اختراعات جدید برای کودکان که زندگی را برای والدین راحت تر می کند 12 مورد

12 اختراع تازه که زندگی والدین را راحت تر خواهند کرد
پرورش کودکان و مراقبت از رفاه آنها همیشه دشوار است، اما اگر 100 سال پیش همه چیز باید با دستان و بصورت مکانیکی انجام شود، امروز والدین با کمک دستگاه هایی که زندگی را برای تمام خانواده آسان تر می کنند، مراقبت از کودکان را راحت تر انجام می دهند.
 
sayarak.com به این موضوع علاقمند شد و برای کودک و والدین آنها مجموعه ای تازه از اختراعات داغ را تهیه کرد.

محدود کننده وان حمام

محدود کننده به راحتی در هر بخشی از وان حمام نصب می شود و به شما امکان می دهد یک فضای امن جداگانه برایشستشوی کودک ایجاد کنید در ضمن در مصرف آب هم صرف جویی می شود.
 

یک بطری برای دو نوشیدنی

اغلب اتفاق می افتد که شما باید برای پیاده روی آب را همراه خود بیاورید، و کودک همراه شما هم برای مثال، آب می خواهد. این بطری که در آن شما می توانید دو مایع مختلف و یا حتی آب را بریزید این مشکل را حل می کند. برای مسائل بهداشتی هم هر کدام از یک شیشه مصرف می کنید.
 

زیرانداز تعویض کردن پوشک

با چنین زیراندازی، تعویض کردن پوشک بچه آسان است، بدون توجه به جایی که شما هستید مثلا در یک مهمانی یا در یک پیک نیک. علاوه بر این، هنگامی که جمع می شود، فضای بسیار کمی را می گیرد، و این، یک مزیت خیلی مناسبی است.

اسباب بازی با بوی مادر

در زمان شیر دادن به کودک ، مادر اسباب بازی را به سینه خود فشار می دهد، و سپس آن را در وسایل کودک قرار می دهد. باقی مانده عطر مادر،  بر روی اسباب بازی، به کودک احساس امنیت و آرامش می دهد
 

دماسنج بطری

این ساده است: این برچسب کوچک نشانگر دمای مایع در بطری نوزاد است.
 

شاخص درجه حرارت حمام

 
در نگاه اول، این یک ماتریس لاستیکی معمولی است ، اما اگر دمای حمام بیش از 37 درجه سانتیگراد باشد، نشانگر به رنگ قرمز در می آید.

رومیزی که بر روی آن نقاشی کنید

رومیزی که شما می توانید با قلم، مداد، و رنگ نقاشی بکشید، با شستشو در ماشین کاملا تمیز می شود.
 

صندلی کودک دو کاره

با یک فشار کوچک، باکس  تبدیل به  صندلی ایمن کودک می شود. صندلی نیز دارای کمربند ایمنی می باشد و در صورت پوشیدن آن می تواند بر روی شانه قرار گیرد.
 

کلیپس ضد پشه

این کلیپس ناز می تواند به هر جایی متصل شود: به لباس، کفش، کوله پشتی یا اسباب بازی. این کلیپس به دلیل مواد طبیعی پشه ها را دفع می کند و بنابراین برای کودک کاملا ایمن است.

کالسکه با موتور الکتریکی

شرکت ایتالیایی Foppapedretti این کالسکه با موتور الکتریکی را تولید کرده است. TRONIC با موتور الکتریکی.
 

ظرف مواد غذایی قابل حمل Mat

 
ظرف های سیلیکون با رنگ های شاد و روشن و به شکل حیوانات باعث می شود که غذا برای کودک بسیار جذاب تر شود. علاوه بر این، با توجه به اندازه و قطره های ویژه از این ظرف های سیلیکون برای کمک به تمیز ماندن میز ناهار خوری و نصب روی میز می توانید استفاده کنید.
 

2 در 1: گهواره با صندلی مادر

گزینه جالب برای ماندن مادر و کودک با هم و در عین حال در فضاهای جداگانه است: در حالی که زمان خواب کودک می رسد، والدین می توانند همراه با کودک از تکان گهواره لذت ببرند.
 
آیا یکی از این دستگاه ها را خریداری می کنید؟ اگر چنین است، کدام یک به نظر شما جالب تر است؟
 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید