5 صبحانه فوق العاده


آیا به خوردن صبحانه اهمیت می دهید ؟ 5 صبحانه ای که درسریع ترین زمان آماده می شود.
1. شما می توانید تخم مرغ را هر روز با ترفند های مختلف برای خودتان درست کنید در ضمن ازلیوان مایکروویو امن هم می توانید برای آماده سازی تخم مرغ نیمرو استفاده  نمایید،نگران نباشید، تخم مرغ ها در حدود یک دقیقه  طبخ می شود. با این روش تخم مرغ چرب و بسیار نرم می شود.


2. شما می توانید در زمان صرفه جویی کنید شب قبل از خواب، داخل یک شیشه مخلوط مساوی از هر نوع شیر و بلغور جو دوسر را ریخته و در یخچال بگذارید.به این مخلوط ، برخی از میوه های خشک مورد علاقه خود را و یا کمی شربت افرا اضافه کنید در صورتی که از طعم دارچین خوشتان می آید کمی پودر دارچین به محتویات شیشه اضافه کنید. 


3.انواع آجیل و میوه های خشک رادر ظرف مخلوط کرده به همراه نوشیدنی مورد علاقه خود میل بفرمایید.


4. این صبحانه شامل ماست با طعم میوه می باشد.با اضافه کردن کمی از انواع توت ها یا تکه های سیب  به ماست ساده یونانی یک صبحانه فوق العاده خوشمزه درست کنید. این صبحانه علاوه برپروتئین و قند حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد . برای تنوع تعدادی دانه بادام و یا گردو و .... به محتویات ظرف اضافه کنید. همچنین شما می توانید عطر و طعم ماست یونانی را با اضافه کردن پودر زنجبیل، دارچین و یا هر ادویه دیگری تغییر دهید.


5. شما می توانید با میکس میوه های یخ زده انواع اسموتی را تهیه کنید . یک تکه یخ و میکس برخی از میوه های یخ زده بهترین ترکیب است.

طرز تهیه فنجان های ماست میوه ای هلو شاه توت

اسموتی پرتقال

طرز تهیه پیتزا تک نفره با نان تست

طرز تهیه کره ی سرخ شده و پوره ی سیب زمینی فندقی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید