5 نرم افزار تجارت الکترونیک برای کارآفرینان جوان

انتخاب نرم افزار تجارت الکترونیک یکی از مهم ترین قسمت ها ی آغاز یک کسب و کار آنلاین است. ظاهر، احساس و کارکردپذیری فروشگاه و مرکز خریدیک اثر واضح روی فروش دارد. بنابراین، پیدا کردن مورد درست ضروری است.
بازار نرم افزار های تجارت الکترونیک گزینه هایی را برای هر کارآفرین پیشنهاد می دهد اما هیچ کدام تمام ویژگی ها را در بر ندارد. نرم افزار تجارت الکترونیک ، برای شما بستگی به ویژگی هایی که شما نیاز دارید، کجا می خواهید آن را میزبانی کنید و چقدر از IT اطلاعات دارید در دسترس شما قرار می گیرد.(سیارک)
در اینجا پنج نرم افزار تجارت الکترونیک برای کارآفرینان جوان ارائه می شود:

شاپیفای

شاپیفای در بالای بسیاری از فهرست‌ها برای بهترین نرم افزار‌های آنلاین قرار می‌گیرد چون شروع آن آسان و یکی از محبوب‌ترین نرم افزار‌های آنلاین است. درگزارش اخیر از سایت گفته که 100,000 فروشگاه  ، شاپیفای را خانه ی خود می‌خوانند.
شاپیفای دائماً رشد می‌کند که با انتظارات مشتری تطبیق یابد. افزودنی‌های اخیر به پلتفروم شامل صدها قالب، سیستم‌های سریع و امن پرداخت و برچسب‌های عنوان سفارشی است که برای SEO ضروری هستند. شاپیفای از چندین ابزار SEO مانند توضیحات و برچسب‌های متعارف استفاده می‌کند. 
شاپیفای برای هر کس که شروع می‌کند عالی است.

مزایا:
- نرم افزار توسط شاپیفای میزبانی می شود و شما به سرعت چند کلیک فروشگاه خود را درست می کنید.
- روش استفاده از سیستم و اضافه کردن محصول و مدیریت نرم افزار بسیار ساده است.
- شاپیفای دارای پشتیبانی قوی تمام وقت است.
- ابزارهای بازاریابی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو در آن تعبیه شده است.

معایب:
- هزینه ماهیانه در پلن نامحدود گران است.
- دریافت کمیسیون به میزان یک و دو درصد از پلانهای اولیه
- امکانات محدود برای سفارشی سازی

بیگ کامرس

بعد از شاپیفای، بیگ کامرس دومین مکان ساده برای بر پا کردن فروشگاه است. داشبورد کاربر هدایت‌های واضح و گام‌های ساده را پیشنهاد می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید کسب‌وکار را آغاز و در چند دقیقه راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید تمام سفارشی‌سازی‌های را از یک داشبورد انجام دهید که بعداً برگشت را ساده می‌کند.بیگ کامرسیکی از نرم افزار های برجسته تجارت الکترونیک است که برای خرده فروشان جوان و تازه کار مناسب است.

مزایا:
- قیمت متوسط، مثلا برای فروشگاه کمتر از 100 محصول، حدود 25 دلار در ماه می باشد.
- کدهای بهینه شده برای موتورهای جستجو
- نرم افزار مناسب گوشی های تلفن و تبلت است و این یک مزیت است
- سهولت استفاده از BigCommerce

معایب:
- طراحی نسبتا قدیمی دارد
- امکانات محدود برای سفارشی سازی
- سفارشی سازی، سخت و محدود است
- قیمت از 25 دلار در ماه شروع می شود

وو کامرس

وو کامرس نیز قابل سفارشی‌سازی است  شما می‌توانید آن را برای تناسب با سایت زیبای راه‌اندازی کنید.
گذشته از راه‌اندازی یک حساب تجاری اختصاصی، ووکامرس می‌تواند با حساب پی‌پال موجود یکپارچه شود. بنابراین، شما فقط هزینه‌های مرتبط با پی‌پال را به ازای هر تبادل به جای هزینه‌های تجاری پرداخت می‌کنید.
بسیاری از محتویات روی ووکامرس بدون هزینه هستند. این موضوع آن را به یک ابزار عالی برای بلاگرها یا هنرمندانی تبدیل می‌کند که به دنبال پولی کردن سایت‌هایشان برای نخستین بار می‌گردند. به هر حال، قالب‌ها و الحاقیه‌های تخصصی برای فروش نیز وجود دارند که برای آن‌هایی طراحی شده‌اند که به کارکردپذیری بیشتری از فروشگاه نیاز دارند. این اضافات پولی از هر جایی بین 79دلار تا 139 دلار اجرا می‌شوند.

پرستاشاپ

پرستاشاپ یک سیستم نر‌افزاری فروشگاه متن باز است. چون متن باز است، استفاده‌ی نرم‌افزار رایگان است. به هر حال، شما نیاز دارید که برای میزبانی پرداخت کنید که می‌تواند از طریق یک شخص ثالث یا با سرویس‌دهنده‌ی شخصی انجام شود.
یک فروشگاه متن باز به شما اجازه می دهد که آن را توسعه دهید تابه طور ویژه برای اهداف شما طراحی شود. اگر شما با طراحی و توسعۀ وب آشنا نیستید، عموماً نیاز دارید که یک حرفه ای را بیابید که بتواند سیستم را برای شما تنظیم کند.(سیارک)
پرستا شاپ بیش از 300 ویژگی دارد که برای رشد کسب و کار شما مفید است. شما می توانید فروشگاه را با پی پال و شبکه ی اجتماعی یکپارچه کنید.  همچنین می توانید کارکردهایی نظیر پرداخت صفحه ای، کوپن ها، دنبال کردن فروش، زوم تصویر و پشتیبانی واحد پولی را به آن اضافه کنید. اگر دریافتید که مواردیوجود دارد که شما  به آن نیاز دارید اما در دسترس نیست، می توانید آن را به سایت اضافه کنید.
پرستاشاپ همچنین یک راهنما برای کمک به صاحبان فروشگاه پیشنهاد می کند که ویژگی مهم و مفیدی است.
بخاطر بسپارید که سیستم های متن باز نیاز به نیروی کار مدیریتی زیادی دارد. اگر با IT آشنا نیستید، ایده ی خوبی است که اجازه دهید یک معلم فنی با سایت شما را راه اندازی و بررسی کند تا مطمئن شوید که همه چیز درست انجام می شود.

مگنتو

مگنتو نرم افزاری عالی برای کارآفرینانی است که انتظار دارند سریعاً رشد کنند. بر خلاف سایر نرم افزار های درون فهرست، شما می توانید به سادگی فروشگاه مگنتوی خود را توسعه دهید که با نیازهای استارتاپ ها و کسب و کارهای بزرگ تطبیق یابد.
نرم افزار  مگنتو همیشه برای تازه کاران ساده نبوده و برای استفاده ، پیچیده تر از گزینه های دیگر است که توسط شاپیفای و بیگ کامرس فراهم شده است. البته این طبیعی است زیرا برای کارهای پیچیده تر به نرم افزار کامل تری نیاز دارید.

- مگنتو رایگان است
- پشتیبانی از روش های متعدد پرداخت آنلاین
- باز بودن کد نرم افزار (open source)
- برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

به هر حال، مهارت های فنی لازم نباید کارآفرینان را دلسرد کند. اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد که  به شما در راه اندازی نرم افزار ها کمک می کند، شامل این گزارش مفید از خدمات جهانی OSF که نکات کلیدی را پر رنگ کرده است.
"ساختن یا تغییر نرم افزار سایت تجاری می تواند یک کار ترسناک باشد،" جرارد ساتوانی، رییس و مدیر اجرایی خدمات جهانی OSF گفته است. "قبل از آن که جلو بروید، نکات کلیدی عمل ،و دام های غیرمنتظره، برای وارد شدن به تجربه ی تجاری را در نظر بگیرید."
این ها تنها تعداد ی از گزینه های در دسترس برای فروشگاه جدید شما هستند تفاوت های زیادی بین آن ها وجود دارد. توانایی ها آن ها را با اهداف کسب و کارمورد نظر خود  مقایسه کنید و آنگاه سریعاً یک فضای آنلاین برای کسب و کار پیدا کنید.

5 روش برای ارتقاء بازاریابی 

ایده هایی برای کسب و کار های کوچک با سرمایه اندک

10 برنامه ی کاربردی برای کسب درآمد آنلاین

کسب و کار های خانگی آنلاین 

پنج توصیۀ بازاریابی برای یک تجارت آنلاین موفق

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. خیلی دوست داریم که از شما این را بشنویم.(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Dillian 134 :

    Bueno, aunque sea este el día quienes trabajan en las bibliotecas en Argentina, nos sozsiarilamod, pues es agradable mirar el día por delante sabiendo que te toca un poco de él.

    1395/8/1 20:15