دوباره شاهد بازگرداندن مروارید بودیم ، که مدت ها بود بسیاری از اشراف و دوستداران  محافظه کار درکمد لباس مخفی کرده بودند. اکنون طراحان مروارید ها را نه تنها به لباس های کلاسیک ، بلکه همچنین به ظاهر اسپورت اضافه می کنند.

 

درست است ، برای اینکه مروارید ها با لباس زیبا به نظر برسند و سن  صاحب خود را اضافه نکنند ، باید مروارید را به روشی خاص - با نگاه به روندهای مدرن مد و لباس بپوشید. ما به همراه متخصص جواهرات ویکتوریا گیلوارگ ، شش ترکیب ساده و مرتبط را تحلیل می کنیم.

 

مروارید

شماره 1

دو رشته مروارید با سایز های مختلف بگیرید: از کوچک تر به بزرگتر.  قطعاً نمی توان آن را خسته کننده نامید. این گزینه برای ظاهر آرام در سبک گرانج ، و همچنین برای لباس های ساده از یک تی شرت و شلوار جین مناسب است.

 

مروارید


شماره 2

برای این روش ، شما به یک رشته مروارید طولانی احتیاج دارید که برای ایجاد حلقه ، آن را چند بار دور گردن خود بچرخانید. حتی در ترکیب با کت و شلوار رسمی ، این روش زیبایی خاصی به تصویر می بخشد.

 

مروارید


شماره 3

یک رشته مروارید را به دور مج دست خود بپیچید تا یک دستبند تشکیل شود. شما می توانید چندین نوع مختلف مروارید را بگیرید ، و حتی بهتر است اگر مرواریدها رنگ های مختلفی داشته باشند. دستبندهای دیگری را می توان به جواهرات مروارید اضافه کرد. لباس مایل به فیروزه ای برکنتراست زیبایی و درخشش هر دو ، هم لباس و هم جواهرات  تأکید می کند.

 

مروارید


شماره 4

یک رشته مروارید بلند روی موها که از کوچک به بزرگ به نخ کشیده شده ، با یک لباس یا بلوز ابریشمی خالدار زیبا  ترکیب شده است. یک یا دو مروارید  را با  مو یا کش مو محکم کنید تا  شل شود.

 

مروارید


شماره  پنج

یک گردنبند ساده با دو رشته مروارید برگردن و موهای کوتاه وصاف زیبا تاکید دارد.

 

مروارید


شماره 6

یک رشته مروارید نازک در اطراف مچ پا روی کفش یا یک رشته مروارید بسته شده به بند کیف - هر کدام را که انتخاب کنید ، به هر حال جلب توجه می کند.

 

مروارید

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید