ارتباط شام با پف آلودگی صورت در صبح

ارتباط شام با پف آلودگی صورت در صبح
علت اصلی پف آلودگی صورت حفظ و تجمع مایعات است. و اغلب آنها توسط شام  تحریک می شوند - برخی از غذاها و الکل.
بزرگترین دشمن زیبایی الکل است.به طور خاص، الکل باعث مشکلات در توزیع مایع در بدن و در نتیجه تجمع مایع در بافت ها می شود. علاوه بر این، برای دفع الکل، بدن نیاز به مقدار زیادی مایع دارد، بنابراین، با وجود تورم، از کمبود آب رنج می برد.
 
در شب شما نباید نمک زیادی بخورید. ترکیبی از نمک با یک مونوسدیم گلوتامات تقویت کننده طعم به خصوص خطرناک است. با توجه به افزایش مقدار سدیم، عدم تعادل مایع اتفاق می افتد و در نتیجه ادم و تورم. بنابراین، ضروری است که غذاهای فست فود، غذاهای سریع، هر محصولی از تولید کارخانه ها و غذا های نیمه آماده مصرف نشود. همچنین ترشی و غذاهای مختلف کنسروی را در شب نخورید، این ها دارای مقدار زیادی نمک هستند و همچنین مقدار زیادی شکر و سرکه در تهیه آنها استفاده شده است. تمام این مواد باعث ظهور ادم می شود.
 
طرفداران شیرینی نیز نباید از تورم شگفت زده شوند. پس از همه، اکثر محصولات قنادی نه تنها شیرین، بلکه همچنین چرب است. و این یک ترکیب خوب برای شام نیست - بدن به مقدار زیادی آب نیاز دارد تا آن را هضم کند. بنابراین تورم ممکن است رخ دهد.
 
برای تغذیه در شب و  یک شام سالم و مناسب : ماهی، سبزیجات، گوشت بدون چربی، غذاهای دریایی، محصولات لبنی کم چرب، برخی از میوه ها یا آجیل (بدون نمک) را مصرف کنید.
 
همچنین نگاه کنید به: رژیم های موثر محبوب بر اساس محدودیت کربوهیدرات .

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید