پخش صحنه‌های جنجالی تصادف اوما تورمن بعد از 15 سال

اوما تورمن، بازیگر فیلم 'بیل را بکش' صحنه‌های جنجالی تصادف خود در این فیلم را بعد از ۱۵ سال در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

چند روز پیش، خانم تورمن نه تنها هاروی واینستین، تهیه کننده مشهور هالیوود را به آزار جنسی متهم کرد، بلکه کارگردان دوگانه 'بیل را بکش' را هم به برخورد خشونت‌آمیز متهم کرد.

او گفت که در یکی از صحنه‌های فیلم دلش نمی‌خواسته ماشینی را براند که مشکل فنی داشته، اما کوئنتین تارانتینو، کارگردان، از دستش خشمگین شده و او را مجبور کرده است.

این اظهارات خانم تورمن در راستای موج اتهاماتی است که اخیرا علیه هاروی واینستین، مطرح شده و فضای هالیوود را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
بعد از انتشار این سخنان در روزنامه نیویورک‌تایمز، خانم تورمن در صفحه اینستاگرامش نوشت که کوئنتین تارانتینو با "شجاعت" بعد از پانزده سال تصویر صحنه تصادف را پیدا کرده و به او داده است.


اوما تورمن، که در فیلم‌های پالپ فیکشن (داستان عامه‌پسند) و دوگانه بیل را بکش تارانتینو بازی کرده، گفته بود که تهیه کننده بعد از این تصادف قصد "لاپوشانی" ماجرا را داشته و با ترفند تلاش کرده که خانم تورمن از تهیه کننده شکایت نکند. او به طور مشخص لارنس بندر، ای بنت والش و هاروی واینستین، تهیه‌کنندگان فیلم را مقصر دانسته و متهم کرده است.

او گفته که بسیاری از شواهد تصادف پنهان نگه داشته شده است. لارنس بندر، تهیه‌کننده، این اتهام را تکذیب کرده است.

حالا خانم تورمن در صفحه اینستاگرامش نوشته که تارانتینو شجاعت به خرج داده و فیلم را در اختیارش گذاشته است: "کوئنتین تارانتینو، عمیقا از این اتفاق متاثر بود و بعد از سال‌ها این تصاویر را به من داد.... گرچه می‌دانست که انتشار این تصاویر به ضرر او تمام می‌شود. و من به خاطر شجاعتش قدردان او هستم."
کوئنتین تارانتینو چند روز پیش بعد از مقاله خانم تورمن، عذرخواهی کرده بود. او گفته از اینکه خانم تورمن اعلام کرده نمی‌خواهد خودش پشت فرمان بنشیند، عصبانی نشده اما ممکن است رفتارش در آن لحظه، این حس را القا کرده باشد.

او چند ماه پیش هم بعد از طرح اتهام‌های آزار جنسی علیه هاروی واینستین اعلام کرد که از این رفتار تهیه‌کننده مشهوری که با او از نزدیک کار کرده، خبر داشته و ابراز تأسف کرد که باید زودتر مانع او می‌شده است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید