خوش تیپ های عصر طلایی هالیوود عکس 18 خوش تیپ

عصر طلایی هالیوود، این دوره در سال 1927 با نوار «خواننده جاز» آغاز شد، اولین فیلم سینمایی که در آن تنها چند دقیقه از آواز پخش شد و تا دهه 1950 ادامه داشت. سپس یک سیستم تولید فیلم تأسیس شد که هنوز هم ادامه دارد. فیلم های هالیوودی در سینمای جهان از پر طرفدارترین ها می باشد.
 
در این پست یک مرور کلی از مردان خوش تیپ عصر طلایی هالیوود(سلبریتی های آن زمان) داریم، زمانی که آنها به سادگی در خیابان بودند، به آنها پیشنهاد شد که در فیلمها بازی کنند و آموزش ببینند. اکثر آنها نه تنها استاندارد زیبایی جنس مذکر هستند، بلکه یک مدل برای نسل آینده بازیگران می باشند.عکس های این 18 خوش تیپ را ببینید. 
 

مارلون براندو

مارلون براندو
سینما را می توان به زمان قبل از براندو و بعد از آن تقسیم کرد. و به دلایلی مارلون براندو 60 سال زندگی خود را به عصر طلایی هالیوود، توسعه و حفظ نسخه های آن کرد. برنده 2 اسکار، یکی از آن ها برای نقش افسانه ای Don Corleone در The Godfather و دومین اسکار بهترین نقش مرد در فیلم «بارانداز» دریافت کرد.
جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، پدر خوانده، ۱۹۷۲
جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بارانداز، ۱۹۵۴
نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، اتوبوسی به نام هوس ۱۹۵۱
نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، سایونارا، ۱۹۵۷
نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، زنده باد زاپاتا، ۱۹۵۲
نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، آخرین تانگو در پاریس، ۱۹۷۳
نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، ژولیوس سزار، ۱۹۵۳
نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، فصل سفید خشک، ۱۹۸۹
 

جیمز استوارت

عکس جیمز استوارت
جیمز استوارت سومین هنرپیشه برتر هالیوود معرفی شد. او بهترین بازیگر مرد در فیلم "داستان فیلادلفیا" و برنده اسکار شد. او با آلفرد هیچکاک همکاری داشت .
 

کریستوفر پلومر

کریستوفر پلومر
یکی از مسن ترین بازیگران که  در 82 سالگی، جایزه اسکار را دریافت کرد با وجود سن و سال بالا، او هنوز هم به بازیگری مشغول است: در میان فیلم با مشارکت او فیلم حساس " دختر با تاتو اژدها " و یکی از جدیدترین - " تمام پول های جهان ". شاید او برای یک مجسمه گرانقیمت سینمایی تلاش می کند؟ او را بیشتر به خاطر ایفای نقش کاپیتان جورج فون تراپ در فیلم اشک‌ها و لبخندها می‌شناسند
 

شون کانری

شون کانری
بله، او یک رکوردشکن است - 7 بار نقش جیمز باند در 7 فیلم. اما اسکاری برای این نقش دریافت نکرد.با وجود پیشنهادهای بازی Grandalf در سه گانه فیلم "ارباب حلقه ها" و در دنباله های فیلم در007 در سال 2003،  کار خود را به پایان رساند .
 

گری کوپر

گری کوپر
یکی از زیبایی های مهم این دوران است. برای 35 سال، توانست در 84 فیلم به نمایش درآید. او کار خود را با فیلم های صامت آغاز کرد و به کار خود ادامه داد. سه بار برنده اسکار  شد. برای 18 سال، او بالاترین دستمزد را بین بازیگران دریافت می کرد .
 

گریگوری پک

گریگوری پک
گریگوری پک به دلایلی به نام پدیده قرن خود نامگذاری شد. او در بیش از 50 سال موفق به بازی در 50 فیلم شد. دریافت اسکار برای نقش او به عنوان یک وکیل در فیلم کشتن مرغ مقلد.

کرک داگلاس

کرک داگلاس
کرک داگلاس از قدیمی ترین بازیگران عصر طلایی هالیوود در سال جاری  102 ساله شد. در سال 1996، او برای "50 سال تلاش خلاقانه و اخلاقی در جامعه سینما" برنده اسکار شد. کرک داگلاس فعالانه پروفایل خود را در مای اسپیس حفظ می کند  و در سن 94 سالگی ب عنوان قدیمی ترین وبلاگ نویس مشهور در جهان شناخته شد.
 

کری گرانت

کری گرانت
نام واقعی او  Archibald Alexander Lich است. کری کار خود را با رقصنده های آکروباتیک آغاز کرد.در سال 1970 برای موفقیت های برجسته در سینما جایزه اسکار اهدا شد.
 

لارنس اولیویه

لارنس اولیویه
لارنس نه تنها یک بازیگر با استعداد بود، بلکه یک کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده نیز بود. برنده 4 اسکار: برای بهترین نقش مرد، بهترین فیلم (هملت) و 2 برای شایستگی های خاص در سینما. 
 

کلارک گیبل

کلارک گیبل
پادشاه هالیوود - به اصطلاح playboy با استعداد دهه30 و 40 است. جایزه اسکار سزاوار او  بود 10 سال پس از آغاز کار خود، برای بهترین بازیگر مرد در فیلم "در یک شب اتفاق افتاد" دریافت کرد.
 

 کلیپ مونتگومری

کلیپ مونتگومری
رقیب اصلی مارلون براندو بود. فیلم "باشگاه قلب های تنها" تبدیل به گذرنامه اش به دنیای سینمای بزرگ شد. متاسفانه، او اسکار را دریافت نکرد، هرچند او 4 بار نامزد دریافت اسکار شد. در سال 1956، در یک تصادف اتومبیل، او صدمات شدیدی را متحمل شد، و سپس شروع به رفتار عجیبی کرد، و این مرحله از زندگی او طولانی ترین خودکشی در تاریخ هالیوود نامیده می شود .
 

پل نیومن

پل نیومن
پل نیومن در 62 سالگی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در فیلم "رنگ پول" را به دست آورد. 
 

هنری فوندا

هنری جانز
هنری فوندا در بیش از 50 سال فعالیت هنری خود موفق به بازی در 106 نقش شد و چند ماه قبل از مرگ او 2 اسکار: برای بهترین نقش مرد در نمایشنامه "کنار برکه طلایی" و برای کمک به سینما اهدا شد. او نه تنها در خانواده اش، بلکه در خانواده های فرزندان و نوه هایش، وطن پرست بود.او پدرسالار خانواده‌ای از هنرپیشگان معروف است: پسرش پیتر فوندا، دخترش جین فوندا و نوه‌هایش بریجیت فوندا و تروی گریتی.
 

چارلی چاپلین

چارلی چاپلین
چارلی نه تنها استعدادی شگفت آور داشت، بلکه یک مرد خوش تیپ بود که زنان عاشق او می شدند. برنده 3 جایزه اسکار شد و تا زمان مرگش کار می کرد و جورج برنارد شاو او را تنها نابغه ای که از صنعت فیلم خارج شد، نامید .
 

ویلیام هولدن

ویلیام هولدن
ویلیام هولدن آموزش خاصی را دریافت نکرده بود. اولین نقش مهمی که بوکسور جو بناپارت در فیلم مرد محبوب و موفق به دست آورد، پس از آن پیشنهادات کاهش یافت. در میان آنها نقش اصلی در فیلم "بازداشتگاه شماره 17" بود که او را به یک اسکار رساند. عشق زندگی او آدری هپبورن بود و متقابلا بود، اما، متاسفانه، به ازدواج منتهی نشد.
 

جیمز دین

جیمز دین
جوان ترین بازیگر دوران طلایی هالیوود است که هرگز به دلیل مرگ غم انگیزش در یک تصادف در سن 24 سالگی در خاطره ها فراموش نمی شود. جیمز دین موفق به امضای یک قرارداد با برادران وارنر شد و در نوارهای "شرق بهشت"، "شورش بی دلیل" و "غول " ظاهر شد. جیمز دین دو بار پس از مرگش نامزد اسکار  شد.
 

یول برینر

یول برینر
جولیوس B. Briner، یول برینر در ابتدا او در اجرای عاشقانه ها و آهنگ های کولی مشغول به کار شد و بعد به تئاتر برادوی دعوت شد.
 
چند سال بعد، او و همسرش صاحبان کامل برنامه تلویزیونی "آقا و خانم" بودند که روزانه به مدت 3 ماه پخش می شد. اسکار به برینر بخاطر بازی در "پادشاه و من" که بر اساس این فیلم بود، داده شد. این بازیگر در اثر سرطان ریه جان خود را از دست داد و کمی قبل از آن وی یک پیام ویدئویی برای تبلیغات اجتماعی در مورد خطرات سیگار کشیدن، که کل دنیا در روز مرگش دیده بود، ضبط کرد.
 

جک لمون

جک لمون
جک لمون به لطف کمدی محبوب "بعضی‌ها داغشو دوست دارند"، جایی که او با مریلین مونرو و تونی کورتیس بازی کرد، شهرت جهانی را به دست آورد. اولین "اسکار" جک برای نقش کمدی در فیلم "آقای رابینز" دریافت کرد، و دومین اسکار - برای نقش چشمگیر در فیلم "ببر را نجات بده".
 
کدام خوش تیپ را بیشتر از دیگران دوست داشتید؟ چه کسانی را شما در این لیست قرار می دهید؟

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید