چند نکته برای مراقبت از پوست در پائیز

این اتفاق هر سال رخ میدهد ،تابستان گرم تمام شده وپائیز با آب و هوای خنک به ارامی جای آن را میگیرد .در حین کنار گذاشتن لباسهای کوتاه و تابستانی ،باید ژاکت وشلوارهای جین را از صندوق بیرون بیاوریم .
فراموش نکنید پوشیدن ژاکت وشلوار جین به این معنی نیست که پوست شما از اسیب محفوظ است .بلکه شما باید با مراقبتهای مناسب از خشک وپوسته پوسته شدن پوست جلو گیری کنید .
چند توصیه برای مراقبت از خشک شدن پوست ،تا در طول پائیز پوستی جذاب وزیبا داشته باشید 

5 محصول طبیعی مراقبت از پوست

بهترین روال مراقبت از پوست در صبح

ویتامین C و مراقبت از پوست

پاک کننده های بدن خود را بررسی کنید.

در تابستان دوش گرفتن با ژل میوه ای روش مناسبی است اما باید مطمئن شوید که ژل مورد علاقه شما در هوای سد و خشک پوست شما را خشک نکند .ژل دوشی را که انتخاب میکنید باید بدون صابون بوده و ابرسانی کند .در پائیز بهتر است ژل دوش را کنار گذاشته واز کرمهای مخصوص شستشوی بدن استفاده کنید. (سیارک
با طراوت :یک کرم دوش وحما م (در مقایسه با قیمت ان ) یک عطر ملایمی برای پائیز است ،اما مراقب باشید عطر عجیب غریب با بوی کدو تنبل یا کلوچه جو نباشد .
یک پاک کننده روغنی را انتخاب کنید
من فکر میکنم پاک کننده های روغن زیتون برای پائیز وزمستان مناسب هستند زیرا لایه روغنی با ابرسانی از خشک وپوسته شدن پوست جلوگیری میکند .وقتی حرف پاک کننده های روغنی به میان ماید ،انتخابهای بی شماری می تواند وجود داشته باشد ! بهتر است پاک کننده ای را انتخاب کنید که روغن آن روی پوست خشک نشده وبراحتی روی پوست مالیده شود .
پیشنهاد دیگر برای طراوت پوست برنزه کردن آن است که بسیار جذاب ودوست داشتنی است ودر بین استفاده کنندگان بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است ،اما گزینه خوبی نیست چون بسیار گران است.اما اگر پول خرج کنید مطمئنا" از ان خوشتان خواهد امد .

مرطوب کردن روزانه پوست .

روی این کار تاکید نمی شود ولی اگر میخواهید پوست خشک خود را جذاب وسرخ نشان دهید ،باید هر روز پوستتان را مرطوب نگه دارید ،بهترین زمان برای استفاده از نرم کننده ها بعد از حمام یا دوش گرفتن است زیرا بعد از دوش پوست به اندازه کافی اب جذب میکند .
لوسیون بدن کاکو ارزان قیمت بوده ودر مرطوب نگه داشتن پوست فوق العاده است .عطر و بوی خوبی نیز دارد .اما اگر شما به دنبال یک کرم بدن جالب توجه هستید ،BODY  Shop یکی از بهترین هاست .

تجزیه و تحلیل پوست شما

هنگامی که فصل ها تغییر می کنند، ممکن است نوع  تغییرات پوستتان را نیز مشاهده کنید. این زمان است که در آن برخی از پوست های چرب ممکن است متوجه شوند که پوست آنها کمی طبیعی می شود یا افرادی که پوست نرمال دارند ممکن است پوستشان خشک شود.
مراقب پوست خود باشید ،همانطور که آب وهوا سرد میشود لازم است شما نیز محصولات مراقبت از پوست خود را تغییر دهید .اگر مطمئن نیستید که ایا پوست شما نیاز به محصول جدید دارد یا نه ،با یک مشاور لوازم ارایشی صحبت کنید .انها با پرسیدن چند سوال ساده متوجه میشوند که پوست شما به چه نوع مراقبتی نیاز دارد. (سیارک)

هر روز از پوست خود مراقبت کنید.

چون مشکل است بیاد بیاورید آخرین مراقبت را چه زمانی انجام داده اید لازم است هر روز با استفاده از ماسکهای صورت ،لایه بردارهای صورت ودگر مراحل مراقبت از پوست ،از پوست خود مراقبت کنید .با این کار شما دیگر نگران پوست خود نیستید.
میدانم که گفتن این حرف خنده دار است ،اما اگر شما یکشنبه ها از ماسک صورت استفاده میکنید یا سه شنبه ها لایه برداری میکنید ،دیگر لازم نیست در مورد ان نگران باشید ،برنامه خود را متناسب با همان روز تنظیم کنید .پوست شما مزایای دائمی دارد و شما میتوانید ان را در چهره خود ببینید .

کرم ضد آفتاب را فراموش نکن

در کنار ساحل نبودن به این معنی نیست که از کرم ضد افتاب به مدت شش ماه استفاده نکنید . کرم ضد آفتاب روزانه ضروری است، بنابراین آن را کنار نگذارید.
از مرطوب کننده ها ،و در صورت نیاز روزانه از کرم ضد افتاب استفاده کنید .یکی از بهترین کرمهای محافظ  صورت که همه جا در دسترس است Clarins   میباشد.

پاهای خود را فراموش نکنید

سراسر پائیز و زمستان پاهای شما داخل چکمه محبوس هستند ،پس از خا تمه زمستان ،هنگامی که صندل میپوشید ،اگر مواظب نباشید پاهای شما ترک برمیدارد ،داشتن پاهای خوب احساس خوبی بهشما میدهد ،بنابر این اسکراپ کشیده وان را درحمام نگهداری کنید ،1-2 بار در هفته پاها را پاک کنید ،از داشتن پاهای نرم لذت خواهید برد .یک اقدام نظا می علیه پوسته شدن پا.

کرم مخصوص پسته بخرید

گفته اند ،یکی از نشانه های هوای سرد ظاهر شدن پوسته های خشک میباشد.شما براحتی میتوانید با استفاده منظم از این کرم با ان مقبله کنید با خریدن کرم پوسته ( که ارزان نیز میباشد ) شما می توانید به سرعت از پوست ترک خورده مراقبت کنید و از شرایط دردناکی که در ماه های سرد بسیار گسترده است، مراقبت کنید. بهترین روش محافظت این است که هفته ای چند بار این کرم را روی پوسته ها بمالید. (سیارک)

افراط در کرم دست

دستان شما به طور مرتب در داخل و خارج از آب قرار می گیرند، بنابراین شما باید مرطوب کننده را بیشتر از بقیه بدن خود استفاده کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که یک کرم در کیف دستی خود داشته باشید. اگر شما عطر و بوی کرمهای بسیار لوکس را دوست ندارید میتوانید از کرمهای دست ارزان مثل محصولات Jaua  با بوی واقعی یا از کرم دست شکلاتی نعناع که کرم مناسبی است استفاده کنید .ترجمه  itrans.ir 

20 استفاده جالب از آلوئه ورا

40 خاصیت برای زردچوبه بخش دوم

40 خاصیت برای زردچوبه

چگونه یک ماسک صورت شکلاتی درست کنیم

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید