روانشناسان صفات نابود کننده شخصیت را نام برده اند

شکایت مداوم نه تنها خلق و خو و شخصیت فرد را خراب می کند، بلکه می تواند منجر به افسردگی، اختلالات روانی و در نهایت بیماری های مرگبار شود. این نتیجه گیری توسط پزشکان و روانشناسان به دست آمد.
نارضایتی و شکایت مداوم بیماری های مزمن را تشدید می کند و موارد استرس زای جدید را اضافه می کند و تأثیر منفی انباشته شده بر ظهور انکولوژی دارد.
 
مشکلات زنان و زایمان، از جمله ناباروری با علت غیر قابل توضیح، ممکن است مربوط به نادیده گرفتن بین همسران باشد. اغلب در این زمینه افسردگی وجود دارد.
 
متخصص اطمینان می دهد که برای سلامتی بسیار خطرناک است، مخصوصا برای افراد سالخورده،  علاوه بر این، احساسات ناراحت می تواند منجر به این واقعیت شود که یک فرد می تواند غم و اندوه خود را با نوشیدن و مستی حل کند در نتیجه، مشکل اضافه وزن با خطرات (دیابت، مفاصل، فشار)  الکل وجود دارد.
 
روانشناسان و پزشکان توصیه می کنند تا بیش از حد به شکایات واکنش نشان ندهند. بنابراین، دانشمندان از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو به داوطلبان را پیشنهاد تست را دادند، 200 نفر در آزمایش شرکت کردند. به عنوان یک نتیجه، گروهی از "افراد عصبانی" با افزایش فشار مشخص شدند، در حالی که بقیه همه عادی بودند. دانشمندان خاطر نشان کردند که جهش های کوتاه مدت فشار خون برای سلامت مضر نیست، اما افزایش میزان آن به مدت طولانی منجر به فشار خون بالا می شود و این امر خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته را افزایش می دهد.
 
این نشریه می گوید: متخصصین دانشکده پزشکی هاروارد برای کنترل فشار خون توصیه به مطالعه تکنیک های آرام سازی، انجام هیپنوتیزم و یادگیری تمرینات تنفسی برای مقابله با استرس کردند.
 
- اجازه ندهیدبا افرادی ارتباط برقرار کنید، افراد مسموم که احساسات منفی را به ارمغان می آورند. از مشکلات خانوادگی گله و شکایت نکنید، یاد بگیرید که آنها را بحث و حل کنید. پزشکان توصیه می کنند از مهارت های مذاکره در محل کار و خانه استفاده کنند .

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید