الکل کامفر و کاربرد های آن

الکل کامفر
الکل کامفر: دستیار ضروری زنان خانه دار در قدیم (می گفتند الکل کامف)  ، که به طور ناعادلانه فراموش شد. امروزه ، کمبود مواد شیمیایی خانگی و محصولات مراقبتی وجود ندارد. در فروشگاه می توانید کاملا هر ماده شوینده و تمیزکننده ای خریداری کنید. درست است که اکثر ابزارهای موثر هزینه متناظر دارند. خوب ، در قدیم ،  از الکل کامفر استفاده می کردند. یک محصول ارزان قیمت دارویی تقریباً جهانی است و توانایی تحمل بسیاری از وظایف را دارد.

 

الکل کامفر در بهبود آکنه 

الکل کامفر به دلیل آنکه اثرات ضد التهابی و ضد عفونی کننده دارد می تواند در درمان آکنه و بهبود قرمزی، تورم و التهابات پوستی ناشی  موثر باشد. الکل کامفر همچنین در تهیه ماسک های روشن کننده پوست استفاده می شود.

 

الکل کامفر مجاری تنفسی را به خوبی باز می کند

الکل کامفر در بسیاری از بیماری ها یک دستیار غیر قابل تعویض است .بوی تند الکل کامفر مجاری تنفسی را به خوبی باز می کند و عملکرد سیستم تنفسی را بهبود می بخشد. این ماده که به دلیل خواص ضد انعقادی خود در تولید دارو های ضد سرفه مورد استفاده قرار می گیرد، ترکیبی قدرتمند در بهبود مشکلاتی مانند سرفه و تنگی نفس می باشد.در صورت سرماخوردگی ، این الکل کامفر است که به عنوان یک نجات دهنده واقعی عمل می کند. اما ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید.

 

الکل کامفر برای مفاصل متورم

در صورتی که الکل کامفر بر روی مفصل های متورم ماساژ دهید می تواند ورم مفاصل را کاهش دهید.الکل کامفر تسکین دهنده درد های خفیف عضلانی است.

 

الکل کامفر برای افزایش گردش خون 

ترکیب کردن مقداری روغن زیتون با الکل کامفر و ماساژ دادن آن بر روی پوست، گردش خون را در محلافزایش می دهد. در مواردی مانند پس از باز کردن گچ و پانسمان که عضلات هفته ها بی حرکت بوده اند و اصطلاحا تحلیل رفته اند، استفاده از این ترکیب به باز شدن عضلات و تسهیل در حرکت آن ها کمک می کند. 

الکل کامفر در مبارزه با حشرات 

با توجه به این واقعیت که حشرات نسبت به رایحه های خیلی شدید عدم تحمل دارند ، الکل کامفر یک ماده محافظتی عالی در برابر حشرات مکنده خون است. بنابراین کافی است که الکل کامفر را به درزهای پنجره و درب ، توری های پشه اسپری کنید  تا حشرات را فراری دهید.

 

مراقبت از  محصولات چرم اصل با الکل کامفر

کفش های چرمی که با الکل کامفر مراقبت می شوند ماندگاری بیشتری خواهند داشت در صورت استفاده از این محصول ، مراقبت از لباس چرم ، کفش و سایر محصولات آسان می شود. پس از استفاده از الکل کامفر ، (با پنبه آغشته بمالید) چرم نرم و نمایان می شود.

 

مراقبت از گیاهان باغ و سبزیجات با الکل کامفر

خلاص شدن از شر آفات حشرات آسان است و برای تهیه آن باید 50 میلی لیتر الکل کامفر را با 5 لیتر آب مخلوط کنید.

 

خلاص شدن از شر مورچه ها ، پروانه ها و .... با استفاده از الکل کامفر 

اگر سطوح قفسه های کابینت ها ، میزها را با الکل کامفر پاک کنید ، می توانید با مورچه ، پروانه انباری و شب پره مشکل را حل کنید. نوارهای پنبه ای آغشته به الکل کامفر  را می توان در مناطقی رها کرد که این حشرات معمولاً بیشترین فراوانی را دارند.

 

الکل کامفر برای کرونا

آیا از الکل کامفر برای ضدعفونی دست میتوان استفاده کرد؟ آیا از الکل کامفر برای ضدعفونی کردن سطوح برای ویروس کرونا یا ضدعفونی دست ها می توان استفاده کرد؟خیر بهتر است از محلول الکل 70 درصد استفاده شود.

هشدار

  • توجه داشته باشید ازمصرف الکل کامفر دینه ۶۰ میلی لیتر بر روی زخم های باز، سوختگی ها و پوست های حساس خودداری کنید.
  • استفاده از این محصول همچنین برای افرادی که دچار اختلالات شدید عصبی و توهمی هستند ممنوع است.
  • الکل کامفر دینه را درون ظرفی در بسته و در محلی خنک و به دور از نور خورشید نگهداری کنید.
  •  از ریختن و نزدیک کردن آن به آتش خودداری نمایید زیرا الکل به شدت آتش می گیرد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید